Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3373
Azért lejárt mert, alább megmagyaráztam, keresd meg.:-)
Előzmény: Gabci75 (3372)
Gabci75 Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3372
Úgy tudom csak akkor fejezi be a versenyt ha leveszi a sisakját.
Mi a lejárt a lemez, az hogy ugyanolyan köröket futottak? Jól van na, nekm még új
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3371
Nézegetten odds-okat Ausztráliától Angliáig. Mindenhol nagyobb eséllyel adják Hakkinen futam és vb győzelmét, mint Irvine-ét. Ők tudnak valamit, amit mi nem, vagy fordítva?
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3370
Lehet, hogy rosszul emléxem, de mintha lett volna régebben egy olyan szabály, hogy ha kiszálltál az autóból, akkor nem folytathattad a versenyt. Van ez még? Vagy volt egyáltalán?
Előzmény: Chavo (3369)
Chavo Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3369
Ez nem pojén!

Volt olyan verseny hajdanán, amikor a pilóta az utolsó métreken úgy tolta be kocsit, hogy pontokat szerezzen. (ez nem tilos. Csak az idagenkezűség miatt zármak ki versenyzőt)

Előzmény: Gabci75 (3366)
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3368
Vag yőt az autó:-DDDD
Előzmény: Gabci75 (3366)
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3367
Ez már lejárt lemez.
Előzmény: Gabci75 (3365)
Gabci75 Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3366
Jól látom? Hill 17 perces köridőt ment?

Mit csinált, tolta az autót?

Gabci75 Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3365
Mindjárt szombat reggel van.

Azért tényleg fura hogy többen ezredre ugyanannyit mentek, azért ehhez kell tudás.

stotu Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3364
A legtöbb pilóta a második szabadedzésen az elsőn használt gumijával ment, ezért nem nagyon javultak az eredmények.

JV: Dannii Minogue-gal.

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3363
Bukott, de nem lett baja. Bevitték kontrollra. Az edzést kb 15 percre leállították.
Előzmény: maul (3362)
maul Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3362
T. Kollégák!

Mit tudtok Coulthard második szabadedzésen történt bukásáról?

Más... Mit szóltok Villeneuve barátunknak - ha már a kocsija nem megy - legalább magánéletileg sikerül jó eredményeket elérnie. Úgy hallatszik nősül...

üdv:

Maul

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3361
Hát igen én meg azt tanultam tőled, hogy Japán mesze van, és míg én horkoltam lenyomták az elsőt, és míg visítva rávetődtem a másodikra, hogy hurrá itt az első, az már nem is első:-) Vili nem:-) Lényeg, hogy óraállítás nélkül is hülyéket beszélek:-)
Előzmény: Alonso Mosley (3360)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3360
Köszi az infót. Mindig tanul valamit az ember. Még péntek kora reggel is... :o)
Előzmény: Abraka Dabra (3359)
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3359
Az azonos nap szabadoknál úgy szokták közölni, mintha egy edzés lett volna. A ran-oldalán is így szokott jönni. Szóval semmi gáz, csak az infók furák. Ha valaki a másodikon nem javít, mert pl a versenybeállítását keresi, akkor látszólag uannyit megy:-)
Na csak, hogy én is gonoszkodjak veled. Tudom péntek, kora reggel:-)
Előzmény: Alonso Mosley (3358)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3358
Valami gáz van ezzel a két eredménylistával. Egy csomóan ugyanolyan idővel szerepelnek mind a kettőben, egy páran javítottak. Mi ez? Ez a japán hájtek?
Előzmény: Alonso Mosley (3357)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3357
De belőtték a két McLarent!!!!
Ezredre ponrosan ugyanolyan időt ment MH és DC az első és a második szabadedzésen. Ejha!
Előzmény: Alonso Mosley (3355)
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3356
Jól van na, most kezdek felébredni:-)
Előzmény: Alonso Mosley (3355)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3355
Itt az első szabadedzés eredménye is Abraka Dabra kedvéért :o)

P. No Driver Team - Engine Time Speed/Gap
1. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 1'41"746 207.481 Km/h
2. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'41"894 + 0'00"148
3. 3 M.SCHUMACHER Ferrari 1'42"215 + 0'00"469
4. 8 FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'43"235 + 0'01"489
5. 4 IRVINE Ferrari 1'43"375 + 0'01"629
6. 6 R.SCHUMACHER Williams Supertec 1'43"399 + 0'01"653
7. 19 TRULLI Prost Peugeot 1'43"916 + 0'02"170
8. 9 FISICHELLA Benetton Supertec 1'43"948 + 0'02"202
9. 11 ALESI Sauber Petronas 1'44"034 + 0'02"288
10. 16 BARRICHELLO Stewart Ford 1'44"126 + 0'02"380
11. 22 VILLENEUVE BAR Supertec 1'44"154 + 0'02"408
12. 17 HERBERT Stewart Ford 1'44"179 + 0'02"433
13. 18 PANIS Prost Peugeot 1'44"259 + 0'02"513
14. 10 WURZ Benetton Supertec 1'44"882 + 0'03"136
15. 23 ZONTA BAR Supertec 1'45"364 + 0'03"618
16. 5 ZANARDI Williams Supertec 1'45"519 + 0'03"773
17. 12 DINIZ Sauber Petronas 1'45"839 + 0'04"093
18. 14 DE LA ROSA Arrows TWR 1'45"924 + 0'04"178
19. 15 TAKAGI Arrows TWR 1'46"535 + 0'04"789
20. 21 GENE Minardi Ford 1'46"943 + 0'05"197
21. 20 BADOER Minardi Ford 1'47"033 + 0'05"287
22. 7 HILL Jordan Mugen-Honda 17'30"100 + 15'48"354

