Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6418
"2x meg amikor "véletlenül" (vagy nem, tök mind1) rosszúl rajtolt"

Suzukára célzol? Ott Hakkinen az egész évad legjobb rajtját produkálta, Schuminak meg a rajt sosem volt a legerősebb oldala. (Mintha Monacóban azért elképesztően lerajtolta volna Mikát.) Nem rajtolt rosszul, Mikamakka rajtolt marha jól.
Néhány esetben jó megjegyezni, hogy az egyik volt gyors, vagy a másik lassú. Pl. a futamok végén Brazíliában Schumacher volt lassú, de Imolában Hakki volt gyors.

Előzmény: SanI{ó (6417)
SanI{ó Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6417
Sysygis (bocs nemtom hogy kell) nagyon lovagol ezen a "Sumi is csak egy jó autóval" dolgon, Csak nehogy megbánd a végén. Tők átlátszó, hogy a gyengébb képességű, de jo(most is az) autóval menő Hakkinent próbálod mentegetni az év végi vereségtől....

Tavaly is 2x hullot az ölibe gyakorlatilag a VB díj Mikának 1x amikor Sumi kiesett (pedig mindenki elismeri, hogy igen csak jól gyüjtögette a pontjait) 2x meg amikor "véletlenül" (vagy nem, tök mind1) rosszúl rajtolt és nem Irvine nyerte a VB-t. A tavalyi Ferrari EGYÉRTELMÜEN gagyibb volt mint a Mercik..és még is...Tavaly elött meg Hakkinenek hullot úgy az ölibe a VB, hogy EGYÉRTELMŰEN a Mercik voltak a legjobbak....Tehát csak azt bizonygatod, hogy pont HAKKINEN az akinek ha nincs a mezőny legjobb autója gyakorlatilag labdába se rúghat a képességeivel (ami azért igen csak kimagaslik a F1-es pilóta átlagból). Most amikor a Ferrari MAJDNEM olyan jó mint a Merci akkor Sumi már a tehetségével igencsak konpenzálni tudja a technikai különbséget...

Szóval nem jó dolgon lovagolsz mert igen csak vissza fog ütni.....pont az ellenkezőjét elérva amit szeretnél...

Továbbra is mondom, hogy ne Sumit szapuld hanem Hakkinent buzdítsd.... Ne úgy végg Hakkinent hogy Sumit lekicsinyled...nem jó ez ne tedd...

Tisztelettel SanI{ó

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6416
Meglátjátok, mi lesz ebből: Silverstone-ban kialszanak a startlámpák, a 22 autó meg ottmarad egy helyben, őrülten kipörgő, elfüstölő hátsó kerekekkel. :)))
Aztán magyarázkodhatnak, hogy dehogy is használták eddig a sebességkorlátozást rajtsegítésre, ugyan már, miből is gondolhatja ezt valaki...
maul Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6415
Némi hír az új szoftverről:((c)Formula1.com)
"The new Engine Management System introduced by the FIA was tested for the first time at Silverstone yesterday (Tuesday). This is designed to allow the FIA to check that all the team's software programme's comply with the regulations as well as to limit developments in this area.
The regulatory body has developed four programmes that they have distributed among the outfits for use from the British Grand Prix onwards. These include the exclusion of pit lane speed limiters as it is believed that they can be adapted to aid starts. The constructors are testing the different systems to enable their engineers and drivers to become accustomed to changes before the next Grand Prix. After a full day working with the new programmes it has become apparent that the more complicated the new systems are, the longer it is taking the teams to adapt. It appears that both Supertec and McLaren have not completed the full revision yet. All the teams have reported some power loss as a consequence of the revised ECU but drivers have not experienced the full extent of the changes wrought by the adaptations because of the wet weather at the track yesterday. Most of them did begin work on acclimatising themselves to using the speedometer to regulate their speed in the pit lane. Eddie Irvine was quite outspoken about the new system, describing it as "pathetic", but rookie Jenson Button did not seem phased by the introductions, perhaps because until recently he had to use the same system in Formula 3. Benetton also felt that the new programmes would not present a problem. Technical Director Pat Symonds commented, "We fully support the initiative of the FIA as it will eliminate a lot of the innuendo that is present in Formula1 up till now. We have been testing with the engine controls that conform with the new regulations and find that, although there is a small degradation in performance, it has presented us with no significant problems."
The FIA has confirmed to the teams that a final decision on the programmes will be taken on Monday 17th April, after the Silverstone tests."

