Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CYRUS Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3474
Ez ari volt :))))
Előzmény: K. Magyster (3473)
K. Magyster Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3473
Hejj Skacok!

Azt hallottatok, hogy nincs kizarva annak a lehetosege, hogy a PROST-Peugeot osszes iden gyujtott pontjat elveszik??? Ugy tunik, egesz evben ugy versenyeztek, hogy csapatvezetojuk orra tobb mint 11mm -rel hosszabb volt a megengedettnel. :))))
A csapat vezetoje - maga A. Prost - fellebezett. Azt allitja ez egyertelmuen gyartasi hiba. :D

magyster

pasa_ Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3472
Most megneztem ketszer is a hiradokban a rajtot. Irto fura. Sumi atlosan atvag az egesz mezony elott a jobbszelig. Majd azonnal vissza atlosan az ut bal oldalara, ugyanarra a reszre ahonnan indult. A rakert nem ment egyenesen.

Viszont azt nem tudtam kifigyelni, hogy tenyleg haki kocsijat celozta volna be. Franc se erti.

Pasa

rOver Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3471
Igen-igen, nem szoszerinti a forditas. Persze amit te eredetikent linkeltel, az sem szo szerint van, kijavitotta'k benne a nyelvhelyessegi hibakat ;-). Eredti meghalgathato realaudioban pl. A BBC oldalarol.

Azert naggyabol jo az a forditas, azt biztos kijavitanam hogy:

"De meg kellene kérdezni csapatát, miért van olyan pilótája, aki olyat művel, mint amit David Coulthard tett. "

Mig Schumacher nyilatkozataban:
"But the team should wonder why they asked the drivers to do things they have done..."
Kiemeles tolem

Előzmény: Degeczi (3466)
CYRUS Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3470
Jövöre tényleg ő fog gratulálni de nem a cipésznek hanem Villeneuvenek :))
Előzmény: seagi (3469)
seagi Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3469
EagleOne!!!!!!!
Dijjjjjazom a humorod, GRATULALOK A Gyozonek!
Jovore Veled ugyanitt, amikor Te gratulalsz!

Schumi Fan Club (a Te leveled hatasara most alakultunk,de a fenebe is egyikunk He-Ha Frentzent kedveli.)

Udv: Seagi

Előzmény: EagleOne (3467)
pasa_ Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3468
>Úgy tudom, hogy a pol helyét előre festik fel és nem a versenyző kérésére

Elore fel van festve, mert 96%-ban mindenki ugyanazt az oldalt keri. De par evvel ezelott volt pelda (talan epp a Hungaroringen?) amikor at kellett festeni.

Persze lehet hogy az elmult evekben megvaltoztattak ezt a rendszert.

Pasa

Előzmény: széles tamás (3465)
EagleOne Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3467
seagi, nem erzed ugy, hogy az ilyen "Ha a vesztes csapat tobb golt lo, mint a nyertes, akkor ok gyoznek" tipusu mondatok mennyire idegenek a sport vilagatol?... Kulonosen az objektiv ertekelesu sportok eseteben, ahol a stopperora dont. A mukorcsolyarol most nem beszelek, mert sosem lelkesedtem az olyan sportok irant, ahol a sportolok ki vannak szolgaltatva a biroi szubjektivitasnak... :-(
Szoval Mika nyert, es nincsen semmi "ha". Inkabb illene sportszeruen gratulalnod a teljesitmenyehez. ;-))) (Ahogy azt a legyozottek a dobogon meg is tettek...) :-)
Előzmény: seagi (3462)
Degeczi Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3466
Sch nyilatkozata mas szempontbol is erdekes. Amugy minden tiszteletem a Tivi fele site-ert, de finoman szolva at van koltve naluk Schumacher masodik blokkja az eredeti angolhoz kepest.
Nem pontatlansagrol van szo; ki van szurve, at van irva az eredetileg indulatosan tulzo szoveg a valosagban tortentekre. Mashonnan lenne a forras? A tobbi resz megegyezik.

seagi: tovabbra is erdekelne a bolcsek kove, anelkul kenytelen vagyok suketelesnek tekinteni amit irtal.

