Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kumkum Creative Commons License 1999.06.28 0 0 986
Shumi 8 mp veszteseget a sebvalto blokkolasa idezte elo.
Előzmény: Degeczi (985)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.28 0 0 985
Meresz dolog ezt ilyen konnyen megallapitani. Autonkent, valasztott guminkent, palyaszakaszonkent valtozo, hogy mikor kezdodik el a vizenfutas. Ezt barki, barmilyen tapasztalt pilota is kifoghatja, ld. Alesi, vagy akar Schumacher, aki szinten meg kellett porduljon valahol, ha a 8 mp-es elonye hirtelen nulla lett. Ezek szerint ok sem tudnak esoben vezetni.
Előzmény: Halászkirály (984)
Halászkirály Creative Commons License 1999.06.28 0 0 984
Mondhattok bármit, Hakkinen esőben nem tud vezetni! A szombati időmérőn a felhőszakadásnak köszönhetően csapnivaló eredményt produkált és vasárnap, amikor hírtelen el kezdett ömleni az eső, teljesen visszaesett, majd hibát is követett el. Aztán, amikor a pálya ismét száradni kezdett, csak akkor kezdett megint nyomulni. Én Hakkinen hétvégi szereplését 'elégtelenre' minősítem!
Alesit viszont nagyon sajnálom. Pedig én borítékoltam neki egy dobogós helyezést...
Csülök Creative Commons License 1999.06.28 0 0 983
Ejtsünk azért pár szót Barichelloról is! Szerintem fantasztikus volt! A jóindulatúan is csak szerény képességűnek nevezhető Fordjával hosszú ideig tudta (teljesen sportszerű eszközökkel) megőrizni a helyét mind Hakkinen, mind Schumacher előtt, pedig mind a két menő teljes erővel próbálta megelőzni. Szép volt Rubens!
Azonkívül azt se felejtsük el megemlíteni, hogy Hakkinen verseny közben megelőzte Schumachert!
Kopasz Creative Commons License 1999.06.28 0 0 982
Hellóóóó!

Marha Jó verseny volt! Frentzen az, aki nagyon megérdemelte ezt a győzelmet! Ezzel nálam bejátszotta magát a legnagyobbak közé! Ahogy Jordan bá' örült, az a legszebb F1-es pillanatok özé tartozik. Amennyiben Schuminak tényleg az ötödik sebességben maradt a kocsija, akkor továbbra is minden elismerésem az övé. Mindjárt körülnézek az F1-es honlapokon. Már azt hittem, hogy kipukkant a fiú, bár amikor Ralf elment mellette a gyengécske Supertec motorral, akkor gondoltam, hogy valami gáz van a kocsival. A "szakértő" Knézy azt hiszem hogy néha-néha eltalálta, hogy éppen ki ül az éppen mutatott autóban, de ezek a találatok a hibahatáron belül voltak. -)))) A tegnapi közvetítése minősíthetetlen. Vissza Palikot, ennél még az is jobb!
Knézyék egyfolytában dicsőítették a Fr. TV közvetítést, de hogy-hogy nem, Schumacher hibáját valahogy nem sikerült megmutatni. Egyelőre ennyi.

Üdv: Kopasz

U.I.: Mika nagyot versenyzett!

kumkum Creative Commons License 1999.06.28 0 0 981
Szia!
Elso hozzaszolasom, vegre megtalaltam a forumot.!!!!:--))
Hak. azert nyomult olyan nagyon az utolso korokben, hogy biztonsagos mp.-eket rakjon mege es MS koze. Nem birta volna ki a vegeig( benzin). Helyszini tudositas szerint a MS sebessegvaltoja az 5-os fokozatban maradt, ezert nem tudott gyorsabban menni. Szerintem ez is szep teljesitmeny, hogy igy is pontot szerzett, hiszen a Pit Stop-nal 5-os fokozatbol inditotta a kocsit. De ez a teljesitmeny mar nem is elkepzelhetettlen nala. Maskulonben szerintem MS a legjobb, M-Merci kocsin verhetetlen lenne.
Előzmény: Mogorva (977)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.28 0 0 980
Ja, mellesleg nem arra céloztam, hogy Jordan úr keze lenne a dologban. Ecclestone a cirkusz-igazgató már gyanúsabb...
Előzmény: feri9 (978)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.28 0 0 979
Na, ja... és a jövő évi fracia nagydíjnak otthont adó pályát megvenni szőrőstől-bőrőstől mennyibe kerül? Merthogy, ha jól tudom B. Ecclestone éppen ezt tette.
Mellesleg szinte teljhatalmú a forma-1 terén...

Nekem akkor is gyanús, így másodszor visszanézve a dolog. :)

Előzmény: feri9 (978)
feri9 Creative Commons License 1999.06.28 0 0 978
Hőőő ... ez aztán a conspiracy theory ... bocs, de szerintem megvolt az oka, még ha mi nem is láttuk. Szerinted mennyi pénzbe kerülne megvenni egy ilyen dolgot?
Előzmény: Mogorva (977)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.28 0 0 977
Na, akkor azt magyarázza meg nekem valaki, miért is kellett nyolc (!) kőrrel a futam vége előtt az élen haladó két kocsinak kimenni egy merőben felesleges kerékcserére??
Különösen furcsa ez Hakkinen esetében, hiszen ekkorra jó 15 másodpercre vezetett a mezőny előtt. Ha azt a nyolc kört már ha körönként 2 másodperccel lassabban teszi meg, akkor is nyerő...

