Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mccheese Creative Commons License 1999.06.14 0 0 833
Kösz az infókat.

Coulthardnál én vaciláltam a dodgemezés Irvinnel, és a box utca között. A tv felvétel szerint az ütközés utáni átvizsgáglásról meglehetősen nagy gázzal tépett ki...
Örülök, hogy Frentzennek nem lett nagyobb baja.
Irvine szerintem már a Ferrariból való távozás felé kacsintgat. Kicsit emelheti a gázsiját, ha mutatja magát. Ezzel együtt nagyon szépen és keményen ment.

Üdv: Mekkcsíz

Előzmény: Chris99 (832)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.14 0 0 832
Azt hiszem, egyben egyetértünk. Fantasztikus verseny volt! Szerencsére nem kell a magyar királyi tv-beli közvetítést néznem (elég volt az Ausztrál Nagydíj kommentálását figyelemmel kísérni), így nem lehetek részese KJ. előadásainak. Még az idény elején megkíséreltük már páran, hogy e-mail-ben jeleztük ellenérzéseinket az MTV felé, mire a válasz az volt, hogy eljuttatták a műsorigazgatóhoz, a levél és KJ. sorsa már az illetőn múlik. (A tv-n belül is vannak viszályok a közvetítés milyensége körül, kérdés, hogy mikorra tisztázódnak az összefonódások és akkor lecserélik KJ-t.)

Frentzen egyébként jól van, az FIA orvosa elmondta, hogy nagyon sokat köszönhet a német a bukósisakjának. Közepes agyrázkódása volt, s sérüléseket szerzett a jobb térdén és a bal vállán. Annyira nem komolyak, hogy kihagyná a következő Francia Nagydíjat. Alapos kivizsgálás után a kórházból még az éjjel kiengedték. A baleset oka: a Jordan féktárcsája "elszállt".

Arról konkrét hír nincs, hogy miért kapta Coulthard a 10mp-es büntetést. Valószínű, hogy az Irvine-nal való tusa következménye volt. A lassításnál lehetett látni, hogy amikor észlelte, hogy Irvine a belső ívre kanyarodott, ráhúzott Irvine-ra. Egyébként szerintem fantasztikusan versenyzett Eddie, bebizonyítva, hogy igen is van keresnivalója egy top team-ben.

CiaO
Chris

Kopasz Creative Commons License 1999.06.14 0 0 831
Királyom!

Hm! Némileg? Ha Coulthard nem löki le kissé Eddie-t, akkor lehet, hogy még Hakkinent is megszorongarja. Ezen a pályán a Ferrarik valamivel jobbak voltak szerintem....
Más. Úgy tűnik, a McLarenek kezdenek megbízhatóbbak lenni, az utóbbi két versenyen végigért mindkettő.

Üdv: Kopasz

Előzmény: Halászkirály (830)
Halászkirály Creative Commons License 1999.06.14 0 0 830
Ahojj mindenkinek! Emlékeztek Irvine és Herbert kergetőzésére a füvön? Nagyon kirájj jelenet volt! :))
Egyébként -szerény véleményem szerint- ez Irvine versenye volt, függetlenül attól, hogy "csak" 3. lett. Némileg mentette a Ferrari becsületét.
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.14 0 0 829
Hali !

Ez kicsit off lesz:
Az F1 futam elott az RTL-en csinaltak egy kis osszeallitast aerodinamika temakorben, ott fejtegettek, hogyan tortenhetett a baleset, kitertek arra is, hogy miert kevesebb manapsag az elozes az F1-ben. A Mercedes-nel valami nem stimmelhet a tervezobrigaddal, hiszen az A osztalyt is ugy terveztek (volna), hogy stabil legyen. Aztan jott a renszarvas-teszt... Szoval, ok sem tevedhetetlenek :-(
On
Mit szoltok a Prost-Peugeot-khoz? Jobb autotervezessel egesz jo eredmenyeket erhetnenek el, hiszen a motor pokoli gyors (a hosszu egyenes vegen Panis volt tegnap a leggyorsabb...).

Poedle B.

Előzmény: Kopasz (827)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.14 0 0 828
"Egyik szemem sír, a másik nevet"
Külgyek egy fél zsepit :)) ?

Egyészet küldj! Tudod, krokodilkönnyek meg örömkönnyek.

Előzmény: Gorcsev (824)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.14 0 0 827
A repülő Merci LeMans-ban szédületes volt. Tegnap este az asszonnyal is megnézettem az ismétlést az Eurosporton, még ő is elismerően szólt róla (mint mutatványról. Pedig meglehetősen rezisztens a motorsportokra. Örülök, hogy a pilótának nem lett baja. Engem inkább az érdekelne, hogyan szállhatott így fel, mikor ezeket az autókat úgy tervezik, hogy marha nagy legyen a leszorító erő. Érdekes volt, hogy többször lehetett látni, hogy a Toyoták lazán kielőzték a BMW-ket, mégis egy BMW nyert.

Kopasz

Poedle B. Creative Commons License 1999.06.14 0 0 826
Hali !

A pilotanak semmi baja nem lett, epen szallt ki a kocsibol !!! Ami, ugye, nem gyenge... Azert bevittek a korhazba, de mar ejfel korul kiengedtek.

Előzmény: X polgártárs (825)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.14 0 0 825
Polgártársak,
végre 1 izgalmas verseny! Na amit Alejandro polgártársam a kanyarral kapcsolatban leírt, az bejött. Ja még valami: Herbert és Diniz pontot szerzett!
A LeMans-i bukás nagyon csúnya volt, mintha motorcsónakversenyt néztem volna...tudja valaki mi lett a pilótával?
xpt
Előzmény: Poedle B. (822)
Gorcsev Creative Commons License 1999.06.14 0 0 824
"Egyik szemem sír, a másik nevet"
Külgyek egy fél zsepit :)) ?
"Coulthard pedig előttem megint leégett."
Igaz. A ripléj-ben -felülről- elég jól lehetett látni, hogy DC már gyakorlatilag teljesen lement a pályáról, onnan jött vissza, úgy lökte meg Irvine-t. Előtte pedig volt két gyönyörű, teljesen tiszta előzés.
Előzmény: Kopasz (821)
Csaby Creative Commons License 1999.06.14 0 0 823
Az utolsó betűig tökéletesen az én véleményemet írtad le!
Előzmény: Kopasz (821)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.14 0 0 822
Hali !

