Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2009.12.09 0 0 171978
 Miféle volt, E38?
Előzmény: daVeFR (171956)
Mcemru Creative Commons License 2009.12.09 0 0 171977
van ilyen motornal
szinte minden gyár jelöli a legnehezebb pontját a guminak
elvileg ezt kene atellenes vegebe rakni a felni legnehezebb pontjanak, az meg konnyen megvan ugye suly nelkul a centirozon
motornal eleg a statikus centír amugy
kocsinal javasolt csak a dinamikus, de szerintem ott is csak az egyszeruseg miatt toljak a szgepes cuccokkal
Előzmény: hamvasat (171967)
Quattroman Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171976
Előzmény: jo_lenne_tudni (171974)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171975
Hulyeseg.
Napi szinten jarok a "ket veglettel". Olcso auton mara mar atneznek, a jobbkezet sem kapod meg. Folyamatosan letolnak, bevagnak eled (ami helyet azert hagytal, hogy meg tudj allni).
Egyedul savvaltaskor elony, ha valaki felti a verdajat, de amugy mintha ott sem lennel az uton (akar varos, akar orszagut).
Előzmény: hamvasat (171972)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171974
Nekem a Bridstone gumin sargaval van jelolve a szelep helye (legalabbis igy rakta fel a gumis).
Előzmény: hamvasat (171967)
attibva1977 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171973
Én az AVIA-val voltam így annó, amikor az MH-s jogsit csináltam :D :D nem volt elelnfél :D
Előzmény: hamvasat (171972)
hamvasat Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171972
"hehe. elobb beengednek egy romos ladaval :-))"

Ez igaz. Régen az ütött kopott, agyonzúzott S100-as Skodám a pesti forgalomban olyan volt, mint Mózes és a tenger. Mindenhova beengedtek, tartották a tisztes távolságot, féltek, mint attól, akinek nincs vesztenivalója :-)
Előzmény: Calver_ (171958)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171971
osztan melyik van normalis kozlekedesben gyakran? a padlogazas rajt hoban a keresztezodesben? :-)
Előzmény: JGab (171970)
JGab Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171970

Ebben igazad van. Én csak arra utaltam, hogy ha kevés a tapadás (dimbes-dombos vidéken, hóban, sárban, murván) a kipörgésgátló nem sokat segít, oda vagy négykerékhajtás kell, vagy diffizár.

A lámpánál kilövésre persze jó a kipörgésgátló, hogy ne füstöld el 1 nap alatt a gumit. Illetve hátsókerékhajtásnál, hogy ne kilinccsel előre közlekedj.

 

Előzmény: Calver_ (171966)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171969
a sperr az alap, ofkoz.
Előzmény: daVeFR (171968)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171968
A sperr difi valóban királyság aszfalton is. De nem is egy kategória bonyolultságban, költségben, súlyban, plusz fogyiban, stb. mint a 4WD
Előzmény: JGab (171963)
hamvasat Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171967
Meki!

Mélyülünk elfele itten (szabolcsiasan szólva) a statikus centrírozás rejtelmeiben és eszembe jutott egy dolog, amit hallottam. Ahány gumissal beszéltem, igazából egynek sem volt fogalma arról, hogy valójában milyen helyzetben is kell felszerelni egy motorkerékpár abroncsot a felnire, csak hallottak ezt-azt. Én is csak hallottam, hogy némely gumin megjelölik azt a pontot, aminek a szelepnél kell lennie vagy pont azzal szemben. Hallottam viszont egy meredekebb dolgot, hogy egyes gumiknál a gyártó egy ideális kerékre (forgástengelybe redukált súlyponttal) szereli fel a gumit gyártás után és ezen határozza meg a gumi súlyponteltolódásának irányát, vagyis, hogy hol üt. Így, ha egy ínyenc ember az üres, vagyis gumi nélküli felninek megméri a súlyponteltolódási irányát és úgy szereli fel rá a gumit, hogy ellenetétes irányba mutasson annak súlyponteltolódása, akkor nagyon kis ellensúlyt kell csak a felnire felszerelni, vagy nem is kell.

Na erről Te mit tudsz? Kacsa?