Lehet, hogy én vagyok skizofrén, de az a határozott érzésem, valaki mozgatja a figurákat a háttérben, hogy meglegyen a cirkusz a népnek. Hülyeség?

Degeczi Creative Commons License 1999.06.27 0 0 976
A tavalyi utolso futamra gondoltam. Akkor az elso pontszerzo helyezettig valoban mindenki felreallt az utolso helyrol indulo Sch elol - senki nem merte magara vallalni, hogy ot hibaztassak a cim elveszteseert.
Most ugy remlik elfekezte magat Frentzen.
Előzmény: feri9 (974)
feri9 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 975
Bocs, azt hiszem Eddy inkább Eddie ... mondtam már nagyobb marhaságot is, ezt most nézzétek el.
Előzmény: feri9 (974)
feri9 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 974
Eddy Jordan arca egy tanulmány volt, amikor Frenc szélesre tárta az ajtót Sch előtt ... Tényleg zseniális :) ez a Schumi gyerek, hogy ott befért, alig volt három autó széles a helye, és még az ideális ívről se kellett lejönnie.
Sch tényleg jól előz, de ehhez vastagon hozzájön az is, hogy mindenki tudja, milyen erőszakos, és inkább elengedik, csak ne lökje őket ki a pályáról.
Előzmény: Degeczi (973)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.27 0 0 973
Schumacher autojan tenyleg kormanyt csereltek.

Frentzen-nek sokat segitett a Safety Car: azt mondta, a tankolas utan a nehez autot alig tudta palyan tartani.

Tenyleg rohejes helyzet: ha Hakkinen elozi vegig a mezonyt, az nudli, gyenge versenyzok, jobb a kocsija, es kben is doppingol. Ha Schumacher teszi ugyanezt az zsenialitas, meg akkor is ha lathatoan felreallnak az utjabol. Orvosi eset, ha vki ennyire elfogult.

Kben az iden egyertelmuen a legjobb verseny volt.

Degeczi Creative Commons License 1999.06.27 0 0 972
Coulthard nem hajtotta szet a motorjat - a generatora keszult ki.
Előzmény: Mogorva (905)
Laca_ Creative Commons License 1999.06.27 0 0 971
Bocs! Veszző egyet jobbra lép....
Előzmény: Laca_ (970)
Laca_ Creative Commons License 1999.06.27 0 0 970
"Az pedig, hogy Mika hányat elözött.. na ja, kiket?"
Nézd már, meg hogy mondjuk MS hol volt! Csak nem az előzöttek között?! Hm.....
Előzmény: rOver (963)
feri9 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 969
Akkor jó :)
Meg még valami nemKlátja hülyeségéről Hillel kapcsolatban: szerintem nem igaz, hogy azért nem "hajt" annyira, mert félti magát. Itt tényleg arról van szó, hogy nem elég jó az autó; ha lenne olyan jó, mint a legjobbaké, de nem merne vele menni, akkor a kvalifikációban mindig sokkal előrébb lenne, mert azt azért senki ne mondja, hogy egy-két gyors edzéskört sem mer megkockáztatni. Szerintem egyébként bárkire vonatkoztatva is hülyeség ez a félelem-dolog: ha már egyszer beülnek, akkor nyilván nem félhetnek - és azt hiszem, mindegyikük szeret versenyezni, és rendesen elkapja őket a dolog szele (néha egy nyolcadik helyért ölik egymást egy körrel a vége előtt), tehát szinte kizárt, hogy arra gondol, hogy akkor most inkább lassabban veszem ezt a kanyart, mert ki tudja ... Könyörgöm, ezek profik! És amikor a körülmények kedveznek nekik, akkor azért rendesen odateszik magukat a gyengébb autóval is (gondoljunk tavalyra, Hill).
Előzmény: rOver (967)
konor_ Creative Commons License 1999.06.27 0 0 968
Hali!
Szerintem sem csereltek kormanyt, csaqk akartak...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 967
Szerintem mi egyetertunk csak nem tudjuk ;)
De nehogy ugy maradjon meg valakiben hogy en ezt komolyan gondoltam. Mindenki aki ugy gondolta, hogy ezt Schumacher iranti tiszteletebol mondtam az tevedett
Előzmény: feri9 (965)
Mézga Géza Creative Commons License 1999.06.27 0 0 966
Schuminál biztosan kormányt cseréltek, a lassításnál (valamelyik hiradóban)láttam. Közvetlenül az után, hogy beállt a boxba. Nekem így tünt, hogy valami komoly eletronikai gondja lehetett, ezt próbálták a kormánycserével orvosolni. Nem sok sikerrel. A Frenczen csak egyszer állt ki kereket cserélni, közvetlenül az esô elején, ezzel lett elsô.
feri9 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 965
Elnézést, de most már nem tudom megállni, hogy hozzá ne szóljak, olyan sokadszor hangzik el valamilyen formában:
ennyivel jobb autók ellen
Mármint hogy Sch-nak kell küzdenie a jobb autók ellen. Hol támasztják ezt alá a tények? Tavaly, amikor örültek Hakkinnenék, ha végigment alattuk a kocsi a versenyen? Vagy az idén, amikor sorozatos technikai gondjaik voltak/vannak? Mert a végsebesség pl. akkora különbségeket nem mutat, és mint többször is hallottuk, egyes mérések szerint a Ferrari motorja erősebb! Tudom, hogy nem ez az egyetlen szempont egy autó megítélésénél, de szerintem nem tudunk független és megbízható adatokat beszerezni, csak a versenyen látottakra támaszkodhatunk, abból pedig csak annyi állapítható meg objektíven, hogy kinek hányszor hal meg az autója - bár még az is kérdés, hogy mennyire hibáztatható a vezető, ha esetleg széthajtja maga alatt ... Szóval, szerintem a mindenkori legjobb autók között szinte lehetetlen különbséget tennünk - és talán még a csapatok sem tudják az igazat, mert nem nagyon osztják meg egymással a számítógépeik adatbázisait, amennyire tudom ...
Előzmény: rOver (963)
Gorcsev Creative Commons License 1999.06.27 0 0 964
Én úgy láttam, végül nem cseréltek kormányt. Az pedig, hogy Mika hányat elözött.. na ja, kiket? És ki vert a mezönyre megint 1/2-1 mp-et körönként (miután kiment a SC)? Azt meg nem láttam pontosan, hogy amikor RB-t lelépte, utána 1 vagy 2 körrel volt 4,5 mp elönye... Az igaz, hogy a Suminak is vannak hibái, nem mondja senki, hogy nincsenek (meg lehet keresni, miket irtam rola tavaJ, bár idén hál'istennek jobban türtözteti magát), de az tény, hogy ha nem ideálisak a körülmények Mikának (száraz pálya, jó gép), akkor MS ronggyá veri. Meg mindenki mást is. Kíváncsian várom az új Ferrari-motort... Mellesleg én nem fakadok sírva, ha nem MS nyer, mindenki megérdemli a gyözelmet, aki jól megy, nem hebehurgya/eröszakos, pl. most HHF is. (Megj.: bár _elsösorban_ valóban MS-nek szurkolok, az "MS mester" az csak poén akar lenni :) ). Viszont az megintcsak igaz, amit... (ki is ?) írt, hogy egyre jobban emlékeztet Prostra meg Laudára, akik a vezetéstechnikai tudásuk mellett taktikával, türelemmel lettek sok*os bajnokok. Remélem, ez a stílusa megmarad, mert imho idén már "kijárna" neki a VB-cím. De ha nem, hát nem :)))
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 963
Jol van masodjara osszejott neki. Na persze csak gratulalni tudok Schumchernek, hogy ennyi tehnikai problemaval, ennyivel jobb autok ellen, ilyen jol tartotta magat. A negyedik hely is majdnem osszejott neki. De hat ez a franya tehnika.
De azewrt, hogy legyen valami amiben egyetertunk, szerintem is hulye ez a Knezy. Javaslom, hogy a Hungaroringnel epitsenek Forma1-riporter muzeumot. ;)
Előzmény: Gorcsev (949)
kzolee Creative Commons License 1999.06.27 0 0 962
KNEZI MONNYON LE!!!

