Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.07.13 0 0 1208
Miért nem kíván senki sem boldog névnapot a Knézynek?
Csülök Creative Commons License 1999.07.13 0 0 1207
Jean Todt azt mondta, a hátsó fékek mentek tönkre, de még nem tudják az okát. (Egy Ferrari mérnök szerint a fék felrakásakor hiba történhetett, és elment a fékolaj) /Nemzeti Sport/
Állítólag legkorábban augusztus 28.-án versenyezhet. Ez jól betesz az osztrák és a magyar versenynek! A német szervezőknek mákjuk van, ők már majdnem minden jegyet eladtak...
Sz Tamas Creative Commons License 1999.07.13 0 0 1206
..és a másidik Mika is. :o)
Szerintem is nagggggyon jó Salo pajtás. Ő talán egy olyan versenyző, aki bárki sokadikvonalbéli F-1-es versenyzőt le tud hagyni azonos kocsival. Tehát jól járna a Ferrari vele.
Tett ő mér szép dolgokat a Tyrellben is, anno pár éve.
Hajrá Salo! Hajrá Ferrari!

Sz Tamas

MacPhisto Creative Commons License 1999.07.13 0 0 1205
Akkor két lehetőség marad:Luca Badoer és Mika Salo.
Badoer ismeri az autót,valószínűleg jóban van Irvine-al,olasz.Viszont a csapat vb-hez az kéne,hogy DC-t ellensúlyozza.Erre imho nem képes.
Salo nagyon jó pilóta,idén a BARban már odatette magát,hajthatja az elismerés,hogy ne a második finn legyen.Én rá szavaznék.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1204
Korhazi agyabol beszelve Schumacher elmondta: elkepzelheto, hogy akar ket-harom honapig is ki lesz vonva a forgalombol, de most orul, hogy egyaltalan el.
"Az utobbi evek autoin tortent fejleszteseknek koszonhetem, hogy megusztam mindossze egy labtoressel" - mondta a nemet, akinek jelenleg egy 30 cm-es platinalemez van a jobb lababan. "Tisztaban vagyok vele, hogy ket-harom honapig nem versenyezhetek es belatom, hogy semmi eselyem sincs az idei vilagbajnoksag megnyeresere. De bizom benne, hogy meg az ideny vege elott F1-es Ferrarit fogok vezetni. Nem vagyok letorve. Jol erzem magam es meg most is elore tekintek."

Schumacher hozzatette, hogy felt, amikor az autoja egyenesen csuszott kifele a kavicsagyban tegnap Silverstone-ban. "Nagyon remiszto pillanat volt, mert eloszor tortent velem ilyen. Eloszor nem tudtam kiszallni az autobol es aggodtam a dolog miatt."
"Ketszer vagy haromszor lattam videon a balesetet es nem is volt olyan dramai."

Schumacher meg egy ejszakat a Northampton General Hospital-ben tolt felesegevel, Corinaval, aki tegnap este erkezett hozza. Baratai is meglatogattak ma: Jean Alesi es a regi rivalis Damon Hill.
Szinten nala jart Eddie Irvine, akinek Schumacher azt mondta, hogy most azzal a kihivassal kell szembeneznie, hogy biztositsa a Ferrari elso vilagbajnoki cimet 20 ev ota. Anikor kesobb megkerdeztek, azt mondta: "Uzenetem Eddie-nek - csak hajts erte."

Jean Alesi viszont beintett a Ferrarinak, igy azutan a het vege fele lesz dontes a helyettes szemelyerol.

And67 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1203
Nem igazán értem ezt a gázpedál-beragadásos teóriát. Ez ellen remekül lehet védekezni a kuplunggal. Vagy már nincs kuplung? Akkor miért vannak kuplunghiba miatti kiállások?

Szerintem Schumi egy picit kapkodott, nagyon hamar vissza akarta előzni Irvine-t, hogy üldözőbe vehesse a két McLarent. Csakhát jött a kanyar, nem az ideális íven, ráadásul a porosabb részén ment a pályának az ideális íven autózó Irvine-nál is gyorsabban. Az lett volna a furcsa, ha vészfékezés nélkül beveszi a kanyart. Lehet, hogy a hátsó fék is rontott az esélyein, de ha fog is a fék, talán csak arra lett volna elég, hogy ne száguldjon el keresztbe Irvine előtt, hanem összeütközzön a két Ferrari.

