Meg de la Rosa is hatrabb lett parancsolva egy (Vileneuve megbuntetese utan ket) hellyel, mert nem vette eszre a sarga zaszlot. - Biztos azt hitte, hogy a nemzeti lobogoval biztatja egy nezo. :-)
Azert a Rubens-Schumi-Fisichella-Irvine csapat rajtja eleg izgalmas lehet, mivel a brazilt tuzeli a hazai kozonseg, a masik harom meg eleg "orult" ...
A bemelegitesen Schumi csak 5 tizedre volt a ket ezustnyultol ...
A meglepit viszont Panis, a gall kakas szolgaltatta, aki 2 tizedre megkozelitette MSch-t. Panis egyebkent "szokott" itt pontot szerezni ....
Meg az is lehet, hogy a boxstrategian mulik majd a gyozelem. Az vilagos, hogy Coulthard gyilkolni fogja Hakkinent, mivel ma is csak 4 szazad volt kozottuk.
En meg mindig nem vágyok a Palik kozvetitesei utan. Szerintem semmi baj a Knezy-vel, csak ne mondana el szazszor, hogy: "a forma-1 vilaga".
Ha a ket merci kibirna, az eleg unalomaba forditana az egeszet. Mar csak Barichelloban bizhatok.
Jeno tényleg kezd bosszantó lenni ...
De lehet, hogy csak ilyen nap volt tegnap, mert az RTL is bosszantóan gyenge volt.
Meg az edzés is unalmas.
Ráadásul ezen a pályán alig lehet elozni. És a brazil tévések híresek a hozzá nem értésükrol.
Legalább eso lenne...
Vagy háromszor a két óra alatt ...
Ünnepélyesen bocsánatot kérek Palik Lászlótól, amiatt, hogy azt hittem róla, hogy Ő a világ legidiótább forma-1 kommentátora. Knézy bajtárs bebizonyította, hogy minden relatív...
Bár őt már szerintem csak Halász Judit tudná alulmúlni F-1 közvetítésben.
Mi lesz, ha olyan futamot fog közvetíteni, amit még nem látott előtte és élőben megy.
EZ EGY KATASZTRÓFA. A szegény srác, akit mellé ültettek szakértőnek, úgy le volt halkítva, hogy Knézybéla a levegővételével is eltudta nyomni. Bele is folytotta a szót párszór a fiúba.
Na ez idáig elég unalmas, szegény Zonta balesetét leszámítva. Vagy még azzal is.
Ha nem esik az eso, akkor a McLarenek kiesése hozhat csak érdekes versenyt. Esoben Rubens és Schúmia favoritok.
01. HAKKINEN McLaren Mercedes 1'16"568 201.797 km/h
02. COULTHARD McLaren Mercedes 1'16"715 + 0'00"147
03. BARRICHELLO Stewart Ford 1'17"305 + 0'00"737
04. M.SCHUMACHER Ferrari 1'17"578 + 0'01"010
05. FISICHELLA Benetton Playlife 1'17"810 + 0'01"242
06. IRVINE Ferrari 1'17"843 + 0'01"275
07. HILL Jordan Mugen-Hond 1'17"884 + 0'01"316
08. FRENTZEN Jordan Mugen-Hond 1'17"902 + 0'01"334
09. WURZ Benetton Playlife 1'18"334 + 0'01"766
10. HERBERT Stewart Ford 1'18"374 + 0'01"806
11. R.SCHUMACHER Williams Supertec 1'18"506 + 0'01"938
12. PANIS Prost Peugeot 1'18"636 + 0'02"068
13. TRULLI Prost Peugeot 1'18"684 + 0'02"116
14. ALESI Sauber Petronas 1'18"716 + 0'02"148
15. DINIZ Sauber Petronas 1'19"194 + 0'02"626
16. VILLENEUVE BAR Supertec 1'19"377 + 0'02"809
17. ZANARDI Williams Supertec 1'19"452 + 0'02"884
18. DE LA ROSA Arrows TWR 1'19"979 + 0'03"411
19. SARRAZIN Minardi Ford 1'20"016 + 0'03"448
20. TAKAGI Arrows TWR 1'20"096 + 0'03"528
21. GENE Minardi Ford 1'20"710 + 0'04"142
107% time 1'21"928
Megkerültem. Bocs azoktól, akik számítottak az elozetesemre. Kopasz külön bocsi és ne legyél szomorú!
Eloször is a TV program:
Ma:
Idoméro edzés: 17.55 RTL és ORF1,
kb. 22.40 MTV1 felvételrol.
Holnap:
Bemelegítés: 13.15 RTL és 13.25 ORF1.
Elozetes és verseny: holnap 17.00 RTL. (Videósok vigyázat! Itt 17.45-tol általános hírösszefoglaló lesz tíz percben, addig át kell kapcsolni az ORF1-re, esetleg a RAI Unora)
Verseny: 17.45 ORF1.
(A RAI UNO pontos idopontjait nem tudom.)
Verseny felvételrol: kb. 18.50 MTV1.
Összefoglalók: 19.55 RTL és 21.00 DSF.
Legfrissebb:
A mai elso szabadedzés eredménye:
01 COULTHARD McLaren Mercedes 1'17"035 200.574 km/h
02. HAKKINEN McLaren Mercedes 1'17"333 + 0'00"298
03. BARRICHELLO Stewart Ford 1'17"979 + 0'00"944
04. FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'18"047 + 0'01"012
05. M.SCHUMACHER Ferrari 1'18"110 + 0'01"075
06. HILL Jordan Mugen-Honda 1'18"415 + 0'01"380
07. ALESI Sauber Petronas 1'18"457 + 0'01"422
08. R.SCHUMACHER Williams Supertec 1'18"599 + 0'01"564
09. HERBERT Stewart Ford 1'18"605 + 0'01"570
10. IRVINE Ferrari 1'18"682 + 0'01"647
11. DINIZ Sauber Petronas 1'18"738 + 0'01"703
12. WURZ Benetton Playlife 1'18"896 + 0'01"861
13. FISICHELLA Benetton Playlife 1'18"898 + 0'01"863
14. ZANARDI Williams Supertec 1'18"930 + 0'01"895
15. TRULLI Prost Peugeot 1'19"037 + 0'02"002
16. VILLENEUVE BAR Supertec 1'19"459 + 0'02"424
17. ZONTA BAR Supertec 1'19"662 + 0'02"627
18. PANIS Prost Peugeot 1'19"808 + 0'02"773
19. SARRAZIN Minardi Ford 1'19"984 + 0'02"949
20. TAKAGI Arrows TWR 1'20"008 + 0'02"973
21. DE LA ROSA Arrows TWR 1'20"294 + 0'03"259
22. GENE Minardi Ford 1'21"033 + 0'03"998
Koszonom szepen az informaciokat.
