Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alejandro_magno Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6185
Remélem, Ron Dennis az angol versenyen leszerződteti Villeneuve-öt és megszerzi mellé a következő idényre Buttont is, mert ezt a Schumachert ezzel a Ferrarival egy Hakkinen, vagy Coulthard nem tudja legyőzni! :-(
Barrichello tényleg kihűl szépen lassan, Fisichellára kéne cserélni még Monza előtt...
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6184
HAkkinen azt nyilatkozta hogymiután kijött a második pit stopból a kocsija nem ment le akart fulladni és itt vesztett pármásod percet...Villeneuve megint pont szerző....yeeeeaaaaahhhh
Előzmény: fargo (6182)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6183
Sziasztok,
lore IN!
Na CYRUS inkább itt folytassuk? Szal én MiSunak szurkolok de Hakkit is csípem, de azért jobb pilótának tartom az 'arrogáns' németet.

A közvetítésen megint lehet röhögni ill. hajat tépni. Teccet a Dani beszólása az elején: 'mögötte pedig frencen a benettonban..'

Azért azt észre lehetett venni, hogy Schumi kevésbé készült ki a végére, a többiek halál izzadtan csepegtek neki meg még 50%os sérója volt.

Vilnöv a rajtnál nagggyon tuti volt. Gondolom neked is teccet CYRUS! :-)))) Nameg a helyezése is okés.

A BMWt sajnálom nekik is szurkolok (meg minden ifjú titánnak).

Szvsz Irvine nem volt gyenge, fog ő itt még pontokra vadászni. A BAR és a Williams egyértelműen meglepi, de a benetton sux (sajna).

lore

fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6182
Azannya, ez jó vót! Mercedesek végigmentek, a Ferrari nem nagyon gyalázta le ôket (inkább fordítva -- ha van még 10 kör, akkor Hakkinen az elsô?), végre rendes versenyt lehetett látni.

A Bari helyében én most jó messze elsunnyognék...

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6181
Néhány óra, Joe, és meglátjuk!

weirdo: Néhány hozzászólással lejjebb olvashatsz a "tavaly csalt egy nagy csapat" című négyfelvonásos Mosley-operáról. Állítólag nem Ferrari és nem McLaren a bűnös.

A Népcsabi (ezen nagyot röhögtem! :) ) marhaságot ír, papírforma szerint a Mercik az elsők az edzésen. Majd ha kiesnek, akkor lesz papírforma. :(

boba6: nagyon jó ötlet a versenyzők átpakolása, bár én Verstappent tenném azonnal legalább egy Jordanbe! :)

Előzmény: weirdo (6180)
weirdo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6180
Sziasztok!
Erről ki mit hallott?:
"Egy csapat ellenőrzésekor a "traction control" nevű szerkezetre bukkantunk. Szinte már teljesen biztosak vagyunk benne, hogy az említett segédeszközt fel is használták a tavalyi szezon során, azaz csaltak. Azt azonban, hogy melyik istálló a bűnös csak akkor hozzuk nyilvánosságra, ha minden bizonyíték a kezünkben lesz, mely a jogszerű felelősségre vonáshoz szükséges." - nyilatkozta Mosley.
Üdv!
w
Aty Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6179
Lehet, hogy kicsit későn, de idézek a Népcsabi szombati számából.
"PAPÍRFORMA aaz autós Forma-1 San-Marinói nagydíjának tegnapi szabadedzésein: a kétszeres világbajnok német Michael Schumacher (Ferrari) volt a leggyorsabb, a második legjobb időt csapattársa, a brazil Barrichello, a harmadikat a címvédő finn Hakkinen érte el."
Azért ennyire lírni a Merciket... PAPÍRFORMA?

Aty

boba6 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6178
ööö izé: differencia
jól van na most jöttem MáSFéL koncertről, meg a sör is sok volt csöppet...

