A motorblokk negativ testelését kell megnézni a kábel sarukat levenni és a rögzitö csavarokkal eggyüt megtisztitani nekem volt egy ilyen hibám és ez volt a megoldás.
A Denso mondta hogy csak cserével javítható, nincs gyári alkatrész a porlasztóba. Van valami más adatod? Tudsz gyári infót mutatni, mert pár autóban van szar Denso.
Sok minden lehet. Elsőre, ha nem viszkós akkor kapcsol-e rendesen a ventillátor kapcsoló gomba. Ha viszkós, akkor kapcsol-e rendesen a viszkó-kupplungja. A viszkót meg kellene nézni kapcsoláskor- mikor felmegy pirosba a hőmérő, hogy rendesen kapcsol-e. Le kell fékezni egy kicsit, de nagyon óvatosan !!!!
Ha ezek jók akkor lehet még a termosztát/és vagy a hűtő lehet koszos- kívül belül is és vízköves. Valami ezek közül lehet- folyamat kb. ebben a sorrendben.
Csak viszonyítási alapnak PM5- elküldtek néhány embert meg sokan el is mentek a régi gárdából, fel kellett venni egy pár új embert. Amit kínáltak : kb netto 100 vagy egy kicsivel alatta inkább.....családos meglett emberek ennyiből csak éhen halatni tudják a családot, hittellel, gyerekkel, idős szülőkkel, nem ragozom stb.
Szinte csak pályakezdő maradt ott, a megbeszélésen amikor megtudták az összeget.
Az alapbér mellett van valami féle teljesítmény kieg is, de nem lehet vele a csillagokba kaszálni.
Szerintem jó munkáért nagyon normális amit kínálsz. Elvárható érte joggal a tisztességes munka.
Üdv! Lehet nem egészen ide való, de hátha tud nekem valaki segíteni. Van egy hatz diesel egyhengeres motorom dúsítóval egyből indul, de amikor visszamegy a dúsító utána ha a gázkart nem engedem vissza teljesen akkor ketyerészik de gázra nagyon lassan reagál kb 1 perc alatt pörög fel, ha meg a gázkart elengedem teljesen és ráhúzom akkor meg már teljesen leáll nem röffen újra, hiába lendületben van a motor dúsítóval ismét pöcc röff. Átlátszóak a résolaj csövek ott látni, hogy elkezd buborékolni. Valahol elképzelhető, hogy levegőt kapna vagy így a résolajcsőből buborékosan jön vissza a cucc? Segítséget köszi előre is!
Sziasztok. 89. évjárat Opel Kadett 1.7 d, kombi, szürke. Menetközbe a vízhőfok mutató fölszalad a pirosig majd vissza középre, majd ha lassítok vagy megállok és ismét elindulok, vagy gyorsítok újra fölmegy a pirosig. A víz nem fogy , nem forr mi lehet a gond van ötletetek?
Szerintem nem olyan egyszerű, hiszen nem a munkavállalótól függ milyen munkát vállal. Némelyik márkaszervízben van egy egészen kicsi százalék az alapfizetésen felül ilyen módon.
Nézni kellene diaggal a forgásjeleket, elsődleges gyanú ilyen esetekben valamelyik keréknél lévő jeladónál merül fel. Erre nem ad hibakódot, mert nem hibaként érzékeli. Vákuum szerintem nem szól bele,