Helló.Willi Véber(helytelen)Schumacher menedzsere 1998:"ha schumi vezetné a mercedest 16 versenyből 17-et megnyerne.1Az istenítésről csak annyit 1998 mogyoród.Amit a technikai igazgató a ferrarinál kigondolt azt schumi MEGCSINÁLTA.A szkeptikusok nézzék vissza videón.2 azért mert valaki magabiztos a tudásában miszerint a legjobb versenyző+technikai tanácsaival sok taxisofőrhöz képest segíti a fejlesztést miért legyen szerény?
Mert Senna(PAX) az volt.Mansell pofonja a boxnál helyretette őt is.Ez nem jóakaratú idős hölgyek díszegylete úraim! Lenyúlta frenczen nőét(mert megtehette) ,most a felesége+2 gyerek.Világbajnokká avatta a benettont (Briatóre még mindig ebből él),Megkötötte a ferrarival a legdrágább szerződést( mert a legjobbnak tartották).És ha nem akarta volna felvállalni a nehéz melót nem tette volna (mert amit Berger és Alesi otthagyott az egy tűzpiros szégyen volt akkor)és átül a mercedeshez.Csak azért mert öntelt,teuton,és úgy vezet mint egy robot?Nyerjen és vagy küzdjön.Néküle egyébként a 98-as mclaren mercedessel fejlesztés nélkül ma is meg lehetne verni akár mejik szimpatikus ,szerény,nyílt őszinte hobbi sofőrt.
Akkor némi hírek:
A vita Ron Dennis és Irvine között folytatódott a ki-kinek mit-miért ajánlott kérdésben. Dennis kijelentette, hogy csalódott Eddie-ben, és mivel a legjobb pilóták vezetnek , ezért nincs szükség semmiféle pilótacserér főleg nem EI-t illetően!( Jól megmondta mi :o))
Másik hír RD-szel kapcsolatban, hogy szerinte a Ferrarinál ugyanúgy bánnak Rubinho-val, mint EI-nal bántak tavaly. " Semmi nem indokolta, hogy kétszer hívják ki Barrichello-t " mondta.
Frentzen aggódik a sebváltó illetve a mechanikai problémák miatt. Úgy néz ki, hogy a TAG elektronika továbbra sem megbízható. Eddie Jordan nyilatkozata szerint a sebváltó problémát okozó mechanikai hiba oka az elektronikába keresendő. " Amitől féltem bekövetkezett " mondta HHF.
Végül pedig biztos nektek is feltűnt, hogy amíg Villeneuve az egyenesekben elhúzott a kanyarban mindig sokkal lasabb volt a többieknél. " A kisebb leszorító erőt előállító beállítással mentünk..." nyilatkozta. SZVSZ így próbáltak segíteni a nem elég nagy végsebességgel rendelkező Honda motoron. Asszem tavalyelőtt próbálkoztak hasonlóval a Benettonok Ausztriában, de ott totál csőddel végződött a kisérletük, nem úgy mint most a BAR-nak.:o)
Akkor némi hírek:
A vita Ron Dennis és Irvine között folytatódott a ki-kinek mit-miért ajánlott kérdésben. Dennis kijelentette, hogy csalódott Eddie-ben, és mivel a legjobb pilóták vezetnek , ezért nincs szükség semmiféle pilótacserér főleg nem EI-t illetően!( Jól megmondta mi :o))
Másik hír RD-szel kapcsolatban, hogy szerinte a Ferrarinál ugyanúgy bánnak Rubinho-val, mint EI-nal bántak tavaly. " Semmi nem indokolta, hogy kétszer hívják ki Barrichello-t " mondta.
Frentzen aggódik a sebváltó illetve a mechanikai problémák miatt. Úgy néz ki, hogy a TAG elektronika továbbra sem megbízható. Eddie Jordan nyilatkozata szerint a sebváltó problémát okozó mechanikai hiba oka az elektronikába keresendő. " Amitől féltem bekövetkezett " mondta HHF.
