Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3566
Meg is előzte, de mivel piros zászlóval leállították a futamot, az előző kör eredménye számított. A célvonalon Senna haladt át elsőnek, de az első győzelmére még 1 évet kellett várnia.
A Benetton úgy tudom a Tolemann-t vásárolta fel, úgy indult, ezért 85-től nincs Tolemann, de van Benetton.
Előzmény: Fűszer (3565)
Fűszer Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3565
Igazad van. A Benetton már több mint tíz éves, hogy rohan az idő. És, ha az eső miatt nem intik le a futamot, lehet hogy Prost nem nyert volna Monacoban, mert az újonc Senna már közel állt ahhoz, hogy megelőzze.
Előzmény: Alexfux (3561)
stotu Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3564
Jó dolog ez az értékelés, csak egy kérés. Ha sokat írtok, kicsit tagoljátok, mert így (nekem)nagyon ijesztő egy terjedelmesebb hozzászólás.

Egy pilóta, aki nagyon kiakasztott idén: Hill. Lényegében egy nagy nulla volt. Azt mondják, az ő szakértelme miatt volt olyan jó a kocsi, amilyen. Akkor miért nem volt tesztpilóta? A helyét meg hagyta volna valami friss tehetségnek, van belőlük bőven.

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3563
No igen, 1984-ben kaptak Sennától egy második helyet Monacoban... Ilyet a benetton nem kapott...
Előzmény: Ernesto Serra (3562)
Ernesto Serra Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3562
Bocs, az előző értékelésből kihagytam két nevet: Wurz és Fisichella, ennek egyetlen oka van: annyira szürkék voltak idén, hogy sajnos nem jutott eszembe, hogy ők is indultak idén.
Fűszer! Igazad van, a Benetton ott tart, mint a Toleman 1984-ben (1985-től van Benetton, nem kötözködés, csak úgy mondom :)), sőt még ott sem, ők jobbak voltak egy Ayrton Senna-val.

Na csá

Alexfux Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3561
Mer' baszogassak ezek ezt a szegeny Sumci gyeroket?

Miert nem orulhet Schumacher? A csapata vilagbajnok lett! Es miert nem sorozhet a Mclaren-nel? Szerintem ezek a fiuk nem utaljak egymast (na jo, csak neha), igy nem ertem miert nem orulhet a Mclaren-nel! Azonkivul o Mercedes pilota volt Frentzen-vel es Wendlinger urral. David Coulthard pedig valoban feltartotta. Azt. hogy ez szandekos volt, vagy csak veletlen, csak Coulthard tudja.
Irvine nyilatkozata komoly onkritikarol tesz tenubizonysagot. Azert megneztem volna mit nyilatkozik, ha VB lett volna.

Törölt nick Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3560
ÚrIsten!
Már elkezdődött?
Előzmény: Degeczi (3558)
outpost Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3559
Tehát a folytatás:
Bild
,,Schumi veszít és vigyorog. Schumi, biztos, hogy a maximumot nyújtottad?
Világos, hogy ha Schumacher nyert volna, akkor megnyitotta volna a kaput Irvine világbajnoki címe felé. Az a gyanúnk, hogy nagyon fájt volna neki azt látni, hogy az ír szedi le az ő sokéves fáradságának a gyümölcsét"

La Gazzetta dello Sport
,,Häkkinen győzött, a Ferrari a konstruktőrök sikerével vigasztalódik. Eddie elhagy minket, köszönjük meg neki, hogy segítségével első lett a Ferrari. Ugyanakkor ne feledjük, hogy a világbajnoki címet nem érdemelte volna meg. Elkezdődik a várakozás 21. éve. A gyerekek felnőttek, néhány nagyszülő elhunyt, Berlinben leomlott a fal, feltalálták az internetet. Mi továbbra is türelmesen várunk arra, hogy egyszer a Ferrari versenyzőjének gratuláljanak a többiek a vb-sikere után."

The Sun
,,Schumacher örülhet, nem Irvine nyerte meg a vb-t."