Schumachernek meggyogyult mar a bokaja? Mintha olyasmit hallottam volna, hogy kificamitotta. Tudtok errol valamit?
Meg tenyleg megszuletett a kisfia?
Most néztem meg a magyar txt-t, és azt írja, hogy vasárnap 17.50 formula 1. Brazil nagydíj, egészen 21-ig. Szerintem tehát élőben magyarázza hülyeségeit a Knédli, mivel 19-kor kezdődik. De a mai időmérőt tényleg csak 22.40-től adják. :o(
De ha mondjuk megfelel német adó is, akkor tudom ajánlani Macs írását.
Csak eddig volt bennt az ORF teletextjében. Meg a tavalyi végeredmény, ha valakit érdekel:
1. Mika Hakkinen
2. David Coulthard
3. Mikchael Schumacher
4. Alexander Wurz
Remélem, hogy a jó öreg Wurz nem fog holnap sem szégyent hozni az osztrákok fejére.
Viszont félek a boxutcától. Olvastátok a csütörtöki Nemzeti sportot? A rendezők ötlete az volt, hogy aki ki akar menni a boxutcába, az tegye fel a kezét, így jelezzen a mögötte lévőnek. Hááááát, mindezt 300 km mellett, verseny közben, nem mondom, szép lenne. De majd kiderül.
Sziasztok!
Hajrá Ferrari!
Ez egy jó verseny lesz , érzem.
Alejandro Magno ígért egy jó kis előzetest a versenyhez, de úgy látom még nem volt rá ideje. Most szomorú vagyok. -((((. Sebaj, Hajrá Schumi, hajrá Irvine, hajrá Ferrari!!!
Mentek nehany kort mar csutortokon? Amiota csak egy idomero van en nem tudom kovetni a dolgokat. A FIA-nal legalabb is ugy irtak hogy aprilis 8-11. Ha valaki tud eredmenyeket kuldje el.
A szokásos londoni oddsok :
Ki nyeri a versenyt?
Hakkinen 13-8
Schumacher 7-4
Coulthard 7-2
Barichello, Irvine 16-1
Hill, Frentzen 20-1 ez már egész jól fizet
xpt
Nem kevesbe fontos hir, hogy megszuletett a legkisebb Schumacher fiu.(igaz, hogy a nagyobbik kolok lany) Az apja szerint nem lesz belole F1 driver, mert allitolag meg kicsi...
A hir marcius 22-re datalodik.
Hello Mindenkinek!
Stephane Sarrazin fogja Badoer-t pótólni, aki mellesleg a Prost tesztpilótája. Ha már Prost, akkor még ide lóg az is, hogy kifejlesztettek egy új felfüggesztést, ami a betiltott aktív kerékfelfüggesztésre emlékeztet, csakhogy ezt nem tiltja a szabályzat. Hiába, most már ideje lesz a csapatnak a tulaj nevéhez méltóan szerepelni.
A tesztek folynak, sajna az eredményekre nem emlékszem, Badoer eltörte a lábát és híreim szerint Verstappen pótolja majd, én meg mérges vagyok, mert nem tudom élőben megnézni a futamot hétvégén, lévén akkor épp a vonaton fogok ülni és épp Pest felé zötykölődöm majd. Úúúúútálom videóról egy héttel később visszanézni a dolgokat :-((( Bye
Már majdbnem teljesen elsüllyedt a topic. Több mint 10 napja nem írt bele senki. Mi az nincs híretek? Senki nem tesztel? Vagy még messze van a jövő heti verseny?
Na most elmentem a friss termést, aztán majd otthon elolvasom....
Hat igen. Mondjuk nekem nagyon ellenszeves volt ahogy eltunt egy ev utan. Nem akart kuzdeni. Pedig azert szerintem o annal tobbet tudott. Csak kenyelmesebb volt visszamenni az IndyCar-ba.
Szerintem a Forma1 meg mindig sokkal erosebb mint a CART ezt lehet latni abbol hogy azok akik Forma1-ben a gyengebbek kozott vannak a CART-ban egesz jol erzik magukat. Lasd Gugelmin vagy Max Papis vagy eppen Zanardi. Persze az az igazi ha valaki mind a kettot megnyeri de a Forma1-nek egyertelmuen nagyobb az erteke. Ezt az utobbi evek atigazolasai cask egyertelmubbe tettek. Persze ez nem azt jelenti hogy a CART-ban nincsenek tehetseges versenyzok de hogy valaki valojaban milyen jo az csak a Forma1-ben derul ki.
Ez csak egy kicsit off, érdekességként :
Colin McRae idén a Stewart-nál kap egy "test drive"-ot, valószínűleg marhaketing az egész, de kiváncsi vagyok mit tud majd nyújtani.
xpt
AlUnser-ről nem tudok semmit, mint írtam csak az összefoglaló végét láttam. Remélem nincsen nagy baja, ő is a legjobbak között van régen. Franchittit már tavaly is nagy figyelem kísérte, úgy hallottam, hogy az idén akár a bajnoki címre is esélyesnek tartják. Egyik szemem sír, a másik nevet, ha esetleg a két kedvencem fog csatázni a bajnoki címért. Úgy legyen! Mindenesetre érdemes figyelni a CART-ot, mivel az utóbbi években egyre nagyobb a versenyzők oda-vissza vándorlása az F1 és a CART között.
most nézem a naptárt, már három hét sincsen a köv. futamig!
Kopasz: Kovetkezo verseny aprilis 11-en.
Szoljatok ha a CART offtopicnak szamit. Szerintem a kovetkezo versenyig mehet aztan ugy is lesz tema. Ugy latom nem sokminden valtozott tavaly ota. Az ev vege fele Franchittinek volt nehany jo versenye, Andrettivel egyutt neha megszorongattak Zanardit. Nekem Herta neve hianyzott ebbol a felsorolasbol remelem a vegen o is odaer. Altalaban megnezem a Cart versenyeket de a rajt utani baleset miatt volt egy 10 perces korozgetes ugyhogy vegulis nem neztem meg. (Az ovalpalyas versenyek ugysem olyan erdekesek) Az elejen a balesetnel megserult AlUnser jr. ha tudjatok mi van vele irjatok meg.
Üdv!
