Kérdés: Te Schuminak szurkolsz?
Nekem vele különösebben nincs semmi bajom, de jobban örülnék, ha néha más is nyerne... A F1 unalmassá kezd válni amiatt, mert a régi jó versenyzők már nem indulnak (Piquet,Senna,N.Lauda,stb.).
Maximálisan 1et értek Trebitsch hozzászólásával, és nagyon örültem Schumacher győzelmének.
Csak arra vagyok kíváncsi, hogy mit hoz a jövő. Mert az ugye nyilvánvaló, hogy Hakkinenre ilyen szempontból nem lehet számítani, ilyet ő csak nagyon ritkán csinál.
Ergo a Ferrarinál csinálni kéne már valamit azzal a kocsival, mert nem lesz jó vége a dolognak!
köszönöm a csendet, az egyperceset. Sokat vesztettünk 5 évvel ezelőtt...
Én már vezettem autót, persze nem ilyen gyorsan, de Mika ma egyértelműen hibázott. Mégpedig nagyot. Mintha elaludt volna Ő is Knézy közvetítésétől...
Szegény Villeneuve! Nem drukkolok neki különösebben, de azután a remek edzéseredmény után többet érdemelt volna, és valami színt vitt volna az élboly dobogóért vívott harcába.
Schumiék jól taktikáztak azzal, hogy a verseny második felét tovább felezték, már ami a kerékcseréket illeti. Coulthard pedig nagyon lelassult a kerékcserét követően.
Zanardi megszerezhette volna első pontját, de kipördült az előtte haladó Herbert felrobbant motorjának olajától. (Hasonlóan járt Frentzen is Irvine olajával - pech a javából.)
Az azért érdekelt volna, hogy ha nem így alakul a verseny, hogyan magyarázták volna meg Irvine-nak, hogy 3 verseny alatt gyűjtött több pontja ellenére továbbra is csak második számú pilóta lehet. Mert hogy Schumi nem vállalta volna a másodhegedűs szerepét, afelől biztos vagyok.
Nem olyan egyszerű a helyzet szerintem. A McLarenek lényegesen jobbak; Sumeling sokkal inkább a határon autózott, mint Hakkinen. Ami tisztán látszott abból, hogy mennyivel kisebb volt a végsebessége, mekkora volt az edzésidők különbsége, mennyit csúszkált, mennyit fordult keresztbe a kanyarokból kijövet...
Ahhoz képest a Mercik sínautók voltak.
Aztán Mika mégis hibázott. Sumi meg nem... :)
Én amúgy teljesen reményt vesztettem az elején, és felkészültem egy dögunalmas versenyre. Mert, valahogy, Sumit azt már soxor láttam vért izzadni, oroszlánként küzdeni; a Mikát meg valahogy sose. Az csak úgy autózgat, attól meg én elalszom...
Nem hasonlít se Sennára, se Prostra, se Mansellre. Ők tudtak küzdeni; mindegyik a maga módján, de tudtak. Ahogy Sumi is tud, másnál meg -ebből a mezőnyből- ezt nem látom. Kiautozzák a gépet, oszt annyi.
Nincs meg a plusz, a savaborsa... Csak Suminál. :)
fczigony! Vezettél Te már életedben autót? Ez a megjegyzés olyan volt, mintha Én nyilatkoznék bírálón egy vadászpilótáról. Mellesleg éppen hasonló hibát vétett annak idején Schumi is, éppen a Hungaroringen. Tudod, ha valaki nagyon gyorsan megy, ott a hibalehetőség hatványozottan jelentkezik. Márpedig a finn pilóta cirka 20 másodperccel vezetett Schumi előtt 18 kör alatt, ami nem semmi. Ugyebár... Az nem kizárt, hogy hibázott, de ebből azt a tanulságot leszűrni, hogy unalmas és béna, hát hogyismongyam... nem tisztán nagyképűség, mint inkább ostobaság.
Valószínűleg Schumi kicsit jobban tisztában van és volt ellenfele kvalitásainak, már abból ítélve, amennyire örült a győzelemnek.
Szerintem.