The Express
,,Irvine úriemberként viselte a vereséget, a futam után átölelte legyőzőjét. Sokat kell még tanulnia Schumachernek, aki minősíthetetlenül viselkedett Coultharddal szemben.
Schumi! Győzni már tudsz, veszteni még nem."

The Independent
,,Schumacher titokban örült Häkkinen győzelmének, ezért érthetetlen a viselkedése. Nem tudjuk, miért vádolta a verseny után csalással Coulthardot. Pont a németnek nincs semmi erkölcsi alapja bírálni bárkit is. Ő a legsportszerűtlenebb versenyző a Forma--1-es mezőnyben."

És még egy érdekesség: vasárnap este egy olasz operatőr ,,rajtakapta" Schumit, amint a McLaren boxában ünnepel (!), sört locsol a szerelők fejére, és szemmel láthatóan remekül érzi magát az ,,ellenségnél".

Ezeket a NS-ből ollóztam ki. Gondolom aki még nem olvasta ezeket, annak most lesz újra oka hozzászólnia. Kinek ezért, kinek azért ... :-)

Degeczi Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3558
Miert, maradt meg hatra futam? :-)
Előzmény: Törölt nick (3557)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3557
Hajrá Hakkinen! Remélem Ő fog nyerni.
X polgártárs Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3556
Folytassa outpost polgártárs!
Jó anyagot szed ez az Irvine gyerek :)
Előzmény: outpost (3555)
outpost Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3555
Még az 1999-es év értékelése előtt, egy kis tallózás a nemzetközi sajtóból:
Irvine:
,,Rengeteget tanultam a Ferrarinál, sokkal gazdagabb vagyok, mint amikor idekerültem. Nemcsak a pénztárcámra gondolok, hanem a szó átvitt értelmére is -- kezdte monológját a világbajnokság második helyezettje. -- Itt az idő a váltásra, remek pillanat ez arra, hogy
elköszönjek a csapattól. Úgy éreztem, nehéz lesz elhagyni a Ferrarit, de szerencsém volt. Nem bírtam volna még egy évet lehúzni Maranellóban, ugyanis Michael mellett nagyon fárasztó dolgozni. Kiszívja az összes energiádat, valósággal lenulláz. Hadd fejezzem ki együttérzésemet
Rubensnek, szerintem ő még nem tudja, hogy mibe vágott bele. Nem tudom, hogy Michael őt is kifacsarja-e, de abban biztos vagyok, hogy élete legnehezebb éve elé néz."

Irvine elismerte, hogy nem lett volna méltó a világbajnoki címre. ,,Ha világbajnok lennék, már szétrobbant volna az agyam. Őszintén szólva nem vagyok olyan jó, hogy megérdemeljem ezt a címet. Ráadásul ha én győzök, akkor elszállok magamtól és talán rossz irányba indulok el. A
Jaguar dolgát nehezítettem volna meg, ha világbajnoki címvédőként érkezem"
-- fogalmazott a 34 éves ír.

Még folytatom, ha érdekel...

Fűszer Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3554
Sziasztok!
Kedves Sz. Tamás

