Hat, emberek, ez nem semmi! Sajna csak videon lattam, mert epp az A-s jogsimmal vagyok elfoglalva, de ez valami nagyon jo kis verseny volt. Azt nem ertem Schumi miert kapott cca. fel percet a kerekcsere utan, mig Hakkinen nem, biztosan nem mutattak vmit. Az Irvine gyerek pedig egyre jobb lesz. Kar, hogy a vegen Schumi nem engedte az occse utan eredni. Ha jovore kap egy gyilkos gepet, meg esetleg a Barrichello fiu is, akkor naggggyon jo szezon lesz. Bar en tovabbra is a Ferrarinak szurkolok, mint mindig, fuggetlenul attol, ki(k) a pilotajuk(ik). Azert a tervezoi VB cimet nekik josolom.
Az viszont teccett, mikor a Knezi Bunko Jeno megjegyezte, hogy ezek a mercik hu de megbizhatoak. Miutan kiesett Coulthardt... Meg az ev elejen se voltak valami nagyok. Irjunk ki nepszavazast, hogy
KNEZI MONNYON LE!!!
Vagy szoljunk az indexnek, hogy legyen mar ez a het szavazasa, hogy
KNEZI MONNYON LE!!!
Schumi autójának baja volt. Különben nem ment volna olyan lassan. Nem szokott lassan menni, ha minden rendben van. Szóval a Hakkinen mellett szólók melléfogtak most. Attól függetlenül Hakkinen jó pilóta, de ebből a versenyből semmi sem utal arra, hogy jobb lenne mint Schumi. (Sőt: Schumi leggyorsabb köre nagyobb esőben közel ugyanolyan volt mint Hakkinené kevésbé esős pályán)
Frentzen jól ment. Érdekes jelenet volt mikor a váltója hülyült.
Knézy-ről: annyira okosakat mond és tanácsol, hogy kifizettetem vele a tévékészüléket amiből gyújtóst csinálok.
Tök jó volt a verseny! Granulálok Frentzennek, Mika jó szereplésének is örülök - kár, hogy a kerékcsere után nem ért vissza időben... :(
Jószurkolátskívánokjenő viszont minden eddigit alulmúlt... MONDJoN LE!
Nezd ha azt nezed, hogy H a kipordulessel is messze ms elott vegzett, akkor lathatod, hogy nem igazan illo mesternek titulalnod.
Elismerem, hogy volt a versenynek egy része amikor jobb volt mint H de a verseny elején S egyetlen autot sem elozott le H pedig mennyit is talan 13 helyet jott elorebb
Bye
Ha nem vetted volna eszre nem en allitottam, hogy esomeno, en csak ideztem.
Szerintem az igazi esomeno koze tartozik meg Fisichella, Barichello es Alesi is, akit nagyon sajnalok, hogy kiesett.
De igazad van a Knezyt ki kellene rugni. Pedig azt hittem az idomero alatt, hogy kezd elfogadhatova valni, de hiu abrand maradt.
Abban is egyetertek veled, amit Sennarol irtal.
Velemenyem szerint Prost volt az akit a "legemberibb" nagymenonek lehetne nevezni.
Sziasztok!
Nem tudom, ki hogy van vele, de ideje lenne ha a "cipész"-szel kapcsolatban nem az jutna mindenkinek az eszébe, hogy ő a világ jelenlegi legnagyobb pilótája, hanem időnként beugranának a kapitális hibái, szemétkedései is... Nem csak az alapján kell valakit megítélni, hogy milyen gyorsan mer menni, Senna is gyors volt, de magán kívül senki sem érdekelte, esetleg isten, most egy bajnokságban versenyeznek...
A másik: Knézy Jenő mondjon le!!! Ha valaki azt mondja egy pilótáról (Hill), hogy ideje lenne év közben abbahagynia és átadnia a kormányt másnak, akkor no comment, ez egy barom!!!!
Tényleg jó verseny volt, Irvine pedig egy nyúl, hogy nem nyomta le S-t.
Gorcsevnek: mindegy ki bénázott, a Ferrari nyerni jött, és hát asszem kicserélték a kormányt, nem?
Hermitnek: esőmenő? Segítek, Coulthard a 4. helyre kvalifikálta magát, ő volt az esőmenő.
Hmmm... Kisbarátom, te láttad is a versenyt, vagy csak nézted? MS mester a futam középső részében úgy ette a többieket, mint mi a vajaskenyeret reggelire... A kiállás után került bajba, hogy miért, azt nemtom... Én azt hittem, rossz gumit raktak föl (túl "vizeset"), aztán a végén hallottam vmi tech. gondról...