Hát igen,megint bebizonyosodott,hogy ki az F-1 királya.Hekike egy ordenáré hibát csinált,ami mutatja vezetési tudását.Reméljük ez így folytatódik tovább,és heki maximum a "múltjára"lesz büszke,és felhagy unalmas versenyzési stílusával,és inkább pecázik az 1000 tó országában.
Amúgy Mercedes rulez,heki pedig egyáltalán nem az.
Megrázó volt élőben látni Hakkinen kicsúszását. Sajnálom őt, de szerintem ez egyértelműen vezetéstechnikai biba volt.
Irvine motorhibája aggodalomra ad okot, viszont jó, hogy nem jött be a Ferrari 3 körös szerződése, így Schumacher marad az 1. számú pilóta.
Jól van Schumi, csak így tovább!
Na mi ez a nagy csönd? 10 órája ért véget a hivatalos edzés és semmi vélemény? :-)
Ez a Villeneuve a jelek szerint konyít valamit a szakmához, ötödik lett, magasan a legjobb időt érte el a Supertec-kel menők közül. A verseny is izgalmasnak ígérkezik, nincs olyan túl nagy különbség az éllovasok köridejei között.
Én is nagyon örülnék, ha Hill papa jól menne, de attól félek, ez nem az ő idénye lesz. Így hát Hakkinennek is szurkolok, nehogy mán Schumachernek összejöjjön valami...
Hakkinem volt a legjobb, nagyobn helyes. Schumacher csak 5. volt, Zanardi viszont gyorsabb volt a kis Schumachernél. Lehet, hogy a végére megtanulja a F1-et???
off:
Pár felirat jelenik meg:
-belélegezni
-kilélegezni
-belélegezni
-kilélegezni
-ráhúzni a másikra
-belélegezni
...:)))
bocs nem tudtam ellenállni, mint veterán Hill-es
xpt
A VW mostanaban cafolt mindent, a Toyota es a Renault pedig csendben van, de hatha ...
Talan az Indy F1 hatasara a GM is raszanja vegre magat a dologra. Persze a kerdes az, hogy mi lenne a motor neve: Chevrolet? Opel? Oldsmobile? Buick? Cadillac? Pontiac?
Mindenesetre a Chrysler motorbol mar nem lesz semmi a Mercivel kotott hazassag miatt, uigy jart a Jaguar a Forddal, az Alfa Romeo es a Lancia a Fiattal es a Lamborghini is ...
Hm. Motorok. Akkor lesz egy pár. Lássuk:
Mercedes, Ferrari, Ford, Peugeot, Renault-utód, BMW, Honda. Úgy tudom, hogy a Toyota és a VW is készülődik...
Izgis lesz, a nagy nevek egyike sem akar majd leégni, ergo ömlik majd a pénz. Érdekes lesz.
Érdekesnek mondható hír :
A BritAmRacing jövőre valószínűleg Honda motorokkal (eredetivel) fognak kőrözni, elképzelhető, hogy a Jordan is megkapja a mocit.
(Autosport, GB)
xpt
Nem akarok pofátlan lenni, de talán másokat is érdekel:
Nem akadna véletlenül egy belinkelhető fotó a régen futott, ám annál édekesebb 6 kerekű kocsiról? (asszem Tyrell)
Az indianapolisi oválpályához hozzátoldanak egy kicsit és már kész is az F1 ring! A döntött kanyarok közül persze csak 2 lesz része az "európai" pályának.
Szeretnek kerni egy kis segitseget . Nagyon regota vagyom egy kepre megpedig: Ayrton Senna 1985-86.-os Lotus Renault, fekete
John Player Special feliratos autojarol. Biztos van a neten valahol, de sajnos en meg nem talaltam meg. Ha tud valaki segiteni nagyon koszonnem.
Üdv! Viszonylag friss pletyka: Damon Hill az idény végén visszavonul és megüresedő helyére visszatér Eddie Irvine. Tulajdonképpen kicsit korán kezdődik a pletykaszezon idén, nem?
A tervezett ir futam komoly, csak az a kerdes, hogy lesz-e eleg toke es befer-e a versenynaptarba.