Gorcsev Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1202
Épp az előbb néztem meg újra az esetet: úgy láttam, hogy a jobb első kerék kezdett először csúszni, és annak a füstje miatt látszott úgy, mintha a bal hátsótól is jönne füst.
Előzmény: Gorcsev (1201)
Gorcsev Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1201
Nem neked, nyugi...
A reflexekről: igen, el tudom képzelni. Biztosra veszem, hogy sok dolog teljesen máshogy működik náluk, mint a "normális" embereknél. Különben az első kanyarban kiszállnának (mármint az egész buliból :))
Előzmény: PG23 (1200)
PG23 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1200
Gongolj bele, hogy 200-zal mész a fal felé. El bírod képzelni, hogy van annyi lélekjelenléte valakinek, hogy ne rántsa el a kormányt? Én tudom, hogy a pilóták nem egy hétköznapi emberek, de azt akkor sem bírom elképzelni, hogy a természetes reflexeit ennyire leküzdje valaki. A pördülésben lehet hogy igazad van, de akkor is...
Előzmény: Gorcsev (1197)
PG23 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1199
Ez a kedves "seggfej" megszólítás kinek szólt?
Előzmény: Gorcsev (1197)
Chris99 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1198
A kavicságy nem ad kellő biztonságot. Irvine és Coulhard is nyilatkozta, hogy a kavicságy megpördüléseknél (100kmh alatt) fogja meg az autót, de egy ilyen tempóval való kicsúszásnál még káros is lehet, mert a kavicson nem lehet kellően fékezni, az autó csak végigpattog a köveken és irányíthatatlanná válik.
Ezt egyébként megemlítették tegnap (Niki Lauda az RTL-en), hogy a biztonságosság érdekében a gumik mellett évek óta a kavicságy is téma. A megbeszéléseken rendszerint szóba jön, hogy jobb lenne, ha kavicságy helyett aszfalt lenne, mert kicsúszáskor megnövekedne a féktávolság, s ez a baleset is máshogy végződhetett volna.

CiaO
Chris

Előzmény: Gorcsev (1197)
Gorcsev Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1197
Gyerekek, könyörgöm!
Ha egyszer nem fog -rendesen- a hátsó fék, akkor persze, hogy utána állóra fékezi legalább az elsőket, és persze, hogy úgy látszik, mintha későn fékezne! Hiába fékez rendes időben, ha nem lassul úgy az autó, ahogy várta, óhatatlanul kicsúszik a féktávból... A reakcióidejük még nekik is >0 (ha nem is sokkal...)! A kavicságyon meg -ahogy így utólag gondolkozom a dolgon, szinte biztos vagyok benne- azért nem csinált semmit, mert akkora tempónál majdnem 100%, hogy ha kanyarodni próbál, megpördül az autó a hossztengelye körül, és lehet, hogy a sofőr fejjel csapódik bele a gumikba. Az meg sokkal rosszabb...

Ps. Ez a sok seggfej honnan a francból esett be hirtelen :-O ?

Degeczi Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1196
:-) Na de kerem!
De komolyan, ez a reszlet gyozott meg arrol, hogy valoban tortent vmi a kocsijaval (gondolom, a radioban nem mutattak ilyan kinagyitast). Addig en sem zartam ki a sajat hibajat. Az viszont tenyleg lathato volt, hogy beduhodott Irvine mogott.
Előzmény: blasted (1194)
Chris99 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1195
Damon Hill pedig bejelentette, hogy holnapig elsörözget, s kedden közli a sajtóval, hogy mit is talált ki jövőjével kapcsolatban.

