Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.23 0 0 115
John Watson és Ben Edwards tényleg nagyon jól csinálták a dolgot. Meg is vonták tőlük a jogokat ... Magyarul az RTL kibulizta, hogy ők legyenek az egyetlen nagy európai kereskedelmi adó, amelyik adhatja élőben a versenyeket és az időmérőket. Nem is csinálnának rossz műsort, csak kicsit irritáló, hogy kizárólag a német résztvevők érdeklik őket és reklámokkal szaggatják meg a közvetítést, ami kultúremberhez nem méltó cselekedet.
A magyar TV viszont tavaly is elérte, hogy nem voltak reklámszünetek, ami feltétlenül dicséretes dolog, mivel az F1 közvetítés joga baromi drága.
A magyar riportereket SZVSZ jó lenne, ha kicsit kultúráltabban kritizálnátok, hátha akkor komolyan vennének bennünket és fejlődnének...

Ja, azért a DS könyvekben akad néhány tucat téves adat, a FORIX-ot ajánlanám mellette és helyette.

Laudát én sem értem, a Franklt többnyire igen, de az ő színvonala is zuhant a 70-es évek vége óta...
Előzmény: X polgártárs (114)
X polgártárs Creative Commons License 1999.02.23 0 0 114
A két "szakkommentátor" jellmezi a magyar TVt is. Palik ostoba, összevissza fecseg és távolról sem pártatlan (és minek üvölt???), Dávid le van lassulva, mellesleg a saját maga által írt könyvekre sem emléxik. Frankl András volt az egyetlen normális, azzal együtt, hogy nem tud beszélni.
Normális F-1 közvetítést anno a Eurosporton lehetett látni, John Watsonnal (mint szakival), sajnos az RTL féle Laudát nem értem...

x pt
Előzmény: Flame (104)
bozotos Creative Commons License 1999.02.23 0 0 113
' Ha mindenki ugyanolyan autoban ulne , (sokak szerint) S. lenne az elso 5 mp-vel ' . Szerintem ez egy baromsag amit hulye teveriporterek szajkoznak es sokan elhiszik nekik. A Forma 1-ben tobb kozel azonos kvalitasu versenyzo van es barmelyik nyerhet futamot ha aznap kijon neki a lepes.
Füles Jimmy Creative Commons License 1999.02.23 0 0 112
Nade Fidusz! Az utolsó mondatot komojan gondolod?
Előzmény: Fidusz (105)
Fidusz Creative Commons License 1999.02.23 0 0 111
Egyébként útálom a becézgetéseket (ubi, pari, nari, Schumi... :((((
Fidusz Creative Commons License 1999.02.23 0 0 110
Én még azért sem. Legfeljebb nem írom le...
Előzmény: Flame (109)
Flame Creative Commons License 1999.02.23 0 0 109
:-) én is csak azért "becézem", hogy ne keljen mindig leírnom azt a tetü nevét...

Fl@me
Előzmény: Fidusz (108)
Fidusz Creative Commons License 1999.02.22 0 0 108
Ja, hogy Hill volt a Williamsnél! Az már más.

Na, szóval Hillt szeressem, Schumachert nem. Még becézni sem vagyok hajlandó...
Előzmény: Fidusz (107)
Fidusz Creative Commons License 1999.02.22 0 0 107
Volt az a csávó a Williamsnél? Jaj! Biztos akkor voltam polgári szolga, talán azért nem emlékszem... Jó régen lehetett...

Valahogy nem komálom a fickót már jónéhány éve. Túl nagyképű, még ha vezetni tud is... Sose szerettem... Remélem, idén sem lesz sehol...
Előzmény: Flame (106)
Flame Creative Commons License 1999.02.22 0 0 106
Fidusz!

Ohh én mindenkiért rajongok, aki Scuhmi ellen van. Jó sokat drukkoltam neki már anno a Williams-nél is... :-)

Fl@me

Előzmény: Fidusz (105)
Fidusz Creative Commons License 1999.02.22 0 0 105
"Hill: 97 Hungaroring óta tisztelője vagyok."

Én már azelőtt is kedveltem a srácot. Amit akkor csinált tényleg csodés volt - kár, hogy nem tudta megnyerni...

"Palik belátja, hogy néha baromságokat mond,"
Nem néha. A palik mindig baromságokat locsog. A Dávid is egy barom, de legalább ért az autósporthoz. Neki legalább van fogalma arról, amiröl beszél.