Penz valoszinuleg akad majd, mert Irorszag az elmult evtizedben a telekommunikacio es az informatika egyik europai kozpontja lett, ami ugye penzt is csorgedeztet az amugy legendasan szegeny ir allamkasszaba ... Eddie Jordan es Eddie Irvine pedig SZVSZ gond nelkul elintezhetik az allami tamogatast.
A naptar mar huzosabb, mert a csapatok nem akarnak 16 futamnal tobbet es az amerikaiak, kinaiak mar kaptak egy versenyt 2000-re, Argentina, Portugalia, Malajzia, Csehorszag, Oroszorszag, Hollandia, Del-Korea es masok pedig rendszeresen kopogtatnak Mosley ur ajtajan ....
Az Irorszagi verseny komoly? Tenyleg keszulnek versenyt rendezni?
Ez jo! Meg egy palya.
Nagyon orulok,hogy idetalaltam a neten, mert IMADOM a FORMA1-et!
Bocsi nem is koszontem meg : SZIASZTOK!
De azért ne felejtsétek, kik nyertek itt az elmúlt években:
1981: Nelson Piquet BR Brabham BT49C-Ford
1982: Didier Pironi F Ferrari 126C2
1983: Patrick Tambay F Ferrari C126C2B
1984: Alain Prost F McLaren MP4/2-TAG Porsche
1985: Elio de Angelis I Lotus 97T-Renault
1986: Alain Prost F McLaren MP4/2C-TAG Porsche
1987: Nigel Mansell GB Williams FW11B-Honda
1988: Ayrton Senna BR McLaren MP4/4-Honda
1989: Ayrton Senna BR Mclaren MP4/5-Honda
1990: Riccardo Patrese I Williams FW13B-Renault
1991: Ayrton Senna BR McLaren MP4/6-Honda
1992: Nigel Mansell GB Williams FW14B-Renault
1993: Alain Prost F Williams FW15C-Renault
1994: Michael Schumacher D Benetton B194B-Ford
1995: Damon Hill GB Williams FW17-Renault
1996: Damon Hill GB Williams FW18-Renault
1997: Heinz-Harald Frentzen D Williams FW19-Renault
1998: David Coulthard GB McLaren MP4/13-Mercedes
A Ferrari mindössze '82-ben és '83-ban myert - a most megboldogult Postlethwaite kocsijaival - és akkor is úgy, hogy '82-ben a mezony java bojkott miatt hiányzott, '83-ban meg szétestek a többiek megbízhatatlan turbómotorjai ...
A McLaren 6-szor a Williams 7-szer nyert. Coulthardnak és Hakkinennek nagyon jók az esélyei. És most, hogy a kis Schumacher megkapta az erosebb motort a franciáktól, egybol lenyomta azzal a bizonyos 2 tizeddel Coulthardot, a tavalyi gyoztest. Ezek után a Williams is esélyes csapat!
Zanardi meg otthon végre bizonyíthat. Ha nem teszi, könnyen repülhet: Salo és Verstappen is szívesen ülne év végéig a Williamsbe.
Tessék a jerezi idok:
Jerez test times - April 24th
01. Ralf Schumacher Williams-Supertec 1:24,211
02. Jarno Trulli Prost-Peugeot 1:24;607
03. Alexander Wurz Benetton-Playlife 1:24,627
04. Michael Schumacher Ferrari 1:24,631
05. Mika Häkkinen McLaren-Mercedes 1:24,697
06. Alex Zanardi Williams-Supertec 1:24,707
07. Olivier Panis Prost-Peugeot 1:24.938
08. Rubens Barrichello Stewart-Ford 1:25.173
09. Jacques Villeneuve BAR-Supertec 1:25.258
10. Heinz-Harald Frentzen Jordan-Mugen Honda 1:25.503
11. Eddie Irvine Ferrari 1:25.734
12. Damon Hill Jordan-Mugen Honda 1:26.243
13. Marc Gene Minardi-Ford 1:26.321
14. Johnny Herbert Stewart Ford 1:26.599
15. Stephane Sarrazin Prost-Peugeot 1:27.351
16. Laurent Redon Benetton-Playlife 1:29.004
17. Shinji Nakano Jordan-Mugen Honda 1:29,082
A fontosabb hírek röviden: Luca Badoer egészséges és ott lesz a jövo heti rajtnál az egyik Minardiba csomagolva.
