Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.09.15 0 0 2442
Mansellnek is volt egypár csemetéje, amikor ripityára verte a mezőnyt 92-ben. Utána levezetésként egy kis Indy Car (vagy ahogy akkor hívták) bajnoki cím. Szvsz a gyerekek száma és a másodpercek közti kapcsolat nem annyira megjósolható, mint ahogy az sem, hogy egy lábtörés után mire lesz képes a delikvens. Lehet, hogy elszürkül, mint Panis, de a német lélek kifürkészhetetlensége még okozhat meglepetéseket az esélylatolgatóknak. Valaki írta, hogy ne temessük még MS-t. Szerintem se.
Könnyen lehet, hogy nem nekem van igazam. At F1 viszont sokat vesztene, ha így lenne.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2441
Kopasz

SZVSZ MSch szamara a francia futam volt a fordulopont. Kedvenc kozegeben, az esoben sem hajtotta vegig csucsfordulatszamon a futamot. Angliaban pedig vhogy Irvine moge csuszott es valljuk be nagyon furcsa volt az a kikerulo manover ami utan megerintette a halal huvos szele.
Schumacher mostmar tobbszoros csaladapa is, es a gyerekek hatasara enjenek a derus mokamester oldala fog eloretorni az arrogans es sikerehes ficsurral szemben. Ettol szimpatikusabb lesz ugyan, de nem fog tobbe a mezony fole magasodni. Igy jart pl. Fittipaldi es Schekter is. Persze Michael fog meg nemegy futamot nyerni, mint ahogy Hakkinen es Villeneuve is, de a potencialis bajnokok a moho es szorgalmas Barrichello es Ralf Sch., vagy a Prost- es Stewart-szeru buddhista nyugalommal szinte hibamentesen versenyzo Frentzen. Es az ujak. Heidfeld es a tobbi fiatal srac...

maul

A Peugeot motor 10 Le-vel erosebb volt, mint legutobb [Panis futott is nehany meglepoen gyors kort] es a franciak most, hogy alairtak vegre a keteves szerzodest, gozerovel nekiindultak a fejlesztesnek: meg az iden ket uj motorvarians mutatkozik be a kek autokban.

rOver

Harom verseny olyan keves, hogy azokon mar minden lehetseges.
Irvine suzukai szeriaja felelmetes, a Honda is rakapcsolni latszik, a McLaren meg meg mindig a leggyorsabb autonak latszik. Irvine-nak meg piszok szerencseje is van. Ha Michael Schumacher visszaul az iden [valoszinutlen, mert nagyon gyenge a laba), akkor meg o is keveri a porkoltet, Barrichello es Ralf meg csak jon, jon, jon es ha a kocsijuk nem esik szet, akkor pontokat rabolnak az aspiransok elol.
Jo vegre egy izgalmas finis a sok unalmas utan ...

nohab Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2440
A Westel elmehet a pics@ba az F1-híradójával. Ilyen szarságokat közölnek, de az edzés és a verseny után csak kivételes esetben közölnek 3-4. helyezésnél hátrábbiakat, akkor, ha McLaren, vagy Ferrari van ott. Pedig simán elküldhetnék az első 10-15-öt. Ehelyett küldözgetik, hogy az Örvin miket halandzsázott megint össze saját magáról.