Előzmény: boba6 (6177)
boba6 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6177
az idők 1.27 felettiek, úgyhogy ez valszeg már a versenyállapot. MH-MS között kb 2 tized a diferencia.
Előzmény: boba6 (6176)
boba6 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6176
a warmup végeredménye:
Hakkinen, Coulthard, M. Schumacher, Barichello
boba6 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6175
Gyönyörű volt Hakkinen! Köszönjük!
ecsém Shumi fan, de ott imádkozott ő is mert MH pole-ra fogadott több tippben is :)

alejandro: én is pont erre gondoltam, Button pole pozicíóját én is nagyon csíptem volna :)
de remélem szigorúan csak Ralf és nem Michael?
amúgy meg nem kell félteni Fizichellát, ha nem töri össze magát a nagy igyekezetben akkor eléggé feljöhet akár az első körben, Buttonnal egyetemben. na jó szvsz :)

volna egy tippem, hogy hogyan lehetne izgalmasabb versenyeket kreálni, akár a mai autókkal is:
csöppet át kéne pakolni a versenyzőket a csapatok között, pl.: McLaren: M. Schumacher + M. Hakkinen (buli lenne :), Ferrari: J. Villeneuve + G. Fizichella (jajj lenne a McLarennek, mert ezek a fiúk még nem mérlegelnek, meg okoskodnak annyit hanem nyomják ami a csövön kifér), persze még felerősödne hozzájuk a Williams BMW, a két jelenlegi pilótával. mi a véleményetek?
én szivesen látnék egy ilyen 2001-es évadot...

Joe 155 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6174
Hi. IC !
Akkor folytassuk itt, végül is ez a topic az F-1-es.
Szal, ha ma valamilyen okból kiesne a két Ferrari
nem kapcsolnám ki a tv-t, de onnantól kezdve, nem igazán tudok izgulni rajta. Én Ferreri Fan vagyok-veled ellentétben-, de ha már tegyük fel a Ferrari nem nyerhet, akkor inkább a Jordan. Fischicella-t nagyon sajnálom, szivesebben láttam volna a Ferrarinál mint a Brazilt. Biztos tudod Ő régen a DTM-ben Alfa 155- el nyomult, elég jól!
Százszónakisegyavége ma nyerünk, ujjabb dicsőséget szerezve a kis Modena-nak.
MacPhisto Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6173
Ebben most nincs igazad...tényleg azt jelenti, jókor írták ki az olaszok...
Előzmény: Johny Bravo (6172)
Johny Bravo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6172
ámbátor én még mindig palikot érzem szimpatikusabbnak, mint jenőbát, azért egy dolgot nehezménytem. kétszer is előfordult, hogy egy pilótára - akinek már volt érvényes ideje - a vadbarom olaszok kiirták hogy first lap out of the pits, ami eddig el is megy, hiszen a digókat senki nem a szervezettségükről ismerte. de erre mezeipalik egyből be is olvassa, hogy igen, ralf schumacher most jött ki előszőr (mikőzben 15 perc van hátra, és ralf a negyedik helyet csipte meg).
ezért valóban kár kiutazni, persze lehet, hogy még mindig nem kintről nyomják, csak egy torzitóval telefonhangra csinálják a pesti studióban a gagyogásukat.

ami talán pozitiv: palik engedi mezeit is megszólalni (más kérdés hogy minek) - jenő mellett a másik ürge kb. a 2 percet beszélt egy nagydij alatt (igaz nem is mondott annyi sületlenséget)

Kopi Creative Commons License 2000.04.09 0 0 6171
Pihentagyuak! :))))))))))))
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6170
Ezt csak a Ferrari engedheti meg magának. A lényegesen kevesebb pénzből gazdálkodó Minardinál más utat választottak, ezentúl a boxszemélyzetnek az a tagja, aki a sisakot törli, egy-két villámgyors Philishave-suhintást is elvégez, "a biztonság kedvéért".

A McLarennél Adrian Newey kísérletekbe kezd, miután mindent kihozott a kasztniból, most a pilóták fejét kívánja áramvonalasabbra borotválni. Állítólag az utánpótlásra és a változó FIA-szabályokra gondolva a wokingi istálló főnökei a Formula-3000-es McLaren csapatba már szerződtettek egy palackorrú delfint.

Előzmény: SanI{ó (6169)
SanI{ó Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6169
Jövő hét kedd, hivatalos közlemény :
A Ferrari okult a hibából és a hangvezérlőt kiszedette a sisakból helyette az új "Phillips F1 3000 /Turbo Class One ZeroGravit" borotvát helyezte el a sisakban. A tesztek folynak eddig csak 2 tesztpilótának kellet plasztikai sebészhez fordulnia. Sumi a jövöhéten fog tesztelni az új sisakkal. A Mercedes érdeklődik a Braun-nál.