Palik egy állat! (Bár talán nem kéne szegény állatokat ezzel megsérteni...)
Nemcsak hülye, de figyelmetlen is. Nem figyel, nem látja a versenyt. Rendszeresen lemarad néhány környit, stb. Dávid egy kicsivel normálisabb, és sokkal jobban ért a témához...
Előzmény: Flame (103)
Flame Creative Commons License 1999.02.22 0 0 104
fczigony!

Coulthard-nak elöbb volt futmagyözelme, mit Mika-nak.Volt tavaj is, az elött is. Söt még Hill mellett is. Hát Irvine-nek? Neki hány gyözelmei van, mit "második" pilóta?
Meg azt is megkérdezném, ha már itt tartunk, hogy a "német" Mercedesben mi is a német.

Mondjuk lenne elönye is ha a Schumi átülne a Mercibe (megjegyzem nem fog). Akkor lenne egy olyan csapat, amit felhötlenül és minden aggály nélkül utálhatnék! :-))

Fl@me
Előzmény: fczigony (98)
Flame Creative Commons License 1999.02.22 0 0 103
Kicsi Lucifer!

Nézd én nem akarok veled vitatkozni, de:
1.
"Villneuve-vel való ütközésében félig meddig akár vétlennek is mondhatnánk. Schumaher ugyanis a negyed tenyérnyi tükörben nem hiszem, hogy látta volna Villneuve-öt"
Ha nem látna MINDENT abban a tenyérnyi tükörben, akkor nem lenne 2x-es világbajnok. Hidd el.

2.
(98 Spa: itt is Sch mellett álnék ki. Ha C. el akarta engedni s.-t akkor le kellett volna térnie a nyomvonalról, vizfüggönyben aligha láthatta S., hogy lassított)
Nem tudom, hogy Te vezetsz e, és ha igen mióta, de ha valakit el akarsz engedni, azt úgy szokás csinálni, hogy félrehúzodik az ember és lassít, hogy a másik könnyebben és gyorsabban elmenjen mellette. David pontosan ezt csinálta. Ezt is vagy 50x mengnéztem. Schumi kilépett, David TELJESEN lehúzodott és lasított. Schumi visszament mögé (ki tudja miért) David meg nem látta elmenni maga mellett, pedig látta kijönni, hát még jobban lassított, majdnem állóra...a többi már történelem. Ha bizonyíthatóan hibás lett volna, akkor tutti, hogy elmarasztalják! Mellesleg olyan elönye volt S.-nek, hogy ha félkézzel autozik is nyert volna. De nem. Az agresszív német vére nem hagyta, hogy Mclaren autó elötte fusson be, még körhátrányból sem. Asszem erre mondják, hogy kard átal vész, mind, ki kardot ragad...

3.
"Hill: 97 Hungaroring óta tisztelője vagyok."
Ez igy igaz. Nem volt gyenge amit Hill bácsi nyomott annak a csotrogánynak. Megverni az EGéSZ mezönyt, föleg egy olyan gaggyer géppel, hát az tényleg "húú banyek" volt. Hill tényleg nagyon jó pilota. Pontosabban ö az ideális tesztpilota. Ha nincs elötte senki és üres a pálya, akkor iszonyat gyors a srác. De ha beszorul valaki mögé és meg kell elöznie, akkor vége van mint a botnak. Ez volt a baj annak idején a Williams-nél is, amikor még a Schumival kínozták egymást. Ha pole-ból indult, akkor a jóisten sem érte utol. De ha nem, akkor semmi esélye sem volt, hogy a S.-t megelözze. Azóta egy kicsit lenyugodott a srác, föleg hogy már nincs olyan hatalmas nyomás rajta, hisz nem kell a VB címért küzdenie. Szóval egy kis szerencsével idén is érhet el szép eredményeket. Jómagam is szívesen látnám. :-)

4.
"Fischicela, Wurtz"
Igy igaz. Két igen tehtséges gyerek. Nekem Fisichella a kedvencem (Coulthard után).

5.
"(Hakkinen és a többiek ilyenkor megremegnek)" Na ez egy kicsit erös volt. Azok a faszik, akik kerütek már, vagy föleg rendszeresen kerünek a dobogó bármelyik fokára, már mind böven iszonyatiosan jól vezetnek. Az hogy nem látni tölük ilyet, még nem jelenti, hogy nem képesek rá.

6.
"Palik belátja, hogy néha baromságokat mond,"
Nem néha. A palik mindig baromságokat locsog. A Dávid is egy barom, de legalább ért az autósporthoz. Neki legalább van fogalma arról, amiröl beszél.

