Nem értek hozzá, ezért kérdezek. Nem ez a szakmám, nem ebből élek csak éppen érdekel és ha nem muszáj nem vinném mindenért szakihoz. Magamról tudom, hogy hülye vagyok a témához. Az zavart meg, hogy a főhengeren bal oldalt vízszintesen van még egy csavar (legalábbis annak láttam), de ezek szerint az más célt szolgálhat.
korábban már írtam crv kuplunggal kapcsolatban, hogy néha előbb fog, mint kéne, erre mondtátok, hogy valószínűleg levegős a rendszer. Furcsa, mert 3x is átnyomták a rendszert olajjal, de mindegy.
A kérdés az volt, hogy merre áll a légtelenítő csavar.
Megnéztem és vízszintesen áll, balra, ami jól látható a melléklet képen.
Hogy tudnám ezt legegyszerűbben légteleníteni? Vagy inkább vigyem vissza szerelőhöz, hogy légtelenítsék?
De ha tudtok megbízható szakembert a 20 ker környékén, az is jó :)
Az autó olyant játszik, elsőre beindul jár alapjáraton majd egyszer csak leáll, indítani csak 20-30mp padlógázas indítózás után hajlandó újra beindulni,de mindig leáll és alig lehet beindítani. Viszont ha a leállás után várunk 5 percet akkor könnyen indul.
Benzinnyomás rendben, vezérlés rendben, élő adatban annyi van,hogy alapállásban a fojtószelep 0,8V-on van. Gyertyák újak.
Akárhogy nézem, én gázolaj helyett benzint látok, ami minden további nélkül megeshet, miután a benzines töltőcső a vékonyabb. Fordítva "nehezebb" lenne. Mondjuk ettől azért nem szokása tönkremenni egy motornak.
"Emberi tévedés azonban előfordulhat. Állítólag nemrég kinyírták a The Beast motorját azzal, hogy gázolaj helyett dízelt tankoltak bele (kissé sántít ez az ügy, mert már szinte mindenütt a világon a töltőpisztolyok kialakítása kizárja ezt a hibát, de ki tudja, hogy hol tankoltak, akár igaz is lehet."