Itep Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6168
De 1.-ként fog célbaérni!!!A többi már...
Előzmény: Inner Circle (6167)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6167
"Tipp:Schumi nyeri a futamot!!!"

Erre az esetre tipp:

"Michael Schumacher jobb oldali bajuszának helyén kinőtt borostája a versenyrendezőség mérései alapján a megengedettnél 0,2 mm-rel hosszabb volt, ezért a kerpeni pilóta első helyezését megsemmisítették" - közölte a FIA vasárnap este. A Ferrari fellebbez, azt állítva, hogy a folytonos körözgetés miatt fellépő centrifugális erő asszimetrikusan növesztette Schumacher bajszát, és a pilótának ebből amúgy sem származott előnye.

Bernie Ecclestone ugyan sajnálja Schumachert, de véleménye szerint minden pilótának kötelessége úgy megborotválkozni, hogy nemcsak a verseny elején, de a végén is megfeleljen az előírásoknak.

A botrány kínos lehet Jean Todt-nak, mert nem megerősített hírek szerint valaki használta Schumacher borotváját a kétszeres világbajnok előtt, ami a kizáráshoz vezető asszimetrikus borotvapenge-kopást okozta volna, és a Ferrari nagy taktikusának neve is szóba került.

Jean Todt ugyanakkor egy, általa megnevezni nem kívánt élcsapatról mondta el, hogy tudomása szerint a FIA által a '90-es évek közepén betiltott, elektronikával felszerelt villanyborotvát használnak. A megkérdezett Ron Dennis nem kívánta kommentálni a burkolt vádaskodást, de kifejtette, hogy amelyik csapat nem képes egy borbélyt megfizetni, annak nincs helye a Forma-1-ben.

A fellebbezés elbírálásáig a módosított eredmény: első Mika Hakkinen, második Ralf Schumacher, harmadik Jos Verstappen.

Előzmény: Itep (6166)
Itep Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6166
Tipp:Schumi nyeri a futamot!!!
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6165
17-18-19: Herber, Button, Fisichella... Nem rossz! Főleg hogy F. valami futamgyőzelemről beszélt csütörtökön.
Button megint előzhet tizenkétszer az első körben.

Nekem tetszett a közvetítést, Palik olyan rokonszenvesen üvöltözött. A helyezésekért járó pontokat meg hadd mondja el, ha annyira akarja. Ne is szidjátok, mert az Illetékesek meghallják, és lecserélik Vitrayra! :)

Előzmény: Alonso (6163)
Pilóta Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6164
Sziasztok,

Gratula a McLaren csapat tagjainak, különösen Mikának. Azért az adott helyzetben nem biztos, hogy ilyen látványosan örültem volna ennek, az eddigiek alapján egyáltalán nem jó ómen. Pláne, hogy a Cipész ott lesz mellette.

Jó versenyt holnapra Mindenkinek:

O.

Alonso Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6163
alejandro_magno: lehet bizony, nézzd csak meg az Extrán lévő odds-táblát.
MacPhisto: pedropaulódiníz!!!! Mikor lesz nekünk is hozzáértő riporterünk? Majd ha beléptünk az EU-ba?!
Ordas kedvéért:

