főleg a kiömlőnyíláshoz illeszthető csonk a nagy rejtvény, mert a többit azt hamarabb megoldom. nincs valami olcsóba kerülő ötletetek, mert a motor értéke kb 80 rongy. tehát 20 ezeret mondjuk nem ér meg. Sírok. :- (((((
egyrészt a lánygyerek megtanulhatna egy könnyű enduróval motorozni, mi meg, jókat ökörködhetnénk valami terepen.
néhány éve kukáztam egy Derbi tipusú, a Sendához hasonló 50 cm-es verseny endurót. jókat szórakoztunk vele a Tétényi fensík terepein. idén elhatároztam, hogy bár baja nincs, de én rendbeteszem! a legnagyobb bajom az volt vele, hogy ronda színei voltak, a műanyag elemek itt-ott töröttek, zúzottak voltak. megragasztottam, megcsináltam a kilóméteróráját, kicserélgettem a korrodált végű elektromos vezetékeket, átfújtam matt, fekete-fehérre, stb.
A kipufogója vmi gányolt megoldás: eredeti kiömlőcsonk,+ 1/2 "-olos vízcső,+ gumi toldás,+ honda robogó dob. mindez bevezetve a hátsó sárhányó alá, hogy a keverék trutyiját, okosan a gumira csorgassa. tehát ezen változtatni kell. elvittem egy barátomhoz, hogy hegessze össze úgy ahogy azt én elterveztem. Nnna!
itt kezdődik a marhaság!! a jóképességű idős édesapja a lomtalanítás alkalmával kib...ta az általa ismeretlen cuccot. most se kiömlőcsonk, se dob se motor. A csajom meg ezen akar megtanulni motorozni. segítség, segítség!! legalább egy jó diliházat ajánljatok!!!
Azért tilos mosni, mert bepaszírozod a XXX baros vizet a kerékszimeringeknél, kormányszimeringnél, lánc ÓÓ gyűrűjénél.stb. Igaz, hogy tömítések ezek, de nem arra lettek kitalálva, hogy ezt a nagy nyomást bírják. Meg a műszerek elektromos csatlakozójáról nem is írok. A víz könnyen bemegy, de nehezen szárad ki. Írják azt a használati útmutatásban is. Ja..láttam már olyat, hogy lemosták a lakkot a fényezésről. :-))