Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz Tamas Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2503
Csörr, csörr!(ez telefonfülkének szól!)

Én úgy tudom, hogy Herr Prost csak 2001-től fog a Mercedes egy vagy 2 generációval régebbi motorjaival rendelkezni, ugyanolyan "licenszszerződés" lesz, mint a Ferrari és a Petronas között.
Biztos hülyén írtam, de alényeg benne van!

Előzmény: telefonfülke (2500)
RoamingWind Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2502
Csá!
Figy skacok! Ti honnan szeditek az Edi Ocsmány féle beszólásokat? Mert én olvasgatok cikkeket, de ilyeneket még nem olvastam. Az biztos hogy arcos a pilóta, de azért ilyeneket csak nem mond. Forrást mellékelnétek?
blasted Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2501
remelem a häkkinen majd megint kicsuszik es majd megint eltorik a mecsecs es majd akkor megint akkorat fogok rohogni he he
telefonfülke Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2500
Tudja valaki, hogy a Prost most végül is jövőre Peugeot vagy Mercedes motorral nyomul ?
Kopasz Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2499

Milyen érdekes! Salo rendre gyorsabb Mr. Nagyarcnál....

Üdv: Kopasz

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2498
1. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 1'20"758 203.096 Km/h
2. 3 SALO Ferrari 1'20"920 + 0'00"162
3. 18 PANIS Prost Peugeot 1'21"134 + 0'00"376
4. 4 IRVINE Ferrari 1'21"338 + 0'00"580
5. 6 R.SCHUMACHER Williams Supertec 1'21"385 + 0'00"627
6. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'21"461 + 0'00"703
7. 16 BARRICHELLO Stewart Ford 1'21"505 + 0'00"747
8. 9 FISICHELLA Benetton Supertec 1'21"636 + 0'00"878
9. 19 TRULLI Prost Peugeot 1'21"750 + 0'00"992
10. 22 VILLENEUVE BAR Supertec 1'21"850 + 0'01"092
11. 11 ALESI Sauber Petronas 1'21"884 + 0'01"126
12. 8 FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'21"933 + 0'01"175
13. 17 HERBERT Stewart Ford 1'21"982 + 0'01"224
14. 7 HILL Jordan Mugen-Honda 1'22"207 + 0'01"449
15. 20 BADOER Minardi Ford 1'22"311 + 0'01"553
16. 5 ZANARDI Williams Supertec 1'22"321 + 0'01"563
17. 10 WURZ Benetton Supertec 1'22"427 + 0'01"669
18. 12 DINIZ Sauber Petronas 1'22"462 + 0'01"704
19. 14 DE LA ROSA Arrows TWR 1'22"853 + 0'02"095
20. 21 GENE Minardi Ford 1'22"872 + 0'02"114
21. 23 ZONTA BAR Supertec 1'23"604 + 0'02"846
22. 15 TAKAGI Arrows TWR 1'24"282 + 0'03"524

107% time : 1'26"411

maul Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2497
Abraka Dabra, Outpost kösz!

maul

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2496
1. Mika Häkkinen (McLaren) 1:20:965 Minuten
2. Rubens Barrichello (Stewart) 1:21:505 +0:540
3. David Coulthard (McLaren) 1:21:636 +0:671
4. Ralf Schumacher (Williams) 1:21:815 +0:850
5. Mika Salo (Ferrari) 1:22:099 +1:134
Előzmény: maul (2494)
outpost Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2495
Place No. Driver Team Time Speed
1. 1. Hakkinen McLaren 1'20"965 202.576
2. 16. Barrichello Stewart 1'21"505 201.234
3. 2. Coulthard McLaren 1'21"636 200.911
4. 6. Schumacher R Williams 1'21"815 200.472
5. 3. Salo Ferrari 1'22"099 199.778
6. 4. Irvine Ferrari 1'22"337 199.201
7. 11. Alesi Sauber 1'22"432 198.971
8. 22. Villeneuve BAR 1'22"529 198.737

És a többiek még később bizonyíthatnak ...

maul Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2494
Fiúk!

Mi lett a délelőtti szabadedzés eredménye?

