Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

boba6 Creative Commons License 2000.02.27 0 0 4572
azt nem tudja vki, hogy a Hondánál pl. beszámít majd a Jordan és a BAR eredménye is?
maul Creative Commons License 2000.02.26 0 0 4570
Subliga login: Maul dream-team :o)
hORK Creative Commons License 2000.02.26 0 0 4569
halihó

én is csatlakoztam az index szubligához, az ORK F1 team nyerő összeállításával. (amelyet most nem részletezek nem akarok holtversenyben nyerni egy plagizálóval :-)
(tán csak annyit hogy Schumi fan vagyok)

TOTIB Creative Commons License 2000.02.26 0 0 4568
"A Ferrarinál tradíció, hogy saját pályájukat kihasználva készülnek fel az idényre". Na erről beszélek. Ennek szívják meg a levét évről-évre. Legalábbis szerintem. Olyan pályán tesztelni autót, amelyen mások nem futnak, nem biztos, hogy célravezető. Legalábbis jónéhány éve nem az. Nem azt mondom, hogy emiatt nem nyernek régóta egyéni VB-t, de talán a többi csapattól ők is idejében tanulnának.
Előzmény: l_lilu (4549)
boba6 Creative Commons License 2000.02.26 0 0 4567
whoops, Schumacher szegényebb lett egy 'c' betűvel...
Előzmény: boba6 (4566)
boba6 Creative Commons License 2000.02.26 0 0 4566
a 'Boba Racing' csatlakozott az Index subligához:
csapat: Jordan
motor: Honda
1. Ralf Schumaher
2. Nick Heidfeld
szponzor: Compaq
MacPhisto Creative Commons License 2000.02.26 0 0 4564
Először regisztráld magad, csinálj csapatot,azután joinálj a subleague-be.
Utána várd ki márc12-őt :(
Előzmény: Sysygy (4563)
Sysygy Creative Commons License 2000.02.26 0 0 4563
Hali MacPhisto! Érdekes pozícióban ábrázolják a Hungaroringet. Amúgy mire jó, ha logonoltam? Azaz utána mit lehet csinálni?
Előzmény: MacPhisto (4562)
MacPhisto Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4562
Na,

csináltam egy szubligát a Sportdreamsen:
neve:index
logon:index
jelszó:index

Joinoljon mindenki, akinek van vér a pucájában. :-)

Sz Tamas Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4561
Szasztok!
A multkor a McLaren még 1:24-es időket ment. Most akkor a Merci "csak" a megbízhatóságot teszteli, vagy nem elég gyors.
Szerintem az elöbbi, de azért jó lenne, ha valaki felhomályosítana.
Meg arról is, hogy mi a mugellói, illetve a jerezi körrekord. Köszi!
Előzmény: maul (4560)
maul Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4560
Mai Jerez-i idők:
1 E. Irvine Jaguar 1.23.240 35
2 J.. Herbert Jaguar 1.23.320 48
3 G. Fisichella Benetton 1.23.410 87
4 J. Trulli Jordan 1.23.710 48
5 R. Schumacher Williams 1.23.890 37
6 P. Diniz Sauber 1.24.060 41
7 D. Coulthard McLaren 1.25.35 73
8 A. Wurz Benetton 1.24.260 50
9 N. Heidfeld Prost 1.24.390 58
10 B. Junqueira Williams 1.24.460 73
11 J. Villeneuve BAR 1.24.750 66
12 O. Panis McLaren 1.27.290 74

Barrichello Mugelloban tesztelt:

1 R. Barrichello Ferrari 1.24.997 42

M Schumacher pedig Maranelloban:

1 M. Schumacher Ferrari 1.01.991 20

Az Arrows mégsem fedi fel csodagépét hétfőn, mert még a főszponzorral tárgyalgatnak valamiről. Ezek után kiváncsi vagyok, hogy ki lesz ez az ominózus cég...

maul Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4559
Akkor várunk a topicunkban !
Előzmény: l_lilu (4558)
l_lilu Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4558
Viszont!;-)
Előzmény: maul (4557)
maul Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4557
Lilu!
Le a kalappal, és nagyon örülök!
Előzmény: l_lilu (4555)
l_lilu Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4556
Már a múltkor belenéztem az oddsokat tartalmazó oldalba is, de az első ránézésre egy kissé sokkolt, mivel nem nagyon értek a fogadáshoz. Így még tanácsokat kell kérnem, hogy mi, mit, hogyan, stb., szóval még át kell hámoznom magam azon a fogadási táblázaton, hogy minél több pontot szerezzek, s hogy a végén nyerjek:-D (ha mást nem, legalább tapasztalatot)

De mindenképpen fogadok majd! Még van 13 napom, ha jól számolok és ha jól emlékszem a szabályokra.

Előzmény: Alonso Mosley (4552)
l_lilu Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4555
Ne kételkedj, teljesen kiegyensúlyozottan nyugodj bele! És nem vettem negatívan a kijelentésed, sőt...;-o

Azért, mert 2-essel kezdődik a személyi számom még nem zárja ki azt, hogy a technikai sportok ne érdekelnének, s ne értenék vagy ne látnék át pár dolgot. Nem?!