Igaz, hogy kissé offtopic a CART, de így a két F1 futam közötti hosszú szünetben legalább van valami érdekes verseny, ami hasonlít azF1-re. Tegnap este az Eurosporton láttam az évadnyitó verseny összefoglalójának a végét. Bár csak fél szemmel követem a CART-ot, ott is vannak kedvenceim. Tegnap a régi nagy kedvencem nyert, Greg Moore a mercedes motorral lazán bejött elsőnek. Másik kedvencem a jövő (jelen?) nagy reménysége, Dario Franchitti (skót fiú) úgy lett harmadik, hogy mindössze néhány körrel a vége előtt mesterien ment el az akkor harmadik mellett. A második helyet a nagy öreg Andretti szerezte meg.
Hány hét van még az Argentin GP-ig?
bcsi: Hogy nehezebb lenne az F3? Lehet hogy nehezebb vezetni az F3-as autokat de biztos hogy az F1-ben a legnehezebb versenyt nyerni mert ott vannak a legjobb versenyzok. Most nem jut eszembe melyik de van egy olyan versenyosztaly ahol vezetoszarnyak nelkul mennek. Na azokat az autokat biztos nehezebb vezetni mint az F1-eseket (megha kicsit lassabbak is) de azthiszem abban egyeterthetunk hogy a F1-es versenyzok tobbsege meg tuda birkozni veluk.
Mas: Vasarnap volt az elso CART futam. Nezte valaki? Szerintetek ki lesz iden a bajnok?
Éppen útban voltam focizni ma a Margitszigetre, amikor a rádióból azt hallottam, hogy a kínai forma-1-es verseny ezekben a pillanatokban ért véget. Egy ideig gondolkoztam, de aztán rájöttem ennyire nem lehetek hüje. Szóval jó kis szivatás volt, csak majdnem agyvérzést kaptam tőle.
Mikor is lesz a következő verseny?
Kozvetitettek ok mar Senna idejeben is: emlekszem a baleset idejen Watson megrokonyodott szavaira (I've never ever seen such..) amikor vkit utjarangedtek a boxutcabol mikozben Senna a kocsija mellett haldoklott.
Rubens Barrichello meglepte a Barcelonaban tesztelo csapatokat és az F1 szurkolóit egy álomkörrel Katalóniában. A most megfutott idovel tavaly a második helyrol rajtolhatott volna a versenyen, a két McLaren közül. Úgy látszik, van már olyan autó, ami (edzésen legalábbis) lépést tart a McLarenekkel. Csak kitartson a verseny végéig ... Ráadásul a következo verseny Brazíliában lesz!
Rubens Rulez!
Az idei frissített barcelonai lista:
R. Barrichello Stewart 1:20.54
J. Trulli Prost 1:21.09
M. Hakkinen McLaren 1:21.141
H.H. Frentzen Jordan 1:21.37
D. Coulthard McLaren 1:21.44
D. Hill Jordan 1:21.50
A. Wurz Benetton 1:21.560
M. Schumacher Ferrari 1:21.69
J. Alesi Sauber Petronas 1:21.72
G. Fisichella Benetton 1:21.899
J. Herbert Stewart 1:22.02
O. Panis Prost 1:22.37
J. Verstappen Honda 1:22.427
R. Schumacher Williams 1:22.63
M. Gene Minardi 1:22.825
P. Diniz Sauber 1:22.925
T. Takagi Arrows 1:23.326
P. De la Rosa Arrows 1.23.596
A. Zanardi Williams 1:23.6
J. Villeneuve BAR 1:23.8
E. Irvine (Ferrari F300) 1:23.9
M. Salo Arrows 1:23.919
1998. rajtsorrend:
------------------
David Coulthard Mika Häkkinen
McLaren MP4/13-Mercedes #7 McLaren MP4/13-Mercedes #8
1:20.996 1:20.262
Giancarlo Fisichella Michael Schumacher
Benetton B198-Playlife #5 Ferrari F300 #3
1:21.894 1:21.785
Eddie Irvine Alexander Wurz
Ferrari F300 #4 Benetton B198-Playlife #6
1:22.350 1:21.965
Ayrton tenyleg a legnagyobb volt. Ha nem hal meg talan megusztuk volna azt a nehany evet amikor alulfinanszirozott csapatok kozepes kepessegu versenyzoi nyertek vilagbajnoksagot. Megneznem mikor lesz legkozelebb olyan futam amikor 3 3-szoros vilagbajnok van a palyan. Ja igen es akkoriban (na jo lehet hogy az nehany evvel kesobb volt) az Eurosport is kozvetitett. John Watson & Ben Edwards Rulez.
Már megint tesztelget a jónép. Most így néz ki az idei silverstone-i összesített dicsoségtábla:
G. Fisichella Benetton 1:25.670
D. Coulthard McLaren 1:25.783
M. Hakkinen McLaren 1:26.153
A. Wurz Benetton 1:26.838
J. Verstappen Honda 1:26.915
R. Zonta BAR 1:27.519
R. Schumacher Williams 1:27.832
T. Takagi Arrows 1:27.840
D. Hill Jordan 1:28.024
P. de la Rosa Arrows 1:28.208
H.H. Frentzen Jordan 1:28.641
M. Salo Arrows 1:28.740
J. Villeneuve BAR 1:29.749
A tavalyi pole position Hakkinené volt 1:23.271-gyel. Tehát itt még jóval lassabbak az idei gépek. De a teszt folytatódik ...
Ja, ez igaz, kedves Fidusz... de akkor is nagyon unalmas a riporteri szöveg, én meg majdnem elalszom hajnalok hajnalán :-(((( Sz Tamás! Tényleg Brazília jön, április 11-én (valaki javítson ki, ha tévedek). Bye
"...gáz lesz, mert Irvine
tavaly sem nagyon bírta a lépést a versenyben maradt M+M-ekkel, és akkor MSch sem mehet...."
Nem. A kedvezmenyezett ilyenkor is elengedheti a csapattarsat, ha lassu a gepe, vagy taktikai okokbol. Az egy klassz tatktika ilyen esetben pl., hogy a masodhegedus keves benzinnel es puha gumikon kilo, majd feltartja az ellenfeleket, akik a sok probalikozasnal-fekezeskor elkoptatjak a valtojukat, fekjeiket, gumijaikat, idegeiket, esetleg ki is csusznak ... A "nyul" azutan egyel tobbet tankolva automatikusan a kiszolgalt kiraly moge kerul, akinek csak a tobbiek elott kell maradnia. Persze ha a nyul nagyon ugyes, akkor meg igy is a tobbiek elott marad es ha nem a csapattarsa van kozvetlenul mogotte, hanem a nagy ellenfelek, akkor nem kell elengednie senkit ... Szoval bonyolult lesz (lenne) ez a dolog. Szerencsere! :-)
Irvine egyebkent tobbszor volt mar gyorsabb MSch-nel es az elso gyozelem meghozta Hakkinen vagy Mansell gyorsasagat is ...
