Hi ! Ferrari rulez !!!
Ja egy kis gondolat...tipikus Merci viselkedés....VAJON MIÉRT KÜLDTÉK AZ ÉGŐ (!!!!) AUTÓT VISSZA ???? (DC) Csak nem azért hogy hátha egy kört még tud menni és bevárja Sumit és akkor hirtelen megint "VÉLETLEN" lassításba, "FELTARTÁSBA", "9 KANYARON ÁT CIKCAKKOZÁSBA" kezdjen ??? MErt pedig szerintem ez volt a mocskos Mercik terve....mint ahogy azt már SOKSZOR láthattuk kedves DC-től és csapatától.....csak most nem jött össze nekik...
A legrosszabb az RTL reklámjaiban még csak nem is az hogy nem látom a futamot, hanem hogy milyen rossz műsor megy az összes többi csatornán is hajnali ötkor.
(Vox: félmeztelen fickó áll a hajó árbocán és az ingéből csinál zászlót. Rtl2: szerelmi bánatában a hegymászó biztonsági kötél nélkül mászik. Duna TV: hal balra el. DW: ronda német fickó magyaráz. Valami magyar: borzalmas "interaktív zenei kívánságműsor". stb.stb...)
Hiába kapcsolok el a reklámról, akkor is rosszul leszek. Ha meg nem nézem a tévét, elalszom. ORF, hol vagy a tévémből?
Azt ne feledjuk el, hogy a sokan azert lettek pontszerzok, mert a krem kiesett. Persze a masik oldalon meg az van, hogy illik a versenyt abszolvalni. Azaz a 2 velemnynek 1:1
Háromszor láttam a versenyt, és bár már nagyon ki voltam éhezve, nem tetszett tuzottan. Nulla előzés, idény eleji forma, túl sok kieső. Mclarenek hűtése tényleg gyenge, és még nem is volt igazi meleg. BMW nekem nem meglepetés. Berger tudja mit jelent a Forma-1, a BMW pedig ad a presztizsére. (Le-Mans is jelzett valamit.) Idén is van megállapodás a Ferrarinál az első pilóta személyére? Hányadik verseny után?
(RTL reklámok az ORF-en kikerülhetők.)
Marha jó verseny volt! Hajnalban is megnéztem az RTL-en, de a bazi hosszú reklámok miatt egyszerűen szinte követhetetlen a verseny, sok dolog csak a királyi 1-es közvetítés révén vált tisztává, de azt most sem tudom, hogy Ralf hogy a fenébe keveredett előre a 3. helyre! Már tavaly is ő volt az legnagyobb kellemes meglepetés számomra, most szintén megmutatta! Eddig nem volt rokonszenves túlzottan a Williams csapat, de egyre jobban kedvelem őket. Sir Williams elmondta, hogy a legendás Cosworth motor versenybe lépése óta nem volt példa arra, hogy egy új motor rögtön az első versenyén a pódiumon végezzen! Ez akkor is nagy dolog, ha a többi tökös masina kimúlt a BMW elől: végül is az szerezhet pontot, aki be is ér, nem elég rohadt gyorsnak lenni.
MS és a Ferrari tényleg nagyon magabiztos és bizakodó, úgy tűnik van is mire. Amikor Barrichello elment MS mellett, akkor azt hittem valami baja van Schumi kocsijának, de amikor Rubens második tankolása után nem tudott lényegesen gyorsabb lenni mint MS, akkor látszott, hogy ez taktika volt, még ez is belefért. Mellesleg az első tankoláskor RB kb. öt másodperccel kevesebb időt töltött tankolással, mint kiderült menet közben változtattak taktikát Ross Brawn tanácsára, hogy így előzhessék meg Frentzent, aki amíg a kocsija is akarta, tényleg szépen ment. Ez a verseny kísértetiesen idézi a tavalyi évet, a változás annyi, hogy Barrichello és Trulli jobbak az elődeieknél.
Forza Ferrari!!! Gyerünk Williams BMW!!! (Ez a Button fiú is egész jó volt kezdő létére.)
Sauberek ugy latszik, a szarnayakat is a Ferraritol veszik! ;-))
Wurz meg valahogy elfelejtette, hogy elozni is lehet az F1-ben...
Nem igy Button, az elso korben 6 kocsit elozott meg, es nem volt messze az otodik helytol, amikor kiallt...
A Jordanek a valtokat kicsit tartosabbra is epithetnek, bar a Mugen-Hondaba is kell meg egy-ket loero, hogy lenyomjak a McLarent, meg a Ferrarit...
Barrichello szerintem lehetett volna agresszivabb Frentzennel szemben: a nemet nem szokott rahuzni a gyorsabb kocsikra.
Diniz viszont ritka agressziv: Herbertnek es Alesinek is nekiment es a Minardikat is vagta, ahol erte...
