Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3353
Második????
Előzmény: Alonso Mosley (3352)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3352
Második szabadedzés:P. No Driver Team - Engine Time Speed/Gap
1. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 1'41"746 207.481 Km/h
2. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'41"894 + 0'00"148
3. 8 FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'42"064 + 0'00"318
4. 3 M.SCHUMACHER Ferrari 1'42"215 + 0'00"469
5. 16 BARRICHELLO Stewart Ford 1'42"529 + 0'00"783
6. 5 ZANARDI Williams Supertec 1'42"718 + 0'00"972
7. 18 PANIS Prost Peugeot 1'42"925 + 0'01"179
8. 9 FISICHELLA Benetton Supertec 1'42"953 + 0'01"207
9. 22 VILLENEUVE BAR Supertec 1'43"047 + 0'01"301
10. 4 IRVINE Ferrari 1'43"375 + 0'01"629
11. 6 R.SCHUMACHER Williams Supertec 1'43"399 + 0'01"653
12. 10 WURZ Benetton Supertec 1'43"430 + 0'01"684
13. 11 ALESI Sauber Petronas 1'43"485 + 0'01"739
14. 14 DE LA ROSA Arrows TWR 1'43"599 + 0'01"853
15. 21 GENE Minardi Ford 1'43"652 + 0'01"906
16. 7 HILL Jordan Mugen-Honda 1'43"720 + 0'01"974
17. 23 ZONTA BAR Supertec 1'43"776 + 0'02"030
18. 15 TAKAGI Arrows TWR 1'43"804 + 0'02"058
19. 19 TRULLI Prost Peugeot 1'43"916 + 0'02"170
20. 17 HERBERT Stewart Ford 1'44"179 + 0'02"433
21. 12 DINIZ Sauber Petronas 1'44"423 + 0'02"677
22. 20 BADOER Minardi Ford 1'45"543 + 0'03"797

Mindig mindenki óvá intettem attól, hogy bármiféle következtetéseket vonjon le a szabadedzések eredményeiből. Pedig most úgy szeretnék...

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3351
upsz, de korán van. Első szabadedzést akatam mondani vala:-)
Előzmény: Abraka Dabra (3350)
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3350
Jó reggelt jó szurkolást!:-)
Az első időmérő edzés:
1. Mika Häkkinen (McLaren) 1:41:746
2. David Coulthard (McLaren) 1:41:894
3. Heinz-Harald Frentzen (Jordan) 1:42:064
4. Michael Schumacher (Ferrari) 1:42:215
5. Rubens Barrichello (Stewart) 1:42:529
6. Alex Zanardi (Williams) 1:42:718
doktorivl Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3349
Azert pedalozott mar o Schumiert ezen a palyan.
Vagy rosszul emlekszem?
Előzmény: CYRUS (3348)
CYRUS Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3348
Ahhoz Irvinenak 1 kicsit fejlödnie kéne mert egyenlöre egy 0!!
Előzmény: doktorivl (3347)
doktorivl Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3347
Szerintem Irvine vegig vezet es az utolso korben(onzetlenul)elengedi az addig kicsit halovanyabban szereplo Schumakkert.
Kettos Ferrari gyozelem.
Hmmm?
Előzmény: Sz Tamas (3345)
Nmi Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3346
Ehez a fogadosdihoz.
Bár nem teljesen ugyan olyan, de ha van hozzá kedvetek, akkor csináljatok magatoknak egy vadi uj csapatot a 60 millió euróból az f1managgeren és csatlakozzatok a suzuka nevü subleabue-hez.
A jelszo is suzuka. Utána kiderül ki milyen csapatot álított össze magának.
Sz Tamas Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3345
Az 5let nekem is tetszik.
A mostani végeredmény szerintem így alakul:
1.: M. Sch.
2.: M. Hakk.
3.: Eddie
4.: Tán Frentzen? Jó lenne! :o)
És ha kiesik David, akkor MS a végén 4. lehet az összsorrendben! Ez lenne nekem a csúcs!
Na persze várjuk ki a végét!
Tamás
Előzmény: Alonso Mosley (3329)
széles tamás Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3344
Engem érdekelne a fogadás a versenyek kimenetelére, ha konkrétabb 5leted van, írj személyesre.
Előzmény: Alonso Mosley (3329)
MaCS Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3343
Halihó!

Noigen. Egy kicsit nehezen jövök rá a valódi okra a két általam ismert "autentikus" verzió között. A lényeg viszont nem változik -- mondja a jogászi lelkem.

