Gyári szimeringgel próbálkoztam én is, de első körben folyt az olaj rögtön beindítás után. Váltó újra leszerel, szimeringet beljebb ütöttem és most nemfolyik. Tanulópénz befizetve...
Most jut eszembe az enyém is feketén füstölt nagyon pedig minden rendbe volt vele,meg hidegen mindig 2. 3.ra indult.Több mint,20 éves technika érthető.
Szerintem csak őszinte voltam, és a leghasznosabb tanácsot én adtam hosszútávon.
Ha valakinek nincs pénze szakszerűen javíttatni egy autót akkor csak szopni fog vele.
A VP44-es adagolós Opelt szakszerűen javíttatni nem gazdaságos, és nem is nagyon tudják mert senki nem teszi meg azt, hogy átalakítsák az üzemanyagrendszerét jóra, tehát mindig szar lesz.
Ha ez 1.8 as,amikor ezek megjelentek,a fordnál dolgoztam.Egyszerűen borzalmasak ezek motorok,semmilyen pozitív tulajdonságuk sincs.Volt hogy újonnan eladtuk és 500 méteren belül elszakadt a vez.szíj.Ja és az akkori nagyon laza környezetvédelmi normákat sem tudta soha.Okádta a füstöt,50,000 km után már nehezen indult.Mi mint márkaszervíz nem tudtunk rájönni az okára,vittük mindenfelé,az akkori menő helyekre,de nem tudtak vele mit kezdeni ott sem.
Sziasztok. Vettem egy rover 75 cdti 2005-os modellt. Egyik nap beinditottam a motrot, szepen jart alapjaraton, majd egyszercsak leallt a motor es azota nem tudom beinditani. Annyit mar kideritettem, hogy az a baj, nem megy a dizelo pumpa, es nem a pumpa rossz, mert 12V-ot direktben rakotve mukodik, nyomja a gazolajat elore a szurohoz. A gond az, hogy nem megy 12V volt a pumpahoz.
Ja, nem tudom osszefugg e ezzel, hogy az olajnyomasjelzo lampa sem vilagit allo motornal, ami azelott vilagitott. Neha, amikor raadom a gyujtast vibral kis ideig es kattog valami rele bal oldalon az utasterben, aztan kialszik, de ezt is nagyon ritkan csinalja. Volt valakinek hasonlo gondja, vagy van esetleg valami otlet mi lehet a baj?
Szerintem ne akarj 2.0 motort belefűzni. Sosem érsz a végére, vagy ha elkészül, akkor rájössz hogy annyi munkában lesz, hogy egy autócsere gazdaságosabb.
Az egy betegágy, főleg a vezetési stílusoddal súlyosbítva felejtős. Akkor inkább a 2 literes amit írtál.
Sok infó nem lesz róla, nekem is minden átalakítást saját magamnak kell végigszopkodni, viszont házon belül eléggé kompatibilisek az alkatrészek nagyrészt összemegy minden mindennel.
Nekem Sierrában volt 1.8 td 55kw hát ami a menettulajdonságokat illeti botrányos.Szinte művészet volt vele elindulni.160 volt ami a csövön kifért.Ja meg még valami mikor pl.3000 fordulatról kitesz üresbe akkor leállt a motor(nem tudom,hogy nálam volt bibi vagy ezek ilyenek)régi történet.
Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra F kombiról van szó.
A hátsó ablaktörlő fúvókát szeretném valahogyan kiszedni mert a műanyagcső egy helyen elszakadt és kicserélni a fúvókától kezdve kéne. Köszi a segítséget.