Végül pedig biztos nektek is feltűnt, hogy amíg Villeneuve az egyenesekben elhúzott a kanyarban mindig sokkal lasabb volt a többieknél. " A kisebb leszorító erőt előállító beállítással mentünk..." nyilatkozta. SZVSZ így próbáltak segíteni a nem elég nagy végsebességgel rendelkező Honda motoron. Asszem tavalyelőtt próbálkoztak hasonlóval a Benettonok Ausztriában, de ott totál csőddel végződött a kisérletük, nem úgy mint most a BAR-nak.:o)
Hat, nincs igazad, a Senna-Mansell csata 92ben volt, a HONDA utolso eveben. Forddal 93ban ment a Mclaren, mert mast nem tudott szerezni.
Amugy mas az a foltartas, amikor valaki pozicioert kuzd, es mas amikor egy lekorozott gecizik, elnezest a kifejezesert, olyasvalakivel akivel nincs versenyben. En speciel kifejezetten elveztem, amikor Senna ezeket csinalta. Ugyanis, ha gyenge autoban ult, megvolt az az erdekes kepessege, hogy az elso korben valahogy az elejere kerult a mezonynek, es a kovetkezo 10 kor azzal telt el altalaban, hogy a moge folzarkozo gyorsabb autot probalta maga mogott tartani, de valami eszement modon, es itt jon a lenyeg. Altalaban nem szitalt elotte, nem csinalt szemetseget, egyszeruen csak kifekezte a muksot.
Felelmetes volt, ahogy mar ugy tunt megeloztek, egymas mellett a ket auto, Senna kulso iven, sima elozes, gondolta a halando, aztan Senna valahogy odavakarta magat kulso ivrol a masik ele... :)
Szerintem poen volt, mindig is birtam az ilyen belemenos csatakat.
Nem ezek miatt hozzak a szabalyokat, hanem a kocsogoskodo lekorozottek, es a gusztustalan csapattaktikak miatt.
A Schumi-Senna parhuzam sportszeruseg teren nem helytallo. Senna 1 valakit lokott csak ki ilyen modon, azt is csak 1x. Az a valaki Prost volt, es azert kapta amit kapott, mert elozo evben o is eljatszotta ugyanazt.
Schumi kivalo pilota, de sajna test-test elleni kuzdelemben, elozesben kozel sem olyan penge, mint Mansell, vagy Senna volt.
A versenyrol par szo : Ritka unalmas volt, Palik bena, mint mindig, ossze vissza kever csapatokat, motorokat, pilotakat.
Hakkinen ismet dominans, ugy ment el az elejen ahogy akart, es edzesen is hozta a formajat. A Mclaren megbizhatosagatol fugg a VB cime.
A Williams nagyon jo volt, orultem, hogy nem egtek a BMW-vel.
Alesit sajnalom, irto gagyi a Prost.
Frentzenek ott tartanak ahol tavaly, jo, jo a Jordan, de nem igazan gyors, nincs versenyben a Ferrarival es a Mclarennel.
Barrichello felek, ugy vegzi ahogy Irvine...nem tudom mennyi volt a szinjatek abbol hogy rajott Schumira....marmint Schumi reszerol...de nem lett nagyon elverve szerintem, ugyhogy van remeny.
Ebbol a versenybol kulonben meg nem sokat lehet megitelni szerintem, ez egy igen enyhe palya, leginkabb a Cart-os utcai palyakra hasonlit, igazi sikanok es az F1-re igazan jellemzo agressziv kanyarok nelkul....az aerodinamika itt meg nem igazan jutott szohoz, es a versenyzok sem igazan voltak megizzasztva. Adelaide 1000x jobb volt szerintem. Majd Interlagos utan tobbet tudunk, az mar egy normalis F1 palya.
Hat, nincs igazad, a Senna-Mansell csata 92ben volt, a HONDA utolso eveben. Forddal 93ban ment a Mclaren, mert mast nem tudott szerezni.