Előzmény: maul (4553)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4554

maul Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4553
Lilu!
Elolvasva az esszédet kezdek kételkedni abban, hogy Te lány vagy :o)( és ezt most nehogy negatív kritikaként vedd ! )
Előzmény: l_lilu (4549)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4552
Fogadási játékba nem szálsz be?
Előzmény: l_lilu (4551)
l_lilu Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4551
Kedves Alonso!

Nem kellett volna!!! Tudom Én azt:-))) (csak szerényen)

Előzmény: Alonso Mosley (4550)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4550
De csak elismerést. Minden szavad szentigaz.
Előzmény: l_lilu (4549)
l_lilu Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4549
Kedves TOTIB!

Szerintem itt nincs olyan, hogy szeret, nem szeret, s nem hinném, hogy Schumacher dönti el, hol és mikor tesztel a csapat, ez egy nonszensz történet. A Ferrarinál tradíció, hogy saját pályájukat kihasználva készülnek fel az idényre. A lényeg az, hogy a Ferrari (még ha nem is vallják be nyilvánosan) egy kissé késik az autókkal, ezért kénytelenek két külön pályán intenzív tesztelésbe fogni, hiszen a terv szerint az autók jövő csütörtökön az Ausztrália felé tartó repülőn lesznek. Schumacher megtalálta a mugellói pályához a korrekt beállítást, amin tegnap Barrichello csak kísérletezett. Mi ebben a probléma? Elvégre eddig a Schumacher által beállított autóval volt kénytelen körözgetni, most viszont már a számára kialakított autóban szerzett tapasztalatokat kell tanulmányoznia, s minél jobb idő elérésén dolgoznia.

Irvine-ból kiábrándulni nem volt egy kunszt, hiszen hihetetlenül pökhendi egy alak szvsz, majd kíváncsi leszek arra, hogy a Jaguárral mire fog menni, s miket fog nyilatkozgatni.

Panis tényleg jó pilóta, de véletlenül nem a McLarennek köszönhető, hogy ezzel az autóval még ő is az élen tud végezni? Én inkább Ralf Schumacher teszteredményeit tartom meglepően jónak.

Na, kiadtam magamból a gőzt, most aztán kapok...:-o

TOTIB Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4548
Rubens Barrichello tesztelte a második F1-2000 -est Mugellóban, és 23 kör megtétele után 1:25:742-es legjobb idővel zárta a tesztet (Mugello lap record : 1:24.850, M. Schumacher), és azt nyilatkozta, hogy csak néhány probléma adódott a géppel, ezt az időt csupán az új autóval megtett 5. Körben teljesítette, ami nagyon jó teljesítmény. Mára egy tökéletesebb beállítással, egy mégjobb időt ígér.

Schumacherrel nagyon jó a kapcsolata, nem férnek meg egy pályán, Sumi el is vonult Fioranoba tesztelni.

Mellesleg nem tartom jónak a Ferrari taktikáját. Évek óta hazai pályákon tesztelnek, míg a többiek egy helyre összegyűlve, egymást kerülgetve, jó kis versenyeket vívva tesztelgetnek. Így aztán a szezon elején rendre állva is marad a Ferrari, alig győznek visszakapaszkodni. Jó én megértem, hogy Sumi senkit sem szeret, aki őt meg képes előzni, na de hogy a csapattársának mért kell olyanná válni mint Ő, azt nem fogom fel. Örvájnt néhány éve kifejezetten kedveltem, elég szimpatikus volt, de Sumi mellett kiábrándultam belőle. Rubinhot kedvelem, de tartok tőle, hogy a Ferrari kihúzó politikájával nem sokáig fogom szeretni.

Alonso Mosley Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4547
Bocs. Talán most.

Pos Driver Team Time
1. Coulthard McLaren-Mercedes 1:24.03
2. Panis McLaren-Mercedes 1:24.22
3. Fisichella Benetton-Playlife 1:24.68
4. Frentzen Jordan-Mugen Honda 1:25.09
5. Irvine Jaguar-Cosworth 1:25.17
6. R.Schumacher Williams-BMW 1:25.31
7. Diniz Sauber 1:25.35
8. Herbert Jaguar-Cosworth 1:25.69
9. Villeneuve BAR-Honda 1:26.03
10. Alesi Prost-Peugeot 1:26.98
11. Junqueira Williams-BMW 1:27.04
12. Trulli Jordan-Mugen Honda 1:27.24
Előzmény: Alonso Mosley (4546)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4546
Én több forrásnál is ezeket az időket találtam:

Position
Driver
Team
Time set
Laps

1
D Coulthard
McLaren
1.24.03
60

2
O Panis
McLaren
1.24.22
63

3
G Fisichella
Benetton
1.24.68
82

4
H Frentzen
Jordan
1.25.09
39

5
E Irvine
Jaguar
1.25.17
42

6
R Schumacher
Williams
1.25.31
51

7
P Diniz
Sauber
1.25.35
73

8
J Herbert
Jaguar
1.25.69
24

9
J Villeneuve
BAR
1.26.03
85

10
J Alesi
Prost
1.26.98
44

11
B Junqueira
Williams
1.26.04
66

12
J Trulli
Jordan
1.27.46
10

Előzmény: PF (4543)
TOTIB Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4545
A következő NS hírek még a szerdai tesztekre vonatkoznak:

Alesi már dühbol vezet

A 23-25 fokos melegben tartott elso dél-spanyolországi tesztnapon a jordanes Heinz-Harald Frentzen futotta a leggyorsabb kört, bár csak a hivatalos idoméro edzésre alkalmas beállítással és friss abroncsokkal tudott egy másodpercet verni a második helyezett Mika Häkkinenre. A német 65 körét nem zavarta meg semmilyen malor, a finn viszont 15 perccel az edzés hat órai leintése elott a pálya szélére húzódott. Olivier Panis, a McLaren tesztpilótája a tavalyi autóval körözött - volna: délelott kicsúszott, délután az MP4/14 váltója ment tönkre.

A Jaguar zöld autói közül csak Eddie Irvine-é bírta a megpróbáltatást, az ír 61 fordulót tett meg vele. ,,Nagyon ideges a kocsi, ha fékezéskor göröngyös az út, szörnyu nehéz megtartani" - bosszankodott Irvine, aki gondjai ellenére a negyedik legjobb idot futotta. Csapattársa, Johnny Herbert inkább pihent, de nem önszántából: a szerelok képtelenek voltak megjavítani a Ford-Cosworth-motort - akárcsak a BMW emberei Ralf Schumacher V10-esét.

A tavalyi évad legmegbízhatatlanabb autóit a BAR-istálló építette, ám úgy tunik, a citromdíjtól idén igyekszik megszabadulni a Craig Pollock-féle társaság. A törekvés újabb jele Ricardo Zonta szerdai teljesítménye, a brazil mindenki mást felülmúlt 76 körével. A Benetton-Playlife-ok ellenben nem úszták meg muszaki hiba nélkül, míg Pedro Diniz Sauber-Petronasáról a boxbejárat elott leszakadt a hátsó szárny. A brazil pilóta a kavicságyban végezte, szerencsére sérülés nélkül. A Prostnál Jean Alesi fél kört tett meg, mielott lerobbant az autója. Késobb visszatért az aszfaltra, és 23 fordulón át kínozta Prost-Peugeot-ját. A szemtanúk szerint a pálya szélérol is látszott, hogy Alesi minden dühét beleadta, amint rótta a köröket.

*

A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) hitelesítette a Valencia mellett található Ricardo Tormo-pályát, amelyen így Formula-1-es csapatok is tesztelhetnek a jövoben.

Sz Tamas Creative Commons License 2000.02.25 0 0 4544
Hehe, Panis, a tesztpilóta lenyomott mindenkit egy tavalyi kocsiban! :o)
Ez naggyon teccik!

Jövőre igazán visszatérhetne, mert jó fiú Ő! És akkor nem csak tesztelhetne. Habár nem egy világbajnok tipus.

Előzmény: PF (4543)
PF Creative Commons License 2000.02.24 0 0 4543
Mai idők Jerezből:
1. Panis McLaren 1'24"000 56kör ('99-es autó)
2. Coulthard McLaren 1'24"030 55 (2000-es autó)
3. Fisichella Benetton 1'24"660 66
4. Frentzen Jordan 1'25"070 35
5. Irvine Jaguar 1'25"120 31
6. Schumacher Williams 1'25"270 40
7. Herbert Jaguar 1'25"680 18
8. Villeneuve BAR 1'26"000 72
9. Alesi Prost 1'26"010 53
10. Diniz Sauber 1'26"450 60
11. Junqueira Williams 1'26"610 34
12. Trulli Jordan 1'27"760 2
maul Creative Commons License 2000.02.24 0 0 4542
Én úgy tudom elképzelni, hogy kész az új autó súlya annyi-amennyi kipróbálják az aerodinamikai tulajdonságait, megbízhatóságát, stb ( külsőleg a szabályoknak megfelelő méretű az autó ). És itt jöhet be súlykérdés. Merthogy ami ezeken a teszteken nem érdekes az a futamoknál ugye lényeges ( ez úgyis csak okoskodás a részemről, az igazság 03.12-én kiderül :-).
Én nem a BMW erejében, hanem a megbízhatóságában kételkedem ( de bevallom őszintén, hogy ha Ralfi le tudná nyomni Irvine-t nem kicsit esne jól a májamnak )
PF Creative Commons License 2000.02.24 0 0 4541
Gondolom, ha a hír igaz, akkor a Ferrari arra koncentrál a teszteken, hogy minnél "okosabban" helyezze el azokat a titán súlyokat, és nem arra, hogy szabálytalan kocsival minnél jobb időket érjen el.
A kis Ralf ideje viszont egész jó, lehet, hogy versenghet a Jaguárokkal?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!