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3354
ja tényleg. hiába péntek van, korán.
Előzmény: Abraka Dabra (3353)
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3353
Második????
Előzmény: Alonso Mosley (3352)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3352
Második szabadedzés:P. No Driver Team - Engine Time Speed/Gap
1. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 1'41"746 207.481 Km/h
2. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'41"894 + 0'00"148
3. 8 FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'42"064 + 0'00"318
4. 3 M.SCHUMACHER Ferrari 1'42"215 + 0'00"469
5. 16 BARRICHELLO Stewart Ford 1'42"529 + 0'00"783
6. 5 ZANARDI Williams Supertec 1'42"718 + 0'00"972
7. 18 PANIS Prost Peugeot 1'42"925 + 0'01"179
8. 9 FISICHELLA Benetton Supertec 1'42"953 + 0'01"207
9. 22 VILLENEUVE BAR Supertec 1'43"047 + 0'01"301
10. 4 IRVINE Ferrari 1'43"375 + 0'01"629
11. 6 R.SCHUMACHER Williams Supertec 1'43"399 + 0'01"653
12. 10 WURZ Benetton Supertec 1'43"430 + 0'01"684
13. 11 ALESI Sauber Petronas 1'43"485 + 0'01"739
14. 14 DE LA ROSA Arrows TWR 1'43"599 + 0'01"853
15. 21 GENE Minardi Ford 1'43"652 + 0'01"906
16. 7 HILL Jordan Mugen-Honda 1'43"720 + 0'01"974
17. 23 ZONTA BAR Supertec 1'43"776 + 0'02"030
18. 15 TAKAGI Arrows TWR 1'43"804 + 0'02"058
19. 19 TRULLI Prost Peugeot 1'43"916 + 0'02"170
20. 17 HERBERT Stewart Ford 1'44"179 + 0'02"433
21. 12 DINIZ Sauber Petronas 1'44"423 + 0'02"677
22. 20 BADOER Minardi Ford 1'45"543 + 0'03"797

Mindig mindenki óvá intettem attól, hogy bármiféle következtetéseket vonjon le a szabadedzések eredményeiből. Pedig most úgy szeretnék...

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3351
upsz, de korán van. Első szabadedzést akatam mondani vala:-)
Előzmény: Abraka Dabra (3350)
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3350
Jó reggelt jó szurkolást!:-)
Az első időmérő edzés:
1. Mika Häkkinen (McLaren) 1:41:746
2. David Coulthard (McLaren) 1:41:894
3. Heinz-Harald Frentzen (Jordan) 1:42:064
4. Michael Schumacher (Ferrari) 1:42:215
5. Rubens Barrichello (Stewart) 1:42:529
6. Alex Zanardi (Williams) 1:42:718
doktorivl Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3349
Azert pedalozott mar o Schumiert ezen a palyan.
Vagy rosszul emlekszem?
Előzmény: CYRUS (3348)
CYRUS Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3348
Ahhoz Irvinenak 1 kicsit fejlödnie kéne mert egyenlöre egy 0!!
Előzmény: doktorivl (3347)
doktorivl Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3347
Szerintem Irvine vegig vezet es az utolso korben(onzetlenul)elengedi az addig kicsit halovanyabban szereplo Schumakkert.
Kettos Ferrari gyozelem.
Hmmm?
Előzmény: Sz Tamas (3345)
Nmi Creative Commons License 1999.10.29 0 0 3346
Ehez a fogadosdihoz.
Bár nem teljesen ugyan olyan, de ha van hozzá kedvetek, akkor csináljatok magatoknak egy vadi uj csapatot a 60 millió euróból az f1managgeren és csatlakozzatok a suzuka nevü subleabue-hez.
A jelszo is suzuka. Utána kiderül ki milyen csapatot álított össze magának.
Sz Tamas Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3345
Az 5let nekem is tetszik.
A mostani végeredmény szerintem így alakul:
1.: M. Sch.
2.: M. Hakk.
3.: Eddie
4.: Tán Frentzen? Jó lenne! :o)
És ha kiesik David, akkor MS a végén 4. lehet az összsorrendben! Ez lenne nekem a csúcs!
Na persze várjuk ki a végét!
Tamás
Előzmény: Alonso Mosley (3329)
széles tamás Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3344
Engem érdekelne a fogadás a versenyek kimenetelére, ha konkrétabb 5leted van, írj személyesre.
Előzmény: Alonso Mosley (3329)
MaCS Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3343
Halihó!

Noigen. Egy kicsit nehezen jövök rá a valódi okra a két általam ismert "autentikus" verzió között. A lényeg viszont nem változik -- mondja a jogászi lelkem.

Üdv: MaCS

Előzmény: rOver (3342)
rOver Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3342
Hat most lehet, hogy lehulyeznek, de nekem ugy remlik, hogy a FIA nem tudta bizonyitani, hogy az alkatresz meretei tobb mint 5 mm-vel tertek el a szabalyostol.
Előzmény: MaCS (3341)
MaCS Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3341
Halihó!