Amugy mas az a foltartas, amikor valaki pozicioert kuzd, es mas amikor egy lekorozott gecizik, elnezest a kifejezesert, olyasvalakivel akivel nincs versenyben. En speciel kifejezetten elveztem, amikor Senna ezeket csinalta. Ugyanis, ha gyenge autoban ult, megvolt az az erdekes kepessege, hogy az elso korben valahogy az elejere kerult a mezonynek, es a kovetkezo 10 kor azzal telt el altalaban, hogy a moge folzarkozo gyorsabb autot probalta maga mogott tartani, de valami eszement modon, es itt jon a lenyeg. Altalaban nem szitalt elotte, nem csinalt szemetseget, egyszeruen csak kifekezte a muksot.
Felelmetes volt, ahogy mar ugy tunt megeloztek, egymas mellett a ket auto, Senna kulso iven, sima elozes, gondolta a halando, aztan Senna valahogy odavakarta magat kulso ivrol a masik ele... :)
Szerintem poen volt, mindig is birtam az ilyen belemenos csatakat.
Nem ezek miatt hozzak a szabalyokat, hanem a kocsogoskodo lekorozottek, es a gusztustalan csapattaktikak miatt.
A Schumi-Senna parhuzam sportszeruseg teren nem helytallo. Senna 1 valakit lokott csak ki ilyen modon, azt is csak 1x. Az a valaki Prost volt, es azert kapta amit kapott, mert elozo evben o is eljatszotta ugyanazt.
Schumi kivalo pilota, de sajna test-test elleni kuzdelemben, elozesben kozel sem olyan penge, mint Mansell, vagy Senna volt.
A versenyrol par szo : Ritka unalmas volt, Palik bena, mint mindig, ossze vissza kever csapatokat, motorokat, pilotakat.
Hakkinen ismet dominans, ugy ment el az elejen ahogy akart, es edzesen is hozta a formajat. A Mclaren megbizhatosagatol fugg a VB cime.
A Williams nagyon jo volt, orultem, hogy nem egtek a BMW-vel.
Alesit sajnalom, irto gagyi a Prost.
Frentzenek ott tartanak ahol tavaly, jo, jo a Jordan, de nem igazan gyors, nincs versenyben a Ferrarival es a Mclarennel.
Barrichello felek, ugy vegzi ahogy Irvine...nem tudom mennyi volt a szinjatek abbol hogy rajott Schumira....marmint Schumi reszerol...de nem lett nagyon elverve szerintem, ugyhogy van remeny.
Ebbol a versenybol kulonben meg nem sokat lehet megitelni szerintem, ez egy igen enyhe palya, leginkabb a Cart-os utcai palyakra hasonlit, igazi sikanok es az F1-re igazan jellemzo agressziv kanyarok nelkul....az aerodinamika itt meg nem igazan jutott szohoz, es a versenyzok sem igazan voltak megizzasztva. Adelaide 1000x jobb volt szerintem. Majd Interlagos utan tobbet tudunk, az mar egy normalis F1 palya.
Hat, nincs igazad, a Senna-Mansell csata 92ben volt, a HONDA utolso eveben. Forddal 93ban ment a Mclaren, mert mast nem tudott szerezni.
Amugy mas az a foltartas, amikor valaki pozicioert kuzd, es mas amikor egy lekorozott gecizik, elnezest a kifejezesert, olyasvalakivel akivel nincs versenyben. En speciel kifejezetten elveztem, amikor Senna ezeket csinalta. Ugyanis, ha gyenge autoban ult, megvolt az az erdekes kepessege, hogy az elso korben valahogy az elejere kerult a mezonynek, es a kovetkezo 10 kor azzal telt el altalaban, hogy a moge folzarkozo gyorsabb autot probalta maga mogott tartani, de valami eszement modon, es itt jon a lenyeg. Altalaban nem szitalt elotte, nem csinalt szemetseget, egyszeruen csak kifekezte a muksot.
