Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1075
Na meg egy intellektualisan vicces. :)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1074
Hol is kell jelentkezni managernek?!
:o)
Előzmény: Ali76 (1072)
Ali76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1073

 

Naa:)

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (1071)
Ali76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1072

A pucérnő, a kisgyerek, a kiskutya, a mosolygós család, ahol apu megsimogatja a 6 éves petike kobakját, alapjelenségek a reklámszakmában:) Ezekhez párosítsunk egy mosóport, egy fogkefét, egy vibrátort, vagy teljesen bármit és kész a reklám. Innentől már nyithatjuk is meg az ügynökségünket és természetesen miénk a "Kreatív Director"-i szék és innentől minden kapu kinyilik elöttünk:) (sajtótájékoztatók, kiállítások, ingyenebédek, barterbe egy Phaeton és talán még lotyóra költött pénzt is elszámolhatjuk)

 

(elnézést a Péterektől... ...zimmer feri)

Előzmény: ingegnere (1070)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1071
A Citroen persze ilyen tekintetben is eloremutato :)



Előzmény: ingegnere (1070)
ingegnere Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1070
Igen, mert akkoriban volt műszaki tartalom, és esztétika, és ez elegednő is volt, hogy az autókat hirdessék. Ma pucér nők nélkül nem is lehet autót plakátra tenni.:-)
Előzmény: Ali76 (1068)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1069
Viszont a Xsarahoz nem is jart Claudia Schiffer. :)
Hazugok! :)
Előzmény: Ali76 (1068)
Ali76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1068

Ha megfigyeljük ezeket a reklámokat és mögöttünk van az autók ismerete, megállapíthatjuk, hogy ezek nem hazudnak. Vezettem GSA-t és a fekvőrendőrön úgy suhant keresztül, mintha csak egy apró úthiba lenne (50 km/ó-val).

Ez a reklám kifejezetten ötletes:)))

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (1066)
Sabc Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1067
Fenetudja, nekem az első Skodámon nem volt, és akkor semmi gond nem volt vele, de mostmár annyira megszoktam, hogy van(sőt, azt is, hogy nem kell áthajolnom, ha a jobbost akarom állítani :P), hogy biztos furcsa lenne, ha nem lenne. :)
Előzmény: Ali76 (1065)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1066
Ali76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1065

Fura, hogy sokan úgy érzik, hogy jobbos tükör nélkül nem tudnak biztonságosan vezetni, pedig pár nap alatt hozzá lehet szokni és egyáltalán nem zavaró. Nekem a régebbik verdán nincs jobbos tükör, és csak egy kicsit másképp kell beállítani a belsőt máris teljesen pótolva van a jobbos. Arról ne is beszéljünk, hogy a belső tükrök sokáig a műszerfalba voltak installálva... nekem az nagyon bejön, Aladár DS-én is a műszerfalon csücsül és totál használható, mindent látni belőle...

Jók ezek a korabeli reklámok, ha valakinek van ne habozzon:)

Előzmény: Sabc (1064)
Sabc Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1064
Érdekesség, hogy még nincs rajta jobbos tükör. :)
Előzmény: Sabc (1063)
Sabc Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1063

Én sem akarok kimaradni. :)

 

 

Előzmény: Ali76 (1062)
Ali76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1062
vagy egy ilyennek is "bedőlnék" szivesen:)
Előzmény: Ali76 (1061)
Ali76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1061

Ez egy olyan topic, ahol, mindenki szereti az autóját, és minél többet "szív" vele, annál jobban szereti:)))) De még véletlenül sem dőlünk be semmilyen reklámszlogennek, pláne ha egy új autót istenít. Ha reklámokból tájékozódnánk autóvásárlást illetően, maximum ilyen reklámok jönnének szóba:

 

 

 

Ebben a korban még lehetett hinni a reklámoknak... ... ma nem szabad, átverés!

Előzmény: Síró-Pityogó (1060)
Síró-Pityogó Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1060
Bocs az OFF-ért!!!