Jó ötletnek tartom ezt az összegzést. Azt előre elmondom, hogy Villeneuve-drukker vagyok (1995-től, amikor IndyCar bajnok volt). Ami a pilóták és csapatok idei teljesítményét illeti, hát voltak meglepetések. Ilyen volt Mika, aki 1998-ban úgy ment mintha zsinóron húzták volna. Az idei év viszont tiszta szívás volt számára. A csapaton belül senki sem segítette, Coulthard ott cseszett ki vele ahol érte, stb. Amit lehetett mind elcseszett, de amikor bizonyítani kellett, akkor megmutatta, hogy nincs ellenfele. Coulthard egyébként úgy balf@asz ahogy van. Schumi hál' Istennek Silverstone-ban kipróbálta a Ferrari törésképességét (bocs a rajongóinak, de nekem nagyon jól esett). Utána meg jól eljátszta a színházat a gyógyulással. Mint emlékezetes visszatérése előtt Párizsban egy halom szakdoki vizsgálta meg és jelentette be, hogy a Cipész makk egészséges és döngethet tovább, ám ő erre közölte, hogy az idén már nem. Asztán Luca di Montezemolo súgott valami olyasmit a fülébe, hogy ebben az esetben anyagilag rosszul fog járni. Azt tény, hogy a mezőny egyik legjobb pilótája, ám szerintem egy ilyen szemét alak körül kissé nagy a felhajtás. Irvine önhibáján kivül négy futamot nyert, de amikor bizonyítani kellett volna akkor csak Coulthardot tudta legyőzni. A Ferrari csapat az idén már igen ütőképes pilótával állt ki, de a sok vitát kiváltó bütykölések egy picikét tompítják a bajnoki cím fényét. Nem tudom feltűnt-e már másoknak is, hogy ahol Schumi meg Ross Brawn együtt vannak ott valami mindig meg van matatva, lásd Benetton '94, '95. A Benetton az idén felküzdötte magát arra a siralmas pozicióba, amelyen a Toleman volt 10 évvel ezelőtt, mielőtt a Benetton-family megvette. Mindkét pilótájuk alaposan leszerepelt. A Stewartok viszont felülmúlták a Williamst, ami azt bizonyítja, hogy a Ford komolyan gondolja részvételét a Forma 1-ben. Szerintem rossz üzlet volt, hogy pont Barrichellot cserélték Irvinera. A "kicsi" Schumi vagy megtanult vezetni, vagy ki akar törni a bátyus árnyékából. Mindenestre jó volt. Kár sem autó, sem szerencse nem volt vele. Nagyon sajnáltam, amikor az Európa nagydíjon kidurrant a hátsó gumija. Zanardi az idén teljesen ártatlan volt, nyoma sem volt benne a CART-os rutinnak és talpraesettségnek. Az év csalódása pedig egyértelműen a BAR volt. A Reynard kasztni nem ért egy kalap szart, a csapat meg mindent elbaszott amit csak lehetett. Villeneuve néhányszor megvillant, de emlékezetest csak annyit csinált, hogy Spaban átszabta a "szivart" és átrendezte egy kissé a korlátvédő gumikat. Talán majd jövőre.

Bocs, ha valakinek beletapostam lelkivilágába, de ez egy teljesen szubjektív dolog.

Előzmény: Ordas (3542)
Ernesto Serra Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3553
Kedves Sz Tamás!

Megpróbálom a tőlem telhető objektivitással értékelni az F1 1999-es évét, vannak kedvenceim (Hakkinen Villeneuve), ezért lehet, hogy őket túlértékelem, ezért várom az ellenvéleményeket.

