Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kzolee Creative Commons License 1999.06.27 0 0 962
KNEZI MONNYON LE!!!

Hat, emberek, ez nem semmi! Sajna csak videon lattam, mert epp az A-s jogsimmal vagyok elfoglalva, de ez valami nagyon jo kis verseny volt. Azt nem ertem Schumi miert kapott cca. fel percet a kerekcsere utan, mig Hakkinen nem, biztosan nem mutattak vmit. Az Irvine gyerek pedig egyre jobb lesz. Kar, hogy a vegen Schumi nem engedte az occse utan eredni. Ha jovore kap egy gyilkos gepet, meg esetleg a Barrichello fiu is, akkor naggggyon jo szezon lesz. Bar en tovabbra is a Ferrarinak szurkolok, mint mindig, fuggetlenul attol, ki(k) a pilotajuk(ik). Azert a tervezoi VB cimet nekik josolom.
Az viszont teccett, mikor a Knezi Bunko Jeno megjegyezte, hogy ezek a mercik hu de megbizhatoak. Miutan kiesett Coulthardt... Meg az ev elejen se voltak valami nagyok. Irjunk ki nepszavazast, hogy
KNEZI MONNYON LE!!!

Vagy szoljunk az indexnek, hogy legyen mar ez a het szavazasa, hogy
KNEZI MONNYON LE!!!

Palik jojjon vissza, es
KNEZI MONNYON LE!!! ;-)

az kicsi lucifer Creative Commons License 1999.06.27 0 0 961
Sziasztok!

Schumi autójának baja volt. Különben nem ment volna olyan lassan. Nem szokott lassan menni, ha minden rendben van. Szóval a Hakkinen mellett szólók melléfogtak most. Attól függetlenül Hakkinen jó pilóta, de ebből a versenyből semmi sem utal arra, hogy jobb lenne mint Schumi. (Sőt: Schumi leggyorsabb köre nagyobb esőben közel ugyanolyan volt mint Hakkinené kevésbé esős pályán)
Frentzen jól ment. Érdekes jelenet volt mikor a váltója hülyült.
Knézy-ről: annyira okosakat mond és tanácsol, hogy kifizettetem vele a tévékészüléket amiből gyújtóst csinálok.

Üdv

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 960
Nana! Hiba lenne Schumachert leírni! Egyszerűen ma ennyire futotta a Ferrari-Schumi páros. Volt és lesz ez még jobb is.
weirdo Creative Commons License 1999.06.27 0 0 959
Udv!
Megint no comment, minden mondatod telitalálat, jóban leszünk!
Szia
weirdo
Előzmény: Hermit (956)
Fidusz Creative Commons License 1999.06.27 0 0 958
Tök jó volt a verseny! Granulálok Frentzennek, Mika jó szereplésének is örülök - kár, hogy a kerékcsere után nem ért vissza időben... :(
Jószurkolátskívánokjenő viszont minden eddigit alulmúlt... MONDJoN LE!
Hermit Creative Commons License 1999.06.27 0 0 957
Szia Gorcsev

Nezd ha azt nezed, hogy H a kipordulessel is messze ms elott vegzett, akkor lathatod, hogy nem igazan illo mesternek titulalnod.
Elismerem, hogy volt a versenynek egy része amikor jobb volt mint H de a verseny elején S egyetlen autot sem elozott le H pedig mennyit is talan 13 helyet jott elorebb
Bye

Előzmény: Gorcsev (953)
Hermit Creative Commons License 1999.06.27 0 0 956
Udv weirdo

Ha nem vetted volna eszre nem en allitottam, hogy esomeno, en csak ideztem.
Szerintem az igazi esomeno koze tartozik meg Fisichella, Barichello es Alesi is, akit nagyon sajnalok, hogy kiesett.
De igazad van a Knezyt ki kellene rugni. Pedig azt hittem az idomero alatt, hogy kezd elfogadhatova valni, de hiu abrand maradt.
Abban is egyetertek veled, amit Sennarol irtal.
Velemenyem szerint Prost volt az akit a "legemberibb" nagymenonek lehetne nevezni.

Előzmény: weirdo (954)
weirdo Creative Commons License 1999.06.27 0 0 955
Most nézem, micsoda indulatok vannak itt, meg csúnya szavak is, nem semmi....
Meg ezek a nick-ek, anyám, tiszta nihil
weirdo Creative Commons License 1999.06.27 0 0 954
Sziasztok!
Nem tudom, ki hogy van vele, de ideje lenne ha a "cipész"-szel kapcsolatban nem az jutna mindenkinek az eszébe, hogy ő a világ jelenlegi legnagyobb pilótája, hanem időnként beugranának a kapitális hibái, szemétkedései is... Nem csak az alapján kell valakit megítélni, hogy milyen gyorsan mer menni, Senna is gyors volt, de magán kívül senki sem érdekelte, esetleg isten, most egy bajnokságban versenyeznek...
A másik: Knézy Jenő mondjon le!!! Ha valaki azt mondja egy pilótáról (Hill), hogy ideje lenne év közben abbahagynia és átadnia a kormányt másnak, akkor no comment, ez egy barom!!!!
Tényleg jó verseny volt, Irvine pedig egy nyúl, hogy nem nyomta le S-t.
Gorcsevnek: mindegy ki bénázott, a Ferrari nyerni jött, és hát asszem kicserélték a kormányt, nem?
Hermitnek: esőmenő? Segítek, Coulthard a 4. helyre kvalifikálta magát, ő volt az esőmenő.
Gorcsev Creative Commons License 1999.06.27 0 0 953
Hmmm... Kisbarátom, te láttad is a versenyt, vagy csak nézted? MS mester a futam középső részében úgy ette a többieket, mint mi a vajaskenyeret reggelire... A kiállás után került bajba, hogy miért, azt nemtom... Én azt hittem, rossz gumit raktak föl (túl "vizeset"), aztán a végén hallottam vmi tech. gondról...
Előzmény: Hermit (952)
Hermit Creative Commons License 1999.06.27 0 0 952
Üdv mindenkinek!

Nem tudom ki, hogy van vele, de ez már igazi F1-es verseny volt, Ebben az évben idáig a legjobb.
Ha valaki még egyszer azt allitja, hogy HAKKINEN nem az egyik legjobb pilóta az többé ne vegyen a kezébe billentyuzetet.
Schumi imadoknak azt uzenem, hogy S allitolag esomeno most megis ugy lemaradt mint a ...
Pedig itt nem lehet rafogni a loerokulonbsgre meg a tobbire.
Apropo tudja valaki, hogy mi tortént Coulthard kocsijaval?

Bye

Seamus Creative Commons License 1999.06.27 0 0 951
Kuuuuuúúúllllll!!!!

Ne ez az!!! má' azt hittem h többet soha nem látok normális forma 1-et. amikor a kis schumi lenyomta a nagyot egyedül üvöltöttem a lakásban. Sajnos szegény Eddie-re rászóltak h nem errôl szól a szerzôdés. de lesz ez még másképp is. Frentzen meg úgy egyébként honnan került elô? azelôtt a nevét sem hallottam, aztán eccer csak amikor a speaker az ír tv-ben kezdett üvölteni h Irish car leading the race, rájöttem h mi folyik. az utolsó körökben a két speaker sztereóban imádkozott.

