Osztrákoknál is! Asszony gépén is ugyanaz a helyzet, sajna. Most nem tudom, hogyha a csavar fejét üti lefelé, hogy a dejó-dió lemenjen, utána nem tudja kihúzni??? Vagy van, amikor annyira berohad, hogy ütni kell ezerrel???
Néhány eladó koros és poros fellelt állapotú magyar vas, hátha érdekel valakit:Túra női, Luxus ffi váz, Velence női, Budapest női most ingyenes házhoz szállítással:
Ma hosszú napom volt, de igen fontos, beléptem a Silberrad tulajdonosok exkluzív klubjába, hosszú hónapok óta vártam erre!:) Persze apróbb hiányai vannak a gépnek, de majd szép lassan összevadászom. Szuper érzés a 74 éves Hölgy birtoklása:)
Köszönöm a segítséget, még nem döntöttem a homorszórás-kromofág kérdésben. Remélem kapok még ötleteket. Már nézegetek a Vaterán Super Granat agyakat. Nem tudom milyen gunit tegyek majd rá, ami megfelel egy ilyen idős kerékpárnak.
Köszönöm, ennél valamivel jobb állapotú az enyém. Még valamennyi krómozás is van rajta. Csak átfestették régen kályhaezüstre... olyat keresek, amin nem kell teljesen jónak lennie a krómnak, legyen patináns, de azért nagyjából tükrözze a gyári állapotot.
A kalapáccsal ütés helyett én olyat csináltam, hogy "fejre" állítottam a kerékpárt ha nem jött ki a kormány, a két végére ráléptem, és akkor bele lehet kapaszkodni a villába, vagy akár a kerékbe ha azt bennhagyja az ember - és úgy kijött.
Sziasztok!Új vagyok itt és a segítségeteket szeretném kérni.Van 3 veterán bicóm,amiket szeretnék felújítani,viszont pár alkatrészre szükségem lenne.Kühne Dámához(réztáblás)kellene felújítható jó állapotú tulipános lánckerék hajtókarokkal,pedállal+ ülés.Kühne Európához és WM Sporthoz több alkatrész.Ha vannak ilyen felesleges alkatrészeitek írjatok!Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
ez valami vírus lehet ,mert kb minden 10. kormány ugyan így van megütve. Én már arra is gondoltam nem e valami védjegy mint a WM beütés.
ennyi kontár ember meg ugye még sem lehet egy ilyen pici országban,pláne ha azt nézzük hogy a II.háború után csak 8 millió környékén voltunk . ebből alig 2millióan akik kalapáccsal ekkorát tudtak ütni .
Épp ma délután láttam egy biciklitárolóban egy Steyr férfi bringát, aminek ugyan így dobfékes első kereke van hasonló fékkarral. Fényképezni nem tudtam, így írok. Kb. ott ahol nálad kijön a kábel a csőből ott van hegesztve a csőre egy szem amibe a bowden "csöve" csatlakozik. Persze a hegesztés helyett lehet bilincses megoldás is. A bowden másik vége természetesen a féknél a karon van. Fölül hasonló megoldás van mint nálad a hátsó fék karjánál van. Egy fémpálca van a felső bekötés és a szem között. Szerintem könnyedén megcsinálható. (Bocs a szakszerűtlen kifejezésekért.)
Na de hát kis fadarabot keresni rengeteg idő, Te is tudod nagyon jól! Valószínűleg az időhiány és a hanyagság vezetett idáig. De ha már kalapáccsal verte felfelé, akkor miért nem mindkét oldalt?? Úgy lenne logikus.
Sokat gondolkoztam rajta, hogy mitől tud megsérülni ott a kormánycső, míg egyszer a saját szememmel nem láttam, hogy egy "műszerész" úgy vette le a megszorult kormányt, hogy nagy kalapáccsal egyszerűn felütött oda..
Pedig csak egy fát kellett volna odafogni a cső tövéhez......
Itt vannak képek a kormányról. Nem a legszebb, de legalább nincs szétrohadva. Alul van egy horpadás rajta. A dió és a leszorító csavar menete jó, kézzel tekerhető. Akár ide is írhatsz, vagy e-mailra is, ha kell. Budapesten van.