Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maul Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5241
Figyu Cicero! SZVSZ Te topicot tévesztettél. Nézz át IDE vagy IDE .
Előzmény: Ciceró (5239)
stotu Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5240
Te jó ég...!
Előzmény: Ciceró (5239)
Ciceró Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5239
Helló.Willi Véber(helytelen)Schumacher menedzsere 1998:"ha schumi vezetné a mercedest 16 versenyből 17-et megnyerne.1Az istenítésről csak annyit 1998 mogyoród.Amit a technikai igazgató a ferrarinál kigondolt azt schumi MEGCSINÁLTA.A szkeptikusok nézzék vissza videón.2 azért mert valaki magabiztos a tudásában miszerint a legjobb versenyző+technikai tanácsaival sok taxisofőrhöz képest segíti a fejlesztést miért legyen szerény?
Mert Senna(PAX) az volt.Mansell pofonja a boxnál helyretette őt is.Ez nem jóakaratú idős hölgyek díszegylete úraim! Lenyúlta frenczen nőét(mert megtehette) ,most a felesége+2 gyerek.Világbajnokká avatta a benettont (Briatóre még mindig ebből él),Megkötötte a ferrarival a legdrágább szerződést( mert a legjobbnak tartották).És ha nem akarta volna felvállalni a nehéz melót nem tette volna (mert amit Berger és Alesi otthagyott az egy tűzpiros szégyen volt akkor)és átül a mercedeshez.Csak azért mert öntelt,teuton,és úgy vezet mint egy robot?Nyerjen és vagy küzdjön.Néküle egyébként a 98-as mclaren mercedessel fejlesztés nélkül ma is meg lehetne verni akár mejik szimpatikus ,szerény,nyílt őszinte hobbi sofőrt.
maul Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5238
Akkor némi hírek:
A vita Ron Dennis és Irvine között folytatódott a ki-kinek mit-miért ajánlott kérdésben. Dennis kijelentette, hogy csalódott Eddie-ben, és mivel a legjobb pilóták vezetnek , ezért nincs szükség semmiféle pilótacserér főleg nem EI-t illetően!( Jól megmondta mi :o))
Másik hír RD-szel kapcsolatban, hogy szerinte a Ferrarinál ugyanúgy bánnak Rubinho-val, mint EI-nal bántak tavaly. " Semmi nem indokolta, hogy kétszer hívják ki Barrichello-t " mondta.
Frentzen aggódik a sebváltó illetve a mechanikai problémák miatt. Úgy néz ki, hogy a TAG elektronika továbbra sem megbízható. Eddie Jordan nyilatkozata szerint a sebváltó problémát okozó mechanikai hiba oka az elektronikába keresendő. " Amitől féltem bekövetkezett " mondta HHF.
Végül pedig biztos nektek is feltűnt, hogy amíg Villeneuve az egyenesekben elhúzott a kanyarban mindig sokkal lasabb volt a többieknél. " A kisebb leszorító erőt előállító beállítással mentünk..." nyilatkozta. SZVSZ így próbáltak segíteni a nem elég nagy végsebességgel rendelkező Honda motoron. Asszem tavalyelőtt próbálkoztak hasonlóval a Benettonok Ausztriában, de ott totál csőddel végződött a kisérletük, nem úgy mint most a BAR-nak.:o)
maul Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5237
Akkor némi hírek:
A vita Ron Dennis és Irvine között folytatódott a ki-kinek mit-miért ajánlott kérdésben. Dennis kijelentette, hogy csalódott Eddie-ben, és mivel a legjobb pilóták vezetnek , ezért nincs szükség semmiféle pilótacserér főleg nem EI-t illetően!( Jól megmondta mi :o))
Másik hír RD-szel kapcsolatban, hogy szerinte a Ferrarinál ugyanúgy bánnak Rubinho-val, mint EI-nal bántak tavaly. " Semmi nem indokolta, hogy kétszer hívják ki Barrichello-t " mondta.
Frentzen aggódik a sebváltó illetve a mechanikai problémák miatt. Úgy néz ki, hogy a TAG elektronika továbbra sem megbízható. Eddie Jordan nyilatkozata szerint a sebváltó problémát okozó mechanikai hiba oka az elektronikába keresendő. " Amitől féltem bekövetkezett " mondta HHF.
Végül pedig biztos nektek is feltűnt, hogy amíg Villeneuve az egyenesekben elhúzott a kanyarban mindig sokkal lasabb volt a többieknél. " A kisebb leszorító erőt előállító beállítással mentünk..." nyilatkozta. SZVSZ így próbáltak segíteni a nem elég nagy végsebességgel rendelkező Honda motoron. Asszem tavalyelőtt próbálkoztak hasonlóval a Benettonok Ausztriában, de ott totál csőddel végződött a kisérletük, nem úgy mint most a BAR-nak.:o)
Levike Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5236
Joe 155 !