Van tűréstartomány: +-5mm. A FIA meg pont azt mondta ki, hogy a Ferrarinál NEM lépték át a küszöböt. Nem arról volt szó, hogy szegények nem tudtak róla, hanem arról, hogy a szabálynak van olyan értelmezése, amely szerint a kocsi méretei szabályosak voltak.

A Toyotánál tényleg más volt a helyzet: ott egy gyűrű csúszott el működés közben, és változtatta meg a turbó geometriáját. Nem lehetett volna rájönni, ha egy szerelő nem nyomja fel a saját volt csapatát! Az viszont nemhogy szándékos, de nagyon igényesen kitervelt és nagyon durva csalás volt. A szankciója pedig ezzel arányos.

Üdv: MaCS

Előzmény: A. Aghini (3331)
stotu Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3340
"5 (10 ?) mm-ről"

4 milliméter.

Előzmény: A. Aghini (3331)
maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3339
T. Mozso!

Elolvastam, bocs a kérdezgetésért! Sajnálom a videokazettás ügyet, kíváncsi lettem volna a felvételeidre!

üdv:

Maul

Előzmény: mozso (3338)
mozso Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3338
Maul!

Milyen idokre gondolsz? Nem volt hivatalos eredmeny kiadva, de elobb olvasd el a sztorit, akkor megerted miert nincs tobb infom...
mozso

Előzmény: maul (3335)
Bugi bacsi Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3337
3333.
mozso Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3336
Alonso Mosley!

Nem rossz az otlet, jovore sok valtoztatast tervezunk, talan ez is megvalosithato. Meg nem igerhetek semmit, majd kiderul lehetseges-e. Az az igazsag mar most is sok munkam van a tippversennyel, csak ugy latom ertelmet, ha teljesen tudjuk automatizalni a dolgot, ehhez viszont ido kell.

mozso

maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3335
Drága Mozsó!

Az időeredményeket plíííííz!

kösz:

maul

Előzmény: mozso (3332)
mozso Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3334
Itt a link is... Tivi'sextremE
maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3333
Nekem tetszik!

maul

Előzmény: Alonso Mosley (3329)
mozso Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3332
Sziasztok!

BMW-hez kapcsolodik:
Csinaltam par kepet a mai Williams - BMW tesztrol a Hungaroringen, itt nezhetitek meg: Tivi'sextremE

Valamint a hozza kapcsolodo sztorit is...
mozso

A. Aghini Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3331
A BMW mellett a Toyota is be akar lépni az F1-be, csak azt nem tudom, hogy már 2000-ben, vagy utána.
Mindenestre qrvára el vagyok keseredve, mert a rallyból meg kiszállnak, én meg inkább azt kómálom.
Egy hasonlat a Maláj Ferrari-szárny ügyhöz:
Ugyanaz a M.Mosley vezette FIA (akkor még FISA) '95-ben pont a Toyota VB autoján (rally)talált egy turpisságot.
A következmény: abban az évben az összes VB pontot megvonta a Toyota gyártól, és a következő 1 évre !! eltiltották a VB-től a gyári csapatot ! Hát ehhez képest a Ferrari...
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az ominózus szabálytalanság a Toyotánál teljesen szándékos volt, mégpedig a turbo légbeszívójánál egy elmés szerkezettel kiiktatták a kötelező szűkítőt, így több levegőt kapott a motor(nagyobb teljesítmény), de úgy, hogy ha le volt szerelve a turbo, ebből semmi nem látszott, felrakva meg ugyebár nem lehet megmérni a szűkítőt.
De szerintem mondjuk a Ferrarinál is tudtak arról az 5 (10 ?) mm-ről és én úgy tudom, hogy ebben az agyonszabályozott F1-ben eddig nem volt semmiféle "tűrshatár", ha rosszul tudom javítsatok ki !
De hát szegény Bernie-nek is meg kell élni valamibő' nemde ?

rettegen Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3330
monygyuk fogadok arra,
hogy 1. Schumi -- mindenkinek ez a legjobb (pláne nekem)
2. lehet a Fika Makkinen -- egye fene...
3. E. Irvine - tudjátok azaz ir világbajnok!
Ez lesz és kész.
Előzmény: Alonso Mosley (3329)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3329
Az Interwetten odds-ai a Japán Grand Prix-re:

Hakkinen 2.60
M.Schumacher 2.60
Irvine 5.00
Coulthard 7.0
Frentzen 9.00
R Schumacher 16.00
Barrichello 16.00
Herbert 25.00
Hill 50.00
Alesi 50.00
Fisichella 50.00
Wurz 50.00
Villeneuve 50.00
Zanardi 50.00

Ti kire fogadnátok és mennyi pénzzel?

Kéne a jövő szezonban szervezni egy virtuális fogadási játékot. Aki nevez, az kapna bizonyos egységnyi lóvét, amiből minden versenyre fogadhatna. Az odds-okat valami "mértékadó" forrásból lehetne szedni, hogy honnan, arról gőzöm sincs. Az nyerne, akinek az utolsó futam után a legtöbb pénze jött össze. Hogy a gyakorlatban ezt hogyan lehet megvalósítani, azt nem tudom, az Internethet sík hülye vagyok. Érdekelne ez valakit a Tisztelt Tasztaltársaságból? Talán Tiviéket meg lehetne győzni, hogy az oldalukon legyen a játék. Kinek ttszik az ötlet?

maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3328
T. X polgártárs!

Kösz a linket. Úgy néz ki, hogy sehol nem találok nagyobb terjedelmű beszámolót az eseményről ( sajnos ).

