Persze lehet csak nem biztos, hogy érdemes, mert baromságokat írnak ott is (ugye ők is ujságírók)
Pl az indexen ha megnézed akkor ezt találod:
Leggyorsabb kör: HAKKINEN 1'21"571 Na most ez egy kicsit hibádzik mert ugye többen is mentek 1:20 alá mint azt nagyon tudós Palik barátunk megjegyezte. Elsőként David, és rögtön utána amég versenyben lévő SCH. Meg is jegyezték mert ugye addig még soha senki nem ment 1:20 alá a pályán. A régi körrekord is Hakkié volt.
Egyébként erről a továbbiakban nem vitatkozom, szerencsére az időadatokat a verseny alatt nem ujságírók adják.
turbo2: "én nem engednék olyan versenyt rendezni ahol gyakorlatilag nem lehet előzni" valószínű, hogy ha Monaco most pályázná meg a rendezés jogát, nem kapná meg, biztonsági előírások nagy ívben lesz*rva, valóban nem lehet előzni normális körülmények között, DE ez Monte-Carlo, és ez adja az F1 lelkét. Nekem még TV-n keresztül is átjött az a hangulat, ami még az 50-es 60-as évekre volt jellemző, és milyen jó nők voltak a luxus jachtokon ;)
más: turbo2 nem jól tudod, Hakkinen 1:21,5xy-al érte el a leggyorsabb kört.
megint más: Emlékeztek amikor Palik örvendezett, hogy "ha valaki már 10 versenyt nyer, az már nem lehet véletlen" stb..., ennek ellenére a mai NS-ben azt írták, hogy ez volt David 8. győzelme, és én vagyok olyan gonosz, és hajlok rá, hogy inkább az NS-nek higgyek, bár most fejből nem tudok visszaemlékezni DC győzelmeire, a FORIX-ot meg csak este tudom megnézni, úgyhogy ha valaki rá checkolna, meg mondhatná mi az igazság, kösz
Mindenesetre, egy dolog keverni a versenyzőket, megint egy dolog dididididi szolgálati közleményeket pofázni, még egy dolog műszaki analfabétának lenni és még sorolhatnám, de azért az durva, hogy annyira se nézzen utána dolgoknak, hogy ki hányszor nyert, a félrefordításokról meg nem is beszélek :(
ui: persze, ha az NS írta el, akkor bocs Palik (bár nem hiszem)
Miért Michael buktája az, ha eltörik a kocsijának a felfüggesztése? Ő maga nem hibázott, ha nincs a műszaki hiba, akkor biztos nyerő lett volna, ezt Coulthard maga is elismerte.
Mellesleg ezen a pályán tényleg szinte lehetelen előzni, főleg ha az elöl lévő minden lehető módon akadályoz. Ezért ballagtak a McLarenek a Jordanek mögött. Monacoban a legfontosabb az edzésen szerzett helyezés. Manapság láttuk már más pályán is beragadni a nagyokat egy lassabb gép mögé (pl. MS beragadása Villeneuve mögé). Hakka az edzést ugyan jócskán elbaltázta, de le a kalap előtte, hogy egy kb. 56 mp-s pit-stop után 6. lett.
Schumi alázott mindenkit. Sajnálatosan megzakkant a gépe. A Forix suspensiont ír, a Nemzeti Sport meg azt, hogy a kipufogó eltört, és a forró gázok megzakkantották a szénszálas felfüggesztést, és ez lett a vége. Én azt mondom, hogy nyert volna. Talán (ez kicsit félve mondom ki, nehogy megkövezzenek) lekörözte volna Hakk-ot.
Mindent egybevetve sajnálom Schumit, hogy nem tudott a kedvenc pályáján nyerni, de legalább az öccse rendben van.
Na azér annyira ne szeressük, a saját buktája miatt nem kívánt nyilatkozni, ez jó ürügy volt a számára.......
Annak azért örülök, hogy többen is úgy láttuk a dolgot, ahogy. Nem vagyok kikelve Hakkára, de szerintem ő is érzi, ennél sokkal többre lesz szüksége, hogy behozza Sennát a vb-címek terén. Képes rá, koncentráljon.
Halihó
MathiasR
off
A dízelre visszatérve,( utoljára) ugye nem gondoljátok komolyan, hogy komolyan megszoríthatja a versenyeken a benzinest ?
on
Semmi gond, elofordul ilyen massal is (szeretett riportereinkel folyton).
