Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Inner Circle Creative Commons License 2000.07.21 0 0 9734
Szóval Hakkinen ítéletét kedden hirdetik ki. De ez melyik ítélet? Még nem diszkvalifikálták, úgy tudom, csak nem végleges az eredmény, hanem vizsgálódnak. Kizárni általában egyből a futam után szoktak, aztán fellebbeznek, amit kb. egy hét alatt elbírálnak. Szóval ha most Mikát végül netán kizárják, még csak azután jönne a fellebbezés?
Inner Circle Creative Commons License 2000.07.21 0 0 9733
Erről jut eszembe, tegnap a Michael Flatley-előadáson kit látok beballagni a Népstaidonba? Knézy Jenőt, személyesen! Huhuhú, elsötétült előttem a világ! Aztán végül nem bántottam, mert nagyobb büntetés neki kéthetente, hogy nem mondhatja hogy "Jó reggelt, jó szurkolást!" :)
Előzmény: Prac (9732)
Prac Creative Commons License 2000.07.21 0 0 9732
Hali!

Ezt magyarázzátok meg nekem! Viszonylag egyszerű a pontos adatokat megtudni+ a kommentátorfülkéből szerintem, mint a DF1-en legalább 6 kamera közül lehet választani (asszem), de akkor miért van az, hogy néha úgy érzem, a TV előtt ülve is többet tudok a futam folyásáról, mint az a kettő a királyi tévétől. ÉS én még egy időben kedveltem Palikot :((((

Inner Circle Creative Commons License 2000.07.21 0 0 9731
Nekem sem, csak mostanában el szoktam olvasni az internetes "élő adások" szövegét a futam után, ott kiderülnek efféle turpisságok. Meg az is hogy Villeneuve mikor cserélt kereket. :)
Előzmény: CYRUS (9730)
CYRUS Creative Commons License 2000.07.21 0 0 9730
Hoppá na ez nekem fel se tünt :)
Előzmény: Inner Circle (9729)
Inner Circle Creative Commons License 2000.07.21 0 0 9729
Ellentétben a mostani esőfutammal, ahol is nem égett Coulthard lámpája (vagy nem mindig), a BAR be is fújta őket, a versenyigazgatóság el is beszélgetett a McLarennek de végül nem követte a dolgot retorzió, lehet hogy valahogy bekapcsolták a lámpát vagy legközelebb kicserélték a boxban.
Előzmény: CYRUS (9728)
CYRUS Creative Commons License 2000.07.21 0 0 9728
Alex, ez annak idején már le lett vitatva nézd vissza! a Lámpák égtek!
Előzmény: Alexfux (9713)
Inner Circle Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9727
"Tegnap éjjel azt kifogásoltam, hogy a McLaren-Mercedes sehol sem mercedes, max a merciék pénze van benne."

Mi inkább azt nem értjük hogy ez miért baj, de jó érzés egyszer egyetérteni. :)

Ecclestone-t még ha ki is vágnák onnan (persze erre semmi esély), még Max Mosley-val együtt is, minden maradna a régiben, tele van az egész az ő embereikkel, illetve akik ugyanúgy gondolkodnak. Világszerte talán három ember lehet magasabb szinten érdekelt profi sport hivatalos szerveztében úgy, hogy a sportot szereti, nem a pénzt. Hű de sokat moralizálok ma.

(Egyébként megragadom az alkalmat hogy meghívjalak a Schumacher-topicba, hogy Michael Schumachert illető terjedelmesebb vitáinkkal ne zavarjuk az úri (és hölgy-) közönséget.)