Nem tudom ki, hogy van vele, de ez már igazi F1-es verseny volt, Ebben az évben idáig a legjobb.
Ha valaki még egyszer azt allitja, hogy HAKKINEN nem az egyik legjobb pilóta az többé ne vegyen a kezébe billentyuzetet.
Schumi imadoknak azt uzenem, hogy S allitolag esomeno most megis ugy lemaradt mint a ...
Pedig itt nem lehet rafogni a loerokulonbsgre meg a tobbire.
Apropo tudja valaki, hogy mi tortént Coulthard kocsijaval?
Ne ez az!!! má' azt hittem h többet soha nem látok normális forma 1-et. amikor a kis schumi lenyomta a nagyot egyedül üvöltöttem a lakásban. Sajnos szegény Eddie-re rászóltak h nem errôl szól a szerzôdés. de lesz ez még másképp is. Frentzen meg úgy egyébként honnan került elô? azelôtt a nevét sem hallottam, aztán eccer csak amikor a speaker az ír tv-ben kezdett üvölteni h Irish car leading the race, rájöttem h mi folyik. az utolsó körökben a két speaker sztereóban imádkozott.
Jo volt ez a Hakkinen Frentzen parharc. Frentzen a maga reszerol letolta volna Hakkinent a palyarol. Egyertelmuen az idei ev legjobb versenye.
Kimennek vajon meg a tobbiek?
Hogy JÓ VOLT-E????
Ha csak annyit mondok, hogy Hakkinen a 14.-ig helyről indulva végig előzgette a mezőnyt. A dodzsembajnokunk szerint doppingol... Hááát az, ahogy végigelőzgette, Schumachert, Alesit... mindenesetre gyanús... :))
Volt jo is. De knezy nekem is az idegeimre megy. Ugyhogy atettem az RTL-re. Pedig nem is tudok nemetul ;)
Meg kb. 40 kor. Vajon mindet a Safety Car mogott fogjak megtenni?
Most kapcsoltam be, de ez a Knezy tok hulye. Kozli, hogy fantasztikus a verseny, kozben meg safety car + eppen a 823. autot rakjak a zuzdaba.
Vagy volt jo is?
Csokis
McLarenek eddig nagyon kitesznek magukert.
Hakkinen 14.>6. (mar otodik)
Coulthard 4.>1.
Ferrarik nem igazan strapaljak magukat. Ugy tunik Irvine elegedett a 17.helyevel, de ahogy en ot ismerem azt senkinek nem fogja atadni.
A ferrarikat mar az eso sem fogja megmenteni. Coulthardnak sajnos vege, ezek a McLarenek meg nem tokeletesek. Akkor hajra Hakkinen
A tegnapi F3000 óta megint esett, de a warm-up elejétol már nem sok vízutánpótlás volt.
Mindenki körözött, de nem egyforma (esos, intermediate, vagy neaggyisten száraz beállításokkal). Stewarték pl. arra tippelnek, hogy a vizes pálya a verseny során ma is fel fog száradni, így aztán nekik komprimusszumos beállításaik vannak. (Látszik is az eredményiken.)
SZVSZ rengeteg elozési kísérletet és koccanást, de foleg kifutást ígér a futam. Érdekes volt tegnap látni, hogy a záporok annyira leverték a biztonsági sóderágyak kavicsát, hogy a kifutások nagy része megtorlatlan maradt, vagyis az F3000-esek nagy része szépen visszakocogott a pályára és folytatta a homokozás, vagy funyírás után.
Barrichello végre 6 év után nyerhetne egyet és akkor valószínuleg Hakkinen és Mansell mintájára megtáltosodna, Coulthard most megmutathatja, hogy jobb Hakkinennél, Irvine meg csinálhatja a fesztivált, mint két hete, MSch szeretne egy ötödik gyozelmet itt, de nagyon, Panis az F1-ben maradásért, Alesi pedig azért hajt, hogy jövore egy versenyképes autóba üljön: eddig kifogta, mindig akkor került egy csapathoz, amikor az hullámvölgyben volt (Ferrari, Benetton, Sauber).
Ralf Schumacher meg egyszeruen, minden nyomás nélkül csak jól megy és akár a sötét ló is lehet a futamon ...
