korábban már írtam crv kuplunggal kapcsolatban, hogy néha előbb fog, mint kéne, erre mondtátok, hogy valószínűleg levegős a rendszer. Furcsa, mert 3x is átnyomták a rendszert olajjal, de mindegy.
A kérdés az volt, hogy merre áll a légtelenítő csavar.
Megnéztem és vízszintesen áll, balra, ami jól látható a melléklet képen.
Hogy tudnám ezt legegyszerűbben légteleníteni? Vagy inkább vigyem vissza szerelőhöz, hogy légtelenítsék?
De ha tudtok megbízható szakembert a 20 ker környékén, az is jó :)
Az autó olyant játszik, elsőre beindul jár alapjáraton majd egyszer csak leáll, indítani csak 20-30mp padlógázas indítózás után hajlandó újra beindulni,de mindig leáll és alig lehet beindítani. Viszont ha a leállás után várunk 5 percet akkor könnyen indul.
Benzinnyomás rendben, vezérlés rendben, élő adatban annyi van,hogy alapállásban a fojtószelep 0,8V-on van. Gyertyák újak.
Akárhogy nézem, én gázolaj helyett benzint látok, ami minden további nélkül megeshet, miután a benzines töltőcső a vékonyabb. Fordítva "nehezebb" lenne. Mondjuk ettől azért nem szokása tönkremenni egy motornak.
"Emberi tévedés azonban előfordulhat. Állítólag nemrég kinyírták a The Beast motorját azzal, hogy gázolaj helyett dízelt tankoltak bele (kissé sántít ez az ügy, mert már szinte mindenütt a világon a töltőpisztolyok kialakítása kizárja ezt a hibát, de ki tudja, hogy hol tankoltak, akár igaz is lehet."
Sőt, nem csupán az övét, hanem még néhány Audi luxusautó elektronikai berendezéseit. Legalábbis a Jutarnji.hr szerint.
Az amerikai elnök március 27-i római látogatásakor az útvonalán ugyanis olyan elektronikus zavarórendszert aktivizáltak távirányítással, jellemzően[...] Bővebben!Tovább »
"Azt, hogy pontosan mi történt azon az útvonalon, ahol Obama elhaladt, teljes bizonyossággal még az Audi mérnökei sem tudnák megmondani. Azonban erősen valószínűsíthető, hogy csak egyes Audi-modellekben okozott fennakadást az elektronikus zavarás és más márkák autóit nem érintette.
Feltételezhető, hogy a távirányítással aktiválható bomba-detonátorok blokkolására használt amerikai elhárító eszköz ugyanazt a frekvenciát használja, mint amelyen az Audik számítógépei kommunikálnak. Hasonló zavar fordulhat elő akkor is, ha például az autó közelében erős elektronikus kisülés történik, jellemzően villámcsapás. Ilyenkor gyakran bolondul meg a jármű elektronikája: bezár a központi zár, maguktól bekapcsolnak az ablakmosó lapátok, fantomhibaüzeneteket küld a számítógép, például olyat, hogy alacsony a gumiabroncsokban a légnyomás."