Johny Bravo Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9726
Ha a NOB-botrányból indulok ki, nem sok minden történne a FIA-val sem. A gennyes görény Samaranch azóta is a NOB elnöke. Bernie is kicsit szerénykedne aztán szevasztok, marad minden a régiben.
Johny Bravo Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9725
Kicsit elbeszélünk egymás mellett.
Tegnap éjjel azt kifogásoltam, hogy a McLaren-Mercedes sehol sem mercedes, max a merciék pénze van benne.
Erre ma estére többen bebizonyitottátok, hogy a "McLaren nem egyenlő a Mercedessel".
Ugyanazt mondjuk, nem?
Inner Circle Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9724
Ez az, Schumacher vagy a McLaren helyett szidjuk együtt a FIA-t! Akkor egyetértés lesz! :)
Előzmény: maul (9723)
maul Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9723
Egyszer már volt egy NOB vesztegetési botrány, ami ugye arról szólt, hogy volt addig is vesztegetés, de sajtónyilvánosságot csak abban az időpillanatban kapott. Egyszer szeretnék egy ilyet a FIA-nál is megélni...néhány nagyfejűt segberugnának végre és ha 1%-ban is, de belátnánk a kulisszák mögé.
Előzmény: Inner Circle (9722)
Inner Circle Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9722
Meglátjátok, ebből az lesz hogy Hakkinennek meg a többieknek az utolsó futam után mondják meg, hogy megszerzett pontjaikból hányat tarthatnak meg - mindez esetleg árveréssel egybekötve. Valóban, a FIA nem feltétlenül Ferrari-drukker, eszméletlen pénzek cserélhetnek gazdát egy-egy kedvező döntésért, valszeg minden csapat kiüríti néha a zsebeit.
Előzmény: Sysygy (9721)
Sysygy Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9721
Megint sok a szakember. Egyből hogy meg tudják mondani, hogy melyik nap lesz végeredmény. És végül nekik lesz igazuk, mert tényleg akkor lesz végeredmény, amikor megmondták. Még szerencse, hogy nem 1984-et írunk.
Előzmény: maul (9716)
Sysygy Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9720
Akkor már én is csatlakozom ehhez.
Előzmény: Ernesto Serra (9717)
Sysygy Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9719
Meg ha jól emlékszem, a BAR is máshogy néz ki a hátsó fertályon pár verseny óta.
Előzmény: Sysygy (9718)
Sysygy Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9718
Igen, többek között erre gondoltam.
Előzmény: Inner Circle (9707)
Ernesto Serra Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9717
Hiába erölködsz IC, látod, hogy nem értik meg, hogy a McLaren nem egyenlő a Mercedessel és ezek a kocsik csak hírből ismerik Stuttgartot. Ez a motor a McLaren autó fontos, de nem elégséges tartozéka. "A McLaren sokkal kevésbé Mercedes (nem német, hanem angol, német himnuszt csak Schumacher győzelménél lehet az F1-ben hallani), mint amennyire a Ferrari FIAT". Ehhez nem is akarok hozzátenni semmit, én is írhattam volna.
Előzmény: Inner Circle (9711)
maul Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9716
Rosszabb, mint az EU csatlakozás:

"Two-time Formula One champion Mika Hakkinen will have to wait until next Tuesday to learn whether he will be disqualified as the winner of last Sunday's Austrian Grand Prix." ( Szóval jövő hét kedd, forrás F1-live ).

Mai teszteredmények:

1. Fisichella Benetton 1'24"930 28
2. Button Williams 1'24"980 18
3. Panis McLaren 1'25"660 31
4. Bernoldi Sauber 1'26"420 35
5. Burti Jaguar 1'26"930 26
6. Coulthard McLaren 1'26"950 29
7. Pizzonia Benetton 1'27"070 15
8. Lemarie BAR 1'27"690 21
9. Trulli Jordan 1'28"150 25
10. Zonta BAR 1'28"450 19
Unofficial Times

killergeri Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9715
Ha így nézzük, akkor minden ekkora cég nemzetközi, mert ezek már Rt-k és kismillió részvényes tulajdonában vannak.Persze neki is van pár tulajdonosuk,akiknek megint van pár és a kígyó bekapta a farkát.-)))
A McLarenben kb 30%(?) részesedése van a Daimler-Chryslernek.Tulajdonos még Dennis a komisz is.
A Ferrari tényleg kimaradt a GM-ből. Szerencse, hiszen a GM sem túl sikeres mostanában.
Ha itt tartunk, érdekes, hogy a két független a BMW és a Honda mennyire törekszik. Civilben BMW maniac vagyok.
Mindegy, igazából már nem is tudom miből indult ki ez a vita, és már ne is érdekel.
A célunk közös:

Palik-kampec!
Hajrá F1!

UI: KI megy ki a Hungaroringra és ki Hungaroring Club tag? Mehetnénk együtt, mint a cserkészek.....

Előzmény: Inner Circle (9711)
Degeczi Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9714
Hat bizisten nemt'om. A memoriam mar nem a regi - de nem is uj, sajnos. Viszont hatarozottan ugy remlik, h ez az "vilagitott/nem vilagitott" kerdes akkor is folmerult, es vki mintha kozvetlenul a baleset elott nehany kanyarral keszult felvetellel igazolta volna, h marpedig egett a lampaja.
Mellesleg nyilvan nem is magaval a FIA-val lenne gond, hanem tenyleg a manipulalassal. A szel eredete viszont szerintem nem az emlitett varosok, hanem Bernie bacsi. Aki igazan nyugdijazodhatna mar.
Előzmény: Alexfux (9713)
Alexfux Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9713
Ellenpelda lehet, hogy amikor Sch. nekiment hatolrol C.-nak Spa-ban, azon az emlekezetes esos vrsenyen, akkor Coulthard-nak nem egett az esolampaja es utana sem, miutan ujra kijott a boxbol. A kutya nem szolt neki, pedig ego lampaval esetleg el lehetett volna kerulni a balesetet. Egyebkent ott szidtam Schumachert rendesen, mert ha turelmesebb, akkor egy kanyarral odebb kellemesebb korulmenyek kozott gyakhatta volna le C.-ot.
Lehet, hogy manipulaljak a FIA embereit, de szerintem a szelirany folyton valtozik, hol Manarellobol, hol Stuttgartbol fuj.
Előzmény: Degeczi (9704)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9712
Na, mi aztán egy platformon vagyunk. :o)
Előzmény: Inner Circle (9711)
Inner Circle Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9711
"Nevet ha kérsz, utánanézhetek, de most lusta voltam."