Hat, emberek, ez nem semmi! Sajna csak videon lattam, mert epp az A-s jogsimmal vagyok elfoglalva, de ez valami nagyon jo kis verseny volt. Azt nem ertem Schumi miert kapott cca. fel percet a kerekcsere utan, mig Hakkinen nem, biztosan nem mutattak vmit. Az Irvine gyerek pedig egyre jobb lesz. Kar, hogy a vegen Schumi nem engedte az occse utan eredni. Ha jovore kap egy gyilkos gepet, meg esetleg a Barrichello fiu is, akkor naggggyon jo szezon lesz. Bar en tovabbra is a Ferrarinak szurkolok, mint mindig, fuggetlenul attol, ki(k) a pilotajuk(ik). Azert a tervezoi VB cimet nekik josolom.
Az viszont teccett, mikor a Knezi Bunko Jeno megjegyezte, hogy ezek a mercik hu de megbizhatoak. Miutan kiesett Coulthardt... Meg az ev elejen se voltak valami nagyok. Irjunk ki nepszavazast, hogy
KNEZI MONNYON LE!!!

Vagy szoljunk az indexnek, hogy legyen mar ez a het szavazasa, hogy
KNEZI MONNYON LE!!!

Palik jojjon vissza, es
KNEZI MONNYON LE!!! ;-)

az kicsi lucifer Creative Commons License 1999.06.27 0 0 961
Sziasztok!

Schumi autójának baja volt. Különben nem ment volna olyan lassan. Nem szokott lassan menni, ha minden rendben van. Szóval a Hakkinen mellett szólók melléfogtak most. Attól függetlenül Hakkinen jó pilóta, de ebből a versenyből semmi sem utal arra, hogy jobb lenne mint Schumi. (Sőt: Schumi leggyorsabb köre nagyobb esőben közel ugyanolyan volt mint Hakkinené kevésbé esős pályán)
Frentzen jól ment. Érdekes jelenet volt mikor a váltója hülyült.
Knézy-ről: annyira okosakat mond és tanácsol, hogy kifizettetem vele a tévékészüléket amiből gyújtóst csinálok.

