Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bandika_75 Creative Commons License 2010.12.24 0 0 21882

Férfi társaim!

 

Állítsátok fel, amit fel kell!

 

 

A karácsonyfára gondoltam:-)))

 

                                                             BOLDOG KARÁCSONYT!

itreb Creative Commons License 2010.12.24 0 0 21881

Boldog karácsonyt mindenkinek!!!!

thomas974 Creative Commons License 2010.12.24 0 0 21880

Mi :-) is Boldog Karácsonyt Kivánunk mindenkinek....

drMinit Creative Commons License 2010.12.24 0 0 21879

Minden kedves fórumtársnak:

 

Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!


Minit 


Tyt001 Creative Commons License 2010.12.24 0 0 21878

Boldog Békés Karajcsont Minden Kedves Skodásnak! :)

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.24 0 0 21877

Kívánok én is Karácsonyra Minden Octáviába egy ilyen pirossapkás angyalkát!

:)

 

Előzmény: jopek13 (21874)
octinfo Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21876

Az az EGR (kipufogógáz visszavezető szelep) becsatlakozó csöve.

Későbbi évjáratokból az egészet kihajították! (BSE, BSF motorkódnál)

Mi a francnak kellett akkor, nem is értem...

 

Tudtommal és gyakrolatban O2 csak akkor kér rádió kódot, ha másik autóba került.

Akkusaru levétele esetén nem.

Előzmény: Zooloo Zolee (21863)
octinfo Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21875

Nálam meg a "saját szememmel láttam, amikor a nullrevíziós O2-ből szedik ki a rádiót a kódkéréshez, hogy leolvassák a gyári számát" kategória! :-)

Előzmény: Octi19 (21862)
jopek13 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21874

BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYT.

 

Rosep Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21873

Én használtan vettem a fehérvári Skodánál az autót. Nemrég kiszereltem a rádiót. Persze kódom az nem volt sehol, hívtam is őket. Csak a rádió oldalán lévő sorozatszámot kérték, és elküldték SMS-ben a PIN kódot. Persze ez megint egyedi eset. A méltányos nyilván az lenne, ahol az autót vetted és szervizelted ott megmondanák ingyen...

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21872

Elég pár percre. Mondjuk én kapásból leveszem a sarut, utána szedem le a légszűrőt és a fojtószelepet. Pucolás után amikor már minden a helyén akkor rakom vissza a sarut. Ez most már ritkán több 15-20 percnél. 

A rádiót azért említettem, mert igaz akkor kipufogóhegesztés miatt volt áramtalanítva az autó de szépen utána kérte a kódot.

A dolog hátulütője csak annyi volt, hogy nem az első tulaj vagyok és a kód nem volt a rádió füzetében.

Mivel régebbi rádiósmagnó volt ezért nem foglalkoztam vele, vettem egy másik fejegységet.

Előzmény: Zooloo Zolee (21867)
sergio1966 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21871

Sziasztok!

A 2003 as Octaviába belehet tenni a projektoros Xenonos lámpát?Kell hozzá valamilyen kiegészítés?A trafó a lámpába van építve vagy külön trafó kell hozzá stb...?

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21870

Üdv.

Én pont ma vettem le a sarukat,akksi töltés miatt.(2 hónapja nem használtam).

Vissza téve a sarukat,a rádió kiirta a SAFE üzemmódot,

aztán pár pill,múlva magától (kód nélkül)megszólalt.

 

Előzmény: Zooloo Zolee (21869)
Zooloo Zolee Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21869

Hát azt nem tudom, nincs 1 éve, hogy nálam van az autó. De az eladó mondta, hogy fel van írva a kód, meg én is láttam valahol az autó papírjai között....

Nem lenne elég valamelyik biztosítékot kivenni egy időre?

 

Előzmény: Varshi (21868)
Varshi Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21868

Ha a rádiód a kocsival érkezett, akkor szerintem nem kell a kód. Csak ha másik kocsiból lett átműtve.

Előzmény: Zooloo Zolee (21867)
Zooloo Zolee Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21867

Mennyi időre kell levenni az akksit?

