Remélem, Ron Dennis az angol versenyen leszerződteti Villeneuve-öt és megszerzi mellé a következő idényre Buttont is, mert ezt a Schumachert ezzel a Ferrarival egy Hakkinen, vagy Coulthard nem tudja legyőzni! :-(
Barrichello tényleg kihűl szépen lassan, Fisichellára kéne cserélni még Monza előtt...
HAkkinen azt nyilatkozta hogymiután kijött a második pit stopból a kocsija nem ment le akart fulladni és itt vesztett pármásod percet...Villeneuve megint pont szerző....yeeeeaaaaahhhh
Sziasztok,
lore IN!
Na CYRUS inkább itt folytassuk? Szal én MiSunak szurkolok de Hakkit is csípem, de azért jobb pilótának tartom az 'arrogáns' németet.
A közvetítésen megint lehet röhögni ill. hajat tépni. Teccet a Dani beszólása az elején: 'mögötte pedig frencen a benettonban..'
Azért azt észre lehetett venni, hogy Schumi kevésbé készült ki a végére, a többiek halál izzadtan csepegtek neki meg még 50%os sérója volt.
Vilnöv a rajtnál nagggyon tuti volt. Gondolom neked is teccet CYRUS! :-)))) Nameg a helyezése is okés.
A BMWt sajnálom nekik is szurkolok (meg minden ifjú titánnak).
Szvsz Irvine nem volt gyenge, fog ő itt még pontokra vadászni. A BAR és a Williams egyértelműen meglepi, de a benetton sux (sajna).
Azannya, ez jó vót! Mercedesek végigmentek, a Ferrari nem nagyon gyalázta le ôket (inkább fordítva -- ha van még 10 kör, akkor Hakkinen az elsô?), végre rendes versenyt lehetett látni.
weirdo: Néhány hozzászólással lejjebb olvashatsz a "tavaly csalt egy nagy csapat" című négyfelvonásos Mosley-operáról. Állítólag nem Ferrari és nem McLaren a bűnös.
A Népcsabi (ezen nagyot röhögtem! :) ) marhaságot ír, papírforma szerint a Mercik az elsők az edzésen. Majd ha kiesnek, akkor lesz papírforma. :(
boba6: nagyon jó ötlet a versenyzők átpakolása, bár én Verstappent tenném azonnal legalább egy Jordanbe! :)
Sziasztok!
Erről ki mit hallott?:
"Egy csapat ellenőrzésekor a "traction control" nevű szerkezetre bukkantunk. Szinte már teljesen biztosak vagyunk benne, hogy az említett segédeszközt fel is használták a tavalyi szezon során, azaz csaltak. Azt azonban, hogy melyik istálló a bűnös csak akkor hozzuk nyilvánosságra, ha minden bizonyíték a kezünkben lesz, mely a jogszerű felelősségre vonáshoz szükséges." - nyilatkozta Mosley.
Üdv!
w
Lehet, hogy kicsit későn, de idézek a Népcsabi szombati számából.
"PAPÍRFORMA aaz autós Forma-1 San-Marinói nagydíjának tegnapi szabadedzésein: a kétszeres világbajnok német Michael Schumacher (Ferrari) volt a leggyorsabb, a második legjobb időt csapattársa, a brazil Barrichello, a harmadikat a címvédő finn Hakkinen érte el."
Azért ennyire lírni a Merciket... PAPÍRFORMA?
Gyönyörű volt Hakkinen! Köszönjük!
ecsém Shumi fan, de ott imádkozott ő is mert MH pole-ra fogadott több tippben is :)
alejandro: én is pont erre gondoltam, Button pole pozicíóját én is nagyon csíptem volna :)
de remélem szigorúan csak Ralf és nem Michael?
amúgy meg nem kell félteni Fizichellát, ha nem töri össze magát a nagy igyekezetben akkor eléggé feljöhet akár az első körben, Buttonnal egyetemben. na jó szvsz :)
volna egy tippem, hogy hogyan lehetne izgalmasabb versenyeket kreálni, akár a mai autókkal is:
csöppet át kéne pakolni a versenyzőket a csapatok között, pl.: McLaren: M. Schumacher + M. Hakkinen (buli lenne :), Ferrari: J. Villeneuve + G. Fizichella (jajj lenne a McLarennek, mert ezek a fiúk még nem mérlegelnek, meg okoskodnak annyit hanem nyomják ami a csövön kifér), persze még felerősödne hozzájuk a Williams BMW, a két jelenlegi pilótával. mi a véleményetek?
én szivesen látnék egy ilyen 2001-es évadot...
Hi. IC !
Akkor folytassuk itt, végül is ez a topic az F-1-es.