Szóval, mint olvashatjátok, a csapatok némi "lóerővesztésről " számolnak be. Végleges döntés pedig 04.17-én.
A fent leírtakkal kapcsolatos hír, hogy a Honda már az új evolúciós motorokat teszteli a BAR-okban. Az, hogy ez az erőforrás fog-e dobogni a BAR-Hondák szívében a tesztelés eredményétől függ. Villeneuve-vel kapcsolatos hír, hogy a tesztelésen összetalálkozott egy rókával a pálya hátsó részében. A kocsi kisebb károkat szenvedett, JV-nek semmi baja nem lett, a róka kimúlt.
Gossard: a formula a szabály szóra utal ( mint ahogy azt Dávid Paja annyiszor elmondta már a TV-ben, sőt a múltkor be is mutatta a boxutca című műsorban. ). Gyakorlatilag a FIA által alkotott 1-es számú szabálynak megfelelő autók versenyéről van szó.
Hork, azért olyan nagyon gyenge Ferrariról nem beszélhetünk az általad is emlegetett utóbbi években ( csak legfeljebb gyengébbről, mint az első helyezett gépek ).

Gossard Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6414
Valaki árulja már el, hogy a "forma 1" miért forma 1, egész pontosan a formula miért formula.
Kössz!

Gossard

hORK Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6413
én nem állítom hogy nem jó a srác - nem véletlenül gyakja le mindíg Coulthardot - csak azt hogy nem a legjobb :)

sőt nem is Hakk ellen próbáltam szót emelni hanem Schu mellett, gyenge-Ferrari-korabeli szereplésével kapcsolatban, ami korántsem volt olyan nagyon gyenge (96 3ik, 97 2ik kizárva, 98 3ik, 99 -> kitudjamilettvolnaHA :)

Előzmény: maul (6411)
maul Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6412
Mai teszteredmények:

1 R. Schumacher Williams 1.30.29 (26 lap)
2 R. Barrichello Ferrari 1.30.96 (48)
3 A. Wurz Benetton 1.30.98 40
4 J. Villeneuve BAR 1.31.00 41
6 G. Fisichella Benetton 1.31.03 42
6 R. Zonta BAR 1.31.01 61
7 H. Frentzen Jordan 1.31.05 47
8 D. Coulthard McLaren 1.31.21 46
9 P. Diniz Sauber 1.31.50 42
10 P. de la Rosa Arrows 1.31.66 21
11 M. Hakkinen McLaren 1.31.99 32
12 J. Verstappen Arrows 1.32.36 32
13 J. Herbert Jaguar 1.33.17 27
14 E. Irvine Jaguar 1.33.72 27
15 M Gene Minardi 1.34.54 18
16 J. Trulli Jordan 1.36.00 33
17 M. Salo Sauber 1.36.97 22
18 J. Button Williams 1.38.05 9
19 N. Heidfeld Prost 1.38.65 13

maul Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6411
Hork!
Emlékezz vissza, hogy amikor Andretti helyére beült MH egy McLaren-Ford-ba ( ami akkor köztudottan nem volt a legjobb autó ) az első időmérő edzésen sikerült Senna előtt(!) végeznie. Úgyhogy csak tud valamit a fiú...
Előzmény: Sysygy (6404)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6410
Végül is nem rossz a go-and-go boxkiállás (érts: boxutcán áthajtás). Sárga lapos indítványomat ezennel visszavonom, bár az különösebben nem hat meg, hogy egy csapatnak épp jó esélyei lennének, mikor pont betelik. Hát tessék vigyázni egy kicsit. Tudták, hogy állnak!
Csak ilyenkor kizárni azért bunkóság a delikvenst, ha pénzbüntetés van, akkor a Ferrari röhög, ha meg mondjuk a következő versenyen az utolsó helyről indítják a bűnöst, akkor a depóban száguldozó Minardikat látnánk. Valahogy ez tényleg csak úgy reális, ha azonnal megkapják a büntit. Főleg mert ha valamiféle türelmi limit van, akkor holtbiztos hogy mindenki arra játszana. Gondolkodtam rajta egy kicsit, de nem jutott eszembe semmi jobb. Amilyen bonyolult ez, ha belegondol az ember, lehet hogy mégis Mosleynek van igaza a 10mp stop-and-go-val?