01 David Coulthard McLaren 1:32,091 13
02 Eddie Irvine Ferrari 1:32,111 15
03 Michael Schumacher Ferrari 1:32,449 12
04 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:32,621 16
05 Ralf Schumacher Williams 1:33,465 12
06 Mika Hakkinen McLaren 1:33,613 11
07 Olivier Panis Prost 1:34,003 13
08 Jean Alesi Sauber 1:34,022 12
09 Rubens Barrichello Stewart 1:34,355 13
10 Jarno Trulli Prost 1:34,478 14
11 Giancarlo Fisichella Benetton 1:34,892 12
12 Johnny Herbert Stewart 1:34,924 11
13 Jacques Villeneuve BAR 1:34,951 12
14 Alexander Wurz Benetton 1:35,099 13
15 Damon Hill Jordan 1:35,484 12
16 Pedro Diniz Sauber 1:35,611 13
17 Toranusuka Takagi Arrows 1:36,830 11
18 Alessandro Zanardi Williams 1:37,288 14
19 Ricardo Zonta BAR 1:37,415 12
20 Luca Badoer Minardi 1:38,415 13
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:38,636 10
22 Marc Gene Minardi 1:38,824 12
Aki korán kel, az nyer!
Szakadt. Alesi, Barrichello, Panis és Trulli kezdéskor kiúsztattak, de a többieknek az autói még össze se voltak egészen rakva ...
Alesi rögtön megúszott, de azután Barrichellonak eszébe jutott, hogy o esomeno és le is nyomta a franciát, aki ugyan visszavágott, de Rubens nem hagyta magát. 5-6 kör után a pálya elcsendesült és a nézok látványos esokollekcióiban gyönyörködhettünk, meg néhány lassított látványfelvételben.
A többi spekuláns a második félórában próbált repülo kört futni, de akkor már szinte állandóan 15-20 motorcsónak repesztett a pályán, úgyhogy Barrichello csak vigyorgott a két méter magas esofüggönyön...
A Pionírok közül az indiszponált Trullit lenyomták egy páran a Lusták legjobbjai, de a mai nagy hármas Barrichello, Alesi és Panis nem kellett, hogy igazán aggódjon.
Látom, a Forma 3000-es versenyen, hogy szárad a pálya ...
alejandro és a többi polgártársam,
sajnos nem láttam az edzést, mi történt?
Nagyon brutális köridő eltérések vannak (utána néztem, nem hittem el...), eső volt?
Irvine 17., Hill DNQ???? uramisten!
xpt
01 Rubens Barrichello Stewart 1:38,441 05
02 Jean Alesi Sauber 1:38,881 06
03 Olivier Panis Prost 1:40,400 05
04 David Coulthard McLaren 1:40,403 11
05 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:40,690 10
06 Michael Schumacher Ferrari 1:41,127 10
07 Giancarlo Fisichella Benetton 1:41,825 09
08 Jarno Trulli Prost 1:42,096 08
09 Johnny Herbert Stewart 1:42,199 07
10 Ricardo Zonta BAR 1:42,228 09
11 Pedro Diniz Sauber 1:42,942 08
12 Jacques Villeneuve BAR 1:43,748 10
13 Alexander Wurz Benetton 1:44,319 10
14 Mika Hakkinen McLaren 1:44,368 08
15 Alessandro Zanardi Williams 1:44,912 11
16 Ralf Schumacher Williams 1:45,189 09
17 Eddie Irvine Ferrari 1:45,218 07
107% time 1:45,331
18 Damon Hill Jordan 1:45,334 10
19 Marc Gene Minardi 1:46,324 10
20 Luca Badoer Minardi 1:46,784 08
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:48,215 09
22 Toranusuka Takagi Arrows 1:48,322 10
Š 1999 Fédération Internationale de l'Automobile
2, chemin de Blandonnet, 1215 Genčve 15 Aéroport - Suisse
Azt hiszem, MSch-nek a boxban kell eloznie, az elotte lévok az egyetlen gyozelmi esélyes versenyükön a büdös életben el nem engedik ...
Hakkinen meg nem létezik, hogy karambol nélkül megússza ...
Érdekes lesz, mért nincs minden második versenyen eso?!?
Nem tom hallotátok-e,de az F-1-ben is megkezdődött a dopping elleni harc.Börni fiú biztos fülest kapott ugyanis tegnap hat pilótát köteleztek doppingtesztre,köztük ott volt Schumi csatlósa Örvi boy is.Én speciel csak heki fiúról hinném el a doppingot...
