Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fidusz Creative Commons License 1999.03.01 0 0 145
Nekem úgy rémlik, hogy Badoer már tavaly is rótta a F1-es köröket valahol...
Előzmény: Planney (144)
Planney Creative Commons License 1999.03.01 0 0 144
Haaat 5 kort menni, meg egy versenyt vegiggyurni halalpontos koridokkel (kozben meg ugye kopik az a Goodyear, ill. mostmar Bridgestone rendesen )nem ugyanaz. Ez utobbi az, amit a Schumi nagyon-nagyon tud, Badoer meg nem biztos.
Nem volt o meg amugy az F1-ben??? Nekem remlik valami.

Planney

Előzmény: alejandro_magno (143)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.01 0 0 143
Mai hír, hogy Luca barátunk ment öt kört a nagy Schúmi atójával és századmásodpercre beállította M. Sch legjobb idejét. Ki kéne próbálni Badoert is egy versenyen ...
Előzmény: alejandro_magno (142)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.28 0 0 142
Csak ki ne szálljon menet közben ...

Mármint Luca Badoer a Minardijából Ausztráliában! Ez a jóember ui. éppen most lövi be a hétvégi versenyre Schúmi és Eddie autóit. Civilben meg a Minardi versenyzoje ...

Na a Bridgestone meg nem sokat cicózik! A korábbi zavarbaejtoen nagy gumiválaszték helyett most van kétféle mintázatú (nedves meg száraz), mindegyik kétféle összetételu gumiból.
Szárazakból 8 garnitúrát, vizesekbol hetet kaphat egy versenyzo egy hétvégén. Nem sok ...
Hiába náluk van a slukker!

Planney Creative Commons License 1999.02.27 0 0 141
Emlekszem egy imolai versenyre, amit Knezy kozvetitett. Kicsit duzzogtam, hogy mi a fraszt ert o a F1-hez, aztan majd' padlot fogtam, olyan profi kozvetitest kaptam. Remelem hasonlo szinvonalat fog hozni a fiacskaja is.

Planney - tessek, ezt a Ferrari szurkolo topic-tagoknak.
Előzmény: alejandro_magno (140)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.27 0 0 140
Úgy látszik az Explorerem elérzékenyült a tehetséges hölgyek nézegetésétol, mert a "Back" gombra nyomva elküldte a délutáni szövegemet mégegyszer. Ezer bocs.

Mindenesetre meghallhatjuk majd, hogy a sportriporteri képességek hogy öröklodhetnek! :-)
Előzmény: alejandro_magno (138)
Planney Creative Commons License 1999.02.27 0 0 139
Abban meg fokent bizok, hogy kisjenci Villeneuve szurkolo.

Planney
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.27 0 0 138
Arra gondolsz, hogy o az egyetlen F1-es pilóta, aki nyíltan imádja a Guinness-t és a húst? Foleg a zsenge pipihúst! ;-)))
Előzmény: Planney (132)
Planney Creative Commons License 1999.02.27 0 0 137
Huh, ez aztan igen, ugy latszik akkor nem fogok elaludni. Remelem vegre valahara lesz mar egy szurkolo riporterunk is. Majd figyelek ra, kinek szurkol a kisjenci.

Planney - vegre tavasz :-)
Előzmény: Szabó Gábor (136)
Szabó Gábor Creative Commons License 1999.02.27 0 0 136
Sziasztok!
Egy gyors hír, bár alighanem már hallottátok. Idén ifj. Knézy Jenő lesz a Palik párja.
Állítólag ősi Forma-1-es dinasztiából származik.
Planney Creative Commons License 1999.02.27 0 0 135
Azert masok sem unatkoznak:
Diniz.
Hill es Ralf Schumi.
Na jo, azert akad olyan is, aki tenyleg unatkozik. :)


Planney - na ez azert sosem uncsi az F1-ben ;-)
Előzmény: alejandro_magno (133)
Planney Creative Commons License 1999.02.27 0 0 134
Az utobbira gondoltam speciel. :)
O mondta, hogy egyik legnagyobb elmenye az volt, amikor ellatogatott valami helyi EI Fan-Club-ba. Valami 240 no vart ra. :)
Akarhogy is elnyomja Eddie-t a csapaton belul Schumi, en azert megsem tudom sajnalni. :))))
Pont ezek miatt.

