Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2014.04.19 0 0 132130

Neked is Kollega :-)

Előzmény: kolcsar (132129)
kolcsar Creative Commons License 2014.04.19 0 0 132129

Békés,boldog,kellemes húsvéti ünnepeket kivánok,minden kedves,kedvetlen,jó és rossz indulatú kolegának:))

kolcsar Creative Commons License 2014.04.19 0 0 132128

Látod nem fagyott le semmi,csak készülnek a nagy dáridóra:)) Akinek van gondja az jelentkezik:))

Előzmény: novothauto (132126)
nyád Creative Commons License 2014.04.19 0 0 132127

Jó napot mindenkinek!

Segítséget, tanácsot kérek!
Szeretnék vásárolni egy 2004-es 1.6 16V-es Opel Zafirát. Kérdésem, hogy mikre érdemes nagyon koncentrálni ennél?
Egyszer már megnéztem, kipróbáltam, karosszéria jó, két első sárvédő és küszöb találkozásnál hangyányi rozsdásodás kezdemény látszik, alul rendben van, motortérben sincs rozsda. Első beindításra kicsit csörgött, szelep vagy hirdrotőke vagy nem tudom mi, de kb 100 méter megtétele után teljesen elhallgatott.(állítólag rég volt beindítva, ránézésre kb 3-4 hete nem mozdult az autó, olyan koszos volt.) jól húzott, kuplungja jónak tűnek, nem zörög alapjáraton ha kinyomom, ha felengedem sem változik a kocsi hangja. váltó tökéletesen vált, nem akadozik, pontos, az autó alapjárata egyenletes, ha pumpálgatom a féket akkor sem mozog, ebből arra következtetek, hogy jó a kompressziója(bár ezt csak hallottam valamikor, hogy jelezheti a fékpumpáláskor ingadozik az alapjárat, hogy szar a kompresszió, nem tudom igaz e?) Futómű nem zörög szar úton sem, fék szintén jól fog. 

Kérdés, hogy mit nézzek még alaposabban, illetve amiket leírtam azok közül mi baromság, és mi ami jót vagy rosszat jelent?

(2004-es 179e km 1.1 millió) rétegvastagság mérő szerint gyári a fényezése!

Válaszokat szívesen várom!

Tisztelettel: Ádám

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek!!!

novothauto Creative Commons License 2014.04.19 0 0 132126

És ezzel le is fagyasztottad a fórumot Papa.

 

 

Előzmény: kolcsar (132125)
kolcsar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 132125

Mit képzelsz,majd fog dolgozni,még a videjón is a felvett droidja csinálta a bemutatót:))

Megmondta nem akar dolgozni már csak a Picóval akar játszani,más feladatokra droidokat alkalmaz:))

Előzmény: Quattroman (132122)
novothauto Creative Commons License 2014.04.18 0 0 132124

Valószínűleg jobbos, mert nem írja az ESItronic, hogy balos volna. 20 nm + 90 fok a meghúzása.

 

 

Előzmény: Törölt nick (132123)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.18 0 0 132123

Sziasztok!

Fiat Punto 2000

1,2L 16V

188A motor

A főtengely végén a vezérműkerék rögzítő csavar jobb vagy bal menetes?Előre is köszönöm,üdv.

Quattroman Creative Commons License 2014.04.18 0 0 132122

bemutatót is tartasz?

viszek egy smart blokkot:D

Előzmény: novothauto (132119)
cam aro Creative Commons License 2014.04.18 0 0 132121

a valasz meghaladja az index tarolo kapacitasat. 

tehat a '  van ilyen ? ..  es mitol '    kerdeseket mellozzuk. 

 

maradunk a tenyeknel. 

a gyertya elettartama futasteljesitmenyben van megadva. 

(centi, meter, kilometer. egyeb ) 

a fel ev.. ebbol durvan sokat elarul.. 

 

nem nedves. 

az baj. 

ilyenkor sikosito ajanlott.. bar sztem lofact..

olyan kell neki aki jol birizgalja.. 

de komolyan. 

olyat keress aki helybol lukon szurja. 

mind a 16-on egyszerre.

(itt is van a csodor >   J1962 << google )  

 

(megsertodhetsz, de tudd, csak felig vagyok komoly. :) 

 

 

Előzmény: Rocktober (132114)
cam aro Creative Commons License 2014.04.18 0 0 132120

a wurth most kezdte el reklamozni az ujratolthetos kemias dobozait. 

en mar ~15 eve forrasztgatom a kerekszelepeket flakonba.. :) 

na ez valami ugyanaz lehet nagyba. .. csak itt nem jon a pofadba a dzsuva.. :D 

==============

 

 

Előzmény: novothauto (132119)
novothauto Creative Commons License 2014.04.18 0 0 132119

Sziasztok!

 

Van nálam egy ilyen gép, ha valakit érdekel info, vagy megnézné, mert kell a műhelybe, az szóljon.

Nem olcsó a bérlete, nem vásárolható meg, de ribanc jó.

 

 

Minden jót, a punci szorítsa össze a bögyörőtöket még máma!  :)

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132118

oke.

. mocorgott bennem hogy nem sima ugy. :)  

 

 

 

Előzmény: omada (132117)
omada Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132117

A műanyaggyűrűset ismerem, ez teljesen különbözik.

Ez valóban egy futógyűrű, gondolom azért találták ki hogy ne a főtengely kopjon meg a szimeringtől hanem ez a gyűrű és egyben cserélheted az egészet.