OFF

Pályabíró, nem rossz! Erről a még iskolásként kiagyalt "brutális futball" jut az eszembe. A szabályok egyszerűek, minél több gólt kell rúgni, de minden bemutatott ellenséges csapattagfej még öt gólt ér. "Gólrúgáshoz" mindenkinél van ginshu kés és egy kilenc milliméteres pisztoly, a pályán elszórva homokzsákok. A bíró golyóálló mellényben, renitens szabálytalankodók ellen egy minigunnal (ld. Terminator 2) felszerelve. A szabályokból adódóan a legtöbb csapat egyszer használatos. A kiöregedett játékosokkal nincs nagy probléma.

Ja, és lore úr, nem tetszik ismerni a Palik összest? "Balra önöktől, már ha szembe ülnek a televízióval..." :)

Herold Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6409
Úgy hallottam, azt a szerkentyűt nemrég betiltották. Az indoklás szerint más, tiltott dologra is lehetne használni.
Előzmény: PTZ (6406)
fargo Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6408
Bocs, hogy közbepofázok tök zöld vagyok a témához, de ezt a boxutcai 80-as limitet nem lehetne valami jeladóval automata módon kapcsolni, a boxutcába való behajtáskor? Mondjuk a biztonság kedvéért a pilóta meg ki tudná kapcsolni. Szerintem elég egyszerű lenne megoldani...
hORK Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6407
"Sőt, eddig Mikát érte mindig az a vád, hogy csak azért lett VB, mert ővé volt a legjobb autó."

Szerintem az hogy a szar Ferrarival nem tudott vbt nyerni Schumacher, nem feltétlenül azt bizonyítja hogy nem jobbak a képességei, hanem inkább azt, hogy sajnos túlságosan nagy szerepe van a technikának a forma1ben. Hiába sokkal jobb pilóta, ha az autó minősége 85%ban számít mondjuk és az ember 15%ban, ekkor valami übermenschnek kéne lennie hogy abból a 15ből valami nagyot alkosson.
Azért meg lehet nézni hogy a kevésbé ütő autókkal se kellett igazán szégyenkeznie sosem. (tavaly már _jó_ esélye lett volna a VBre a rosszabb kocsival is) Hakkit eddig csak a vadállat Mercikben láttam villogni, gyengébb kocsiban nemigen alakított még... Szerintem amúgy - hiába pampognak bármit az újságok -, az időmérők alapján a Ferrarik gyengébbek még, és ha nem Schumi ült volna pl. most benne akkor a két merci indult volna az első sorból most is.

Előzmény: Sysygy (6404)
PTZ Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6406
Most jólértem? A rev.limitert nem engedélyezik többé? A 80-at ezentúl önmérséklettel kell majd betartani?

Eddig egy gomb bekapcsolására nem gyorsulhatott feljebb az autó, mint az előre (az áttétel ismeretében, a fordulatszám szerint) beállított érték. Ha jól tudom a gyujtást veszi el, és ettől van olyan hangja, mint egy sárkány halálhörgésének: erre mondta Ben Edwards annak idején (már akkor is ezt használták) "awful noise". Ez ideáig engedélyezve volt. Szóval ezentúl nem az?

Haja Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6405
Hajra Sysygy. Ugyes gondolatmenet.
Joe 155
Egyetertek Levikevel, hogy a Benetton 94-ben jobb auto volt, mint a Williams. Nem azt mondom, hogy gyorsabb, de konnyebben vezetheto, erettebb konstrukcio volt. Errol F. Williams is beszelt. Az, hogy a Williams nyerte a csapat VB-t, az reszben Verstappennek volt koszonheto (nem csinalt semmi ertelemeset)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6404
"Hol volt Verstapen 94-ben a Benettonnal? Nem egyszer lekörözte Őt Scumacher!"