Gerhard Berger tud valamit ! Az RTL-en gratulaltak neki a BMW LeMans-i sikerehez, akkor kerdeztek meg, szerinte mi lesz a versenyen. Azt mondta, jot tenne a VB-nek, ha Schumi nem huzna el a pontjaival, bar a palya neki fekszik, ha nem hibaz, o fog nyerni. Hat sajna hibazott :-( Ha Hakkinen is elszall ugyanabban a kanyarban, az lett volna a jo rendezes, mert akkor elmondhattuk volna, hogy az a kanyar nem szereti a vilagbajnokokat (Hill, Schumacher, Villeneuve) :-)))))
Egyebkent latta valaki a LeMans-ban tortent Ezustnyil repuleset ? Lauda azt nyilatkozta, ekkora bukast meg eleteben nem latott (bocs az offtopicert) !
Szoval izgalmas kis hetvege volt !!!

Bye

Poedle

Kopasz Creative Commons License 1999.06.14 0 0 821
Hello Mindenki!

Egyik szemem sír, a másik nevet. Schumacher hibázott és kiesett. Krokodilkönnyek. Viszont. A Ferrari úgy tűnik, hiogy kezd gyorsaságban is pariban lenni a McLarennel. Örömkönnyek. Amit meg Irvine művelt... Mostanában csak Schumachert láttam ilyen elszántan nyomulni egy jobb helyezésért (és pontokért). Lehet, hogy mégis van abban valami, hogy nem nagyon nismer el magánál jobbnak szinte senkit... Nagy mutatvány volt. Herbert is csak az öklét rázta, mikor Eddie elment mellette. Hakkinennek meg szerencséje volt, de hát ide az is kell. Coulthard pedig leőttem megint leégett. Valószínűleg megorrolt Irvine-ra a nyilatkozata miatt és meg akarta mutatni, hogy ki a legény a gáton. Ennyire viszont ő nem legény. Elment az első kanyarban, igaz, de a másodikban viszont Eddie vissza tudta előzni. Ekkor illik fékezni, még Senna is fékezett ilyenkor, Coulthard nem. Mivel neki lett nagyobb baja a dologból, így magának csinált bajt. A 10 mp-s büntetés ráadásnak még a pont(ok)hoz jutás esélyét is elvette tőle. Szerencse, hogy egyikük kocsija sem sérült meg, nem lett nagyobb baleset, mert akkor mindenki tüzet okádna, érzésem szerint a Ferrari-hívek kissé nagyobb joggal. A veseny legkeservesebb eseménye számomra Frentzen kiesése volt. Azért szorítottam a vége felé, hogy Hakkinen szálljon el, és Frentzen nyerjen. (Hű, de gonosz vagyok, nem is jött be.)

Üdv: Kopasz

boba6 Creative Commons License 1999.06.14 0 0 820
Én szeretem Hakkinent de éppen azt hiányolom belőle amit tegnap Irvine csinált! Kwl volt!
A Coulthard VS Irvine karambolnál szerintetek ki volt a hibás?
SZVSZ C-nak nem lett volna szabad úgy előznie ahogy tette, viszont ha már ott volt akkor Irvinenak el kellett volna engednie, ehelyette leszorította a pályáról...
Frentzennel mi történt?
Boba6
mccheese Creative Commons License 1999.06.14 0 0 819
Tudja valaki, hogy Coulthardot miért intették ki büntibe??? Box utcai sebesség túllépés, vagy az Irvine féle dodgem??
nulla Creative Commons License 1999.06.14 0 0 818
Nem csak idén volt gond azzal a kanyarral, máskor is esett ott már ki versenyző, nem tudom, hogy miért kellett úgy felfújni a dolgot a kommentátornak.
Egyébként az idei legizgalmasabb verseny volt, különösen tetszett amit a Ferrari kettes számú pilótája művelt. Szegény Irvine, pedig megérdemelné, hogy ne csak a másodhegedűs szerep jusson neki.
Előzmény: Trebitsch (817)
Trebitsch Creative Commons License 1999.06.14 0 0 817
Most volt a Petőfin, Szent Sumeling nyilatkozott személyesen:
"Csak magamat hibáztathatom a kicsúszásért, túl gyorsan mentem be abba a kanyarba. Siettem, be akartam hozni a boxban elvesztegetett időt."
Hát... Ez van.
Előzmény: Gorcsev (815)
Csaby Creative Commons License 1999.06.14 0 0 816
Degeczi: Nem csodálom. Nekem is ez volt az első reakcióm.
Csülök: Perfekt volt, ha azt a tényt tekintjük, hogy nem hibázott. egész szépen elautózgatott. Amennyiben Irvine teljesítményét vesszük 100%-nak (Mert gondolom amit Ő művelt az ugye nem egy sima autókázás volt.), akkor azért az a perfekt nem is annyira perfekt. Tény, hogy célt ért vele.
Mindenesetre ez a futam volt az idei legizgalmasabb verseny.
Gorcsev Creative Commons License 1999.06.14 0 0 815
"Tul gyorsan ment (epp egy elozes utan)"
Igen, elég egyértelmű volt már a visszajátszásból is. Egyszerűen nem fért be úgy, ahogy tervezte. Kár, de ez van.
Előzmény: Degeczi (807)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.14 0 0 814
Vegulis azt mondta. Ha jol vettem ki a nemet szoveg alol "It was fun" vagy vmi ilyesmit mondott.
Mindenestre elismero nevetest csalt ki az RTL kozonsegebol es a visszajatszas soran minden egyes manoveret latva.
Előzmény: Csaby (811)
mccheese Creative Commons License 1999.06.14 0 0 813
Nem érdemes. Akkor lett volna perfekt, ha megelőzi a Sumit.
Ezen a versenyen Sch legalább akorát hibázott, mint Hakkinen abban a bizonyos szintén célegyenes kanyarban.
A csíkos zászlót pedig a KANYARBAN lengették. Valószínűleg a kiesett autókból folyt el egy s más.

Irvine király volt...

Üdv:Mekkcsíz

Előzmény: Csülök (812)
Csülök Creative Commons License 1999.06.14 0 0 812
Irvine révén, nagyon hosszú idő után ismét láthattunk (sajnos csak néhány perc) igazi autóversenyt. Milyen érdekes, senki nem említi, hogy Hakkinnen milyen perfekt volt vasárnap?
Csaby Creative Commons License 1999.06.14 0 0 811
Irvine: ,,Főleg azon igyekeztem, hogy minél gyorsabb legyek. Sok nehézséggel kellett megküzdenem a verseny során, de sikerült eljutnom a dobogóig. Szórakoztató futam volt."
Szórakoztató! Ehelyett akár mondhatta volna azt is hogy mókás. Én meg halálra izgultam magam.
Csaby Creative Commons License 1999.06.14 0 0 810
Knézy monnyon le!