Felelmetes volt, ahogy mar ugy tunt megeloztek, egymas mellett a ket auto, Senna kulso iven, sima elozes, gondolta a halando, aztan Senna valahogy odavakarta magat kulso ivrol a masik ele... :)
Szerintem poen volt, mindig is birtam az ilyen belemenos csatakat.
Nem ezek miatt hozzak a szabalyokat, hanem a kocsogoskodo lekorozottek, es a gusztustalan csapattaktikak miatt.
A Schumi-Senna parhuzam sportszeruseg teren nem helytallo. Senna 1 valakit lokott csak ki ilyen modon, azt is csak 1x. Az a valaki Prost volt, es azert kapta amit kapott, mert elozo evben o is eljatszotta ugyanazt.
Schumi kivalo pilota, de sajna test-test elleni kuzdelemben, elozesben kozel sem olyan penge, mint Mansell, vagy Senna volt.
A versenyrol par szo : Ritka unalmas volt, Palik bena, mint mindig, ossze vissza kever csapatokat, motorokat, pilotakat.
Hakkinen ismet dominans, ugy ment el az elejen ahogy akart, es edzesen is hozta a formajat. A Mclaren megbizhatosagatol fugg a VB cime.
A Williams nagyon jo volt, orultem, hogy nem egtek a BMW-vel.
Alesit sajnalom, irto gagyi a Prost.
Frentzenek ott tartanak ahol tavaly, jo, jo a Jordan, de nem igazan gyors, nincs versenyben a Ferrarival es a Mclarennel.
Barrichello felek, ugy vegzi ahogy Irvine...nem tudom mennyi volt a szinjatek abbol hogy rajott Schumira....marmint Schumi reszerol...de nem lett nagyon elverve szerintem, ugyhogy van remeny.
Ebbol a versenybol kulonben meg nem sokat lehet megitelni szerintem, ez egy igen enyhe palya, leginkabb a Cart-os utcai palyakra hasonlit, igazi sikanok es az F1-re igazan jellemzo agressziv kanyarok nelkul....az aerodinamika itt meg nem igazan jutott szohoz, es a versenyzok sem igazan voltak megizzasztva. Adelaide 1000x jobb volt szerintem. Majd Interlagos utan tobbet tudunk, az mar egy normalis F1 palya.
Hat, nincs igazad, a Senna-Mansell csata 92ben volt, a HONDA utolso eveben. Forddal 93ban ment a Mclaren, mert mast nem tudott szerezni.
Amugy mas az a foltartas, amikor valaki pozicioert kuzd, es mas amikor egy lekorozott gecizik, elnezest a kifejezesert, olyasvalakivel akivel nincs versenyben. En speciel kifejezetten elveztem, amikor Senna ezeket csinalta. Ugyanis, ha gyenge autoban ult, megvolt az az erdekes kepessege, hogy az elso korben valahogy az elejere kerult a mezonynek, es a kovetkezo 10 kor azzal telt el altalaban, hogy a moge folzarkozo gyorsabb autot probalta maga mogott tartani, de valami eszement modon, es itt jon a lenyeg. Altalaban nem szitalt elotte, nem csinalt szemetseget, egyszeruen csak kifekezte a muksot.
Felelmetes volt, ahogy mar ugy tunt megeloztek, egymas mellett a ket auto, Senna kulso iven, sima elozes, gondolta a halando, aztan Senna valahogy odavakarta magat kulso ivrol a masik ele... :)
Szerintem poen volt, mindig is birtam az ilyen belemenos csatakat.
Nem ezek miatt hozzak a szabalyokat, hanem a kocsogoskodo lekorozottek, es a gusztustalan csapattaktikak miatt.
A Schumi-Senna parhuzam sportszeruseg teren nem helytallo. Senna 1 valakit lokott csak ki ilyen modon, azt is csak 1x. Az a valaki Prost volt, es azert kapta amit kapott, mert elozo evben o is eljatszotta ugyanazt.