Hát lehet a jó öreg Joe Bauer (Paraszt Józsi) nevét elfelejteni? :)

A McLaren sokkal kevésbé Mercedes (nem német, hanem angol, német himnuszt csak Schumacher győzelménél lehet az F1-ben hallani), mint amennyire a Ferrari FIAT. Gondolom, a Ferrari horribilis összegű költségvetése még mindig nem óriási tétel egy autógyárnál, de a FIAT meg gondjai miatt a GM-mel lépett szövetségre (igaz, ebben a Ferrari nincs benne). Nem valószínű hogy Schumacher fizetése sodorta ide a gyárat, de ha így megy tovább, hamarosan Opel-pénzből megy majd a Scuderia. Addig is, a FIAT éppolyan multi és sokrétű tevékenységet folytató cég, mint a DaimlerChrysler, nem sok különbséget látok a kettő között.
A Mercedes talán meg is vette az Ilmort, cakk und pakk, és a terméket Mercedesnek hívja, ez mennyiben más mint mikor a Ferrari felvesz egy csomó embert és a terméküket Ferrari néven forgalmazza?

Előzmény: killergeri (9709)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9710
Nem értem miért tesz mindenki egyenlőség jelet a McLaren és a Mercedes közé. És azt sem, hogy miért hívja mindenki a McLarent Mercedesnek. Amikor Honda motorokkal értek el hasonló (vagy nagyobb) sikereket, akkor senki sem hívta őket Hondának. Legfeljebb McLaren-Hondának, de még inkább McLarennek.
Johny Bravo undorodik attól, hogy német pénzen megy a fejlesztés a McLarennél. És a Ferrarinál mi van? Ott meg olasz pénzen fizetik meg a javarészt nem olasz munkaerőt. Nincs is ezzel semmi baj, a legnagyobb baromság a nemzeti alapon szervezett csapat (lásd: Prost), de nem látom, hogy a Ferrari mögött álló tőke miért szimpatikusabb nektek, mint a McLaren pénzforrása.
McLarennél simán bevásárolnak és Merciként forgalmazzák - Egyedül a motort. Dolgozik ezen kívül pár száz ember Wokingban az angol Adria Newey irányításval, akik a kocsit adják a nem túl rossz Ilmor motor köré. És nagyon nem mindegy, hogy milyen kocsit, elég csak a Ligier-Renault-ra gondolni. Ők meg a McLaren hírnevét öregbítik.
Előzmény: killergeri (9708)
killergeri Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9709
Nem maláj bírák, hanem ugyanaz az embert mérte akkor (feljelentés alapján), aki most is (és mindig) vizsgálja a McLareneket. Nevet ha kérsz, utánanézhetek, de most lusta voltam.
Előzmény: Degeczi (9704)
killergeri Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9708
Például a gyár, aki a mérnököket fizeti és pénzt költ fejlesztésre és megmutatja az irányt. Még ha a Ferrarin belül sok is a külföldi, akkor is a Ferrari nevét öregbítik, míg a McLarennél simán bevásárolnak és Merciként forgalmazzák.
Persze vannak olyan tételek, melyeket mindegyik csapat külsőstöl vásáról, pl. fék.
Előzmény: Alonso Mosley (9694)
Inner Circle Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9707
A Williamsek újabban rákaptak a "T betűkre" a hátsó kerekek előtt, bár annyira mintha nem jönne be nekik.
Előzmény: Sysygy (9706)
Sysygy Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9706
És persze egyes autókon más szárnykialakítások voltak, mint korábban.
Előzmény: Sysygy (9705)
Sysygy Creative Commons License 2000.07.20 0 0 9705
Kedves Aty és többiek!

Még a múltkori futamhoz kapcsolódnak a következő megfigyeléseim: R.Sch. autójának első kerekeinél a fék hűtésére szolgáló légterelő elem teljesen keskeny, a kerék görbületét követő, azaz a pályáról kifele néző. D.C. a szokásos böszme nagy keresztmetszetű beömlővel ment, M.Sch. pedig szintén szokásosnak nevezhető átlagos keresztmetszetű, egyenesen előre nézővel.

Előzmény: Aty (9664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!