Abba a kanyarba már mindenki (aki a falnak ment) már úgy eset be. Ott akár volt folt, akár nem az már nemigen számíthatott.

Frentzent nagyon sajnálom, megérdemelte volna a dobogót.

Villeneuve is szépen bicegett, amikor kiszált a kocsiból.

Szegény Schumi. Hiába a legjobb (szerintem), de ő sem Isten.

Végül Irvine. Amit az művelt, nem volt semmi. Tökös csávó :)

MaCS Creative Commons License 1999.06.14 0 0 809
Halihó!

Tekintettel arra, hogy a papírforma szerint a Mercinek kellett volna lelépnie a Ferrarit, nálam már a 4s is elhúzás!

Gyanús nekem az a kanyar, különösen, hogy Csíkos Lászlót is lengették...

Üdv: MaCS

Előzmény: Mogorva (804)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.13 0 0 808
ÁÁáááá... a Watson doktoros beszólása azt smafu! Az elején vidáman közölte, hogy a kis Schumacher is versenyben van még a sárga Jordanban! Ez igen! Valaki szóljon má neki, hogy húzzon már el a halál xxxxxxx xxxxxx-ra!!!
Észrevettétek, milyen szar minőségű volt a kommentátor hangja? Most nem arra gondolok, hogy hülyeséget beszél, azt már tudjuk, viszont a hangja olyan volt, mintha telefonon közvetítette volna a futamot. Azt, hogy ha már egyszer volt pofája kimenni Kanadába, legalább készített volna egy pár perces összeállítást a pénteki edzésről.

Ez a halom trutyi akkor is helyszínről közvetítene, ha a holdon lenne a futam?

Degeczi Creative Commons License 1999.06.13 0 0 807
Tul gyorsan ment (epp egy elozes utan), kerekveto is megdobta, igy kerult az ut ha nem is olajos, de erosen poros reszere ahol teljesen elvesztette a tapadast.
Sch maga is azt nyilatkozta, hogy egy buta hiba volt.
Előzmény: feri9 (806)
feri9 Creative Commons License 1999.06.13 0 0 806
Kérdés, hogy Irvine akkor is ennyire őrülten bizonyítani akart volna, ha nincs ez a kis megelőző balhé.
Másik kérdés, hogy Knézy (de nem klátja) miért volt annyira biztos benne, hogy abban a kanyarban valami olajon csúszkáltak meg? Én úgy láttam, Sch-t megdobta a kerékvető az előző kanyarban, azért vesztette el a kocsit. Az egy nehéz kanyar, és kész!
És tényleg Watson-t mondott ...
Degeczi Creative Commons License 1999.06.13 0 0 805
Majd' el felejtettem: bizisten ugy hallottam, hogy jenonk (nyilvan detektivregenyek nyoman) Watson doktort emlegetett Watkins helyett.

Mellesleg a mostani hirek tenyleg fekhibarol szamolnak be Frentzen balesete okakent.

Előzmény: Degeczi (803)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.13 0 0 804
Háát... volt az vagy 3,5 másodperc maximum. Mikor a Mclarenek mentek el, az 15-20 másodperc előny volt. Akkoriban.

Irvine kezd ránőni Schumi fejére. Nagyon szerepel a fiú

Előzmény: MaCS (802)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.13 0 0 803
Sajnaltam en is Frentzent.
Ez a barom jeno viszont nagy latnok lehet, ugyanis tobbszor is elismetelte, hogy Frentzen hibazott. HONNAN TUDJA?!
Eppugy lehetett pl. fek-, mint vezetoi hiba. Meg csak nem is lehetett latni.
Előzmény: MaCS (802)
MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 802
Halihó!

Hát, érdekes lett a vége.
Nagyon sajnálom Frentzent, és örülök, hogy úgy tűnik, nincs komoly baja.
A versenyhőse szerintem Irive. Igazi versenyzést mutatott be.

A világbajnokság állása pedig ismétcsak nagyon izgalmas. Mik lesznek még itt!

Azért az is érdekes, hogy amíg MS bent volt, ezen a nem kifejezetten lassú pályán is rendesen el tudott húzni a McLarenek elől.

Üdv: MaCS

MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 801
És milyet előzött! Teatyaúristen!
Előzmény: Mogorva (799)
MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 800
A végére azért egészen izgalmas lett.
Mogorva Creative Commons License 1999.06.13 0 0 799
Unalmas???? Nem egy futamot nézünk??
Irvine csinálja a fesztivált rendesen...
Előzmény: MaCS (793)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.13 0 0 798
Ja, most látom másnak is bekattant... :))

Mogorva Creative Commons License 1999.06.13 0 0 797
Kiváncsi lennék a mi kis dodzsembajnokunk miként dolgozza fel Schumi kicsúszását. Majd megmagyarázza, hogy nem tud vezetni és, hopgy tésztaképű. Szegény Schumi nagyon ment...
Előzmény: Poedle B. (783)
Macs Creative Commons License 1999.06.13 0 0 796
Villeneuve is :-(

Angi

Előzmény: MaCS (791)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.13 0 0 795
Melyik nem az mostanaban?
Előzmény: MaCS (793)
Trebitsch Creative Commons License 1999.06.13 0 0 794
Brühühü...
Előzmény: MaCS (793)
MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 793
Pedig milyen jó kis dögunalmas verseny...
Degeczi Creative Commons License 1999.06.13 0 0 792
Fczigony baratunk, mit szolsz ilyenkor?
Előzmény: MaCS (790)
MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 791
Éppen akartam írni, hogy az a kanyar életveszélyes.

Bárki, akit nem MaC/s-nak hívnak?

MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 790
Napuffneki! Schumacher kiesett... :(
Macs Creative Commons License 1999.06.13 0 0 789
Én spec. a versenyt nézem :-)

Angi

Előzmény: MaCS (788)
MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 788
Egyedül lennék?
MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 787
Halihó!

Ez a lassú menet nem tesz jót senkinek, de különösen nem a Merciknek.
Szegény Alesi!

Üdv: MaCS

MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 786
Halihó!
Ezt a rajtot!
Szép volt, Schumacher!

