Hali,
Kicsit off leszek, de köszi a leveleket amiket a homepage(www.peter-onody.com)-el és az eredményekkel kapcsolatban kaptam. Teljesen meg voltam lepődve amikor megnéztem a mail-eimet, hogy mennyien reagáltak rá. A hibákat kijavítom, köszi a segítséget.
Örülük, hogy azért ilyen sok önzetlen ember van!
Üdv.
Oni
Ezen még apám is felkapta a vizet. De nem az azután követekző jobbosról volt szó (bát a hajtűt mutatták, Lacika tán arra gondolt)? Az véletlenül derékszögű is.
Azt gondolom, hogy a budai oldalról a kresz tábláknak megfelelően a Gellért után egy 180 O fordulattal visszafordulni majd fel a hídra. A közben lévő 300 m macskakő mindenkinek egyformán lerendezi a letört kipufogóit, felfüggesztéseit, laza szárnyait és mivel a hídra már karosszériaelemek és motor nélkül érkeznének egy technikai szempontból elég kiegyenlített, csak a vezetői tudásra épülő versenyt láthatnánk.
Szerintem ha mindenki azt csinalna, amit Frentzen Hakkinen 2. elozesi probalkozasanal, akkor senki nem tudna elozni egy kanyarban sem... Hakkinen mar kb. felhajohosszal -ha jol emlekszem- mellette volt, amikor rahuzott Frentzen. Ha nem fekez, akkor osszeutkoznek. Regebben volt egy szabaly, hogy ha a hatso az elozendo melle er, akkor el kell engedni. Ez megszunt, vagy teljesen melle kell erni?
Alapvetően Senna-drukker voltam (vagyok). Senna halálakor utáltam meg Schumit, mert ő volt a nagyok (Hill, Berger) közül az egyetlen, aki nem állt ki, hanem folytatta a versenyt.
Miután Senna kiszállt, Williams maradt a kedvenc, Hill, később Villeneuve (aki úgy tud nyerni egy új pályán, hogy szimulátoron gyakorol előtte, az szerintem tud valamit).
1998 óta egyet tudok, hogy a McLarent nem szeretem. Amióta hihetetlen előnnyel bekezdtek 98-ban (körönként egy mp-et adtak mindenkinek), megutáltam őket, a pilótáik hiába voltak jók, mindent az autók számlájára irok azóta. (Ez van.)
Viszont közben kezdtem megbecsülni Schumiban a küzdeni vágyást, és a teljesitményt, amivel felhozta a Ferrarit. Igy lett utálatból szimpátia.
Adrian Neweyra is ragad szépen a McLaren-filingből.
Jövőheti hirekből:
"John Smith, a McLaren segédkuktája feljelentette a Ferrarit, mivel az szerinte megnemengedett eszközökhöz nyúlt, amikor Monacoban milánói makarónit készitett a pilótáknak. Szerinte a Ferrari-konyha 17 mm-rel a tűréshatár feletti paradicsomokból készitett szószt. Smith sérelmezte, hogy a Ferrarisok ebédje jogosulatlanul paradicsomos volt."
Ha nincs szabályozás, akkor Adrian Newey talán a rajzasztalánál matasson a Ferrari helyett. Ha viszont télleg szabálytalan, akkor elég szégyen hogy neki kell észrvennie.
Én ugyan szeretem Ralf Schumit, de örülnék ha egy hónapig pihentetné a lábát, és Junqueira vs. Button verseny lenne a Williamsnél egy futam erejéig!
"A.Newey kritizálta a Ferrari Monacoi gyakorlatát, miszerint a pénteki hazautazásuk - a két edzésnap között - jogosulatlan előnyhöz juttathatja a maranellóiakat. Szerinte az ehhez hasonló esteket a FIA-nak szabályozni kéne."
jó, hogy ezt írtad, én úgy tudom, hogy azon a héten, amikor a futamot rendezik, már nem szabad tesztelni, valamikor olvastam ilyet, ez igaz?
Azért az a verseny előtt is köztudott volt, hogy MSnek igencsak fekszik a pálya úgyhogy egy kicsit jobban meg lehet érteni, ha nem elsőnek fut köröket.
1 M. Hakkinen McLaren 1.24.52 24 laps
2 P. Diniz Sauber 1.25.08 68
3 J. Trulli Jordan 1.25.21 30
4 R. Barrichello Ferrari 1.25.39 60
5 G. Mazzacane Minardi 1.25.61 42
6 G. Fisichella Benetton 1.25.62 29
7 J. Button Williams 1.25.64 20
8 D. Coulthard McLaren 1.25.68 24
9 R. Zonta BAR 1.25.89 39
10 L. Burti Jaguar 1.26.14 13
11 B. Junqueira Williams 1.26.42 21
12 H. Frentzen Jordan 1.26.61 15
13 P. de la Rosa Arrows 1.26.66 29
14 E. Irvine Jaguar 1.26.93 12
15 A. Pizzonia Benetton 1.26.93 31
16 P. Lemarie BAR 1.27.33 53
17 J. Alesi Prost 1.27.36 40
18 D. Manning BAR 1.27.56 23
Zonta megint elszállt 185 mph/h sebességnél, 30 percre fel kellett függeszteni a tesztelést. A fiúnak semmi baja, a BAR nulla értékre amortizálódott.
