Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alonso Mosley Creative Commons License 2000.06.09 0 0 8543
Egy bizonyos találgatásneak vége: Montoya jön jövőre a Williamsbe RS mellé.
Kerdődhet a hova megy JB című népmese.
pogo Creative Commons License 2000.06.09 0 0 8542
Nemzeti Sport:
"Willi Weber, Michael és Ralf Schumacher menedzsere azt tervezi, hogy a tőzsdére viszi a Formula-1-ben jeleskedő testvérpárt. A két pilótának az elmúlt években akkora bevétele volt szponzori szerződésekből és a merchandisingből, hogy a Schumi & Schumi cég könnyen megállná a helyét az értékpapírpiacon. Weber elmondta, a szeptemberi Egyesült Államok Nagydíján újabb szerződést köt egy vezető amerikai céggel. Az üzletember szerint a tőzsdézés biztos alapokra épülne, ugyanis Európában, Ázsiában és az Egyesült Államokban is széles a fivérek rajongótábora."

Ez azért kicsit durva.

Typhoon_1 Creative Commons License 2000.06.09 0 0 8541





Ernesto Serra Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8540
Off:

IC, a mai sztoridhoz: eszembe jutott Andy Warhol híres mondása: "A jövőben mindenki híres lesz 15 percre" :)

mindenesetre, az a véleményem, és ezzel szerintem nem vagyok egyedül az F1 topic lakókkal, büszke vagyok, hogy előbb ismertelek, mielőtt utolért a világhír, reméljük nem felejted el a régi cimborákat :))

FafaZoli Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8539
Ha jó videokat akartok letölteni nézzetek el ide!!

http://www.extra.hu/f1-news/

Inner Circle Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8538
Megnyílt a Schumacher dicsérde-fikázda a következő címen:

http://index.hu/forum/forum.cgi?a=t&t=9018532&uq=3

Inner Circle Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8537
"Csapatonként 4 pilóta 2 autóval."

Ez különösen az ajánlott budai csúcsforgalom-versenyen lenne jó, ahol minden eszközzel a szabad út biztosítását kell megoldani. Néhány ötletem a két pilóta hasznosítására már van is, bár merítettem egy meglévő felállásból.

Tehát a csúcsforgalomban a nyerő megosztás:

3. és 4. rajtszámú autók

Típus:
Ferrai - Lockheed-Martin F-14A-2001

Vezér:
Pilóta: Cmdr. Michael "One Second" Schumacher
Lövész: Lt. Cmdr. Jenson "Push Fire" Button

Szárny:
Pilóta: Lt. Toranosuke "Kamikadze" Takagi
Lövész: Lt. Ricardo "Survivor" Zonta

Felszereltség:
V10-es motor, teljesítmény 950 LE, bekapcsolt utánégetővel kb. 1500 LE
Hatsebességű félautomata váltó
Hangvezérlésű sisak a pilótának és a lövésznek
Infravörös irányzék, lézeres célkövetés
2 db Gatling-rendszerű hatcsövű ágyú egyenként 400 lőszerrel 15 fokos összetartással a kocsi oldalára szerelve
4 db módosított Sidewinder föld-föld rakéta
10 db rakétazavaró "csali"
Katapultülés a pilótának és a lövésznek
4 db, a FIA legújabb szabályozásának megfelelő, 30 barázdás teflongumi (garantáltan surlódás- és tapadásmentes)

Előzmény: maul (8535)
Inner Circle Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8536
SZVSZ a Ferrarinál most tök fölösleges csapatsorrendet megállapítani, mert a Cipész úgyis jobb. De a McLarennél ha nem találnak ki valamit, a két pilóta kiénekli egymás szájából a sajtot oszt Cipész meg röhög a markába.
Bár nehezen tartom elképzelhetőnek hogy Mika majd esetleg hordja a vizet Davidnek...
Előzmény: Itep (8534)
maul Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8535
Sanda pillantás emilben postázva, Williams kétüléses jó ötlet, majd megküldöm Frank-nek! Tényleg lehet, hogy ez a jövő. Csapatonként 4 pilóta 2 autóval. Lehet kezdeni a csapatokra illetve az autóban ülő párosokra a tippelést!
Előzmény: Inner Circle (8533)
Itep Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8534
Legyen Coulthard az elso pilóta!!!A Mika már nem éri be a Schumit!!!Bár lehet,hogy a skót se,de mindenesetre több rá az esélye!!!HAJRÁ SCHUMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inner Circle Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8533
A kiskésit neki, maul, csak az F1-topicot akartam reklámozni!!! Egy halom ember követte idáig a nyomomat, biztos megugrik majd a fogadóiroda forgalma, ezért megérdemelnék ha nem is egy schumacheres kulcstartót, de legalább Adrian Newey egy Ferrari felé küldött sanda pillantását, platinába öntve és dedikálva! :)))