Üdv: MaCS

MaCS Creative Commons License 1999.06.13 0 0 785
Kezdődik!
Sz Tamas Creative Commons License 1999.06.13 0 0 784
Itt jobbak leszenk -remélem- a ferrarik a merciknél.
Forza Ferrari!
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.13 0 0 783
Maj' +lattyuk, ki satani kacag a vegen :-)))))
Előzmény: Mogorva (782)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.13 0 0 782
Mit szólok? :)) Szerintem ÍGY lesz szép nyerni. Mármint Hakkinennek. Vagy nem? :)
Előzmény: Poedle B. (781)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.13 0 0 781
Offtopic on
Knezy... hmmm. En ha tehetem, inkabb az RTL-en nezem a kozvetiteseket :-)
Apam volt mindig kiakadva, amikor Knezy focit kozvetitett: "Ez kosaras volt, be is vallotta, hogy utalja a focit !!!"
Offtopic off
Mit szoltok az eredmenyhez (Forza Ferrari !!!) ?
Mogorva Creative Commons License 1999.06.13 0 0 780
MÉRHETELENÜL FEL VAGYOK HÁBORODVA!!!!

Az a Knézy ezért a FOS MINŐSÉGŰ közvetítésért, amit nyújtott KÉPES VOLT KIKÜLDENI MAGÁT KANADÁBA!!!!!! A jó nénikéjét a szemét dilettáns unalmas, "jó estét, jó szurkolást" fajtájának!!!!!

A Palikék meg közvetíthették a stúdióból az összes futamot a Hungaroring kivételével! ENNEK AZ ELAGGOTT FOCISTA-CSÖKEVÉNYNEK MÉG EZT IS SZABAD??? HELYSZÍNIT KÖZVETÍTENI KANADÁBÓL???? ILYEN MINŐSÉGBEN???

Óhh, hogy az a...

Legyetek olyan jók és írjatok Ti is sok levélkét az MTV-nek, meg a kuratóriumának, meg az ATYAÚRISTENNEK, hogy ezt a marhát fékezzék már meg, elvégre mégiscsak köz-szolgálati az a TV, vagy mi...

Sz Tamas Creative Commons License 1999.06.12 0 0 779
Miért csak ennyi kört futott herr Hakkinen?
Csak ennyit akart, mert mondjuk ennyire ismeri a pályát, vagy nem bírta a kocsi, vagy annyira jónak képzeli magát, hogy nem kell gyakorolni?
No nem nagyképűnek akarom kikiáltani, csak azért furcsán kevés a futott köre.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.11 0 0 778
Szia MaCS!

Meglett, de a svájci GP-t csak megnyerte Dijonban. Igaz, hogy azóta már meglett ember Keke is ... Nála inkább az volt a szenzáció, hogy olyan pilóta vitte haza a koronát, aki az elozo évben egyetlen árva pontot sem szerzett. (Persze ehhez az is kellett, hogy Reutemann visszavonuljon, Pironi és Villeneuve apróra törje magát, Watson és Lauda egymás elol nyerje el a pontokat, Piquet és Patrese alatt szinte mindig szétessen a BMW turbó, miként Prost és Arnoux alatt a Renault paripa.) Frank Williams különben egyedülálló abban, hogy olyan senkikbol csinált világbajnokot, mint Rosberg, Hill és Villeneuve, de Jones-nak se volt csak egy árva gyozelme a Williams szolgálat elott és Mansellt, Boutsent, Coulthardot, Frentzent is o tanította meg nyerni.

Előzmény: MaCS (775)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.11 0 0 777
Eddie Jordan kiallt Hill mellett, amikor kijelentette, hogy a csapat harmadik helyuk legalabb annyira koszonheto Hillnek, mint barki masnak a csapatban. Bizik benne, hogy Hill a spanyol futam hetedik helyezese utan mostmar magara fog talalni.

Na es itt vannak a mai erdmenyek:

01 Eddie Irvine Ferrari 1:20,576 35
02 David Coulthard McLaren 1:20,664 36
03 Michael Schumacher Ferrari 1:21,276 35
04 Jean Alesi Sauber 1:21,510 37
05 Giancarlo Fisichella Benetton 1:21,724 27
06 Ricardo Zonta BAR 1:21,810 31
07 Mika Hakkinen McLaren 1:21,950 19
08 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:22,002 35
09 Jacques Villeneuve BAR 1:22,021 41
10 Rubens Barrichello Stewart 1:22,167 28
11 Jarno Trulli Prost 1:22,454 41
12 Ralf Schumacher Williams 1:22,506 22
13 Alexander Wurz Benetton 1:22,649 31
14 Damon Hill Jordan 1:22,734 36
15 Olivier Panis Prost 1:22,892 18
16 Johnny Herbert Stewart 1:23,177 40
17 Luca Badoer Minardi 1:23,778 31
18 Alessandro Zanardi Williams 1:23,824 20
19 Marc Gene Minardi 1:23,826 47
20 Pedro de la Rosa Arrows 1:23,996 46
21 Toranusuka Takagi Arrows 1:24,131 35
22 Pedro Diniz Sauber 1:24,462 05

Friday times after 1st part - 17.00 - 18.00 CET :

Pos. Driver Team Times Laps
01 Eddie Irvine Ferrari 1:21,044 11
02 Michael Schumacher Ferrari 1:21,329 13
03 David Coulthard McLaren 1:22,113 13
04 Jean Alesi Sauber 1:22,733 15
05 Ralf Schumacher Williams 1:22,953 08
06 Olivier Panis Prost 1:22,957 13
07 Jacques Villeneuve BAR 1:23,127 18
08 Johnny Herbert Stewart 1:23,303 16
09 Rubens Barrichello Stewart 1:23,342 11
10 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:23,548 08
11 Damon Hill Jordan 1:23,554 15
12 Jarno Trulli Prost 1:23,607 13
13 Mika Hakkinen McLaren 1:23,758 06
14 Luca Badoer Minardi 1:23,958 18
15 Giancarlo Fisichella Benetton 1:24,060 05
16 Ricardo Zonta BAR 1:24,196 17
17 Alexander Wurz Benetton 1:24,246 12
18 Pedro Diniz Sauber 1:24,462 05
19 Toranusuka Takagi Arrows 1:24,543 16
20 Marc Gene Minardi 1:24,610 25
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:25,240 19
22 Alessandro Zanardi Williams 1:36,254 03

Š 1999 Fédération Internationale de l'Automobile
2, chemin de Blandonnet, 1215 Genčve 15 Aéroport - Suisse

Persze ezekbol meg ne vonjunk le messzemeno kovetkezteteseket.

alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.11 0 0 776
Szia MaCS!

Meglett, de a svájci GP-t csak megnyerte Dijonban. Igaz, hogy azóta már meglett ember Keke is ... Nála inkább az volt a szenzáció, hogy olyan pilóta vitte haza a koronát, aki az elozo évben egyetlen árva pontot sem szerzett. (Persze ehhez az is kellett, hogy Reutemann visszavonuljon, Pironi és Villeneuve apróra törje magát, Watson és Lauda egymás elol nyerje el a pontokat, Piquet és Patrese alatt szinte mindig szétessen a BMW turbó, miként Prost és Arnoux alatt a Renault paripa.) Frank Williams különben egyedülálló abban, hogy olyan senkikbol csinált világbajnokot, mint Rosberg, Hill és Villeneuve, de Jones-nak se volt csak egy árva gyozelme a Williams szolgálat elott és Mansellt, Boutsent, Coulthardot, Frentzent is o tanította meg nyerni.