Tényleg egy kicsit álmosítóan hatnak ezek a napok.
Jó látni, hogy ott vagyunk a 2000-es naptárban, bár 2001-ig szól a jelenlegi szerződésünk.
Még 50 nap van hátra a Hungaroringen kezdődő szabadedzések elkezdéséig! Mindjárt itt lesz, s addig is jövő héten GT verseny!
Most olvastam, hogy a következő héten Silverstone-ban három Jordan autóban, három pilóta fog tesztelni: H-H.Frentzen, D.Hill és a korábban Minardis pilóta S.Nakano.
Sejtések szerint (Ecclestone felszólítására) már korábban távozik D. Hill (talán az Angol Nagydíj után), akinek a helyére kerülne a japán pilóta (nem véletlenül - hiszen a csapat támogatója a Mugen Honda) Frentzen mellé a maradék idényben.
2000-ben Hill helyére kerülő esélyes pilóták neve még nem publikus, de mint már ismeretes, Irvine az egyik lehetséges név (a Jordannél kezdte F1-es pályafutását), a múlt héten jött hírek szerint a másik számításba vehető pilóta Alesi (aki szintén ismerősként menne vissza, hiszen 89-ben a Jordan csapattal nyerte meg a F3000-es bajnoki címet).
Hogy egy kicsit a távolabbi jövőbe is nézzünk, az AtlasF1-ről itt van a 2000. évi előzetes versenynaptár:
20/02 - GP of Malaysia (Kuala Lumpur)
05/03 - GP of Australia (Melbourne)
19/03 - GP of Brazil (Sao Paulo)
09/04 - GP of San Marino (Imola)
23/04 - GP of Spain (Barcelona)
07/05 - GP of France (Magny-Cours)
21/05 - GP of Europe (Nurburgring)
04/06 - GP of Monaco (Monaco)
18/06 - GP of Canada (Montreal)
02/07 - GP of Great Britain (Silverstone)
16/07 - GP of Austria (Spielberg)
30/07 - GP of Germany (Hockenheim)
13/08 - GP of Hungary (Budapest)
27/08 - GP of Belgium (Spa Francorchamps)
10/09 - GP of Italy (Monza)
24/09 - GP of The United States (Indianapolis)
08/10 - GP of Japan (Suzuka)
Most találtam tegnap jegyeztek be egy holland F1-es pályát.
A ferrari uj motorja meglehetosen megbizhatatlna ezert valoszinuleg csak a brit nagydijon hasznaljak.
Igen. De nem _egészen_ úgy volt, ahogy azt a magyar királyi és nem királyi TV állította. Szóval, egy német vállalkozónak van egy AGS kocsija, talán JH 22-es (Tarquini és Dalmas hajtották, Ted Lapidus és kérdőjelek voltak az oldalán anno). Bárki, aki leperkál egy bizonyos összeget, kipróbálhatja a fíilinget. Na, vagy Antal Krisztián, vagy egy szponzor leperkálta a pénzt (talán 10e DEM), így mehetett pár kört az autóval. Engem persze egy cseppet sem lepett meg a hazai média híre, miszerint egy F-1-es csapat meghívta tesztelésre...
Nemzeti Sport január 2-i számában van utoljára megemlítve:
Autósport: Ellentmondásos év után
Amerika visszavár!
Antal Krisztian, a Denim Racing Team gyorsasagi autoversenyzoje nagy faba vagta a fejszejet. Ugy dontott, nem elegszik meg a hazai sikerekkel, inkabb uj celokat, uj kihivasokat keres maganak. A lehetoseg - mint megannyi mas sportolo szamara - Amerikaban kinalkozott. S ha mar kinalkozott, a fiatal versenyzo meg is ragadta.
Persze korai lenne meg sikertortenetrol beszelni (bar remelhetoleg hamarosan ennek az ideje is eljon), hiszen az ilyen es ehhez hasonlo iranyvaltasok nem tortenhetnek meg siman, buktatok nelkul. Am most ugy
tűnik, az akadalyok lassan elharulnak, a tobbi pedig mar csak a pilota tehetsegen mulik. Bizakodva tekint a jovobe, s az elmult - talan kisse ellentmondasos - esztendot is pozitivan ertekeli.
- Nyugodtan mondhatom, hogy jól sikerült az elmúlt évem. Persze minden csak nézôpont kérdése, attól függ, ki mit tart sikernek.