A Hondáról annyit, hogy tegnapelőtt tartottak sajtótájékoztatót a BAR-nak szállítandó motor kérdésében. ( " könnyű, magas fordulatszám, több mint 800 LE, stb. " ). A motor fantázianevére nem emlékszem, de remélem a BAR többre jut vele, mint az idei Supertec motorokkal ( és az F-1 fórum nem csak két pilóta nevétől lesz hangos ).

üdv:

Maul

Előzmény: X polgártárs (3327)
X polgártárs Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3327
maul polgártárs,
sajna időeredmény nuku, csak a hír bővebben
xpt
Előzmény: maul (3311)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3326
Kiderult, hogy Schunmacher ugy akar segiteni Eddie-nek, hogy jol megnyeri a japan versenyt. Hajra!

Walkinshaw folytatja az agyelszivast: most a Jordan R&D fonoket - Doctor John Davis-t - csabitotta at. Ra is fer az Arrows-ra, mert alighanem ez volt a legrosszabb idenyuk a 22 ev alatt...

Norbert Haug attol tart, hogy a hetvegen nem csak ket csapat csataja lesz, hanem a Williams es a Stewart is mindent bedob a VB negyedik helyert, valamint Frentzen is mindenaron Coulthard elott akar vegezni az osszetettben.

Irvine egyre jobb es jobb Suzukaban:

Elete elso versenyen:
1993: 6.
1994: 5.
1995: 4.
1996: kiesett
1997: 3.
1998: 2.

Irvine peldakepe James Hunt 1976-ban egy hosszu parbaj utan ugy nyerte el Lauda elol a cimet, hogy a spanyol futamrol kizartak nehany mm meretproblema miatt, majd az ideny vege elott visszakapta a gyozelemet. A sors ismetli onmagat ...

Minden 13. evben elvesziti az ev vegen a cimet egy csapatsorrend nelkul mukodo csapat:
1986: Alain Prost nevet a Williams /Nigel Mansell es Nelson Piquet/ jateka vegen.
1973: Jackie Stewart /Tyrrell/ a neveto harmadik a Lotus
kivalosagai Emerson Fittipaldi es Ronnie Peterson helyett.

Szegeny Hakkinen, mennyit fog sirni...
Amugy lehet, hogy a finnek sirosak: 1990 nyaran JJ Lehto produkalta az egyik legnagyobb F1-es zokogast, amikor a Monteverdi-Onyx csapat csodbement es igy o kihullott az F1-bol.

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3325
Félre értettél. Nem Villeneuve vezetői képességeit kérdőjeleztem meg ezzel. Csupán egy kis összteljesítmény értékelés (autó+pilóta)a 97-es bajnoksága után.
Előzmény: Kapsel (3320)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3324
Egyetlenegy dontott es betonpalankkal ovezett kanyart hasznalnak, az elsot. Ezt is visszafele...
Aze' lesz szikrazas rendesen!
:)
Előzmény: mozso (3308)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3323
CART-tal kapcsolatban szeretettel varunk itt is.
Előzmény: K. Magyster (3307)
PF Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3322
A legújabb: a Mercedes volt elnöke a Forma-1 élén.
stotu Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3321
Senna ezek szerint még japán mércével sem volt túl arrogáns? Bezzeg az a nagypofájú Eddie!
Előzmény: outpost (3317)
Kapsel Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3320
Érdekes lett volna megnézni Schumachert (akármelyiket)? Hakkinent vagy nagyarc Eddie-t mit tudtak volna kezdeni egy olyan autóban amely rendre feladja a versenyeket.

Ugyanis, ha vetted volna a fáradságot és utánanézel a dolognak, kideríthetted volna, hogy 1 esetet kivéve az összes versenyen technikai probléma okozta a kiállást.
A tavalyi évben pedig javíts ki ha rosszúl emléxem (mert ényleg előfordulhat), de mintha a VB pontversenyben közvetlenül a két McLaren-es és a két Ferrari-s pilóta mögött végzett volna, és ismerve az autók közötti különbséget én ezt nem tartom olyan rossz eredménynek.

Ettől függetlenül nagyot csalódtam az idén a BAR csapatban, de remélem jövőre (vagy akár most hétvégén) jóváteszik.

Előzmény: Alonso Mosley (3312)
outpost Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3319
Bocs, így akartam!!!
Egy kis statisztika:

Topic nyitás:
1999-02-10 11:39:03 (0) CICUS

Malajzia kockás zászló után:
1999-10-17 09:48:08 (2769)

Most:
1999-10-28 10:04 (3314)

Kevesebb mint két hét alatt 545 hozzászólás, a topic nyitása óta ez a hozzászólások
16,44%!!!
Köszönjük FIA.

outpost Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3318
Egy kis statisztika:

Topic nyitás:
1999-02-10 11:39:03 (0) CICUS

Malajzia kockás zászló után:
1999-10-17 09:48:08 (2769)

Most:
1999-10-28 10:04 (3314)

Kevesebb mint két hét alatt 545 hozzászólás, a topic nyitása óta ez a hozzászólások
16,44%!!!
Köszönjük FIA.

outpost Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3317
Egy kis tallózás az NS-ből:

Tadao Szuzuki Forma--1-es szakíró:

,,Amikor Ayrton Senna a McLaren-Honda alkalmazásában állt, nyolc különböző Forma--1-es magazin létezett az országban, és a futamok előtt fél évvel elfogytak a jegyek -- emlékezett Szuzuki. -- Mára egy újság maradt, és az is veszteséges. A brazil versenyző volt az utolsó
nagy egyénisége a sportágnak. Schumachert is nagyon szeretik az emberek, de lábtörése után elvesztette az esélyt a világbajnokság megnyerésére. Häkkinent nem kedvelik, mert nincs egyénisége, Irvine pedig az itteni mérce alapján túlságosan arrogáns."