Schumi kivalo pilota, de sajna test-test elleni kuzdelemben, elozesben kozel sem olyan penge, mint Mansell, vagy Senna volt.
A versenyrol par szo : Ritka unalmas volt, Palik bena, mint mindig, ossze vissza kever csapatokat, motorokat, pilotakat.
Hakkinen ismet dominans, ugy ment el az elejen ahogy akart, es edzesen is hozta a formajat. A Mclaren megbizhatosagatol fugg a VB cime.
A Williams nagyon jo volt, orultem, hogy nem egtek a BMW-vel.
Alesit sajnalom, irto gagyi a Prost.
Frentzenek ott tartanak ahol tavaly, jo, jo a Jordan, de nem igazan gyors, nincs versenyben a Ferrarival es a Mclarennel.
Barrichello felek, ugy vegzi ahogy Irvine...nem tudom mennyi volt a szinjatek abbol hogy rajott Schumira....marmint Schumi reszerol...de nem lett nagyon elverve szerintem, ugyhogy van remeny.
Ebbol a versenybol kulonben meg nem sokat lehet megitelni szerintem, ez egy igen enyhe palya, leginkabb a Cart-os utcai palyakra hasonlit, igazi sikanok es az F1-re igazan jellemzo agressziv kanyarok nelkul....az aerodinamika itt meg nem igazan jutott szohoz, es a versenyzok sem igazan voltak megizzasztva. Adelaide 1000x jobb volt szerintem. Majd Interlagos utan tobbet tudunk, az mar egy normalis F1 palya.
Olvasom, hogy egy német bíróság megtiltotta Michael Schumachernek (a pilóta névrokonának) hogy a Schumi becenevet használja. Mi erről a véleményetek?
Üdv Chavo
En eddig csak olvastam ezt a topicot, de lenne nehany eszrevetelem.
Miert volt olyan lassu a ket ferrari a startnal. Mikor a hondak sem keszultek lathatolag hamarabb tankolni, megis majdnem megeloztek a ferrarikat. Sot MS lathatolag tudta tartani magat CD mogott, am a JORDAN mar nem.
A vegen mar csak egyedul BR mutatott valamit, mert bizonyitani akart, MS meg csak togyogot, igaz biztosra akart menni, de ez igy szornyen unalmas volt.
F1-ben a kozvetites mar regota nagyon gyenge. Alig van adat, az is csak a vezeto autokra, pedig ok a legunalmasabbak. Ennyi penzert mar igazan mutathatnanak valamit.
MS szerintem igen is szereny, csak hat o a legjobb, es errol nem vitatkozik, egyszeruen csak a tudomasunkra hozza, akinek nem tetszik az nyugodtan dobalhatja a bukosisakjat:),
F1-ben rajta kivul nemigen latni, hogy valaki ellenkormanyozva veszi a kanyarokat, vagy hogy eson szinte minden kanyarba keresztbe megy. En csak ezert a latvanyert szeretem MS-t, es nem erdekel ki mit mond. Majd ha mas is mutat ilyeneket, es gyengebb kocsiba bizonyit akkor o lesz az uj favoritom.
Viszont nincs megtiltva, hogy a körhátrányba került versenyző visszavegye a kört. Nem tudom, emlékeztek-e 99-ben az egyik versenyin Hakkinen került műszaki okokból körhátrányba és látványosan előzgette az előtte levőket, vett vissza köröket. Sajnos mégis ki kellett állnia, mert ami egyszer elromlik....
Még annyit mondanék: nekem úgy tünt, a Mercedesek nem tudtak úgy elmenni. Tavaly úgy volt, hogy körönként fél percet vertek a mezőnyre, Schumit pedig szorongatta Frentzen és a többiek. Most Schumit nem tudták lerázni. A legnagyobb különbség úgy 3,5 mp volt, ami a tavalyi 15-20-hoz képest csekély. Még azt sem lehet mondani, hoyg a safety car miatt érte utol őket.