Hat, nincs igazad, a Senna-Mansell csata 92ben volt, a HONDA utolso eveben. Forddal 93ban ment a Mclaren, mert mast nem tudott szerezni.
Amugy mas az a foltartas, amikor valaki pozicioert kuzd, es mas amikor egy lekorozott gecizik, elnezest a kifejezesert, olyasvalakivel akivel nincs versenyben. En speciel kifejezetten elveztem, amikor Senna ezeket csinalta. Ugyanis, ha gyenge autoban ult, megvolt az az erdekes kepessege, hogy az elso korben valahogy az elejere kerult a mezonynek, es a kovetkezo 10 kor azzal telt el altalaban, hogy a moge folzarkozo gyorsabb autot probalta maga mogott tartani, de valami eszement modon, es itt jon a lenyeg. Altalaban nem szitalt elotte, nem csinalt szemetseget, egyszeruen csak kifekezte a muksot.
Felelmetes volt, ahogy mar ugy tunt megeloztek, egymas mellett a ket auto, Senna kulso iven, sima elozes, gondolta a halando, aztan Senna valahogy odavakarta magat kulso ivrol a masik ele... :)
Szerintem poen volt, mindig is birtam az ilyen belemenos csatakat.
Nem ezek miatt hozzak a szabalyokat, hanem a kocsogoskodo lekorozottek, es a gusztustalan csapattaktikak miatt.
A Schumi-Senna parhuzam sportszeruseg teren nem helytallo. Senna 1 valakit lokott csak ki ilyen modon, azt is csak 1x. Az a valaki Prost volt, es azert kapta amit kapott, mert elozo evben o is eljatszotta ugyanazt.
Schumi kivalo pilota, de sajna test-test elleni kuzdelemben, elozesben kozel sem olyan penge, mint Mansell, vagy Senna volt.

A versenyrol par szo : Ritka unalmas volt, Palik bena, mint mindig, ossze vissza kever csapatokat, motorokat, pilotakat.
Hakkinen ismet dominans, ugy ment el az elejen ahogy akart, es edzesen is hozta a formajat. A Mclaren megbizhatosagatol fugg a VB cime.
A Williams nagyon jo volt, orultem, hogy nem egtek a BMW-vel.
Alesit sajnalom, irto gagyi a Prost.
Frentzenek ott tartanak ahol tavaly, jo, jo a Jordan, de nem igazan gyors, nincs versenyben a Ferrarival es a Mclarennel.
Barrichello felek, ugy vegzi ahogy Irvine...nem tudom mennyi volt a szinjatek abbol hogy rajott Schumira....marmint Schumi reszerol...de nem lett nagyon elverve szerintem, ugyhogy van remeny.

Ebbol a versenybol kulonben meg nem sokat lehet megitelni szerintem, ez egy igen enyhe palya, leginkabb a Cart-os utcai palyakra hasonlit, igazi sikanok es az F1-re igazan jellemzo agressziv kanyarok nelkul....az aerodinamika itt meg nem igazan jutott szohoz, es a versenyzok sem igazan voltak megizzasztva. Adelaide 1000x jobb volt szerintem. Majd Interlagos utan tobbet tudunk, az mar egy normalis F1 palya.

Levi

Levike Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5235
Joe 155 !