Na nagyjából ennyi, remélem nem bántottalak meg. :-)

Ajánlom magam:
Fl@me
Előzmény: az kicsi lucifer (92)
faku Creative Commons License 1999.02.22 0 0 102
OFFTOPIC
Nem ismertem CICUS-t, de az iranta erzett tiszteletbol irok, maradjon elo ez a topic.
az kicsi lucifer Creative Commons License 1999.02.21 0 0 101
Gab!!!
Amit Ralf Sch-ról mondtál az igencsak..., hogy is mondjam... Butaság. Ilyen nincs az F1-ben. Ha lenne szart sem érne az egész. Elvileg a legjobb és legszerencsésebb lesz a világbajnok, nem a bátyuska (avagy a menyét). Szóval ebben nincs igazad.

Üdv Lucifer
az kicsi lucifer Creative Commons License 1999.02.21 0 0 100
Gab!!!
Amit Ralf Sch-ról mondtál az igencsak..., hogy is mondjam... Butaság. Ilyen nincs az F1-ben. Ha lenne szart sem érne az egész. Elvileg a legjobb és legszerencsésebb lesz a világbajnok, nem a bátyuska (avagy a menyét). Szóval ebben nincs igazad.

Üdv Lucifer
Gab Creative Commons License 1999.02.21 0 0 99
Planney: A tavalyi árak is hasonlóak voltak...

-MAS-

Ha Ralf Sch-ban van egy kis tisztelet, vagy sajnálat a bátyja iránt, átengedi neki a VB címet...
Testvérharcokat nem szeretem, hisz családon belül kisebb a megbecsülés...
fczigony Creative Commons License 1999.02.21 0 0 98
Milyen Gentlamen?
Mit második pilóta,azért kapja a pénzét,hogy az elsőt mind jobb pozícióba segítse.A kicsi skót már az év elején,sőt előtte is második számú pilóta volt,mint láthattuk teljes joggal.Ha ezen múlik az úriemberség,akkor Irvine sokkal nagyobb szám lenne!
Más:szerintem Schumi a Ferrarival sohanem lesz világbajnok,hiszen ez a digó autó sosem lesz a legjobb,és még Schumacher is kevés ahhoz,hogy ezt az iszonyatos különbséget kiegyenlítse.Mindenkinek az lenne a legjobb,ha Schumacher a német Mercedesben versenyezne.Akkor mondjuk páros lábbal kirúgnák a pici skót csalót,és Schumacher a finn potyalesővel kerülne egy csapatba(akkor kijönne kettőjük között az irdatlan különbség)!
Előzmény: az kicsi lucifer (92)
Planney Creative Commons License 1999.02.21 0 0 97
Ooops. Lehet. Akkor ennyit a ringrol.
Majd esetleg megnezem TV-ben.


Planney
Előzmény: alejandro_magno (94)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.21 0 0 96
A három - alant nagy vitát kavart -ütközésrol nekem a következok a véleményeim:

A ´94-es Scumacher-Hill ütközésnél Schúmi nagyon ideges volt, mert Hill egyre jobban megközelítette. Felindultságában többször érintette a falat, majd az egyik érintés során végzetesen összetörte az elso futómuvét. Autója azonban még vánszorgott a pályán. A lassítás után ismét gyorsítva mellé érkezo Hillre egyértelmuen szándékosan csapta rá a kocsija romos orrát. Persze Hill is lehetett volna óvatosabb a kikerülésnél.

A ´97-es Schumacher-Villeneuve ütközés elott SZVSZ Schúmi a szokásosnál késobb fékezett az egyenes végén, mivel így akarta kényszeríteni a kanadait, hogy miután beleállt a fékbe, engedje el ot. Erre az esetre nézve nincs egyértelmu szabály, mert a határozottan gyorsabb versenyzot ugyan el kell engedni, de az elozo sem veszélyeztetheti a másik és a maga testi épségét. Namármost döntse el vki, hogy kinek lett volna igaza... Csakhogy Villeneuve a CART-ban nevelkedett, így azután egy oválpályás technikát használt fel a helyzet megoldásánál: a szokásosnál is késobb fékezett, mivel tudta, hogy ha Schúmi kocsijának keréktárcsáit találja el az övéivel, akkor a Ferrari úgy tartja az úton a Williamset, hogy a vörös autó legenyhébb estben is rárepül a baloldali magas rázókövekre és mehet a boxba, o maga pedig a picit elgörbült felfüggesztés miatt legrosszabb esetben csúszkálni fog egy kissé. Szóval ravasz kópé ez a JV és villám reflexei és agymuködése van.