A BMW bejelentette, hogy kész a V10-esük, de az összes tesztet (tavalyi Williams alvázakkal) a saját - jól orzött - tesztpályájukon fogják csinálni a "közönség nyomása" miatt. Úgy néz ki, tanultak a hibáikból: '81-82-ben elég sokszor szétesett a pályán a BMW turbómotor a Brabham pilóták feneke alatt. '83-ban viszont világbajnokok lettek. Talán azt tervezik, hogy most a két év elokészületet egyre csökkentik, azt is
a saját pályán töltik el és jövore világbajnoksággal nyitnak ... De az is lehet, hogy a hatalmas titkolózás egy szenzációs dízelmotornak szól, ami alapjában rázná meg az autós világot ...
Mika Salot leszerzodtette a Honda második számú tesztpilótának. A teszteket ezentúl Verstappennel feltváltva csinálják - szorgalmasan egész évben. A Hondáéhoz hasonlóan nagyszabású tesztsorozatot még soha nem csinált nem versenyzo F1 csapat ...
07/03/99 Australia Melbourne Albert Park
11/04/99 Brazil Sao Paulo Circuito Carlos Pace
02/05/99 San Marino Imola Circuit `Enzo e Dino Ferrari`
16/05/99 Monaco Monte Carlo Monte Carlo
30/05/99 Spain Barcelona Circuit de Catalunya
13/06/99 Canada Montreal Circuit Gilles Villeneuve
27/06/99 France Magny Cours Circuit de Nevers
11/07/99 Britain Silverstone Silverstone Circuit
25/07/99 Austria Speilberg A-1 Ring
01/08/99 Germany Hockenheim Hockenheim-Ring
15/08/99 Hungary Budapest Hungaroring
29/08/99 Belgium Spa Francorchamps Circuit de Spa Francorchamps
12/09/99 Italy Monza Autodromo Nazionale di Monza
26/09/99 Europe Europe Nurburgring
17/10/99 Malaysia Kuala Lumpu Sepang GP Circuit
31/10/99 Japan Suzuka Suzuka International Racing Course
Reserve - Argentina Buenes Aires Municipal de la Cuidad de Buenos
Nekem is hiányzott a topik lelkes közönsége, dehát nem sokat írtatok Ti sem az elmúlt hetekben ...
A Ferrarit szerintem ne temessük ez évre még ...
Hakkinen meg mindjárt meglesz, addig is jó hír az Irvine rajongóknak: Írország versenyt készül rendezni. Egy ottani milliomos már vett is egy szép nagy zöld mezot 87 millió dollárért Dublintól délnyugatra e nemes célra!
Hakkinen még mindig nincs meg, de közben elokerült Coulthard, aki nem sokkal tudott gyorsabban menni Schúminál ...
01. Coulthard McLaren Mercedes 62 laps 1:24.412
02. Schumacher Ferrari 45 laps 1:24.669
03. Zanardi Williams Supertec 60 laps 1:25.100
04. Schumacher Williams Supertec 73 laps 1:25.115
05. Frentzen Jordan Mugen 69 laps 1:25.556
06. Herbert Stewart Ford 30 laps 1:25.696
07. Irvine Ferrari 44 laps 1:25.780
08. Trulli Prost Peugeot 44 laps 1:25.878
09. Wurz Benetton Playlife 62 laps 1:25.981
10. Barrichello Stewart Ford 42 laps 1:26.155
11. Villeneuve BAR Supertec 43 laps 1:26.241
12. Hill Jordan Mugen 55 laps 1:26.267
13. Panis Prost Peugeot 56 laps 1:26.271
14. Diniz Sauber Petronas 47 laps 1:26.394
15. Alesi Sauber Petronas 43 laps 1:26.543
16. Redon Benetton Playlife 44 laps 1:27.322
17. Gene Minardi Ford 21 laps 1:27.679
18. Badoer Minardi Ford 33 laps 1:28.518
19. Lemarie BAR Supertec 36 laps 1:29.186
Eloször is egy szomorú hír: 13-án án meghalt szívrohamban az F1 egyik legjobb mérnöke, Dr. Harvey Postlethwaite. O találta fel pl. a ma már minden monoposztón használt emelt orrot, vagy legutóbb a toronyszárnyakat tavaly. Zseniális mérnök volt, de mindenekelott jó pajtás. Amikor a BAR füstölgo pénzeszsákjai kilotték alóla a Tyrrell paripát, a hazaküldött embereknek eloször a humorérzéküket köszönte meg, azután a csapatért átdolgozott sok-sok órát ...
