Switch ignition on. Press the botton button on the end of the right handstalk repeatedly. Select oil changes Hold bottom button on for approx 10 seconds. Distance to next service should be displayed. Release button. Switch ignition off.
Ez elvileg a szervízintervallum "kiütése". Működik valakinél? Használja?
Igen szerintem egyről beszélünk. Egy twingoo kormányát és sebváltózsákját láttam, amit ők csináltak, de lehet, hogy a választott bőr miatt, de nagyon nem tetszett. Nem az a vékony bőr volt, hanem tök vastag világosszürke valami:(
Hali-egyrol beszélunk!?!?Eddig Lagunás berkekben 100%-os az elégedettség!Nem kis márkáknak boroznek,ha ok nem akkor nehéz lesz jobbat találni,persze nyilatkozzunk tobben!
szerintetek a bőr kormánnyal tudok valamit csinálni??? mármint azzal, hogy szinte cafatokba jön le róla a bőr :((( A kecskeméti céghez nem szívesen vinnél, mert nem igazán tetszett az egyik munkájuk:((
Az elmúlt két hétben megjártuk Modussal a Fót - Görögország,Evia, Pefki útvonalat, ami egy irányba 1350 km. Minden teljesen rendben volt, 3 személlyel és a csomagokkal is kényelmes volt és tempósan lehetett vele haladni. A tempomat egy áldás, hosszú távon nagyon kényelmes a vezetés így. Minden szempontból tökéletes volt a kocsival az utazás:).
Én még mindig Modus rajongó vagyok és úgy tűnik az is maradok:)
Az, hogy valaki bunko es vitatja a felelösseget, azzal nem feletetlenül kell foglalkozni, mert ez nem szemelyes megerzes kerdese, a dolog megallapitasa, eldöntese pedig nem az ö hatasköre.
Arra figyelj, hogy ha oda jutna a dolog, akkor egyertelmüen tudd bizonyitani az igazad. Gondolom, hogy rendört nem hivtal, hogy hivatalos dokumentacio is legyen rola, pedig az soha sem art. Talan meg nem kesö. Menj biztosra!
Sajat keser-edes (mert jo lett a birosagi döntes vege) tapasztalat alapjan irom, hogy az egyoldalu erveles, miközben a masik bamban ingatja a fejet es ellenkezik, nem vezet sehova. Ezzel csak teged probal bizonytalanna tenni, mert az emberek nagy resze eleg nyuszi ahhoz, hogy ne lepjen fel kemenyen a dolgok ellen, es inkabb rahagyja a masikra, lenyeli, maga fizeti a kart stb stb... ez nem a jo ut.
Nekem sincs persze mindig igazam, de az ilyen storykra mindig kinyilik a bicska a zsebemben.
Drukkolok neked!
A tempomattal kapcsolatos kerdesekre a korabban megadott e-mail cimen biztosan szakszerü valaszt kapsz. Ha minden jol alakul, akkor a következö hetvegen meglesz a cucc :)
Par napja volt egy erdekes esemeny. A fed. comp. elkezdett sipolni es kiirta, hogy a befecskendezö rendszer hibas. Epp MO-on voltam. Felhivtam a legközelebbi Renault-szervizt es kertem egy idöpontot. Sajnos az idöpont nem felelt meg, igy felhivtam a nemet assistance szolgalatot, akik mindenben keszsegesek voltak. Meg be sem fejeztem a kocsi kipakolasat, mar ott is volt a trailer, es elvitte a korabban emlitett szervizbe. Nem szeretem az ilyen fajta nyomasgyakorlast, de kora delutanra megallapitottak, hogy "csak" software problema volt. Azota minden ok.
Aznap többször is felhivtak, hogy mi a helyzet? Jo vagyok? Van szallasom? Persze nem kellett semmi... Te jo eg, gondoltam ez nem semmi. Abszolute elegedett vagyok az assistance-val. Ezuttal kitettek magukert.
Nem lett kiugró az adat. 5,74 :)) Pedig a száguldásunk mellett volt egy csomó rövid bp-i út is benne. Nagyon takarékos ez a motor. Kíváncsi lennék egy TCE-vel mi lett volna az eredmény.