Frentzen meg a rajt után, hogy befurakodott, látványosan feltartotta Barrichellot.
Úgy látszik kísért a 1999 szelleme. A Mercik gyorsak, de megbizhatatlanok, a Ferrarik pedig rendre célba érnek.
Üdv Chavo
Ps.: Én hajnalban az osztrák tv-n néztem. Milyen volt a Palik?A közvetítés csapnivaló volt. a 30. körtől az 50. körig nem mutattak sorrendet. Engem is érdekelne hogyan lett a kis Schumi dobogós és Villeneuve is nagyon jó volt.
Egy gondolat jutott eszembe: azok a csapatok, akik teszteltek szélsőséges időjárásban Dél-Afrikában (BAR, Williams), azoknak az autója jóval megbízhatóbban működött a mostani versenyen, mint azoké, akik nem (Jaguar, Jordan, McLaren pl.). Szerintem ez utóbbiak azért szenvedtek sok műszaki problémával, mert bizonyos alkatrészek másként működtek melegben. Márpedig a versenyek nagyobb része melegben zajlik. Tanulság: a téli tesztelésbe érdemes beiktatni egy-két forró tesztet is, mert a hőmérsékletnek nagy szerepe van mind sebesség, mind megbízhatóság szempontjából.
Az előzés-témában két véleményt is olvastam F1-fejesektől (kissé ellentmondóak):
1. Régebben egy ütközés életveszélyes volt, ezért ha valaki agresszívan bebújt a másik mellé, azt inkább elengedték. Ma biztonságosabbak a kocsik, esetleg belemennek egy csetepatéba, legrosszabb esetben kiesnek, de bajuk nem lesz: ezért nehezebb manapság előzni.
2. Már nagyon sok a pénz a F1-ben, túl nagy a tét, ezért minden pont aranyat ér. Így hát aki az első hat között autózik, az már sokkal óvatosabb (a kicsit is meg kell becsülni alapon), mint anno, és a legkevesebbet kockáztat előzésekkel, meg hasonlókkal.
Ezeket persze a technikai előírások kritikáira válaszként mondták, úgyhogy biztos van bennük mellébeszélés...
Sajnos itt is visszaut az, hogy nehez az F1-ben elozni. Elvileg igazad van, de egy pilote gyakorlatilag nyugodtan meg tudja csinalni, hogy koronkent akar 3-4 masodperccel feltartja a mogotte levot, anelkul, hogy annak komoly eselye lenne az elozesre.
"Más a helyzet a lekörözöttekkel, mert ők nem a mögöttük jövő előtt haladnak hanem egy körrel mögöttük, így nincs joguk manőverezésre kényszeríteni a gyorsabb kocsit."
A dolog régóta piszkálja a csőrömet. A dolog egy kissé túl lett szabályozva szvsz. Elvileg a lekörözött versenyző azért lett lekörözve, mert min. 2-3 mp-vel lassabb körönként. Egy ilyen versenyző megelőzése valamire való pilótának nem jelenthet gondot. Ha viszont más okból kerül a pilóta körhátrányba, pl. kicsúszás, akkor teljesen megfosztják a felzárkózás esélyétől. Más géposztályokban ezt nem veszik ennyire szigorúan, ott még 1-2 körös körhátrányból is lehet valaki az első(+SC),(lsd. Zanardi néhány éve CART). Hozzáteszem, ehhez tisztességes csapatok, tisztességes pilóták kellenek. De a lehetőség minden csapat előtt fennállna, mi lehet, hogy csak nyernénk vele. Maximum több lenne a vezéráldozat, kisebb csapatok is pontszerző helyre kerülnének. Na ebbe már túlzottan belementem, a lényeg, hogy meg lehetne fontolni a dolgot.
Először is gratulálok a BAR csapatnak a pontszerzéshez. Csak igy tovább. Hajrá Villeneuve!!
A futam az tényleg unalmas volt. Megnéztem az RTL -en is, és a magyaron is. Az MTV1-en Palik hülyeségeire voltam kíváncsi.
