Keresés

Részletes keresés

Fzolee Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6190
De ez Magyarország. Az ICS se csak 50-nel tud menni... (A TW6000-et most nem fejteném ki. :))
Előzmény: Peti817172M (6189)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6189
A hivatalos maximális sebessége. A nemhivatalos a már jól ismert 112. De pl. csehországban vagy szlovákiában 65 az engedélyezett max a járműre.
Előzmény: Fzolee (6188)
Fzolee Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6188
A jármű MAXIMÁLIS sebessége a 65 (haha).
Előzmény: Peti817172M (6186)
mk4047 Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6187
A járműre engedélyezett sebesség a Tátrára (is) 50. Ki is van irva a fülkében is.
Előzmény: Peti817172M (6186)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6186
Na de a járműre engedélyezett sebesség tátra esetében 65. Az más kérdés, hogy mit enged a KRESZ.
Előzmény: korpi41 (6180)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6185
A menetvezérlés... Kb 50 körül meg újra kezd dolgozni.
Előzmény: .Wala-kee. (6184)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6184
Hát akkor ellenőriznek rendesen. :o)
Azt, hogy kiejt a vezérlés, úgy érted, hogy nem engedi tovább, vagy hogy nem lehet már vezérelni? Csak mert az kicsit kínos lenne...
Előzmény: korpi41 (6183)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.09 0 0 6183

A Kátrák egy páros kivételével 53-54-55nél bontják a menetvezérlést. Van egy változó, amit át lehet írni a járművezérlőben, attól függ ezen érték, hogy mire van beállítva. Mondjuk, ha 54nél kiejt, és jössz le a Völgy utcától, akkor a Vadaskerti előtt jóval rá kell fékezni, mert felmegy 57 fölé is.

 

Attól függ, hogy milyen ellenőrökre gondolsz:-) Alapvetően 3 csapat ellenőrzi a dolgozókat. Közülük az egyik az, amelyik adatmentést is végez. Ők csak az utolsó 8 kilométerrel foglalkoznak, ezen távon fél méterenként rögzíti az adatokat (sebesség, áram alapjel, hálózati fesz, motoráram, RETfék, index, menetparancs, fékparancs, előre/hátra irány, villfék, biztonsági relé, járműberendezés védelem, kerékcsúszás, helyettesítőfék, ajtók zárva, szükségüzem, homok). A gép egyébként az utolsó 1500 kilométert tárolja, igaz ezt már csak 2 méterenként vett adatokkal.

 

Egyébként a műszaknál is van egy Notebook, hibabehatároláshoz használják, az adatokhoz ilyenformán ők is hozzá tudnak férni.

Előzmény: .Wala-kee. (6182)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.09 0 0 6182
AZ ellenőrökön kívül tudják ezt vhogy ellenőrizni, illetve viszakeresni, ki hol mennyivel ment?
Egyébként láttam már én 53-at is a km/h-n néha. ;o)
Előzmény: korpi41 (6180)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.09 0 0 6181
Hát akkor csak a 25 meg a 36 lóg ki, majd fokozatosan emelkedik. Viszont a végén akkor ez a Vmax-os cucc is kilóg (az 50-es téma).
Előzmény: korpi41 (6178)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.09 0 0 6180
Na, ebben nem vagyok biztos. A KSz büntetések fejezete szerint valóban nem. Csak valaki mondta, hogy valahol az is benne van, hogy a járműre engedélyezett sebességet semmi esetre sem szabad túllépni. Úgyhogy nem tudom.
Előzmény: Peti817172M (6179)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.09 0 0 6179
Akkor 57-nél még nem büntetnek :)
Előzmény: korpi41 (6178)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.08 0 0 6178

5>9

10>14

15>19

20>25

25>29

30>36

35 fölött pedig 115%

Előzmény: .Wala-kee. (6174)
mk4047 Creative Commons License 2006.09.08 0 0 6177
Az 59-esen panelkapirgálás lesz a hétvégén? (Kis J. altábornagy u. és az Apor Vilmos tér között nem nyúltak hozzá 2004-ben, ha jól emlékszem) Vagy mit fognak csinálni?
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.07 0 0 6176
4040-nek nem nyílt a 4-es ajtaja. Ettől függetlenül a 18-ason dolgozott.
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 6175
Üdv! Elnézést, a képnél félreírtam. Innen van, nem ahonnan először írtam. Elnézést a szerzőtől, erre tényleg azt hittem hogy máshonnan van.
A témához kapcsolódva, én régen voltam a Szépilona kocsiszínben, még mikor T5C5 villamosok voltak. Apámnak volt valami ismerőse ott, de már nem emlékszem rá. Nekem az egyik T5C5K-s kedvenc vonalam a 18-as, mert olyan hosszú, meg viszonylag szép helyeken jár. Meg az 56-os a végállomás felé még ami nagyon szép. Arról csináltam is felvételt a villamos belsejéből (sajnos ez még nincs nálam). Vagyis valójában a villamost vettem fel, de a táj is belelátszik. :)) Üdv!
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.07 0 0 6174
Akkor jól vágtam, csak volt korábban valami bizonytalanság a (3)-mal kapcsolatban, de akkor mégis.
Ezért írtál akkor mindenhová 3-4-re végződő sebességeket? 4 a megengedett túllépés?
Előzmény: korpi41 (6171)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.06 0 0 6173
Kirakták a piros táblát Hüviben, hogy egy órája Gyönygénél fordultatok? :)) Vicces volt, hogy a kocsiszíni 56-os és a normál 56-os is Budagyöngyét írt elől.
korpi41 Creative Commons License 2006.09.06 0 0 6172

Történelmi okai vannak, régen a fürdő másik oldalán (is) ment a tuja, bár azt nem értem, hogy a nagypaneles felújításkor - 80as évek - már nem, akkor miért így építették meg. Bár a balra kanyarodó sávokat így jobban ki lehetett alakítani.