'68-ban került ifjú titánként a MARCH csapathoz. Egyre nagyobb szerepet kapott a Forma-2-es, majd '70-71-ben a szakmát sokkoló F1-es sikerekben. Azután a kelekótya Lord Hesketh fotervezoje lett és az a csapat, amin az egész depó teli szájjal röhögött, a Ferrari szinte egyetlen versenytársa lett a '75-ös szezonban, a töredéknyi költségvetés ellenére. (Egy kis angol grófság versenyzett az olasz autóiparral, de még így is nyertek volna, ha nem Niki Lauda ül a talján torpedóban.) James Hunt elhagyta Hesketh-t, az elfogyott nemesi vagyont eképpen nem tudták szponzorpénzekkel pótolni: a csapatot a '76-os idény elott eladták Walter Wolf kanadai olajmágnásnak. (A Hesketh-nek egyébként legendás híre volt: a versenyek után hazatéro magánrepülon folyt a pezsgo és más italok - Hunt egyszer állítólag 24 doboz sört nyomott le - és nyüzsögtek a laza erkölcsu Playboy nyuszik; az egyetlen gyozelmüket meg háromnapos mesebeli dínom-dánommmal ünnepelték a grófi palotában)
Az eladott csapatot Wolf eloször Frank Williams kezére bízta, aki azonban abban az idoben inkább balfácán, mint legendás csapattulajdonos hírében állt ... Egyéves kínlódás után szakítottak Frankkel és a következo évben az új Wolf autó az elso versenyét megnyerte Schekterrel, sot azévben majdnem világbajnok lett!!! Késobb Fittipaldiénál is megfordult, majd megmyerte a konstruktor VB-t a Ferrarival '82-ben. Azután a Tyrrellhez került, majd vissza a Ferrarihoz, ill. újra a Tyrrellhez. Annak feloszlatása után a Honda tesztcsapathoz. 100 millió dollárt bíztak rá, hogy csináljon egy ütoképes csapatot. Az általa átfésült Dallara-Mugen-Honda Jerezben a leggyorsabb volt. A Honda pedig titkos fohadiszállást épített Londontól 30 km-re, ahonnan jövore már egy új fomérnökkel támadnak. De a kocsit, ami a 2000-es versenyek rajtjánál látunk majd, Harvey Postlethwaite rajzolta...
Közben a csapatok tesztelésbe kezdtek Jerezben:
01. M. Schumacher Ferrari 67 laps 1:24.631
02. D. Coulthard McLaren Mercedes 22 laps 1:24.887
03. J. Herbert Stewart Ford 45 laps 1:25.410
04. H. Frentzen Jordan Mugen 41 laps 1:25.740
05. J. Trulli Prost Peugeot 55 laps 1:26.147
06. A. Wurz Benetton Playlife 37 laps 1:26.215
07. R. Barrichello Stewart Ford 34 laps 1:26.392
08. D. Hill Jordan Mugen 63 laps 1:26.407
09. O. Panis Prost Peugeot 63 laps 1:26.494
10. J. Alesi Sauber Petronas 36 laps 1:26.665
11. A. Zanardi Williams Supertec 68 laps 1:26.677
12. R. Schumacher Williams Supertec 49 laps 1:26.705
13. M. Salo BAR Supertec 51 laps 1:27.199
14. P. Diniz Sauber Petronas 12 laps 1:27.398
15. J. Villeneuve BAR Supertec 34 laps 1:27.428
16. L. Redon Benetton Playlife 43 laps 1:28.799
17. L. Badoer Minardi Ford 27 laps 1:29.492
18. M. Gene Minardi Ford 16 laps 1:29.642
Badoer testelt ugyan, de nagyon kimerült a vezetéstol ...