013

rOver Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2439
Tehat 3 versennyel a vege elott meg 4 versenyzonek van eselye nyerni. Ugyhogy egy kis eselylatolgatas.
A ket uldozo szamara nem tul biztato a helyzet. 3 verseny alatt 10 pont (12 meg foleg) nagyon sok. Foleg ha ket versenyzovel kell szamolni. Ezen talan csak az enyhit, hogy Irvine az utobbi idoben eleg halvanyan versenyez, ha Irvine es a Ferrari folytattja a Hungariroring ota nyujtott teljesitmenet utol lehet erni (3 verseny alatt 8 pont nem tul acelos). Hakkinenel is elofordultak balesetek, de ot versenyen iden nem sokszor vertek meg.
Ezert Frentzennek csak akkor lehetne eselye, ha Hakkinennel a 3 versenybol 2-szer tortenik valami es kozben a Jordan vegigjobb mint a Ferrari, es az auto vegigbirja mind a 3 versenyt. Kulon-kulon egyik sem szamit lehetetlennek, de hogy mind a harom egyszerre teljesuljon az valoszinutlennek tunik.
Coulthard kicsit mas helyzetben van, hiszen o azok a versenyzok koze tartozik akik iden eloztek Hakkinent. Neki inkabb mindharom verseny befejezese okozhat _komoly_ gondot, illetve az, hogy ha Hakkinen meg versenyben van lehet, hogy at kell adnia az elso helyet. Valoszinuleg a McLarenek nem a 2-3. helyert hajtanak.
Hockenheim utan azt irtam, hogy Irvine akkor lehet vilagbajnok, ha legalabb Coulthardnal gyorsabb tud lenni. Ehhez kepest az utobbi versenyeken nem hogy Coulthardot, de Frentzent sem tudta megelozni. Igy nehez lesz VB-t nyerni. A Ferrarik teljesitmenye sokat romlott Hockenheim ota, de ha ossze tudjak magukat, akkor ott lehetnek. Nem tudom mennyit szamit Irvine suzukai tapasztalata, de ez egy olyan palya, ahol minden evben rendeznek F1-es versenyt, ugyhogy en nem szamitok meglepetesre.
A VB cim egyertelmuen legnagyobb eselyese Hakkinen. Ove a legjobb auto, es csapataban is o a gyorsabb pilota. Csak elveszteni tudja a vilagbajnoksagot. Azt viszont eleg sok fele keppen. Volt mar ra eset iden, hogy sorozatban 3 versenyt nem tudott befejezni. Kulonosen aggaszto az utolso kiesese, aztan pedig ott van Coulthard is, akinek Hakkinen pechere, meg mindig van eselye a VB cimre.
maul Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2438
Tisztelt Alejandro!

"Izmosodó Peugeot motor?" Amikor ki fog szállni az F-1-ből, - és amint írtad is - a Prost pedig leigazolta Heidfeld-et a Merci nyomására?

Azért ez érdekes...

Tisztelettel:

Maul

Kopasz Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2437
Kedves alejandro!

"Az idei evben a csillagok is rekordszamra hullottak: Michael Schumacher mar soha nem lesz az igazi,"

Tényleg? Nosza mondd mit tudsz, kíváncsian várom, ha van új infód. A többivel nagyjából-egészéből egyetértek, de azért várjuk meg, hogy MS visszajöjjön, csak utána temessük, ha megérdemli... Bár szerintem Hakkinen is össze fogja kapni magát, egyelőre a legjobb autóban ül, elég jó sofőr, még mindig ő a legesélyesebb. Mondjuk én jelenleg Frentzen VB címének örülnék legjobban, de valljuk be, ha nem lesznek nagyobb McLaren gikszerek, akkor nem sok esélye van. Ha Schumacher sikeresen visszatér és az élen tud végezni, akkor marha érdekesen alakulhat a legvége.

Üdv: Kopasz

X polgártárs Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2436
Ez már hiányzott alejandro polgártárs :)
Friss hír:
Irvine aláírt a Jaguárhoz (3 évre), a nyalatkozatát majd később...
xpt
alejandro_magno Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2435
Sziasztok tasztaltarsak.
Csucs volt ez a verseny!

Szo szerint is : 237.939 km/oras atlagaval ez minden idok leggyorsabb F1-es futama ezen a Monzabai koron. Az abszolut csucsot az akkor meg zoldfulu Peter Gethin egy BRM-mel futotta meg 1971-ben: 242.62 atlagot "repult"!
Azota azonban lett harom sikan a palyaban, ugyhogy a tegnapelotti verseny valojaban sokkal gyorsabb volt, mint barmelyik is elotte.
'71-ben oten (!) ertek celba 6/10 mp-en belul a 78 perces szaguldas utan: Peter Gethin /BRM/, Ronnie Peterson /March/Ford/, Francois Cevert /Tyrrell/Ford/, Mike Hailwood /Surtees/Ford/ es Howden Ganley /BRM/. Kozuluk is az elso negy gyakorlatilag egyszerre zuhant at a celvonalon!