Üdv: Hamvasat
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171966
ketsegkivul, 100 esetbol 1-szer. ha vadallat modra kozlekedsz akkor mondjuk 100-bol 5-szor is akar :-) a tobbiben meg csak plusz suly, viszed magaddal, nagyobb a fogyasztasod, dragabbak az alkatreszeid, stb
Előzmény: JGab (171963)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171965
ketsegkivul, 100 esetbol 1-szer. ha vadallat modra kozlekedsz akkor mondjuk 100-bol 5-szor is akar :-) a t
Előzmény: JGab (171963)
KawaBazsy Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171964
A Subaru télleg kib. jó, nekem tavaly Outback-em volt, az állandó összkerék az automatával szuper dolog. Nézegetem az új (mostani) modelleket, de nagyon tartják az árukat sajna..
Előzmény: Törölt nick (171947)
JGab Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171963
Azért az összkerékhajtás és/vagy sperr többet ér, mint egy kipörgésgátló.
Előzmény: Calver_ (171958)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171962
nem en.

#171947
Előzmény: Törölt nick (171961)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171961
Calver_,

Nem tudtam, h négykerék-hajtás alatt subarura gondolsz.
Előzmény: Calver_ (171959)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171960

hehe. elobb beengednek egy romos ladaval

 

Ez igaz,de abból is a Niva a király:)

 

Előzmény: Calver_ (171958)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171959
az ugye nem buta allando osszkerekes, normal esetben faszaul hajt hatul. masreszt meg ahol az elmegy otvennel ott a subarurol mar minden muanyag alkatresz leesett 15 kilometerrel korabban, es epp varja a vontatast :-)))

(pedig ez nem is terepjaro)
Előzmény: Törölt nick (171953)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171958
> és megpróbálsz egy kereszteződésben kilőni az autók közé akik nem nagyon akarnak beengednii

hehe. elobb beengednek egy romos ladaval :-))

> hogy nem csak egy kerék kapar reménytelenül,hanem kilő a verda

a kiporgesgatlot meg nem talaltak fel a subarunal? fura lenne
ott a tulajok kozt a toyota, irj nekik, h kerjek el toluk :-)

> A hórol meg ne is beszéljünk,vagy vizes fűről...

a vizes fu az aszfalton, az egy gyakori szcenario :-)
Előzmény: Törölt nick (171952)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171957
Az valójában Cének kell, ha nem tud éppen játszizni aznap a sünökkel a Vácin, akkor is meglegyen "a kaland" a susnyásban elakdva. :))))))
Előzmény: Törölt nick (171953)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171956

Ha jól emlékszem elvetemült időszakomból, akkor 1/8 mile-on még előny, 1/4-en már nem.

 

BTW, elkelt a 750i. 180km-t elment gond nélkül, majd Nyíregyháza előtt elkezdett rángatni. Egy idő után már be sem indult. Most locsol rá a vevő néhány száz ezret. Vajon jó ötlet volt eladni az egyébként elfogultság nélkül patika állapotú(nak tűnő) autót? ;)

Előzmény: Calver_ (171950)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171955
azaz. zsir. barmikorinkabb az mint egy q7
Előzmény: jim32 (171951)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171954
 Nézd, a bőrön nem fúj át a szél. Viszont 12 fok alatt garantáltan megfagysz benne, aláöltözet ide-oda. Ha ilyen hőmérsékleten nem akarsz már motorozn, akkor vedd meg nyugodtan.
Előzmény: Darázs442 (171926)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171953
Calver_,

És asszony melyik kategóriában offroadozik a patroljával vagy miszösz négykerék-hajtásújával? :)
Előzmény: Calver_ (171948)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171952
Ott talán nem,hacsak nem vizes és megpróbálsz egy kereszteződésben kilőni az autók közé akik nem nagyon akarnak beengedni.Na akkor jó dolog,hogy nem csak egy kerék kapar reménytelenül,hanem kilő a verda.A hórol meg ne is beszéljünk,vagy vizes fűről...
Előzmény: Calver_ (171950)
jim32 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171951
Asszem apám zsigulijáról beszélsz.
Persze, télen - nyáron hajtottam, amíg szét nem vált középen...
Előzmény: Calver_ (171946)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171950
> gyorsulásban

aszfalton ugyan nem.
Előzmény: Törölt nick (171949)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 171949

Ahogy irtad :sok plusz!

És nem csak súlyban és pénzben...

Hanem tapadásban,gyorsulásban,menettulajdonságokban is.Vanaki a sportosság miatt szereti van aki a biztonság miatt.Télen egy álom:)

Előzmény: Calver_ (171948)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!