Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134297

Jogos, jogos, vagy a generátor testkábele is lehet ludas- miért szerette azopel azt a generátor felfogatást....

Előzmény: viger (134293)
409 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134296

Lehet, hogy valamelyik keréknél nagy a légrés a jeladótárcsa és a jeladó között.

Előzmény: ltrcsaba77 (134266)
409 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134295

Ne törődj vele, ábrándozott. A Tiédben nincs olyan. A keresztben motorosokba elég ritka dolog.  :-DD

Előzmény: mormogi76 (134294)
mormogi76 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134294

Bocsi, de mi az a viszkó?

Előzmény: metalex (134288)
viger Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134293
A motorblokk negativ testelését kell megnézni a kábel sarukat levenni és a rögzitö csavarokkal eggyüt megtisztitani nekem volt egy ilyen hibám és ez volt a megoldás.
Előzmény: mormogi76 (134282)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134292

Azt javaslom vegyük fel a kontaktot.

hetven 4nulla5ötvenhárom25

Előzmény: mica-r (134291)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134291

A Denso mondta hogy csak cserével javítható, nincs gyári alkatrész a porlasztóba. Van valami más adatod? Tudsz gyári infót mutatni, mert pár autóban van szar Denso.

Előzmény: cuba.71 (134290)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134290

Ki mondta,hogy nincs rá adat???

A bütykölélés pedig elég lealázó kifejezés ebben az esetben,mikor több tucat általunk felujitott ilyen autó szaladgál az utakon.

Ne légy kishitű.:)

Szivesen segitek,ha érdekel.

Előzmény: mica-r (134289)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134289

Hogyan lehet Denso dízelbefecskendezőt javítani, ha nincs rá gyári adat, stb? Bütykölni lehet csak... 

...aztán vagy bejön, vagy nem

 

Előzmény: cuba.71 (134286)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134288

Sok minden lehet. Elsőre, ha nem viszkós akkor kapcsol-e rendesen a ventillátor kapcsoló gomba. Ha viszkós, akkor kapcsol-e rendesen a viszkó-kupplungja. A viszkót meg kellene nézni kapcsoláskor- mikor felmegy pirosba a hőmérő, hogy rendesen kapcsol-e. Le kell fékezni egy kicsit, de nagyon óvatosan !!!!

Ha ezek jók akkor lehet még a termosztát/és vagy a hűtő lehet koszos- kívül belül is és vízköves. Valami ezek közül lehet- folyamat kb. ebben a sorrendben.

Előzmény: mormogi76 (134282)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134287

 Tibi ! Helyén van a szíved- maradjon is így !

Csak viszonyítási alapnak PM5- elküldtek néhány embert meg sokan el is mentek a régi gárdából, fel kellett venni egy pár új embert. Amit kínáltak : kb netto 100 vagy egy kicsivel alatta inkább.....családos meglett emberek ennyiből csak éhen halatni tudják a családot, hittellel, gyerekkel, idős szülőkkel, nem ragozom stb.

Szinte csak pályakezdő maradt ott, a megbeszélésen amikor megtudták az összeget.

Az alapbér mellett van valami féle teljesítmény kieg is, de nem lehet vele a csillagokba kaszálni.

Szerintem jó munkáért nagyon normális amit kínálsz. Elvárható érte joggal a tisztességes munka.

Előzmény: novothauto (134258)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134286

Mica-r!

 

Igaz közel két hónapos a történet,de az emlitett T.DYNA 2.5 D4D-nek elektromos gondja volt.

Nevezetesen,a gyári kábelkorbácsban meg volt szakadva kettő vezeték,AMI már volt hekkelve,ELÉG nehezen jöttünk rá:),inkább szerencse kérdése volt.

Nem volt nyoma sem a hekkelésnek,ügyes munka,a nyavaja törje....

Ennek javitottuk a DENSO rail rendszerét,műkszik azóta is,hibátlanul.