Hat, nincs igazad, a Senna-Mansell csata 92ben volt, a HONDA utolso eveben. Forddal 93ban ment a Mclaren, mert mast nem tudott szerezni.
Amugy mas az a foltartas, amikor valaki pozicioert kuzd, es mas amikor egy lekorozott gecizik, elnezest a kifejezesert, olyasvalakivel akivel nincs versenyben. En speciel kifejezetten elveztem, amikor Senna ezeket csinalta. Ugyanis, ha gyenge autoban ult, megvolt az az erdekes kepessege, hogy az elso korben valahogy az elejere kerult a mezonynek, es a kovetkezo 10 kor azzal telt el altalaban, hogy a moge folzarkozo gyorsabb autot probalta maga mogott tartani, de valami eszement modon, es itt jon a lenyeg. Altalaban nem szitalt elotte, nem csinalt szemetseget, egyszeruen csak kifekezte a muksot.
Felelmetes volt, ahogy mar ugy tunt megeloztek, egymas mellett a ket auto, Senna kulso iven, sima elozes, gondolta a halando, aztan Senna valahogy odavakarta magat kulso ivrol a masik ele... :)
Szerintem poen volt, mindig is birtam az ilyen belemenos csatakat.
Nem ezek miatt hozzak a szabalyokat, hanem a kocsogoskodo lekorozottek, es a gusztustalan csapattaktikak miatt.
A Schumi-Senna parhuzam sportszeruseg teren nem helytallo. Senna 1 valakit lokott csak ki ilyen modon, azt is csak 1x. Az a valaki Prost volt, es azert kapta amit kapott, mert elozo evben o is eljatszotta ugyanazt.
Schumi kivalo pilota, de sajna test-test elleni kuzdelemben, elozesben kozel sem olyan penge, mint Mansell, vagy Senna volt.

A versenyrol par szo : Ritka unalmas volt, Palik bena, mint mindig, ossze vissza kever csapatokat, motorokat, pilotakat.
Hakkinen ismet dominans, ugy ment el az elejen ahogy akart, es edzesen is hozta a formajat. A Mclaren megbizhatosagatol fugg a VB cime.
A Williams nagyon jo volt, orultem, hogy nem egtek a BMW-vel.
Alesit sajnalom, irto gagyi a Prost.
Frentzenek ott tartanak ahol tavaly, jo, jo a Jordan, de nem igazan gyors, nincs versenyben a Ferrarival es a Mclarennel.
Barrichello felek, ugy vegzi ahogy Irvine...nem tudom mennyi volt a szinjatek abbol hogy rajott Schumira....marmint Schumi reszerol...de nem lett nagyon elverve szerintem, ugyhogy van remeny.

Ebbol a versenybol kulonben meg nem sokat lehet megitelni szerintem, ez egy igen enyhe palya, leginkabb a Cart-os utcai palyakra hasonlit, igazi sikanok es az F1-re igazan jellemzo agressziv kanyarok nelkul....az aerodinamika itt meg nem igazan jutott szohoz, es a versenyzok sem igazan voltak megizzasztva. Adelaide 1000x jobb volt szerintem. Majd Interlagos utan tobbet tudunk, az mar egy normalis F1 palya.

Levi

Levike Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5234
Joe 155 !

Hat, nincs igazad, a Senna-Mansell csata 92ben volt, a HONDA utolso eveben. Forddal 93ban ment a Mclaren, mert mast nem tudott szerezni.
Amugy mas az a foltartas, amikor valaki pozicioert kuzd, es mas amikor egy lekorozott gecizik, elnezest a kifejezesert, olyasvalakivel akivel nincs versenyben. En speciel kifejezetten elveztem, amikor Senna ezeket csinalta. Ugyanis, ha gyenge autoban ult, megvolt az az erdekes kepessege, hogy az elso korben valahogy az elejere kerult a mezonynek, es a kovetkezo 10 kor azzal telt el altalaban, hogy a moge folzarkozo gyorsabb autot probalta maga mogott tartani, de valami eszement modon, es itt jon a lenyeg. Altalaban nem szitalt elotte, nem csinalt szemetseget, egyszeruen csak kifekezte a muksot.
Felelmetes volt, ahogy mar ugy tunt megeloztek, egymas mellett a ket auto, Senna kulso iven, sima elozes, gondolta a halando, aztan Senna valahogy odavakarta magat kulso ivrol a masik ele... :)
Szerintem poen volt, mindig is birtam az ilyen belemenos csatakat.
Nem ezek miatt hozzak a szabalyokat, hanem a kocsogoskodo lekorozottek, es a gusztustalan csapattaktikak miatt.
A Schumi-Senna parhuzam sportszeruseg teren nem helytallo. Senna 1 valakit lokott csak ki ilyen modon, azt is csak 1x. Az a valaki Prost volt, es azert kapta amit kapott, mert elozo evben o is eljatszotta ugyanazt.
Schumi kivalo pilota, de sajna test-test elleni kuzdelemben, elozesben kozel sem olyan penge, mint Mansell, vagy Senna volt.