Előzmény: chxx (3463)
széles tamás Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3465
Pasa!
Úgy tudom, hogy a pol helyét előre festik fel és nem a versenyző kérésére, de valóban az ideális ivre teszik.

chxx!
Mivel emberből vagyok nem zárom ki a tévedés lehetőségét, ha valóban így van akkor ezúton is elnézést kerek Schumitól és mindenkitől, akit megbántottam, de Sch múltját ismerve ( lásd: lentebb) valószínűbbnek tartom a szándékosságot.

rOver Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3464
Hehe latom kicsit elszabadultak az indulatok.
Johny Bravo bebizonyitotta, hogy mindket oldalon vannak hulyek. Koszonjuk. ;-)
Aki azt mondja, hogy Irvine jobban megerdemelte a VB cimet mint Hakkinen az szerintem hulye. Vagy nagyon elvakult. Persze nem kotelezo egyeterteni. Hogy Schumacher ki akarta-e utni Hakkinent vagy nem az kerdes. Az pedig vaoszinu, hogy ha kiutni akarta, azt nem o talalta ki. Szoval Schumachert _eletveszelyesen_ agresszivnak nevezni tulzas. Es ezt Schumacher szurkoloira is ezt rafogni pedig valoban primitiv dolog kedves Szeles Tamas.
chxx Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3463
A rajtról MS azt mondta, hogy az autóval gondjai voltak a felvezető körön is, és a rajtnál is... kipörögtek a kerekei (too much wheelspin) ezért ragadt be... és az autó miatt nem ment jól az első részén a versenynek... nyilatkozta

Egyébként most olvasgatom a híreket, de senki (nh, ron dennis, mclaren rajongók) nem érzik úgy, hogy rá akart volna menni a Hakkinenre... inkább elaludt szerintük...

chxx

seagi Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3462
Amennyiben a sok "ha" nem gyult volna ossze, akkor most nem HA-HA-Hakkinen a vilagbajnok.
Előzmény: EagleOne (3460)
pasa_ Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3461
Kozben probaltam ertelmes okot kitalalni arra, hogy valaki elso kockabol rajtolva ne az elotte levo kanyart tamadja meg a legrovidebb uton, hanem nagy kerulot tegyen a mellette levo savba. Nem jutottam semmi ertelmes gondolatra.

Meg az a kinalkozo magyarazat sem allja meg magat, hogy jobb oldalrol kellemesebb belemenni a kanyarba. Hiszen a pole tulajdonosa maga valaszthatja meg, hogy a kockajat az uton balra vagy jobbra fessek fel. Igy sumi eleve indulhatott volna arrol az oldalrol, ha az jobb.

Pasa

Előzmény: széles tamás (3456)
EagleOne Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3460
seagi: "Ha Hakkinen ulne a Ferrariban,vagy barmely mas autoban,es Schumi a Mercedesben,akkor Hakkinen meg sem tudna ot kozeliteni!"
Azokkal a mondatokkal, melyek ugy kezdodnek, hogy "Ha", altalaban mesekben talalkozunk, nem pedig a sportrendezvenyek vegeredmenyenek kihirdetesekor... :-) Egyreszt ugyanis SENKI sem tudja megmondani, hogy mi lenne, ha Hakkinen Ferrariban ulne, es Schumi meg Merdzsoban, masreszt ez viszont nem is lenyeges, mert Hakkinen Merdzsoban ult es O gyujtotte ossze a legtobb vilagbajnoki pontot. Tehat O ma a legjobb. :-) (A GP futamsorozatok vegcelja ugyanis ez. Es akinek ez sikerul, az a kiraly.) :-)))
Előzmény: seagi (3457)
Degeczi Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3459
Ugyan arul mar el honnan tudod, hogy mi lenne barmilyen mas autoban!
Malaj nagydij es a lealazas: ezek szerint a kedvenc palyajan masfel percet kapo Irvine is jobb Hakkinennel? Hiszen a Malaj edzesen valoban frankon lenyomta mindket McLarent o is. Vagy netan az a Ferrari megsem annyira sz@r? Vagy nem mindig az? Esetleg csak akkor az, amikor eppen Hakkinen nyer?
Szanalmas...
Előzmény: seagi (3457)
széles tamás Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3458
Tisztelt Utolsó Európai!

Nem tudom mit tartassz primitívségnek, ha bővebben kifejtenéd, talán lenne esélyem, hogy felzárkózzak.

Mint azt más is észrevette, "kissé" jobbra húzott a hármas rajtszámú kocsi a rajtnál. Persze lehet, hogy csak a légnyomás volt alacsonyabb az egyik kerékben.