Ilyen kis szarnyakkal azt hiszem meg nem is lattam F1-es kocsikat. Jo lenne tudni, hogy ki kezdte a teszteken a minimalszarny-konfiguraciot alkalmazni, valoszinuleg a Williams. Mindenesetre nagyon bejott! Jol irtam a mult heten: itt valoban nem annyira szamitott a csikos gumi es a motorero, mint mashol. Szamitottak viszont a hianyzo szarny-negyzetcentik: Hakkinen, Fisichella, Diniz pl. biztos nagyon hianyolta oket. :)
A Ferrari tul sok legterelot hasznalt, foleg elol, emiatt voltak lassabbak, mint szokak lenni. Salo azonban egyszeruen zsenialis a gyors palyakon (valoszinuleg hideg eszaki vermersekletenek koszonheti) es meg ezt a hatranyt is kompenzalni tudta.

1983 ota nem volt olyan, hogy 3 futammal a vege elott 4 eselyese van a VB-nek. (Akkor Piquet /Brabham/, Prost /Renault/, Arnoux es Tambay /Ferrari/ voltak eselyesek.)

Az idei evben a csillagok is rekordszamra hullottak: Michael Schumacher mar soha nem lesz az igazi, Hakkinen pszichikailag osszeomlott a donto futam elott, Coulthard csak eroszakkal tud Hakkinen ele kerulni, sot meg egy Stewart is elmegy mellette, Hill sajat romjaiban gazol, Irvine egyre bagyadtabban vezet es egyre vermesebben nyilatkozgat, Wurz tavalyi onmaga parodiaja, Zanardi tavaly ilyenkor a CART guruja volt, most lenezett sereghajto [igaz, itt homoritott egyet], Villeneuve-on mar csak sajat maga rohog [pl. az ominozus spai baleset utani eset], Fisichella azon ugykodik, hogy beferjen Takagi ele, Alesi, Herbert es Panis [Olivier a balesete ota] szurkek, mint az egerek. Diniz szorgalmas munkaval bedolgozta ugyan magat a kozepmezonybe, de ennyit, s nem tobbet ert a produkcioja. De la Rosa es Zonta biztos, hogy nem adnak majd ki ketten sem egy uj Sennat, vagy Prostot.
A Minardi valoszinuleg kiszall...
A Honda meg a rajt elott elszaladt a motorszallito titulus biztonsagos rejtekebe.
Meg szerencse, hogy folfele is tornek csillagok: Frentzen nem sokat hibazik es egyre gyorsabb, Ralf Schumacher a jelek szerint kepes atvenni batyjatol a stafetabotot, Rubens Barrichello pedig valoszinuleg megszerzi majd a Ferrarinak azt a 20 eve vart VB cimet a kovetkezo evek vmelyikeben. Mika Salo meg a gyors palyakon potencialis eselyes egy jo viszonylag jo kocsival.

Kivancsi vagyok Heidfeldre az izmosodo Peugeot motorral es Trullira a Jordan-Mugennel.
Kivancsi lettem volna szegeny Gonzalo Rodriguezre, aki nagyon szepen tudott menni az F3000-ben es ujonckent a CART-ban. Sajnos neki kellett meghalnia "vendegkent" az amerikai oruletben. Abban a vidamparkba illo erosen dontott sikanban meg elpusztulhat nehany pilota, kesz csoda, hogy eddig nem haltak meg eddig tobb tucatnyian ott. Ez (is) Amerika ...

maul Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2434
Helló Mindenkinek!