Előzmény: MaCS (775)
MaCS Creative Commons License 1999.06.11 0 0 775
Halihó!

1x már elveszett, tehát: Rosberg szerintem győzelem nélkül lett bajnok, mégpedig atmoszférikus motorral a turbók ellen!

Üdv: MaCS

Előzmény: Kopasz (769)
MaCS Creative Commons License 1999.06.11 0 0 774
Halihó!

Én úgy emléxem, hogy győzelem nélkül lett világbajnok! Atmoszférikus motorral a turbók ellen!

Üdv: MaCS

Előzmény: Kopasz (769)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.11 0 0 773
A Le Mans-i edzésen az ezüstnyíl Mercedes pilótája Webber hatalmasatt bukott 340km/h sebességnél.

A Montrealban az első szabadedzésen Diniz fékezés közben szintén bukott. Sérülés nélkül megúszta. Piros ézászló van érvényben.

CiaO
Chris

Chris99 Creative Commons License 1999.06.11 0 0 772
Szerintem nagyon szétszedték az első, második és harmadik helyezésért kapható pontokat. 10 pont az elsőnek, 6 pont a másodiknak, 4 pont a harmadiknak? Ekkora különbséget! Hogy tényleg egy kicsit szorosabb legyen a verseny nem kellene ekkora pontkülönbség. Bár, mint ahogy az utóbbi idényekben láthattuk, az idény első felében már elkönyvelt sorrend azért (a pontozási szisztéma ellenére) az év vége felé nem is volt olyan biztos.
A leggyorsabb körért járó pontozás újbóli hatályba léptetésének ötlete tetszik!
Hamár a kiélezett versenyeknél tartunk! A pilóták "üzentek" Max Mosley-nak, hogy a négy bordázatú gumikkal egyszerűen nem lehet előzni, legalábbis szinte lehetetlenné teszi, annyira csúszkál vele az autó. Erről és más a jövőben érvénybe lépő szabályokról tárgyaltak volna a csapatok Max Mosley-val Montrealban, aki nem utazott el Kanadába, így már megint elmaradt a megbeszélés.

CiaO
Chris

Előzmény: alejandro_magno (767)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.11 0 0 771
Kopasz polgártárs,
az az év Pironi (iszonyatosan összetört) és G. Villeneuve (meghalt) éve volt, ha jól emléxem, Watson lett a második 39 ponttal.
xpt
Előzmény: Kopasz (769)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.11 0 0 770
Poedle B.!

Itthoni idő szerint:

a mai szabadedzések időpontjai:
1) 17:00-18:00 (DSF felvételről 20:15-től)
2) 19:00-20:00 (DSF felvételről 22:30-től)
Sajtótájékoztató: 21:30
Eddie Irvine, Jarno Trulli, Jacques Villeneuve, Ricardo Zonta, Eddie Jordan

szombat:
1) 15:00-15:45
2) 16.15-17:00
időmérő: 19:00-20:00 (RTL, ORF1, RAI Uno, MTV1)
sajtótájékoztató az időmérő edzésen elért első három helyezettjével

vasárnap:
warm up: 14:30-15:00 (RTL, ORF1)
verseny: 19:00-21:00 (RTL, ORF1, RAI Uno, MTV1)
Sajtótájékoztató a verseny első három helyezettjével.

Előzmény: Poedle B. (768)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.11 0 0 769
Szia alejandro!

Nem tudom, hogy izgalmasabb lenne-e a versengés. Ki kellene számolni ezzel a szisztémával a tavalyi évet, csak én lusta vagyok.... Mindenesetre egy web honlapon nézegettem a VB-k összefoglaló táblázatás. Keke Rosberg anno 44 (!) ponttal lett világbajnok, mindössze talán egy győzelemmel abban az évben! Igaz akkor kevesebb volt a verseny, de a mezőny is jóval kiegyenlítettebb volt.

Kopasz

Előzmény: alejandro_magno (767)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.11 0 0 768
Haliho !

Nem ertem, mi ez a nagy kiakadas azon, hogy _csapattarsak_ segitik egymast, neaggyisten a 2. szamu versenyzo az 1-es. szamut segiti. Regebben volt egy olyan szabaly, hogy ha az 1-es szamu jarmuve tonkrement, a 2-es szamu versenyzo - ha utasitast kapott ra - koteles volt atadni a kocsijat az 1-esnek... No mindegy.
Tudtok valamit mar az elso edzesrol ?
Egyaltalan, mikor lesz/volt ?

alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.11 0 0 767
Amikor anno 1958-ban eloszor kiirtak a konstruktorok vilagbajnoksagat, a pilotak es a konstruktorok max. hat versenyeredmenyt szamithattak be a lehetseges 11-bol a vegelszamolasnal. A konstruktorok raadasul csak a versenyenkenti legjobb helyezesekert kapott pontokkal szamolhattak.
A gyozelemert csak 8 pont jart, nem pedig 10, a hatodik helyezes onmagaban nem jart ponttal, viszont a verseny leggyorsabb koret futo versenyzo kapott egy pontocskat.
Azt hiszem ez a rendszer ma is izgalmasabba tenne a VB-t!
Előzmény: Kopasz (765)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.11 0 0 766
Na akkor ezert volt az a bejelentes, hogy a kovetkezo evtol senkinek nem adnak penzert motort ...
Ezzel viszont a Stewart a legbiztosabb hatteru csapat (nagy ktg-vetesuk mellett nem fuggenek majd a dohanyhirdetesi korlatozasoktol) es mint tudjuk az F1-ben a penz nem mindegy ugyan, de az a legfontosabb.
Lehet, Irvine is odatart a pechmadar Herbert helyere??? BAR, az sem kizart, hogy a Ford benyom egy amcsit az egyik ulesbe ...
Előzmény: X polgártárs (764)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.11 0 0 765
Szia Alejandro!