+ Ezek szerint ezt nem lehet egyértelműen megítélni?
- Az a helyzet, hogy az idei teljesítményemet sokan fanyalogva fogadták. Ha finoman akarok fogalmazni, sportoló társaim többsége szkeptikusan viseltetett az eredményeim iránt.
+ Mi lehet ennek az oka?
- Valószínűleg úgy gondolják, messzirôl jött ember azt mond, amit akar. Az is igaz, hogy itthon csak két alkalommal álltam rajthoz: a pécsi hegyiversenyen és a hungaroringi zárófordulón. Az elôbbin például úgy lettem harmadik egy
elég öreg autóval, hogy elôbb a gumikkal, aztán a motorral is gondjaim voltak. Be kell vallanom, igazából nem fektettem hangsúlyt a hazai viadalokra.
+ Inkább külföldön próbálkozott.
- Úgy éreztem, más irányvonalat kell választanom. Évekig versenyeztem Magyarországon, eredményes voltam gokartban és a Castrol Opel Astra Classic-kupában is. Jöttek is a nagy ígéretek: ,,ha jól teljesítesz, mi majd
támogatunk". Aztán mégsem történt semmi, én pedig egyre inkább úgy gondoltam, hogy váltanom kell.
+ Így jött szóba Amerika?
- Május elején nyílt lehetôségem arra, hogy részt vegyek egy floridai tesztelésen. Ez egyébként az egyik leghíresebb amerikai pályán, a Sebringen zajlott.
+ Hogy sikerült a bemutatkozás?
- Nagyon jó idôket értem el, még számomra is meglepôen jókat. Tudni kell, hogy a tesztet a Barber Dodge Pro Series sorozat rendezôi tartották, akik így akartak új pilótákat kipróbálni - találni. Sajnos egy kicsit késôn kerültem
kapcsolatba velük. A tesztek ugyan sikeresek voltak, de így is csak várólistára kerülhettem föl.
+ Ez mit jelent?
- Ebben a sorozatban - a Forma-1-tôl eltérôen - harminc egyforma autó verseng egymással, és csak a pilóták közötti különbség dönt. Szabad versenygép már nem akadt, így csak abban az esetben kaphattam volna lehetôséget, ha valahol megüresedik egy hely, akár anyagi, akár más
okokból. Ez egyébként meg is történt, hiszen ôsszel már hívtak, de addigra, sajnos, elfogyott a pénzünk.
+ Gondolom, azért még nem adta föl.
- Az idén mindenképpen erre a versenysorozatra koncentrálok majd. Amerika valóban a lehetôségek hazája, és ez a profisportokra is értendô. Azért is tartom sikeresnek az elmúlt szezont, mert megismerhettem egy más
mentalitású társaságot. A tervek szerint január tizennyolcadikán és tizenkilencedikén ismét teszteken veszek részt, és egyelôre úgy tűnik, hogy legalább két versenyen rajthoz állhatok. Ez nagy sportszakmai kihívást
jelent, hiszen, ha jól tudom, a világ számos országából ötvenegyen jelentkeztek.
+ Mik a távolabbi tervei?
Pillanatnyilag az a legfontosabb, hogy ez a teszt minél jobban sikerüljön. Eddigi szponzorommal, a Denimmel változatlan a kapcsolatom, és ha jól sikerülnek a tesztek, egy másik támogatóval is szerzôdést köthetek. Ha pedig minden összejön...
+ Akkor akár a Forma-1-ig is eljuthat?
- Nézze, ha minden együtt lenne, akkor fogadkozhatnék, hogy most aztán irány a Forma-1. De a lépcsôfokokat mindenkinek végig kell járnia. Persze egy sportoló attól sportoló, hogy ezeket a lépcsôket a lehetô leggyorsabban
vegye.
Tudtok valamit erről az Antal Krisztiánról valamit? (A srác formula 3-ban utazik). Tavaly (vagy tavalyelőtt) nagy dirrel-durral beharangozták, hogy valamelyik kisebb F1 csapat meghívta őt tesztpilótának. Azóta nagy a kussolás a témában.
E. Jordan nyilatkozata hangzott el a BBC rádióban: "A két fél részéről az év végéig szól a szerződés. A Jordan nem egy szerződésszegő csapat, ami Damon-t illeti, benne már nem vagyok olyan biztos."
"Az angol vagy a német nagydíj után ha odajön hozzám Damon, azt mondván, hogy 'Eddie, nem tudok segíteni úgy a csapatnak, ahogy azt szeretném', biztos, hogy azonnal visszalép." mondta Eddie Jordan.