Na akkor most mi lesz Buttonnal, ha senki nem megy el a Williamstól? Ők is csinálnak egy kétülésest, aztán majd Montoya fülébe susogja Jenson a hátsó ülésről, hogy "Nézd Juan nem mintha bele akarnék ugatni, tudom te vezetsz, de én jobbról próbálnék meg Trulli elé vágni! Ja és bocs hogy szólok, de ezt a kanyart mindig szűken veszed!" :)))

Sanló, milyen a sólet?

Button yeah!!!

Előzmény: maul (8532)
maul Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8532
Mai monza-i eredmények:

1 J. Button Williams 1.24.056 46
2 D. Coulthard McLaren 1.24.667 73
3 O. Panis McLaren 1.25.109 48
4 J. Verstappen Arrows 1.25.212 96
5 J. Villeneuve BAR 1.25.284 73
6 H. Frentzen Jordan 1.25.317 103
7 P. Diniz Sauber 1.25.560 60
8 B. Junqueria Williams 1.25.614 51
9 E. Irvine Jaguar 1.26.043 34
10 R. Zonta BAR 1.26.255 25
11 G. Pantano Benetton 1.26.726 55

Button csapatváltását mindenki cáfolja ( A Williams azt hogy elmegy - 5 éves szerződése van a csapattal -, a Jordan azt, hogy érkezik ). SZVSZ ezek után már majdnem 100% a Button-Jordan kontraktus. Alan Jenkins otthagyja Prost csapatot ( róla azt kell tudni, hogy kb. 1980 óta dolgozik együtt Alain Prost-tal ).

IC ne mosakodj! Ilyen aljas figyelemfelkeltésre csak Te és lore szaktárs képes! :o)

Inner Circle Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8531
OFF

Itt vagyok, mint mindig. Esküszöm erről nem én tehetek!!! Mondjuk nekem is feltűnt hogy néhány topicban vadidegenek válaszolgatnak nekem, de az agyam nincs berendezkedve arra hogy sokáig egy dologra koncentráljon.

Most már:

IC yeah!!! :)))

Ui.: most meg kiírta nekem hogy "nincs ilyen felhasználó", már azt hittem hogy megtorlásképpen letiltottak, de csak rosszul gépeltem be a nevem. :)

Előzmény: maul (8529)
Pilóta Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8530
:)))))

Részvétem, kedves IC... hiába, a népszerűség számos okból adódhat, akár. egy véletlen rendszerhibából is;))