 

Szerintem dobd be a VÉEK topikba, kíváncsi vagyok van-e rá jobb válasz!

Előzmény: Peti817172M (6170)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.06 0 0 6171

A lemeó helyett inkább azt mondanám, hogy így szoktam. A Kátrák menetdinamikailag elég közel állnak egymáshoz, nincsenek kirívó különbségek, így nagyjából ugyanott mindegyik ugyanannyira gyorsul fel.

 

János után már csak 10-es. 14 a büntetés nélkül elfogadott túllépés.

 

Robot: igen, azt értem rajta. 3 féle zárást használnak a vezérek idegállapottól szájíztől függően. Az első, mikor simán duplán megnyomod, ekkor elkezd zörögni, és azonnal csuk. Ezért állítólag lehet kapni büntit, de nem biztos. Nagyobb hátránya, hogy nincs előcscengetés, így könnyen el lehet valakit kapni vele, de nagyon necces lámpáknál csask ezzel van esélyed, ha kevés a nép, akkor belefér. A második: gomb lenyom, elkezd zörögni, és mikor felenged, akkor csukódik. Ez a legáltalánosabb, arra kell csak figyelni, hogy ne engedd fel túl hamar (kb 2 sec), mert akkor a harmadik esetnek veszi  rendszer. És a harmadik a robot: nyomod-felenged. Zörög, majd kb 3 sec után becsukódik.

Előzmény: .Wala-kee. (6169)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.06 0 0 6170
A rudas fürdő után mit kerül ki a vágány, hogy nem egyenesen megy?
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.06 0 0 6169
Wow, ezt így km/h pontossággal lemeóztad? :o) János után is van vmi nagy lassítás most kifele. A 30-at láttam korábban is, de most sokkal lassabb, csak sosem figyelem, hogy mennyi is valójában. Robotcsukás alatt mit értesz? A 3"-s auto. várakozást (vagy mi az, ha van egyáltalán)?
Előzmény: korpi41 (6165)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6168

"Nagy" felújítás 1983-ban. A kitérőcserét sztem ne vegyük ide.

 

Hol volt felépítmény csere a 90es évek elején?

Előzmény: 63A (6166)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6167
Üdv mindenki! Kép innen, felirat tőlem.T5C5K
63A Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6166
Nem is tudom mikor volt az 56-os vonalán igazán nagy pálya felújítás. Talán 90-es évek eleje. Akkor felépítmény csere és oszlop csere is volt. Aztán közben is voltak kisebbek pl: János kórház váltó, valamint a Nagyajtai utca környékén. Az utolsó a Budagyöngyénél volt a nagypenelek cseréje és a Völgy  utca és a Henrich István között az ívek javítása.
korpi41 Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6165
A Moszkván természetesen nem jön be a 18as, és utána mindenhol tűréshatár, Fogas után 34ig, majd vissza a 24, János után 35 majd 14, a Budagyöngyénél a visszafogó és a kocsiszíni kiágazó közöt is felnyomni 23ig, mindenhol helyből fék 5-ös megállás, és akkor minden lámpa csíphető. Ezek után még jó nagy kifuttatások is beleférnek a további megállókba, így a lent elkövetett pazarló menet kicsit kompenzálható. És 16 perc alatt fent vagy. Én robottal csukok, úgy meg lehet csinálni, ha nincs csúcs, vagy nem szarakodnak az utasok.
Előzmény: .Wala-kee. (6164)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6164
Ez a jel rengeteget ront egyébként. Meg a hosszú lámpaciklusok tudnak még szépen borítani, nagyjából mindegyik ilyen (Moszkva, János, Gyöngye, de talán még a Kelemen is). Ennek ellenére a 16 perc akkoris derekas. :o)
Előzmény: korpi41 (6163)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6163
Egyébként nagyon ellentmondásos lett az 56os. Múltkor délutáni csúcsban az egyik körben 16! perc alatt értem fel, a következőben meg 21 perc alatt. Teljesen kiszámíthatatlan.
Előzmény: .Wala-kee. (6162)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6162
Oh, be jó. Az egyetlen amit tudni kell már csak, hogy mikorra "tervezik". :o)
Előzmény: korpi41 (6161)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6161

Már régóta tervezik, hogy megcsinálják. Csak az a baj, hogy tervezik... Csökkenteni nagyon nem lesz szükség tovább, mert ennél a sebességnél gyakorlatilag már alig van kopás, így a nyomtáv jelentősen nem változik.

 

Kósza hírként hallottam, hogy a 56-61 összekötésre megcsinálják a jelenlegi lassújeles részeket.

Előzmény: .Wala-kee. (6157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!