Persze lehet, hogy Imolatol kezdve visszaall a "rend" a Ferrarinal ....
Ha a ket McLaren versenyzo egymast gyilkolja az osszes versenyen, akkor SZVSZ a ket osszefogo Ferrari pilota valamelyike konnyen nyerhet a vegen. A Ferrarinal meg mindegy, hogy ki nyer es mennyibe kerult, csak jojjon mar ossze az a VB cim 20 ev utan.
MSch meg egyre higgadtabb, ugyhogy IMHO belemegy majd ebbe a jatekba is. A nepszerusege ugyis csak none: sokkal jobb volt a renomeja akkor, amikor azonos autoban lenyomta pl. Piquet-t... Most azt beszelik deposzerte, hogy Irvine lassubb autokat kap ...
Ron Dennis meg gondolkodhat, hogy nem inkabb egy ujoncot kellet-e volna az egyik ezustvasaloba ultetni ...
A futam, vagy az edzés alatt én is hallottam valami ilyet. Nem pontosan ezt, de a lenyeg ugyanaz. Ott csak három versenyről volt szó, meg arról hogy MSch nem szerez pontot. Bár, ha bekövetkezik gáz lesz, mert Irvine tavaly sem nagyon bírta a lépést a versenyben maradt M+M-ekkel, és akkor MSch sem mehet. Vagy rosszul értelmezem?
Aha, a Ferrari meg csak ugy potyara kidobja az ablakon azt a sok penzt, amit Schumiert fizetett. Hogy masodpilotat jatszassanak vele. Szerzodes ide, vagy oda. Az uzleti erdek fog donteni, ez pedig Schumi javara billenti a merleget.
De amugy sem fog bekovetkezni, hogy Irvine tobb pontot kaszaljon, velemenyem szerint.
!!!!!!
MSch a genfi autoszalonon kijelentette, hogy ha a csapat erdekei ugy kivanjak, segiteni fogja Irvinet.
A nepek azt beszelik, higy Irvine szerzodeseben van egy olyan pont, miszerint, ha az elso ot versenyen legalabb harminc pontot szerez es MSch-nek kevesebb pontja van, akkor Michael csak masodhegedus lehet abban az evben. Magyarul, ha Irvine 2-t megnyer a kovetkezo 4 futambol, akkor mar csak 3 pont kell neki a masik ketton a boldogsaghoz. Ha egyet nyer, akkor ....
Vki akinek van ideje szamolja mar ki a tobbi eshetoseget!
Csiga-Biga
Senna tényleg király. Valami olyanra is emlékszem, hogy több csapat már félautomata váltóval ment, ő meg még lelkesen kuplungolt, és tartotta a lépést (ha jól emlékszem).
MSchumi meg olyan ember amilyen, de szerintem nagyon jól keni a gépet. Bár tavaly év végén amikor odament Hekki fiúnak gratulálni az jó húzás volt. Mármint, ha magától csinálta és nem az önreklámozás miatt.
A Palikot nagyon akkor utáltam meg, amikor az egyik tavalyi versenyen nem volt mit kiabálnia (nem csúszott ki senki), ezért elkezdte ordítani az éppen bevágott pilóta nevét. Amikor már harmadik kör óta a Frentzent mutatták kicsit idegesítő volt. Ja meg ha a Dávid Sanya valami okosat akart mondani (ki hova akar igazolni, mi újság a csapatoknál ...) abba is állandóan beleordított. Egyetértek Wolverine :))
"...Mer olyankor le szokta körözni a 100 lóerővel erősebb McLareneket...:)"
Szakértök szerint a Ferrari motorok erösebbek mint bármely másik a mezönyben. Dehát a lóerö nem minden...
Bevallom oszintén, arra nem emlékszem, hogy Schumacher kapott-e itt Sennától kört, de hogy kirepült, az biztos. Akkoriban meg Barrichello is jobb volt esoben, mint MSch ... Egyébként vmikor akkortájt akarta a Ferrari Barrichellot szerzodtetni. Csak aztán Schumacher mellett döntöttek, aki nem engedett tehetséggyanús pilótát a csapathoz. Na Senna azért ilyen gusztustalanságokat nem csinált!
Amikor eloször megláttam a Senna nevet a ´84-es elso rajtlistán, hát azt hittem, hogy elírták Serra nevét ... Aztán kiderült, hogy nem egészen. Ayrton da Silva már év elején pontot szerzett, májusban Monte-Carloban azután megszégyenítette Prostot, Laudát, Piquet-t, Mansellt, de Angelist és a többi akkori menot ...
Attól kezdve majdnem 10 évig neki szurkoltam. Azután jött az imolai betonfal.
Stílszerúen a mezony élérol távozott ...
´93-ban tényleg csúcs volt, amit muvelt: lépten-nyomon megalázta a gyári Ford motorokkal repeszto Patreset és Schumachert, a min. 50 lóerovel gyengébb "vásárolható" elozo évi Ford motorral.
Azután, hogy Senna eltávozott, Schumacher is tudott nyerni. Ha Senna marad, akkor az utóbbi 5 világbajnokságból úgy kb. 4-et nyert volna.
Csak megerosíthetem, hogy:
"...de a "Jordán"ozása már az idegeimre megy. És mindenkivel éppen egy hete beszélgetett, mindenkivel nagyon jóban van, mindenki egy nagyon aranyos fiú, akivel éppen (minő véletlen) a múlt héten találkozott éppen és milyen jót beszélgettek. Meg ez az izé..tudod má, mit akartok mondani...Brrrr..."
:-))) Sajnos ebben az a vucc, hogy nem vicc...
Igazad van. Ayrton nagyon tudott.
Az Ő haláláról is a FIA tehet, meg a Williams tervezői, ha jól emléxem.
Nagyon tudott szegény.
Mondjuk Sch azért meg tudta verni. Meg most is kapott egy kört.
alejandro_magno
A szepemleku doningtoni Europa nagydijon meg a sokak altal istenitett sumaher is kapott egy kort (?) Ayrtontol. Vagy rosszul emlekszem?
Szerintem a Formula 1 pilotak ket reszre oszthatok: 1. Ayrton Senna 2. a tobbiek
O TENYLEG TUDOTT VEZETNI!!!