Azt is mondja, `79-ben ugyanezt tanacsolta Laudanak is. Ha egy versenyzo ev vegen visszavonulast tervez, akkor abban az evben mar valoszinuleg nem lesz igazi versenyzo, inkabb hagyja abba azonnal - allitja.
Ebben lehet, hogy igaza van.
Egyebkent azt is irjak, ha nem bordazott gumik lennenek, akkor maradna Hill, de igy elege van, nem elvezet szamara a vezetes.
Zanardi SZVSZ tényleg brutális (palikosan: "kegyetlen") volt a safety carral szemben, viszont végre mutatott vmit a fizetéséért:
Magny-Cours test timZanardi tényleg bevágott a Safety Car elé, viszont végre mutatott vmit a fizetéséért:
Test Times June 18th :
E Irvine Ferrari 1:15.876
A Zanardi Williams 1:16.718
D Coulthard McLaren 1:16.953
M Schumacher Ferrari 1:16.970
J Herbert Stewart 1:17.574
R Schumacher Williams 1:17.610
M Hakkinen McLaren 1:17.755
G Fisichella Benetton 1:17.98
J Villeneuve BAR 1:18.058
D Hill Jordan 1:18.118
A Wurz Benetton 1:18.230
J Trulli Prost 1:18.307
O Panis Prost 1:18.575
J Alesi Sauber 1:18.635
R Zonta BAR 1:18.643
P Diniz Sauber 1:18.656
Úgy néz ki, hogy Irvine a lehetséges VB cím mámorátó végleg megtáltosodott: rendszeresen elpüföli a mezonyt Franciaországban:
E Irvine Ferrari 1:15.95
D Coulthard McLaren 1:17.13
M Schumacher Ferrari 1:17.19
J Herbert Stewart 1:17.63
R Schumacher Williams 1:17.67
M Hakkinen McLaren 1:17.89
G Fisichella Benetton 1:18.04
J Villeneuve BAR 1:18.05
D Hill Jordan 1:18.23
J Trulli Prost 1:18.28
A Wurz Benetton 1:18.30
P Diniz Sauber 1:18.39
O Panis Prost 1:18.60
R Zonta BAR 1:18.69
J Alesi Sauber 1:18.74
A Zanardi Williams 1:18.79
És lásd még Tamás híreit alant...
Johnny Herbert is "beindulni" látszik végre az elso Stewart-pontjai után.
Érdekes hír, hogy a Honda jövore egy 12 hengeres motort tesz a BARokba, azonban a 10 cilinderes koncepcióról sem mond le: néhány hét múlva elkészülnek a Jordannek szánt jövo évi eroforrások elso példányaival is.
A BARokban Jos Verstappen, a Jordanekben Shinji Nakano fogja berepülni a motorokat az év második felében. - Úgy néz ki, hogy a Honda nem sokat bíz a véletlenre ...
Kapós lett a Stewarttól "kiutált" fotervezo, Alan Jenkins. A Benetton csapatvezetonek, a Sauber pedig fomérnöknek szerzodtetné.
Jenkins 89-ben tunt fel az F1-ben az Onyx tervezojeként. Az aprópénzbol készült kocsi olyan jól sikerült, hogy Jenkins nemsokára tovább léphetett az Arrowshoz, itt azonban folyamatos motorproblémákkal kellett birkóznia. Jackie Stewart úgy három éve csábította el és meg volt elégedve vele, de Jenkins kiszállt az F1-bol, amikor a skótok a "fejére pakolták" a Jordantol "menekülo" Gary Andersont. (Anderson szintén azért távozott a Jordantol, mert a megszuno Tyrrell második mérnökét kinevezték a feje fölé.)
Panis, Prost másik pilótája is kegyvesztett lett a kistermetu, ám annál nagyobb orral rendelkezo Professzornál. Sarrazin, a tesztpilóta kerül a helyébe nemsokára. (Prost kritikája jogosnak tunik, hiszen Panis szereplése leginkább Arnoux 10 évvel ezelotti produkciójára emlékeztet: neki lengetik messze a legtöbb kék zászlót a versenyeken.)
Üdv!