A versenyrol par szo : Ritka unalmas volt, Palik bena, mint mindig, ossze vissza kever csapatokat, motorokat, pilotakat.
Hakkinen ismet dominans, ugy ment el az elejen ahogy akart, es edzesen is hozta a formajat. A Mclaren megbizhatosagatol fugg a VB cime.
A Williams nagyon jo volt, orultem, hogy nem egtek a BMW-vel.
Alesit sajnalom, irto gagyi a Prost.
Frentzenek ott tartanak ahol tavaly, jo, jo a Jordan, de nem igazan gyors, nincs versenyben a Ferrarival es a Mclarennel.
Barrichello felek, ugy vegzi ahogy Irvine...nem tudom mennyi volt a szinjatek abbol hogy rajott Schumira....marmint Schumi reszerol...de nem lett nagyon elverve szerintem, ugyhogy van remeny.

Ebbol a versenybol kulonben meg nem sokat lehet megitelni szerintem, ez egy igen enyhe palya, leginkabb a Cart-os utcai palyakra hasonlit, igazi sikanok es az F1-re igazan jellemzo agressziv kanyarok nelkul....az aerodinamika itt meg nem igazan jutott szohoz, es a versenyzok sem igazan voltak megizzasztva. Adelaide 1000x jobb volt szerintem. Majd Interlagos utan tobbet tudunk, az mar egy normalis F1 palya.

Levi

Levike Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5233
Joe 155 !

Hat, nincs igazad, a Senna-Mansell csata 92ben volt, a HONDA utolso eveben. Forddal 93ban ment a Mclaren, mert mast nem tudott szerezni.
Amugy mas az a foltartas, amikor valaki pozicioert kuzd, es mas amikor egy lekorozott gecizik, elnezest a kifejezesert, olyasvalakivel akivel nincs versenyben. En speciel kifejezetten elveztem, amikor Senna ezeket csinalta. Ugyanis, ha gyenge autoban ult, megvolt az az erdekes kepessege, hogy az elso korben valahogy az elejere kerult a mezonynek, es a kovetkezo 10 kor azzal telt el altalaban, hogy a moge folzarkozo gyorsabb autot probalta maga mogott tartani, de valami eszement modon, es itt jon a lenyeg. Altalaban nem szitalt elotte, nem csinalt szemetseget, egyszeruen csak kifekezte a muksot.
Felelmetes volt, ahogy mar ugy tunt megeloztek, egymas mellett a ket auto, Senna kulso iven, sima elozes, gondolta a halando, aztan Senna valahogy odavakarta magat kulso ivrol a masik ele... :)
Szerintem poen volt, mindig is birtam az ilyen belemenos csatakat.
Nem ezek miatt hozzak a szabalyokat, hanem a kocsogoskodo lekorozottek, es a gusztustalan csapattaktikak miatt.
A Schumi-Senna parhuzam sportszeruseg teren nem helytallo. Senna 1 valakit lokott csak ki ilyen modon, azt is csak 1x. Az a valaki Prost volt, es azert kapta amit kapott, mert elozo evben o is eljatszotta ugyanazt.
Schumi kivalo pilota, de sajna test-test elleni kuzdelemben, elozesben kozel sem olyan penge, mint Mansell, vagy Senna volt.

A versenyrol par szo : Ritka unalmas volt, Palik bena, mint mindig, ossze vissza kever csapatokat, motorokat, pilotakat.
Hakkinen ismet dominans, ugy ment el az elejen ahogy akart, es edzesen is hozta a formajat. A Mclaren megbizhatosagatol fugg a VB cime.
A Williams nagyon jo volt, orultem, hogy nem egtek a BMW-vel.
Alesit sajnalom, irto gagyi a Prost.
Frentzenek ott tartanak ahol tavaly, jo, jo a Jordan, de nem igazan gyors, nincs versenyben a Ferrarival es a Mclarennel.
Barrichello felek, ugy vegzi ahogy Irvine...nem tudom mennyi volt a szinjatek abbol hogy rajott Schumira....marmint Schumi reszerol...de nem lett nagyon elverve szerintem, ugyhogy van remeny.