Gorcsev Creative Commons License 1999.06.27 0 0 950
Mi történt a nagysumival? Anya elüldözött a tévétől :((( Annyit még hallottam, hogy a Lauda vmi kormánykerékhibát emlegetett. Tud vki többet?
Gorcsev Creative Commons License 1999.06.27 0 0 949
Szerintem nemcsak a Knézy néz másik versenyt...
Előzmény: rOver (931)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 948
Na legyen...

Frentzen
Hakkinen
Barrichello
RALPH Schumacher
Michael Schumacher
Eddie Irvine!

Előzmény: Mogorva (947)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 947
Na, ezzel asszem megvolt az ÉV FUTAMA!
Frentzen egy kerékcserével nyert, Hakkinen a második!!!
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.27 0 0 946
Na egy első hatot, ha lehetne...ugye cipászmentes :)
xpt
Előzmény: Mogorva (945)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 945
Hakkinen kerékcsere bejáccott!!

Frentzen NYERT!!!

Előzmény: X polgártárs (943)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 944
Menten betojok!!! Ralph Schumi megelőzte M. Schumit!!!!!!!!!!!!!
Sőt!! Irvine is majdnem legyalázta!!
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.27 0 0 943
Kicsit bővebben, ha lehetne...:)
Előzmény: Mogorva (941)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 942
1.Frentzen
2.Hakkinen
3.Barichello
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 941
Frentzen az első jelenleg!!!!
Hakkinen
Barrichello
Schumi
Előzmény: Mogorva (939)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.27 0 0 940
danke Mogorva polgártárs,
nagyon szép sorrend, maradjon így! Több kerékcsere lesz még?
xpt
Előzmény: Mogorva (939)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 939
10 körrel a vége előtt:

Hakkinen
Barrichello
Frentzen
M.Schumacher eggyelőre közel 20 másodperc hátránnyal Hakkinentől

X polgártárs Creative Commons License 1999.06.27 0 0 938
Mogorva, többiek :
valaki egy körülbelüli állást plííz!
xpt
Előzmény: Mogorva (937)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 937
Vajon bírja Hakkinen ezt a tempót ezekkel a gumikkal még 12 körön át??
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 936
Hakkinen megin megőrűlt..
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 935
Jo volt ez a Hakkinen Frentzen parharc. Frentzen a maga reszerol letolta volna Hakkinent a palyarol. Egyertelmuen az idei ev legjobb versenye.
Kimennek vajon meg a tobbiek?
Csokis2 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 934
Itt nem szaroznak sokaig egy kormanyvaltassal. Nalunk vagy harom honap. :-)))
Csokis
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 933
Háát... Schumacher is eldobott 6 másodpercet, akárcsak Hakkinen az előbb...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 932
Ez mi volt? Utolertek Schumachert
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 931
Ugyes fiu ez a Barichello. Hogy megszivatta Schumachert az elozo korben! Orom volt nezni.
Előzmény: Mogorva (929)
Csokis2 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 930
Mi volt? Ki kellett mennem a szobabol dolgozni. :-(
Előzmény: Mogorva (928)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 929
Barrichellonak se világít a hátsó fény...

Mi van itt?

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 928
Hakkinen megszívatta magát... :(
Csokis2 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 927
Es mit hasznal? Mert biztos nem sikositott. :-)
Csokis
Előzmény: Mogorva (924)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 926
Ooooo... Hakkinen kocsiján nem világít a zárófény!!!!
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 925
Na!!! Elkéne mán engedni őket, aztán haddszójjon!
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 924
Hogy JÓ VOLT-E????
Ha csak annyit mondok, hogy Hakkinen a 14.-ig helyről indulva végig előzgette a mezőnyt. A dodzsembajnokunk szerint doppingol... Hááát az, ahogy végigelőzgette, Schumachert, Alesit... mindenesetre gyanús... :))
Előzmény: Csokis2 (922)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 923
Volt jo is. De knezy nekem is az idegeimre megy. Ugyhogy atettem az RTL-re. Pedig nem is tudok nemetul ;)
Meg kb. 40 kor. Vajon mindet a Safety Car mogott fogjak megtenni?
Előzmény: Csokis2 (922)
Csokis2 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 922
Most kapcsoltam be, de ez a Knezy tok hulye. Kozli, hogy fantasztikus a verseny, kozben meg safety car + eppen a 823. autot rakjak a zuzdaba.
Vagy volt jo is?
Csokis
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 921
Miert kellet leallitani? Tavaj Spaban ennel durvabbat is engedtek. Tessek szepen elengedni oket
QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 920
Ennyi

Jon a Safety car

Ba! Alesi is kinn

QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 919
Remelem nem jan megbizhato az a MCLaren.
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 918
Ezt hallottatok?

Megbizhatosag szepontjabol a McLareneknek nincs parjuk a mezonyben

Ezt levonnam a fizetesebol. Na jon az eso

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 917
Esik! Jöhet Schumacher...
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 916
Na ne mááá... Anyukádat Hakkinennek hívják??? Húúú de jó neked!
Előzmény: QrvaHakkinen (913)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 915
Ez meleg volt. De megvan.
2.Hakkinen
3.Alesi
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 914
Húúúúúúú!!!!!! Hakkinen!!!!

Alesi...

QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 913
Schumi alszik?????/
QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 912
Meddig tart Hakkinen autoja????
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 911
Nana... tessék csak szépen kiolvasni az iróniát a szövegből! :))

Csak nehogy korán örüljünk

Előzmény: rOver (908)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 910
Jo az a kanyar.
Sajnalom szegeny Coulthardot, nagyon szepen ment
Előzmény: Mogorva (909)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 909
Na, Frentzen is megvolt... jöhet Alesi...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 908
Hakkinen ugye nem tudja megelőzni Schumit :)

Ez nayon nem jott be. Szerintem Schumachernek motorcsonak versenyzonek kene mennie, mert csak esos versenyeken van eselye ;)

Előzmény: Mogorva (905)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 907
Most jön szegény Frentzen...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 906
McLarenek eddig nagyon kitesznek magukert.
Hakkinen 14.>6. (mar otodik)
Coulthard 4.>1.

Ferrarik nem igazan strapaljak magukat. Ugy tunik Irvine elegedett a 17.helyevel, de ahogy en ot ismerem azt senkinek nem fogja atadni.
A ferrarikat mar az eso sem fogja megmenteni. Coulthardnak sajnos vege, ezek a McLarenek meg nem tokeletesek. Akkor hajra Hakkinen

Előzmény: alejandro_magno (901)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 905
Ne, erről ennyit... :)
Hakkinen ugye nem tudja megelőzni Schumit :)

Na, Coulthard széthajtotta a vasat..

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 904
Na, majdnem!!!

De ciki lesz...

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 903
Hakkinen mindjárt megelőzi Schumit!!!

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 902
Knézy Te BAROM ÁLLAT!!!!!!!
Te melyik futamot nézed TE IDIÓTA BAROM??? Mennyémáanyádba!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.27 0 0 901
Sziasztok!