A gyűrű elég szorosan van a főtengelyen, csak csapágylehúzóval tudtam levenni.  Ezért is van a képen a régi szimering kettő darabban.  Már nem is reménykedek hogy ez kézzel felkocogtatva valaha is jólesz, mert nemfogom tudni beállítani milyen közel legyen egymáshoz a gyűrű és a szimering.  Megpróbálok valahonnan célszerszámot bérelni.
(lofsz annak aki kitalata, hogy szedjem szet. semmi folyas nemvolt rajta, szetszedve kopas sem latszik es van benne 503k km)

Előzmény: cam aro (132116)
cam aro Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132116

ilyen belso futogyurust meg nem lattam. 

..ugyhogy lehet fel info. 

 

ezek a fajta szimmeringek mind elofeszitve jonnek, ugy hogy a kozepukbe egy kettos 

feladatu muanyag gyuru van.

nem esetleg azt hiszed futogyurunek ? 

 

az elso feladat a szimm. elofeszitese nevleges mereten, vagy felette. 

tehat epp hogy szorit. 

 

a masodik feladat a felszereles.. ha esetleg kisebb lenne..mint egy csuszka felsegiti 

a tomito elet a csapra. 

---

amit tudni kell. 

ezekkel a szimmeringekel varni kell.

onfeszitos,  a belso gyuru kevetel utan 'zsugorodnak' az ajkak.. 

a bmw peldaul 4 orat ir, es szarazon szerelve. 

 

en megszoktam kenni.. ize.. biozsirral. 

...es nem igen varok vele..de ez mar inkabb szemen mulik. 

(hogy nyomja le a zsirt, mit hagy maga utan.. mennyire felulet passzos. .)

 

tevedes sk.. ha az valoban egy futogyuru.. akkor viszont szerintem egyszerre kellene betenni. 

 

Előzmény: omada (132111)
omada Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132115

Inkább a félmerevre hasonlít, rugója nincs.

Előzmény: 409 (132113)
Rocktober Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132114

köszönöm szépen az infot.:)nem nedves,a gyertya fél éves...valoszinű tul szivatta magát....van ilyen?És mitől?

Előzmény: cam aro (132091)
409 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132113

Ez rendes rugós szimering, vagy az a félmerev vitongumis basz?

Előzmény: omada (132111)
409 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132112

"ez ugye egy turbonyomás átalakító?"

 

 Így szó szerint nem. A turbónyomást nem kell átalakítani, így nincs is átalakítója.

Ez egy nyomás módosító elektromágneses szelep, amit lehet akár a turbónyomás szabályozásához (közvetett módon) is alkalmazni, de máshoz is szokás. A fekete henger a levegőszűrője. Miután mindhárom kivezetése a másik végén van, megeshet, hogy a repedés nem befolyásolja a működését, ha egyébként az elektromos tekercse sértetlen.

Előzmény: ezustgolyo (132105)
omada Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132111

Üdv!

A képen látható fajta szimmeringet szerelt már be valaki célszerszám nélkül? Kettő részből áll, van egy "sima" szimmering és egy belső futógyűrű.  Külsejét elkezdtem beütni ugyanúgy mint akármelyik másikkal tettem volna, a belsejét pedig a régi belsejével kocogtattam a helyére. Váltó vissza a helyére beindít, folyik....

Jól gondolom, hogy a futógyűrű és a szimmering mivel nem célszerszámmal lett berakva nem feszül eléggé egymásnak, így kijön az olaj. Reggelre jön az új, nemtudom érdemes e azt berakni vagy elég a most bentlévőt összébb ütni.

3.0Hdi Jumper

http://indafoto.hu/omada/alap_album

ezustgolyo Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132110

és a repedés az oldalán, szívhat ott falsot vagy az csak egy külső burkolat lehet?

Előzmény: mica-r (132108)
ezustgolyo Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132109

az jó mert akkor nem lehet elállítani :)

Előzmény: mica-r (132108)
mica-r Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132108

szuszogó lesz az

Előzmény: ezustgolyo (132107)
ezustgolyo Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132107

Az alján az a fekete henger

Előzmény: mica-r (132106)
mica-r Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132106

Általában ilyen egy nyomásátalakító, akár turbóé is lehet. Milyen tekerő van rajta? Nem hinnám hogy bármit lehet tekergetni.

Előzmény: ezustgolyo (132105)
ezustgolyo Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132105

Sziasztok!

 

Kérdésem ez ugye egy turbonyomás átalakító?

Az jó ha van az oldalán egy repedés?

A tekerentyű az alján mire való? illetve a tekerentyűn van egy kék jelölés, olyan autószerelős megjelölés de lehet hogy gyári vajon annak hova kell néznie?

Köszönöm!

Quattroman Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132104

az üvegházhatást okozó gázoknak mindegy hogy hol ereszted a légkörbe őket...

Előzmény: Törölt nick (132101)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132103

szamod a regi?

Előzmény: Quattroman (132099)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132102

küldtem egy emailt

Előzmény: Quattroman (132099)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.17 0 0 132101

Meg az összehasonlításnak akkor van értelme, ha szállított árumennyiségre végezzük. Mi lenne, ha ugyanezeket a cuccokat kamion meg repülő vinné.

Ráadásul ezek a hajó motorok baromi hatékonyak, tehát igazából amit lehet, kifacsarnak az üzemanyagból. Csak sajnos ehhez az kell, hogy kisebb lakás méretű legyen egy henger, szóval egy ideig nem lesz autóban.

Annyiban viszont csúztatás az autós kérdés, hogy azért nem mindegy, hogy a kormot az Indiai óceán közepén, vagy a Nagykörúton pakolod ki.

Előzmény: 409 (132100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!