Nem csípem a Knézy dumáját, de abban igaza volt, hogy a Ferrari ott tolta el az egyéni VB címet, amikor az évad elején örvénynek el kellett engedni Schumit. Sajnos senki nem látta előre azt a szerencsétlen balesetet ami Angliában történt, de ki tudja mi lett volna, ha a közveszélyes németnek esetleg hazárdírozni kell.

Az is tény, ha a Mercinél előírják a kötelező erősorrendet és David végig segíti Mika-t ( nem pördíti meg, stb. Akkor már a maláj nagydíjnak sem lett volna tétje. Mindazonáltal többször elismertem Schumi vezetési tudását, de azt hiszem az agresszivitásához sem fér kétség. Úgy gondolom, abban azért egyet érthetünk, hogy 1999-ben nevetséges a 4mm-es tűrésezés ebben a sportágban.

Tisztelettel: széles tamás

Előzmény: Az Utolsó Európai (3450)
seagi Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3457
Ordas!
Ferrari /Schumi/ rajongo vagyok! Szamomra sertes a lealazo szo! Hakkinen jo,de M.Schumi sokkal jobb! Ha Hakkinen ulne a Ferrariban,vagy barmely mas autoban,es Schumi a Mercedesben,akkor Hakkinen meg sem tudna ot kozeliteni! Amugy ami a lealazast illeti,akkor ezek szerint a Malaj Nagydijon a Ferrari duplan alazta le Hakkinent!?
Szoval errol ennyit!
Egy vérbeli SCHUMI DRUKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Ordas (3438)
széles tamás Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3456
Szia Pasa!

Szerintem még a hiradóban (v.melyik kereskedelmin) fogják mutatni a rajtot, ott megint megnézheted. Ha Mika csak egy gondolattal később lő ki, vagy nem tart Ő is jobbra ( látván a kamikaze németet ) tuti, hogy a suszter eltalálja.

Üdv: széles tamás

Előzmény: pasa_ (3446)
EagleOne Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3455
Johny Bravo: "Kivártátok a szezon végét, hogy biztosan eldönthessétek, kinek érdemes szurkolni?" Ne legy gyerekes! Ezt Te sem gondolod komolyan! :-) Apropos! Van mar kialakitott allaspontod Schumi suzukai rajtjarol?... (Amikor is jobbra kanyarodott, pedig az ut egyenes volt...) Oszd meg velunk! (Erdekelne, ezt hogyan interpretalod...) (Sportszerusegi szempontokbol is osztalyozd, tul azon, hogy piciket, mintha beragadt volna...) ;-)
Előzmény: Johny Bravo (3452)
Degeczi Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3454
Az autója bárkiénél gyorsabb a mezőnyben, a ferrarinál is
Ez az, ezt vartam mar nagyon...
Előzmény: Johny Bravo (3435)
CYRUS Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3453
Az az 1 kör fél kör se volt okoska
Előzmény: Johny Bravo (3452)
Johny Bravo Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3452
Azannya hogy megszaporodtak a Hakkinen rajongók hirtelen. Kivártátok a szezon végét, hogy biztosan eldönthessétek, kinek érdemes szurkolni?
Egyébként, mint irtam, Coulthard (ma) és Schumi (maláj gp) feltartásának SEMMI köze egymáshoz. Aki szerint ugyanaz a kettő, az nézzen inkább talajtornát. Coulthard ugyanis lekörözött pilótaként köteles lett volna elengedni schumit. Ehelyett egy körön át feltartotta. Ez valóban nem fair. A maláj feltartás, ha nem is sporszerű, de szabályos volt. Ez nem.
De kár ezen vitatkozni, csak jó lenne, ha értenétek hozzá, nem csak beszólni kéne idejárni.
Degeczi Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3451
Azert hulyek, mert (jo ez igy valoban nem nyilvanvalo a keprol, csak sietnem kellett) keszitettek egy olyan osszeallitast, mintha egy navigacios szamitogep utasitasait kovetve hajtananak a pilotak: "balra kanyarodj be" meg ilyenek. ennek a kijelzoje lenne a kepen.
Előzmény: Pilóta (3443)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3450
Széles Tamás: Mondd csak, te helyből vagy ilyen primitív, vagy nekifutásból? Remélem az utóbbit, mert akkor még van esélyed, hogy visszafogd magad, és ne válj végképp nevetségessé.