Előzmény: Alonso Mosley (3314)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3316
Jut eszembe, még 4 pont. Monte Carlóban is kicsúszott és emiatt a másodikból harmadik lett. A négy úgy jön ki, hogy EI így lett ott harmadikból második.
Előzmény: Alonso Mosley (3312)
outpost Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3315
Igazad van ami az F1 publicitását illeti. Most néztem meg a gyorsasági motoros VB honlapját
www.dorna.com Na valami ilyesmi kellene. Minden információ benne van amit hiányolok az F1-ből. Pl: versenyzőnként a versenyben megtett körök körideje, az egyes szakaszok ideje stb. Itt lehet összehasonlítást tenni, van mit elemezni. F1 - tud valaki ilyen oldalról?
Előzmény: K. Magyster (3307)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3314
Senna. Megelőzve Laudát , Prostot, Piquet-ét, meg mindenkit.
Na, ja. Régi szép idők...
Előzmény: Kopasz (3313)
Kopasz Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3313

De mondjad! Ki győzött? (Én nem hallottam erről a versenyről.

Üdv: Kopasz

Előzmény: Alonso Mosley (3312)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3312
Nem vagyok benne biztos, hogy Hakkinen megérdemelne-e idén is egy vb címet. Tavaly tényleg jól teljesített, az oké. Idén viszont csak a saját hibájából elszórt 20 pontot (Imola és Monza; úgy látszik valamelyik Ferrari szurkoló megbabonázta a hazai pályákon), DC szíves közreműködéséről már nem is érdemes beszélni. Ezzel szemben EI csak 2-t, a Hungaroringen. Idegileg kicsit instabillá vált a srác, nem meggyőző a szereplése.
Villeneuve már tavaly is egy nagy nulla volt, de ez most mindent alulmúl.
Szabadalmaztasd az ötletedet, mert tényleg baromi jó. Ha jól emléxem, utoljára 1984-ben volt olyan verseny, ahol azonos autókkal kergették egymást a F1 akkor menői, meg még páran a rallyból, egyéb pályaversenyekből. A Merci akkor dobta piacra az új C osztályt és ezzel a szerintem nagyon jó fogással kívántak neki hírverést kelteni. Mindenki kapott egy ugyanolyan kocsit, aztán hajrá. Ugye nem kell mondjam, ki győzőtt?!
Előzmény: Alexfux (3290)
maul Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3311
T. Tasztaltársak!

Tegnap a királyi 1-es is beszámolt, hogy Berger vezérletével a Hungaroringen tesztel a Williams-BMW. Nincs valami híretek véletlenül az elért időeredményekről? Egyébként láttátok a kék-fehér BMW színekben pompázó autót? Ez lesz a végleges változat?

Előre is kösz az infót!

Myhy

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3310
Upsz, persze, hogy rosszul emlékeztem: mindkettő 5:45-kor kezdődik, uis vasárnap hajnalban órát állítunk. Bocsi a dezinfoért. Tehát helyesen:
Időmérő: 5:45 MTV1 (Hajrá Jenő, hátha megfázott és nem tud beszélni:-)
Verseny 5:45 MTV1 (dettó)
Előzmény: Bateman (3299)
Johny Bravo Creative Commons License 1999.10.28 0 0 3309
Szerintem igenis mókás Eddie, amikor pl. Hakkinen kicsúszása után benyilatkozza, hogy neki a következő versenyen elég végigmennie, nem csinál semmi különöset, Hakkinen úgyis kicsúszik magától.
Miért nyilatkozzon mindenki úgy, mintha könyvtárban dolgozna?
mozso Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3308
MikeD!

Tudomasom szerint a belso kanyargos resz+az ovalpalya fele, teszi majd ki a palyat, tehat menni fognak az ovalis reszen is.
mozso

Előzmény: Törölt nick (3306)
K. Magyster Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3307
Hello Skacok!

Elég klasszul el lehet vitatkozgatni arról, hogy ki a király pilóta és ki mazsola. Megmondom őszintén, nekem elvette a kedvem ez a kis Maláj
szinjáték. Én kb. '86-tól kisérem figyelemmel az
F1-et. Akkor igen keményen nekifeküdtem a témának,
s azóta is élőben nézek minden időmérőt és versenyt. Sokan bolondnak tartottak, amiért az
AUS és JP nagydijak miatt képes vagyok vasárnap hajnalban felkelni. Most először nem érzem magamban azt az izgalmat, ami soxor jellemezte az utólsó GP előtti hetet. :(
Ez van...

Ellenben van itt vmi erdekes téma, amiben valószinüleg mindanyian 1-et értünk!!!
Ez pedig a feliratozás igénytelensége. Évek óta ugyanaz a design, kevés információ, az is ritkán.
Ha vki látott közületek C.A.R.T.-ot az tudja, hogy milyen egy normális, nézőközpontú feliratozás. A neten ugyan ez a helyzet! Kriminális... Ha vki tud jobb helyet az F1-live.com-nál akkor feltétlenül irjon!!!
Addig viszont nézegessétek a http://www.omegatiming.com -ot [C.A.R.T.].
Vmi hasonló F1-es site kellene, hiszen állitólag ez volna a technikai sportok királya vagy mi... Mellesleg a gyorsasági motoros vb is szinvonalasabb ebből a szempontbol.