"Az F-1 2000 pedig valóban a legjobb gép az idei mezőnyben."

Attól még lehet jó a kocsi, mert az egyik pilóta lekörözi a csapattársát. Lásd most Barrichello esetét, pár méter híján egy kört vert rás Schumachert. Ráadásul B-t senki nem tartja rossz pilótának...

Ha pedig, tényleg "Az F-1 2000 pedig valóban a legjobb gép az idei mezőnyben.", akkor mint azt gonosz on írásomban kifejtettem (és Kopi a 6356-ban), ez nem túl kedvező Schumacherre nézve (t.i. ő is csak a mezőny legjobb autójával tud VB lenni).

Sőt, eddig Mikát érte mindig az a vád, hogy csak azért lett VB, mert ővé volt a legjobb autó.

Úgyhogy vigyázzatok kedves Schumacher-rajongók a hasonló kijelentésekkel (tudom Joe 155, te csak Ferrari fan vagy), mert majd jól az orrotok alá dörgölöm az évad végén. :-))

Hali
Sysygy

Előzmény: Joe 155 (6396)
lore Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6403
Szerintem IC ötlete kiváló:
Lenne egy bíró a pályán mongyuk egy tuning meklárennel és bemutatná a lapokat.
Sumival meggyűlik egykétcer a bajuk mer a sárga lap láttán belerug a bíróba vagy leköpi és akkor piros lappal mehet öltözni. Vagy Zsantott bekiabál a bírónak és felküldik a goldtribünre.
De a formaegyből is olyan sportszerű játék vállna mint a fociból!

:-) lore

Előzmény: IMAGINE (6402)
IMAGINE Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6402
Inner Circle!

Én ezt a sárga lapos megoldást nem nagyon tartom jónak. Mi van akkor, ha egy olyan pályán telik be a pohár, ahol sokkal nagyon eséllyel indulna az adott csapat, csak azért, mert épp ott lett meg a megadott hibalimit.
A boxutcán való áthajtást szó szerint gondolom. Ha jól számolom a lassítás, vánszorgás, kigyorsítás kb olyan 10, vagy kicsivel több időt venne igénybe. Ez is bőven elég büntetésnek, főleg, hogy ezt többször is eljátszhatják a pilóták.

Szóval szerinem ekörül a téma körül futunk még egy pár kört, annyi szent.

Imagine

Előzmény: Inner Circle (6401)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6401
Azért Palikék Pedrópaulódinize mellett abban is van egy perverzió, hogy Heinz-Harald Frentzen a "mönchengladbachi". Pont a leghülyébb nevű várost kell ennyit idézni? :)
A "kerpeni" még hagyján, de mikor a DSF-en először láttam hogy "Der Mönchengladbacher", évekig filóztam azon hogy mi a fenét jelenthet. Azóta is következetesen alkalmazza minden valamirevaló újságíró, Palik mentségére legyen mondva hogy tőle még nem hallottam.

Lefogadtam volna, hogy DC problémázni fog a sebességkorlátozás miatt. Érdekes, Mika nem tesz rám olyan száguldozós benyomást, SZVSZ ő bír majd magával.
Különben meg Imolában a McLaren győzött, mert mindkét pilóta legyőzte azt a hajlandóságát hogy az első falnak nekimenjen csak úgy magától. Biztos nem volt könnyű. A McLarennek valószínűleg van egy dodzsempályája, ahol ki vannak festve a dodzsemek F1-es autóknak, és Coulthard ott döngeti a Ferrarikat meg a palánkot, hogy a versenyen ne legyen ingerenciája. De az ötletet Schumitól vették! :)

Imagine: milyen büntetés lenne az, hogy csak át kell hajtani a boxon? Coulthard áthajtana ezerrel, és még előzne is közben! :))) Viszont a 10 mp szerintem is sok, ennyi hátránnyal egy nagymenő talán vissza tud állni a többi nagymenő mögé, persze előzés esélye nélkül, de mondjuk egy negyedik helyről kiálló BAR talán ha tizediknek visszaszédeleg.
Támogatnék valami "sárga lapos" rendszert, mondjuk hogy 10% túllépésig hibapont legyen, ami versenyről-versenyre öröklődik, és néhánynál dádá van. 10% fölött viszont zárják ki, vagy álljon a sor végére, vagy ilyesmi.

boba6: Tavaly a Hockenheimringen Coulthard először lefejelte Salot (szárnycsere), utána tankolt, utána levágott egy sikánt (10 mp), utána még egyszer tankolt. Többet volt a boxban, minta pályán, valahogy mégis ötödik lett. Lehet hogy másodszorra nem is tankolt, hanem gyorshajtás miatt rántották be, valami ilyesmi dereng.