A tegnapi F3000 óta megint esett, de a warm-up elejétol már nem sok vízutánpótlás volt.
Mindenki körözött, de nem egyforma (esos, intermediate, vagy neaggyisten száraz beállításokkal). Stewarték pl. arra tippelnek, hogy a vizes pálya a verseny során ma is fel fog száradni, így aztán nekik komprimusszumos beállításaik vannak. (Látszik is az eredményiken.)
SZVSZ rengeteg elozési kísérletet és koccanást, de foleg kifutást ígér a futam. Érdekes volt tegnap látni, hogy a záporok annyira leverték a biztonsági sóderágyak kavicsát, hogy a kifutások nagy része megtorlatlan maradt, vagyis az F3000-esek nagy része szépen visszakocogott a pályára és folytatta a homokozás, vagy funyírás után.
Barrichello végre 6 év után nyerhetne egyet és akkor valószínuleg Hakkinen és Mansell mintájára megtáltosodna, Coulthard most megmutathatja, hogy jobb Hakkinennél, Irvine meg csinálhatja a fesztivált, mint két hete, MSch szeretne egy ötödik gyozelmet itt, de nagyon, Panis az F1-ben maradásért, Alesi pedig azért hajt, hogy jövore egy versenyképes autóba üljön: eddig kifogta, mindig akkor került egy csapathoz, amikor az hullámvölgyben volt (Ferrari, Benetton, Sauber).
Ralf Schumacher meg egyszeruen, minden nyomás nélkül csak jól megy és akár a sötét ló is lehet a futamon ...

01 David Coulthard McLaren 1:32,091 13
02 Eddie Irvine Ferrari 1:32,111 15
03 Michael Schumacher Ferrari 1:32,449 12
04 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:32,621 16
05 Ralf Schumacher Williams 1:33,465 12
06 Mika Hakkinen McLaren 1:33,613 11
07 Olivier Panis Prost 1:34,003 13
08 Jean Alesi Sauber 1:34,022 12
09 Rubens Barrichello Stewart 1:34,355 13
10 Jarno Trulli Prost 1:34,478 14
11 Giancarlo Fisichella Benetton 1:34,892 12
12 Johnny Herbert Stewart 1:34,924 11
13 Jacques Villeneuve BAR 1:34,951 12
14 Alexander Wurz Benetton 1:35,099 13
15 Damon Hill Jordan 1:35,484 12
16 Pedro Diniz Sauber 1:35,611 13
17 Toranusuka Takagi Arrows 1:36,830 11
18 Alessandro Zanardi Williams 1:37,288 14
19 Ricardo Zonta BAR 1:37,415 12
20 Luca Badoer Minardi 1:38,415 13
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:38,636 10
22 Marc Gene Minardi 1:38,824 12

Fec Creative Commons License 1999.06.26 0 0 900
Na gyerekek, holnap jo kis verseny lesz :))) maraligvarom
shika Creative Commons License 1999.06.26 0 0 899
Milyen kapkodás volt az utolsó 10 percben!Apáám!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.26 0 0 898
Aki korán kel, az nyer!
Szakadt. Alesi, Barrichello, Panis és Trulli kezdéskor kiúsztattak, de a többieknek az autói még össze se voltak egészen rakva ...
Alesi rögtön megúszott, de azután Barrichellonak eszébe jutott, hogy o esomeno és le is nyomta a franciát, aki ugyan visszavágott, de Rubens nem hagyta magát. 5-6 kör után a pálya elcsendesült és a nézok látványos esokollekcióiban gyönyörködhettünk, meg néhány lassított látványfelvételben.
A többi spekuláns a második félórában próbált repülo kört futni, de akkor már szinte állandóan 15-20 motorcsónak repesztett a pályán, úgyhogy Barrichello csak vigyorgott a két méter magas esofüggönyön...
A Pionírok közül az indiszponált Trullit lenyomták egy páran a Lusták legjobbjai, de a mai nagy hármas Barrichello, Alesi és Panis nem kellett, hogy igazán aggódjon.

Látom, a Forma 3000-es versenyen, hogy szárad a pálya ...

Előzmény: X polgártárs (897)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.26 0 0 897
alejandro és a többi polgártársam,
sajnos nem láttam az edzést, mi történt?
Nagyon brutális köridő eltérések vannak (utána néztem, nem hittem el...), eső volt?
Irvine 17., Hill DNQ???? uramisten!
xpt
Előzmény: alejandro_magno (896)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.26 0 0 896
Sziasztok Sztrovacsekok!

Na, megvan az év második meglepetése:

01 Rubens Barrichello Stewart 1:38,441 05
02 Jean Alesi Sauber 1:38,881 06
03 Olivier Panis Prost 1:40,400 05
04 David Coulthard McLaren 1:40,403 11
05 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:40,690 10
06 Michael Schumacher Ferrari 1:41,127 10
07 Giancarlo Fisichella Benetton 1:41,825 09
08 Jarno Trulli Prost 1:42,096 08
09 Johnny Herbert Stewart 1:42,199 07
10 Ricardo Zonta BAR 1:42,228 09
11 Pedro Diniz Sauber 1:42,942 08
12 Jacques Villeneuve BAR 1:43,748 10
13 Alexander Wurz Benetton 1:44,319 10
14 Mika Hakkinen McLaren 1:44,368 08
15 Alessandro Zanardi Williams 1:44,912 11
16 Ralf Schumacher Williams 1:45,189 09
17 Eddie Irvine Ferrari 1:45,218 07
107% time 1:45,331
18 Damon Hill Jordan 1:45,334 10
19 Marc Gene Minardi 1:46,324 10
20 Luca Badoer Minardi 1:46,784 08
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:48,215 09
22 Toranusuka Takagi Arrows 1:48,322 10

Š 1999 Fédération Internationale de l'Automobile
2, chemin de Blandonnet, 1215 Genčve 15 Aéroport - Suisse

Azt hiszem, MSch-nek a boxban kell eloznie, az elotte lévok az egyetlen gyozelmi esélyes versenyükön a büdös életben el nem engedik ...
Hakkinen meg nem létezik, hogy karambol nélkül megússza ...
Érdekes lesz, mért nincs minden második versenyen eso?!?

fczigony Creative Commons License 1999.06.26 0 0 895
Nem tom hallotátok-e,de az F-1-ben is megkezdődött a dopping elleni harc.Börni fiú biztos fülest kapott ugyanis tegnap hat pilótát köteleztek doppingtesztre,köztük ott volt Schumi csatlósa Örvi boy is.Én speciel csak heki fiúról hinném el a doppingot...
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.26 0 0 894
Gyere elore te Topic, mert megesz az a bizonyos "masik", aki ujabb :-)))

Mi ujsag az edzesekrol???

Chris99 Creative Commons License 1999.06.24 0 0 893
Jó reggelt!

Tényleg egy kicsit álmosítóan hatnak ezek a napok.

Jó látni, hogy ott vagyunk a 2000-es naptárban, bár 2001-ig szól a jelenlegi szerződésünk.
Még 50 nap van hátra a Hungaroringen kezdődő szabadedzések elkezdéséig! Mindjárt itt lesz, s addig is jövő héten GT verseny!