Bocs a terjedelemért, de szerintem elég jó a téma és megér 1 kis eszmecserét.

magyster

Törölt nick Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3306
Köszi!
És a belső kanyargós vonalvezetés érvényes? Vagy ami kivül van az ovális rész? Érdekes lenne oválpályán mit produkálnának a kocsik és a piloták...

by Yoco

Előzmény: mozso (3305)
mozso Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3305
MikeD!

Nalunk van kep Indianapolisrol: Tivi'sextremE - 2000-es naptar

Argentinat a palya es a letesitmenyek nem megfelelo allapota miatt vettek ki meg tavaly.
mozso

Előzmény: Törölt nick (3304)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3304
Üdv F1 kedvelők!

Tudna valaki mondani valamit a jövőre versenynaptárba kerülő Indianapolisi pályáról?
( Pályarajzolat, gyors-e, aszfaltminőség, stb...)
Apropo az Argentin nagydij miert került ki a sorból, mar elfelejtettem oly reg volt az ideny eleje vagymar iden sem volt? Bocsde kicsit tompa vagyok... :))

Legyen már 7vége!!! :))

by Yoco

X polgártárs Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3303
Gabci75 polgártárs,
pénz=letöltés, szemészet=esetleges színvakságra gondoltam :))
[AFP] Eddie nyalatkozott (mint mindig), mondván Scumi milyen isteni volt Malajziában (igaza van), reméli Suzukában is segíteni fog neki (megnyeri helyette??). Ami érdekes még: nagyarc Mandela önéletrajzát olvasgatja épp és megjegyezte: "I think if you look at Nelson Mandela, it makes the F-1 championship seem pretty insignificant." Hiszem, ha látom...bár lehet, hogy a könyv végére (16:11 perckor a 645. oldalon járt...) eljut odáig, hogy Hakkinak adja a VB-t, mivel az insignificant :)
xpt
Előzmény: Gabci75 (3302)
Gabci75 Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3302
Mi bajod a szememmel? Nem értem

A pénz kérdést sem értem.
Magyarázd meg, lehet hogy hülye is vagyok és akkor megejtek egy agyvizsgálatot is.

X polgártárs Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3301
Vazzer, hagyd abba, lopom én a pénzt?? Ya és, javasolnék egy szemvizsgálatot :)
xpt
Előzmény: Gabci75 (3300)
Gabci75 Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3300




hát ez marha rondára sikeredett

De azért hajrá

Bateman Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3299
Kösz!
Gabci75 Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3298
Tiszta ideg vagyok már alig bírom kivárni a hétvégét?


Hajrá Schumi

Hajrá Ferrari

meg stb...

Bocsi csak a színeket próbálom, ennyire nem vagyok fanatikus hívő (vagy igen? olyan bizonytalan vagyok)

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3297
Közvetíti:
Edzés 5:00, verseny 6:00 ha jól emléxem
Előzmény: Bateman (3296)
Bateman Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3296
Srácok!

Tudja valaki, hogy az MTV mikor közvetíti a mókát? Vagy 1általán közvetíti.
Nem néztem a TV újságot.

Chavo Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3295
azal saci!

Te sem vagy 1 kiköpött NEMECSEK ERNŐ!

Előzmény: Azal (3294)
Azal Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3294
mocsok schumacher es az egesz ferrari, de legfokeppen bernie ecclestone!!!
csalas az egesz!!!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3293
Hova tunt ....
Előzmény: PF (3292)
PF Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3292
Damon Hill?
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3291
Jones meg '77-ben egy gyenge Sadow-Forddal megnyerte az Osztrak Gp-t, '78-ban es 79-ben kivaloan ment, ha az autoja nem esett szet, nyolvcanban uez, csak nem esett szet. '81-tol leszallo ag, de akkor mar volt honnan. Ja es meg a 86-os monzai futamon is atom volt a bacsi a Lola/Frod turboban.

James Hunt meg egy halvany Hesketh-szel mexivatott nehany sztart, neha Laudat is legyurte...

Ha erdemtelen vilagbajnokokat akartok, akkor ott van Phil Hill, vagy Keke Rosberg...

Előzmény: daunerni (3288)
Alexfux Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3290
Azert valljuk be, csak azert haragszunk Irvine-re, mert hulyesegeket nyilatkozik. Szerintem pl. Frentzen semmivel sem jobb pilota, mint EI, de sokkal szimpatikusabb. Irvine eredmenyei magukert beszelnek, csak az nem szep, ahogy kommentalja oket. Szerintem ebben a mezonyben ket olyan pilota van, akik joggal erdemelnek meg a cimet. Termeszetesen Schumacher-rol es Hakkinen-rol beszelek. Esetleg Villeneuve, de csak az elozo szezonokbeli teljesitmenye alapja. Lehet, hogy Jacques kicsit kiegett? Mekkora verseny lenne, ha ezek az urak csinalhatnanak egy olyan jellegu paros versenyt, mint a rallyban. Azonos kocsikkal, azonos palyan. Szabadalmaztatnom kellene az otletet.
Előzmény: Alonso Mosley (3284)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3289
Hogy jott ki az 3 honap???
Előzmény: daunerni (3288)
daunerni Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3288
Alonso Mosley írja, hogy EI nem ér annyit, hogy felkerüljön a neve neve Fangio, Clark, Stewart, Lauda, Prost, Senna, Mansell mellé.
Igaza van, de hát voltak még olyan világbajnokok is, mint pl. Alan Jones! (Emlékszik rá valaki?)
Vagy szegény megboldogult Hunt, aki egyszer, egyetlen ponttal lett világbajnok 76-ban, amikor Lauda három hónapot kihagyott.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3287
Ha Bernie is kihuz az F1-bol es csapat-szponzorok kezebe kerul a szervezes, akkor itt nagy gaz lesz...

