A kényeg, hogy ennél sokkal erősebb, ki is pörög, mint az állat, csak rövid neki az áttétel. Most mindössze 11 fogú az első lánckerekem!! 13-assal már majdnem 90 lenne a vége!
Számold már meg a Derbiben hanyas az első lánckereked, lécci!
Valamivel megjelölöd, az lesz az első, aztán forgatod, számolsz!
A tied hány lovas, pörög, mint állat? Akkor simán el fogja bírni neked is! Jobb lesz mászkáláshoz, nem drága, könnyű felrakni!
75 azt hittem az mx-ek többet mennek. az enyém is max 80at . mentem vele 85öt de nagyíonn nem tetszett neki . Lehet hogy én is rakok rá nagyobb lánckereket mert mostanában hogy ilyen jó az idő inkább a környékenn túrázgatok. most 60 65öt visz laza túratempóba. jó lenne ha ezt 70 75re tudnám növelni . tuningolni nem akarom tehát marad a nagyobb láncos megoldás
A robogós topikban írtam már róla sokat, esetleg a nevemen visszakereshetsz!
Igen, ilyen fekete az enyém! Ez az ötvenes, a piros mögötte az a 125-ös.. Csakhát az majd a duplája forintban....
A nagyobb tárcsáról könnyű megismerni.
Az enyém 75-öt megy csontra forgatva, de ezt könnyű megnövelni, ha az első lánckereket kicsit nagyobbra cseréljük. Igaz, akkor mérsékeltebb lesz a gyorsulás, de túrára jobb lesz!
nekem supermotom van de ez is jól megy fődútonn , hegyenn völgyonn . sőtt még izgalmassabb igy aszfaltgumival terepenn. még a gyerekcrosspályára is kimentem vele döcögni. de azér az aszfalt tetszik neki legjobban.
Max sebesség azt nemtudom pontosam , mivel én elsősorban túrázgatok nekem az utazósebesség a fontos ami 60-70 km/h körül megy. az aprilia asszem valamivel többet.
A váltást 1hét alatt megszoktam és már reflexböl jön ha pörög a motor .
azt csináltam hogy mielőtt megvettem kb1hónapig nem robogóztam , ezért hamar áttálltam.
Az ürest nagyonn nehezenn találtam. ezt szerencsére csak leállíttásnál kellett használni. 1hónapig szinte mindig lefulladtam üresnél . most már mindíg megvan.
Vettem egy 2001-es Derbi Senda-r -t,levettem a kipufogódobot,mert le kell festeni,ugyanis tiszta rozsda volt és az első dobban valami zörög.Nem tudom,hogy mi az,de olyan a hangja,mintha egy labda lenne benne.Jó lenne,hogyha tudnátok küldeni egy rajzot arról,hogy hogyan néz ki egy ilyen dob belülről,mert szét akarom vágni.Sürgős lenne,előre is köszönöm.
Hát tuning nem lesz rajt mostanság mer nincs rá keretem. most egy gerincvédőre gyüjtök . Meg folytást is kivették és nagyonn megy . eddig 80kmh volt a maxom a többit nemtudom mer eddig van az óra számozva . szoval nem egy gyorsasági inkább gokartpályán ökörködésre. egykerék , faralás , kaparás . a kerekek ellenére könnyű terepen is jól megy. 8,5 Le-s a moci ami nagyonn tetszik benne . sok robogót le tud gyorsulni . egyedül a váltóra van panaszom , a 6ost sokszor kidobja , de majd következő nagyszervizenn a doki talán meggyógyítja.
Nálunk van 2 derbis , majd szólok nekik hogy van topic.
Ja, a robogóról vagyok! Sajna nehezen indul a topikod, de a kevés Derbis miatt van.. Nembaj, ha majd több lesz, tavasszal pl, akkor majd már találnak ilyen topikot az emberek!
Na, és mennyit megy órája szerint a kis masina? Őrültködni szoktál vele, kivették már a fojtást? (ha volt)
Van ereje?
Nem gáz a tuning! Pl, ha veszel rá, egy jobb, nagyobb hengert, attól a moci nem annyira veszt tartósságából! Az eredeti alkatrészek is megmaradnak. Nagyobb móka, de akkor már egy karbi is kell rá, meg egy nyitottabb kipufogó! Ezek csak alkatészek, könnyen cserélhetőek ennél a mocinál! Ha nem nagyon durva hengert veszel hozzá, akkor nem kell főtengelyt, meg ilyeneket cserélni! 150 ből megvan szépen!
Na , beindult a topic ! hurrá. már csak márkatársak kellenek , de van még idő csak ma indult.
A tuningonn én is gondolkodok , de nemvalószínű. Rövidebb az élettartalma és kevesebbér tudom eladni ha el kell. meg nemtudom hogy a főtengely elbírja e.
Na, örülök, hogy kircsi a mocid, hátha találsz márkatársakat is! Tuningolni nem fogod egy kicsit? Nagyobb karbi, sportpufi, nagyobb henger? Állat lehetne nagyon!