Most találtam a Magny-Coursi edzésidőket, na itt vannak:
Pos Name Team Lap time laps
1 E. Irvine Ferrari 1:17.234 68
2 M. Hakkinen McLaren 1:17.245 99
3 D. Coulthard McLaren 1:18.617 35
4 R. Schumacher Williams 1:17.493 30
5 A. Wurz Benetton 1:17.524 63
6 M. Schumacher Ferrari 1:17.832 53
7 R. Barrichello Stewart 1:17.970 71
8 G. Fisichella Benetton 1:18.394 50
9 A. Zanardi Williams 1:18.518 73
10 J. Alesi Sauber 1:18.588 15
11 P. Diniz Sauber 1:18.595 54
12 O. Panis Prost 1:18.746 43
13 J. Villeneuve BAR 1:18.749 38
14 R. Zonta BAR 1:19.019 30
15 D. Hill Jordan 1:19.093 46
16 J. Trulli Prost 1:19.960 10
Az azert erdekes, hogy Wurz es a kis Schumi is gyorsabb MS-nél.
Szerintetek jogos volt-e Zanardi buntetese a versenyen mivel szerintem a Safety Car ele ert vissza, igaz szukosen de ele. Bocs, hogy ennyivel utana ertetlenkedem de nem volt kapcsolatom.
Irvine tenyleg nagyot alkotott, de nem igazan erzem jogosnak DC bünteteset mivel Irvine elotte "leszorította".
Magny Cours-ban a Ferrari tesztelte az uj motort, de a 20. kornel elfustolt Schumi alol. Valoszinuleg a versenyen meg e regi motorral indulnak, Schumi szerint ez nem nagy hatrany, mert a regi motor is jo konstrukcio. A teszteredmenyekhez annyit fuzott hozza, hogy ez csak teszt, valaki tele tankkal korozott, valaki keves benzinnel, ettol fuggoen koronkent akar 2 tized mp elteres is lehet koronkent a pilotak kozott.
Most én találtam némi csemegéznivalót, nevezetesen az első napi teszteredményeket Magny Cours-ból. Íme:
Driver Team Time
Coulthard McLaren 1:18.243
Barrichello Stewart 1:18.307
M. Schumacher Ferrari 1:18.642
Hakkinen McLaren 1:18.693
R. Schumacher Williams 1:18.749
Wurz Benetton 1:19.485
Fisichella Benetton 1:19.576
Zanardi Williams 1:19.652
Herbert Stewart 1:19.682
Diniz Sauber 1:19.893
Panis Prost 1:19.987
Trulli Prost 1:20.025
Redon Benetton 1:20.221
Zonta BAR 1:20.332
Lemarié BAR 1:24.604
Akkor itt is reklamoznam...
Palik bakik letolthetoek a gepemrol innen:
ftp://buga.csoma.elte.hu/pub/palik.
MP3-ban, mindet a Webrol vadasztam le. Koztuk van a regi Danubius Cappuccinoban leadott Palik-Mix is!
Agnelli már 70-es, 80-as években is brazil pilótát szeretett volna (akkor Fittipaldit, Piquet-t, ill. Sennát), mivel Dél-Amerika legnagyobb autógyártója a brazil FIAT.
Akkor sem sikerült, IMHO most sem fog. Viszont arra mindig figyeltek, hogy legyen olasz a lovacska nyergeben. Ha olasz-amerikai (Andretti), svájci-olasz (Regazzoni), vagy éppen francia-olasz (Pironi, Alesi) akkor is!
Akkor jövore Trulli és Fisischella vezetik a két Ferrarit! :-)
Azt vegyétek figyelembe, hogy Spanyolországban még nem a 048B jelzésu erosebb és könnyebb motor pörgött a Ferrari autókban.
Egyébként amit jósoltam, az be is jött:
"Irvine is doing what we have asked him to do, what we hired him to do, and we are pleased with the choice we've made," said di Montezemolo. "I was personally vilified, and I mean that, for having signed Irvine in the first place. Now, thanks partly to having a car as exceptional as the Ferrari is today, he's reached levels of performance which have amazed a lot of people - but not me."
"However, I'm not saying any more than that, and I'd only add that I'm not taking any decisions as president of Ferrari because it's the middle of June and there are a long series of factors to be considered."
Szóval a Ferrari ma egy "kivételes" autó és di Montezemolo keresztapát nem ejtette ámulatba az ír kiváló szereplése, mint másokat. Ha egy Ferarista azt nyilatkozza, hogy a versenyzo az eredményeit részben az autónak köszönheti, akkor úgy érti, hogy foleg az autóé az érdem. De nemsokára lesz itt olyan nyilatkozat is tolük, hogy az autóé a dönto rész a sikerekben ...