Arrows-eknal most mar eleg lesz a szponzor, viszont a felfuggeszteseket erosebbre kene epiteni, mert ezekbol a hibakbol hatalmas balesetek lehetnek.
A Williams-ek sokal jobbak, mint a teszt alapjan varhato volt, a Jaguarok meg sokkal rosszabbak.
Az uj BARok egesz jo kocsik lettek, szerencsere most a BAR, a Benetton, az Arrows, a Sauber es a Williams nagyon egyutt van.
Kozuluk barki felzarkozhat az ev kozepere az elmezonybe.
A Ferrari es a McLaren egyelore kulon ligat alkot. kicsit lassubbak a Jaguarok es a Jordanek, de a Ferrarin kivul mind a harom csapat az uj alkatreszek gyermekbetegsegeivel fut.
A Merci most nagyon blamalta magat azzal, hogy nem gondoltak a SC mogott futott lassu korok alatti intenzivebb hutes megszervezesere.
Braziliara lehet, hogy meglesz a megoldas es akkor hajra!
Rubens meg lenyomja majd Schumit!!!
Ma mindenki megismerhette a német "precizitást" és az olasz " megbíthatatlanságot". No comment!
Ami a riportereket illeti, gyanusan sokszor találták el mi fog történni, ami alapjába véve nagyon pozitív lenne, de az az érzésem velem eggyütt nézték ők is a hajnali közvetitést, utána voltak csak ilyen jók! Majd meglátjuk ha élőben csinálják.
Forza Ferrari Forever!!!
Üdv.
A nap számomra legnagyobb mondása az élő adásba menő Nicki Lauda reagálása volt.Commentator:-most valószinüleg brazíliában az első dolga Hekkinennek az lesz,hogy egy Relax hotelben vesz ki szobát a regenerálódás érdekében.-Lauda:azt hiszem igazán az segítene hogy az autónak is kivenne eggyet!www.formel-eins.de/ajánlom mindenkinek.
Na végre hogy megtaláltam a topicot.Minden F1-rajongót üdvözlök.Mive a nyugati határszélen lakunk gyerekkorom óta nézem a F1-et persze ha megengedték.Schumacher rajongó vagyok még a benetton időből.Most éppen azon vagyok hogy el akarok készíteni egy transzparenst mogyoródi használatra:"Hill neked szerencséd van hogy nem vagy itt,mert úgy járnál mint Villneuve és Hakkinen ma".Hiszem hogy ez az év kárpótol az elmúlt 4 év keserüségéért:a próbakörben besült motorért,culthard jobb kereket leszakító húzásáért,hill betartásaiért,stb.
Szerintetek Palik tényleg komolyan gondolta, hogy Bari tényleg ennyivel gyorsabb MSCH-nél? Sumi vezetésén ugyanaz érződött, mint a nyilatkozataiból: iszonyatos magabiztosság. Én még ilyet tőle nem hallottam. Nem kell hozzá nagy jóstehetség, hogy megmondjuk: Ez a Ferrari éve lesz!
Ezen én is sokat gondolkodtam! :o)
Na mit szóltok! Két csapat van amelyiknek bent van az autója az első hatban: Ferrari és BAR. Na hol vagy habpatron?:o))))
Vegre pontot szerzett!
R. Schumacher - BMW kettosnek csak gratulalni lehet. Ezt senki sem varta! Csak gratulalni lehet, mint a Ferrarinak.
Szegeny Mikkamakka. Szegeny McLaren. Majd Braziliaban!
Szegeny Frentzen - Jordan paros.
Nagyon sok auto motorja szallt el!
Bizony jól! Idehessz:
" Salo disqualified from Australian GP
Latest Headlines
Mika Salo has been excluded from the provisional results of Sunday's Australian Grand Prix after post-race scrutineering revealed an illegal front wing on his Sauber C19. According to the stewards the endplates of the front wing exceeded the measurement allowed by 20mm.
Should Salo's exclusion remain for the final results, the single championship point for sixth place goes to Ricardo Zonta. It would be the first world championship points since his Formula1 debut in Melbourne one year ago and a total of four points for BAR, Jacques Villeneuve having scored a fine fourth place and three points in the race.
As the technical director for Sauber acknowledged that the part did not comply with Article 3.11 of the 2000 FIA Formula One Technical regulations, it is unlikely that Sauber will appeal.
The results are therefore provisional at this time. "
Szóval szabálytalan első szárny. Ez most 20mm, azaz 2 centi. Vajon melyik versenybíró fedezte fel a bibit....
f1manager - hát én majdhogynem csak a Bridgestone gumikkal nyerhetek valamit :-)
eh most már tényleg alszok csak az elemzéseket végig kellett néznem...
Na szép! Az F1Manager adatbázisa hétfőn 11-ig zárva.
Pedig a akkora ívben vágnám ki rögtön a zöld macskákat...
Emléxik valaki, mennyi a BAR és a Williams kocsi??