Emlékeztek még a Mercedes A-osztály reklámjára? Hakkinen és Coulthard nyomják neki mint süket a csengőt a próbapályán, szuperül mennek, aztán egy helyen a pálya beszűkül, és csak egy fér el! Nagyon teátrálisan kapkodják a fejüket egymásról az útra, aztán satufék és megáll mindkettő. Vigyorgás.
Ugyanez élesben így nézne ki: Mika fél másodperccel előbb ér oda, Coulthard meg kilöki a fűre. :)

Levike Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6400
Hali !

Joe155

Fenntartom, hogy 94 legjobb gepe a Benetton volt.
Ez egy idoleges allapot volt, es nyilvanvalo volt, hogy ha a Williams osszeszedi magat, mar nem tudnak igazi elonyt kovacsolni a kis motorbol.
Ezert csereltek Renault-ra 95ben, es nezd meg, 95 ben hiaba kapta meg a Benetton a Renault motort, kozel sem tudtak olyan jo kasznit osszedobni, mint a Williams, Schumi szarabb autoval ment egesz evben, jol lathatoan lassabb volt. Az, hogy nyerni tudott, az o erdeme.

Levi

Degeczi Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6399
Persze, eztet mondom en is, ez elvileg tiszta. Azert az, mert a jelenlegi pit-gomb egy dinamikus, sebesseget, kerekek fordulatszamat figyelo rendszer, amit valoban konnyu lehet kiterjeszteni az indulaskori kiporges csokkentesere. Egy fix fordulatszamra (na jo, kettore: egy normalra es egy box utcaira) allitott, csak a fotengely fordulatat figyelo limitert mar nem lehet erre hasznalni, attol meg tulporoghetnek a kerekek.
Előzmény: lenox (6397)
Ernesto Serra Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6398
Meg a tükörre akasztott CD :)))
Előzmény: Degeczi (6394)
lenox Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6397
En csak azt nem ertem, hogy akkor betiltjak a rev limitert is, ami nem engedte, hogy szethajtsak a motort? Mert ha azt nem tiltjak be, akkor meg semmit nem er az egesz, hiszen annak lehet allitani a limitjet, hogy ha nagyon akarsz menni, akkor 2-300-zal tovabb porgessen, de nyilvan ugyanigy lefele is lehet allitani, es akkor le kell vinni olyan picire, hogy 80 legyen a sebesseg pl. 1-esben, es csak full gazt kell nyomni...
Előzmény: Degeczi (6392)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6396
Levike.
Tisztázzuk! Olvasd el mit írtam! Aki Scumit lefikázza az nem ért az F-1 hez!!!!!!!
Ezt az állításomat tartom is. 94-ben a Benetton jobb volt mint a Williams? Ne is haragudj de ezt nem gondolhatod komolyan! Hol volt Verstapen 94-ben a Benettonnal? Nem egyszer lekörözte Őt Scumacher! 94-ben a csapat világbajnokit melyik csapat nyerte? A Williams ha nem tévedek.
Ha a ford motor olyan jó volt miért cserélték le 95-ben Renault-ra? Én egyébként nem vagyok Schmacher rajongó, én a Ferrarinak szurkolok, csak Schumi most épp ott vezet. Elötte Alesi-nek szurkoltam, és ha Schumi elmegy a Ferraritól akkor azért fogok szurkolni hogy megverjék, mint ahogy ezt 96-ig tettem!
A régi nagyágyúkat kár összehasonlítani, SZVSZ ugysem kapnánk reális eredményeket.
Az F-1 2000 pedig valóban a legjobb gép az idei mezőnyben. A legjobb nem feltétlenül a legerősebbet jelenti! Valószínüleg meg tudnák csinálni 900-950LE-re is csak 10 km után szétesne! Lehet hogy a McLaren Ilmor motorja
valamivel erősebb, SZVSZ sohasem tudjuk meg, de nem a tartósság szimbóluma. Lenne inkább pár lóerővel gyengébb, pörögne 500-al kevesebbet, lehet hogy 17 versenyból 14-15 ször beérne.
Ja hogy akkor is versenyképes lenne a Ferrarival?
Ki tudja!