Üdv

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 960
Nana! Hiba lenne Schumachert leírni! Egyszerűen ma ennyire futotta a Ferrari-Schumi páros. Volt és lesz ez még jobb is.
weirdo Creative Commons License 1999.06.27 0 0 959
Udv!
Megint no comment, minden mondatod telitalálat, jóban leszünk!
Szia
weirdo
Előzmény: Hermit (956)
Fidusz Creative Commons License 1999.06.27 0 0 958
Tök jó volt a verseny! Granulálok Frentzennek, Mika jó szereplésének is örülök - kár, hogy a kerékcsere után nem ért vissza időben... :(
Jószurkolátskívánokjenő viszont minden eddigit alulmúlt... MONDJoN LE!
Hermit Creative Commons License 1999.06.27 0 0 957
Szia Gorcsev

Nezd ha azt nezed, hogy H a kipordulessel is messze ms elott vegzett, akkor lathatod, hogy nem igazan illo mesternek titulalnod.
Elismerem, hogy volt a versenynek egy része amikor jobb volt mint H de a verseny elején S egyetlen autot sem elozott le H pedig mennyit is talan 13 helyet jott elorebb
Bye

Előzmény: Gorcsev (953)
Hermit Creative Commons License 1999.06.27 0 0 956
Udv weirdo

Ha nem vetted volna eszre nem en allitottam, hogy esomeno, en csak ideztem.
Szerintem az igazi esomeno koze tartozik meg Fisichella, Barichello es Alesi is, akit nagyon sajnalok, hogy kiesett.
De igazad van a Knezyt ki kellene rugni. Pedig azt hittem az idomero alatt, hogy kezd elfogadhatova valni, de hiu abrand maradt.
Abban is egyetertek veled, amit Sennarol irtal.
Velemenyem szerint Prost volt az akit a "legemberibb" nagymenonek lehetne nevezni.

Előzmény: weirdo (954)
weirdo Creative Commons License 1999.06.27 0 0 955
Most nézem, micsoda indulatok vannak itt, meg csúnya szavak is, nem semmi....
Meg ezek a nick-ek, anyám, tiszta nihil
weirdo Creative Commons License 1999.06.27 0 0 954
Sziasztok!
Nem tudom, ki hogy van vele, de ideje lenne ha a "cipész"-szel kapcsolatban nem az jutna mindenkinek az eszébe, hogy ő a világ jelenlegi legnagyobb pilótája, hanem időnként beugranának a kapitális hibái, szemétkedései is... Nem csak az alapján kell valakit megítélni, hogy milyen gyorsan mer menni, Senna is gyors volt, de magán kívül senki sem érdekelte, esetleg isten, most egy bajnokságban versenyeznek...
A másik: Knézy Jenő mondjon le!!! Ha valaki azt mondja egy pilótáról (Hill), hogy ideje lenne év közben abbahagynia és átadnia a kormányt másnak, akkor no comment, ez egy barom!!!!
Tényleg jó verseny volt, Irvine pedig egy nyúl, hogy nem nyomta le S-t.
Gorcsevnek: mindegy ki bénázott, a Ferrari nyerni jött, és hát asszem kicserélték a kormányt, nem?
Hermitnek: esőmenő? Segítek, Coulthard a 4. helyre kvalifikálta magát, ő volt az esőmenő.
Gorcsev Creative Commons License 1999.06.27 0 0 953
Hmmm... Kisbarátom, te láttad is a versenyt, vagy csak nézted? MS mester a futam középső részében úgy ette a többieket, mint mi a vajaskenyeret reggelire... A kiállás után került bajba, hogy miért, azt nemtom... Én azt hittem, rossz gumit raktak föl (túl "vizeset"), aztán a végén hallottam vmi tech. gondról...
Előzmény: Hermit (952)
Hermit Creative Commons License 1999.06.27 0 0 952
Üdv mindenkinek!

Nem tudom ki, hogy van vele, de ez már igazi F1-es verseny volt, Ebben az évben idáig a legjobb.
Ha valaki még egyszer azt allitja, hogy HAKKINEN nem az egyik legjobb pilóta az többé ne vegyen a kezébe billentyuzetet.
Schumi imadoknak azt uzenem, hogy S allitolag esomeno most megis ugy lemaradt mint a ...
Pedig itt nem lehet rafogni a loerokulonbsgre meg a tobbire.
Apropo tudja valaki, hogy mi tortént Coulthard kocsijaval?

Bye

Seamus Creative Commons License 1999.06.27 0 0 951
Kuuuuuúúúllllll!!!!

Ne ez az!!! má' azt hittem h többet soha nem látok normális forma 1-et. amikor a kis schumi lenyomta a nagyot egyedül üvöltöttem a lakásban. Sajnos szegény Eddie-re rászóltak h nem errôl szól a szerzôdés. de lesz ez még másképp is. Frentzen meg úgy egyébként honnan került elô? azelôtt a nevét sem hallottam, aztán eccer csak amikor a speaker az ír tv-ben kezdett üvölteni h Irish car leading the race, rájöttem h mi folyik. az utolsó körökben a két speaker sztereóban imádkozott.

Gorcsev Creative Commons License 1999.06.27 0 0 950
Mi történt a nagysumival? Anya elüldözött a tévétől :((( Annyit még hallottam, hogy a Lauda vmi kormánykerékhibát emlegetett. Tud vki többet?
Gorcsev Creative Commons License 1999.06.27 0 0 949
Szerintem nemcsak a Knézy néz másik versenyt...
Előzmény: rOver (931)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 948
Na legyen...

Frentzen
Hakkinen
Barrichello
RALPH Schumacher
Michael Schumacher
Eddie Irvine!

Előzmény: Mogorva (947)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 947
Na, ezzel asszem megvolt az ÉV FUTAMA!
Frentzen egy kerékcserével nyert, Hakkinen a második!!!
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.27 0 0 946
Na egy első hatot, ha lehetne...ugye cipászmentes :)
xpt
Előzmény: Mogorva (945)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 945
Hakkinen kerékcsere bejáccott!!

Frentzen NYERT!!!