Most olvastam, hogy a következő héten Silverstone-ban három Jordan autóban, három pilóta fog tesztelni: H-H.Frentzen, D.Hill és a korábban Minardis pilóta S.Nakano.
Sejtések szerint (Ecclestone felszólítására) már korábban távozik D. Hill (talán az Angol Nagydíj után), akinek a helyére kerülne a japán pilóta (nem véletlenül - hiszen a csapat támogatója a Mugen Honda) Frentzen mellé a maradék idényben.
2000-ben Hill helyére kerülő esélyes pilóták neve még nem publikus, de mint már ismeretes, Irvine az egyik lehetséges név (a Jordannél kezdte F1-es pályafutását), a múlt héten jött hírek szerint a másik számításba vehető pilóta Alesi (aki szintén ismerősként menne vissza, hiszen 89-ben a Jordan csapattal nyerte meg a F3000-es bajnoki címet).

(50 nap)
CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (892)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.24 0 0 892
Ahoj!

Hogy egy kicsit a távolabbi jövőbe is nézzünk, az AtlasF1-ről itt van a 2000. évi előzetes versenynaptár:

20/02 - GP of Malaysia (Kuala Lumpur)
05/03 - GP of Australia (Melbourne)
19/03 - GP of Brazil (Sao Paulo)
09/04 - GP of San Marino (Imola)
23/04 - GP of Spain (Barcelona)
07/05 - GP of France (Magny-Cours)
21/05 - GP of Europe (Nurburgring)
04/06 - GP of Monaco (Monaco)
18/06 - GP of Canada (Montreal)
02/07 - GP of Great Britain (Silverstone)
16/07 - GP of Austria (Spielberg)
30/07 - GP of Germany (Hockenheim)
13/08 - GP of Hungary (Budapest)
27/08 - GP of Belgium (Spa Francorchamps)
10/09 - GP of Italy (Monza)
24/09 - GP of The United States (Indianapolis)
08/10 - GP of Japan (Suzuka)

Ébresztő! Honapután már időmérő!

Üdv: Kopasz

Cloud Creative Commons License 1999.06.22 0 0 891
Hello mindenkinek!

Most találtam tegnap jegyeztek be egy holland F1-es pályát.
A ferrari uj motorja meglehetosen megbizhatatlna ezert valoszinuleg csak a brit nagydijon hasznaljak.

nohab Creative Commons License 1999.06.21 0 0 890
Halászkirály!

Igen. De nem _egészen_ úgy volt, ahogy azt a magyar királyi és nem királyi TV állította. Szóval, egy német vállalkozónak van egy AGS kocsija, talán JH 22-es (Tarquini és Dalmas hajtották, Ted Lapidus és kérdőjelek voltak az oldalán anno). Bárki, aki leperkál egy bizonyos összeget, kipróbálhatja a fíilinget. Na, vagy Antal Krisztián, vagy egy szponzor leperkálta a pénzt (talán 10e DEM), így mehetett pár kört az autóval. Engem persze egy cseppet sem lepett meg a hazai média híre, miszerint egy F-1-es csapat meghívta tesztelésre...

013

Előzmény: Halászkirály (887)
Cloud Creative Commons License 1999.06.21 0 0 889
Udv alejandro_magno

Alan Jenkins a Prosthoz szerzodik mint Technikai igazgató.
David Coulthard azt nyilatkozta meg o is lehet világbajnok az iden.

Előzmény: alejandro_magno (880)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 888
Nemzeti Sport január 2-i számában van utoljára megemlítve:

Autósport: Ellentmondásos év után
Amerika visszavár!

Antal Krisztian, a Denim Racing Team gyorsasagi autoversenyzoje nagy faba vagta a fejszejet. Ugy dontott, nem elegszik meg a hazai sikerekkel, inkabb uj celokat, uj kihivasokat keres maganak. A lehetoseg - mint megannyi mas sportolo szamara - Amerikaban kinalkozott. S ha mar kinalkozott, a fiatal versenyzo meg is ragadta.

Persze korai lenne meg sikertortenetrol beszelni (bar remelhetoleg hamarosan ennek az ideje is eljon), hiszen az ilyen es ehhez hasonlo iranyvaltasok nem tortenhetnek meg siman, buktatok nelkul. Am most ugy
tűnik, az akadalyok lassan elharulnak, a tobbi pedig mar csak a pilota tehetsegen mulik. Bizakodva tekint a jovobe, s az elmult - talan kisse ellentmondasos - esztendot is pozitivan ertekeli.

- Nyugodtan mondhatom, hogy jól sikerült az elmúlt évem. Persze minden csak nézôpont kérdése, attól függ, ki mit tart sikernek.

+ Ezek szerint ezt nem lehet egyértelműen megítélni?

- Az a helyzet, hogy az idei teljesítményemet sokan fanyalogva fogadták. Ha finoman akarok fogalmazni, sportoló társaim többsége szkeptikusan viseltetett az eredményeim iránt.

+ Mi lehet ennek az oka?

- Valószínűleg úgy gondolják, messzirôl jött ember azt mond, amit akar. Az is igaz, hogy itthon csak két alkalommal álltam rajthoz: a pécsi hegyiversenyen és a hungaroringi zárófordulón. Az elôbbin például úgy lettem harmadik egy
elég öreg autóval, hogy elôbb a gumikkal, aztán a motorral is gondjaim voltak. Be kell vallanom, igazából nem fektettem hangsúlyt a hazai viadalokra.

+ Inkább külföldön próbálkozott.

- Úgy éreztem, más irányvonalat kell választanom. Évekig versenyeztem Magyarországon, eredményes voltam gokartban és a Castrol Opel Astra Classic-kupában is. Jöttek is a nagy ígéretek: ,,ha jól teljesítesz, mi majd
támogatunk". Aztán mégsem történt semmi, én pedig egyre inkább úgy gondoltam, hogy váltanom kell.

+ Így jött szóba Amerika?

- Május elején nyílt lehetôségem arra, hogy részt vegyek egy floridai tesztelésen. Ez egyébként az egyik leghíresebb amerikai pályán, a Sebringen zajlott.

+ Hogy sikerült a bemutatkozás?

- Nagyon jó idôket értem el, még számomra is meglepôen jókat. Tudni kell, hogy a tesztet a Barber Dodge Pro Series sorozat rendezôi tartották, akik így akartak új pilótákat kipróbálni - találni. Sajnos egy kicsit késôn kerültem
kapcsolatba velük. A tesztek ugyan sikeresek voltak, de így is csak várólistára kerülhettem föl.

+ Ez mit jelent?

- Ebben a sorozatban - a Forma-1-tôl eltérôen - harminc egyforma autó verseng egymással, és csak a pilóták közötti különbség dönt. Szabad versenygép már nem akadt, így csak abban az esetben kaphattam volna lehetôséget, ha valahol megüresedik egy hely, akár anyagi, akár más
okokból. Ez egyébként meg is történt, hiszen ôsszel már hívtak, de addigra, sajnos, elfogyott a pénzünk.

+ Gondolom, azért még nem adta föl.

- Az idén mindenképpen erre a versenysorozatra koncentrálok majd. Amerika valóban a lehetôségek hazája, és ez a profisportokra is értendô. Azért is tartom sikeresnek az elmúlt szezont, mert megismerhettem egy más
mentalitású társaságot. A tervek szerint január tizennyolcadikán és tizenkilencedikén ismét teszteken veszek részt, és egyelôre úgy tűnik, hogy legalább két versenyen rajthoz állhatok. Ez nagy sportszakmai kihívást
jelent, hiszen, ha jól tudom, a világ számos országából ötvenegyen jelentkeztek.

