Nemzeti Sport:
"Willi Weber, Michael és Ralf Schumacher menedzsere azt tervezi, hogy a tőzsdére viszi a Formula-1-ben jeleskedő testvérpárt. A két pilótának az elmúlt években akkora bevétele volt szponzori szerződésekből és a merchandisingből, hogy a Schumi & Schumi cég könnyen megállná a helyét az értékpapírpiacon. Weber elmondta, a szeptemberi Egyesült Államok Nagydíján újabb szerződést köt egy vezető amerikai céggel. Az üzletember szerint a tőzsdézés biztos alapokra épülne, ugyanis Európában, Ázsiában és az Egyesült Államokban is széles a fivérek rajongótábora."
IC, a mai sztoridhoz: eszembe jutott Andy Warhol híres mondása: "A jövőben mindenki híres lesz 15 percre" :)
mindenesetre, az a véleményem, és ezzel szerintem nem vagyok egyedül az F1 topic lakókkal, büszke vagyok, hogy előbb ismertelek, mielőtt utolért a világhír, reméljük nem felejted el a régi cimborákat :))
Ez különösen az ajánlott budai csúcsforgalom-versenyen lenne jó, ahol minden eszközzel a szabad út biztosítását kell megoldani. Néhány ötletem a két pilóta hasznosítására már van is, bár merítettem egy meglévő felállásból.
Tehát a csúcsforgalomban a nyerő megosztás:
3. és 4. rajtszámú autók
Típus:
Ferrai - Lockheed-Martin F-14A-2001
Vezér:
Pilóta: Cmdr. Michael "One Second" Schumacher
Lövész: Lt. Cmdr. Jenson "Push Fire" Button
Felszereltség:
V10-es motor, teljesítmény 950 LE, bekapcsolt utánégetővel kb. 1500 LE
Hatsebességű félautomata váltó
Hangvezérlésű sisak a pilótának és a lövésznek
Infravörös irányzék, lézeres célkövetés
2 db Gatling-rendszerű hatcsövű ágyú egyenként 400 lőszerrel 15 fokos összetartással a kocsi oldalára szerelve
4 db módosított Sidewinder föld-föld rakéta
10 db rakétazavaró "csali"
Katapultülés a pilótának és a lövésznek
4 db, a FIA legújabb szabályozásának megfelelő, 30 barázdás teflongumi (garantáltan surlódás- és tapadásmentes)
SZVSZ a Ferrarinál most tök fölösleges csapatsorrendet megállapítani, mert a Cipész úgyis jobb. De a McLarennél ha nem találnak ki valamit, a két pilóta kiénekli egymás szájából a sajtot oszt Cipész meg röhög a markába.
Bár nehezen tartom elképzelhetőnek hogy Mika majd esetleg hordja a vizet Davidnek...
Sanda pillantás emilben postázva, Williams kétüléses jó ötlet, majd megküldöm Frank-nek! Tényleg lehet, hogy ez a jövő. Csapatonként 4 pilóta 2 autóval. Lehet kezdeni a csapatokra illetve az autóban ülő párosokra a tippelést!
Legyen Coulthard az elso pilóta!!!A Mika már nem éri be a Schumit!!!Bár lehet,hogy a skót se,de mindenesetre több rá az esélye!!!HAJRÁ SCHUMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A kiskésit neki, maul, csak az F1-topicot akartam reklámozni!!! Egy halom ember követte idáig a nyomomat, biztos megugrik majd a fogadóiroda forgalma, ezért megérdemelnék ha nem is egy schumacheres kulcstartót, de legalább Adrian Newey egy Ferrari felé küldött sanda pillantását, platinába öntve és dedikálva! :)))
Na akkor most mi lesz Buttonnal, ha senki nem megy el a Williamstól? Ők is csinálnak egy kétülésest, aztán majd Montoya fülébe susogja Jenson a hátsó ülésről, hogy "Nézd Juan nem mintha bele akarnék ugatni, tudom te vezetsz, de én jobbról próbálnék meg Trulli elé vágni! Ja és bocs hogy szólok, de ezt a kanyart mindig szűken veszed!" :)))
1 J. Button Williams 1.24.056 46
2 D. Coulthard McLaren 1.24.667 73
3 O. Panis McLaren 1.25.109 48
4 J. Verstappen Arrows 1.25.212 96
5 J. Villeneuve BAR 1.25.284 73
6 H. Frentzen Jordan 1.25.317 103
7 P. Diniz Sauber 1.25.560 60
8 B. Junqueria Williams 1.25.614 51
9 E. Irvine Jaguar 1.26.043 34
10 R. Zonta BAR 1.26.255 25
11 G. Pantano Benetton 1.26.726 55
Button csapatváltását mindenki cáfolja ( A Williams azt hogy elmegy - 5 éves szerződése van a csapattal -, a Jordan azt, hogy érkezik ). SZVSZ ezek után már majdnem 100% a Button-Jordan kontraktus. Alan Jenkins otthagyja Prost csapatot ( róla azt kell tudni, hogy kb. 1980 óta dolgozik együtt Alain Prost-tal ).