Előzmény: Levike (6382)
l_lilu Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6395
Én azokkal értek egyet, akik attól tartanak, hogy ezután a megszorítás után pláne a boxban fog eldőlni minden.
Inkább óvatosabban fogják nyomni a pedált, minthogy megcsípjenek egy 10 mp-es büntetést, ezzel viszont fontos másodperceket fognak veszíteni. Szvsz emiatt arra fognak kényszerülni a csapatok, hogy átálljanak az egyszeri kerékcserére + tankolásra, vagyis a nagy taktikázás is megszűnik, legalábbis addig, amíg ki nem találnak valamit. Vagy rosszul spekulálok?!

Alonso!
Arra lehet tippelni, hogy ki fog 10mp büntit kapni? Már Imolában is lehetett volna ezzel pontokat szerezni:-)

Lilu

Degeczi Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6394
Valamit biztosan ki is talalnak majd. En fordulatszamkorlatozasra tippelnek, az aligha lehet tiltott, hiszen valoszinuleg egyebkent is van, csak alapesetben tizenakarhanyezres fordulatra allitva. Vagy a 80.0-ra allitott jammer :)
Előzmény: kabala (6393)
kabala Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6393
Degeczi!

Igazad van.De a nagy lóerő nem kifogás.Ezt/kis sebesség ,fordulat/ is meg lehet oldani.Csak lehet,hogy más rovására menne!Ezért aggódnak a csapatok.
Mint ahogy az sem természetes,hogy szinte csak egy-két rajtot birnak ki az autók.Pedig egy kezdő mérnök nevetve megoldaná!

Előzmény: Degeczi (6392)
Degeczi Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6392
Csakhogy itt tenyleg a 800 loero kordaban tartasarol van szo. Mar evekkel ezelott (mikor is kozvetitett utoljara a Eurosport?) azt mondta Watson doktor, hogy a F1 gazpedal sokkal inkabb hasonlit egy ki/be kapcsolohoz, semmint egy normal auto pedaljahoz (plane nem egy LED-soroshoz :).
Lehet lassan menni, persze, de hogy ne lepjek tul a 80-at es megis, amennyire csak lehet kozel jarjanak hozza - hat ez nagyon erdekes lesz, valoban.
Jo lenne tudni, vajon radar jammer engedelyezett-e? :-) Ha nincs benne a szabalyokban, akkor azzal meg lehetne probalkozni...
Előzmény: kabala (6390)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6391
De.
Előzmény: kabala (6390)
kabala Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6390
Eddig a sebességet a boxegyenesben egy számitógép szabályozta.A sáfjor benyomott egy gombot ami elvégzett helyette mindent,a versenyző meg pihizett./Én nem a számitógépekre vagyok kiváncsi!/
Ezután a vonal elött fék,váltás,gáz,fék...
Nem ez az igazi autóvezetés?
l_lilu Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6389
Az utolsó infóm a Bécsi u-i (Kempinski melletti) bolttal kapcsolatban, hogy megszűnt.:-(
Az igaz, hogy főként Ferraris cuccok voltak, de nem volt valami nagy választék. Zászló nem is volt, "csak" sapec, póló, dzseki, bögre, kulcstartó, stb. Pedig gondoltuk, hogy kicsit olcsóbban megússzuk, ha holtszezonban veszünk ott pl. zászlót, s nem a futam hétvégéjén a pálya körül található árusoktól sok-sok pengőért, de nem jártunk sikkerel.
Ilyen boltot a Hungaroring Rt. a pálya főbejáratánál akart kialakítani, erről esetleg tudtok konkrétabbat?

Lilu

Előzmény: GeKKo_Junk (6384)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!