A tavalyi Schumacher-Coulthard ütközésnél meg mindenkinek igaza van: David annyira megijedt a rossz látási viszonyoktól, hogy a vártnál jóval lassabban kocogott, Schúminak pedig nem kellett volna a sikán elott forszírozni a lekörözést, amikor toronymagasan vezetett. (Igaz, hogy az osellenség Hill jött mögötte ... )

De ezek a balesetek kellenek az F1-nek, ettol is ilyen érdekes. Egy autóversenyzo IMHO igenis lehet néha durva.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.21 0 0 95
figuramatyi

Úgy látom teljesen értelmetlen dologról folyik a beszélgetés. Ui. pont arról nem lehet beszélni ami a téma: a 99-es
: évad. Mert az, hogy egy próbakörön ki milyen eredményeket ért el teljesen mellékes. A történelem azt mutatja,
: hogy csak a nagy tokeeros csapatok érhetnek el sikereket. És nincs másképp ez 99-ben sem. Várjuk meg a
: történéseket és addig nincs mit tenni, marad az elmúlt évek elemzése.

Hát SZVSZ nincs igazad. Tavaly ilyenkor a két McLaren volt a Tesztek hose és mit tesz Isten: év végén ok söpörték be az egyéni és a csapat VB címet ...
IMHO igenis valamennyire mérvadóak a mostani tesztek, esetleg a Ferrari estében nem annyira, mivel ok keveset mentek Barcelonában.
Előzmény: figuramatyi (57)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.21 0 0 94
Planney

Sajnos elnézted. Az álló vasárnapi a 18, a bérlet az 21...

Az egyetlen számomra vonzó tribün, a Silver 1 meg bizony 44 ezer! :-(((
Még klubkártyával is. :-)))

Úgyhogy nekem is nyolc. Márha lehet még klubtagnak lenni ...
Tényleg nem tud senki egy Silver 1 ingyenjegyet??? :-)))
Előzmény: Planney (88)
Planney Creative Commons License 1999.02.21 0 0 93
Nagyjabol en is igy latom a dolgokat.

Sch: Egyertelmuen a legjobb, ezen kar is vitatkozni.

Hakkinen-Coulthard: Szerintem egyik sem egy nagy durranas.

Wurz: Monte-Carlo ota csipem. Ifjonc letere ugy versenyzett ott, mint egy oreg roka. Nagyon nagy benyomast tett ram.

Irvine: Vegre beerett. Sajnalhatja, hogy a mezony legjobb pilotaja a csapattarsa, kulonben o lenne a Ferrari asza. Szamomra pozitiv meg benne, bar off-topic, hogy ket kanallal eszi az eletet, ez pl. Sch-rol nem nagyon mondhato el. :)

Villeneuve: Ezt mar kifejtettem. JV szurkolo vagyok, nincs mast hozzatennem.

Ha kozvetites, akkor meg mar inkabb Ben Edwards. Regi szep idok.


Planney
az kicsi lucifer Creative Commons License 1999.02.21 0 0 92
Sziasztok!

A pilótákról a véleményem:

Sch: Mindenkép az egyik legjobb pilóta, de inkább a legjobb. Hill-t nem tudom, hogy takarította le az útról, de Villneuve-vel való ütközésében félig meddig akár vétlennek is mondhatnánk. Schumaher ugyanis a negyed tenyérnyi tükörben nem hiszem, hogy látta volna Villneuve-öt. V. egy pillanattal később lépett a fékre, ami ilyen sebességeknél és lassulási értékeknél elég nagy sebességkülönbséget jelent. Megkockáztatom, hogy előle S csak úgy tudott volna menekülni, hogy totál lelassít. Ez nem rá jellemző, jó és rossz értelemben is...

Hakkinen, Coulthard: Jó. Nem túl szimpatikus, de nagyon jól vezet. (Bár jobb lábbal fékez) Az edzésidejei rendre jobbak voltak Coulthard-énal, sőt versenyeken is jobb volt. C. gentlamen volt az év elején, de utána már nem tudott ebből kilépni. 98-ban csalódtam benne. Remélem behozza ezt 99-ben. (98 Spa: itt is Sch mellett álnék ki. Ha C. el akarta engedni s.-t akkor le kellett volna térnie a nyomvonalról, vizfüggönyben aligha láthatta S., hogy lassított)

Hill: 97 Hungaroring óta tisztelője vagyok. Arrows-val 2. hely. Autót neki, megérdemli...

Fischicela, Wurtz:(lehet, hogy rosszul írok néhány nevet, de ez az első alkalom, hogy ezeket a neveket leírom, nem csak kimondom, szóval boccs érte) Jók. Róluk tudom elképzelni, hogy majd ők csatároznak a VB címért néhány év múlva.

Kis Sch.: Kajla. Egyik lábábával sem használja a féket...

