"Hakkinen a 8-9. helyen gyors volt az egy másik dolog, nem volt sok választása, max-on kellett menni."
Igen, erről van szó. Épp ezért nem szimpatikus számomra a Ferrari pár versennyel korábbi "uraltuk a versenyt" dumája. Csak úgy uralták ők a versenyt akkor, ahogy most Mika.
Drága oni. A legtávolabb álljon tőlem az a feltételezés, hogy Schumachert meg lehetett volna verni ezen a pályán. (Így, hogy pole-ról indult.) Az egyetlen lehetőség erre, ami be is következett, ezért sajnálom, bár örültem neki.
Coulthard megjegyezte, hogy egyáltalán nem sajnálja Schumachert, mert ő is szívott eleget idén a megbízhatóság miatt, most már ideje volt hogy a Cipész is kapjon. Ezzel egyet tudok érteni, Coulthard három második helyet bukott már el a technika miatt, igaz az egyik helyett harmadik azért lett. Szóval a Cipésznek peche volt, de ettől a többiek még nem szereztek érdemtelenül pontot - a mérleg még csak elkezdett helyrebillenni. Valóban, ilyen az autóverseny...
Azt is érdekes lenne tudni, hogy a meghaló autókat kímélőbb vezetéssel meg lehetett-e volna menteni, de ezt valszeg még a csapatok sem tudják, nemhogy megmondják nekünk.
Button eltűnt, de a BFC továbbra is aktív!
Palikék legalább idézni jó helyről tudnak, a "...first have to finish" bejött. SZVSZ aki ezen az akadálypályán hetvenakárhány kört kibír, az megérdemli a pontjait. Barcelona, vagy hasonlók, oké, ott lehet győzelmet örökölni, de Monacóban SZVSZ nem, aki ott nyer, az tud valamit, Panist is ideértve!
MSCH: Ja, az látszik, hogy Coulthard általában lenyomja Barrichellót. Ha Schumi és Hakki kb. egyformán megy, akkor a Ferrari tőlük függetlenül biztosan elveszti a csapatvébét. Ezzel szembe kell nézniük, a McLarennek viszont azzal, hogy a Ferrari SZVSZ piros szalaggal átkötve nyújtja át nekik a csapatVB-címet, ha megkapja helyette az egyénit!
Ennek már kezd nagyon komoly esélye lenni.
OFF
Sysygy tudja jól, valóban SYS 64738, de ne nagyon írogassátok itt be, mert a végén még lerohad a Net. :) (64-es kedvencem nekem a Poke 1,3 volt.)
Mathias: 100 éve az autóversenyeket villamos- és gőzkocsik nyerték, temették is a benzinmotort. Most a dízel már kezdi megverni a benzint, teljesen magánvéleményem szerint még a belső égésű motorok halála előtt átveszi az uralmat.
Szerintem egy versenyt néztünk, csak te nem igazán figyelmesen olvastad el a hozzászólásomat.
Amit a BAR gépekről írtam, azt az edzésre értettem, és ahhoz a részhez is írtam.
Az, hogy miután nem volt Hakkinenn és Coulthard elött senki, + kereket cseréltek, üzemanyag sem volt már valami sok bennük. Hát akkor tényleg gyorsak voltak az egy dolog. Hakkinen a 8-9. helyen gyors volt az egy másik dolog, nem volt sok választása, max-on kellett menni.
Ugye nem gondolod, hogy itt valaki is meg tudta volna verni Schumi-t? Időmerőn Trulli gyorsabb volt Coulthard-nál, az hogy versenyen ki milyen gyors volt azt nem lehet összehasonlítani, mert nem lehet tudni ki milyen taktikával ment.
Kiváncsi lennék ki milyen szórással ment, mert az hogy valaki ment egy gyors kört a versenyen az még nem jelent semmit, az átlag fontosabb.
Ez a verseny Schumi-é lett volna ha nincs peche, de ilyen az autóverseny. Hakkinennek egész évben nincs szerencséje
"Amit a BAR csapat művelt az már vicc. Hihetetlen hogy hogyan képesek ilyen vacak módon összerakni 2 autót, hogy már az első 10 percben szétesik mindkettő."