+ Mik a távolabbi tervei?

Pillanatnyilag az a legfontosabb, hogy ez a teszt minél jobban sikerüljön. Eddigi szponzorommal, a Denimmel változatlan a kapcsolatom, és ha jól sikerülnek a tesztek, egy másik támogatóval is szerzôdést köthetek. Ha pedig minden összejön...

+ Akkor akár a Forma-1-ig is eljuthat?

- Nézze, ha minden együtt lenne, akkor fogadkozhatnék, hogy most aztán irány a Forma-1. De a lépcsôfokokat mindenkinek végig kell járnia. Persze egy sportoló attól sportoló, hogy ezeket a lépcsôket a lehetô leggyorsabban
vegye.

(hanti)

Előzmény: Halászkirály (887)
Halászkirály Creative Commons License 1999.06.21 0 0 887
Tudtok valamit erről az Antal Krisztiánról valamit? (A srác formula 3-ban utazik). Tavaly (vagy tavalyelőtt) nagy dirrel-durral beharangozták, hogy valamelyik kisebb F1 csapat meghívta őt tesztpilótának. Azóta nagy a kussolás a témában.
Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 886
Az egyik német oldalon olvastam a következőket:

E. Jordan nyilatkozata hangzott el a BBC rádióban: "A két fél részéről az év végéig szól a szerződés. A Jordan nem egy szerződésszegő csapat, ami Damon-t illeti, benne már nem vagyok olyan biztos."
"Az angol vagy a német nagydíj után ha odajön hozzám Damon, azt mondván, hogy 'Eddie, nem tudok segíteni úgy a csapatnak, ahogy azt szeretném', biztos, hogy azonnal visszalép." mondta Eddie Jordan.

CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (885)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.21 0 0 885
Hali!

Kissé igaza van Ecclestone úrnak, csak azt felejti el, hogy Hillnek érvényes szerződése van a Jordan csapattal, amit egyik fél sem akar felbontani.

Kopasz

Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 884
Ez OK, ez így volt! De mi lesz akkor, ha tényleg befejezi hamarabb?
Előzmény: Degeczi (883)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.21 0 0 883
Azt is mondja, `79-ben ugyanezt tanacsolta Laudanak is. Ha egy versenyzo ev vegen visszavonulast tervez, akkor abban az evben mar valoszinuleg nem lesz igazi versenyzo, inkabb hagyja abba azonnal - allitja.
Ebben lehet, hogy igaza van.
Egyebkent azt is irjak, ha nem bordazott gumik lennenek, akkor maradna Hill, de igy elege van, nem elvezet szamara a vezetes.
Előzmény: Chris99 (882)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 882
No problemo, Poedle B.!

Apropó! Mit szóltok Ecclestone kemény szavaihoz Hillről? Ki lépne Hill helyébe, ha tényleg még az idény közepén letenné a lantot?

CiaO
Chris

Előzmény: Poedle B. (878)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.20 0 0 881
Bocs, az Xploder még nem egészen WYSIWYG...
Előzmény: alejandro_magno (880)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.20 0 0 880
Zanardi SZVSZ tényleg brutális (palikosan: "kegyetlen") volt a safety carral szemben, viszont végre mutatott vmit a fizetéséért:

Magny-Cours test timZanardi tényleg bevágott a Safety Car elé, viszont végre mutatott vmit a fizetéséért:

Test Times June 18th :

E Irvine Ferrari 1:15.876
A Zanardi Williams 1:16.718
D Coulthard McLaren 1:16.953
M Schumacher Ferrari 1:16.970
J Herbert Stewart 1:17.574
R Schumacher Williams 1:17.610
M Hakkinen McLaren 1:17.755
G Fisichella Benetton 1:17.98
J Villeneuve BAR 1:18.058
D Hill Jordan 1:18.118
A Wurz Benetton 1:18.230
J Trulli Prost 1:18.307
O Panis Prost 1:18.575
J Alesi Sauber 1:18.635
R Zonta BAR 1:18.643
P Diniz Sauber 1:18.656

Úgy néz ki, hogy Irvine a lehetséges VB cím mámorátó végleg megtáltosodott: rendszeresen elpüföli a mezonyt Franciaországban:

E Irvine Ferrari 1:15.95
D Coulthard McLaren 1:17.13
M Schumacher Ferrari 1:17.19
J Herbert Stewart 1:17.63
R Schumacher Williams 1:17.67
M Hakkinen McLaren 1:17.89
G Fisichella Benetton 1:18.04
J Villeneuve BAR 1:18.05
D Hill Jordan 1:18.23
J Trulli Prost 1:18.28
A Wurz Benetton 1:18.30
P Diniz Sauber 1:18.39
O Panis Prost 1:18.60
R Zonta BAR 1:18.69
J Alesi Sauber 1:18.74
A Zanardi Williams 1:18.79

És lásd még Tamás híreit alant...
Johnny Herbert is "beindulni" látszik végre az elso Stewart-pontjai után.

Érdekes hír, hogy a Honda jövore egy 12 hengeres motort tesz a BARokba, azonban a 10 cilinderes koncepcióról sem mond le: néhány hét múlva elkészülnek a Jordannek szánt jövo évi eroforrások elso példányaival is.
A BARokban Jos Verstappen, a Jordanekben Shinji Nakano fogja berepülni a motorokat az év második felében. - Úgy néz ki, hogy a Honda nem sokat bíz a véletlenre ...

Kapós lett a Stewarttól "kiutált" fotervezo, Alan Jenkins. A Benetton csapatvezetonek, a Sauber pedig fomérnöknek szerzodtetné.
Jenkins 89-ben tunt fel az F1-ben az Onyx tervezojeként. Az aprópénzbol készült kocsi olyan jól sikerült, hogy Jenkins nemsokára tovább léphetett az Arrowshoz, itt azonban folyamatos motorproblémákkal kellett birkóznia. Jackie Stewart úgy három éve csábította el és meg volt elégedve vele, de Jenkins kiszállt az F1-bol, amikor a skótok a "fejére pakolták" a Jordantol "menekülo" Gary Andersont. (Anderson szintén azért távozott a Jordantol, mert a megszuno Tyrrell második mérnökét kinevezték a feje fölé.)

Panis, Prost másik pilótája is kegyvesztett lett a kistermetu, ám annál nagyobb orral rendelkezo Professzornál. Sarrazin, a tesztpilóta kerül a helyébe nemsokára. (Prost kritikája jogosnak tunik, hiszen Panis szereplése leginkább Arnoux 10 évvel ezelotti produkciójára emlékeztet: neki lengetik messze a legtöbb kék zászlót a versenyeken.)