Előre is kösz!

Tomoka Creative Commons License 1999.09.24 0 0 2493
Azt hallottátok, hogy itt az új Ferrari F196, melyet a hétvégén már be is akarnak vetni? Irvine barátunk kommentárja: "ez a történelem legjobb F1 gépe, csakis én nyerhetem meg a VB-t."
Mogorva Creative Commons License 1999.09.23 0 0 2492
Hehhe :))

Kis jópofi...
Mindenesetre ötletes

Előzmény: Alonso Mosley (2489)
FcS Creative Commons License 1999.09.23 0 0 2491
Sziasztok! Új vagyok még, eddig csak olvastam ezt a topicot (is).
Outpost! Eddie a Brit Nagydíj után Coulthard-ot "outscored"-nek nevezte, lám mégis van még matematikai esélye. Most ugyanezt mondja Frentzenről is, ugyanakkor ő bőven lehet még a nevető harmadik is. SZVSZ a Honda lassan már van olyan erős, mint a két másik, ugyanakkor megbízható is.
Rzoli! Szerintem Eddie emléxik a tavalyi Nürburgringi futamra, ahol taktikailag kaptak ki a McLarentől eléggé látható módon.
rzoli Creative Commons License 1999.09.23 0 0 2490
Már előre magyarázkodik, hogy miért marad le. Egyebként szerintem ötletes! :))) Ezt értékelni kell. Legalabb nekünk. Ha már a Ferrarinal, ill. a Jaguar-nal valószínüleg nem fogják.

üdv
Z

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.09.23 0 0 2489
Mr. Eddie újabb kacagtató és szimpatikus megnyilvánulása: "Hiszek abban, hogy Mika megint hibázni fog. Ha senkitől sem zavartatva vezeti a versenyt, akkor szokott hibázni, amikor üldözik, akkor egyáltalán nem. Egyedül fogom hagyni, hogy hibázzon."
Szeretem ezt a szigetlakót.
MaCS Creative Commons License 1999.09.23 0 0 2488
Halihó!

Egy kicsit off, de talán elmegy.

Voltam gokartozni. Fantasztikus buli, és egy nagyon kicsit talán világosabbá teszi, hogy mi is az az autóverseny. Mindenkinek melegen ajánlom!

Üdv: MaCS

weirdo Creative Commons License 1999.09.22 0 0 2487
Edward Ormány talán rájött, hogy a k... életben nem lesz világbajnok, és talán már Frentzentől is tart, ezért használja annyira a száját.
És már a Ferrarinak is tele van a t.. vele, legalábbis ez derül ki Todt szavaiból, de csak finoman.
w
Fidusz Creative Commons License 1999.09.22 0 0 2486
Ha Nagyarc barátunk csak fele olyan jól vezetne, mint amekkora pofáca van, már rég világbajnok lenne. (Remélem, nem lesz az...)
Előzmény: outpost (2485)
outpost Creative Commons License 1999.09.22 0 0 2485
Mégsem :-(

Eddie Irvine, a Ferrari ír versenyzője szerint a világbajnoki címért csak
ketten vannak versenyben: - Az elsőség sorsa Häkkinen és köztem fog
eldőlni - hangoztatta Irvine. - Frentzen ebbe a párharcba nem tud
beleszólni, mert nincs megfelelő autója, és nem is tud olyan jól vezetni,
mint Mika és én.

outpost Creative Commons License 1999.09.22 0 0 2484
Nem foglalkoztat a világbajnoki cím, mert a McLaren és a Ferrari jobb
autókkal és pilótákkal rendelkezik, mint mi - mondta Heinz-Harald Frentzen, a Jordan istálló német versenyzője.

- Igaz, nem komoly a hátrányom a listavezetők mögött, de mégis úgy
érzem, rajtam nevetne mindenki, ha elkezdeném hangoztatni, hogy
világbajnok akarok lenni - nyilatkozta Frentzen. - A nürburgringi pálya
inkább a McLareneknek és Ferrariknak kedvez. Ha azonban itt sem nő a
hátrányom, akkor engem is az esélyesek közé lehet sorolni, mert az
utolsó két helyszínen elvileg egyenrangú ellenfelei lehetünk bárkinek.