Előzmény: X polgártárs (943)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 944
Menten betojok!!! Ralph Schumi megelőzte M. Schumit!!!!!!!!!!!!!
Sőt!! Irvine is majdnem legyalázta!!
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.27 0 0 943
Kicsit bővebben, ha lehetne...:)
Előzmény: Mogorva (941)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 942
1.Frentzen
2.Hakkinen
3.Barichello
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 941
Frentzen az első jelenleg!!!!
Hakkinen
Barrichello
Schumi
Előzmény: Mogorva (939)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.27 0 0 940
danke Mogorva polgártárs,
nagyon szép sorrend, maradjon így! Több kerékcsere lesz még?
xpt
Előzmény: Mogorva (939)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 939
10 körrel a vége előtt:

Hakkinen
Barrichello
Frentzen
M.Schumacher eggyelőre közel 20 másodperc hátránnyal Hakkinentől

X polgártárs Creative Commons License 1999.06.27 0 0 938
Mogorva, többiek :
valaki egy körülbelüli állást plííz!
xpt
Előzmény: Mogorva (937)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 937
Vajon bírja Hakkinen ezt a tempót ezekkel a gumikkal még 12 körön át??
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 936
Hakkinen megin megőrűlt..
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 935
Jo volt ez a Hakkinen Frentzen parharc. Frentzen a maga reszerol letolta volna Hakkinent a palyarol. Egyertelmuen az idei ev legjobb versenye.
Kimennek vajon meg a tobbiek?
Csokis2 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 934
Itt nem szaroznak sokaig egy kormanyvaltassal. Nalunk vagy harom honap. :-)))
Csokis
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 933
Háát... Schumacher is eldobott 6 másodpercet, akárcsak Hakkinen az előbb...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 932
Ez mi volt? Utolertek Schumachert
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 931
Ugyes fiu ez a Barichello. Hogy megszivatta Schumachert az elozo korben! Orom volt nezni.
Előzmény: Mogorva (929)
Csokis2 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 930
Mi volt? Ki kellett mennem a szobabol dolgozni. :-(
Előzmény: Mogorva (928)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 929
Barrichellonak se világít a hátsó fény...

Mi van itt?

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 928
Hakkinen megszívatta magát... :(
Csokis2 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 927
Es mit hasznal? Mert biztos nem sikositott. :-)
Csokis
Előzmény: Mogorva (924)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 926
Ooooo... Hakkinen kocsiján nem világít a zárófény!!!!
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 925
Na!!! Elkéne mán engedni őket, aztán haddszójjon!
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 924
Hogy JÓ VOLT-E????
Ha csak annyit mondok, hogy Hakkinen a 14.-ig helyről indulva végig előzgette a mezőnyt. A dodzsembajnokunk szerint doppingol... Hááát az, ahogy végigelőzgette, Schumachert, Alesit... mindenesetre gyanús... :))
Előzmény: Csokis2 (922)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 923
Volt jo is. De knezy nekem is az idegeimre megy. Ugyhogy atettem az RTL-re. Pedig nem is tudok nemetul ;)
Meg kb. 40 kor. Vajon mindet a Safety Car mogott fogjak megtenni?
Előzmény: Csokis2 (922)
Csokis2 Creative Commons License 1999.06.27 0 0 922
Most kapcsoltam be, de ez a Knezy tok hulye. Kozli, hogy fantasztikus a verseny, kozben meg safety car + eppen a 823. autot rakjak a zuzdaba.
Vagy volt jo is?
Csokis
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 921
Miert kellet leallitani? Tavaj Spaban ennel durvabbat is engedtek. Tessek szepen elengedni oket
QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 920
Ennyi

Jon a Safety car

Ba! Alesi is kinn

QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 919
Remelem nem jan megbizhato az a MCLaren.
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 918
Ezt hallottatok?

Megbizhatosag szepontjabol a McLareneknek nincs parjuk a mezonyben

Ezt levonnam a fizetesebol. Na jon az eso

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 917
Esik! Jöhet Schumacher...
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 916
Na ne mááá... Anyukádat Hakkinennek hívják??? Húúú de jó neked!
Előzmény: QrvaHakkinen (913)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 915
Ez meleg volt. De megvan.
2.Hakkinen
3.Alesi
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 914
Húúúúúúú!!!!!! Hakkinen!!!!

Alesi...

QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 913
Schumi alszik?????/
QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 912
Meddig tart Hakkinen autoja????
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 911
Nana... tessék csak szépen kiolvasni az iróniát a szövegből! :))

Csak nehogy korán örüljünk

Előzmény: rOver (908)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 910
Jo az a kanyar.
Sajnalom szegeny Coulthardot, nagyon szepen ment
Előzmény: Mogorva (909)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 909
Na, Frentzen is megvolt... jöhet Alesi...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 908
Hakkinen ugye nem tudja megelőzni Schumit :)

Ez nayon nem jott be. Szerintem Schumachernek motorcsonak versenyzonek kene mennie, mert csak esos versenyeken van eselye ;)

Előzmény: Mogorva (905)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 907
Most jön szegény Frentzen...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 906
McLarenek eddig nagyon kitesznek magukert.
Hakkinen 14.>6. (mar otodik)
Coulthard 4.>1.

Ferrarik nem igazan strapaljak magukat. Ugy tunik Irvine elegedett a 17.helyevel, de ahogy en ot ismerem azt senkinek nem fogja atadni.
A ferrarikat mar az eso sem fogja megmenteni. Coulthardnak sajnos vege, ezek a McLarenek meg nem tokeletesek. Akkor hajra Hakkinen

Előzmény: alejandro_magno (901)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 905
Ne, erről ennyit... :)
Hakkinen ugye nem tudja megelőzni Schumit :)

Na, Coulthard széthajtotta a vasat..