AYRTON RULEZ FOREVER!!!
Üdv cyd! A fickót de la Rosanak hívják, kicsivel lejjebb alejandro_magno betett róla egy linket (egyébként egyetértünk). Knézy jobb mint paliklaci? Ez is megérne talán egy topicot... Szerintem jó közvetítés magyar nyelven jópár éve nem hangzott el. Csak a külföldi csatornákat tudom javasolni - az ORF-et nem, túl szájbarágós a közvetítés, ugyanazt elismétlik hatszázezerszer, de legalább észrevesznek mindent, amit a monitor mutat, ráadásul Wurz-drukkerek, ami talán túlzás ezen a szinten. Összegezve: le Knézyvel és Frankllal, alejandro_magnot a riporteri székbe! :-))) Bye
Viszont van Isten mert palik "barátunkat" úgy láccik elmozdították onnan. Azt még lenyelem, hogy a Jenő nem érti a kiírt számokat, de a palik üvöltözésével és azzal, hogy én mezei tv néző 1, 2, 5 perce már láttam valamit ő meg csak az ezredik ismétlésben fedezte fel az kicsit felháborító volt.
Szerintem a McLaren még mindíg ugyanott tart ahol tavaly, amit Te is írtál: gyorsan mennek és néha ugyanilyen tempóben döglenek meg az autók. Annyi pénzből és szakemberből már kihozhattak volna valami megbízhatóbbat.
Más. Láttátok az új fiút, a spanyolt? nem emlékszem a nevére, de azért nem ügyetlen a fickó.
1. A Ferrarinak korlatlan a koltsegvetese, a McLarennenk "csak" nagyon magas. Gyakorlatilag e ket csapat elott nincsenek penzugyi akadalyok az F1-ben.
2. Adrian Newey ugy '88 korul tunt fel a Leyton-House March tervezojekent. Annak idejen az o autoi voltak messze a leggyonyorubbek es egyedul Capelli volt az az egyikkel aki abban az evben tartosan a McLarenek elott tudott maradni. O is csak egyetlen versenyen egy ideig ... Newey kocsijai sokszor gyorsabbak voltak, mint a szinten Judd motorral szerelt Williamsek Nigel Mansellel ... Azutan Mauro Ilien (ma Mercedes-Benz) motorjai kore rajzolt szep kasznikat, de akkor meg az Ilmor motorok nem voltak vmi megbizhatoak. Nehany ev mulva Newey mar a Williamset erositette, azonban csalodott, mert Patrick Head - leven a csapat reszvenyei felenek a tulajdonosa - muszaki igazgatokent elnyomta ot. A siker azonban feledtette egy darabig a gondokat. De tavalyelott betelt a pohar - kozrejatszott persze a Williams leszallo aganak kezdete is - es Newey engedett az akkor mar Mercis motortervezo baratja hivasanak. Most ujra Ilien motor kore rajzol autot, csak nem Leyton House-Ilmornak hivjak a gepet, hanem McLaren-Mercedesnek. Mivel most joval tobb a zseton, igy a siker is nagyobb ...
Patrick Head viszont vmikor '77-ben csatlakozott az akkor koldusszegeny - egy evvel korabbi "levetett" March autoval es fizetopilotaval szerencsetlenkedo - Williams Grand Prix Engineeringhez. Williamsnek elege volt a nagy nevekbol es a fiatal mernok kezebe adta az araboktol frissen szerzett olajpenzt. (Valoszinuleg azert valasztott olajorszagot szponzornak, mivel volt olyan verseny, amikor uzemanyagot kellett kolcsonkernie, hogy a csapat hazautazzon ...) Patrick Head azutan szenzaciosan jo alvazakat produkalt '78-83-ig, majd '85-87-ben is. Aztan kivalo autok keszultek meg Renault motorral is a kilencvenes evek elejen es kozepen, de Patrick kozben egyre inkabb csak dirigalt ... Eloszor tavaly kapott eszbe, amikor tavasszal az auto egesz hatso traktusat at kellett tervezni, mert a csapat kinosan szereny erdemenyeket produkalt...
A Williams SZVSZ nagy + meglepeteseket '78-ban, '82-ben, '86-ban, '92-ben, '96-ban produkalt. 2000-ben, vagy 2002-ben jon a kovetkezo!
Neweyt nem hiszem, hogy meg tudtak volna tartani, hiszen szamara tobbet er az, hogy szabad kezet kap az auto tervezesenel, mint nehany szazezer dollar. Ugyanezert nem fog pl. a Ferrarihoz szerzodni, amig ott van Brown ...
3. Hajra!
+1 A McLaren International csapatnal mindig egyenloek voltak a versenyzok (volt is belole probelma) csak '97-ben elejen Hakkinen volt "meg egyenlobb", tavaly ev elejen meg Coulthard, mindig az elozo evi eredmenyek alapjan. Persze ez maganvelemeny...
Kopasz
A Benetton akkor valasztotta a Fordot, amikor az a padlon volt: '86-ban olyan rosszul mentek, hogy a Haas-Lola-Ford csapat csodbe ment, Jones es Tambay, a ket pilota pedig tobbe nem kapott szerzodest. Utana egymas kolcsonos motivalasaval, John Barnard fotervezovel, Nelson Piquettel es Michael Schumacherrel jutottak a szupercsapatok koze. Azutan a csucson hagytak ott a Fordot a Renault kedveert. Ezt eddig nem bantak meg, meg a Supertec-ke vedlett Renault is van olyan eros, mint a legujabb Cosworth dizjanu Ford motor.
SzaKing
Rubens Rulez!
Emlekszel a '93-as donningtoni versenyre, amikor Senna es Barrichello leiskolazta a mezonyt a szakado esoben?
Wolverine
Akkor szeressuk a Minardit! :-)
Egy kis teszteles ebben az ot hetben is lesz azert ...
Herbertet egyebkent szeretem ezert voltam vele iyen szigoru. Amikor a '89-es husveti versenyen elete elso futaman negyedik lett, hat besoroltam a nagyok koze. Azutan szurkoltam neki, hogy gyogyuljon meg, kesobb, hogy kapjon normalis autot, azutan meg, hogy gyozze mar le a csapattarsat, MSch-t. Igazabol le kellett volna ot a Williamsnek, vagy a McLarennek szerzodtetnie. Nem hiszem, hogy lassubb lene, mint Hakkinen. Az idei ev eddig nem vmi jol alakult szamara, de meg megtaltosodhat, foleg, ha a motorja birja...
X polgártárs
Most akkor spanyolok, vagy katalanok ezek a torreadorok?