Viszont video helyett egyszerubb interneten rakeresni, hiszen mig a TV feliratok gyakran hibasak, az official vegeredmeny mar aligha: biza 1:21.57 volt a leggyorsabb kore (jellemzoen mar az is nagy szo, ha 1-2 mp-en belul van a verseny gyors kore az edzeshez kepest)
A sérülést a futómű egy alkatrésze okozhatta. A 7 cm-s vágást a kórházban bestoppolták, a jövő heti teszteken biztosan nem vesz részt. Williamsék remélik, hogy két hét múlva azért versenyezhet. Tehát törés nincsen, jó eséllyel kanadában ott lehet a cirkuszban. MS állítólag lemondott minden interjút az öccse balesete miatt (gondolom berohant a kórházba hozzá), ezek szerint tényleg nincsen köztül harag.
oni:
"Mi lenne ha Coulthard lenne a világbajnok? Vélemények?"
Vélemény: égő lenne mind MS, mind Hakka számára (persze csak akkor, ha nem történik velük valami olyasmi, mint tavaly MS-sel). Bár Hakka már kissé ég, de még van 10 versenye átlépni Dávidka fölött.
Hakkinen mente a verseny leggyorsabb körét 1:19:4.. sajnos a két utólsót nem jegyeztem meg de biztos van aki videóra vette az legyenszíves.
Bocsika mégegyszer.
Sajnos én is csak nehezen tudok "tényeket" mondani, mert én is csak fejből mondom a dolgokat és ráadásul olyan rossz a memóriám, hogy nagyon sok dolgot elfelejtek ezt őszíntén be kell vallanom.
Én a verseny után, úgy éreztem, hogy ezen a hétvégén három ember alakított valamit ezek: Schumi, Trulli, Alesi
Lehet, hogy más is jó lett volna ha..., de majd legközelebb.
Kiváncsi vagyok miért nézegeti Hakkinnen mások autóját a versenyek után?
Mi lenne ha Coulthard lenne a világbajnok? Vélemények?
Udv mindenkinek!
Nagyjabol es egeszeben mar mindent elmondtatok igy mar csak egy ket velemenyemnek adok hangot.Mint McLaren drukker termeszetesen orultem a verseny kimenetelenek,de amit Hakkinen ezen a hetvegen muvelt az tenyleg nem vall profizmusra.Teljesen egyetertek MathiasR 8293-as hozzaszolasaval,Hakkinen egy kicsit jobban oda kellene figyeljen mostmar a versenyzesre is,es szedje ossze magat mert igy nem fog elerni semmit.Az egyeduli dolog amit szepen csinalt a hetvegen az a Jordan megelozese volt,az tenyleg nem volt semmi,csak sajnos ujrainditottak a futamot.Szerintem pechrol es szerencserol nincs ertelme beszelni mert vegul is ez olyan sport ahol bizony elofordulnak muszaki hibak.Kis Schumit en is sajnalom remelem nem jar ugy mint tavaly a batyja.Nem volt egy rendhagyo verseny, de fordulatokban gazdag az egyszer biztos.Kivancsi vagyok hogy alakul a tovabbiakban es mi lesz a hozzaallas a McLaren-en belul.Hajra McLaren!
Kecsap!
Ja, hogy védjem Vilit, ő ugyebár egy ideig nem körözhetett a pályán, csak mellette, futva. Ez is belejátszhatott az edzéseredményébe. Versenyen meg ő benn maradt, Zonta meg nem :-)
Egyetértek Levikével (igaz, fájó szívvel).
Ha valaki csak a kocsi rovására írja Jacques teljesítményét, akkor túlértékeli. Akkor érezném, hogy túlteljesített, ha az edzésen jelentősen Zonta előtt lett volna. De nem így történt.
Jacques-t megint egy kicsit tulertekelitek.
Nem lehet mindent a BAR-ra fogni.
Vili szar volt Monte Carloban akkor is amikor a Williamsnel volt.
Ez teny, cafoljatok meg.
"Haki versenyben ment olyan kört amivel simán az első sorban lett volna edzésen is"...
...folteve, h esik a ho, vagy vmi ilyesmi. Versenyben uis 1,21.57-et ment, ami edzesen epp a 14. helyre lett volna jo.
Hakkinen a versenyen futott leggyorsabb kört, az első rajt után pedig megelőzte Frentzent. És nagyon ott volt sok körön keresztül. (Asszem azért Coulthard ment még jobbat, de MS nem.) Jöhetnek a tények tőled is. (A tények, sajna elég szubjektívek tudnak lenni, ha az ember emékezetből idéz, én így emlékszem. Kérlek oszd meg továbbra is a véleményedet velünk! Ahogy azt már korábban írtam, több szem többet lát.)
A "ha"-ról nincsen értelme vitatkozni, de én is egyetértek veled, hogy Hakkinenek sokkal jobb helyen lett volna ha nincsen peche. Szerintem nincs olyan, hogy valaki az edzésre állítja be az autót vagy a versenyren és szerintem Hakkinen nem ment olyan rosszul az edzéseken ebben az évben.