P. No Driver Team - Engine Time Speed/Gap
1. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 1'24"714 209.632 Km/h
2. 3 M.SCHUMACHER Ferrari 1'24"805 + 0'00"091
3. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'25"014 + 0'00"300
4. 4 BARRICHELLO Ferrari 1'25"242 + 0'00"528
5. 9 R.SCHUMACHER Williams BMW 1'25"871 + 0'01"157
6. 5 FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'25"892 + 0'01"178
7. 7 IRVINE Jaguar Ford 1'25"929 + 0'01"215
8. 6 TRULLI Jordan Mugen-Honda 1'26"002 + 0'01"288
9. 22 VILLENEUVE BAR Honda 1'26"124 + 0'01"410
10. 16 DINIZ Sauber Petronas 1'26"238 + 0'01"524
11. 12 WURZ Benetton Supertec 1'26"281 + 0'01"567
12. 17 SALO Sauber Petronas 1'26"336 + 0'01"622
13. 18 DE LA ROSA Arrows Supertec 1'26"349 + 0'01"635
14. 23 ZONTA BAR Honda 1'26"814 + 0'02"100
15. 14 ALESI Prost Peugeot 1'26"824 + 0'02"110
16. 19 VERSTAPPEN Arrows Supertec 1'26"845 + 0'02"131
17. 8 HERBERT Jaguar Ford 1'27"051 + 0'02"337
18. 10 BUTTON Williams BMW 1'27"135 + 0'02"421
19. 11 FISICHELLA Benetton Supertec 1'27"253 + 0'02"539
20. 21 MAZZACANE Minardi Fondmetal 1'28"161 + 0'03"447
21. 20 GENE Minardi Fondmetal 1'28"333 + 0'03"619
22. 15 HEIDFELD Prost Peugeot 1'28"361 + 0'03"647


lenox Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6162
Aty!

A datumokra mar nem emlekszem, de regen az volt a pontozas, hogy 8,6,4,3,2,1 es a leggyorsabb kor 1 pont, aztan lett 9,6,4,3,2,1 majd a mostani. Szoval volt valami hasonlo, bar en ugy emlekszem a verseny alati leggyorsabb kor szamitott nem az edzes alatti

Előzmény: Aty (6155)
Ernesto Serra Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6161
Így van

Paliknál már csak Mezei rosszabb. Nektek is feltűnt, hogy Mezei nem egyszer egy kicsit elnézte a különbségeket. ki van írva :
M. Schumacher +0,092 Hakkinen

Erre Mezei: kilencven két századdal le van maradva Hakk.

Meg azt nem értettem miért örült annyira, ha valaki az első időmérőnél "csak" fél másodperccel van lemaradva? Szerintem ez sok a táv első harmadában

Előzmény: Joe 155 (6159)
maul Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6160
Hár már hogyne lehetne! (Egyébként nem valami sűrűn látogathatod az oddsos táblánkat, ha még nem fedezted fel ezt a lehetőséget. Úgyhogy nyomás körülnézni a honlapunkon, mert rögtön ugrik 500 pontod...:o)
Egyébként az időmérő vége teljesen autóversenyre emlékeztetett. Nem lehetne ilyen izgalmakat a futamon is biztosítani?
Előzmény: alejandro_magno (6147)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6159
Üdv.
Nagyjában és egészében Palik Laci elég gyengén abszolválta ezt a mai közvetitést. Kicsit utána kéne nézni a dolgoknak, nem szétordítani a közvetítő fülkét, talán még értelmes dolgot is tudna mondani.
Ami a nagyobb baj, az hogy a többi riporterünk se jobb:(((
Várhegyi után szabadon: egyébként minden tiszteletem az övék:)))
Remélem holnap Hakkinen nem esik ki, és végre Schumi így is meg tudja verni. FORZA FERRARI
Gossard Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6158
Mezeinek eddig is minden mondatából kitűnt, hogy fogalma sincs a Forma 1-ről,
de itt van a legutóbbi "gyöngyszem":
Fisichella hátránya 1,286 sec, ami szerinte majdnem másfél másodperc.
Na igen, ugyan mit számít az a 2 tized!
Na persze ezt hiába is magyaráznánk a Mezeinek.
Csak így tovább, ez még nem a mélypont!
Helter Skelter Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6157
Hali!

Lacika megint más versenyt nézett! Milyen kanyarokról beszélt? Tossa? Vagy Tosca? Talán inkább Rivazza! Vagy Tosa, de az a pálya másik részén van. Lényeg az hogy a kanyar és az egyenes két külön dolog. Dilettáns ez a Palik, bár "ajándék neki a FORMA-1". Majdnem mindegy, hogy a hangulatilag kómában lévő Krézy közvetít vagy a hiperaktív Palik. Egyikőjük sem szakértő! MUTE!

Fontos az, hogy már tudom, hogy miért jár 10 pont:-)

MacPhisto Creative Commons License 2000.04.08 0 0 6156
CARTban egy pont jár a poleért.

Négy környit azért tankolnak bele...

Előzmény: Aty (6155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!