Ebbol a versenybol kulonben meg nem sokat lehet megitelni szerintem, ez egy igen enyhe palya, leginkabb a Cart-os utcai palyakra hasonlit, igazi sikanok es az F1-re igazan jellemzo agressziv kanyarok nelkul....az aerodinamika itt meg nem igazan jutott szohoz, es a versenyzok sem igazan voltak megizzasztva. Adelaide 1000x jobb volt szerintem. Majd Interlagos utan tobbet tudunk, az mar egy normalis F1 palya.

Levi

Chavo Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5232
Olvasom, hogy egy német bíróság megtiltotta Michael Schumachernek (a pilóta névrokonának) hogy a Schumi becenevet használja. Mi erről a véleményetek?
Üdv Chavo
maul Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5231
Én meg a 15-ik, összesítésben meg 4557-ik :oDDDD
Előzmény: Ernesto Serra (5221)
VFTS Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5230
En eddig csak olvastam ezt a topicot, de lenne nehany eszrevetelem.

Miert volt olyan lassu a ket ferrari a startnal. Mikor a hondak sem keszultek lathatolag hamarabb tankolni, megis majdnem megeloztek a ferrarikat. Sot MS lathatolag tudta tartani magat CD mogott, am a JORDAN mar nem.

A vegen mar csak egyedul BR mutatott valamit, mert bizonyitani akart, MS meg csak togyogot, igaz biztosra akart menni, de ez igy szornyen unalmas volt.

F1-ben a kozvetites mar regota nagyon gyenge. Alig van adat, az is csak a vezeto autokra, pedig ok a legunalmasabbak. Ennyi penzert mar igazan mutathatnanak valamit.

MS szerintem igen is szereny, csak hat o a legjobb, es errol nem vitatkozik, egyszeruen csak a tudomasunkra hozza, akinek nem tetszik az nyugodtan dobalhatja a bukosisakjat:),
F1-ben rajta kivul nemigen latni, hogy valaki ellenkormanyozva veszi a kanyarokat, vagy hogy eson szinte minden kanyarba keresztbe megy. En csak ezert a latvanyert szeretem MS-t, es nem erdekel ki mit mond. Majd ha mas is mutat ilyeneket, es gyengebb kocsiba bizonyit akkor o lesz az uj favoritom.

MSCH Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5229
Hát ezt a tippversenyt ("extra.hu/f1fogadas") úgy tűnik megnyertem. Tippmixelni kéne nekem.
Chavo Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5228
Viszont nincs megtiltva, hogy a körhátrányba került versenyző visszavegye a kört. Nem tudom, emlékeztek-e 99-ben az egyik versenyin Hakkinen került műszaki okokból körhátrányba és látványosan előzgette az előtte levőket, vett vissza köröket. Sajnos mégis ki kellett állnia, mert ami egyszer elromlik....
Még annyit mondanék: nekem úgy tünt, a Mercedesek nem tudtak úgy elmenni. Tavaly úgy volt, hogy körönként fél percet vertek a mezőnyre, Schumit pedig szorongatta Frentzen és a többiek. Most Schumit nem tudták lerázni. A legnagyobb különbség úgy 3,5 mp volt, ami a tavalyi 15-20-hoz képest csekély. Még azt sem lehet mondani, hoyg a safety car miatt érte utol őket.
Frentzen meg a rajt után, hogy befurakodott, látványosan feltartotta Barrichellot.
Úgy látszik kísért a 1999 szelleme. A Mercik gyorsak, de megbizhatatlanok, a Ferrarik pedig rendre célba érnek.
Üdv Chavo

Ps.: Én hajnalban az osztrák tv-n néztem. Milyen volt a Palik?A közvetítés csapnivaló volt. a 30. körtől az 50. körig nem mutattak sorrendet. Engem is érdekelne hogyan lett a kis Schumi dobogós és Villeneuve is nagyon jó volt.