Ha ezért a Ferraritól pontokat vennének el, akkor az a világ szégyene lenne. Akkor én a Ferrari helyében kivonulnék az F1-ből (persze ez nem olyan egyszerű). Mindenki úgy tesz, mintha nem sejtené, hogy a legtöbb csapatban vam 1. és 2. sz. pilóta. Azok a csapatok, amelyek meg az egyéni és csapat VB címért versenyeznek, azok erre szinte kényszerítve vannak. Ha egy-két versenyen az 1. sz. pilóta a második helyen végez a 2. sz. pilóta mögött (vagy csak simán mögötte), mert annak jobban kijön a lépés, vagy jobban fexik a pálya, akkor ezen elúszhat az 1. sz. pilóta VB címe, amiért az egész csapat esetleg évek óta hajt. Ilyen esetben én nem tartom sportszerűtlennek az elengedést-segítést. Ez csapatmunka is, különben meg hozzanak egy szabályt, hogy egy csapat csak egy kocsit indíthat, akkor lehet pampogni az elengedésről meg stb. Addig nem.

Üdv: Kopasz

Előzmény: alejandro_magno (763)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.11 0 0 764
Na új hír:
A Ford megvette a Stewartot! Ismét egy nagy visszatérés szemtanúi leszünk!
xpt
Előzmény: alejandro_magno (763)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.10 0 0 763
Mivel tavaly ev elejen botrany volt McLarenek vegeredmenyre vonatkozo megbeszelesevel, igy nem valoszinu, hogy mgtorlas nelkul marad az ugy. Figyeltetek, hogy Irvine milyen fitymaloan nyilatkozott Coulthardrol? Es milyen "finoman" Hakkinenrol... A West-McLaren-Mercedes az egyik olyan csapat, amelyik a plusz 2 000 000 $-t ki tudja fizetni. (A masik a BAR lehetne ...) Coulthard sok fejfajast okozott mar Dennisnek: tul sokszor esnek szet alatta az autok es egyre tobb es tobb tizedmasodperccel marad el csapattarsa koridejetol. Az elmult 2 evben David vezetesi stilusa szinte semmit sem csiszolodott, Eddie viszont a kozepes vezetok kozul az elmezonybe ugrott. Ron keze nagyon kemeny, repult mar ebbol a csapatbol Watson, vagy Mansell is ...
Elkepzelheto, hogy a FIA nyomozasokat fog folytatni es a jovoben finomabban kell a csapatmunkat muvelni az F1-ben. Azert most SZVSZ meg maradnak a Ferrari pontok, hiszen tavaly a McLaren pontok is maradtak es a VB is izgalmasabb igy.
Bar az Autosprint hireit erdemes leosztani kettovel, a Gazetta dello Sport meg kisse pletykalap, azert kivancsi lennek arra a listara ...
Előzmény: Chris99 (762)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.10 0 0 762
Szerintem ez az egész egy felfújt léggömb, legalábbis remélem. Ez a pánikszerű hangulat csak újságírók fejében születhet meg, s szerintem sikerül az egészet tisztázni a csapaton belül.
Jan Todt nyilatkozta: A Ferrarinak egyszerűen elfogadhatatlan, hogy Schumacherről így beszéljen Irvine, hiszen a csapattársa, s hogy a csapaton belüli megegyezés részleteit megszellőztesse bármelyik csapattag.

Nem is az utolsó nagydíj rajtjánál történt eseményeket kérdőjelezheti meg az FIA, hanem a kiszivárogtatott "slow down" egyezséget a Ferrari két pilótája között.
Majd meglátjuk mit hoz a jövő, s kiderül, hogy ez az egész igaz vagy sem.

CiaO
Chris

Előzmény: nohab (761)
nohab Creative Commons License 1999.06.09 0 0 761
Nanananana!

Ne felejtsük el Martin Brundle-t! 92-ben többször megverte a versenyen Schumachert csapattársként! Ha a célbaérkezést nézzük, akkor kb. 3-4-szer, ha a kiesést nem vesszük figyelembe, csak a teljesítményt, kb. 5-6-szor. Ezenfelül többször 1-2 másodpercen belül ért célba hozzá képest. Irvine csinált akár EGYSZER is ilyet? Na jó, japán 97. De annyi.

013

Előzmény: Chris99 (744)
Fidusz Creative Commons License 1999.06.09 0 0 760
Megnéztem a hivatalos honlapon, és ott azt írják, hogy a verseny is helyi idő szerint 13 órakor kezdődik. Így a NYISZ-t figyelembe véve érthető a 18.55-ös időpont az RTL-en.
Előzmény: Chris99 (741)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.09 0 0 759
Friss hír szerint kirúgható Eddie Irvine. A Ferrari számára elfogadhatatlan kijelentéseket tett az Autosprint (bocs nem Autosport, ahogy korábban írtam) egyik újságírójának. Maranelloban most az a probléma, hogy milyen teszteket végzett múlt héten Irvine, aki "ellenség"-e lehet a csapatnak. A La Gazetta dello Sport csak ma jelentette be Schumacher "kívánság listáját", mármint azt a listát, ami azoknak a nevét tartalmazta, akiket el tudna képzelni Eddie helyett. Azonnal eltávolítható Eddie az olasz istállótól, ha az FIA megkezdi a vizsgálatot a spanyol nagydí rajtánál történt eseményekkel kapcsolatban, amelyben megkérdőjelezheti Schumacher elért harmadik helyezését is. 1991-ben Prost volt még hasonló helyzetben.

CiaO
Chris

Chris99 Creative Commons License 1999.06.09 0 0 758
Jún. 18-20. között megrendezésre kerül a Goodwood Festival of Speed. Ott lesz M.Salo, egy Williams Hondaban (FW11), D.Coulthard egy Mercedes "ezüstnyíl"-ban fog vezetni ésR. Barrichello is meghívást kapott, aki egy régi A.Senna által vezetett McLaren Hondában mutathatja meg vezetési tudását.

CiaO
Chris

X polgártárs Creative Commons License 1999.06.09 0 0 757
Chris99 polgártárs,
hát ez elég vad, most olvastam el az egészet, egy pozitív dolgot találtam a végén : "Nem a pénzért versenyzek" ...

más: a jövő évi indianapolisi verseny előtt egy kis nézőcsalogatást szeretnének rendezni, az F1 futam előtt "Racing legends showt" indítanának, ezek a nevek merültek fel : Prost, Mansell, Mario Andretti, J. Stewart hmm...
xpt

Előzmény: Chris99 (754)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.09 0 0 756
Én plusz 2 milla USD-ért azért odébbállnék Eddie helyében. Igaz, hogy ott meg azért nagyon kellene bizonyítani. Mindenesetre ha az dei első versenyre gondolok, akkor megérte maradnia. Szép győzelmet aratott, ez növeli az ázsióját. Meg úgy látszik az arcát is. Nem baj ha van egy szókimondó pilóta, aki néha ad egy kis csámcsognivalót nekünk.
Három nap múlva éles edzés. Alejandro hol vagy?