Azt az infot szeretném közzétenni, hogy a Westel Megapress szolgáltatásai között beindult az F1 hiradó is. Azt igérik, hogy amint hozzájuk beérkeznek a hírek -az eddigi többi Megapress szolgáltatáshoz hasonlóan- SMS-ben tájékoztatják a Megapressbe regisztrált előfizetőket.

Mai hírük az volt, hogy Fissichella civil autóját szétpakolták az olasz szurkolók a monzai futamot követően. A kár jelentős.

üdv:

Maul

Dilidodó Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2433
Sziasztok

Egyik kedvenc pilótám volt Alessandro Nannini, annak idején a Minardi F-2-es csapatában kezdett, majd tartott a csapattal az F-1-be. 1988-ban kerult a Benettonhoz, ahol '89-ben a Japán versenyen megszerezte első győzelmét. Nagy ígéretnek számított, kb. mint manapság Barichello. '90-ben történt az ominózus baleset a Japán GP előtt, mikor is a SAJÁT helikopterét vezette - volt róla papírja, de mint az ifjabb Kennedy esete mutatja, ez nem sokat ér - és köd vagy valami ilyesmi miatt lezuhant. A forgó rotor pedig levágta a jobb kezét alkartól. Az orvosok nem sok jót jósoltak, de annyit el tudtak érni, hogy ha félig-meddig is, de tudja használni a kezét. A DTM-be került vissza az Alfa csapatához, volt egy-két teszt lehetősége a Benettonnál - ők mindvégig kitartottak mellette - de képtelen volt az akkor még manuális váltót kezelni. Hogy most mi van vele, nem tudom, de szerintem már végleg szögre tette a sisakot. Röviden ennyi :))

Üdv,
Dodó

konor_ Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2432
Meg annyit, hogy papir (es tudas?) nelkul vezette a haver helikopteret, annak idejen legalabis ezt mondtak.

konor

Mogorva Creative Commons License 1999.09.14 0 0 2431
Hát, ha még csak kívűlről nézett volna úgy ki! Ugyanaz, vagy még nagyobb sebesség, csupán a két környi pörgés fékezte a Mclarent, de szerintem a becsapódás sebessége nagyjából ugyanaz volt. ennyit a bugris szurkolókról... :(
nohab Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2430
Ha már a nézőknél tartunk, Häkkinen hockenheimi defektje és emiatti kicsúszása KÖZBEN ugrálva örültek a német mnézők, pedig ez a baleset kívülről kb. úgy nézett ki, mint MSSchu pár héttel korábbi bukása...