Berényi János nyilatkozott az MTI-nek, hogy bár a koszovói háború befejeztével jól fogynak a Magyar Nagydíjra szóló jegyek, de Schumi kiesésével az ezidáig domináns német és olasz szurkolók lehet, hogy nem látogatnak piciny hazánkba, és megtorpanhat a jegyeladás, bár még mindig a Forma-1-et rendező országok között Magyarország a legolcsóbb.
Ez elég kellemetlen lenne, ki kellene találniuk valamit, hogy Schumi hiányzása ellenére idecsalogassák őket, milyen suta dolog lenne, ha üres lelátókat látna több százmillió néző. ( pl. a német Hockenheim-i rendező, aki már most arról nyilatkozott, hogy már csak 3.000 jegy van a pénztárakban, és hogy a Schumachert kedvelő nézők, szurkolók csalódása ne legyen akkora, megígérte, hogy ott lesz M.Schumacher a pályán.)

Kíváncsi vagyok, mit talál ki a Hungaroring-Osterman társulat.

CiaO
Chris

blasted Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1194
forgott neked a felirat.. az underwereden miko' csavartá' tegnap a tojlettra akko' he he
Előzmény: Degeczi (1166)
blasted Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1193
nem láttam hanem hallottam. egyébként meg ho' van az a degec, szoval király a nikked.
Előzmény: Degeczi (1192)
Degeczi Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1192
Es ezt mind a radioban lattad?
Előzmény: blasted (1191)
blasted Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1191
szerintem is volt muszaki hibája. a gumifal után.
Előzmény: az kicsi lucifer (1189)
az kicsi lucifer Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1190
JENŐ TE BAROM!
Ha ennyit lát mindig, mint közvetítés közben, akkor a mult héten leanyazták az utcán, de csak a jövő héten veszi észre, de úgy konstatálja, hogy gratuláltak neki a 2000-es olimpián alkotott közvetítéseiért, és meghívták edzőnek a Lakers-McLaren-Saab röplabdacsapatba.
KÖVETELEM, HOGY A MAGYAR KÖZVETíTÉSNÉL N-E L-E-G-Y-E-N KOMMENTÁTOR, RIPORTER, MEG ANYÁM..ASZA, CSAK AZ AUTÓK HANGJÁT AKAROM HALLANI!!!
az kicsi lucifer Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1189
Hi!

Schuminak biztos volt műszaki hibája. Attól függetlenul szerintem is egy nagyobb lehelletnyivel kesöbb fekezet, amiből mindenképp kavicságy is lehetett volna, de nem hat hét kihagyás.
Megjegyzem Lauda nem véletlenül mondta a gázpedál beragadását... Volt köze hasonlóhoz.
Mindenesetre kellemetlen, hogy egy ilyen történt, és én is sajnálom a Schumit.
múlt...

Jövő..?!
Irvine elött a lehetőség, hogy bizonyítson. Szerintem így töbre lesz képes. Márcsak a csapatbeli utasítások stílusváltása miatt is. Frentzennek szerintem nincs esélye VB-t nyerni. Kevés ahhoz az autója, és a McLarenek meg a Ferrarik még mindig az első négy (hibával együtt az első három) helyezések legesélyesebbikei mindegyik versenyen. A francia versenyből azért talán nem kéne általánosítani.

Üdv Lucifer

PG23 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1188
Sajna ezekkel a vakokkal ver minket a sors! Érdemes lenne németül (is) rendesen megtanulni, hogy normális F1 közvetítést hallhassunk. A Palik sem volt jó, idegesítő mindegyik. Én sem vallom magam nagy szakértőnek, de engem felháborít, amikor ennyire dilettáns ostoba ember beleszól olyan témába, amihez lövése sincs. És a Knézynek nem ez az első sportága. Ennyire nincs önkritikája szerencsétlennek? Szegény Paliknak meg mindíg az volt a témája, hogy Schumi felesége asszem Frentzen barátnője volt, és ezért ők külön versenyt vívnak.
Ráadásul egyiknek sem volt szeme a versenyhez. (Lsd.:1999-07-11 20:52:13-től).
Szerintem vizsgát kéne tenni a Jenőnek F1-ből. Én már tudom is az eredményt. Közvetítsen a Jenő csörgőlabdát!!!
Bocs, Fiúk, kicsit elragadtattam magam.
Degeczi Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1187
Oreg Hill: jo, az idei szereplesehez kepest nem volt rossz. Azonban ha nem esik ki Sch es Hakkinen meg pontot sem szerzett volna. Frentzen - mint mindig - edzesen is, versenyen is jobb volt. Kettejuk kozul vajon ki kap nagyobb fizetest?
Előzmény: Alexfux (1186)
Alexfux Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1186
Hi!!