Tehát. Pilóták:
Hakkinen: Szerintem maximálisan megérdemelte a vb-t, ismét bebizonyította, hogy a kiélezett helyzetekben nem tud hibázni, sajnos amikor kisebb rajta a nyomás csinált hibákat, talán nem figyel annyira.
Coulthard: Néha nem jutottam szóhoz a baromságai miatt (ld. A1 ring), máskor megmutatta, hogy az átlagosnál azért jobb versenyző.
Irvine: Szerintem Coulthard szintű versenyző, idén a szerencsének köszönhette, hogy végig versenyben volt a vb-ért, de ha nyer szerintem megérdemelte volna (ha másért nem a küzdeni tudásáért)
M. Schumacher: Tény, hogy az egyik legjobb és egyben a legpechesebb pilóta is. Nem vagyok benne biztos, hogy nyer még vb-t.
Salo: Mindenképp bebizonyította, hogy helye van az F1-ben, de nem olyan nagy csapatban, mint a Ferrari, túl kiegyensúlyozatlan. A Sauber pont neki való csapat.
Hill: Talán jobban tette volna, hogy idén már nem indul, semmi nem volt a versenyzésében abból ami miatt rengetegen szerették. Kár, hogy csalódnom kellett benne.
Frentzen: Megbízható versenyző, de nem egy nyerő típus, ettől függetlenül lehet majd egyszer világbajnok, bár szerintem nem túl valószínű.
R. Schumi: Voltak szép versenyei, de azért most már látszik, hogy a bátyja messze jobb nála, ennek ellenére Ralf sokkal szimpatikusabb mint M.
Zanardi: Drukkoltam neki, sajnos hiába. Úgy vettem észre, hogy elég nehezen szokta meg az F1-et, amikor már pontszerző helyek környékén ment, akkor vagy ő hibázott, vagy a Williams. Talán jövőre.
Alesi: Semmit nem tett hozzá a pályafutásához idén, néha azt is elfelejtettem, hogy ő is itt van.
Diniz: Szerintem nagyon sokat fejlődött amióta F1-es, ahhoz képest, hogy amikor idejött csak töltelék ember volt, és csak a pénze miatt hívták... Nem lepődnék meg ha előbb-utóbb futamot nyerne. Idén azonban a balesete marad emlékezetes, sajnos.
Panis: ua. mint Alesi, Suzukában megvillant, ennyi.
Trulli: Valamivel jobb, mint Panis, kicsit jobb kocsival talán állandó pontszerző lehetett volna.
Zonta: Nyilván jó versenyző, legalábbis a GT-ben az volt. Tudjuk be a BAR-nak az idei szereplését.
Villeneuve: Szerintem idén ennyi volt a BAR-ban. Villeneuve-nek is voltak gyengébb versenyei, de azért néha megvillant. Remélem a Hondával már újra meghatározó pilóta lesz jövőre.
Herbert: Ő nyerte a Stewart első győzelmét, ezután már hozta magát előtte viszont nem sokat mutatott.
Barrichello: Jobban megérdemelte volna a győzelmet, mint Herbert, de ilyen a verseny. Szinte egész évben kiegyensúlyozottan versenyzett. Kiváncsi leszek mire mennek Schumival.
Takagi: Amióta Jenci fikázza egyre szimpatikusabb :). Kár, hogy jövőre nem láthatjuk.
De La Rosa, Gene: Szerintem ha folyamatosan szerződést kapnak pár éven belül a középmezőnyhöz tartozhatnak.
Badoer: Kiváló tesztpilóta, kiváncsi vagyok mire menne egy jobb autóval a versenyen. Idén nem sokat mutatott, ahogy a Minardi sem, bár egyszer (Nürburgring?) a Minardi fosztotta meg egy 4. helytől

Bocs, ha hosszú voltam.
Sziasztok

Előzmény: Sz Tamas (3543)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3552
Sz. Tamás kért összegző véleményeket sofőrökről, csapatokról, én egy gyorsat beírok:

A csapatok közül rám a Stewart volt a legnagyobb hatással - bár Ferrari-fan vagyok -, mert mindent összevetve sokkal jobban szerepeltek, mint azt a szezon elején vártam. Azt, hogy a McLaren meg a Ferrari jó lesz igazából el lehetett várni, s ehhez képest csúnya hibákat is csináltak, tehát nálam a "megelégedettségi" dobogó legfölső fokán a Stewart áll.
Nagyon tetszett a Jordan szereplése is - itt nem a pilótákra gondolok -, jóllehet voltak autógondok, összességében remek színfolt volt az idényben, s nemcsak a sárgaság miatt... :-)
A nem említettekről már borúsabb - vagy éppen semmilyen - képem maradt, a legcsüggesztőbb - nem meglepetés - a BAR volt. Tőlük sokkal többet várok jövőre.

