"Mika Häkkinen mögött a második helyen tudtam maradni. Így saját tempómban autózhattam, senki sem tartott fel."
Ezzel maga MS ismerte el, hogy nem volt jobb.
"A Tuttosport szerint: a Ferrari F1-2000-es négykerekuje a legjobb a száguldó cirkuszban, egyértelmuen jobb az ezüst nyilaknál."
Ez megint szomorú Cipész barátunkra nézve, hogy csak a mezőny legjobb autójával képes VB-t nyerni.
Gonoszság off
Persze még nem is biztos, hogy ő nyer.
Az olasz újságok meg elfogultak, persze, hogy minél jobb színben akarják feltűntetni a Ferrarit, mégha ezzel (tudtukon kívül) idézőjelben Schumi képességeit is megkérdőjelezik (lásd gonosz on-ban)
Mezei szerintem is Villeneuve szimpatizans. Nem baj legalabb ennyi pozitivumuk van. Meg legalabb nem olyan fanatikus, mint Palik.
Korabban irtatok Coulthard elozeset a felvezeto korben. Ugy tudom a szabaly szerint az elso kanyarba kell az eredeti sorrendnek megfeleloen bemenni. Az, hogy elotte mit csinal a pilota nem szamit.
Prost-tal is volt ilyen... :) De szerintem minden meno pilotaval....... :)
Emlekszem, Mansell meg a kocsijat is osszetorte par eve angliaban....nem emlekszem mar milyen verda volt...
Prost-tal is volt ilyen... :) De szerintem minden meno pilotaval....... :)
Emlekszem, Mansell meg a kocsijat is osszetorte par eve angliaban....nem emlekszem mar milyen verda volt...
"...Schumi a következoképpen írta le a rajtot, amely igen rosszul sikerült a számára: ,,A kerekek egy helyben pörögtek, hatalmas szerencsém volt, hogy Mika Häkkinen mögött a második helyen tudtam maradni. Így saját tempómban autózhattam, senki sem tartott fel." A német az élboly többi tagjához hasonlóan kétszer állt ki a boxutcába. Az elso pit-stop után a verseny sorrendje nem változott, a második után viszont minden a feje tetejére állt. Schumacher megelozte Häkkinent, mögöttük pedig David Coulthard Rubens Barrichello elé került. Häkkinen a McLaren-csapat érthetetlen húzását -- a túl korai második kiállást -- többféleképpen próbálta menteni. ,,Az elso kiállásom után elromlott az aerodinamikám, a második elott pár körrel pedig majdnem lefulladt a motor" -- fogalmazott a világbajnoki címvédo. Érdekes módon azonban az aerodinamikai hátrányt nem lehetett érezni a verseny hajrájában, amikor Häkkinen szinte minden fordulóban megjavította a futam legjobb köridojét. A motor miatt elveszített másodpercekre pedig Schuminak volt válasza. ,,Amikor Dinizt próbáltam lekörözni, a brazil rossz helyen lassított, hogy elengedjen. A Ferrarimnak ekkor egyszerre mind a négy kereke leblokkolt, és körülbelül két másodperc hátrányt jelentett a manover, amellyel elkerültem az ütközést" -- mesélte a német. Kettejük mögött DC lett a harmadik, aki kissé bosszús volt a két Ferrrari miatt. ,,Michael a rajtnál feltartott, ezért Rubens elém került. A brazil ráadásul lassú volt, de annyira azért nem, hogy megelozzem. Amikor aztán elé kerültem, másodpercekkel futottam jobb köröket nála. Ha Schumi nem elozött volna meg a rajtnál, akkor nehezebben nyerte volna meg a versenyt" -- mondta a skót. Barrichello sem volt boldog. A brazil részben annak tudta be a gyenge eredményét, hogy a rajt elott a biztonsági övét rosszul húzták meg a combján, ezért a verseny második felében hatalmas fájdalmai voltak, ugyanis a jobb lába állandóan nekiütodött a kasztninak. Rubinho nyilatkozata: ,,A negyedik hely azért sem jó eredmény, mert az elso két futammal szemben most körönként fél másodperccel lassabb voltam Michaelnél. Sot, Coulthardnál is lassabb voltam, ennek ellenére úgy érzem, hogy ha a második boxkiállás után is harmadikként jövök vissza, akkor nem tudott volna megelőzni."Olaszországban az újságírók sztrájkja miatt szombaton és vasárnap nem jelentek meg a lapok, a televízióban pedig kommentár nélkül mutatták az imolai edzéseket és a versenyt. Így Michael Schumacher és a Ferrari sikerének elso órái kissé némára sikerültek, hétfon azonban már többoldalas beszámolók jelentek meg a San Marinó-i Nagydíjról. ,,Az álom idén megvalósul. Ez a Ferrari a megfelelo autó ahhoz, hogy Schumi világbajnok legyen vele -- írta a Corriere dello Sport, amely arra utalt, hogy 1979 óta eloször lehet Ferrari-pilóta az egyéni világbajnok a Formula--1-ben. -- A Ferrari mindenét odaadta a németnek, és most Schumi teljes erejével azon van, hogy visszafizesse ezt a kölcsönt -- a szívével, a lelkével és a tehetségével." A Tuttosport szerint ,,a Ferrari F1-2000-es négykerekuje a legjobb a száguldó cirkuszban, egyértelmuen jobb az ezüst nyilaknál. Schumi többé nem az a pilóta, aki megnyerheti az idei pontvadászatot, hanem az, akinek nem szabad elveszítenie az elsoséget." A torinói laphoz hasonlóan a tekintélyes La Gazzetta dello Sport is a Ferrari-varázslatról ír -- hat oldalon. ,,Az elso két versennyel ellentétben a McLaren-Mercedesek végre versenyben maradtak, nem estek ki. Nagyon elszántak voltak, készen álltak arra, hogy megvívjanak a Ferrarival, és a végén a dobogóra kerültek. De Schumi így is nyert -- szól a milánói újság értékelése, amely szerint: -- Michael egyre kevésbé német, és még mindig úgy tud örülni, mint egy kisgyerek." Angliában a The Express azt írja, hogy a vébé eldolt, ,,Schumit már nem lehet megállítani." "
Rubens nyilatkozata szerint mégis van priorizálás a pilóták közt a Ferrarinál ( minden eddigi ködösítés ellenére ).