Durva volt a tegnapi MS-zako. Nem hiszem, hogy vezetesi hiba lett volna, de lattunk mar a Schumi-tol csodakat. Nagyon remelem, hogy minel gyorsabban felepul, de a VB szerintem Neki eluszott. Azonban a Ferrarinek talan nem, mert az oreg Irvine verszemet fog kapni es mar bizonyitotta, hogy van olyan jo pilota, mint barmelyik Mclaren-es. Sajnalom az oreg Mikat is. Bosszanto lehetett igy kiesni. Eloszor azt hittem, hogy O adta fel de a Mclaren homepagejan mintha azt irtak volna, hogy parancsra allt ki.
Az oreg Hill-t pedig az a dublor helyettesitette, aki megnyerte annak idejen a VB-t.
Az Alesi szimpatikus, de nem nagyon szeret versenyt befejezni. Szerintem csak neha vannak jo pillanatai. De jo gyerek!
A Frentzen biztos pontja a Jordan csapatnak. Nem csinal nagy dolgokat a palyan, (vagy csak nem mutatjak!) de egyre kozelebb er a dobogohoz. Hajra!
Sziasztok!

alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1185
Forogtak azok a kerekek, de szerintem mar csak a kavicsagyon valo siklas kozben. Akkor meg nyilvan nem erdemes allora fekezni a kereket, mert a kovek konnyebben okoznak defektet ...

Alesi mester tenyleg jo otlet!

kutykurutty Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1184
En sem szerettem palikot, de az marhasagain legalabb rohogni lehetett, amit KJ muvel, az meg borzaszto...
Dobbenet az arcokon, merednek maguk ele...
X polgártárs Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1183
Polgártársak,
sajnos nekem kimaradt a futam, most gyűjthetem a képeket, vagy várhatom az év végi összefoglalókat :)
Schumachert a legfriisebb hír szerint a szeptemberi Monza-i futamra várják vissza, Ma Luca Badoer tesztel a Ferrarinál, később döntenek arról, hogy ő lesz e a versenypilóta. Mint - majdnem - minden rosszban van valami jó: Irvine elött +nyílt az út (csak az idegbeteg nyilatkozgatásait hagyná abba).
xpt

ui. Hill a saját szavaival élve "pár sör mellett" ma dönt az esetleges folytatásról.

Bugi bacsi Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1182
Semmi akadalya. Ezt Todt ba' a verseny utan mondta:
Szal Schumi balesetet a hatso fek meghibasodasa okozta. Most vizsgaljuk a problema okat. Schumi jobb laban eltort a sip- es a szarkapocs csont es jelen pillanatban operaljak a Northampton General Hospital-ban."
Azota ujabb hir, hogy az operacio problemamentes volt, Schumi holnap mar haza akar repulni. Elorelathatolag a Belga Nagydijon lathatjuk viszont ismet. Addig is gyors gyogyulast Neki.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1181
Forogtak azok a kerekek, de szerintem mar csak a kavicsagyon valo siklas kozben. Akkor meg nyilvan nem erdemes allora fekezni a kereket, mert a kovek konnyebben okoznak defektet ...

Alesi mester tenyleg jo otlet!

PG23 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1180
Bugi bacsi!

lefordítanád nekem emberi nyelvre! Sajnos nem bírok az angollal. Majd megtanulok ám, de addíg is...
Köszi

Előzmény: Bugi bacsi (1179)
Bugi bacsi Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1179
"Ferrari boss Jean Todt
said: "Michael Schumacher had an accident on
the opening lap because of a problem with
the rear brakes. We are investigating the
cause. He has broken the tibia and fibula of
the right leg and is currently undergoing an
operation in Northampton General Hospital."

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!