Üdv: Kopasz

Előzmény: Chris99 (754)
Csaby Creative Commons License 1999.06.09 0 0 755
Sch magyar neve.

Más: Az "őrült Irvine" téma még új nekem. Úgyláccik lemaradtam néhány dologról.
Asszem beszálok ebbe a kis csevejbe itten. Én a Ferrarit és Schumachert favorizálom, de majd ettől függetlenül megpróbálok ésszerűen hozzászólni.

Minden jót. (vszivó haróseva)

Előzmény: Kopasz (753)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.09 0 0 754
Dagad a botrány a Ferrarinál?
"Őrült Eddie" nyilatkozata nagy port kavart fel. Csak néhány mondat az egész interjúból, amely egy angol Autosport c. lapban jelent meg.
"A Ferrari nélkülem veszíteni fog." "Alesi lenne a legrosszabb választás. Utolsó névként ajánlanám magam helyett Jan Todt-nak." "Michael erősebb, gyorsabb mint én, de vannak gyenge pontja is." Coulthard? Én jobb pilóta vagyok nála." "Hakkinen is gyors, de neki is vannak hiányosságai. Némely dologban ő egy kicsit jobb nálam, de némelyekben viszony én sokkal jobb vagyok nála." "Jordan? Én nem akarok a Jordanhoz menni!" "D.Coulthard igen rossz helyzetben van a McLarennél, versenyről versenyre rosszabb a helyzete." "Ron Dennis nem szereti a hosszú távú szerződéseket és én sem. Az első évben mindkét fél belead mindent, ha jó eredményeid vannak megtartanak, ha menni akarsz, elenged a csapat." "Nehéz engedni a Ferrari és Michael által adott nyomásnak, nem sokan bírnák ezt ki. Tavaly két csapat megkeresett, hogy menjek át hozzájuk, méghozzá 2 millió dollárral többet adtak volna, mint a Ferrari, de rávettek a maradásra. Lehet, hogy idén ez nem fog sikerülni nekik. Eddig nem nyilatkoztak arról, hogy szeretnék-e, hogy maradjak, de azt sem mondták, hogy elengednek."

Game Over?!

CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (751)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.09 0 0 753
Ez most mi? -))))

Kopasz

Előzmény: Csaby (752)
Csaby Creative Commons License 1999.06.09 0 0 752
Mihael Tihamér
Kopasz Creative Commons License 1999.06.09 0 0 751
Cloud!

Senki sem köteles Schumachert imádni.
Elég szeretni. -)))))))))))))))

Üdv: Kopasz

Előzmény: Cloud (750)
Cloud Creative Commons License 1999.06.08 0 0 750
Üdv Kopasz!
SZVSZ Eddie csak abban az esetben mehet előre ha már Schuminak semmi esélye sincs és szerintem ebbe nem fog beletörödni, ha egy ütőképes autóban gyorsabb mint Schumi. Mindazonáltal ügyesen elintézték, hogy még az a lehetőség se fordulhasson elő, hogy a harmadik futam után előrébb áll mint a német. Bocs mindenkitől de nem vagyok az a kifejezett Schumi-imádó.
Más meg tudja valaki mondani mi az FTT rendszer, amit a Benetton nem kíván használni Kanadában.
Előzmény: Kopasz (742)
Wolverine Creative Commons License 1999.06.08 0 0 749
Üdv a díszes társaságnak!
Montreal... imádom ezt a versenyt! Csak ne essen :-))) mert akkor Sch tarolni fog.
Na, most elteszem magam szeptemberig, ne írjatok túl sokat a nyáron, mert órákig fog tartani, míg elolvasom szept. 6-án.
Viszlát addig is: Wolverine
Kopasz Creative Commons License 1999.06.08 0 0 748
Hát nem tudom, hogy igaza van-e David-nak. Tavaly azért sikerült gyorsulnia a Ferrarinak, a McLaren az idén pedig visszafelé lépett a megbízhatóság terén. A spanyol versenyen se jött ki mindig a nagy sebességkülönbség. Az elején kijött, de akkor nagyon. Lehet, hogy az az új McLaren taktika, hogy amíg még az elején eléggé "friss" az autó, addig próbálnak meg annyi előnyt összeszedni, ami elég a verseny második felében egy motort-kocsit kímélő autózással is. Hakknen elszállása is beleillene a képbe, az elején nagyon kellett mennie, hogy a végén legyen miből spórolni. Barcelonában meg sikerült, Coulthardnak épen csak hogy, de neki is. Persze lehet, hogy ennek semmi köze nincsen a valósághoz. Mindenesetre a lassabb, technikásabb pályákon ezt nemigen lehet megjátszani. Majd meglátjuk mit hoz a kanadai nagydíj.

Üdv: Kopasz

Előzmény: Chris99 (747)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.08 0 0 747
Nem kérdés, hogy a McLareneknek megbízhatósági problémáik vannak (tavaly is, mikor kiestek, ez volt az ok). Az idény elején folyt a nyilatkozatháború, hogy M.Schumi szerint a megbízhatóság a gyengéje az ezüstnyilaknak a Ferrarival szemben, amivel elveszthetik a világbajnokságot. David Coulthard szerint viszont könnyebb egy gyors autót megbízhatóvá, mint egy megbízhatóbb, de lassabb autót gyorssá tenni. Kinek lesz igaza?
Remélem Schuminak!

CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (746)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.08 0 0 746
Nem a rajtra gondoltam, hanem arra, hogy Schumacher azért rendesen otthagyta a verseny során Eddie komát. Na meg azt még Irvine maga is elismerte, hogy Michael jobb nála.....
Egyelőre mindketten tisztában vannak azzal, hogy a Ferrari végre VB címet/címeket akar, ennek megfelelően kell együttműködniük. Az elmúlt egy-két évben ezt nagyon jól csinálták.
Alejandro Magno-nak igaza van, Coulthard a rajtnál nagyon figyelt arra, hogy Schumacher ki ne tudjon bújni közte meg Irvine között, de hát neki meg ez a dolga.... Irvine jól tette, hogy nem csinált galibát. Tudták a Ferrarinál, hogy nem Barcelonában fognak kettős győzelmet elérni. Schumacher előzőleg ki is mondta, a fő cél Barcelonában értékes pontok megszerzése.
Egyébként ha jól számolom, akkor az öt versenyen 10 lehetőségből ötször értek csak célba a McLarenek, míg a Ferrarik közül csak az egyik esett ki egyszer. A McLarenek mind az öt alkalommal ontot szereztek, a Ferrarik csak egyszer nem. A tavalyi évben ilyenkor senki nem hitte volna, hogy bárki is megszoríthatja Hakkinenéket, most meg a Ferrarinak jobb a pozíciója. Remélem bírják tovább, és sok izgalmas versenyt látunk még.