Nigel Mansell-nek pedig néhány éve fél évre el akarták venni a jogsiját, amiért a vadiúj Bentley-vel 107 mérföldes sebességgel merészelt száguldozni. Hja kérem, a szabály az szabály :o)
Na azért a verseny előtt a Gulyás Laci is megmondta a Frankót:
Ecsetelte az edzés izgalmait: sokáig Schmucher vezetett (igen, az edzés 15. percében, épp visszaért a boxba, mire DC jobb időt ment, a végén még vissza sem ért, és MH ment jobb időt.) Mi neki a sokáig??? Vag yugrott egy bekezdést a súgógép?:-)))
Az is szép vala, amikor Palik szerint Heidfield kiugrott a rajtnál. A boxutcából... uis onnan indult:-)))))
Niki Lauda is beleesett az árokba a tükörjégen, Scwechat felé, 92-93 körül. Aztán mikor daruzták kifele a kocsiját, mongya neki a rendőr, hogy "ja kérem, Herr Lauda, még a rádió is bemondta, hogy a rutintalan vezetők inkább maradjanak otthon, jeges az út, mér nem hallgatott rájuk?" :)
A legelvetemültebb MS drukker sem akarhatja,hogy 6-7 futam alatt eldöljön a VB sorsa!
Ezért érdekes volt az a döbbenet Palikéktól amikor a második kerékcsere után Schumi állt az élre.
Már elkönyvelték,hogy 16 pont lesz a különbség.Paliknak már meg is volt erre az esetre a külön matekleckéje!=;-))
"A vasárnapi futam egyébként nézettségi rekordot döntött Olaszországban: délután kettő és négy között a tévénézők 58 és fél százaléka, azaz 12 millió ember kísérte figyelemmel a RAI élő közvetítését. A csúcsbeállítás értékét növeli, hogy az itáliai újságírók sztrájkja miatt kommentátorok nélkül zajlott a kétórás tudósítás."
Szerintem nem noveli a sikert, hanem megmagyarazza.
Már említettem, én úgy vettem észre, hogy Mezei Dániel Villeneuve szimpatizáns. De. Ezentúl külön fogok figyelni erre, lehet, hogy mégsem nekem van igazam. (Amúgy nem Palikról mondtátok -valaki itt a topicban-, hogy Mika párti?)
Szal nemcsak a vitz kedvéért palikoskodnék a 2. lehetőség szerint hanem úgy láccik a királyi tévének ez jön be! Meg különben is nehogymá téma nélkül tengődjön a topik!
Az egeres kérdésem hanggal együtt olyan hovátüntdémonhíííííl-es volt!
Szvsz itt bármelyikünk tudna segíteni a közvetítésen. Legalább csendestársank vegyenek be egy embört aki ért hozzá és csndben súgna ha baromság hangzana el.
Ha engem küldenének ki pl. szilversztónba közvetíteni akko 2 lehetőség áll fenn:
1. Sz@rok a királyi tévére, és lemegyek a sajtókártyámmal nyált-csorgatni a boxba, aki ért hozzá annak nem kell hang csak a kép + F1online website.
2. Végig poénkodnám és amolyan palikosan rikoltoznék baromságokat persze hivatkozva a riportersztárra!
Én MiSu fan vagyok de azért az durva, hogy a 'pártatlan' közvetítők is érthetően neki szurkolnak!
"Jó buli lett volna, ha Mikát kiszedi a yard a leállósávból, és a pökhendi zászlós lekezelően megszólítja: "Na uram, azt képzelte maga a Hakkinen??? Jogosítványt, forgalmit elővenni!" "
Ilyen volt a kilencvenes évek elején, vagy a 80-as végén, már nem emlékszem:
Senna 200-al repesztett Angliában, a Bobby lállítja:
-Minek képzeli magát, Nigel Mansell-nek?