Sz Tamas Creative Commons License 1999.06.20 0 0 879
A legújabb edzésidők:
Forma--1-es teszt. Magny-Cours, 3. nap: 1. Irvine (ír, Ferrari) 1:15.981 (69 kör),
2. Coulthard (brit, McLaren-Mercedes) 1:17.171 (98),
3. M. Schumacher (német, Ferrari) 1:17.243 (65),
4. Herbert (brit, Stewart-Ford) 1:17.665 (68),
5. R. Schumacher (német, Williams-Supertec) 1:17.699 (34),
6. Häkkinen (finn, McLaren-Mercedes) 1:17.927 (40),
7. Fisichella (olasz, Benetton-Playlife) 1:18.066 (66),
8. Hill (brit, Jordan-Mugen-Honda) 1:18.270 (66),
9. Trulli (olasz, Prost-Peugeot) 1:18.306 (37),
10. Wurz (osztrák, Benetton-Playlife) 1:18.334 (43),
11. Panis (francia, Prost-Peugeot) 1:18.630 (64),
12. Villeneuve (kanadai, BAR-Supertec) 1:18.730 (48),
13. Alesi (francia, Sauber-Petronas) 1:18.776 (46),
14. Zanardi (olasz, Williams-Supertec) 1:18.825 (37),
15. Diniz (brazil, Sauber-Petronas) 1:18.994 (47),
16. Zonta (brazil, BAR-Supertec) 1:19.308 (35)

És még egy kérdés:
Ha jól tudom, a Sauber régebbi Ferrari motorokkal fut. Most milyen régi motor dübörög Alesiék alatt (mögött)?

Sz Tamas

Poedle B. Creative Commons License 1999.06.19 0 0 878
De!

Veletlenul tenyleg annyit akartam irni, csak mar kisse faradt voltam :-(
Bocsanat!

Bye

Poedle B.

Előzmény: Chris99 (875)
Lenvor Creative Commons License 1999.06.18 0 0 877
Hoy!

Mivel alabb volt egy reklam, kovetkezik egy kis onreklam.
http://w3.swi.hu/lenvorf1/
Napi frissitesu.

Bye

Cloud Creative Commons License 1999.06.18 0 0 876
Üdv!
Most találtam a Magny-Coursi edzésidőket, na itt vannak:
Pos Name Team Lap time laps
1 E. Irvine Ferrari 1:17.234 68
2 M. Hakkinen McLaren 1:17.245 99
3 D. Coulthard McLaren 1:18.617 35
4 R. Schumacher Williams 1:17.493 30
5 A. Wurz Benetton 1:17.524 63
6 M. Schumacher Ferrari 1:17.832 53
7 R. Barrichello Stewart 1:17.970 71
8 G. Fisichella Benetton 1:18.394 50
9 A. Zanardi Williams 1:18.518 73
10 J. Alesi Sauber 1:18.588 15
11 P. Diniz Sauber 1:18.595 54
12 O. Panis Prost 1:18.746 43
13 J. Villeneuve BAR 1:18.749 38
14 R. Zonta BAR 1:19.019 30
15 D. Hill Jordan 1:19.093 46
16 J. Trulli Prost 1:19.960 10

Az azert erdekes, hogy Wurz es a kis Schumi is gyorsabb MS-nél.

Szerintetek jogos volt-e Zanardi buntetese a versenyen mivel szerintem a Safety Car ele ert vissza, igaz szukosen de ele. Bocs, hogy ennyivel utana ertetlenkedem de nem volt kapcsolatom.
Irvine tenyleg nagyot alkotott, de nem igazan erzem jogosnak DC bünteteset mivel Irvine elotte "leszorította".

Chris99 Creative Commons License 1999.06.18 0 0 875
Poedle B.!

Véletlenül nem 2 másodpercet akartál írni? Merthogy Schumi annyit mondott.

CiaO
Chris

Előzmény: Poedle B. (874)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.18 0 0 874
Haho!

Magny Cours-ban a Ferrari tesztelte az uj motort, de a 20. kornel elfustolt Schumi alol. Valoszinuleg a versenyen meg e regi motorral indulnak, Schumi szerint ez nem nagy hatrany, mert a regi motor is jo konstrukcio. A teszteredmenyekhez annyit fuzott hozza, hogy ez csak teszt, valaki tele tankkal korozott, valaki keves benzinnel, ettol fuggoen koronkent akar 2 tized mp elteres is lehet koronkent a pilotak kozott.

Bye

Poedle B.

Kopasz Creative Commons License 1999.06.18 0 0 873
Üdv!

Most én találtam némi csemegéznivalót, nevezetesen az első napi teszteredményeket Magny Cours-ból. Íme:

Driver Team Time
Coulthard McLaren 1:18.243
Barrichello Stewart 1:18.307
M. Schumacher Ferrari 1:18.642
Hakkinen McLaren 1:18.693
R. Schumacher Williams 1:18.749
Wurz Benetton 1:19.485
Fisichella Benetton 1:19.576
Zanardi Williams 1:19.652
Herbert Stewart 1:19.682
Diniz Sauber 1:19.893
Panis Prost 1:19.987
Trulli Prost 1:20.025
Redon Benetton 1:20.221
Zonta BAR 1:20.332
Lemarié BAR 1:24.604

Kopasz

alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.17 0 0 872
Morbidelli a tesztpilóta. :-)

Nem minden idényre sikerült taljánt toborozni, de hogy négy éven át ne legyen olasz pilóta a lovacskánál, olyan csak 77 és 80 között volt ...