Üdv: MaCS

Előzmény: rOver (3342)
rOver Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3342
Hat most lehet, hogy lehulyeznek, de nekem ugy remlik, hogy a FIA nem tudta bizonyitani, hogy az alkatresz meretei tobb mint 5 mm-vel tertek el a szabalyostol.
Előzmény: MaCS (3341)
MaCS Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3341
Halihó!

Van tűréstartomány: +-5mm. A FIA meg pont azt mondta ki, hogy a Ferrarinál NEM lépték át a küszöböt. Nem arról volt szó, hogy szegények nem tudtak róla, hanem arról, hogy a szabálynak van olyan értelmezése, amely szerint a kocsi méretei szabályosak voltak.

A Toyotánál tényleg más volt a helyzet: ott egy gyűrű csúszott el működés közben, és változtatta meg a turbó geometriáját. Nem lehetett volna rájönni, ha egy szerelő nem nyomja fel a saját volt csapatát! Az viszont nemhogy szándékos, de nagyon igényesen kitervelt és nagyon durva csalás volt. A szankciója pedig ezzel arányos.

Üdv: MaCS

Előzmény: A. Aghini (3331)
stotu Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3340
"5 (10 ?) mm-ről"

4 milliméter.

Előzmény: A. Aghini (3331)
maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3339
T. Mozso!

Elolvastam, bocs a kérdezgetésért! Sajnálom a videokazettás ügyet, kíváncsi lettem volna a felvételeidre!

üdv:

Maul

Előzmény: mozso (3338)
mozso Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3338
Maul!

Milyen idokre gondolsz? Nem volt hivatalos eredmeny kiadva, de elobb olvasd el a sztorit, akkor megerted miert nincs tobb infom...
mozso

Előzmény: maul (3335)
Bugi bacsi Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3337
3333.
mozso Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3336
Alonso Mosley!

Nem rossz az otlet, jovore sok valtoztatast tervezunk, talan ez is megvalosithato. Meg nem igerhetek semmit, majd kiderul lehetseges-e. Az az igazsag mar most is sok munkam van a tippversennyel, csak ugy latom ertelmet, ha teljesen tudjuk automatizalni a dolgot, ehhez viszont ido kell.

mozso

maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3335
Drága Mozsó!

Az időeredményeket plíííííz!

kösz:

maul

Előzmény: mozso (3332)
mozso Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3334
Itt a link is... Tivi'sextremE
maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3333
Nekem tetszik!

maul

Előzmény: Alonso Mosley (3329)
mozso Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3332
Sziasztok!

BMW-hez kapcsolodik:
Csinaltam par kepet a mai Williams - BMW tesztrol a Hungaroringen, itt nezhetitek meg: Tivi'sextremE

Valamint a hozza kapcsolodo sztorit is...
mozso

A. Aghini Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3331
A BMW mellett a Toyota is be akar lépni az F1-be, csak azt nem tudom, hogy már 2000-ben, vagy utána.
Mindenestre qrvára el vagyok keseredve, mert a rallyból meg kiszállnak, én meg inkább azt kómálom.
Egy hasonlat a Maláj Ferrari-szárny ügyhöz:
Ugyanaz a M.Mosley vezette FIA (akkor még FISA) '95-ben pont a Toyota VB autoján (rally)talált egy turpisságot.
A következmény: abban az évben az összes VB pontot megvonta a Toyota gyártól, és a következő 1 évre !! eltiltották a VB-től a gyári csapatot ! Hát ehhez képest a Ferrari...
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az ominózus szabálytalanság a Toyotánál teljesen szándékos volt, mégpedig a turbo légbeszívójánál egy elmés szerkezettel kiiktatták a kötelező szűkítőt, így több levegőt kapott a motor(nagyobb teljesítmény), de úgy, hogy ha le volt szerelve a turbo, ebből semmi nem látszott, felrakva meg ugyebár nem lehet megmérni a szűkítőt.
De szerintem mondjuk a Ferrarinál is tudtak arról az 5 (10 ?) mm-ről és én úgy tudom, hogy ebben az agyonszabályozott F1-ben eddig nem volt semmiféle "tűrshatár", ha rosszul tudom javítsatok ki !
De hát szegény Bernie-nek is meg kell élni valamibő' nemde ?

rettegen Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3330
monygyuk fogadok arra,
hogy 1. Schumi -- mindenkinek ez a legjobb (pláne nekem)
2. lehet a Fika Makkinen -- egye fene...
3. E. Irvine - tudjátok azaz ir világbajnok!
Ez lesz és kész.
Előzmény: Alonso Mosley (3329)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3329
Az Interwetten odds-ai a Japán Grand Prix-re:

Hakkinen 2.60
M.Schumacher 2.60
Irvine 5.00
Coulthard 7.0
Frentzen 9.00
R Schumacher 16.00
Barrichello 16.00
Herbert 25.00
Hill 50.00
Alesi 50.00
Fisichella 50.00
Wurz 50.00
Villeneuve 50.00
Zanardi 50.00

Ti kire fogadnátok és mennyi pénzzel?