SZVSZ Irvine van olyan jó az idén, mint Schumacher, Monacóban pl. le kellett maradnia, hogy MSch mögött biztonsági tartalékot képezzen, ha megpördülne, vagy a boxba kéne kiugrania.
Persze nemsokára jönnek majd az okostónik azzal hogy "ebben a Ferrariban bárki világbajnok lenne..."
:-)
Eloszor is bocs a pontatlansagert Indianapolissal kapcsolatban (legkozelebb jobban utananezek, mielott ilyeneket irok :-)) !
Chris99 !
Laudanak is a Parmalat volt (meg meg mindig ilyen sapkakat hord) a szponzora es o anno Ferrari es McLaren pilota is volt, a McLaren raadasul full Marlboro szinekben pompazott... Jo, Trullit nem lehet Laudaval osszehasonlitani, de szerintem ha szukseges, nem lesz gond Trulli korul.
Schumacher Irvine-nak szóló előzékenysége már csak idén jöhet létre, mivel elengedik a Ferraritól az ír pilótát. Nagyon nem tetszett a Ferrari vezetésének Irvine legutóbbi botrányt kavart interjúja.
Luca di Montezemolo a montreal-i futam után elég hüvösen válaszolt azon kérdésre, hogy mi a véleménye Eddie elért eredményéről: "Nem hiszem, hogy olyan különleges tett volt megelőzni olyan pilótákat, mint Diniz vagy Herbert, különösen azért, hiszen az egész mezőnyben az ő autója volt a legjobb. Azt tette, ami a szerződésében áll. ...Ez a dolga, és mi ezért fizetünk Neki." Hát, azt hiszem itt a vége, fuss el véle!
Trulliról egyébként még a Kanadai Nagydíj előtt megszellőztették, hogy a Prost csapat elengedi, ha menni akar. Azután tárgyalt Jean Todt Alain Prost-tal. A nagyfőnök Gianni Agnelli Dinizt akarta volna megszerezni, de a szerződés megkötése nehézségekbe ütközött. Diniz személyes szponzora a Parmalat (amely cégnek a marketing stratégiája az egészség kihangsúlyozására épül (tejet, tejtermékeket állítanak elő)) nem szívesen tetszelegne a Ferrari szponzora, a Marlboro vörös színeiben, viszont az olasz istállónak szüksége lenne mindkét cég pénzére.
Todt Prost-tal való tárgyalásán kiderült, hogy Trulli túl drága, de a Ferrari francia csapatfőnöke reméli, hogy meg tudnak állapodni. Ha ez nem sikerülne, még mindig szóba jöhet Alesi.
A Ferrari-Schumacher-Irvine témában azt azért figyelembe kell venni, hogy a csapat vezetése tisztában van azzal, hogy egyéni VB-t nyerni azért Schumacher inkább esélyes. Ezért is vették meg annyi pénzért. Schumacher viszont nagyonnokosan nem zárkózik el az elől, hogy ha úgy alakulnának a dolgok, akkor hajlandó Irvine-t segíteni másodikként. Lehet, hogy nagyképű a fiú, de én pl. Hakkinentől ilyesmit nem hallottam....
Alejandro! Szerintem a Ferrari még nem a legjobb kocsi a mezőnyben. Bizonyos pályákon a jelenlegi versenyzőkkel talán jobb, mint a McLarenek, de vannak pályák (Barcelona), ahol nem rúghatnak labdába. Mindenesetre egyre inkább fel tudják venni a lépést, ezért lesz jó az idei szezon (remélem).
Azért azt nem lehet mondani, hogy Monacoban Irvine-nak hagynia kellett Schumachert nyerni. Schumacher élete legjobb rajtja után úgy elhúzott a többiektől, hogy csak azt kellett figyelni a verseny első felében, hogy hány tizedmásodpercet ver a mezőnyre körönként.
Puff neki!
Magny Cours-ban a tesztek folynak. A Ferrari boxban tegnap a legtöbbet emlegetett név Jarno Trullé volti. Jean Todt tárgyalt is a közép-olaszországi pilóta jelenlegi csapatfőnökével Alain Prost-tal az esetleges átigazolás költségéről. Ennyit erről, mármint hogy kinek mi a tulajdona.
A Ferrari egyébként próbálgatja az új (szerényen szuper-nek titulált) motorját, valamint a 195-ös sz. új futóművét.