 1950   Alberto Ascari  4 - - -
   C.Biondetti  1 - - -
   Dorino Serafini  1 - - -
   Raymond Sommer  2 - - -
   Luigi Villoresi  3 - - -
   Peter Whitehead  2 - - -
 1951   Alberto Ascari  7  2  2 -
   Rudi Fischer  2 - - -
   J.F.Gonzalez  5  1  1 -
   Chico Landi  1 - - -
   Reg Parnell  1 - - -
   Piero Taruffi  5 - - -
   Luigi Villoresi  7 - - -
   Peter Whitehead  4 - - -
 1952   Alberto Ascari  7  6  5  6
   Piero Carini  2 - - -
   Franco Comotti  1 - - -
   Nino Farina  7 -  2 -
   Rudi Fischer  5 - - -
   Peter Hirt  3 - - -
   Roger Laurent  1 - - -
   Louis Rosier  4 - - -
   Roy Salvadori  1 - - -
   Rudolf Schoeller  1 - - -
   Andre Simon  2 - - -
   Hans von Stuck  0 - - -
   Piero Taruffi  6  1 -  1
   C.de Tornaco  2 - - -
   Luigi Villoresi  2 - - -
   Peter Whitehead  1 - - -
 1953   Kurt Adolff  1 - - -
   Alberto Ascari  8  5  6  4
   Piero Carini  1 - - -
   Nino Farina  8  1 - -
   Mike Hawthorn  8  1 - -
   Peter Hirt  1 - - -
   Umberto Maglioli  1 - - -
   Louis Rosier  7 - - -
   Jacques Swaters  2 - - -
   Max de Terra  1 - - -
   Luigi Villoresi  8 - -  1
 1954   Alberto Ascari  1 - - -
   Nino Farina  2 -  1 -
   J.F.Gonzalez  7  1  1  3
   Mike Hawthorn  8  1 -  1
   Umberto Maglioli  3 - - -
   Robert Manzon  5 - - -
   Reg Parnell  1 - - -
   Louis Rosier  4 - - -
   Jacques Swaters  3 - - -
   Piero Taruffi  1 - - -
   M.Trintignant  8 - - -
 1955   E.Castellotti  3 - - -
   Johnny Claes  1 - - -
   Nino Farina  3 - - -
   Paul Frere  2 - - -
   J.F.Gonzalez  1 -  1 -
   Mike Hawthorn  3 - - -
   Umberto Maglioli  2 - - -
   Harry Schell  1 - - -
   Piero Taruffi  1 - - -
   M.Trintignant  6  1 - -
   Luigi Villoresi  0 - - -
 1956   E.Castellotti  7 - - -
   Peter Collins  7  2 - -
   J.M.Fangio  7  3  6  4
   Paul Frere  1 - - -
   O.Gendebien  2 - - -
   Luigi Musso  4  1 - -
   Andre Pilette  1 - - -
   A.de Portago  4 - - -
   G.Scarlatti  1 - - -
   W.von Trips  0 - - -
 1957   E.Castellotti  1 - - -
   Peter Collins  6 - - -
   J.F.Gonzalez  1 - - -
   Mike Hawthorn  6 - - -
   Luigi Musso  6 - -  1
   Cesare Perdisa  1 - - -
   A.de Portago  1 - - -
   A.de Tomaso  1 - - -
   M.Trintignant  3 - - -
   W.von Trips  3 - - -
 1958   Peter Collins  7  1 - -
   O.Gendebien  3 - - -
   Mike Hawthorn  10  1  4  5
   Phil Hill  3 - -  1
   Luigi Musso  5 - - -
   W.von Trips  6 - - -
 1959   Cliff Allison  5 - - -
   Jean Behra  3 - - -
   Tony Brooks  7  2  2  1
   O.Gendebien  2 - - -
   Dan Gurney  4 - - -
   Phil Hill  7 - -  1
   W.von Trips  1 - - -
 1960   Cliff Allison  1 - - -
   Richie Ginther  3 - - -
   J.F.Gonzalez  1 - - -
   Phil Hill  8  1  1  2
   Willy Mairesse  3 - - -
   W.von Trips  8 - - -
 1961   G.Baghetti  3  1 -  1
   O.Gendebien  1 - - -
   Richie Ginther  7 - -  2
   Phil Hill  7  2  5  2
   Willy Mairesse  1 - - -
   R.Rodriguez  1 - - -
   W.von Trips  7  2  1 -
 1962   G.Baghetti  4 - - -
   Lorenzo Bandini  3 - - -
   Phil Hill  6 - - -
   Willy Mairesse  3 - - -
   R.Rodriguez  4 - - -
 1963   Lorenzo Bandini  4 - - -
   Willy Mairesse  3 - - -
   L.Scarfiotti  1 - - -
   John Surtees  10  1  1  3
 1964   Lorenzo Bandini  10  1 - -
   Pedro Rodriguez  1 - - -
   L.Scarfiotti  1 - - -
   John Surtees  10  2  2  2
 1965   Lorenzo Bandini  10 - - -
   Bob Bondurant  1 - - -
   Pedro Rodriguez  2 - - -
   L.Scarfiotti  0 - - -
   John Surtees  8 - - -
   Nino Vaccarella  1 - - -
 1966   G.Baghetti  1 - - -
   Lorenzo Bandini  7 -  1  2
   Mike Parkes  4 -  1 -
   L.Scarfiotti  2  1 -  1
   John Surtees  2  1  1  1
 1967   Chris Amon  10 - - -
   Lorenzo Bandini  1 - - -
   Mike Parkes  2 - - -
   L.Scarfiotti  2 - - -
   J.Williams  1 - - -
 1968   A.de Adamich  1 - - -
   Chris Amon  11 -  3 -
   Derek Bell  2 - - -
   Jacky Ickx  9  1  1 -
 1969   Chris Amon  6 - - -
   E.Brambilla  0 - - -
   Pedro Rodriguez  5 - - -
 1970   Ignazio Giunti  4 - - -
   Jacky Ickx  13  3  4  5
   Clay Regazzoni  8  1  1  3
 1971   Mario Andretti  5  1 -  1
   Jacky Ickx  11  1  2  3
   Clay Regazzoni  11 -  1 -
 1972   Mario Andretti  5 - - -
   Nanni Galli  1 - - -
   Jacky Ickx  12  1  4  3
   Arturo Merzario  2 - - -
   Clay Regazzoni  10 - - -
 1973   Jacky Ickx  10 - - -
   Arturo Merzario  9 - - -
 1974   Niki Lauda  15  2  9  4
   Clay Regazzoni  15  1  1  3
 1975   Niki Lauda  14  5  9  2
   Clay Regazzoni  14  1 -  4
 1976   Niki Lauda  14  5  3  4
   Clay Regazzoni  15  1  1  3
   Carlos Reutemann  1 - - -
 1977   Niki Lauda  14  3  2  3
   Carlos Reutemann  17  1 - -
   G.Villeneuve  2 - - -
 1978   Carlos Reutemann  16  4  2  2
   G.Villeneuve  16  1 -  1
 1979   Jody Scheckter  15  3  1 -
   G.Villeneuve  15  3  1  6
 1980   Jody Scheckter  13 - - -
   G.Villeneuve  14 - - -
 1981   Didier Pironi  15 - -  1
   G.Villeneuve  15  2  1  1
 1982   Mario Andretti  2 -  1 -
   Didier Pironi  10  2  2  2
   Patrick Tambay  6  1 - -
   G.Villeneuve  4 - - -
 1983   Rene Arnoux  15  3  4  2
   Patrick Tambay  15  1  4  1
 1984   Michele Alboreto  16  1  1  1
   Rene Arnoux  16 - -  2
 1985   Michele Alboreto  16  2  1  2
   Rene Arnoux  1 - - -
   Stefan Johansson  15 - - -
 1986   Michele Alboreto  16 - - -
   Stefan Johansson  16 - - -
 1987   Michele Alboreto  16 - - -
   Gerhard Berger  16  2  3  3
 1988   Michele Alboreto  16 - -  1
   Gerhard Berger  16  1  1  3
 1989   Gerhard Berger  15  1 -  1
   Nigel Mansell  15  2 -  3
 1990   Nigel Mansell  16  1  3  3
   Alain Prost  16  5 -  2
 1991   Jean Alesi  16 - -  1
   G.Morbidelli  1 - - -
   Alain Prost  14 - -  1
 1992   Jean Alesi  16 - - -
   Ivan Capelli  14 - - -
   Nicola Larini  2 - - -
 1993   Jean Alesi  16 - - -
   Gerhard Berger  16 - - -
 1994   Jean Alesi  14 -  1 -
   Gerhard Berger  16  1  2 -
   Nicola Larini  2 - - -
 1995   Jean Alesi  17  1 -  1
   Gerhard Berger  17 -  1  2
 1996   Eddie Irvine  16 - - -
   M.Schumacher  15  3  4  2
 1997   Eddie Irvine  17 - - -
   M.Schumacher  17  5  3  3
 1998   Eddie Irvine  16 - - -
   M.Schumacher  16  6  3  6
 1999   Eddie Irvine  6  1 -  1
   M.Schumacher  6  2  1  3

Előzmény: Csülök (871)
Csülök Creative Commons License 1999.06.17 0 0 871
Egy évig Prost és Mansell volt a Ferrarinál, akkor ki volt a lovacska ?
Előzmény: alejandro_magno (869)
bugahu Creative Commons License 1999.06.17 0 0 870
Akkor itt is reklamoznam...
Palik bakik letolthetoek a gepemrol innen:
ftp://buga.csoma.elte.hu/pub/palik.
MP3-ban, mindet a Webrol vadasztam le. Koztuk van a regi Danubius Cappuccinoban leadott Palik-Mix is!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.17 0 0 869
Látom, közben Ti is alkottatok!

