Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132221

 

enyim. 

Nyuszi tojta. :)

 

jo dragan hogy rohadjon meg. .

 

na ezt kellene besinezni.. :O 

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132220

Köszönöm! :)

Előzmény: mica-r (132194)
omada Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132219

Gyári szimeringgel próbálkoztam én is, de első körben folyt az olaj rögtön beindítás után.  Váltó újra leszerel, szimeringet beljebb ütöttem és most nemfolyik.
Tanulópénz befizetve...

Előzmény: betg (132131)
Tihi82 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132218

Most jut eszembe az enyém is feketén füstölt nagyon pedig minden rendbe volt vele,meg hidegen mindig 2. 3.ra indult.Több mint,20 éves technika érthető.

Előzmény: theman3 (132213)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132217

"Előre is köszönök minden hasznos ötletet!"

Ezt írta az ember a hsz végén.

Erre írtam a leghasznosabb, legőszintébb tanácsot.

Előzmény: Quattroman (132216)
Quattroman Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132216

csak az ember nem ezt kérdezte, hanem azt hogy mely számoknak kell passzolni az alkatrészek párosításához.

úgy tűnik egyedül maradtál....

Előzmény: Törölt nick (132214)
cs!rke Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132215

A legjobb benne a gyerek arca, mikor a mester rávágja némi számolgatás után, hogy 'Hétezer!'! :D

Előzmény: Quattroman (132205)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132214

Szerintem csak őszinte voltam, és a leghasznosabb tanácsot én adtam hosszútávon.

Ha  valakinek nincs pénze szakszerűen javíttatni egy autót akkor csak szopni fog vele.

A VP44-es adagolós Opelt szakszerűen javíttatni nem gazdaságos, és nem is nagyon tudják mert senki nem teszi meg azt, hogy átalakítsák az üzemanyagrendszerét jóra, tehát mindig szar lesz.

Ergo: kuka.

Nyugaton ezért dobják el.

Előzmény: novothauto (132192)
theman3 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132213

Ha ez 1.8 as,amikor ezek megjelentek,a fordnál dolgoztam.Egyszerűen borzalmasak ezek motorok,semmilyen pozitív tulajdonságuk sincs.Volt hogy újonnan eladtuk és 500 méteren belül elszakadt a vez.szíj.Ja és az akkori nagyon laza környezetvédelmi normákat sem tudta soha.Okádta a füstöt,50,000 km után már nehezen indult.Mi mint márkaszervíz nem tudtunk rájönni az okára,vittük mindenfelé,az akkori menő helyekre,de nem tudtak vele mit kezdeni ott sem.

Előzmény: novothauto (132191)
novothauto Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132212

Kiesett a fészek. Ezeknél ez előfordul néha.

 

 

Előzmény: Törölt nick (132210)
mica-r Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132211

autógyilkos...

 

 

 

:)

Előzmény: novothauto (132209)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132210

Összekócolta a belsejét?

Elég szelep csere?

Előzmény: novothauto (132209)
novothauto Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132209

Emiatt kopoghatott a motor? :)  Mondjuk kibírt száztízzel 120 kilométert...

 

 

 

Viszont ennek sok köze nincs ahhoz, hogy hajtva volt-e, vagy sem.

 

 

gesszti Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132208

Az ügyfél elégedett, bevétel is rendben, autó is jó. Mi kell más? :-)

Előzmény: Quattroman (132205)
Quattroman Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132207

de tartja is az árát...

egyébként meg jobb.

Előzmény: manta-z (132206)
manta-z Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132206

A caddy-t fizesd ki. 2-szer annyiba kerül bármihez képest annyival meg nem jobb. 

Előzmény: mica-r (132202)
Quattroman Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132205

ez miről juthatott eszembe?  :-)

https://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk

Előzmény: mica-r (132204)
mica-r Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132204

Keress első körben egy villanyászt szerintem 

Előzmény: anonym1s (132203)
anonym1s Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132203

Sziasztok.
Vettem egy rover 75 cdti 2005-os modellt.
Egyik nap beinditottam a motrot, szepen jart alapjaraton, majd  egyszercsak leallt a motor es azota nem tudom beinditani.
Annyit mar kideritettem, hogy az a baj, nem megy a dizelo pumpa, es nem a pumpa rossz, mert 12V-ot direktben rakotve mukodik, nyomja a gazolajat elore a szurohoz.
A gond az, hogy nem megy 12V volt a pumpahoz.

Ja, nem tudom osszefugg e ezzel, hogy az olajnyomasjelzo lampa sem vilagit allo motornal, ami azelott vilagitott. Neha, amikor raadom a gyujtast vibral kis ideig es kattog valami rele bal oldalon az utasterben, aztan kialszik, de ezt is nagyon ritkan csinalja.
Volt valakinek hasonlo gondja, vagy van esetleg valami otlet mi lehet a baj?

mica-r Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132202

Tudom hogy Ford hívő vagy, de lehet hogy érdemes lenne egy Caddy tdi-t venni. Azzal lehet haladni és átlátható az üzemeltetése.

Előzmény: mica-r (132201)
mica-r Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132201

Szerintem ne akarj 2.0 motort belefűzni. Sosem érsz a végére, vagy ha elkészül, akkor rájössz hogy annyi munkában lesz, hogy egy autócsere gazdaságosabb.

Előzmény: novothauto (132200)
novothauto Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132200

Hát, ezt meg tudnám venni gond nélkül, plusz Diesel, le lehet írni a gázolajat.

A régi meg megmaradna a projektre, turbósítós Smartosokat iskolázni :)

 

 

 

Előzmény: manta-z (132198)
novothauto Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132199

Hello!

 

Talán a Fiestát jobban viszi.

 

 

Előzmény: Tihi82 (132196)
manta-z Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132198

Az egy betegágy, főleg a vezetési stílusoddal súlyosbítva felejtős. Akkor inkább a 2 literes amit írtál.

Sok infó nem lesz róla, nekem is minden átalakítást saját magamnak kell végigszopkodni, viszont házon belül eléggé kompatibilisek az alkatrészek nagyrészt összemegy minden mindennel. 

 

Nah mindenjót.

Kanifaszi Guszti.  

Előzmény: novothauto (132191)
Quattroman Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132197

fogd meg egy csipesszel a luknál és tolj rá egy passzentos gumicső toldást, felesleges a csere-bere

Előzmény: vigusz (132195)
Tihi82 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132196

Nekem Sierrában volt 1.8 td 55kw hát ami a menettulajdonságokat illeti botrányos.Szinte művészet volt vele elindulni.160 volt ami a csövön kifért.Ja meg még valami mikor pl.3000 fordulatról kitesz üresbe akkor leállt a motor(nem tudom,hogy nálam volt bibi vagy ezek ilyenek)régi történet.

Előzmény: novothauto (132191)
vigusz Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132195

Sziasztok !

 

Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra F kombiról van szó.

A hátsó ablaktörlő fúvókát szeretném valahogyan kiszedni mert a műanyagcső egy helyen elszakadt és kicserélni a fúvókától kezdve kéne. Köszi a segítséget.

mica-r Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132194

Kis polír és jó lesz

Előzmény: Törölt nick (132193)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132193

Üdv!

Ezzel a pd "fészekkel" érdemes foglalkozni? Nem ezért lett megbontva...

Ha igen hol javítják? Köszönöm,üdv.

novothauto Creative Commons License 2014.04.21 0 0 132192

Ne keverd ide a falut, ennek semmi köze ahhoz, hogy IBF voltál.

 

Indokolatlanul Bunkó Fasz

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (132188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!