Hakkinen megérdemelten nyert. Ő volta leggyorsabb, amikor a leggyorsabbnak kellett lenni. Ezt láttuk, és elismerjük, még mi Ferrari-szurkolók is. Schumi nem volt képes őt befogni, s erről nem Coulthard tehet. Egyszerűen Mika volt a jobb.
A többi pedig csak a fantázia szüleménye. szvsz.

Előzmény: széles tamás (3444)
chxx Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3449
Hm, ez tetszett...
Most inkább nem hozom ezüstszürke oldalról azokat a dolgokat, amiket te itt a Ferrariról elmondtál. Ezért ehhez inkább no comment. Nem stílusom a hazudozás/mocskolódás, mint neked.

Szerintem Hakkinen kiválóan versenyzett (1-2 hibától eltekintve) a szezon során..azért lehetett az Irvine ellenfél, mert a Mclaren megbízthatatlan volt, míg a Ferrari megbízhatóan teljesített és fejlődött.

Más: Michael Schumachert még mindig sokkal jobban fizetik, sőt valószínűleg még jövőre is jobban fogják, mint Mika Hakkinent. Pedig ha megnézzük, Hakkinen az éppen aktuális 2szeres világbajnok, míg Schumacher csak egy kétszeres világbajnok, aki már 4 éve próbálkozik, de nem sikerül neki vb-t nyernie. vajon miért?

chxx

Előzmény: széles tamás (3444)
CYRUS Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3448
Tényleg dögunalom volt,de ha akarsz izgit látni és van Eurosportod nézd este a cartot, garantálom izgib lesz és ott is ma este fog eldölni, hogy Francitti vagy MOntoya lesz a bajnok!!
Előzmény: pasa_ (3446)
Barát Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3447
Nincs olyan szabály, hogy a felvezető körben nem szabad előzni ?

Korábban hallottam ilyen szabályról, de most Hakkinen jóval hamarabb indult,
mint Schumancher, de nem vont maga után büntetést.

(Igaz, kiugrani sem szabad a rajtnál, de Hakkinen esetében az sem vont maga után büntetést...)

pasa_ Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3446
Hmm, eddig nem mertem irni, mert ram fogtak volna, hogy csak a joslatomat vedem. :) De ezek szerint mas is latta.
Az a sumii-fele start meglehetosen furcsa volt. Nekem nincs videom es hasonlo visszanezesi lehetosegem, de amikor tortent nagyon atlosnak tunt az az indulas, es semmi ertelmes okat nem lattam annak az irenynak. Persze azt leszamitva, hogy kicsit belerongalni haki kocsijaba.
Es ha haki egy kicsit is beragad, ossze is akadnak frankon.
Igy szerencsere csak annyi jott be az egeszbol, hogy haki elrohant.

Amugy meg valahogy nem jottek be a joslatok az izgalmas verseny tekinteteben, szvsz dogunalom volt (igaz jo reszet at is aludtam, szoljatok ha szerintetetk voltak izgalmas jelenetek).

Ja, es az az unalom szinte az egesz szezont jellemezte. Jol megheto pl. a magyar nagydijon, ott anno mindenfele tortenesek es harcok voltak. Az iden meg mint a metro.
Addig varialtak a parameterekkel, hogy tiszta szopas lett az egesz. Maximum ilyen ferrari-szeru csalasokkal lehet kis elonyt kicsikarni. Kivancsi vagyok okulnak-e belole, es milyen lesz a jovo evi kiiras. Ha nincs jelentos valtozas, en azzem lehuzom a F1 redonyt a magam reszerol, basszanak egyedul ekklesztonnal.

Pasa

Előzmény: széles tamás (3444)
CYRUS Creative Commons License 1999.10.31 0 0 3445
"Hakkinen vezetői tudásáról: azt azért nem szabadna elfelejteni, hogy cipész úr 7 versenyen távol volt. Úgy gondolom, az utolsó két versenyen minden kétkedő számára bebizonyította, hogy ha nincs az a baleset, ma ő a világbajnok. Ez persze elméleti okfejtés!!"

Pilota!! Nem értem mit bizonyitott be a két verseny alatt Schumi hisz Malajziában ugyan nyert de ugy tudom ma lenyomta öt Hakkinen!! Szoval nem értem mit bizonyitott a 2 verseny alatt ő szerzett 12 pontot , mig Hakkinen 14-et!!!!

Előzmény: Pilóta (3443)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!