Remélem Irvine is olvasta :-)

outpost Creative Commons License 1999.09.22 0 0 2483
Szóval:
Ami várható volt, az most már majdnem bizonyos.
Schumacher Malajziában sem tér vissza, jelentette ki a menedzsere.
( A pontos idézetet később közreadom ha szükséges. )

Továbbá semmi jele, értelme hogy az év utolsó versenyén visszatérjen.
( Pl.: egészségi állapot, csapattárs ) Nagy bizonyossággal állítható, hogy a Ferrari nem képes megnyerni a világbajnokságot 1999-ben. (szvsz)

Kicsit tovább gondolkodva a következő jutott az eszembe.
Schumacher valószínüleg a Ferrarinál fejezi be a pályafutását.
Amire alapozom ezt:
- azért érkezett a Ferrarihoz hogy együtt újra elhódítsák a VB címet ( ebben az évben jó esélye lehetett volna ... ), és valószínüleg addig marad, amíg ez nem sikerül, persze záros határidőn belül ( 30 éves )
- ahová szeretnék hogy átigazoljon McLaren/MERCEDES, de addig amíg kevesebb ráfordítással is képesek VB-t nyerni ( MH+DC fizetése szerintem kevesebb mint MS-é egyedül), nagyon nem erőltetik
- jelenleg igazán más alternatíva nincs, bár 2-3 év múlva lehet ( Williams, Jaguar, Jordan, talan a BAR Honda motorral)

Szóval Schumacheren egyre nagyobb a nyomás, a csapata részéről, saját maga részéről már ha (3x-os vagy Xx-es) VB akar lenni

MGperY Creative Commons License 1999.09.22 0 0 2482
bocsesz h ide pofátlankodok, engem ugyanis nem érdekel a forma1, de titeket igen és nekem van eladó (Moderátor !) 3 könyvem témabavágólag:

History of the GP car 1966-85
History of the GP car 1966-91
Autocourse, GP annual 1992-1993
 
gondolom dbja 4 Eft ért nem sok, de a 3 együtt 10 Eftért elvihető
mindegyik kifogástalan állapotban, még végig sincsennek lapozva :))

dobjatok emilt, h érdekel vki, mert már ezer helyen voltam antikváriumban, de nekik nem kell.

Gorcsev Creative Commons License 1999.09.22 0 0 2481
Nofene... hogy visszaügyeskedték a cuccot :))
Szóval mitől féltél, MaCS?
Info: a Jag csapatnak is Frentzenre fáj a foga, csábítgatják 2001-re.
Csaby Creative Commons License 1999.09.21 0 0 2480
Látom kedvenc topicunkat is igen megviselte az adatvesztés :(
Nade újult erővel folytassuk. Messze még az év vége...
RoamingWind Creative Commons License 1999.09.21 0 0 2479
Hehhe!
Nem is biztos, hogy a Stewart zöld lesz, mert nem jó hirdetőszín :)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.09.21 0 0 2478
Jól emléxel. Fioranóban fog tesztelni okt. 7-én. Az ott mutatott állapotától és az Európai Nagydíj eredményétől teszik függővé a visszatérését az uccsó két versenyre.
Jót tenne mindenkinek, ha kicsit megkergetné őket a német "mágus". ;o)
Sz Tamas Creative Commons License 1999.09.20 0 0 2477
Ha minden igaz, okt. 7-én tesztel.
De csak ha jól emléxem.
Gorcsev Creative Commons License 1999.09.20 0 0 2476
Hoppá, nem is ide akartam tenni :(((, No, mind1...
Gorcsev Creative Commons License 1999.09.20 0 0 2475
Mitől féltél?

Más: nem kell vkinek hólánc? Jó nagy: 185×14-205×15 között. Minnyá' itt a tél :)))

MaCS Creative Commons License 1999.09.20 0 0 2474
Halihó!
Én pont ettől féltem.
Tudtok valamit Schumacher állapotáról?

Üdv: MaCS

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!