Dehat hogyan foghattak volna be muszaki problema nelkul? Az, hogy egymas utan valtogatva mentek leggyorsabb koroket, azt jelenti, h ugyanarra a tempora voltak kepesek.
RTL: nyilvan arra celoztak, h vmi folyadekon csuszott el HHF. Ami erdekes, tekintve, h elismerte: sajat hibajabol csuszott ki.
Épp ez az. Az élen autózók a mezőnyt b#>&ttul elporolták, Sumit pedig a fékektől megszabadulva se nagyon tudták befogni (amíg a teknika közbe nem sikított...)
Barit mér' lassították le? Nem tudni? HHF-nek az RTL szerint vmi "flüchtigkeit"-problémája lett, az mi lehetett?
Hát a verseny közepe nagyon uncsi volt. A végére meg a sok kiesés, kocsitörés tette mozgalmassá a futamot, ami még így sem volt egy nagy durranás.
A McLarenek nem igazán voltak lassabbal MS-nél. Csakhát beszorultak a Jordan-ek mögé. Ha jól elkapják Coulthard-ék a rajtot biztos szorosabb lett volna a verseny. Dehát ez van. Hakkinen sem igazán volt szerencsés. Fisichella-nak jól jött a 3.hely.
Mostmár csak arra leszek kíváncsi, vajon montreal-ban a célegyenes előtti kanyarban hányan fejezik be a versenyt.
Az edzésen Alési azért szépen odaért a 7. helyre.
Trulli is nagyot autózott. Amit a BAR csapat művelt az már vicc. Hihetetlen hogy hogyan képesek ilyen vacak módon összerakni 2 autót, hogy már az első 10 percben szétesik mindkettő.
"úgy megverte a mezőnyt hogy csak na"
Én azt a versenyt láttam, ahol az élen autózók (megszabadulva fékjeiktől) gyönyörű autózással egymás szájából énekelték ki a leggyorsabb köröket.
Jó reggelt Mindenkinek!!
Szerintem Schumi bizonyította, hogy Ő legjobb versenyző, úgy megverte a mezőnyt hogy csak na. De örülök, hogy egy kicsit neki is volt peche.
Hakkinent nagyon sajnálom, nagyon peches volt meg sem tudta mutatni, hogy mit tud mert mindig közbe szóltak rajta kivülálló okok. Sajnálom.
Coulthard, nagyon szépen ment. Gratulálok neki, megeredmli mér a sikert.
Trulli: örülök, hogy bejött a jóslatom, hogy nagyon jól fog menni. Nagyon sajnálom. Az egyik legtehetségesebb versenyző a mezőnyben,ha nem a legtehetségesebb!
Button(Heidfeld): csoda lett volna, ha itt is az elején végez, de szerintem nem is volt várható tőle. Ezen a pályán sokat számit a tapasztalat is(Alesi).
Azen a pályán nem lehet előzni, legalább is azt nem aki valamennyire is tud autó vezetni.
Kedves Ernesto Serra!
Direkt írtam, hogy itt van előttem egy 64-emu. Kipróbáltam. SYS 64738. (Asszem már tudom, mi lenne a másodnickem, ha akarnék :-) )
Monaco szokás szerint hozta magát, teljesen váratlan eredmény született. Dávidka ugyan továbbra sem olyan gyors, mint Hakkinen, viszont az idén eddig egy területen magasan a finn fölött áll: szerencse dolgában messze jobb. Ha nem veszik el a második helyét, akkor bizony eléggé ott lihegne MS nyakán. Az F1-ben egy szerencsés sorozat bizony akár VB esélyest is csinálhat egy jó pilótából. Ami kissé elszomorító az a konstruktőri VB állása. A Ferrari és a McLaren toronymagasan vezet, a többi csapat alig-alig szerez pontot. Úgy tűnik, hogy ez a két csapat nagyon elment a többitől. Sajna akiknek szorítottam, azok egytől-egyig kiestek, kivéve az egy Barrichello-t, aki nagyon taktikusan és szerencsésen azért felvitte a Ferrarit a 2. helyre. Mindenesetre Monacoban pontot szerezni mindenképpen nagy teljesítmény, mindenkinek elismerés érte!
A McLarenek ismét végigmentek (bár kisebb problémákkal), tehát a megbízhatóságuk feljavult.