Mika Salo meg jobb idot ment,mint Villeneuve ...
Örvájn,mint első pilóta...hahaha.
Akkor mis francért fizet a Ferrarri 65 millió márkát Schuminak,és miért potom ötöt örvájnak.
Örvájn,mint első pilóta...csak egy rossz és nevetséges álom.
Hat lehet de ugyanezt Coulthard ketszer jatszotta el. Igaz eloszor nem jott be teljesen, a masodiknal pedig vegleg leallt a Mercedes. De azert az feltuno hogy mindketszer amikor kijott a boxbol pont Schumacher ele allt.
Ez nekem is eszembe jutott, főleg az emlékezetes belgiumi Coulthard-Schumacher találkozóra emlékezve. Azóta viszont olvastam egy Jean Todt nyilatkozatot (Tivi F1 és repülés homepage, egész jó!), ő azt mondta, hogy valamilyen rendszerből kifogyott a sürített levegő Irvine kocsijában, azt kellett újratölteni. Mindenesetre hihetőnek tűnik, mivel Eddie-nek semmi köze nem volt az élen folyó versenyhez utána... Na meg nem hiszem, hogy biztos VB pontokat kockáztatna a Ferrari csak azért, hogy Hakkinent visszafogják. Nem igazán éri meg, mivel nem biztos az eredménye.
Én azért remélem, hogy a Ferrari az idén is fel tud majd nőni a feladathoz, ahogyan tavaly is fel tudták szívni magukat. Mellesleg az idén a csapat nem is kezdett olyan rosszul, egy első, egy második és egy ötödik hely az első két versenyen! Ráadásul a Mclarenek négy lehetőségből csak egyszer mentek végig a két versenyen, igaz akkor nyert Mika... Egyszóval az idén egyelőre a konstruktőrök között vezetik a mezőnyt, a kocsik bírják végig és eddig négy lehetőségből háromszor pontot szereztek! Ráadásul, ha Schumachernek nem lett volna valami buta kontakthiba a kormányában az első versenyen, akkor SZVSZ kettős Ferrari győzelem lett volna Ausztráliában! Ha tényleg tudnak még fejleszteni, akkor bizony igencsak esélyesek legalább a konstruktőri címre. A McLaren marha gyors, de ha nem tudnak jobb arányban végigmenni a jövőben, akkor bizony gondban lesznek.
Jó viszont az, hogy a Jordan és a Stewart-Ford (a második szezonjuk!!!!) mutogatja az oroszlánkörmeit. Ralf Schumacher meg egyre érettebben versenyez a Williams bácsinál. Úgylátszik tényleg van szeme a versenyzőkhöz a fiúnak.
Hát, ha ez a legtöbb, ami a Ferrariból kihozható, akkor Schumi az idén sem fog VB-t nyerni. Nem a Mercedes hibáira kéne alapozni. Sajnos látszik, hogy jobb a Merci, csak azt nem értem, hogy ha igaz az, hogy a Ferrarinak gyakorlatilag korlátlan a költségvetése, miért nem tudnak egy normális kocsit építeni.
Hat erdekes volt ez a verseny. A mercedeszesek azt allitotattak hogy minden lehetseges hibat kijavitottak ez az 5 het alatt. De szerintem ezt ok se gondoltak komolyan. Mar tavaly a Hungorarongen is a valtoval volt a baj es ev vegere majdnem sikerult elveszteni a vilagbajnoksagot. Nekem ugy tunik hogy a jobb teljesitmenyert folaldoztak a megbizhatosagot. A Mercedeszek iden is jobbnak tunnek de szerintem a Ferrarik ev kozepere majdnem utolerik oket. A Stewartok jo szereplese az elso ket versenyen szamomra kellemes meglepetes. Barichello nagyon szimpatikusan versenyzett de szerintem selytette hogy ilyen tempoban nem fogja vegigbirni. Mindenesetre ahogy Irvine-t megelozte az verfagyaszto volt. A masik kellemes meglepetes Sarrazin volt aki ujonckent nem csak hogy sokkal jobb volt (egyebkent tehetsegtelen) csapatarsanal hanem az edzeseken Badoer atlaganal is jobb eredmenyt ert el. Lehet hogy nem artana a frissites Prosteknal, Panis a balesete ota mar nem a regi.