IC ne mosakodj! Ilyen aljas figyelemfelkeltésre csak Te és lore szaktárs képes! :o)
Itt vagyok, mint mindig. Esküszöm erről nem én tehetek!!! Mondjuk nekem is feltűnt hogy néhány topicban vadidegenek válaszolgatnak nekem, de az agyam nincs berendezkedve arra hogy sokáig egy dologra koncentráljon.
Most már:
IC yeah!!! :)))
Ui.: most meg kiírta nekem hogy "nincs ilyen felhasználó", már azt hittem hogy megtorlásképpen letiltottak, de csak rosszul gépeltem be a nevem. :)
Hali,
Kicsit off leszek, de köszi a leveleket amiket a homepage(www.peter-onody.com)-el és az eredményekkel kapcsolatban kaptam. Teljesen meg voltam lepődve amikor megnéztem a mail-eimet, hogy mennyien reagáltak rá. A hibákat kijavítom, köszi a segítséget.
Örülük, hogy azért ilyen sok önzetlen ember van!
Üdv.
Oni
Ezen még apám is felkapta a vizet. De nem az azután követekző jobbosról volt szó (bát a hajtűt mutatták, Lacika tán arra gondolt)? Az véletlenül derékszögű is.
Azt gondolom, hogy a budai oldalról a kresz tábláknak megfelelően a Gellért után egy 180 O fordulattal visszafordulni majd fel a hídra. A közben lévő 300 m macskakő mindenkinek egyformán lerendezi a letört kipufogóit, felfüggesztéseit, laza szárnyait és mivel a hídra már karosszériaelemek és motor nélkül érkeznének egy technikai szempontból elég kiegyenlített, csak a vezetői tudásra épülő versenyt láthatnánk.
Szerintem ha mindenki azt csinalna, amit Frentzen Hakkinen 2. elozesi probalkozasanal, akkor senki nem tudna elozni egy kanyarban sem... Hakkinen mar kb. felhajohosszal -ha jol emlekszem- mellette volt, amikor rahuzott Frentzen. Ha nem fekez, akkor osszeutkoznek. Regebben volt egy szabaly, hogy ha a hatso az elozendo melle er, akkor el kell engedni. Ez megszunt, vagy teljesen melle kell erni?
Alapvetően Senna-drukker voltam (vagyok). Senna halálakor utáltam meg Schumit, mert ő volt a nagyok (Hill, Berger) közül az egyetlen, aki nem állt ki, hanem folytatta a versenyt.
Miután Senna kiszállt, Williams maradt a kedvenc, Hill, később Villeneuve (aki úgy tud nyerni egy új pályán, hogy szimulátoron gyakorol előtte, az szerintem tud valamit).
1998 óta egyet tudok, hogy a McLarent nem szeretem. Amióta hihetetlen előnnyel bekezdtek 98-ban (körönként egy mp-et adtak mindenkinek), megutáltam őket, a pilótáik hiába voltak jók, mindent az autók számlájára irok azóta. (Ez van.)
Viszont közben kezdtem megbecsülni Schumiban a küzdeni vágyást, és a teljesitményt, amivel felhozta a Ferrarit. Igy lett utálatból szimpátia.
Adrian Neweyra is ragad szépen a McLaren-filingből.
Jövőheti hirekből:
"John Smith, a McLaren segédkuktája feljelentette a Ferrarit, mivel az szerinte megnemengedett eszközökhöz nyúlt, amikor Monacoban milánói makarónit készitett a pilótáknak. Szerinte a Ferrari-konyha 17 mm-rel a tűréshatár feletti paradicsomokból készitett szószt. Smith sérelmezte, hogy a Ferrarisok ebédje jogosulatlanul paradicsomos volt."
Ha nincs szabályozás, akkor Adrian Newey talán a rajzasztalánál matasson a Ferrari helyett. Ha viszont télleg szabálytalan, akkor elég szégyen hogy neki kell észrvennie.
Én ugyan szeretem Ralf Schumit, de örülnék ha egy hónapig pihentetné a lábát, és Junqueira vs. Button verseny lenne a Williamsnél egy futam erejéig!