A múlt heti vitához: Most akkor MS alá raktak szarabb kocsit, hogy végre Barrichello is elöl végezhessen?
Azért nehéz lesz Schuminak egyedül vb. címet szereznie, mivel Barrichellora nemigen számíthat, ez szerintem már világosan látszik. Irvine sokkal jobb volt.
off
Hali AUE !
Egyáltalán nem tévedsz, alig-alig vezettem dízelt, a hangja is borzaszt, én a benzinhangot szeretem, a 156-ot meg elképzelni sem tudom JTD-nek, annál inkább V6-nak! Szemellenzősen elfogult vagyok, és ez így is marad, azzal együtt semmi kifogásom, ha másnak a dízel a szíve csücske, na de a versenysportban???????
Kamion, meg traktorpulling, rendben, de maradjon is ott......
Bocs.
MathiasR
No vegre!
Mar azt hittem csak engem duhit fol a vegletekig, hogy az a barom a nyilatkozatok elso nehany szava utan a sajat szoveget kezdi nyomni, aminek semmi koze az eredetihez! Sot: gyakran pontosan az ellenkezoje annak!
Es ez mar a 2. ilyen alkalom.
Ez a nezok teljesen hulyenek tekintese, semmibe vevese. Nem hiszem, hogy nem lehetne tenni ellene.
Helló Jó Emberek !
Eddig keveset szóltam Hakkinenről, alapvetően szeretem a srácot, ügyes, szimpatikus gyerek.
De !
Az a versenyző, aki így elfuserálja az edzést egy olyan versenyen, ahol ennyire nem lehet előzni,(és ne mentgessük pechhel, meg rossz időzítéssel, mert pl. szinte az összes többi sofőr jó időket futott közben.......)aztán nem lép előre minimum kettőt a rajtnál, az egyszerűen nem érdemli meg ebben az évben a világbajnoki címet. Ezért most biztos kapok ettől az oldaltól, de be kell ismerni, ezen a versenyen a győzelemhez Schumákon kívül senkinek nem volt köze.....
Aki tudta volna a tempóját tartani, a sárga villamosok között vonatozott, nagy részben a saját b@@@@@ának köszönhetően. Coolhard okosan és szerencsésen befutott, tőle ez nagyon szép eredmény. Barrichellót meg eddig mentegettem-védegettem, nagyon halvány teljesítményt adott elő, nem lesz mindig mázlija ! ( ebben az agyonszidott páliklacival egyetértek !!!) Szóval, bár a végeredmény igazság szerint kellene, hogy tetsszen, nagyon forog a gyomrom, hogy ennyire szar teljesítményekkel is eredményt lehet elérni.... Egyedül Fischicella és Alesi bizonyított megint, na meg szegény Trulli, ők letettek valamit a hétvégén.(Frentzen még-még, a kis Schuma szintén, remélem nincs nagy baja....)
Nehezen jött ez ki, de fel kéne Mika figyelmét hívni arra, hogy a pályán többet ér, ha tesz valamit, mint ha nyilatkozgat.......
Na helli !
MathiasR
Nos akkor némilegg hitelesebb forrás, mint a helyszínen(!) kintlévő MPF hármas közvetítése ( majd figyeljétek azt a sírást, amit a Kanadai nagydíjon elersztenek azért, mert nem vitték ki őket ). Palikról annyit, hogy már a 10,6,4... pontokba is sikerült belezavarodnia. És akkor verseny érdekesebb pillanatai:
A rajt meglehetosen hosszú ideig tartott, mert a bemelegíto kör után Wurz autója állt le, majd hiába jött el jól a mezony, a számítógépes rendszer hibája miatt (!) piros zászlóval leintették a futamot. A viadal félbeszakításáról mit sem tudó pilóták közül néhányan egymásnak koccantak, aminek az lett a vége, hogy a végre rendesen elstartoló mezonybol Wurz, Button, Gené és Heidfeld a boxutcából indult a többiek után, míg a tartalékautó nélkül maradt De La Rosa nem vett részt a versenyen...
37. kör. Häkkinen visszatért a pályára, és ahogy újra elfoglalta a helyét a mezonyben, R. Schumacher elszáguldott mellette, ám o is a Sainte Dévote-ban végezte. A német vérzo lábbal szállt ki a kocsiból, amelynek eltört a bal elso felfüggesztése és megszúrta a lábszárát. Az elso jelentések bokatörésrol is szóltak, ám késobb kiderült, hogy csak a bore repedt fel.