Agnelli már 70-es, 80-as években is brazil pilótát szeretett volna (akkor Fittipaldit, Piquet-t, ill. Sennát), mivel Dél-Amerika legnagyobb autógyártója a brazil FIAT.
Akkor sem sikerült, IMHO most sem fog. Viszont arra mindig figyeltek, hogy legyen olasz a lovacska nyergeben. Ha olasz-amerikai (Andretti), svájci-olasz (Regazzoni), vagy éppen francia-olasz (Pironi, Alesi) akkor is!

alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.17 0 0 868
Sziasztok!

Akkor jövore Trulli és Fisischella vezetik a két Ferrarit! :-)

Azt vegyétek figyelembe, hogy Spanyolországban még nem a 048B jelzésu erosebb és könnyebb motor pörgött a Ferrari autókban.

Egyébként amit jósoltam, az be is jött:

"Irvine is doing what we have asked him to do, what we hired him to do, and we are pleased with the choice we've made," said di Montezemolo. "I was personally vilified, and I mean that, for having signed Irvine in the first place. Now, thanks partly to having a car as exceptional as the Ferrari is today, he's reached levels of performance which have amazed a lot of people - but not me."
"However, I'm not saying any more than that, and I'd only add that I'm not taking any decisions as president of Ferrari because it's the middle of June and there are a long series of factors to be considered."

Szóval a Ferrari ma egy "kivételes" autó és di Montezemolo keresztapát nem ejtette ámulatba az ír kiváló szereplése, mint másokat. Ha egy Ferarista azt nyilatkozza, hogy a versenyzo az eredményeit részben az autónak köszönheti, akkor úgy érti, hogy foleg az autóé az érdem. De nemsokára lesz itt olyan nyilatkozat is tolük, hogy az autóé a dönto rész a sikerekben ...

SZVSZ Irvine van olyan jó az idén, mint Schumacher, Monacóban pl. le kellett maradnia, hogy MSch mögött biztonsági tartalékot képezzen, ha megpördülne, vagy a boxba kéne kiugrania.
Persze nemsokára jönnek majd az okostónik azzal hogy "ebben a Ferrariban bárki világbajnok lenne..."
:-)

Poedle B. Creative Commons License 1999.06.17 0 0 867
Hello !

Eloszor is bocs a pontatlansagert Indianapolissal kapcsolatban (legkozelebb jobban utananezek, mielott ilyeneket irok :-)) !

Chris99 !
Laudanak is a Parmalat volt (meg meg mindig ilyen sapkakat hord) a szponzora es o anno Ferrari es McLaren pilota is volt, a McLaren raadasul full Marlboro szinekben pompazott... Jo, Trullit nem lehet Laudaval osszehasonlitani, de szerintem ha szukseges, nem lesz gond Trulli korul.

Bye

Poedle B.

Chris99 Creative Commons License 1999.06.17 0 0 866
Schumacher Irvine-nak szóló előzékenysége már csak idén jöhet létre, mivel elengedik a Ferraritól az ír pilótát. Nagyon nem tetszett a Ferrari vezetésének Irvine legutóbbi botrányt kavart interjúja.
Luca di Montezemolo a montreal-i futam után elég hüvösen válaszolt azon kérdésre, hogy mi a véleménye Eddie elért eredményéről: "Nem hiszem, hogy olyan különleges tett volt megelőzni olyan pilótákat, mint Diniz vagy Herbert, különösen azért, hiszen az egész mezőnyben az ő autója volt a legjobb. Azt tette, ami a szerződésében áll. ...Ez a dolga, és mi ezért fizetünk Neki." Hát, azt hiszem itt a vége, fuss el véle!

Trulliról egyébként még a Kanadai Nagydíj előtt megszellőztették, hogy a Prost csapat elengedi, ha menni akar. Azután tárgyalt Jean Todt Alain Prost-tal. A nagyfőnök Gianni Agnelli Dinizt akarta volna megszerezni, de a szerződés megkötése nehézségekbe ütközött. Diniz személyes szponzora a Parmalat (amely cégnek a marketing stratégiája az egészség kihangsúlyozására épül (tejet, tejtermékeket állítanak elő)) nem szívesen tetszelegne a Ferrari szponzora, a Marlboro vörös színeiben, viszont az olasz istállónak szüksége lenne mindkét cég pénzére.
Todt Prost-tal való tárgyalásán kiderült, hogy Trulli túl drága, de a Ferrari francia csapatfőnöke reméli, hogy meg tudnak állapodni. Ha ez nem sikerülne, még mindig szóba jöhet Alesi.

CiaO
Chris

Kopasz Creative Commons License 1999.06.17 0 0 865
A Ferrari-Schumacher-Irvine témában azt azért figyelembe kell venni, hogy a csapat vezetése tisztában van azzal, hogy egyéni VB-t nyerni azért Schumacher inkább esélyes. Ezért is vették meg annyi pénzért. Schumacher viszont nagyonnokosan nem zárkózik el az elől, hogy ha úgy alakulnának a dolgok, akkor hajlandó Irvine-t segíteni másodikként. Lehet, hogy nagyképű a fiú, de én pl. Hakkinentől ilyesmit nem hallottam....
Alejandro! Szerintem a Ferrari még nem a legjobb kocsi a mezőnyben. Bizonyos pályákon a jelenlegi versenyzőkkel talán jobb, mint a McLarenek, de vannak pályák (Barcelona), ahol nem rúghatnak labdába. Mindenesetre egyre inkább fel tudják venni a lépést, ezért lesz jó az idei szezon (remélem).

Üdv: Kopasz

Chris99 Creative Commons License 1999.06.17 0 0 864
Azért azt nem lehet mondani, hogy Monacoban Irvine-nak hagynia kellett Schumachert nyerni. Schumacher élete legjobb rajtja után úgy elhúzott a többiektől, hogy csak azt kellett figyelni a verseny első felében, hogy hány tizedmásodpercet ver a mezőnyre körönként.

Puff neki!
Magny Cours-ban a tesztek folynak. A Ferrari boxban tegnap a legtöbbet emlegetett név Jarno Trullé volti. Jean Todt tárgyalt is a közép-olaszországi pilóta jelenlegi csapatfőnökével Alain Prost-tal az esetleges átigazolás költségéről. Ennyit erről, mármint hogy kinek mi a tulajdona.
A Ferrari egyébként próbálgatja az új (szerényen szuper-nek titulált) motorját, valamint a 195-ös sz. új futóművét.

CiaO
Chris

Előzmény: alejandro_magno (862)
free Creative Commons License 1999.06.16 0 0 863
Hello!

En ezt nem egeszen igy tudom. Mar lattam valahol a rajzot a paja tervezett nyomvonalabol, es abban benne volt 1 kanyar a nagy ovalisbol.

Előzmény: Poedle B. (859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!