Előzmény: TOTIB (5223)
Pilóta Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5227
Egy gondolat jutott eszembe: azok a csapatok, akik teszteltek szélsőséges időjárásban Dél-Afrikában (BAR, Williams), azoknak az autója jóval megbízhatóbban működött a mostani versenyen, mint azoké, akik nem (Jaguar, Jordan, McLaren pl.). Szerintem ez utóbbiak azért szenvedtek sok műszaki problémával, mert bizonyos alkatrészek másként működtek melegben. Márpedig a versenyek nagyobb része melegben zajlik. Tanulság: a téli tesztelésbe érdemes beiktatni egy-két forró tesztet is, mert a hőmérsékletnek nagy szerepe van mind sebesség, mind megbízhatóság szempontjából.
stotu Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5226
Az előzés-témában két véleményt is olvastam F1-fejesektől (kissé ellentmondóak):

1. Régebben egy ütközés életveszélyes volt, ezért ha valaki agresszívan bebújt a másik mellé, azt inkább elengedték. Ma biztonságosabbak a kocsik, esetleg belemennek egy csetepatéba, legrosszabb esetben kiesnek, de bajuk nem lesz: ezért nehezebb manapság előzni.

2. Már nagyon sok a pénz a F1-ben, túl nagy a tét, ezért minden pont aranyat ér. Így hát aki az első hat között autózik, az már sokkal óvatosabb (a kicsit is meg kell becsülni alapon), mint anno, és a legkevesebbet kockáztat előzésekkel, meg hasonlókkal.

Ezeket persze a technikai előírások kritikáira válaszként mondták, úgyhogy biztos van bennük mellébeszélés...

Aty Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5225
Hol érhető el a frissített F1 manager?
A sportdreams.tribute.nl egy őskövület...

Aty

Előzmény: Ernesto Serra (5221)
Pilóta Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5224
Sajnos itt is visszaut az, hogy nehez az F1-ben elozni. Elvileg igazad van, de egy pilote gyakorlatilag nyugodtan meg tudja csinalni, hogy koronkent akar 3-4 masodperccel feltartja a mogotte levot, anelkul, hogy annak komoly eselye lenne az elozesre.
Előzmény: TOTIB (5223)
TOTIB Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5223
"Más a helyzet a lekörözöttekkel, mert ők nem a mögöttük jövő előtt haladnak hanem egy körrel mögöttük, így nincs joguk manőverezésre kényszeríteni a gyorsabb kocsit."

A dolog régóta piszkálja a csőrömet. A dolog egy kissé túl lett szabályozva szvsz. Elvileg a lekörözött versenyző azért lett lekörözve, mert min. 2-3 mp-vel lassabb körönként. Egy ilyen versenyző megelőzése valamire való pilótának nem jelenthet gondot. Ha viszont más okból kerül a pilóta körhátrányba, pl. kicsúszás, akkor teljesen megfosztják a felzárkózás esélyétől. Más géposztályokban ezt nem veszik ennyire szigorúan, ott még 1-2 körös körhátrányból is lehet valaki az első(+SC),(lsd. Zanardi néhány éve CART). Hozzáteszem, ehhez tisztességes csapatok, tisztességes pilóták kellenek. De a lehetőség minden csapat előtt fennállna, mi lehet, hogy csak nyernénk vele. Maximum több lenne a vezéráldozat, kisebb csapatok is pontszerző helyre kerülnének. Na ebbe már túlzottan belementem, a lényeg, hogy meg lehetne fontolni a dolgot.

Na most szidjatok!!!!!

Előzmény: Chavo (5219)
gstyle Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5222
Üdv mindenkinek!!!!

Először is gratulálok a BAR csapatnak a pontszerzéshez. Csak igy tovább. Hajrá Villeneuve!!

A futam az tényleg unalmas volt. Megnéztem az RTL -en is, és a magyaron is. Az MTV1-en Palik hülyeségeire voltam kíváncsi.
Hozta is a formát.
Tetszett a párhuzam a Mugen-Honda és a Ferrari motor között. Persze a tiszteletkörben azért összekeverte a két Ferrarit A McLarenekkel.

Tehát uraim mi a tanulság???
Palik zöldségeiből a következő egyenletet állítottam fel:
4 Mclaren volt a pályán 2 ezüst és 2 piros.
Továbbá a piros McLarenek Ferrari motorjait a Mugen-Honda tuningolja.

Kezdetnek nem is rossz a Paliktól.

Ciceró: ne vidd túlzásba Schumacher imádatodat mert még nem fogod észrevenni a hibáit, és az aljasságát.
Remélem Barrichello lealázza MSCH-t.