Azert en nem fogadok de la Rosa vilagbajnoksagara, legalabbis az iden nem ....
quick
A McLaren meg lehet tartosabb is, de folytatodhat a pecsorozatuk is ...
A Ferrarikat meg MSch a versenyre egesz jol belotte.
Az edzesen azert tobbet kockaztatnak a pilotak es a tankok uressege miatt konnyu autok nem fekszik rendesen az utat.
Üdv mindenkinek!
Elég új vagyok még, de elszántam magam én is hozzászólásra. Szóval csak halkan csendben.
A M+M tavaly az év közepe-vége felé kezdte el a marha gyorsak vagyunk, de lerobbanunk játékot. Furcsa, hogy nem bírták az új autót sem megbízhatóbbra építeni.
A Ferrari meg nagyon szar. Azért, hogy a Schumi több mint 1 mp-et kapjon edzésen elég durva. Bár a szombati időmérő után azt hittem csak 10 körös lesz a versely. Ha valaki végigment a kicsuszás nélkülaz már furcsa volt.
A Jenő szerint poros volt a pálya. Amúgy az edzésen a Knézy a képernyőre írt számokon sem bírt eligazodni. Az vigasztalhat, hogy focit is ilyen ügyesen közvetíti.
Hajrá Schumi!!
Rosa gyerek a nagyon sötét ló...
Pedro Martinez de la Rosa (spanyol - ki hitte volna - 28 éves)
Japán GT bajnok, a Jordan tesztpilótája volt.
A hüje angolok-angol hüjék 1000-1-hez adjék a Világbajnoki esélyét ( jó befektetés - főleg százalékban nézve).
Üdv alejandro_magno! Persze hogy lemaradt... Minardi rulez! :-) A Benettonos dologban lehet valami, bár én nem bíznék a Supertecben hosszabb távon... Hosszú ez az 5 hét, hiányozni fog az argentin GP. Bye (Azért ne írjuk le Herbertet emiatt a 8 tized miatt és mások nagyobb hátrányt is összeszedtek már saját csapattársuk mögött, szóval tényleg erősnek érzem az elmarasztaló kritikát.)
Megnéztem az Alejandro Magno által ajánlott linkeket, nagyon jó! Viszon tott is éppen az látszik, hogy a 80-as, 90-es években már nem volt az a hatalmas fölény, amit korábban a zseniális Cosworth motor biztosított, de azért ha kellett meg tudták rázni magukat Fordék. Épp ezért jó lenne, ha reklám és presztízsokokból beleadnának apait- anyait. Szerintem a Benetton is a Ford segítségével nőtte ki magát jelentős csapattá. Ez akár a Stewart csapatnak is sikerühet. Mindenesetre a mostani versenyen jól ment a tartalék kocsi is!
Más. A HIX autón az alábbi listát találtam, közre is bocsájtom:
Hali mindenki!
1. Lehet, hogy az M+M gazdag csapat, de azért a Ferrarinak sem kell uzsoráshoz mennie.
2. A Williams remélem még jó pár idényt végigvegetál. Hogyan lehet spórolni egy ilyen tervezőn, pláne, hogy nem is az ő fizuja volt a legmagasabb a csapaton belül.
3. Hajrá Stewartok, Benettonok, bár asszem ez is az M+M éve lesz.
+1 alejandro_magno: Tavaly év elején ki volt az M+M elsőszámú pilótája (már ha egyáltalán volt ilyen)? Ugyanis év elején minden reklámon még Coulthard skót zászlós buksija szerepelt...
Közben nekem meg ez jutott eszembe, hogy az idénnyitó versenyen hat csapat hat autója szerzett pontot. Fizethet Ecclestone mester az utaztatásért.-))) Ez különösen a kisebb csapatoknak (Stewart, Arrows de lehet hogy a Jordan-nak is) nagy segítség, többet költhetnek a kocsikra. A Mclaren meg fizethet legalább Brazíliáig, bár ők ezt röhögve kibírják. Számomra meglepő volt a Stewart-Ford ötödik helye a rajtnál elfüstölt két kocsi után. Ha a Ford megrázza magát, akkor még lehet belőlük valami! Lehet emlékezni, hogy Schumacher is Ford motorral szerezte az első VB címét, ráadásul a Ford sem előtte, sem azóta nemigen tündökölt. Schumi zsenialitását az is mutatja, hogy két egymás utáni évben különböző motorokkal szerzett VB címet. Azért ez sem piskóta!
Tegnap beleolvastam egy Lauda riportba, ő azt mondta, hogy szerinte Michael jelenleg mindenkinél gyorsabb 3-5 _tized_ másodperccel azonos autót feltételezve. Szerintem azért ő ért hozzá. Bár azt is mondta, hogy Coulthard kb. olyan gyors mint Hakkinen, néha gyorsabb. Hááát nem tudom, majd meglátjuk. Ha ez a kettő nagyon kakaskodik, akkor az rossz a McLarennek. Ugyanis ha egymást fogják kergetni ezerrel, sok másodpercre a mezőny előtt, akkor sokszor fogunk olyan versenyt látni, mint most vasárnap. Mercik ki a boxba, jöhetnek a kicsik!
Ja még valami: ki a fene az a de la Rosa? Alejandro Magno, Te tudsz valami háttérinfot róla? (Hol, mennyit versenyzett, milyen eredménnyel, hogy került ide)
Mára ennyi. Üdv: Kopasz
Azért kapott 10 mp-es büntetést, mert megelőzte MSch-t a Safety Car tündöklése alatt.
Persze felmerül a kérdés, hogy ment volna inkább neki?
Azurán rögtön visszaengedte Michaelt a helyére, úgyhogy jó hülye döntés volt ez is ...
Egy megjegyzés Wolverine megjegyzéséhez: Herbert az edzésen 8 tizeddel lassúbb volt. mint Barrichello. :-)
A Minardis mondathoz ugye egy ":-)" is gondoltál?
Én is visszasírtam Palikmadarat, főleg a végefelé, amikor nem sokminden történt a pályán...
Trullira most uaz vár, mint Ralf Schumacherre: Prost tatának meg kell őt nyugtatni, mint ahogy Eddie Jordan és Frank Williams csinálták RSch-sel, aki ma az egyik legígéretesebb pilóta.
A Saubereket se temessük még: Diniz meg-megvillant a hétvégén és Alesi is magához térhet ...
A Benettonok meg ....va gyorsak ahhoz képest, hogy teljesen új kocsit terveztek: Fisichella négyszer(!!!) járt a boxban és csak 33 másodperc volt a hátránya. Kicsit jobb volt a Benetton, mint a Ferrari. Csakhát közbejött Trulli az elefánt ...