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 904
Na, majdnem!!!

De ciki lesz...

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 903
Hakkinen mindjárt megelőzi Schumit!!!

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 902
Knézy Te BAROM ÁLLAT!!!!!!!
Te melyik futamot nézed TE IDIÓTA BAROM??? Mennyémáanyádba!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.27 0 0 901
Sziasztok!

A tegnapi F3000 óta megint esett, de a warm-up elejétol már nem sok vízutánpótlás volt.
Mindenki körözött, de nem egyforma (esos, intermediate, vagy neaggyisten száraz beállításokkal). Stewarték pl. arra tippelnek, hogy a vizes pálya a verseny során ma is fel fog száradni, így aztán nekik komprimusszumos beállításaik vannak. (Látszik is az eredményiken.)
SZVSZ rengeteg elozési kísérletet és koccanást, de foleg kifutást ígér a futam. Érdekes volt tegnap látni, hogy a záporok annyira leverték a biztonsági sóderágyak kavicsát, hogy a kifutások nagy része megtorlatlan maradt, vagyis az F3000-esek nagy része szépen visszakocogott a pályára és folytatta a homokozás, vagy funyírás után.
Barrichello végre 6 év után nyerhetne egyet és akkor valószínuleg Hakkinen és Mansell mintájára megtáltosodna, Coulthard most megmutathatja, hogy jobb Hakkinennél, Irvine meg csinálhatja a fesztivált, mint két hete, MSch szeretne egy ötödik gyozelmet itt, de nagyon, Panis az F1-ben maradásért, Alesi pedig azért hajt, hogy jövore egy versenyképes autóba üljön: eddig kifogta, mindig akkor került egy csapathoz, amikor az hullámvölgyben volt (Ferrari, Benetton, Sauber).
Ralf Schumacher meg egyszeruen, minden nyomás nélkül csak jól megy és akár a sötét ló is lehet a futamon ...

01 David Coulthard McLaren 1:32,091 13
02 Eddie Irvine Ferrari 1:32,111 15
03 Michael Schumacher Ferrari 1:32,449 12
04 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:32,621 16
05 Ralf Schumacher Williams 1:33,465 12
06 Mika Hakkinen McLaren 1:33,613 11
07 Olivier Panis Prost 1:34,003 13
08 Jean Alesi Sauber 1:34,022 12
09 Rubens Barrichello Stewart 1:34,355 13
10 Jarno Trulli Prost 1:34,478 14
11 Giancarlo Fisichella Benetton 1:34,892 12
12 Johnny Herbert Stewart 1:34,924 11
13 Jacques Villeneuve BAR 1:34,951 12
14 Alexander Wurz Benetton 1:35,099 13
15 Damon Hill Jordan 1:35,484 12
16 Pedro Diniz Sauber 1:35,611 13
17 Toranusuka Takagi Arrows 1:36,830 11
18 Alessandro Zanardi Williams 1:37,288 14
19 Ricardo Zonta BAR 1:37,415 12
20 Luca Badoer Minardi 1:38,415 13
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:38,636 10
22 Marc Gene Minardi 1:38,824 12

Fec Creative Commons License 1999.06.26 0 0 900
Na gyerekek, holnap jo kis verseny lesz :))) maraligvarom
shika Creative Commons License 1999.06.26 0 0 899
Milyen kapkodás volt az utolsó 10 percben!Apáám!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.26 0 0 898
Aki korán kel, az nyer!
Szakadt. Alesi, Barrichello, Panis és Trulli kezdéskor kiúsztattak, de a többieknek az autói még össze se voltak egészen rakva ...
Alesi rögtön megúszott, de azután Barrichellonak eszébe jutott, hogy o esomeno és le is nyomta a franciát, aki ugyan visszavágott, de Rubens nem hagyta magát. 5-6 kör után a pálya elcsendesült és a nézok látványos esokollekcióiban gyönyörködhettünk, meg néhány lassított látványfelvételben.
A többi spekuláns a második félórában próbált repülo kört futni, de akkor már szinte állandóan 15-20 motorcsónak repesztett a pályán, úgyhogy Barrichello csak vigyorgott a két méter magas esofüggönyön...
A Pionírok közül az indiszponált Trullit lenyomták egy páran a Lusták legjobbjai, de a mai nagy hármas Barrichello, Alesi és Panis nem kellett, hogy igazán aggódjon.

Látom, a Forma 3000-es versenyen, hogy szárad a pálya ...

Előzmény: X polgártárs (897)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.26 0 0 897
alejandro és a többi polgártársam,
sajnos nem láttam az edzést, mi történt?
Nagyon brutális köridő eltérések vannak (utána néztem, nem hittem el...), eső volt?
Irvine 17., Hill DNQ???? uramisten!
xpt
Előzmény: alejandro_magno (896)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.26 0 0 896
Sziasztok Sztrovacsekok!