További kellemes szórakozást!!

Ernesto Serra Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5221
Frissítették az f1 managert-t

én a 17. vagyok :((

TOTIB Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5220
Na sziasztok. Ma reggel kihagytam az NS híreket, Ti sokkal frissebbek vagytok nála. Csak néhány érdekesség belőle:

A csapat hivatalos közleménye szerint Coulthard és Häkkinen autójában is a pneumatikus szeleprendszer miatt füstölt ki a Merci-motor, mégpedig anyaghiba miatt. ,,Ez a szelep már szombaton is gondot okozott, nem tudtunk rendesen dolgozni miatta. Két hetünk van arra, hogy helyrehozzuk a hibát, Brazíliában nem engedhetünk meg magunknak hasonló leszereplést" -- nyilatkozta Norbert Haug, a ,,bunbak" Mercedes sportigazgatója.

Szóval szerintük nem a meleg miatt. A melegről jut eszembe, a Bar és a Willams csapat dél-Afrikai túrájának egész szép eredménye lett. Bár azt még mindíg nem értem, hogy a Kissumi hogy keveredhetett a 3. helyre. Mikor előzte meg a Villeneuve, Salo, Fisichella triót, és vert rájuk vagy 20 mp-et. Igaz, a button gyerek feljöveteléről sem mutattak semmit.SZVSZ, a közvetítés csapnivaló volt, a hátralevő körök számát nem írták, a depoból csak az éllovasokat mutatták, a hátsó front előzéseit még ismétlésben sem, stb., stb.

A Ferrari sikere kissé fel lett fújva. Az égadta világon semmit nem mutattak fel. Mégcsak megszorítani sem tudták a merciket, de még a Jordant sem. Rubinak két kerékcserével esélye sem lett volna Frentzen elé keveredni.

Nem tudom figyeltétek-e, de a végére totál símára koptak a gumik. Erre nincs semmilyen szabály? Ha van, mindenkit ki kell zárni, aki lekoptatta a gumiját. A végén még Herbert kapná a 10 pontot.

Chavo Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5219
Én is belepofázok!
Dög unalm volt a verseny. Semmi pozitiv érdekessége nem volt. Senki nem előzött, csak lekörözött, kiesett. A boxban is nagy égéseket produkált majd' nindegyik csapat.
Villeneuve-höz azt tenném hozzá, hogy ha valaki a másik kocsi előtt halad, akkor joga, sőt kötelessége akadályozni, nehézzé tenni az előzést. Más a helyzet a lekörözöttekkel, mert ők nem a mögöttük jövő előtt haladnak (noha a TV-ben úgy látszik) hanem egy körrel mögöttük, így nincs joguk manőverezésre kényszeríteni a gyorsabb kocsit. Coulthard visszaküldéséről: nekem is az volt a gyanúm, hogy Schumit kell bevárnia és nehány másodpercet elvenni tőle. (Ezt különben Coluthard már az elmúlt évben is megjátszotta. pl a záróversenyen)
Pilóta Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5218
Jó reggelt!

Race opinions by Pilóta:

McLaren: a csapat szvszt ritka nagy balfék volt. Persze, ezt a technikai malôrt a szerencse (pontosabban szerencsétlenség) számlájára is lehetne írni, de szerintem sokkal jobban kellett volna a megbízhatóságra figyelniük, pláne, mivel tavaly is ez volt a gyenge pontjuk. Ha egy csapat nem tud ilyen hibákat kivédeni, megérdemli, hogy kiessen.

Ferrari: azt hiszem, elég tápot adtak annak a véleménynek, miszerint idén senki sem tudja őket megállítani. Persze, egy verseny alapján nem lehet pálcát törni senki felett, de most kiderült, hogy nem alaptalan az optimizmusuk. Vitába szállok azokkal, miszerint a Ferrari lassabb volna, mint a McLaren: az időmérő edzés ugyan nem jött össze, de a versenyen erőlködés nélkül tartani tudták a helyüket (előzni szvsz rizikós lett volna). A vasárnapi szabadedzésen pedig Rubinho laposra vert mindenkit, ami előtt még a nagybecsű McLaren is tátott szájjal állt. MS nyilatkozatait hallgatva lehet azokat egy óvodás gyerekes megnyilvánulásainak tartani, de MS-t ismerve legalább a lehetőségnek fel kell merülnie, hogy esetleg igaza van. Az egyetlen gyenge pont a rajt volt, azt bizony jól elbaltázták. Gyanítom, hogy a McLaren-ekben van valami kütyü, ami segít a pilótának a startnál, ezért tudnak mindig olyan jól eljönni.