Előzmény: maul (8529)
maul Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8529
OFF ON
Kedves IC! Ha előkerülsz EZT a topicot feltétlenül látogasd meg!
OFF OFF
Pilóta Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8528
Kedves Topictársak, spammeljük már le... mert olvasni szemmel láthatólag nem olvas :))
Előzmény: FafaZoli (8511)
oni Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8527
Hali,
Kicsit off leszek, de köszi a leveleket amiket a homepage(www.peter-onody.com)-el és az eredményekkel kapcsolatban kaptam. Teljesen meg voltam lepődve amikor megnéztem a mail-eimet, hogy mennyien reagáltak rá. A hibákat kijavítom, köszi a segítséget.
Örülük, hogy azért ilyen sok önzetlen ember van!
Üdv.
Oni
Előzmény: SGP (8503)
Inner Circle Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8526
Ezen még apám is felkapta a vizet. De nem az azután követekző jobbosról volt szó (bát a hajtűt mutatták, Lacika tán arra gondolt)? Az véletlenül derékszögű is.
Előzmény: Inner Circle (3590)
Gorcsev Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8525
Jut eszembe a 180°-ról: azt hallottátok, amikor Palik F. Lacika a hajtűkanyart (ahol a második rajt utáni tumultus volt) lazán derékszögnek titulálta?
Előzmény: Inner Circle (3590)
turbo2 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8524
Azt gondolom, hogy a budai oldalról a kresz tábláknak megfelelően a Gellért után egy 180 O fordulattal visszafordulni majd fel a hídra. A közben lévő 300 m macskakő mindenkinek egyformán lerendezi a letört kipufogóit, felfüggesztéseit, laza szárnyait és mivel a hídra már karosszériaelemek és motor nélkül érkeznének egy technikai szempontból elég kiegyenlített, csak a vezetői tudásra épülő versenyt láthatnánk.
Előzmény: Inner Circle (8506)
maul Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8523
Nincs szabályozva, éppen ez a baja Newey-nak. ( mer', hogy ők hogy ugorjanak haza Woking-ba )
Előzmény: Inner Circle (8514)
FFeri Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8522
Szerintem ha mindenki azt csinalna, amit Frentzen Hakkinen 2. elozesi probalkozasanal, akkor senki nem tudna elozni egy kanyarban sem... Hakkinen mar kb. felhajohosszal -ha jol emlekszem- mellette volt, amikor rahuzott Frentzen. Ha nem fekez, akkor osszeutkoznek. Regebben volt egy szabaly, hogy ha a hatso az elozendo melle er, akkor el kell engedni. Ez megszunt, vagy teljesen melle kell erni?
jupe9 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8521
mármint Johny Bravo
Előzmény: Inner Circle (3590)
jupe9 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8520
szívemből beszéltél
Előzmény: Inner Circle (3590)
Johny Bravo Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8519
Alapvetően Senna-drukker voltam (vagyok). Senna halálakor utáltam meg Schumit, mert ő volt a nagyok (Hill, Berger) közül az egyetlen, aki nem állt ki, hanem folytatta a versenyt.
Miután Senna kiszállt, Williams maradt a kedvenc, Hill, később Villeneuve (aki úgy tud nyerni egy új pályán, hogy szimulátoron gyakorol előtte, az szerintem tud valamit).
1998 óta egyet tudok, hogy a McLarent nem szeretem. Amióta hihetetlen előnnyel bekezdtek 98-ban (körönként egy mp-et adtak mindenkinek), megutáltam őket, a pilótáik hiába voltak jók, mindent az autók számlájára irok azóta. (Ez van.)
Viszont közben kezdtem megbecsülni Schumiban a küzdeni vágyást, és a teljesitményt, amivel felhozta a Ferrarit. Igy lett utálatból szimpátia.
jupe9 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8518
én egy JP Montoya vs. Button csatározásra lennék kiváncsi
de ilyen nemigen lesz
Előzmény: Inner Circle (8514)
jupe9 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8517
"a Ferrari főszakácsa keverésenként 0,5-1 másodpercet ver a paradicsom-szeletekre"- WWW.Fafazoli.com
Előzmény: Inner Circle (3590)
Johny Bravo Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8516
Egyébként: 21 - Ferrari - MSch
Johny Bravo Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8515
Adrian Neweyra is ragad szépen a McLaren-filingből.
Jövőheti hirekből:
"John Smith, a McLaren segédkuktája feljelentette a Ferrarit, mivel az szerinte megnemengedett eszközökhöz nyúlt, amikor Monacoban milánói makarónit készitett a pilótáknak. Szerinte a Ferrari-konyha 17 mm-rel a tűréshatár feletti paradicsomokból készitett szószt. Smith sérelmezte, hogy a Ferrarisok ebédje jogosulatlanul paradicsomos volt."
Inner Circle Creative Commons License 2000.06.08 0 0 8514
Ha nincs szabályozás, akkor Adrian Newey talán a rajzasztalánál matasson a Ferrari helyett. Ha viszont télleg szabálytalan, akkor elég szégyen hogy neki kell észrvennie.

Én ugyan szeretem Ralf Schumit, de örülnék ha egy hónapig pihentetné a lábát, és Junqueira vs. Button verseny lenne a Williamsnél egy futam erejéig!

Előzmény: maul (8509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!