Én úgy tudom, hogy Herr Prost csak 2001-től fog a Mercedes egy vagy 2 generációval régebbi motorjaival rendelkezni, ugyanolyan "licenszszerződés" lesz, mint a Ferrari és a Petronas között.
Biztos hülyén írtam, de alényeg benne van!
Csá!
Figy skacok! Ti honnan szeditek az Edi Ocsmány féle beszólásokat? Mert én olvasgatok cikkeket, de ilyeneket még nem olvastam. Az biztos hogy arcos a pilóta, de azért ilyeneket csak nem mond. Forrást mellékelnétek?
Place No. Driver Team Time Speed
1. 1. Hakkinen McLaren 1'20"965 202.576
2. 16. Barrichello Stewart 1'21"505 201.234
3. 2. Coulthard McLaren 1'21"636 200.911
4. 6. Schumacher R Williams 1'21"815 200.472
5. 3. Salo Ferrari 1'22"099 199.778
6. 4. Irvine Ferrari 1'22"337 199.201
7. 11. Alesi Sauber 1'22"432 198.971
8. 22. Villeneuve BAR 1'22"529 198.737
Azt hallottátok, hogy itt az új Ferrari F196, melyet a hétvégén már be is akarnak vetni? Irvine barátunk kommentárja: "ez a történelem legjobb F1 gépe, csakis én nyerhetem meg a VB-t."
Sziasztok! Új vagyok még, eddig csak olvastam ezt a topicot (is).
Outpost! Eddie a Brit Nagydíj után Coulthard-ot "outscored"-nek nevezte, lám mégis van még matematikai esélye. Most ugyanezt mondja Frentzenről is, ugyanakkor ő bőven lehet még a nevető harmadik is. SZVSZ a Honda lassan már van olyan erős, mint a két másik, ugyanakkor megbízható is.
Rzoli! Szerintem Eddie emléxik a tavalyi Nürburgringi futamra, ahol taktikailag kaptak ki a McLarentől eléggé látható módon.
Már előre magyarázkodik, hogy miért marad le. Egyebként szerintem ötletes! :))) Ezt értékelni kell. Legalabb nekünk. Ha már a Ferrarinal, ill. a Jaguar-nal valószínüleg nem fogják.
Mr. Eddie újabb kacagtató és szimpatikus megnyilvánulása: "Hiszek abban, hogy Mika megint hibázni fog. Ha senkitől sem zavartatva vezeti a versenyt, akkor szokott hibázni, amikor üldözik, akkor egyáltalán nem. Egyedül fogom hagyni, hogy hibázzon."
Szeretem ezt a szigetlakót.
Edward Ormány talán rájött, hogy a k... életben nem lesz világbajnok, és talán már Frentzentől is tart, ezért használja annyira a száját.
És már a Ferrarinak is tele van a t.. vele, legalábbis ez derül ki Todt szavaiból, de csak finoman.
w
Eddie Irvine, a Ferrari ír versenyzője szerint a világbajnoki címért csak
ketten vannak versenyben: - Az elsőség sorsa Häkkinen és köztem fog
eldőlni - hangoztatta Irvine. - Frentzen ebbe a párharcba nem tud
beleszólni, mert nincs megfelelő autója, és nem is tud olyan jól vezetni,
mint Mika és én.
Nem foglalkoztat a világbajnoki cím, mert a McLaren és a Ferrari jobb
autókkal és pilótákkal rendelkezik, mint mi - mondta Heinz-Harald Frentzen, a Jordan istálló német versenyzője.
- Igaz, nem komoly a hátrányom a listavezetők mögött, de mégis úgy
érzem, rajtam nevetne mindenki, ha elkezdeném hangoztatni, hogy
világbajnok akarok lenni - nyilatkozta Frentzen. - A nürburgringi pálya
inkább a McLareneknek és Ferrariknak kedvez. Ha azonban itt sem nő a
hátrányom, akkor engem is az esélyesek közé lehet sorolni, mert az
utolsó két helyszínen elvileg egyenrangú ellenfelei lehetünk bárkinek.
Szóval:
Ami várható volt, az most már majdnem bizonyos.
Schumacher Malajziában sem tér vissza, jelentette ki a menedzsere.
( A pontos idézetet később közreadom ha szükséges. )
Továbbá semmi jele, értelme hogy az év utolsó versenyén visszatérjen.
( Pl.: egészségi állapot, csapattárs ) Nagy bizonyossággal állítható, hogy a Ferrari nem képes megnyerni a világbajnokságot 1999-ben. (szvsz)
Kicsit tovább gondolkodva a következő jutott az eszembe.
Schumacher valószínüleg a Ferrarinál fejezi be a pályafutását.
Amire alapozom ezt:
- azért érkezett a Ferrarihoz hogy együtt újra elhódítsák a VB címet ( ebben az évben jó esélye lehetett volna ... ), és valószínüleg addig marad, amíg ez nem sikerül, persze záros határidőn belül ( 30 éves )
- ahová szeretnék hogy átigazoljon McLaren/MERCEDES, de addig amíg kevesebb ráfordítással is képesek VB-t nyerni ( MH+DC fizetése szerintem kevesebb mint MS-é egyedül), nagyon nem erőltetik
- jelenleg igazán más alternatíva nincs, bár 2-3 év múlva lehet ( Williams, Jaguar, Jordan, talan a BAR Honda motorral)
Szóval Schumacheren egyre nagyobb a nyomás, a csapata részéről, saját maga részéről már ha (3x-os vagy Xx-es) VB akar lenni
Jól emléxel. Fioranóban fog tesztelni okt. 7-én. Az ott mutatott állapotától és az Európai Nagydíj eredményétől teszik függővé a visszatérését az uccsó két versenyre.
Jót tenne mindenkinek, ha kicsit megkergetné őket a német "mágus". ;o)