Ez a verseny is izgalmasra sikeredett. Sajna a Ferrari az idei évben sem képes tartani a lépést a Mercikkel az elején. Schumi azt nyilatkozta, hogy mire Európába ér a cirkusz, akkora ők is fejlesztenek. Viszont a Ferrarik baromi megbízhatóak, legalábbis a motor és az erőátvitel. Ha nincs a kormánnyal baja Schuminak, akkor az első versenyen is jó helyen végez. Viszont tudja-e valaki, hogy Irvine miért ment ki a boxba másodszorra?
Hakkinen meg kimondta a varázsszavakat: neki a 72 kör a legnagyobb ellenfél, azaz ha a gép úgy akarja és végigmegy, akkor nemigen lehet megfogni. Az is igaz viszont, hogy amikor Schumi mögött ment, akkor nemigen tudott mit csinálni, hiába gyorsabb a gépe.
Az év meglepetése pedig a Barrichello/Stewart-Ford páros lehet. Nagyot szólt a fiú, igaz, hogy otthoni pályán volt, minden centit ismer...
Azt mondta, a kanyarbol kijovet felfele kapcsolas helyett uresbe ugrott es egy darabig nem is sikerult egyetlen fokozatba sem beraknia.
Az is erdekes viszont, hogy neha az autoja gyakorlatilag egy szinten volt a cipeszevel, mas helyzetben (talan ahogy konnyebbedett?) pedig elojott az edzes kulonbsege.
Tényleg...már 1órája megy...
Shumacher nyert,heki fiú kiesett,kultárd lett a második,örvájn ötödik lett.Schumi most 10 pontos,Schumacher rulez forever.Cipész hát gevonnen.
Meg de la Rosa is hatrabb lett parancsolva egy (Vileneuve megbuntetese utan ket) hellyel, mert nem vette eszre a sarga zaszlot. - Biztos azt hitte, hogy a nemzeti lobogoval biztatja egy nezo. :-)
Azert a Rubens-Schumi-Fisichella-Irvine csapat rajtja eleg izgalmas lehet, mivel a brazilt tuzeli a hazai kozonseg, a masik harom meg eleg "orult" ...
A bemelegitesen Schumi csak 5 tizedre volt a ket ezustnyultol ...
A meglepit viszont Panis, a gall kakas szolgaltatta, aki 2 tizedre megkozelitette MSch-t. Panis egyebkent "szokott" itt pontot szerezni ....
Meg az is lehet, hogy a boxstrategian mulik majd a gyozelem. Az vilagos, hogy Coulthard gyilkolni fogja Hakkinent, mivel ma is csak 4 szazad volt kozottuk.
En meg mindig nem vágyok a Palik kozvetitesei utan. Szerintem semmi baj a Knezy-vel, csak ne mondana el szazszor, hogy: "a forma-1 vilaga".
Ha a ket merci kibirna, az eleg unalomaba forditana az egeszet. Mar csak Barichelloban bizhatok.
Jeno tényleg kezd bosszantó lenni ...
De lehet, hogy csak ilyen nap volt tegnap, mert az RTL is bosszantóan gyenge volt.
Meg az edzés is unalmas.
Ráadásul ezen a pályán alig lehet elozni. És a brazil tévések híresek a hozzá nem értésükrol.
Legalább eso lenne...
Vagy háromszor a két óra alatt ...
Ünnepélyesen bocsánatot kérek Palik Lászlótól, amiatt, hogy azt hittem róla, hogy Ő a világ legidiótább forma-1 kommentátora. Knézy bajtárs bebizonyította, hogy minden relatív...
Bár őt már szerintem csak Halász Judit tudná alulmúlni F-1 közvetítésben.
Mi lesz, ha olyan futamot fog közvetíteni, amit még nem látott előtte és élőben megy.
EZ EGY KATASZTRÓFA. A szegény srác, akit mellé ültettek szakértőnek, úgy le volt halkítva, hogy Knézybéla a levegővételével is eltudta nyomni. Bele is folytotta a szót párszór a fiúba.