Nyitottam egy topicot ami a csalódott gépjárműtulajdonosok olvasztótégelye. Itt a közösen kisírt fájdalom egy nagy közös tapasztalásba kristályosodik ki: BESZOPTUK A HANGZATOS SZÓLAMOKAT.... :-(((((((((((((((( Olyat vettünk meg ami tulajdonképpen nem is tetszik.
Szándékosan nem írok gépkocsimárkát, mert meggyőződésem, hogy vannak csalódott tulajdonosok minden márka tulajdonosai között.

Arra kérek mindenkit, hogy aki az én hozzászólásaimban tapasztalható fanyalgást olvas kedvenc autójáról szóló topicban, az elkövetőnek bátran ajánlja eme topicot, melyet a következő linken lehet elérni:

http://forum.index.hu/EditArticle/vieweditarticle?t=9122569

Köszönöm a megszólalás lehetőségét!

SP..
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1059
Átadom...:o)
Előzmény: Taunus75 (1058)
Taunus75 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1058
Adatlap Mrs.Kicsifijju (Kicsillany? :-)) alkotasa. Thx. neki!
Előzmény: Törölt nick (1056)
ingegnere Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1057
Neked ha a falevél már szárazon, kicsit pöndörödötten fekszik a zaszfalton, már üti a kartert.:-)
Az enyémmel azért még lehet járni, a tiedet viszont csak trélerezni! :-)))))) Már ha rá tudják emelni.:-P
Előzmény: Kicsifijjú (1055)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1056
Tuti lett az adatlap, letőtöttem.

Előzmény: Taunus75 (1035)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1055
Télleg?!
:o)


Előzmény: ingegnere (1054)
ingegnere Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1054
Mázlista! :-)

Nekem meg már az elhajigált csikkeket is kerülgetnem kell.:-D


Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (1050)
Taunus75 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1053
Nekem ment este (hajnal) es most is...
Feltettem a terkepet is az oldalra.
Előzmény: Kicsifijjú (1036)
korzo Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1052
Ki tudja, attól függ mivel jösz.

Ha a halottaskocsival, akkor nem hinném, hogy tudonk együtt menni: 100km/h vs 170km/h, ráadásul 30as vs M3-as. Ezért az egy útért nem veszek matricát (különben is, szeretem a 30ast 8-)

Szal' Füzesabony jó hely, ha hajlantó vagy velem cammogni a kertek alatt (c:
Előzmény: BX_thomas (1051)
BX_thomas Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1051

jó ötlet.

 

de most menjek föl pestre osztan vissza? te hogyan mész? nem találkozunk vhol? mondjuk fabony?

Előzmény: korzo (1046)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1050
20 centi? Ahhoz meg legfelsobe se kell emelni a CX-et. :)
Előzmény: ingegnere (1048)
ingegnere Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1049
Igen, igen, igen! :-)
Előzmény: Kicsifijjú (1047)
ingegnere Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1048
A próbapálya fárasztópálya traktorok, pótkocsik és gumijaik számára, 15-20 cm-es buckákkal. A bemenetel nem gond, azt még csak el se kell intézni, csak fizikailag nem lehet rajta menni.:-)

Előzmény: korzo (1046)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1047
Nyert.
V@zze,Alfaville tele lesz túrórudikkal.
Tijjed a rongybicikli...:o)
Előzmény: ingegnere (1045)
korzo Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1046
Srácok, tudjátok mi kéne még?
Valami kitűző a nickekkel. Nekem már egy saab talin nehéz az arcokat a nevekkele meg a nickekkel összekapcsolni 8-)

Más:
Ingegnere: A próbapálya mit takar?
Az a Műszaki Intézethez tartozik? Mert ha igen, akkor talán-talán előfordulhat, hogy be tudom oda protezsálni a csapatot. Egy telefont megérhet, ha lenne értelme... (nem állatkodni, csak mégis mozgás közben kipróbálni egy-két autót ;)
Előzmény: ingegnere (1041)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!