Hozta is a formát.
Tetszett a párhuzam a Mugen-Honda és a Ferrari motor között. Persze a tiszteletkörben azért összekeverte a két Ferrarit A McLarenekkel.
Tehát uraim mi a tanulság???
Palik zöldségeiből a következő egyenletet állítottam fel:
4 Mclaren volt a pályán 2 ezüst és 2 piros.
Továbbá a piros McLarenek Ferrari motorjait a Mugen-Honda tuningolja.
Kezdetnek nem is rossz a Paliktól.
Ciceró: ne vidd túlzásba Schumacher imádatodat mert még nem fogod észrevenni a hibáit, és az aljasságát.
Remélem Barrichello lealázza MSCH-t.
Na sziasztok. Ma reggel kihagytam az NS híreket, Ti sokkal frissebbek vagytok nála. Csak néhány érdekesség belőle:
A csapat hivatalos közleménye szerint Coulthard és Häkkinen autójában is a pneumatikus szeleprendszer miatt füstölt ki a Merci-motor, mégpedig anyaghiba miatt. ,,Ez a szelep már szombaton is gondot okozott, nem tudtunk rendesen dolgozni miatta. Két hetünk van arra, hogy helyrehozzuk a hibát, Brazíliában nem engedhetünk meg magunknak hasonló leszereplést" -- nyilatkozta Norbert Haug, a ,,bunbak" Mercedes sportigazgatója.
Szóval szerintük nem a meleg miatt. A melegről jut eszembe, a Bar és a Willams csapat dél-Afrikai túrájának egész szép eredménye lett. Bár azt még mindíg nem értem, hogy a Kissumi hogy keveredhetett a 3. helyre. Mikor előzte meg a Villeneuve, Salo, Fisichella triót, és vert rájuk vagy 20 mp-et. Igaz, a button gyerek feljöveteléről sem mutattak semmit.SZVSZ, a közvetítés csapnivaló volt, a hátralevő körök számát nem írták, a depoból csak az éllovasokat mutatták, a hátsó front előzéseit még ismétlésben sem, stb., stb.
A Ferrari sikere kissé fel lett fújva. Az égadta világon semmit nem mutattak fel. Mégcsak megszorítani sem tudták a merciket, de még a Jordant sem. Rubinak két kerékcserével esélye sem lett volna Frentzen elé keveredni.
Nem tudom figyeltétek-e, de a végére totál símára koptak a gumik. Erre nincs semmilyen szabály? Ha van, mindenkit ki kell zárni, aki lekoptatta a gumiját. A végén még Herbert kapná a 10 pontot.
Én is belepofázok!
Dög unalm volt a verseny. Semmi pozitiv érdekessége nem volt. Senki nem előzött, csak lekörözött, kiesett. A boxban is nagy égéseket produkált majd' nindegyik csapat.
Villeneuve-höz azt tenném hozzá, hogy ha valaki a másik kocsi előtt halad, akkor joga, sőt kötelessége akadályozni, nehézzé tenni az előzést. Más a helyzet a lekörözöttekkel, mert ők nem a mögöttük jövő előtt haladnak (noha a TV-ben úgy látszik) hanem egy körrel mögöttük, így nincs joguk manőverezésre kényszeríteni a gyorsabb kocsit. Coulthard visszaküldéséről: nekem is az volt a gyanúm, hogy Schumit kell bevárnia és nehány másodpercet elvenni tőle. (Ezt különben Coluthard már az elmúlt évben is megjátszotta. pl a záróversenyen)
McLaren: a csapat szvszt ritka nagy balfék volt. Persze, ezt a technikai malôrt a szerencse (pontosabban szerencsétlenség) számlájára is lehetne írni, de szerintem sokkal jobban kellett volna a megbízhatóságra figyelniük, pláne, mivel tavaly is ez volt a gyenge pontjuk. Ha egy csapat nem tud ilyen hibákat kivédeni, megérdemli, hogy kiessen.