Üdv! Én csak az edzést láttam a Knézy-Frankl duótól, de az elég is volt a hétvégére, a futamot az ORF-en néztem... Nem biztos, hogy helyes döntés volt... Esküszöm a végén visszasírom paliklacit! Pár szó a futamról is: kár érte, lehetett volna jobb is. Sch heroikus volt, Eddie megérdemelt már egy sikert, a McLarenek lesznek hibátlanok is még idén (pl. Brazíliában...), és azt hiszem, éremes lesz megkülönböztetett figyelemmel kísérni a Jordanek és a Stewartok versenyzését, Trulli sem indult olyan rosszul (kár azért a hülye balesetért) és meglepően jó volt a Minardi - lehet hogy idén megszerzik 3. F1-es pontjukat? Egy megjegyzés alejandro_magno osztályzataihoz: Herbert nehezen produkált volna jobbat, ha az egyetlen tartalékautóval Barrichello indult a futamon, nem őt hanem a Ford-motort kell hibáztatni a gyenge idénynyitóért. Bye
Hümm...
Palik és a versenyzőfelismerés....
Talán akkor amikor a monitoron megjelent előtte a felirat. Különben sisakról elég nehezen ment. Akkor is gázban volt amikor a Williams-nél más színű rajtszámokkal indultak a kocsik.
Kérdés :Lehet, hogy nem jól emléxem, de nem a Dávid-Palik csodakettős örült valami kis megkülönböztető szigszalagnak pár éve ugyanennél a csapatnál?
Bocsi, ez lemaradt.
Szívesen csinálom, a köszönet a Tasztaltársaknak jár, hogy elviselik a terjengosségemet. Viki is képes volt a mammut-leveleimre válasz-mammutokat gyártani...
Mindig rá gondoltam, amikor Diniz, vagy Irvine remekelt és ez nem egy-kétszer fordult elo a hétvégén. Továbbra is azt gondolom, hogy a rajt elotti egy perces néma csönddel emlékeznem kell CICUSra.
Gluegirl
Lilahajat én is sajnálom, de azért szerencséje volt, hogy éppen nem ment arra senki. Most ki kell nyomozniuk a hiba okát ...
Zanardi a delelotti bemelegitesen gyorsabb volt a masik Williams-nél, a versenyen élesben is mehetett volna. Nem értem, miért bénázott annyit.
A PaceCar behozasa szerintem az IndyCar-ból megirigyelt és ellopott ötlet volt. Teljesen ellentétes a F1 korábbi gyakorlatával. Én személy szerint nem örültem neki, még ha izgalmasabb lett is a verseny - ráadásul ezzel betettek szekény Hakkinennek... :((
Én az első reklámnál átváltottam az ORF1-re. Ott nem volt egy kanyi reklám sem...
Aztán a verseny után meg vissza az RTL-re. Sajnos tíz évi kihagyás után nem teljesen értettem a német szöveget - lehet, hogy újra kéne kezdeni, egy kicsit gyakorolni.
A magyar közvetítést nem láttam, mert éppen úton voltam hazafelé... Nem tudom, Jenő mit művelt, de arra emlékszem, hogy Palik is elég jól felismerte a versenyzőket első pillantásra - nekem ez nem sikerült, én általában csak a csapatot találnám el az autó látványa alapján... - viszont sokszor nem figyelt, és még mindig a 3-4 körrel előbbi helyzet alapján járt a szája, közben megdőlt a körrekord, kiesett egy versenyző, stb...
Villeneuve-t sajnálom, bár szépen tud pörögni.
Schumi viszont nagyon ügyes gyepnyíró (a sokoldalú emberek sohasem unalmasak). Kis Schumi pedig megérdemli a gratulációt, és Irvine-ra is ráfért egy futamgyőzelem. A Mercik pedig eláztak, vagy nagyon jók, vagy nagyon rosszak. Dehát mindent vagy semmit! Legalább a többiek villoghattak.
Habár megkésve, de azért én is néha reagálok a versenyre.
Szerintem nagyon izgalmas volt. Nagyon örültem Eddi győzelmének, már régen megérdemelte volna, annyi mindent megtett már Sch-nak (Pedig igazából Suminak szurkolok). TEHÁT HAJRÁ FERRARI!
De nem vádolhattok egyoldalúnak, mert nagyon sajnáltam a Heki fiut, meg David-ot is. Ez a vasárnap nem az Ő napjuk volt. Pedig mentek, mint a őrült.
Talán a következő verseny már mindenkinek jobban sikerül.
Nagyot csalódtam Zanardiban, mag Zonta-ban. Ennyire rossz a kocsijuk, vagy itt csak ennyire képesek. Remélem egyik sem.
Viszont nagyon pozitív volt nekem Diniz, valamint Trulli ügyes versenyzése.
alejandro_magno: Most látom, jobb kezekbe nem is lehettet volna adni a topic-ot.
Biztosan Viki is így látná, és köszönöm azt, hogy még mindig elmondod, hogy eszedbe jut, hogy kit, miért szerettet, tehát egyszóval az emlékezést rá. Megérdemli.
Gab: Köszönöm a névnapi üdvözletet. Ez szintén jól esett, kellemes meglepetés volt ez is, és alejandro_magno írásai is.
Tehát mindent köszönök.
Nyilatkozatok:
Hakkinen: Már a tartalék autóval indult el a versenyen, az elektronikus gázpedál hibája miatt esett ki. "Nem tudtam teljes gázt adni, majd két körrel késöbb már csak fele gáz volt a maximum. A bokszban elvégzett gyorsjavítás sem hozott eredményt."
Michael Schumacher: "A felvezető körnél sebességbe raktam az autót, de állandóan kiugrott üresbe. Ezért kellett a fiuknak betolni. (A szabályok szerint, ha bármilyen külső segítséget kap a pilóta a rajtprocedúra során és a mezőny összes autója már áthaladt a célvonalon, akkor csak az utolsó helyről indulhat. Az állva maradt Arrows szintén nem számít a hivatalos mezőnybe, ezért Schumachernek tényleg hátulról kellett nekivágnia a versenynek.) A verseny folyamán ez többször megismétlődött, több kanyart szintén üresben vettem be. A kormánycsere megoldotta a problémát, de még jobban visszaestem. Még nem tudjuk, hogy mi történt a gumimmal, a Bridgestone szakemberei most fogják megvizsgálni.
