Kedves suzuki forumtarsak. Sikerült lecserelni a swiftet egy Fiat Punto 1.2 16v 80LE az utod.(gondolom sokan legyintenek) de ez legzsakos csendesebb,erősebb, jobban gyorsul.
Sógornőm 2017-es Balenoja műszerfalán megjelent az alábbi ikon:
Tudjátok pontosan mit jelent? Gondolnám, hogy az olajcsere periódust jelöli, hogy be kéne fáradni a szervízbe, de mivel más márkánál a villáskulcs nagyobb bajt is jelent, így inkább a Ti vélményetekre lennék kíváncsi. Suzukival nincs tapasztalatom.
Sziasztok! Régi swiftnél ha az első nyúlványokat akarom üregelni (lengőkar bekötési pontoknál) akkor mely nyílásokon keresztül fújjam be az anyagot? Köszi előre is
Ti mikor mennyi idö alatt tudtok megszokni egy masik autot. Hany km kell menni hogy jol menjen a vezetes?Mondjuk a swifböl kiszalva egy masik benzinesbe pattanok bele.
Sziasztok!
Nekem van egy 2006-os 1.3-as suzuki swiftem. Előjött a P0420-as hibakód, kicseréltük mind kettő lambdaszondát, és a katalizator nincs össze törve. Szerelő szerint nem a katalizátor a rossz.
Valakinak valami megoldás erre a hibára? Vagy az új katalizátor megoldja a gondot?
Köszönöm előre is a segítséget!
És szerinted a lámpa csak dísznek világít?!
1. olvastasd ki a hibatárolót;
2. ha értelmezhető/házilag javítható hibát ír, akkor javítsd;
3. ha nem, akkor vidd szerelőhöz.
4. lehet, hogy csak annyit kellett volna írnom, hogy vidd szerelőhöz
Először is nem tudom régen milyen volt, mivel nemrég lettem a tulajdonosa. A G13BB motorral szerelt swiftem most van először. Igazából az a furcsa, illetve zavaró hogy egyik pillanatról a másikra lódul meg, tehát nagyon élesen, már-már zavaróan érezni a különbséget. Ráadásul nem lehet fordulatszámhoz kötni. PL. ha másodikban jól kihúzatom, majd felrakom hármasba, akkor harmadikban kb 3200 a fordulat és itt is toporog (erőtlennek és gyengének is tűnik) kb 3500-ig, aztán megindul. A MIL lámpa is kigyullad hiába törlöm a hibát (akku saru levétellel), néhány nap után.