A pucérnő, a kisgyerek, a kiskutya, a mosolygós család, ahol apu megsimogatja a 6 éves petike kobakját, alapjelenségek a reklámszakmában:) Ezekhez párosítsunk egy mosóport, egy fogkefét, egy vibrátort, vagy teljesen bármit és kész a reklám. Innentől már nyithatjuk is meg az ügynökségünket és természetesen miénk a "Kreatív Director"-i szék és innentől minden kapu kinyilik elöttünk:) (sajtótájékoztatók, kiállítások, ingyenebédek, barterbe egy Phaeton és talán még lotyóra költött pénzt is elszámolhatjuk)
Igen, mert akkoriban volt műszaki tartalom, és esztétika, és ez elegednő is volt, hogy az autókat hirdessék. Ma pucér nők nélkül nem is lehet autót plakátra tenni.:-)
Ha megfigyeljük ezeket a reklámokat és mögöttünk van az autók ismerete, megállapíthatjuk, hogy ezek nem hazudnak. Vezettem GSA-t és a fekvőrendőrön úgy suhant keresztül, mintha csak egy apró úthiba lenne (50 km/ó-val).
Fenetudja, nekem az első Skodámon nem volt, és akkor semmi gond nem volt vele, de mostmár annyira megszoktam, hogy van(sőt, azt is, hogy nem kell áthajolnom, ha a jobbost akarom állítani :P), hogy biztos furcsa lenne, ha nem lenne. :)
Fura, hogy sokan úgy érzik, hogy jobbos tükör nélkül nem tudnak biztonságosan vezetni, pedig pár nap alatt hozzá lehet szokni és egyáltalán nem zavaró. Nekem a régebbik verdán nincs jobbos tükör, és csak egy kicsit másképp kell beállítani a belsőt máris teljesen pótolva van a jobbos. Arról ne is beszéljünk, hogy a belső tükrök sokáig a műszerfalba voltak installálva... nekem az nagyon bejön, Aladár DS-én is a műszerfalon csücsül és totál használható, mindent látni belőle...
Jók ezek a korabeli reklámok, ha valakinek van ne habozzon:)
Ez egy olyan topic, ahol, mindenki szereti az autóját, és minél többet "szív" vele, annál jobban szereti:)))) De még véletlenül sem dőlünk be semmilyen reklámszlogennek, pláne ha egy új autót istenít. Ha reklámokból tájékozódnánk autóvásárlást illetően, maximum ilyen reklámok jönnének szóba:
Ebben a korban még lehetett hinni a reklámoknak... ... ma nem szabad, átverés!
Nyitottam egy topicot ami a csalódott gépjárműtulajdonosok olvasztótégelye. Itt a közösen kisírt fájdalom egy nagy közös tapasztalásba kristályosodik ki: BESZOPTUK A HANGZATOS SZÓLAMOKAT.... :-(((((((((((((((( Olyat vettünk meg ami tulajdonképpen nem is tetszik. Szándékosan nem írok gépkocsimárkát, mert meggyőződésem, hogy vannak csalódott tulajdonosok minden márka tulajdonosai között.
Arra kérek mindenkit, hogy aki az én hozzászólásaimban tapasztalható fanyalgást olvas kedvenc autójáról szóló topicban, az elkövetőnek bátran ajánlja eme topicot, melyet a következő linken lehet elérni:
Neked ha a falevél már szárazon, kicsit pöndörödötten fekszik a zaszfalton, már üti a kartert.:-) Az enyémmel azért még lehet járni, a tiedet viszont csak trélerezni! :-)))))) Már ha rá tudják emelni.:-P
Ha a halottaskocsival, akkor nem hinném, hogy tudonk együtt menni: 100km/h vs 170km/h, ráadásul 30as vs M3-as. Ezért az egy útért nem veszek matricát (különben is, szeretem a 30ast 8-)
Szal' Füzesabony jó hely, ha hajlantó vagy velem cammogni a kertek alatt (c:
A próbapálya fárasztópálya traktorok, pótkocsik és gumijaik számára, 15-20 cm-es buckákkal. A bemenetel nem gond, azt még csak el se kell intézni, csak fizikailag nem lehet rajta menni.:-)
Srácok, tudjátok mi kéne még? Valami kitűző a nickekkel. Nekem már egy saab talin nehéz az arcokat a nevekkele meg a nickekkel összekapcsolni 8-)
Más: Ingegnere: A próbapálya mit takar? Az a Műszaki Intézethez tartozik? Mert ha igen, akkor talán-talán előfordulhat, hogy be tudom oda protezsálni a csapatot. Egy telefont megérhet, ha lenne értelme... (nem állatkodni, csak mégis mozgás közben kipróbálni egy-két autót ;)