Igazad van az a pálya versenyre nem alkalmas, de én azért sajnálnám ha nem lenne itt verseny. Azért az, hogy valaki itt jól megy azért az többet jelent mintha mondjuk Hockenheim-ben lenne az első a tudására viszonyítva.
Hi !
Hát az akkor is biztos, hogy Hakkinen elb. az edzést, és nem az 5. hely a tudása és a kocsija.
Nekem különben kezd az az érzésem lenni, hogy a McLaren a versenyhez közelebbi ceállításokkal indul az edzésen és ahhoz állítják a kocsit, míg a Ferrari inkább az edzésre optimalizálja a kocsit, mert ugye az első helyről indulva SCH-t nem könnyű bárhol is megelőzni. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lehet. Szerintem a Jordanak ugyancsak az edzésen voltak jobbak, csak ezen a pályán tényleg nem nagyon lehet előzni, és végig feltartották a mögöttük levőket. Ezzel nem bántani akarom őket csak ezt mutatták az idők.Ha valaki autózott már más mögött akkor az tudja milyen amikor csak 2-3 m-rel kell hamarabb fékezni mint ahol szeretnénk, mert különben neki megyünk az előttünk levőnek.
Az azért elgondolkodtató, hogy Haki versenyben ment olyan kört amivel simán az első sorban lett volna edzésen is, mégse tudta még Salot se megelőzni pedig biztos ő volt a gyorsabb.
Az biztos hogy SCH-nak nem volt szerencséje, de kíváncsi lennék mi az eredmény ha Hakki nem szív az elején, és az edzést se rontja el.
Egyébként szerintem a "verseny " dögunalom lenne , ha nem esnének ki versenyzők, én nem engednék olyan versenyt rendezni ahol gyakorlatilag nem lehet előzni. Én előzést gyakorlatilag nem láttam a versenyen, legfeljebb lekörözést.
Ezzel azt akarom mondani, ha Trulli kilép az elején akkor SCH se tudta volna megelőzni és nem lépett volna el a többiektől.
Tehát ez a pálya egyáltalán nem mutatja azt , hogy ki milyen jó a versenyben, csak azt, hogy ki hanyadiknak tudott eljönni a rajtnál.
Fluchtigkeit azt jelenti megszokes. Azaz gondolom arra celoztak vmi elszivargott az autobol, ettol vegulis kieshetett Frentzen. De maga az esetrol nem tudok, hogy ez volt e az oka, vagy maga Heinz-Harald.
Nem tudom, hogy Hakkinen gyorsabb lett volna(örülök, hogy te ezt gondolod) ha nincs az a gigszer az utólsó körben. Nem vitatom, hogy Hakkinen sokkal jobb lett volna ha nincsen peche, de sajnos ezt nem nézi senki. Ezen a versenyen nem nyújtott sokat. Ez tény!
Ennek így nem sok értelme van, nem akarok ilyen módon, stílusban vitatkozni. A tények, tények még ha szeretném akkor sem lehet őket megváltoztani.
Legközelebb ha idézed az írásaimat, írásainkat akkar,probálj megcáfolni vagy valamit hozzá szólni a dologhoz. Ne csak szurkálódni. Én nem ezt a stílust folytatom, akkor lszi te se.
Üdv
Igen, Trulli nagyon jól ment egészen a műszaki hibájáig. Sőt sokan meglepően jól mentek.
Villeneuve 7. helye szép abból a szempontból, hogy egyáltalán végig bírta a gépe. Jacques ennél sokkal többett tud. csakhát a technika mindig kitol vele. Nem is baj ha elmegy a BAR-tól. Nagyot csalódtam bennük. Sok pénzből egy nagyrakás sz@rt csinálni nem semmi.
"Ez a verseny Schumi-é lett volna ha nincs peche, de ilyen az autóverseny."
Hakkinené lett volna az edzés, ha nincs pechje 1:1.
(És ez se biztos, mindenesetre nem csak ő volt gyors körön, amikor az a három baleset történt.)
Igazad van. De mivel Trulli a versenyen is nagyot autózott szerintem, ezért nem tűnt ki _számomra_ annyira, hogy az edzésről van szó. Mégegyszer bocs.
(És együtt örüljünk Vili 7. helyének)
"Hakkinen a 8-9. helyen gyors volt az egy másik dolog, nem volt sok választása, max-on kellett menni."
Igen, erről van szó. Épp ezért nem szimpatikus számomra a Ferrari pár versennyel korábbi "uraltuk a versenyt" dumája. Csak úgy uralták ők a versenyt akkor, ahogy most Mika.