JAaaaa már látom,mit hagytam ki:-))))A Clio viaszozást,gyere csak teszek neked a Cliora,rás is kenegetem szépen,de te fogod fényesíteni!:-)))
Habár mostanában nem sok ember van itthon,cégátépítés ,kábelozás villany PC hállózat,festés burkolás,rakodás,koltozkodés 2 hétig reggeltol estig!Ja és ezért nem is fizetnek,tok pipa vagyok,mi a fax kozom van hozzá,szerezzenek erre koltozteto-takarító brigádot!:-(((
Teljesen igazad van! Én sem szívesen mentem volna bele, mert nem szeretem a törvénytelen dolgokat! Próbálok tisztességesen "működni" ebben a tisztességtelen világban! Lehet, hogy ezért a Modus fórumban találtok meg!?
Tegnap besz. a közös kép.-vel. Ő megérti a problémámat, de sajnos nagyon sok bunkó ember van, akik még azt is megkérdőjelezik, hogy jogos-e a reklamációm! Hallatlan! Bezzeg ha az ő autójuk lett volna! A képviselő kért néhány napot. Ha nem hív a héten, akkor ügyvéd és szakszervíz lesz a vége! Fizessetek! Ezután már nincs tárgyalási alap!
Oké, hogy esztétikai hiba meg minden, de az ember vigyázni próbál rá! Nekem ez az első majdnem teljesen új autóm! Vigyázok a dolgaimra! Más dolog, ha én kocolok le valakit, vagy a baromságom miatt van a kár! Nyílván, akkor én sem szórnék ki tízezreket a javításra. (Főleg tél előtt.) De ez más!!!
A tempomat ára tetszik, csak Kapuvár nekem messze van! A benzin is ennyibe lenne! Úgyhogy egyenlőre nem lesz ilyenem! Nem tudom miből áll a beszerelés. Nem lehet ezt itthon megcsinálni?
Sziasztok, nem tudom jó helyen kérek e segítséget, az lenne a problémám, hogy van egy 1988-as Renault Trafic-om,2.1Diesel és a motorját szét kellett szednem mert sok állásban megszorult, összességében sikerült összerakni, csupán a vezérléssel van problémám, a szakkönyv azt írja hogy főtengely 1-4 henger holtpontra, a vezérmű tegelyt és az adagoló tengelyt függőlegesen kell beállítani, de az a gondom, hogy a vezérmű tengely fogas kerekén van egy pötty de az adagolón nincs jelzés, van valakinek ötlete vagy tapasztalata hogyan tovább? Annyit tudtam tenni, hogy a vezérmű fogaskereken a pötty egy vonalba van az ékkel és a tengely középpontjával, ebből arra következtettem hogy az adagolón sincs másképp, de ott nincs pötty, lényegébe mindkét kereket az ékkel felfelé állítottam, így könnyen körbe tudtam forgatni egy kulcsal a motort, sehol sem akadt meg, de még nem próbáltam beindítani, megerősítene valaki hogy jól vagy rosszul csináltam esetleg? Előre is köszönöm a segítséget.
A jégveréstől én is tartok, a nyáron a környékünket körbeverte a jég. Sajnos garázsom nincs, még fedél se. Láttam siralmasan szétvert autókat, csavarodott is a gyomrom.
Sajnos sokat járok Pesten, a karcoláskkal, horpadásokkal én is úgy vagyok mostmár, hogy használati tárgy az autó, nem az esztétikumra megyek. Persze ha meglátnám, ki karcolta össze, tudnék csavarni vagy kettőt a kezén.
Újpesten, egy nagy cég utcájában lakók kerek-perec közölték, hogy ne álljunk oda, mert összekarcolják a járgányt. Meg is tették több autóval. Egy kolléga szemtanúja volt az egyik esetnek, a sors iróniája, hogy az elkövető a sértett lakóhelyéhez ment dolgozni, ott parkolt. Az az egyén lúdasmatyisan kapta vissza.
Jajj srácok,szornyu miket olvasok,mindenkinek részvét a verda miatt,sokat izgultam én is ,de szerencsére a garázs megvédte eddig!Tegnap megkapta a téli viaszt,takarítást