-Nem Ayrton Senna-nak
Állítólag a büntetés egy autógramm volt
Nem tudom, hogy igaz -e a sztori, mindenesetre a Nemzeti Sport is írt róla akkoriban :)
"Kérdezte is a futam után lorené, hogy amikahakkinenmiértolyanszomorú? Mondom mert vesztett azér!"
Palikék újabb bukása: van akinek még az sem derül ki a harmatos közvetítésükből, hogy egyáltalán ki győzött! De semmi vész, feltűnt a színpadon az új tehetség, aki segíthet nekik! Nem akarsz 3. számú közvetítő lenni (tudod, mint Panis a McLarennél)?
(Bocs, de ahogy előadtad ezt, hülyére röhögöm magam! Szinte látom magam előtt a jelentetet! :))) )
Jó buli lett volna, ha Mikát kiszedi a yard a leállósávból, és a pökhendi zászlós lekezelően megszólítja: "Na uram, azt képzelte maga a Hakkinen??? Jogosítványt, forgalmit elővenni!"
Ja, és az egered valószínűleg jobb kéz felé van, már ha szembe ülsz a számítógéppel! :)
Jajaja! És miután a Wagon R+-al nyomul, az idebetegség határán már bolykottálja az olasz ételeket, az olasz italokat, az olasz ruhákat és mindent ami olasz. Aztán nem lehet elráncigálni az olasz versenyekre (szegénynek sír-almaa emlékei vannak) sőt nem lesz hajlandó olaszország felett repülni sem. Aztán eccer zsánkárlófizikella úgy köszön neki, hogy csáómika és akkor elborul az agya, vesz egy hummert és a tifosik közé hajt /hopp/.
Kérdezte is a futam után lorené, hogy amikahakkinenmiértolyanszomorú? Mondom mert vesztett azér! Hát igen ez van! Hakkinak egyetlen egy ellenfele van a pályán, ha nem tudja legyőzni, vagy amaz nem esik ki akkor bizony Hakki veszít!
Van egy Hakkis sztorim (gyenge de az enyimé). 2 (vagy 3) éve megyünk ki haverral a ringre, a lejárónál lévő torlódásnál egy 'A' merci a leállósávon királykodik, úgy előzött. Mika vezette személyesen az ezüst-narancs kis mercit! Az egy élmény volt és még szimpatikusabb lett számomra (bár tom, hogy a benzék kényszerítik rá, hogy mit kell reklámozni, most pl. nyomulhatnak az új CL mercikkel amíg nem jönnek a C-k), mégse helikopterrel bemenőzni. Meg a TV2 stúdiójába is elment versenyezni egyet a Pachmannal... na erre Schumákunk nem lett volna képes.
Szal csípem én Hakkit is de Schumi a fászter!
Eddie, Alesi meg Rubinybari meg mind királycsávók, ne báncsátok őket. Aki régóta figyeli az F1et (én sajna csak 1994 óta) az láthatta, hogy ezek a pilóták, hogy tudnak hajtani ha bevillan a PUSH tábla a boxból (Palik: beztos elromlott a rádió arghhhhh).
loreinpaliksztájl:
Nagyjából és egészében éjfél közeledik, kegyetlen amit művelek kedves nézőim, HOVÁ TŰNT AZ EGEREM? Az első hozzászóló tízpont a másodikmeghat utána négy ésígy tovább. A kedvencem pedorpáulódiniz (bebizonyítva vagy ezerszer, hogy tudja a középső nevét) és zsánkárlófizikella nameg dzsézonbátton!
Ja és még tavaly is mondtak ilyeneket, hogy vajop, hogy dönt majd sumi: kiáll-e vagy sem? Asziszik a pilóta dönti el vazzeg az egész boxstartégiát!
Aszongya a TV2:
Mika Hakkinen annyira kiborult a harmadik futam után, hogy eladta az utcai ferrariját! :-))))))))))))))
Schumi meg vett 4db CL600-as mercit? Ezek aztán jól megbosszúlják ill. megünneplik szereplésüket!
Mindenféle siránkozás meghallgatása nélkül (futam közben még erről senki nem beszélt) is feltűnő volt abban a pár körben Mika visszaesése. Sőt, elég sok versenyen előzött már így a Ferrari. Valahogy ez nekik mindig bejön. A McLarennek most először (DC), de sajna pont a fontosabbik pozícióban megint pechük volt. (Meg persze pont ezekben a körökben semmi köridőt, vagy két autó közti távolságot nem mutattak, az ember meg csak nézett, mint a moziba', hogy mi a fene történt)
Sumi az előző két versenyen szintén technikai gondokkal küzdött!!!! De Ő nyert akkor is és most is....Remekül csinálta Hakkinan amit csinált, de nem értem ezt a "valamit azért csak találjunk ki a mentségére" című siránkozást....semmi értelme.
Lehet hogy lesz olyan is amikor Suminak teljesen lerobban az autója....ez egy technikai soprt, benne van a pakliba...nem ?