Na, megvan az év második meglepetése:

01 Rubens Barrichello Stewart 1:38,441 05
02 Jean Alesi Sauber 1:38,881 06
03 Olivier Panis Prost 1:40,400 05
04 David Coulthard McLaren 1:40,403 11
05 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:40,690 10
06 Michael Schumacher Ferrari 1:41,127 10
07 Giancarlo Fisichella Benetton 1:41,825 09
08 Jarno Trulli Prost 1:42,096 08
09 Johnny Herbert Stewart 1:42,199 07
10 Ricardo Zonta BAR 1:42,228 09
11 Pedro Diniz Sauber 1:42,942 08
12 Jacques Villeneuve BAR 1:43,748 10
13 Alexander Wurz Benetton 1:44,319 10
14 Mika Hakkinen McLaren 1:44,368 08
15 Alessandro Zanardi Williams 1:44,912 11
16 Ralf Schumacher Williams 1:45,189 09
17 Eddie Irvine Ferrari 1:45,218 07
107% time 1:45,331
18 Damon Hill Jordan 1:45,334 10
19 Marc Gene Minardi 1:46,324 10
20 Luca Badoer Minardi 1:46,784 08
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:48,215 09
22 Toranusuka Takagi Arrows 1:48,322 10

© 1999 Fédération Internationale de l'Automobile
2, chemin de Blandonnet, 1215 Genčve 15 Aéroport - Suisse

Azt hiszem, MSch-nek a boxban kell eloznie, az elotte lévok az egyetlen gyozelmi esélyes versenyükön a büdös életben el nem engedik ...
Hakkinen meg nem létezik, hogy karambol nélkül megússza ...
Érdekes lesz, mért nincs minden második versenyen eso?!?

fczigony Creative Commons License 1999.06.26 0 0 895
Nem tom hallotátok-e,de az F-1-ben is megkezdődött a dopping elleni harc.Börni fiú biztos fülest kapott ugyanis tegnap hat pilótát köteleztek doppingtesztre,köztük ott volt Schumi csatlósa Örvi boy is.Én speciel csak heki fiúról hinném el a doppingot...
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.26 0 0 894
Gyere elore te Topic, mert megesz az a bizonyos "masik", aki ujabb :-)))

Mi ujsag az edzesekrol???

Chris99 Creative Commons License 1999.06.24 0 0 893
Jó reggelt!

Tényleg egy kicsit álmosítóan hatnak ezek a napok.

Jó látni, hogy ott vagyunk a 2000-es naptárban, bár 2001-ig szól a jelenlegi szerződésünk.
Még 50 nap van hátra a Hungaroringen kezdődő szabadedzések elkezdéséig! Mindjárt itt lesz, s addig is jövő héten GT verseny!

Most olvastam, hogy a következő héten Silverstone-ban három Jordan autóban, három pilóta fog tesztelni: H-H.Frentzen, D.Hill és a korábban Minardis pilóta S.Nakano.
Sejtések szerint (Ecclestone felszólítására) már korábban távozik D. Hill (talán az Angol Nagydíj után), akinek a helyére kerülne a japán pilóta (nem véletlenül - hiszen a csapat támogatója a Mugen Honda) Frentzen mellé a maradék idényben.
2000-ben Hill helyére kerülő esélyes pilóták neve még nem publikus, de mint már ismeretes, Irvine az egyik lehetséges név (a Jordannél kezdte F1-es pályafutását), a múlt héten jött hírek szerint a másik számításba vehető pilóta Alesi (aki szintén ismerősként menne vissza, hiszen 89-ben a Jordan csapattal nyerte meg a F3000-es bajnoki címet).

(50 nap)
CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (892)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.24 0 0 892
Ahoj!

Hogy egy kicsit a távolabbi jövőbe is nézzünk, az AtlasF1-ről itt van a 2000. évi előzetes versenynaptár:

20/02 - GP of Malaysia (Kuala Lumpur)
05/03 - GP of Australia (Melbourne)
19/03 - GP of Brazil (Sao Paulo)
09/04 - GP of San Marino (Imola)
23/04 - GP of Spain (Barcelona)
07/05 - GP of France (Magny-Cours)
21/05 - GP of Europe (Nurburgring)
04/06 - GP of Monaco (Monaco)
18/06 - GP of Canada (Montreal)
02/07 - GP of Great Britain (Silverstone)
16/07 - GP of Austria (Spielberg)
30/07 - GP of Germany (Hockenheim)
13/08 - GP of Hungary (Budapest)
27/08 - GP of Belgium (Spa Francorchamps)
10/09 - GP of Italy (Monza)
24/09 - GP of The United States (Indianapolis)
08/10 - GP of Japan (Suzuka)

Ébresztő! Honapután már időmérő!

Üdv: Kopasz

Cloud Creative Commons License 1999.06.22 0 0 891
Hello mindenkinek!

Most találtam tegnap jegyeztek be egy holland F1-es pályát.
A ferrari uj motorja meglehetosen megbizhatatlna ezert valoszinuleg csak a brit nagydijon hasznaljak.

nohab Creative Commons License 1999.06.21 0 0 890
Halászkirály!

Igen. De nem _egészen_ úgy volt, ahogy azt a magyar királyi és nem királyi TV állította. Szóval, egy német vállalkozónak van egy AGS kocsija, talán JH 22-es (Tarquini és Dalmas hajtották, Ted Lapidus és kérdőjelek voltak az oldalán anno). Bárki, aki leperkál egy bizonyos összeget, kipróbálhatja a fíilinget. Na, vagy Antal Krisztián, vagy egy szponzor leperkálta a pénzt (talán 10e DEM), így mehetett pár kört az autóval. Engem persze egy cseppet sem lepett meg a hazai média híre, miszerint egy F-1-es csapat meghívta tesztelésre...

013

Előzmény: Halászkirály (887)
Cloud Creative Commons License 1999.06.21 0 0 889
Udv alejandro_magno

Alan Jenkins a Prosthoz szerzodik mint Technikai igazgató.
David Coulthard azt nyilatkozta meg o is lehet világbajnok az iden.