013

Bukoba Mandaka Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2429
Nem mondal hulyeseget. Halikopter balesete volt, es utana visszavartak a karjat, es valoban a nemet turaauto bajnoksagban versenyzett (versenyez?) most is. Ha jol tudom alfat vezetett.
Sz Tamas Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2428
Hello!
Nem akarok hülyeségeket beszélni, de ha jól emléxem, akkor őt láttam a Német túraautó bajnokságban. De lehet, hogy nem ő volt, hanem Patrese, vagy egy harmadik olasz, aki egyszer a Ferrarinál Alesi-t helyettesítette, nagyon jól. (most Salo is hasonlót csinál.)
De nem halikopter balesete volt?
Vagy már mindent összekeverek? :o)
Sz Tamas
Légtornász Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2427
Lehet, hogy kicsit off-topic, bár inkább archívnak mondanám. Tehát emlékszik valaki még egy Nannini nevezetű pilótára? Pont most nézegettem egy Minardi oldalt, ott láttam meg a nevét, de ha jól emlékszem, akkor főleg a Benettonnál vezetett. Pontosan addig, amíg valami (????) le nem vágta a karját. Ha jól emlékszem akkoriban volt szenzáció meg egyéb körítések, de szépen lassan lecsengett a dolog, a fazon meg eltűnt. Hallott róla valaki valamit? Benne van még valahogy a FORMA 1-ben?
Bukoba Mandaka Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2426
Sokkal szimpibb volt par evvel ezelott meg Jordanos koraban. Igazi vagany srac, aki nem riadt vissza egy kis adok kapoktol a palyan vagy akar a palya szelen. Erre most oregurasan autozik, es teljesen ostoba dolgokat nyilatkozik.
Bukoba Mandaka Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2425
Kezdem teljesen megutalni Irvine-t. Jobban tenne, ha a palyan villogna, nem a taho beszolasaival. Igazabol ferrari szimpatizans volnek, de ez a viselkedes egyaltalan nem tetszik. Az, hogy lesz-e a Ferrari vilagbajnok, vagy sem, SZVSZ nem csak rajtuk mulik. Ha a McLarennel osszehoznak meg egypar ilyen futamot, konnyen megnezhetik magukat. Lehet villogni az edzeseken nehany kor alatt, de a F1 nem csak errol szol, hanem a megbizhatosagrol is, tecnikai es emberi vonalon egyarant. Ebben pedig a Ferrari egyelore eleg jol all. Eleg csak arra gondolni, hogy Irvine eddig egy kivetellel minden futamon pontszerzo volt, es az auto is tobbnyire megbizhatonak bizonyult. Szoval szerintem nyilt a jatszma, meg akarmi is lehet belole. Mas kerdes, hogy ilyen teljesitmennyel szerintem sem erdemelne Irvine vb cimet.
weirdo Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2424
Sokat törtem a fejem, hogy leírjam-e a véleményemet.... Irvine a nyilatkozatai alapján annak örülne legjobban, ha minden pilótatársa, aki megakadályozhatja, hogy világbajnok legyen (:))))))), a barom) ott döglene meg a pályán és ezt ez a állat egyenesben nézhetné végig az agóniájukat. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy lehet valaki annyira embertelen, hogy szimpatikus lehet neki egy ilyen versenyző, akiből csak a genny és a mocsok csorog, sőt, fröcsög. Ideje lenne, hogy a Formula 1 eme rákfenéje örökre eltűnjön a pályákról, ki kellene vágni, mint egy ocsmány tumort. Most nem a Hakkinen rajongó beszél belőlem, sőt, perpill inkább Coulthard vagy Frenzten áll hozzám közelebb, de ez akkor is felháborító. Visszasírlak, tahó Piquet!!!!!
w
Poedle B. Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2423
A BAR-nak tobb a loveja. Szerintem ezert valasztotta oket a Honda :-((((

Bye

P.B.

Degeczi Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2422
Raadasul, ha a dolgok igy mennek tovabb, Hakkinen csak az iden volt nevezheto egyetlen komoly ellenfelnek. Jovore eselyesek lehetnek a Jordanek is. Tenyleg, erti vki miert nem oket valasztotta a Honda?
PF Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2421
Szerintetek mit gondolhat otthon Schumi, amikor látja, hogy egyetlen komoly ellenfele, Hakkinen három futamon esett ki, mióta ő nem versenyez. Nincs értelme azon vitázni, mi lenne ha.... de SZVSZ, ha nincs az a balesete, akkor hat futam alatt akár 40, vagy még több pontot is összeszedhetett volna és három futammal a vége előtt simán vezetne, nem is beszélve a csapatVB-ről.
Korábban valahol azt írtam, hogy Schumi és a Ferrari '97-ben állt legközelebb ahhoz, hogy világbajnok legyen. Az elmúlt hat futam alapján idén még közelebb állhatna....
konor_ Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2420
CART-Baleset
Szomoru...
Most, toletek hallottam elosszor...:(
konor_ Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2419
Hakkinen szerinten nem vezet erzelem nelkul, csak nem mutatja kifele.
Miert?
Mert finn, Ok tipikusan ilyenek.
Peldanak emlithetnem Tommy Makkinent, vagy akar egy finn ismerosomet.
Ezert nem kell fikazni senkit!