A.Newey kritizálta a Ferrari Monacoi gyakorlatát, miszerint a pénteki hazautazásuk - a két edzésnap között - jogosulatlan előnyhöz juttathatja a maranellóiakat. Szerinte az ehhez hasonló esteket a FIA-nak szabályozni kéne.
Pilóta: ez olyan jó, hogy mától én találtam ki! :)))
Kiegészítés: az esetleg leszakadó Szabadság-híd miatti felelősséget elhárítjuk. Ha nem szakadna le, akkor is izgi lenne, itt tuti lehetne előzni mert a Demszky-pogácsákon F1-es kocsi nem tud átmenni, így a villamossínekkel együtt három külön sáv lenne.
Tíz külön pontért szupernehéz feladatként a Szabadság-híd helyett a négyes metró alagútján át kéne Pestre menni, itt az időlimit a szokásos két óra helyett harminc-negyven év, de akkor se biztos hogy sikerül. :)))
A boxok természetesen az aluljáróban lennének, így végre megoldódna a vitatott boxban előzés problémája, ugyanis amíg egy autót kiszolgálnak, addig a többi mögötte állna. További véletlen változó a magyar áramszünetek hatása, mert néhány autót vaksötétben kellene majd szerelni.
Tényleg, nem lehetne normál pályán éjszaka futamot rendezni? Megnéznék egy Ezüstnyulat három pár ralifényszóróval! :)))
Szerintem meg inkább Bp-en kellene megrendezni, az alábbi útvonalon: rajt a Szabadság-hídon Pest felé, Fővám tér, Kálvin tér, ott balra beslisszolni a Korona szálló alatt a Kecskeméti utcába, az ELTE jog előtt egy lassító, majd tovább a Károlyin, le az aluljáróba, ott balra, fel az Erzsébet hídra, a túlparton vissza a Szabadság-hídig. Ebben aztán lenne alagút, kacskaringó, vízpart, látvány, minden :). A teljes siker elérése érdekében a pályát nem zárnák le, a versenyzőknek napközbeni forgalomban kellene a távot megtenni :))) Így a verseny távja a szokásos 40-80 kör helyett 2 kör lenne, mivel csak ez férne bele a 2 órás közvetítésbe ;)) Az időmérő edzést pedig péntek du. tartanák, és az nyerne, aki az 1 óra alatt nem forr fel a hűtővize :))
off:
oni
te nem vagy kapcsolatban az Onody Péterrel mint autóversenyzővel. Ha nem akkor sorry csak lattam a homepage-ét(www.peter-onody.com) és nagyon durvák az autók amikkel versenyzik. Ha mégis rokon vagy akkor dobj meg egy mail-el lszi, mert érdekelne egy-két dolog.THX.
on:
Index cikk:
A sztorik egyik főszereplője a Williams istálló újonc pilótája, Jenson Button. Mint ismeretes, Frank Williams csapatfőnök vágya, hogy jövőre az ő alakulatában versenyezzen Juan Montoya, az idei Indy 500 győztese, illetve a tavalyi CART világsorozat bajnoka. A fiatal kolumbiai a vasárnapi Milwaukee Grand Prix-n újabb diadalt aratott, így szerződtetése egyre valószínűbbnek tűnik, mégpedig Button helyére.A sztorik egyik főszereplője a Williams istálló újonc pilótája, Jenson Button. Jensonnak azonban nem kell attól tartania, hogy 2001-ben munkanélkülivé válik, hiszen az eddig biztos befutónak tűnő Jaguar után Eddie Jordan is bejelentkezett érte.Az angol sajtó szerint a tárgyalások olyannyira előre haladott állapotban vannak, hogy akár már a következő, azaz a kanadai futam után eldőlhet a húsz éves angol és a huszonnégy esztendős kolumbiai sorsa.
A szintén Angol „Autosport” című szaklap a legutóbbi számában új helyszínt javasolt az Angol Nagydíj megrendezésére, mégpedig nem is akármilyet. Az újság szerkesztői egy 7,7 kilométer hosszú pályát álmodtak meg, méghozzá igen különleges környezetben: London belvárosában. A monacoihoz hasonlatos aszfaltcsík elhaladna többek között a Buckingham Palace előtt, megkerülné a Hide Parkot és érintené a Trafalgar Square-t is.Két egykori brit Forma-1-es pilóta, Stirling Moss és a tavaly visszavonult Damon Hill máris támogatásáról biztosította a projectet.A megvalósulás esélyeit azonban nagyban csökkenti, hogy az Anglikán Egyház máris tiltakozását fejezte ki a tervezet ellen. Indokuk, hogy a Westminster Abbey előtt elszáguldó autók hangja zavarná az apátság életét, illetve annak működését.
Csak nem kéne még egy Monaco...
Levike az általad leírtakkal biztos van aki egyetért, azonban a stílusodon van mit csiszolni. Please keep cool!
"You are not going to beat Michael Schumacher in the same team. You have got to get a better car, and that is what we have to achieve. It might take us a while but that is what we have got to do."
(Sosem fogod MS-t megverni, ha ugyanabban a csapatban vagy. Jobb autódnak kell lennie, és ez az, amit el kell érnünk. Lehet, hogy eltart egy darabig, de ezt kell tennünk.)
Hát, őszintén szólva, én nem látom, hogy mi az, ami csökkent volna :)) Irigylem az optimizmusát... Mármint, hogy jobb, de legalábbis versenyképes autót építenek. 3 idei ponttal azért nem ugrálnék ennyire ;)))