Azt még megpróbálom... ha megtaláltam a rádió kódot. Úgy emlékszem, meg van valahol.

Előzmény: Törölt nick (21866)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21866

Nem muszáj szervízbe vinned, a legtöbb szerelő ki tudja olvasni a hibakódokat.

Lehet, hogy a tisztítással meg is oldottad a problémát, de a hibajel nem fog eltűnni magától, azt törölni kell, vagy állítólag több beindítás után magától törlődik. De az is egy megoldás ha leveszed az akkumulátorsarut egy kis időre. Ennek a hátulütője ha nem tudod a rádiód kódját akkor kicsesztél magaddal. Ha ezt a megoldást választod akkor utána hidegen indítsd be az autót és hagyd alapjáraton járni kb 10 percet, így áll majd be a rendszer alapra. /legalábbis én így csinálom amikor a fojtószelep tisztítás után nem akarom szerelőhöz vinni/ 

Előzmény: Zooloo Zolee (21865)
Zooloo Zolee Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21865

Sajnos a hibakódot nem tudom megnézni!

 

Úgy néz ki, Skoda szervíz lesz ennek a vége... csak tartok tőle, hogy majd jól lehúznak!

Előzmény: Octi19 (21864)
Octi19 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21864

"Amúgy arra a felső csonkra mi csatlakozik a fém csővel?"

 

Azt gyanítom, hogy az a kipufogógáz visszavezető csöve, az az EGR eleme.

 

Meg kellene nézni a regisztrált hibakódokat, azután biztosabban lehetne megmondani, hogy miért világít a visszajelző.

Előzmény: Zooloo Zolee (21863)
Zooloo Zolee Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21863

Nos, megnéztem, a féklámpa rendben, világít.

Elkezdtem leszedni a szelepet, de csak ennyire tudtam:

 

 

A még rajta levő hátsó 4 csövet már nem tudtam/mertem leszedni, mert alig férek hozzá és tartok tőle, hogy esetleg nem tudnám visszatenni.

Ebben az állapotban, kicsit kifordítva nagyjából kitisztítottam, de nem változott semmi, talán kicsit magasabb lett az alapjárati fordulatszám. A hibajelző továbbra is virít az arcomba! :-(

Amúgy arra a felső csonkra mi csatlakozik a fém csővel? Annak a járata elég kormos volt, kb. 50%-ban eldugulva.

Előzmény: stevie-w (21818)
Octi19 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21862

Ja, senki sem érti a dolgot és a legtöbben szidják is. (Persze hozzátartozik a hírhez, hogy ez erősen a "hallottam" kategória)

Előzmény: ckerti (21861)
ckerti Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21861

Ezen a gyakorlaton erősen csodálkozom, nem tűnik túl logikusnak, így a szállítás alatt simán lehet rádiókat csere-berélni.

Előzmény: Octi19 (21860)
Octi19 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21860

Nem minden esetben van így, eleinte a can-bus-os autókban alkalmazták azt a módszert, hogy össze tanították az összes elemet és azután már csak egymással voltak hajlandóak kommunikálni, de ezt a módszert valamiért félbehagyták. Mostanában állítólag a null-revízió alatt kódolják a rádiókat, szidják is a szerelők ezt a megoldást, mert minden autóból ki kell szerelni a rádiót, le kell olvasni a szériaszámot és lekérni a kódot. Majd újra összeszerelni, úgy hogy még gyakorlatilag egy métert sem ment az autó. (és érdekes, hogy nem a VIN kell az azonosításhoz, hanem a rádió azonosítója...)

Előzmény: drMinit (21856)
Janek. Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21859

Sziasztok!

 

Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindannyiótoknak!

 

Üdv

Janek

Janfoux Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21858

Na igen, az első dolgom volt hogy átnéztem a szervizkönyvet, nincs benne sehol! Az összes papír egy helyen van amúgy abban a gyári bőr mappában az autó használati utasítástól kezdve a rádió kezelési leírásán keresztül az utolsó két kis piros matricáig....de rádió kód nincs sehol. Persze ezt mondhattam volna eddig is. Na mindegy.