Forza Ferrari!

Üdv: Kopasz

Előzmény: Chris99 (744)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.08 0 0 745
Ne bantsatok Eddie-t, jol tette, hogy nem vallalta fel a tologatosdit Coultharddal, mert ha kinyilott volna a kezeben a bicska, akkor az egesz mezony ripityara torte volna az autokat. Ha DC a kovetkezo versenyeken is ilyen agresszivan vedi Hakkinent, akkor latunk meg repulo alkatreszeket boven... Nem szeretnem peldaul, ha a skot kiutne Eddie-t, vagy Villeneuve-t a kanadai futamon!

A Benetton csapat kulonben bejelentette, hogy ezen a futamon jok lesznek a frissen fejlesztett elso es hatso szarnyakkal. Hat kinek a szarnya, kinek a combja, az olasz-angol csapat valoszinuleg vmi combosabb motortol kapna szarnyra ...

X polgartars,

Szerintem is latvanyos az a kanyar: egy kis fek, nemi kormanymozditas, aztan megint lehet repeszteni. Viszont aki gyorsan megy az centikre huz el a betonfaltol - tiszta Monaco!

A 6 ora elteres IMHO ugy jon ki, hogy az ot ora idozonakulonbseghez hozzaadodik a mi nyari idoszamitasunk altal elcsalt 60 perc.

Előzmény: Chris99 (744)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.08 0 0 744
Remélhetőleg nem fog megismétlődni az az eset a rajtnál. Annál is inkább, mert Irvine maradna a Ferrarinál (más feltételekkel persze) és Schumacher is nyilatkozta, hogy szeretné, ha Eddie maradna. Minden őrültsége ellenére kedveli az írt, s pályafutása alatt eddigi csapattársai közül Irvine a leggyorsabb.

Újságírók szerint Eddie barcelonai "rajt"-ja a fejébe fog kerülni az olasz istállónál, hiszen elvileg jobb rajtoló, mint M. Schumacher. Így is kérdéses a jövője, nemhogy még feltartja csapattársát.

CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (742)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.08 0 0 743
Köszi Kopasz!
Előzmény: Kopasz (740)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.08 0 0 742
Ahoj Cloud!

Csak úgy fogja állva hagyni Eddie Michaelt mint Barcelonában?
(Félreértések elkerülése végett én nagyon kedvelem Irvine-t.)

Kopasz

Előzmény: Cloud (738)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.08 0 0 741
Az RTL a szombati időmérő edzést 18.55-kor közvetíti (nem tudom mi az egy óra eltérés ahhoz képest, amit Cloud írt, mert a német csatorna mindig élőben adja az időmérőt is), a vasárnapi warm up-ot pedig 14.15-kor. A verseny kezdete előtt egy órával a pályáról információkat; versenyzőkkel, csapatokkal készített interjúkat adnak 17.45-től, s aztán persze a futamot 18.55-től.
Előzmény: Cloud (739)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.08 0 0 740
Szia Chris!

Igen a Kopasz, légy üdvözölve!

Előzmény: Chris99 (735)
Cloud Creative Commons License 1999.06.07 0 0 739
Figyusz Fidusz
19 órakor kezdődik a futam. A kanadai időhőz öt órás csúszást kell számolni.Ennek megfelelően szombaton 6 órakor kezdődik az időmérő, de a Ts csak este 23-kor közvetiti.
Előzmény: Fidusz (737)
Cloud Creative Commons License 1999.06.07 0 0 738
Üdv a RAJONGÓKnak!

A német Cipőkészítő azt nyilatkozta, hogy a győztes csapaton ne változtass.
Ő köszöni de neki nagyon megfelel Eddie.
Persze csak ha nem hagyja állva a következő versenyeken, de ez már csak a személyes véleményem.
További izgalmas versenyeket!

Előzmény: Chris99 (735)
Fidusz Creative Commons License 1999.06.07 0 0 737
Magyar idő szeritn mikor lesz a kanadi nagydíj?
Gorcsev Creative Commons License 1999.06.07 0 0 736
"(Csak nehogy úgy járjon, mint Zanardi!)"
Pedig jó esélye van rá. Jó pilóta, de az eddigi tapasztalatok szerint az F1 valahogy mégiscsak több/et követel a pilótáktól...
Előzmény: Chris99 (735)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.07 0 0 735
Üdvözletem Mindenkinek!

Kb. egy hete ajánlották figyelmembe ezen fórumot (sejtésem szerint a Kopasz). Pár napja próbálom elolvasni az eddigi hozzászólásotokat, de mostmár kezdem feladni. Úgy döntöttem, hogy nem várok addig, míg a teljes topicot el nem olvasom, egyszerűen az időm nem engedi. Inkább hozzászólnék pár szót, minthogy kukán üljek és olvassam a véleményeket.
Mai hír szerint, felröppent a hír, hogy a Ferrari csapat második pilótája, Eddie Irvine helyett eddig számításba jött nevek (Alesi, Trulli, Diniz, Coulthard) mellé felíródott egy másik skót pilóta neve is. Méghozzá az amerikai C.A.R.T sorozatban versenyző Dario Franchitti-é. Franchitti nyilatkozta, hogy jelenlegi csapatával között szerződése az idény végén lejár, s váltani szeretne, pl. a Forma-1-be szeretne bejutni.
Más sem kellett az újságíróknak, rögtön szóba hozták, aminek örült is és boldogan nyilatkozott. "Idén köt a C.A.R.T-szériához egy szerződés. Jól mennek a dolgaim, de várok a lehetőségre, hogy egy jó szerződés keretében átváltsak egy F1-es csapathoz." Hozzátette felhívva magára az olasz istálló vezetőinek figyelmét: "Egy jó szerződés, egy versenyképes autót jelent. Ez mindennél fontosabb számomra. Imádom a Ferrari autókat, meghalnék érte. A Ferrari egy mítosz, s nagy álmom teljesülne, ha abban az autóban akár csak egyszer, de vezetheznék. "
Elképzelhető, hogy tényleg őt fogjuk látni jövőre az olasz csapatnál? (Csak nehogy úgy járjon, mint Zanardi!) Mi a véleményetek erről?

CiaO
Chris

X polgártárs Creative Commons License 1999.06.07 0 0 734
alejandro_magno polgártárs,
az idei szezonban előzés??? :)
Aranyos kanyar még a célegyenesbe érkezés is, addig lehet igazán gyorsulni...
xpt
Előzmény: alejandro_magno (733)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!