A pilóták között is érvényesül, hogy a magas elvárások több esetben is csalódáshoz vezettek, nálam egyértelműen Coulthard és Irvine tartozik ebbe a kategóriába. Mindketten remek autóban alkottak igencsak felejthetőt. A skót az agresszív, ám fejetlen nyomulásaival, az ír pedig azzal, hogy képtelen volt nyerni, mikor ellenfél is volt a pályán.
Schumi teljesítménye számomra - főleg az utolsó két versenyen - meggyőző volt, azzal együtt, hogy Japánban lenyomták. Ha az indulatokat félretesszük, akkor belátható, hogy tökéletes tudással valósította meg a ki tudja, mennyire mocskos taktikai elképzeléseket. Hakkinen viszont sokszor gyorsabb volt, s világbajnok lett. Hibát mindketten csináltak, nem is egyet.
Jó benyomásokat szereztem Frentzenről, Bartichelloról és az ifjabbik Scumiról is, s bár igazából csak Barichello stílusa tetszik közülük, azért mindhárman jók voltak.

Előzmény: Sz Tamas (3543)
myjector Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3551
Viszontlátásra Damon Hill!
Degeczi Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3550
Kedves Kopasz,
lehet, hogy abban az interjuban nem nevezte Irvine kedvenc palyajanak Suzukat, de ebben pl. igen.
"It's my favourite circuit," he said. "I raced in Japan for three years and I had a lot of fun here and I have enjoyed coming back."
Előzmény: Kopasz (3501)
Kopasz Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3549

Föladom.

Kopasz Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3548

Hát ez a táblázat öléggé ronda lett, még egyszer megpróbálom.

Név V VB GY P P/V
Prost 199 4 51 798,5 4,01
Senna 161 3 41 614 3,81
Schumi 126 2 35 570 4,52
Mansell 187 1 31 482 2,58
Lauda 171 3 25 420,5 2,46
Piquet 204 3 23 485,5 2,38
Hakk. 128 2 14 294 2,30

Így talán ehetőbb.

Kopasz

Kopasz Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3547

Jó Reggelt!

Állandóan megy a vita arról, hogy ki milyen jó pilóta, a jelenlegi pilótákat lenyomná-e Senna, Prost vagy Lauda stb. Szerintem ez egy parttalan vita, mivel egy adott korszakban, az adott csapatokban, az adott technikai körülmények között voltak a nagy bajnokok a legjobbak. Nyilván a jók előbb-utóbb a jobb csapatokba kerülnek, ahol aztán bizonyíthatnak. A Forix statisztikája alapján csináltam egy kis statisztikát a legtöbbek által nagy bajnokoknak tartott versenyzőkről (sajnos a lista nem teljes, kéretik nem leharapni a fejemet).

Név V VB GY P P/V
Prost 199 4 51 798,5 4,01
Senna 161 3 41 614 3,81
Schumi 126 2 35 570 4,52
Mansell 187 1 31 482 2,58
Lauda 171 3 25 420,5 2,46
Piquet 204 3 23 485,5 2,38
Hakk. 128 2 14 294 2,30

V= GP indulások száma
VB= VB címek száma
GY= győzelmek száma (eszerint van a sorrend)
P= összes szerzett pontok
P/V= pontok átlagos száma versenyenként

A pont/verseny érték kissé csalós, mert régen egy győzelemért csak 9 pont járt, nem 10, de ez max. egy tizedet javithat pl. Laudánál.
Lehet kérődzni a táblázaton és észrevételeket tenni.

Üdv: Kopasz

maul Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3546
Jó reggelt, jó szurkolást!

Azért szeretném arra felhívni a figyelmet, hogy nem minden a motor erősségén múlik. 1997-ben már beszéltek arról, hogy a legerősebb motor a Mercedesé, mégis a Williams volt a befutó. Szóval szerintem a motor-kasztni "egymásratalálása" a lényeg. Lehet köpködni:-))!

maul

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3545
A rajtról: nem tudom mi lehetett, de egyszer Mansell is hasonlóan rajtolt, kishíján letolta a csapattárs Prost-ot. Később azt mondta, véletlenül nem egyenesben hagyta a kormányt, és amikor kilőtt félrevágódott a kocsi. Elég csúnya vita volt akkor belőle, de nem volt persze szándékos. kérdés: nem fordulhatott elő most is valami hasonló? Csak MS nem biztos, hogy elismeri a hibáját, mint NM.
MacPhisto Creative Commons License 1999.11.02 0 0 3544
Pilóta nagyon szépen működött itt az elmúlt napon :))))))))))))))
Előzmény: Sz Tamas (3543)
Sz Tamas Creative Commons License 1999.11.01 0 0 3543
Sziasztok!