Erdekesseg[on]
Ismeri valaki a Viper Racing nevu nagyszeru szinulatort.
Parszor veletlenul eljatszottam hasonlo dolgot mint Hakkinen.
Jobbos kanyar, 3-dik helyett 2-dik -> Hatso kerek belassul, mintha kezifeket rantanal, oldaltapadas megszunik, elindul kifele. hiaba elenkormany, csak ugy lehet megfogni, ha folszurom 3-ba.
Nem kell mosolyogni, nagyon elethu es nehez jatek.
Erdekesseg[off]

konor

Degeczi Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2418
Ezek szerint Lauda sem ert hozza. O is csak annyit mondott, hogy valoszinu a vezetoi hiba, de biztosan nem allithatja.
A hibas valtast pl. nyugodtan rafoghatna a valtora.
Degeczi Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2417
Nem is volt tul reg, amikor ha nem is Takagi, de epp Coulthard lokte ki Hakkinent. Egeszen biztos, hogy kevesen nyilatkoztak volna annyira higgadtan azutan, ahogyan o tette.
Az amugy igazan jokedelyu Norbert pedig egyszeruen csak azt nyilatkozota az RTL-nek (meg az edzes alatt), hogy nem erti az ilyen vidam hozzaallast. Kesobb Hakkinen mondta uezt. Ok igazan ott voltak a kozelben, vagyok olyan marha, hogy elhiszem amit errol mondanak - meg ha magam nem is latom. Mondjuk azt sem latom, hogy WC-re mennek a BAR tagjai, de ettol meg konnyen lehetseges, nem? Miert hazudnanak a McLaren-esek? Semmi okuk ra.
Az valoban megnyugtato, ha a pilota onmaga pattan ki a kocsijabol, de meg korantsem jelenti azt, hogy nem serult meg. Oriasi az ilyenkor atelt lassulas, barmi megtortenhet.
Tovabbra is varom Hakkinen elitelendo "kitoreseit, nyilatkozatait".
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2416
Kedves Chavo!
A Hungaroringen is láthatta mindenki...
Wolverine Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2415
Üdv a díszes társaságnak!

Kezdhetünk fogadásokat kötni Frentzen vb-ságának esélyeire... Ha bejön, kegyetlen nagy durranás lesz a szagkommentár a la MKirTv számára... Egyébként milyen jogon fikázza Takagit, az a srác is tud menni, lásd Melbourne idén. Bye

Chavo Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2414
Ez nem rokonszenvesség kérdése. Mindenki láthatta mi történt. Aki ért hozzá, meg is mosolyogja (kiröhögi) Hakkinen érvét, ha műszaki hibára fogja.
Ő így kerülhetett ki győztesen az afférból.
Más pilóta is volt hasonló helyzetben, ők is elismerték bakijukat. Ilyen van!
Chavo Creative Commons License 1999.09.13 0 0 2413
Nos én konok ember vagyok, többnyire azt hiszem el, amit 2 gülü szememmel látok.
Valóban nagyon súlyos balesetek voltak az ominózus BAR esetek. DE mindkét pilóta rögtön kipattant a kocsi romjaiból. Ezt TI is láthattátok a TV-ben, csak a Jenő aggódott feszt. Bevágták rögtön a boxot is, ahol aggódva figyelték a fejleményeket és csak akkor nevettek, amikor Villeneuve vigyorogva mesélte a történteket. Ezek a tények, amiket nem az internetről szedtem, nem a jenő mondta, nem a kocsmában hallottam, hanem ÉN láttam!
Norbert Haugh nem isten, viszont kellően elfogult gyermekével szemben, mint feleségem, amikor a gyereknek afférja van a suliban.
Nos emberi dolog dühkitörés, sírás, stb. Nem emberi, ha valaki nem veszi le a sapkáját a himnusz alatt. (Ő is lehet fáradt). Valamint erőszakkal fenyegetözni. (Gondoljatok bele: Takagi ráhúz az őt előző Hakkinenre és kilöki a pályáról) ne mondjátok, hogy ilyenre a bufurc kisfiú nem hívná ki egy párbajra.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!