Szal, ha ma valamilyen okból kiesne a két Ferrari
nem kapcsolnám ki a tv-t, de onnantól kezdve, nem igazán tudok izgulni rajta. Én Ferreri Fan vagyok-veled ellentétben-, de ha már tegyük fel a Ferrari nem nyerhet, akkor inkább a Jordan. Fischicella-t nagyon sajnálom, szivesebben láttam volna a Ferrarinál mint a Brazilt. Biztos tudod Ő régen a DTM-ben Alfa 155- el nyomult, elég jól!
Százszónakisegyavége ma nyerünk, ujjabb dicsőséget szerezve a kis Modena-nak.
ámbátor én még mindig palikot érzem szimpatikusabbnak, mint jenőbát, azért egy dolgot nehezménytem. kétszer is előfordult, hogy egy pilótára - akinek már volt érvényes ideje - a vadbarom olaszok kiirták hogy first lap out of the pits, ami eddig el is megy, hiszen a digókat senki nem a szervezettségükről ismerte. de erre mezeipalik egyből be is olvassa, hogy igen, ralf schumacher most jött ki előszőr (mikőzben 15 perc van hátra, és ralf a negyedik helyet csipte meg).
ezért valóban kár kiutazni, persze lehet, hogy még mindig nem kintről nyomják, csak egy torzitóval telefonhangra csinálják a pesti studióban a gagyogásukat.
ami talán pozitiv: palik engedi mezeit is megszólalni (más kérdés hogy minek) - jenő mellett a másik ürge kb. a 2 percet beszélt egy nagydij alatt (igaz nem is mondott annyi sületlenséget)
Ezt csak a Ferrari engedheti meg magának. A lényegesen kevesebb pénzből gazdálkodó Minardinál más utat választottak, ezentúl a boxszemélyzetnek az a tagja, aki a sisakot törli, egy-két villámgyors Philishave-suhintást is elvégez, "a biztonság kedvéért".
A McLarennél Adrian Newey kísérletekbe kezd, miután mindent kihozott a kasztniból, most a pilóták fejét kívánja áramvonalasabbra borotválni. Állítólag az utánpótlásra és a változó FIA-szabályokra gondolva a wokingi istálló főnökei a Formula-3000-es McLaren csapatba már szerződtettek egy palackorrú delfint.
Jövő hét kedd, hivatalos közlemény :
A Ferrari okult a hibából és a hangvezérlőt kiszedette a sisakból helyette az új "Phillips F1 3000 /Turbo Class One ZeroGravit" borotvát helyezte el a sisakban. A tesztek folynak eddig csak 2 tesztpilótának kellet plasztikai sebészhez fordulnia. Sumi a jövöhéten fog tesztelni az új sisakkal. A Mercedes érdeklődik a Braun-nál.
"Michael Schumacher jobb oldali bajuszának helyén kinőtt borostája a versenyrendezőség mérései alapján a megengedettnél 0,2 mm-rel hosszabb volt, ezért a kerpeni pilóta első helyezését megsemmisítették" - közölte a FIA vasárnap este. A Ferrari fellebbez, azt állítva, hogy a folytonos körözgetés miatt fellépő centrifugális erő asszimetrikusan növesztette Schumacher bajszát, és a pilótának ebből amúgy sem származott előnye.
Bernie Ecclestone ugyan sajnálja Schumachert, de véleménye szerint minden pilótának kötelessége úgy megborotválkozni, hogy nemcsak a verseny elején, de a végén is megfeleljen az előírásoknak.
A botrány kínos lehet Jean Todt-nak, mert nem megerősített hírek szerint valaki használta Schumacher borotváját a kétszeres világbajnok előtt, ami a kizáráshoz vezető asszimetrikus borotvapenge-kopást okozta volna, és a Ferrari nagy taktikusának neve is szóba került.
Jean Todt ugyanakkor egy, általa megnevezni nem kívánt élcsapatról mondta el, hogy tudomása szerint a FIA által a '90-es évek közepén betiltott, elektronikával felszerelt villanyborotvát használnak. A megkérdezett Ron Dennis nem kívánta kommentálni a burkolt vádaskodást, de kifejtette, hogy amelyik csapat nem képes egy borbélyt megfizetni, annak nincs helye a Forma-1-ben.
A fellebbezés elbírálásáig a módosított eredmény: első Mika Hakkinen, második Ralf Schumacher, harmadik Jos Verstappen.
17-18-19: Herber, Button, Fisichella... Nem rossz! Főleg hogy F. valami futamgyőzelemről beszélt csütörtökön.
Button megint előzhet tizenkétszer az első körben.
Nekem tetszett a közvetítést, Palik olyan rokonszenvesen üvöltözött. A helyezésekért járó pontokat meg hadd mondja el, ha annyira akarja. Ne is szidjátok, mert az Illetékesek meghallják, és lecserélik Vitrayra! :)
Gratula a McLaren csapat tagjainak, különösen Mikának. Azért az adott helyzetben nem biztos, hogy ilyen látványosan örültem volna ennek, az eddigiek alapján egyáltalán nem jó ómen. Pláne, hogy a Cipész ott lesz mellette.
alejandro_magno: lehet bizony, nézzd csak meg az Extrán lévő odds-táblát.