Villneuve: Nagyon, jó. Számomra a legszimpatikusabb. Bár profi létére elvárható lenne tőle, hogy egyenletesebb teljesítmény nyújtson. Nagyon kedvember. Sch-n kívül az egyetlen, aki nem a fékre lép, ha pörög az autó, és ki tudja hozni pörgésből, vagy akár ralisan csúsztatva a kavicságyból (97 Hubgaroring, Sch pedig 97 Barcelona /edzés/)(Hakkinen és a többiek ilyenkor megremegnek)

Panis, Trulli: Jók, de vannak jobbak is. Prost mindenképp örök kedvenc marad számomra mint pilóta, de kár, hogy francia, és ennek fényében vezeti a csapatot. A Hondától megválni őrültség volt...

Frentzen: Jó, csak azt nem tudni, mennyire. Ha jó autóban ült mindig a hánytatott sorsú kisfiú szerepelt. Ha ebből kilép, megtudjuk...

Alesi: Kár érte. Nála látványosabban kezdő még nem jött az F1-be. A Ferrari mélypontja magávalragadta.

Irvine: Csúcs jó pilóta (97 Suzuka). És úriember, akár David. Engedik őt menni? (Bár ez Coulthardra kijelenthettem volna, hogy őt nem engedték menni elég sok versenyen)

Barrichello: "Jó, de van nála jobb" is kategória.

Most ennyi jut eszembe. Kritikákat fogadok, véleményem alakítható ész érvekkel.

Magyar közvetítésről: Palik belátja, hogy néha baromságokat mond, De a Dávid meg a Földes durva. Pedig a Földes még versenyzett is. Nehezen hiszem el róla, hogy már ült autóban.

No üdv: Lucifer
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.21 0 0 91
Te Gangster! 1

: Hát már alig várom március 9.-et. Nagy esélye van Schumachernek, hogy pár év kihagyás után ismét nyerjen,
: de akár Hakkinen is duplázhat. A Ferrari és a McLaren ugyanis bele fog adni apait-anyait, hogy ök nyerjenek.

Teljesen igazad van, de az elso GP pontosan két hét múlva, azaz március 7-én lesz. Sejtem, hogy Te csak elgépelted, de hátha akad olyan olvasó, aki most kezd foglalkozni a Forma 1-el..
Előzmény: Gangster (30)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.21 0 0 90
SCUDERIA

Akkor ennek utána járunk! (De ugye nem csak Schumacher drukkereknek félárú a félárú?)
Előzmény: SCUDERIA (86)
Planney Creative Commons License 1999.02.21 0 0 89
En se bannek egy Ferrari gyozelmet, de ez maradjon koztunk. ;-)

Planney
Planney Creative Commons License 1999.02.21 0 0 88
Hu, ez sulyos. Tenyleg 13,000 lesz egy alloberlet????
Ha jo vagyok, meguszom 8,000-bol. Kicsit rablas. Ennyit nem biztos, hogy nekem meger. :(


Planney
Előzmény: SCUDERIA (86)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.21 0 0 87
Herold

: Sajnos idén Ralf Schumacher komoly elenfele lehet bátyjának, mivel átkerült a Williamshez. Nem tudom,
: McLarenék mennyire tartják a formájukat, de elkélne már egy világbajnoki cím a Ferrarinak. Hajrá Schumi!!!

SZVSZ is. De miért sajnos? Igazi jó testvércsata még tudtommal nem volt az F1-ben. Pedig volt néhány testvérpár, akik egy mezonyben is indultak: a Rodriguezek, a Fittipaldik, a Schekterek, a Fabik ...
Egyébként IMHO Ralf most akkor is közel lenne Michaelhez, ha a Jordannél marad...

A Ferrari 20 éve vár a duplázásra. Azóta bíztak már Jody Schekterben, Gilles Villeneuve-ban, Didier Pironiban, Patrick Tambay-ban, René Arnouxban, Michéle Alborétoban, Stefan Johanssonban, Gerhard Bergerben, Nigel Mansellben, Alain Prostban, Jean Alesiben, Ivan Capelliben, Michael Schumacherben. A legjobb tervezoket csábították át a többi csapattól. ´82-ben, ´83-ban, ´85-ben, ´90-ben, ´97-ben és ´98-ban hajszál híján megnyerték a VB-t. Vki elátkozta a tuzoltóvörös csapatot 20 évvel ezelott ...
Megérdemelnék a sikert, de a sportban nem méltányossági alapon kell gyoztest hirdetni.
Előzmény: Herold (15)
SCUDERIA Creative Commons License 1999.02.21 0 0 86
Én is a www.datanet.hu/formula1 oldalról tájékozódtam.Szerintem nincs benne szerencsére semmi átverés.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!