Írod: 'A lekörözés hiányában sem értek veled egyet, ugyanis nagyon hosszan és jól látható volt, amint Irvine lekörözi a szenvedő Hakkinent. Megaztán, ha megnézed az eredményt, akkor jól látszik, hogy bizony Sumi is kapott egy kört. Persze nem látványosat, de kapott.'
Ez nekem szólt?
Mert én előzésről írtam, amolyan tényleges éles előzésről. Nem arról, hogy Schumi 8x kinnt van a boxban, közben lekörözik.
Más.
Az Arrowsok teljesítményével kapcsolatban az a véleményem, hogy azért mentek ilyen jól, mert a tavalyi autókkal jöttek el, ami nem gyors, viszont megbízható. Majdnem mindkét pilótájuk pontot szerzett. Kiváncsi vagyok mit produkálnak majd később.
Hát, Mika bizony nem beragadt, hanem egyszerűen csak kínos lett volna elgázolnia a saját szerelőjét aki előtte állt. :) Sumi Ferrarija viszont meg sem mozdult, két figura lökte be, látszott, ahogy csóválja a fejét. Az is jól hallható volt, csak Knézynek és a másik csodamanusnak nem tűnt fel, hogy többször kiugrott a váltó üresbe a kanyarokban egy pillanatra.
A lekörözés hiányában sem értek veled egyet, ugyanis nagyon hosszan és jól látható volt, amint Irvine lekörözi a szenvedő Hakkinent. Megaztán, ha megnézed az eredményt, akkor jól látszik, hogy bizony Sumi is kapott egy kört. Persze nem látványosat, de kapott.
Szívesen. Remélem, nem sok embert untattam a túlméretezett hozzászólásaimmal...
Egyébként az RTL közvetítés nem olyan rossz, csak meg kell szokni. A Heiko Wasser fölismeri a versenyzőket egy villanásból is és beszámol a boxutca eseményeiről is. Persze könnyű nekik, mert van boxriprterük és az aktuális hírekről külön illusztrált filmecskéik, nem kell mindent a verseny alatt elhadarni. Az persze engem is zavar, hogy majdnem mindig a német érdekeltségek vannak a képen, de "szerencsére" lassan minden csapatnak lesz német kapcsolata ...
A reklámok alatt történteket meg érdekes játék kikövetkeztetni! "Sajnos" a lényeget elmondják a reklám után, néha még illusztráltan is.
Amúgy a kengurukergetők elég szép képeket produkáltak.
Irvine nagyon erős volt már tavaly is és akadt már olyan eset az F1 történetében, hogy az addig második embernek tartott pilóta lett a sztár...
Schumachernek egyébként a verseny alatt olyanokat játszott a váltója, hogy időnként teljesen váratlanul üresbe kapcsolt. Ez felettébb érdekes élmény lehet pl. kanyarban ... Barrichello emiatt kapta azt a 10 mp-es büntetést: MSch-nek egyszercsak üresbe váltott a váltója, amitől hirtelen lelassult, Rubens meg inkább nem neki ment, hanem mellé húzódott... Persze fékezhetett volna egy hatalmasat, de akkor meg lepördül a pályáról. SZVSZ a brazil futamon a 3 brazil nem lesz rossz helyeken ...
Viszont Michael nagyszerűen kiküszöbölte az autó úttartási hibáit megfelelő beállításokkal. Ezt Irvine külön meg is köszönte neki a sajtótájékoztatón.
Az a szerződés nem hangzik rosszul! :-))) Csak kicsi az esélye, hogy MSch a következő 2 verseny egyikén se szerezzen pontokat.
Két kis hiba Krézy Jenőnk készülékében :
1977-ben (!), amikor Panis nyert Monaco-ban...
1976-ban nyert ír (Watson) utoljára....
Hát pofázni viszont tud, azt el kell ismerni, levegőt sem vett a futam alatt....
no ennyi
x polgártárs
ui. bár nem vagyok Ferrari drukker, Irvine-nak örültem és Arroes rulez!
"Nem lesz elég abban reménykedni, hogy a Mekik minden versenyen szétesnek..."
Eshet is az eső... Néhanéha... És akkor a nyomasztó lóerőfölény ellenére győzhet a Sumi... Mer olyankor le szokta körözni a 100 lóerővel erősebb McLareneket...:)
Egy apró megjegyzésem lenne a második startról. Szerintem Hakkinen jogosulatlanul indult az első helyről. Ugyanúgy beragadt, mint Schumi, csak MH pofátlanul végigelőzött mindekit. Tudtommal a felvezető kör alatt NEM lehet előzni.(emlékeztek még 1994-re? Amikor a brit Nagydíjon Schumi egy PICIT megelőzte Hillt a felvezető körben? Már a verseny alatt ki akarták zárni!)
Szerintem, ha MH végig ért volna, a Ferrari biztos óvott volna.
Hát a versenyen meg sajnos egy aprócska előzést sem lehetett látni. Remélem a többi verseny azért izgibb lesz.
Hát ez egy jó kis érdekes verseny volt! Én megnéztem hajnalban az RTL-en, utána az MTV-1-et is, hátha többet is megtudok, mivel németül nem gagyogok. Ehhez képest a legtöbb infot Alejandro Magno nyújtotta nekem. Kösssz érte! Mellesleg az RTL közvetítés szörnyű volt, csak az első hatot mutatták, ott is főleg a német pilótákat + rengeteg dologról lemaradtak a hosszú reklámok miatt. Az MTV-1 sokkal többet mutatott meg a versenyből, igaz ők mazsolázhattak a történések ismeretében.
Én nagyon örültem Irvine győzelmének, tavaly is jó párszor megmentette a Ferrari becsületét, amikor Schumi kiesett. Végre bejött Eddie-nek, megérdemelte. Jó volt látni a három mosoly-fiút a dobogón! Számomra a jövőben az a kérdés, hogy a McLarenek a gyorsaságuk mellett bírni fogják-e a jövőben? A tegnapi verseny ismét rámutatott, hogy nem elég kurva gyorsnak lenni, végig is kell menni! Schumacher meg gyakorolhatná a felvezető kör elindulását is. -((((. Ha ebből rendszert csinál, akkor nehéz lesz a VB címért harcolni. A Knézyék benyögtek vmi. olyasmit, hogy Schumacher menedzsere aláírt egy papírt, ami szerint ha az első három versenyen Schumacher nem szerez pontot és Irvine meg jól fut, akkor Eddie válik az első számú pilótává a Ferrarinál! Tud erről valaki valamit? Mindnesetre érdekes lenne Schumi mint hátvéd!
Most ennyit, Hajrá Ferrari!