MacPhisto: pedropaulódiníz!!!! Mikor lesz nekünk is hozzáértő riporterünk? Majd ha beléptünk az EU-ba?!
Ordas kedvéért:
P. No Driver Team - Engine Time Speed/Gap
1. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 1'24"714 209.632 Km/h
2. 3 M.SCHUMACHER Ferrari 1'24"805 + 0'00"091
3. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'25"014 + 0'00"300
4. 4 BARRICHELLO Ferrari 1'25"242 + 0'00"528
5. 9 R.SCHUMACHER Williams BMW 1'25"871 + 0'01"157
6. 5 FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'25"892 + 0'01"178
7. 7 IRVINE Jaguar Ford 1'25"929 + 0'01"215
8. 6 TRULLI Jordan Mugen-Honda 1'26"002 + 0'01"288
9. 22 VILLENEUVE BAR Honda 1'26"124 + 0'01"410
10. 16 DINIZ Sauber Petronas 1'26"238 + 0'01"524
11. 12 WURZ Benetton Supertec 1'26"281 + 0'01"567
12. 17 SALO Sauber Petronas 1'26"336 + 0'01"622
13. 18 DE LA ROSA Arrows Supertec 1'26"349 + 0'01"635
14. 23 ZONTA BAR Honda 1'26"814 + 0'02"100
15. 14 ALESI Prost Peugeot 1'26"824 + 0'02"110
16. 19 VERSTAPPEN Arrows Supertec 1'26"845 + 0'02"131
17. 8 HERBERT Jaguar Ford 1'27"051 + 0'02"337
18. 10 BUTTON Williams BMW 1'27"135 + 0'02"421
19. 11 FISICHELLA Benetton Supertec 1'27"253 + 0'02"539
20. 21 MAZZACANE Minardi Fondmetal 1'28"161 + 0'03"447
21. 20 GENE Minardi Fondmetal 1'28"333 + 0'03"619
22. 15 HEIDFELD Prost Peugeot 1'28"361 + 0'03"647
A datumokra mar nem emlekszem, de regen az volt a pontozas, hogy 8,6,4,3,2,1 es a leggyorsabb kor 1 pont, aztan lett 9,6,4,3,2,1 majd a mostani. Szoval volt valami hasonlo, bar en ugy emlekszem a verseny alati leggyorsabb kor szamitott nem az edzes alatti
Paliknál már csak Mezei rosszabb. Nektek is feltűnt, hogy Mezei nem egyszer egy kicsit elnézte a különbségeket. ki van írva :
M. Schumacher +0,092 Hakkinen
Erre Mezei: kilencven két századdal le van maradva Hakk.
Meg azt nem értettem miért örült annyira, ha valaki az első időmérőnél "csak" fél másodperccel van lemaradva? Szerintem ez sok a táv első harmadában
Hár már hogyne lehetne! (Egyébként nem valami sűrűn látogathatod az oddsos táblánkat, ha még nem fedezted fel ezt a lehetőséget. Úgyhogy nyomás körülnézni a honlapunkon, mert rögtön ugrik 500 pontod...:o)
Egyébként az időmérő vége teljesen autóversenyre emlékeztetett. Nem lehetne ilyen izgalmakat a futamon is biztosítani?
Üdv.
Nagyjában és egészében Palik Laci elég gyengén abszolválta ezt a mai közvetitést. Kicsit utána kéne nézni a dolgoknak, nem szétordítani a közvetítő fülkét, talán még értelmes dolgot is tudna mondani.
Ami a nagyobb baj, az hogy a többi riporterünk se jobb:(((
Várhegyi után szabadon: egyébként minden tiszteletem az övék:)))
Remélem holnap Hakkinen nem esik ki, és végre Schumi így is meg tudja verni. FORZA FERRARI
Mezeinek eddig is minden mondatából kitűnt, hogy fogalma sincs a Forma 1-ről,
de itt van a legutóbbi "gyöngyszem":
Fisichella hátránya 1,286 sec, ami szerinte majdnem másfél másodperc.
Na igen, ugyan mit számít az a 2 tized!
Na persze ezt hiába is magyaráznánk a Mezeinek.
Csak így tovább, ez még nem a mélypont!
Lacika megint más versenyt nézett! Milyen kanyarokról beszélt? Tossa? Vagy Tosca? Talán inkább Rivazza! Vagy Tosa, de az a pálya másik részén van. Lényeg az hogy a kanyar és az egyenes két külön dolog. Dilettáns ez a Palik, bár "ajándék neki a FORMA-1". Majdnem mindegy, hogy a hangulatilag kómában lévő Krézy közvetít vagy a hiperaktív Palik. Egyikőjük sem szakértő! MUTE!
Fontos az, hogy már tudom, hogy miért jár 10 pont:-)