Legelőször azt szeretném írni, hogy megf vagyok elégedve a VB végeredményével, de fordítva sem bánkódnék.
Mindenesetre jövőre: Forza Ferrari!

Mindenesetre lenne egy kérésem/kérdésem:
Ki mennyire van megelégedve a Pilóták, csapatok idei működéséről, mindenéről. Lehetőleg minél többről írjatok! Ha jól emléxem, tavaly is volt ilyen összegzés az évről, és akkor alejandro_magno találta ki, és Ő is írt róla a legtöbbet.
Én is meg fogom írni, de csak késöbb, mert nincs sok időm, és sajnos nem is lesz, sajnos, de azért igyexem.
Tehát jó irogatást!
Tamás

Ordas Creative Commons License 1999.11.01 0 0 3542
Bocs gyerekek a stilus miatt! De ami a szivemen, az a szamon. Egyebkent Adynak is voltak nemzetostorozo versei is. Ugyhogy megegyszer bocsi.
rOver Creative Commons License 1999.11.01 0 0 3541
Pilota: Semmi harag. Amit a pontokkal kapcsolatban mondtal, azzal teljes mertekben egyetertek. Abszolut igazsagtalan, hiszen csak a szerencsen mulik, hogy egy gyengebb csapat szerez-e pontot, akkor marad epp benn autojuk amikor sokan esnek ki. (kulonben eselyuk sincs pontot szerezni) Az egyik fontos dolog lenne, hogy deritsek ki, miert nem mennek az elozesek. Kezdem elhinni, hogy ez a szarny dolog a legkomolyabb ok. Ezeket kene olyan szabalyok koze szoritani, hogy ne zavarjak a hatul kozlekedo versenyzot.
Masreszt fontos lenne hogy tobb auto versenyezzen, ehhez peldaul jo lenne ha a minden ket evvel ezelotti alkatresz terveit nyilvanossagra kene hozni, igy gyengebb csapat inditasahoz viszonylag kevesebb penzre lenne szukseg, a nagyon jo eredmenyeket viszont csak a folyamatos fejlesztessel lehetne biztositani.

Ordas: Ha ilyen stilusban szolalsz meg ne lepodj meg ha ugyanigy valaszolnak

Előzmény: Pilóta (3540)
Pilóta Creative Commons License 1999.11.01 0 0 3540
Kedves rOver,

igazad van. Az eredeti állítás valahogy úgy hangzott, hogy Schu az utolsó két versenyen bizonyította, hogy ő lett volna a bajnok, ezért hasonlítottam az utolsó két verseny eredményét. De sajnos már megint szubjektív voltam... ;-) Azért remélem, hogy nem húztalak fel nagyon.

Más. Pontrendszer: úgy általában érdekes kérdés, hogy mit lehetne/kellene változtatni a szabályokon ahhoz, hogy a versenyek érdekesek legyenek, az autók teljesítménye pedig ne szökjön a csillagos égig. Szerintem ez elég súlyos probléma, ha csak arra gondolok, hogy a jövő évi Honda motor már alaposan megközelíti az egykoron tűzzel-vassal üldözött turbókat. Ti mit gondoltok?

Én pl. jó ötletnek tartanám, ha ismét korlátoznák a felhasználható üzemanyag mennyiségét, mint a régi szép Prost-Senna időkben. Azok voltak az igazi izgalmak, amikor az utolsó körben még tényleg bármi történhetett. Ez ésszerűen lassíthataná az autókat, viszont a fejlesztést is normális mederben tartaná, ahol a fejlesztések nem a szabályok legkevésbé feltűnő kijátszására fókuszálnának, hanem a valós életbe is átültethetőek lennének.