 

A lényeg: van egy 2 din méretű TV/DVD fejegységem, az volt eddig a kocsiban.

Igen, I-es octavia, 2001-es.

De most a kocsit eladnám...és van egy VW CD játszóm, amit be akarnék rakni a 2 dines dvd helyett, mert annak elment a képe és vár a garanciális javításra. Szóval ehhez a CD-hez ugye kéne valami ami vezérli ekkor jött képbe a symphony, aminek ugyan ez az összekötő csatlakozója (vagyis a kettőt össze tudtam kötni a gyári csatival) reménykedtem, hogy akkor vezérelni is fogja, ha indulna.

Amúgy a skoda gyári hangszórói szólnak szarul fejegységtől függetlenül (bár nyilván azon is lehet fejleszteni ahogy én is megtettem - de mindenen lehet) én beraktam még egy aktív mélynyomót hátra, az azért sokat segít az összhangon.

Előzmény: stevie-w (21851)
stevie-w Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21857

na mi van, még mindig nem tudtad senkinek eladni, és most már itt is hirdeted?  

 

 

Nevetni, fogsz, de majdnem erről van szó! :-)

 

Én is szeretnék egy ilyet feltenni, de lényegesen drágábban, csak addig nem tudom, amíg ez el nem ment. (Az enyém olyan 15-ért menne fel.)

Előzmény: drMinit (21855)
drMinit Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21856

Ugyan még nem néztem, de ha jól emlékszem a VW csoportnál nem kér külön kódot, ugyanis azt az autóból olvassa ki.

Csak akkor kell a kód,  ha elválasszák egymástól őket....

ekkor meg a szagszervíz mondja meg legegyszerűbb esetben a normál földi halandónak. persze van más megoldás is de azt most itt hagyjuk....

Előzmény: borszu (21853)
drMinit Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21855

A Vaterán 10 alatt lehet kapni MP3 nélküli

 

Itt van egy:

 

http://auto-motor.vatera.hu/auto_hifi/cd_lejatszo/kenwood_autoradio_cd_189257966.html

 

 

 

na mi van, még mindig nem tudtad senkinek eladni, és most már itt is hirdeted?  

 

:-)))))))))))

Előzmény: stevie-w (21851)
Octi19 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21854

Igen, sajnos nekem volt az az ominózus esetem a villamossal... de, nekem a lufik nem nyíltak szerencsére, talán azért mert az autó csak akkora ütést kapott előröl mintha max 3km/h sebességgel neki gurultam volna egy falnak. Csak sajnos az a fal kb 30km/h-val mozgott és nem volt teljesen sima... ezért tudta "lebontani" az elejét.

Mondjuk azt sem nagyon értem, hogy neked miért nyíltak a lufik, nem mentél olyan gyorsan és a lassulás sem volt olyan drasztikus... de, mondjuk az sajnos tény, hogy kinyíltak. A jobb1 a nagyobb baj, mert az sajnos viszi a műszerfalat is. Igazán tehetnének be egy szenzort az ülésbe ami figyelhetné, hogy ül-e valaki az ülésben és ilyen eseteknél komoly költségektől kímélhetné meg a tulajt, vagy cserélhető lufit. (mondjuk, az meg csúnyácska)

 

A kábelköteget szerintem lehet javítani is, bár érdemes utána nézni, lehet hogy egy új köteg (ha jól emléxem akkor az csak egy kötegvég ami egy csatlakozóval kapcsolódik a fő köteghez) olcsóbb mint a pepecselés.

Előzmény: Von Guldi (21846)
borszu Creative Commons License 2010.12.23 0 0 21853

Most már engem is érdekel ez a kód kérdés! Megnéztem a szervizfüzet 2. oldalát - sőt még a 3-is - de se kódot, sem annak helyét nem találtam. Az autó átvételekor rá is kérdeztem. A válasz az volt: nem kér kódot. Hál' Istennek, eddig soha nem volt szügségem rá, a korábbi Octáviáknál sem.

Előzmény: stevie-w (21851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!