Szinte latom a jovot: 10 csapat versenyzik, ebbol 2-3 birtokolja a rendezo szervezet reszvenyeit es szepen hajtja a vizet a maga malmara ... Vagy ok nyernek, vagy kizaratjak a konkurrenciat, pl. mert nem latszott a kocsin a rajtszam, vagy belefintorgott a pilota a kameraba, esetleg keskenyebb a deflektor csucske 5-10 mm-rel ...
Akkor volt az F1 a legizgalmasabb, amikor abszolut zurzavar volt az elegancs onjelolt foszervezo urak maffiaszervezetei kozott es igy agyik sem sullyeszthette unalomba a VB-ket kizarolagos befolyasaval.
1982-ben 11 pilota nyert, 18-an kerultek dobogora es 26 versenyzo szerzett pontot 16 futamon. ()

Az iden 6 pilota nyert, 11-en kerultek dobogora es 18 versenyzo szerzett pontot idaig.
Es ez meg az utobbi evek legerdekesebb idenye!

Előzmény: X polgártárs (3286)
X polgártárs Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3286
A Deutsche Bankhoz tartozó Morgan Grenfell társaságé a Formula One Holdings fele. A vevő más befektetőket is be kíván vonni az ügyletbe, a Benetton máris jelezte érdeklődését.

Tegnap megállapodott a Formula One Holdings eddigi tulajdonosával, Bernie Ecclestone-nal a Morgan Grenfell befektető társaság az autóversenycég ötven százalékának átvételéről. Az ügylet pénzügyi részleteit nem közölték, ám a Financial Times egy érintett nyilatkozata alapján beszámolt, hogy a vevő 325 millió dollárt fizet a társaság 12,5 százalékáért, és opciója lesz további 37,5 százalékra, 975 millióért. A Morgan más befektetők bevonásával 50 százalék fölé kívánja emelni a Formula One-ban lévő érdekeltségét. Az olasz Benetton konfekciócég magánbefektető ága, a 21 Investimenti már meg is erősítette azon értesüléseket, hogy a bank mellett beszállna az autóversenycégbe -- számolt be a Reuters. (A Morgan egyébként már tulajdonosa az Arrows brit Forma--1 csapat 50 százalékának.)

A tranzakció még a versenyhatóságok jóváhagyására vár, de a Morgan nem tart attól, hogy valamilyen EU-előírásba ütköznének. Mint emlékezetes, az Európai Bizottság júniusban a sportág televíziós közvetítési jogait a versenyszabályok alapján Ecclestone-tól a sportágat felügyelő szevezetnek, a FIA-nak adatta át.

Scott Lanphere, a Morgan Grenfell Private Equity igazgatója kijelentette: a Forma--1 a világ egyik vezető "sportmárkája", s több nézőt vonz, mint bármilyen más sportesemény, ráadásul az általa ismert üzletek közül a legjobb.

Ha jól tudom ez a cég foglalkozik a versenyek szervezésével és lebonyolításával, mindenesetre a tranzakció előtt érthető volt Bernie papa aggódása :(
xpt

Előzmény: outpost (3275)
X polgártárs Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3285
Ebben az esetben új Rosberg születik, mehet menedzselni Hakkinnent :))
xpt
Előzmény: Alexfux (3282)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3284
Úgy gondoltam, hogy az arca fog tovább nőni, nem a tudása. Kiváncsi vagyok, hogy jövőre miket fog nyilatkozni egy szerencsével elcsípett 6. hely után.
Előzmény: Alexfux (3282)
Kopasz Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3283

Adj' Isten!

Eddie kolléga jogosan érdemelte ki a Mr. Nagyarc elnevezést. Rajta kívül senki nem nyilatkozott még úgy (tudtommal), név szerint felsorolva közölve azt, hogy ki mindenkinél jobb. Emellett ő azért a jobb képességű pilóták közül való, ott van rögtön a legjobbak mögött, ezt az idei produkciója is bizonyította, eléggé megbízhatóan képes versenyezni. Jövőre a Jaguár csapatban más lesz ugyan a helyzete, de ne felejtsük el, hogy a Stewart a Ford segítségével szépen jön felfelé, valószínűleg jövőre is lesznek szép eredményeik. A trend az, hogy a nagy autógyártók presztízsből egymás után szállnak be az F1-be, ami remélem jót tesz majd a versenyeknek, nem csak két-három csapat megy majd igazán ütőképes motorral. A tervezett szabály, hogy minden motorszállító két csapatnak kell szállítson majd, szintén jót tehet a mezőnynek. Ha az egyéni és a csapat VB mellé még egy motorgyártó VB címet is kiírnának, azzal egyes esetekben ösztönözhetnék azt is, hogy a motorszállítók igyekezzenek minden új fejlesztést az összes általuk ellátott csapatnak azonnal átadni, mivel érdekük lenne a kisebb csapatok által szerzett pontok besöprése is. Ez kissé a CART gyakorlata felé mutat, ahol valószínűleg nagyon kevéssé eltérő motorokkal megy sok csapat.