Előzmény: alejandro_magno (880)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 888
Nemzeti Sport január 2-i számában van utoljára megemlítve:

Autósport: Ellentmondásos év után
Amerika visszavár!

Antal Krisztian, a Denim Racing Team gyorsasagi autoversenyzoje nagy faba vagta a fejszejet. Ugy dontott, nem elegszik meg a hazai sikerekkel, inkabb uj celokat, uj kihivasokat keres maganak. A lehetoseg - mint megannyi mas sportolo szamara - Amerikaban kinalkozott. S ha mar kinalkozott, a fiatal versenyzo meg is ragadta.

Persze korai lenne meg sikertortenetrol beszelni (bar remelhetoleg hamarosan ennek az ideje is eljon), hiszen az ilyen es ehhez hasonlo iranyvaltasok nem tortenhetnek meg siman, buktatok nelkul. Am most ugy
tűnik, az akadalyok lassan elharulnak, a tobbi pedig mar csak a pilota tehetsegen mulik. Bizakodva tekint a jovobe, s az elmult - talan kisse ellentmondasos - esztendot is pozitivan ertekeli.

- Nyugodtan mondhatom, hogy jól sikerült az elmúlt évem. Persze minden csak nézôpont kérdése, attól függ, ki mit tart sikernek.

+ Ezek szerint ezt nem lehet egyértelműen megítélni?

- Az a helyzet, hogy az idei teljesítményemet sokan fanyalogva fogadták. Ha finoman akarok fogalmazni, sportoló társaim többsége szkeptikusan viseltetett az eredményeim iránt.

+ Mi lehet ennek az oka?

- Valószínűleg úgy gondolják, messzirôl jött ember azt mond, amit akar. Az is igaz, hogy itthon csak két alkalommal álltam rajthoz: a pécsi hegyiversenyen és a hungaroringi zárófordulón. Az elôbbin például úgy lettem harmadik egy
elég öreg autóval, hogy elôbb a gumikkal, aztán a motorral is gondjaim voltak. Be kell vallanom, igazából nem fektettem hangsúlyt a hazai viadalokra.

+ Inkább külföldön próbálkozott.

- Úgy éreztem, más irányvonalat kell választanom. Évekig versenyeztem Magyarországon, eredményes voltam gokartban és a Castrol Opel Astra Classic-kupában is. Jöttek is a nagy ígéretek: ,,ha jól teljesítesz, mi majd
támogatunk". Aztán mégsem történt semmi, én pedig egyre inkább úgy gondoltam, hogy váltanom kell.

+ Így jött szóba Amerika?

- Május elején nyílt lehetôségem arra, hogy részt vegyek egy floridai tesztelésen. Ez egyébként az egyik leghíresebb amerikai pályán, a Sebringen zajlott.

+ Hogy sikerült a bemutatkozás?

- Nagyon jó idôket értem el, még számomra is meglepôen jókat. Tudni kell, hogy a tesztet a Barber Dodge Pro Series sorozat rendezôi tartották, akik így akartak új pilótákat kipróbálni - találni. Sajnos egy kicsit késôn kerültem
kapcsolatba velük. A tesztek ugyan sikeresek voltak, de így is csak várólistára kerülhettem föl.

+ Ez mit jelent?

- Ebben a sorozatban - a Forma-1-tôl eltérôen - harminc egyforma autó verseng egymással, és csak a pilóták közötti különbség dönt. Szabad versenygép már nem akadt, így csak abban az esetben kaphattam volna lehetôséget, ha valahol megüresedik egy hely, akár anyagi, akár más
okokból. Ez egyébként meg is történt, hiszen ôsszel már hívtak, de addigra, sajnos, elfogyott a pénzünk.

+ Gondolom, azért még nem adta föl.

- Az idén mindenképpen erre a versenysorozatra koncentrálok majd. Amerika valóban a lehetôségek hazája, és ez a profisportokra is értendô. Azért is tartom sikeresnek az elmúlt szezont, mert megismerhettem egy más
mentalitású társaságot. A tervek szerint január tizennyolcadikán és tizenkilencedikén ismét teszteken veszek részt, és egyelôre úgy tűnik, hogy legalább két versenyen rajthoz állhatok. Ez nagy sportszakmai kihívást
jelent, hiszen, ha jól tudom, a világ számos országából ötvenegyen jelentkeztek.

+ Mik a távolabbi tervei?

Pillanatnyilag az a legfontosabb, hogy ez a teszt minél jobban sikerüljön. Eddigi szponzorommal, a Denimmel változatlan a kapcsolatom, és ha jól sikerülnek a tesztek, egy másik támogatóval is szerzôdést köthetek. Ha pedig minden összejön...

+ Akkor akár a Forma-1-ig is eljuthat?

- Nézze, ha minden együtt lenne, akkor fogadkozhatnék, hogy most aztán irány a Forma-1. De a lépcsôfokokat mindenkinek végig kell járnia. Persze egy sportoló attól sportoló, hogy ezeket a lépcsôket a lehetô leggyorsabban
vegye.

(hanti)

Előzmény: Halászkirály (887)
Halászkirály Creative Commons License 1999.06.21 0 0 887
Tudtok valamit erről az Antal Krisztiánról valamit? (A srác formula 3-ban utazik). Tavaly (vagy tavalyelőtt) nagy dirrel-durral beharangozták, hogy valamelyik kisebb F1 csapat meghívta őt tesztpilótának. Azóta nagy a kussolás a témában.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!