BAR: Villeneuve ugyan nem volt elégedett, de szerintem a szurkolók többsége igen: mindenképp nagyon pozitív bemutatkozás a tavalyi szezon után.

Többiek: azt hiszem, ami elmondható, azt már mások elmondták.

P.

stotu Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5217
Először Jenson-t mondott, utána viszont valamiért tényleg következetesen Jason-t.
Előzmény: Ernesto Serra (5215)
stotu Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5216
Eléggé hiányoltam a start ismétlését (vagy volt?)

Palik meglepően jó régi önmagához képest, Knézy után pedig egyenesen felüdülés, hogy felismeri az autókat.

Ernesto Serra Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5215
Nem értettem, hogy Palik miért Jason Buttont mond és nem Jenson-t. Legalábbis én nem hallottam az "n" betűt az s előtt.
Ha rosszul hallottam akkor bocs
Előzmény: Abraka Dabra (5213)
Tripletheader Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5214
Jo reggelt, jo szurkolast!

Na megneztem jol hajnlaban a futamot az RTL-en. Reklamszunetre ajanlom a Sat 1-et (Bundesliga-osszefoglalo), esetleg a Wdr-t.

A Ferrari az Ferrari, az egy auto. A tobbi majd auto lesz.

A legnagyobb bajom a Palik melletti masik kommentatorral van, mivel az hihetetlen gyenge volt, es folyamatosan baromsagokat beszelt.

- th

Abraka Dabra Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5213
Jó napot jó szurkolást! (Knézy feeling:-)))
Néhány SZVSZ-t írnék:
Csapatok:
Maclaren: Gyorsabb mint a Ferrari, de a megbízhatósága a tavalyinál is rosszabb. Ha nem tesz valamit a Mercedes bajban lesznek.
ferrari: Nincs olyan gyors mint a merci, meg amilyen nagy hangjuk volt, de a megbízhatósága kárpótolja, ha így marad nem lesznek bajban:-)
Jordan: Jók a fiúk, jó a kocsi, csak éppen ki kéne bírnia a versenyt. Talán majd legközelebb.
Jaguár: Hehehehehe. Irvine féle nagy arc, és nulla teljesítmény
Wlliams: nem rossz kezdet, reméljük így folytatják. Button nagyon ügyes, ebből a fúból még VB is lehet.
BAR: ott tartanak, ahol tavaly kellett volna. Sebaj, csak akkor tavaly minek indultak. De végre pontszerzők voltak. JV okosan vezetett, nem nyomta szét a kocsit, nem hagyta magát megelőzni.
Minardi: szép a színe:-)) Jönnek rá a méhek+palikék összekeverhetik a Jordannel:-)
Prost: szép a színe...
pilóták: MH gyorsabb volt mint MS, ha a kocsija bírja ők lesznek versenyben. DC akármit mond nem tudja megelőzni MH-t. RB ügyes volt, de lehetne rámenősebb. Így hamar MS kiszolgálója lesz. Button ügyes Talf Sch okos volt, nem hebrencskedett, és jól tette. Hasonlóan JV. Irvine mint megszoktuk...:-)
A verseny dögunalom volt, előzés nuku, ez így hosszútávon borzalmas lesz.
Palikék:
Hááááááááááááááát. Lacika kicsit visszafoghatná a hangerőt, meg a szemét is használhatná. (Mika Salo lógó szárnyú boxlátogatását ketten is sima kerékcserének vették.) A legszebb az volt, amikor elmondta, hogyan tuningolják a Mugen Hondánál a Ferrari motort:-)))) Padlót fogtam. De azért jobb volt mint a jenci, szóval még van esély. Ketten már elég jó százalékban találták el a pilóták nevét:-))) (Azért a Saubert, és a Prost-ot nem kellett volna összekeverni.)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.03.13 0 0 5212
Bizony, hogy Honda. Csak '93-ban váltottak Fordra.
Előzmény: Joe 155 (5210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!