Szerintem speciel a pontoknál kicsit igazságtalan, hogy csak az első 6 kap pontot, és ilyen egyenlőtlen arányban de: így is sokan szapulják az F1-et azért, hogy nincs elég előzés. Nos, úgy gondolom, ha többen és egyenletesebben kapnák a pontokat, az pont az ellenkezőjét erősítené, azaz még kevesebb előzés és még több versenyszellemtől távol álló taktikázás lenne.

Pilóta

Előzmény: rOver (3537)
Ordas Creative Commons License 1999.11.01 0 0 3539
Aki azt hiszi, hogy Frentzen valaha nyer Vbt az teved. Elegge a'gybaszaros pilota, nincs benne semmi kuzdeni akaras. Persze amelett, hogy szimpatikus, meg minden, de nem lehet mindig a biztonsagra menni, kis tokosseg is kell oda.
pasa_ Creative Commons License 1999.11.01 0 0 3538
>Fontos, hogy erdekesebbe tegyek a F1-et, tobb legyen az elozes, izgalmasabbak a versenyek, de ez soha nem mehet a biztonsag rovasara.

Biztonsag? Mirol beszelsz? Hisz folyamatosan ugy irtak at a szabvanyt, hogy egyre kevesbe legyenek biztonsagosak az autok, keskenyebb kerekek, kisebb terelok, miegymas.

Ha valoban biztonsagot akarnanak, jonehany palyan nem lett volna verseny. Pl. ott, ahol Senna meghalt. De azota is lattunk nem keveset olyat, hogy mindenki azonos helyen szallt el, es ott volt a betonfel, csepp mentette a sulyos balesetet.

Pasa

Előzmény: rOver (3537)
rOver Creative Commons License 1999.11.01 0 0 3537
Csak nehany reakcio az eddig elhangzottakra.
Sajnos elhangzanak itt nagy baromsagot, hirtelen felindulasban [enyhito korulmeny ;-)] En is irtam ilyet pl. amikor lehulyeztem Johnny Bravo-t, akit ezennel megkovetek [jaj majdnem megkovezeket irtam ;-)]. Ez egyebkent nem azert volt, mert azt mondta, hogy Irvine jobban megerdemelte a VB cimet (nem tudom mondott-e ilyet) hanem azert mert nagyon nem ertettem egyet nehany korabbi hozzaszolasaval.
Szemely szerint en nagyon igazsagosnak tartottam, hogy a csapatcim a Ferrarihoz kerult, jobb csapat volt iden mint a McLaren. Foleg a boxban. Es fonntartom, hogy Hakkinen jobban megerdemelte a VB-cimet, mint Irvine. Persze aki makepp gondolja nem biztos, hogy hulye vagy elvakult. Lehet, hogy csak nem ert az egeszhez. ;-) Bocsanat ezt nem hagyhattam ki.
Schumacher 1.: Azzal kapcsolatban, hogy Schumacher nem hajtott volna szivvel-lelekkel a gyozelemert, de talan egy picit (vagy nagyon)rosszul esett volna neki, ha Irvine viszi el a sikert.
Schumacher 2.: Volt itt egy hajmereszto fejtegetes arrol, hogy Schumacher atlagosan 8, Hakinnen pedig atlagosan 4,70valamennyi pontot szezett. Nem olvason el megegyszer, eleg nehez volt lenyugodni ;-)) Szoval kedves Pilota. Ha Hakinnennek az osszes idei versenyet szamolod, akkor Schumnachernek miert csak a baleset utaniakat. Szerintem igy is Schumacher nyert volna, bar valoszinuleg nem ekkori folennyel. Persze ettol meg nem lenne ertelme a dolognak, de nem lenne ilyen feltuno, hogy at akarsz minket verni ;-)

Vegul pedig Greg Moore balesetet en is szomorunak talalom, tegnap neztem, azaz inkabb csak hallgattam a verseny veget, es eloszor egyszeruen nem hittem el.

Fontos, hogy erdekesebbe tegyek a F1-et, tobb legyen az elozes, izgalmasabbak a versenyek, de ez soha nem mehet a biztonsag rovasara.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!