Ferrari: azt hiszem, elég tápot adtak annak a véleménynek, miszerint idén senki sem tudja őket megállítani. Persze, egy verseny alapján nem lehet pálcát törni senki felett, de most kiderült, hogy nem alaptalan az optimizmusuk. Vitába szállok azokkal, miszerint a Ferrari lassabb volna, mint a McLaren: az időmérő edzés ugyan nem jött össze, de a versenyen erőlködés nélkül tartani tudták a helyüket (előzni szvsz rizikós lett volna). A vasárnapi szabadedzésen pedig Rubinho laposra vert mindenkit, ami előtt még a nagybecsű McLaren is tátott szájjal állt. MS nyilatkozatait hallgatva lehet azokat egy óvodás gyerekes megnyilvánulásainak tartani, de MS-t ismerve legalább a lehetőségnek fel kell merülnie, hogy esetleg igaza van. Az egyetlen gyenge pont a rajt volt, azt bizony jól elbaltázták. Gyanítom, hogy a McLaren-ekben van valami kütyü, ami segít a pilótának a startnál, ezért tudnak mindig olyan jól eljönni.
BAR: Villeneuve ugyan nem volt elégedett, de szerintem a szurkolók többsége igen: mindenképp nagyon pozitív bemutatkozás a tavalyi szezon után.
Többiek: azt hiszem, ami elmondható, azt már mások elmondták.
Nem értettem, hogy Palik miért Jason Buttont mond és nem Jenson-t. Legalábbis én nem hallottam az "n" betűt az s előtt.
Ha rosszul hallottam akkor bocs
Jó napot jó szurkolást! (Knézy feeling:-)))
Néhány SZVSZ-t írnék:
Csapatok:
Maclaren: Gyorsabb mint a Ferrari, de a megbízhatósága a tavalyinál is rosszabb. Ha nem tesz valamit a Mercedes bajban lesznek.
ferrari: Nincs olyan gyors mint a merci, meg amilyen nagy hangjuk volt, de a megbízhatósága kárpótolja, ha így marad nem lesznek bajban:-)
Jordan: Jók a fiúk, jó a kocsi, csak éppen ki kéne bírnia a versenyt. Talán majd legközelebb.
Jaguár: Hehehehehe. Irvine féle nagy arc, és nulla teljesítmény
Wlliams: nem rossz kezdet, reméljük így folytatják. Button nagyon ügyes, ebből a fúból még VB is lehet.
BAR: ott tartanak, ahol tavaly kellett volna. Sebaj, csak akkor tavaly minek indultak. De végre pontszerzők voltak. JV okosan vezetett, nem nyomta szét a kocsit, nem hagyta magát megelőzni.
Minardi: szép a színe:-)) Jönnek rá a méhek+palikék összekeverhetik a Jordannel:-)
Prost: szép a színe...
pilóták: MH gyorsabb volt mint MS, ha a kocsija bírja ők lesznek versenyben. DC akármit mond nem tudja megelőzni MH-t. RB ügyes volt, de lehetne rámenősebb. Így hamar MS kiszolgálója lesz. Button ügyes Talf Sch okos volt, nem hebrencskedett, és jól tette. Hasonlóan JV. Irvine mint megszoktuk...:-)
A verseny dögunalom volt, előzés nuku, ez így hosszútávon borzalmas lesz.
Palikék:
Hááááááááááááááát. Lacika kicsit visszafoghatná a hangerőt, meg a szemét is használhatná. (Mika Salo lógó szárnyú boxlátogatását ketten is sima kerékcserének vették.) A legszebb az volt, amikor elmondta, hogyan tuningolják a Mugen Hondánál a Ferrari motort:-)))) Padlót fogtam. De azért jobb volt mint a jenci, szóval még van esély. Ketten már elég jó százalékban találták el a pilóták nevét:-))) (Azért a Saubert, és a Prost-ot nem kellett volna összekeverni.)