Üdv: Kopasz

Alexfux Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3282
Hogy mi lesz Eddie-bol, ha megnyeri a VB-t?

Hat biztos jo nagykepueket fog nyilatkozni, hogy majd igy a Jaguar, meg ugy a Jaguar..., oszt lehet, hogy ugy jar, mint Villeneuve a BAR-val!
Vagy a telen lenyugszik...

Előzmény: Alonso Mosley (3281)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3281
NAGY-ARC, mert nagyképű. Csakis ezért, semmi másért. Vannak még nagyképű embrek (sportolók) rajta kívül is, persze. Valószínüleg ők sem szimpatikusak azoknak, akiknek EI nem az.
Muhamad Alinak sem volt kis arca, de ő legalább kiemelkedő egyénisége volt saját sportágának. EI-ról ugyanez nem mondható el. Hogy most elég jó esélye van a vb címre, az csak a Schumacher nélküli mai F1 mezőnyt minősíti. Jókor volt jó helyen, élni tudott a lehetőséggel, amit MS balesete és a McLaren össznépi balfékségei nyújtottak neki. Ez sem lebecsülendő dolog, tudom. Hogy ér-e annyit, hogy felkerüljön a neve Fangio, Clark, Stewart, Lauda, Prost, Senna, Mansell mellé (a teljesség igénye nélkül), azon érdemes eldondolkodni.
Engem speciel azért idegesít az ír ön-istenjelölt, mert egy közepesen tehetséges versenyzőnek tartom. Tudom, hogy más, ilyen kaliberő pilóták is voltak már világbajnokok a F1 történetében, nem ő lesz az első és nem is az utolsó. A nagyképűséget csak akkor viselem el, ha valódi értékek is meghúzodnak mögötte. Egyetértek veled abban, hogy ha valakinek van oka, az lehessen nagylépű. Kármán Tódór mondta, hogy csak a semmirekellők szerények. Viszont, SZVSZ EI-nek nincs oka a nagyképűségre. Hát szerintem ezért NAGY-ARC.
MH sem érdemel vb-t ebben az évben, de remélem, inkább ő nyer. Rossz elképzelni, hogy mi lesz EI-ből, ha vb-ok csinálnak belőle...
Előzmény: Chavo (3280)
Chavo Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3280
Most őszintén! Meséljétek el, miért "NAGY-ARC"?

A sportban, de akár bármelyik közszereplő esetében találkozhatunk öndicsőitő megnyilvánulásokkal. (Nem azt akarom mondani, hogy nekem ez tetszik)

Nem tudom emlékszik-e valaki 1 bizonyos Cassius Clay nevű boxolóra. Aki nem, az emlékezzem nyugodtan Muhamad Ali-ra. Ő bizony rendszeresen nyilatkozta: "Én vagyok az Isten." Majd minden ellenfelét le is gyalázta rendesen.
Manapság 1 emberi roncsot látunk a képernyőn. Valahogy nem így képzelem el Istent.

Irvine nem vezette a rangsort Scumi balesetekor, de azért annyit elért, hogy versenyben tudott maradni végig. Hakkinen pedig komoly pontokat veszített a csapat és saját hibái miatt.

Még 1 nagyarc:
"Eddig Itália földjén termettek csak a könyvek.
Most Pannónia is ontja a szép dalokat.
Sokra becsülnek már, hazám is büszke lehet rám.
Szellemem egyre dicsőbb, általa híres e föld."
Janus Pannonius

Ezzel azt akarom mondani: Ha valakinek van rá oka és módja, legyen nyugodtan nagyképű.

doktorivl Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3279
Hmm.
Nem rossz.
Remelem ez meg fejlodik, ha megnyeri a vb-t.
Előzmény: FcS (3276)
CYRUS Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3278
Lehet , hogy mindenki elő adhatja a véleményét akár rolam, deén nem fogom rolad ez nem az a topic, de egy másikba szivesen kifejtem, ha gonodolod ( bár neked nem hiszem hogy tetszenne)!!
Előzmény: Chavo (3267)
daunerni Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3277
Ehhez azért pofa kell.
- Jó nagy -
FcS Creative Commons License 1999.10.27 0 0 3276
Sziasztok!

Köszönöm a pontosításokat, amiket Tőletek kaptam. Nem tudom, hol találta egy barátom a következőt: Eddie Irvine azt nyilatkozta, hogy nem tölthetjük nyugodt várakozással az időt, mert fel kell készülni arra, hogy a McLaren csapat pilótái az utolsó versenyen előállnak valamilyen sportszerűtlen megmozdulással a győzelem érdekében. Na ehhez szóljatok hozzá...
FcS

outpost Creative Commons License 1999.10.26 0 0 3275
"A Financial Times értesülése szerint Bernie Ecclestone 1.3 milliárd dollárért el akarja adni a Formula One Administration (FOA) nevű vállalkozásának a felét." NS

Mi miért történik a F1-ben? Pénz, pénz, pénz!!!!

MacPhisto Creative Commons License 1999.10.26 0 0 3274
Így van. Lauda meg Nikolaus attól még, hogy nem írjuk ki...
Előzmény: Johny Bravo (3273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!