Kéne a jövő szezonban szervezni egy virtuális fogadási játékot. Aki nevez, az kapna bizonyos egységnyi lóvét, amiből minden versenyre fogadhatna. Az odds-okat valami "mértékadó" forrásból lehetne szedni, hogy honnan, arról gőzöm sincs. Az nyerne, akinek az utolsó futam után a legtöbb pénze jött össze. Hogy a gyakorlatban ezt hogyan lehet megvalósítani, azt nem tudom, az Internethet sík hülye vagyok. Érdekelne ez valakit a Tisztelt Tasztaltársaságból? Talán Tiviéket meg lehetne győzni, hogy az oldalukon legyen a játék. Kinek ttszik az ötlet?

maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3328
T. X polgártárs!

Kösz a linket. Úgy néz ki, hogy sehol nem találok nagyobb terjedelmű beszámolót az eseményről ( sajnos ).

A Hondáról annyit, hogy tegnapelőtt tartottak sajtótájékoztatót a BAR-nak szállítandó motor kérdésében. ( " könnyű, magas fordulatszám, több mint 800 LE, stb. " ). A motor fantázianevére nem emlékszem, de remélem a BAR többre jut vele, mint az idei Supertec motorokkal ( és az F-1 fórum nem csak két pilóta nevétől lesz hangos ).

üdv:

Maul

Előzmény: X polgártárs (3327)
X polgártárs Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3327
maul polgártárs,
sajna időeredmény nuku, csak a hír bővebben
xpt
Előzmény: maul (3311)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3326
Kiderult, hogy Schunmacher ugy akar segiteni Eddie-nek, hogy jol megnyeri a japan versenyt. Hajra!

Walkinshaw folytatja az agyelszivast: most a Jordan R&D fonoket - Doctor John Davis-t - csabitotta at. Ra is fer az Arrows-ra, mert alighanem ez volt a legrosszabb idenyuk a 22 ev alatt...

Norbert Haug attol tart, hogy a hetvegen nem csak ket csapat csataja lesz, hanem a Williams es a Stewart is mindent bedob a VB negyedik helyert, valamint Frentzen is mindenaron Coulthard elott akar vegezni az osszetettben.

Irvine egyre jobb es jobb Suzukaban:

Elete elso versenyen:
1993: 6.
1994: 5.
1995: 4.
1996: kiesett
1997: 3.
1998: 2.

Irvine peldakepe James Hunt 1976-ban egy hosszu parbaj utan ugy nyerte el Lauda elol a cimet, hogy a spanyol futamrol kizartak nehany mm meretproblema miatt, majd az ideny vege elott visszakapta a gyozelemet. A sors ismetli onmagat ...

Minden 13. evben elvesziti az ev vegen a cimet egy csapatsorrend nelkul mukodo csapat:
1986: Alain Prost nevet a Williams /Nigel Mansell es Nelson Piquet/ jateka vegen.
1973: Jackie Stewart /Tyrrell/ a neveto harmadik a Lotus
kivalosagai Emerson Fittipaldi es Ronnie Peterson helyett.

Szegeny Hakkinen, mennyit fog sirni...
Amugy lehet, hogy a finnek sirosak: 1990 nyaran JJ Lehto produkalta az egyik legnagyobb F1-es zokogast, amikor a Monteverdi-Onyx csapat csodbement es igy o kihullott az F1-bol.

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3325
Félre értettél. Nem Villeneuve vezetői képességeit kérdőjeleztem meg ezzel. Csupán egy kis összteljesítmény értékelés (autó+pilóta)a 97-es bajnoksága után.
Előzmény: Kapsel (3320)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3324
Egyetlenegy dontott es betonpalankkal ovezett kanyart hasznalnak, az elsot. Ezt is visszafele...
Aze' lesz szikrazas rendesen!
:)
Előzmény: mozso (3308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!