56. kör. A futam legnagyobb fordulata. Michael Schumacher Ferrariján eltört a bal hátsó felfüggesztés, amitol megemelkedett az autó jobb elso kereke. A német egy kört így tett meg, majd behajtott a boxba, ám nem tudták megjavítani a kocsiját, fel kellett adnia a futamot. Késobb kiderült, hogy eltört az egyik kipufogócsöve, és az abból kiáramló forró gázok annyira megolvasztották a szénszálas felfüggesztést, hogy az hamarosan „kimúlt". „Természetesen bosszús vagyok, ám Monte-Carlóban ez is megtörténhet. Sajnálom, hogy idén eloször kellett kiállnom muszaki hiba miatt, remélem, hogy többször nem fog elofordulni" - mormolta Schumi...
Számomra továbbra is a legfelháborítóbb dolog amit Palik valaha művelt, a verseny utáni nyilatkozatok ferdítése. Álljanak itt, egy némileg megbízhatóbb forrásból a nyilatkozatok:
Coulthard: „A pályafutásom elején úgy gondoltam, hogy Spában, Silverstone-ban, Monzában és Monte-Carlóban mindenféleképpen nyernem kell, mert ezek a legfontosabb pályák a cirkuszban. Már csak ez a diadal hiányzott, és most végre ez is sikerült, így teljesítettem a saját Grand Slamemet. Amíg harmadik voltam, úgy számoltam, hogy Jarnót meg tudom elozni, de Michaelt nem. Félperces elonye volt, ám úgy látszik, hogy túl gyakran ment rá a kerékvetokre..."
Barrichello: „Nem rajtoltam valami jól, aztán amikor gyorsan tudtam volna haladni, a mérnökeim rádión lelassítottak. Összességében elégedett vagyok a versenyemmel."
Fisichella: „A rajt elott nem voltam túlságosan bizakodó, éppen ezért most nagyon boldog vagyok. Az volt az álmom, hogy felálljak a dobogóra, és ez teljesült is."
Azért a legborzasztóbb Palik beszólás:
"Ralf Schumachert hordágyon viszik el nincs nagy baj..."
Aztán látszik a kép, hogy nagy fájdalmai vannak. Á tényleg, csak az a kár, hogy nem a Palik feküdt ott.
Kedves Johnny Bravo!
Nem akarlak megbántani, de azt kell, hogy mondjam olyan vagy mint a Palik Laci! Az is azon siránkozik, hogy vajh miért nem előzött MH az alagút után, pedig ott lehet. Hát ha lacika (és Te) mondja/mondod akkor biztos. Úgy két éve egy a lacikánál (és Nálad) kevésbé autentikus személyiség, akinél persze lacika (és Te) jobban vezet(sz), Michael Schumacher egy kissé indiszponált állapotban, a verseny utolsó köreiben megpróbálta megelőzni az akkor még stewart-os jelenlegi csapattársát. (A 9. helyért ment a küzdelem.) Ezt épp az alagút végi lassítóban tette. A manőver jól sikerült, a Ferrari cockpitjén fennmaradtak a visszapillantó tükrök, sajnos más nem, ugyanis RB lazán felkente őt a falra.
Nohát kérem ezért gondolja meg minden pilóta, hogy itt előzzön. Pláne ezekkel a jó kis barázdált gumiszégyenekkel, amikkel kifékezni sem lehet.
Épp fut előttem egy 64 emulátor, most kedvem szottyant rá, lehet, hogy letöltök egy GP-t, oszt nyomulok a "jó öreg"-gel egyet. :-)
(Otthon meg vár az igazi.)
(Amúgy aki nagyon hangulatos és realisztikus szimulátort szeretne PC-re, annak tudom ajánlani a TEREP2-t, remélem ismeritek.)
Kedves Kopi, a lényeg az hogy Hekki azt mondja, jó csávó a David és jól nyomta, a csapat odáig van az örömtől, de azért én is fasza gyerek vagyok mert nyertem már én is itt. Zanzásítva ennyi. :)
Sysygy: jól van na. De ygy a neved egy C64-es utasításra emlékeztet! :)