Lehet jav.a DENSO-t,garival,komplett porlasztó cseréje nélkül,csakhogy cáfojalak.:)

Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134285

elsőnek cserélj üzemanyagszűrőt.

Előzmény: Quattroman (134284)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134284

dízelen nem dúsító van az indításhoz hanem előtöltés szabályzás...

Előzmény: caterpillar20 (134283)
caterpillar20 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134283

Üdv! Lehet nem egészen ide való, de hátha tud nekem valaki segíteni. Van egy hatz diesel egyhengeres motorom dúsítóval egyből indul, de amikor visszamegy a dúsító utána ha a gázkart nem engedem vissza teljesen akkor ketyerészik de gázra nagyon lassan reagál kb 1 perc alatt pörög fel, ha meg a gázkart elengedem teljesen és ráhúzom akkor meg már teljesen leáll nem röffen újra, hiába lendületben van a motor dúsítóval ismét pöcc röff. Átlátszóak a résolaj csövek ott látni, hogy elkezd buborékolni. Valahol elképzelhető, hogy levegőt kapna vagy így a résolajcsőből buborékosan jön vissza a cucc? Segítséget köszi előre is!

mormogi76 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134282

Sziasztok. 89. évjárat Opel Kadett 1.7 d, kombi, szürke. Menetközbe a vízhőfok mutató fölszalad a pirosig majd vissza középre, majd ha lassítok vagy megállok és ismét elindulok, vagy gyorsítok újra fölmegy a pirosig. A víz nem fogy , nem forr mi lehet a gond van ötletetek?

TraguAre Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134281

Értem én. Csak megjegyeztem.

Előzmény: novothauto (134268)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134280

Ááá...

egyfordulatosból volt több is...

Előzmény: mica-r (134279)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134279

Az úri dolog, én egynél többet nem forogtam :)

Előzmény: Quattroman (134278)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134278

ennél valamivel kisebbet (3,5 fordulat) belülről is...:)

Előzmény: mica-r (134277)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134277

Láttunk már így néhány versenyautót, nem?

Előzmény: Quattroman (134276)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134276

mert nem látod az előzményt. az a kocsi előbb keresztbe sodródott, megelőzte a hátulja, majd mikor az eleje megakadt elkezdte a "halálforgást"

Előzmény: BMWKRAFT (134246)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134275

sziasztok

 auto-com  nem igen akar működni a neten kapható átalakítókkal..

  csak a sajátjával fog működni rendesen?

mert végülis az is 16000ft a 8db akkor lehet rendelek egyet úgyis sokat van nálam a gép...

 

kolcsar Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134274

Túlkoros macerás tanulókat nem vállalok:)))

 

Igaz itt a házba is van aki megkapta a Technikus minösitést,és most segitek neki az alapok,meg a diagnosztika alapjainak a tanulásába:)))

Azt azért tisztelem bennük akarnak is tanulni,hoznak kocsikat megnézni:)))

Előzmény: M.Sanyi (134271)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134273

Tényleg!

Előzmény: M.Sanyi (134271)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134272

Szerintem nem olyan egyszerű, hiszen nem a munkavállalótól függ milyen munkát vállal. Némelyik márkaszervízben van egy egészen kicsi százalék az alapfizetésen felül ilyen módon.

Előzmény: RÉMES (134269)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134271

Papa, ennyiért megtanulnám a szakmát én is.  :)) 

Előzmény: kolcsar (134267)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134270

Nézni kellene diaggal a forgásjeleket, elsődleges gyanú ilyen esetekben valamelyik keréknél lévő jeladónál merül fel. Erre nem ad hibakódot, mert nem hibaként érzékeli. Vákuum szerintem nem szól bele,

Előzmény: ltrcsaba77 (134266)
RÉMES Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134269

A jutalékrendszeren nem gondolkodtál még? ( vagy ez a ti szakmátokban kivitelezhetetlen? )

Előzmény: novothauto (134255)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134268

Nem is az az elvárás, te nem érted.

 

Előzmény: TraguAre (134263)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!