Planney
Előzmény: alejandro_magno (133)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.27 0 0 133
Arra gondolsz, hogy o az egyetlen F1-es pilóta, aki nyíltan imádja a Guinness-t és a húst? Foleg a zsenge pipihúst! ;-)))
Előzmény: Planney (132)
Planney Creative Commons License 1999.02.27 0 0 132
Haaat, nem lesz mar a legfiatalabb versenyzo akkor Eddie, az biztos. Azert remelem, iden sem hagyja magat. Az amit tavaly elott Suzukaban muvelt, az valami mesteri volt. (Mondom ezt annak ellenere, hogy a kedvenc versenyzomnek tett vele keresztbe). Nagyon sajnalhatja, hogy Schumi a csapattarsa. Bar o nagyon jol elvan igy is. Nem csak szakmailag. :)

Planney
Előzmény: alejandro_magno (131)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.27 0 0 131
SZVSZ Eddie Irvine szerint meg éppen akkor fog igazán kezdodni az ÉLET az F1-ben!!! :-))))

Előzmény: Planney (130)
Planney Creative Commons License 1999.02.27 0 0 130
Most hallottam a hirt. M. Schumacher tenyleg visszavonul 2002-ben?
Akkor mar valoban lopikulat sem fog erni az egesz F1.


Planney
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.27 0 0 129
Utolsó jelentkezésem óta Irvine is felzárkózott Schúmi mögé az új tuzoltóautóval:

Fiorano:

M. Schumacher Ferrari 1:02.299.
E. Irvine Ferrari 1:02.583
L. Badoer Ferrari F300 1:03.026.
_________________________________________________

Az ARROWS csapat viszont azt fontolgatja, hogy mégiscsak kirúgják a finn Mika Salot, mivel Mika évente két millió dollárjukba kerül, míg az új japán ígéret - Toranasuke Takagi - hatot hozna. A különbség nekik nyolc ...
__________________________________________________

Damon Hill "megkérte" a FISA-t, hogy nyomozzák ki a rejtélyes szárnytörések okait. Mint tudjuk, Johnny Herbert 300 km/h-val repült a betonfalnak a múlt héten és hasonlóan szárnyaszegett lett a BAR, a Benetton, a Prost, és a Ferrari egy-egy kocsija.
Utoljára 30 évvel ezelott, a szárnyak hoskorában volt ilyen sok baleset a gyenge rögzítések miatt. Egy alkalommal éppen Damon (azóta megboldogult) papája mentette meg (az azóta szintén megboldogult) Jochen Rindtet attól, hogy szárnyaszegetten ripityára tört Lotus-ában saját vérébe ne fulladjon.
Damon Hill szerint szabad szemmel lehet látni a hátrafelé hajladozó szárnyakat...
Úgy tunik a FISA nagyurai megint bakot lottek: a sebesség csökkentése érdekében csökkenteni akarták az átviheto nyomatékot, redukálták tehát a gumik futófelületét - hosszanti barázdák alkalmazásával. Annak érdekében, nehogy extra szárnyfelülettel pótolják a tervezok az elveszett tapadást, csökkentették a "hagyományos" szárnyak felületét, illetve betiltották az extra szárnyakat. (Emlékszünk még a tavalyi "áramszedokre".)
Mivel azonban a motorok teljesítménye megint növekedett és a csapatok mérnökei ki is akarják a pluszt használni, így lényegesen nagyobb leszorítóerot termelo szárnyakat készítettek. Ezekhez azonban a jelenlegi anyagminoségek és rögzítési megoldások nem elég teherbíróak.
Márpedig a letörött szárnyú F1-es torpedó leginkább egy hatalmas és iszonyú gyors búgócsigára emlékeztet ...

Már csak egy hét és ezt is meglátjuk!
Frank Drebin Creative Commons License 1999.02.26 0 0 128
Korabbi forumokon Schumi neven szerepeltem. Asszem elarulja hovatartozasomat.
Ha GHF 262-t latjatok suhanni valahol, az en vagyok.
Sz Tamas Creative Commons License 1999.02.26 0 0 127
Sziasztok!

Szeretnélek megkérni titeket(habár nem én vagyok a moderátor), hogy ne 1 ember szapulásával töltsétek az időt és a helyet. Inkább dicsérjetek másokat. Köszi!

Egyébként :
HAJRÁ SCHUMI!

Sz Tamas
MaCS Creative Commons License 1999.02.25 0 0 126
Halihó!

Bennem is kezd forrni a harci szenvedély! Már alig várom az első futamot.

Hajrá Scumacher!!!

Üdv: MaCS
Fidusz Creative Commons License 1999.02.25 0 0 125
5 mp. Egy körön belül vagy a 74 kör után?
Előzmény: bozotos (113)
Fidusz Creative Commons License 1999.02.25 0 0 124
IGEN komolyan.
Előzmény: Füles Jimmy (112)
Wolverine Creative Commons License 1999.02.25 0 0 123
Üdv! Jövő héten indulnak...... végre! de pofátlanság, hogy nem élőben adják magyarul, hanem a Tv3-as Star Trek alatt, úgyhogy asszem az ORF-en fogom nézni... Coulthard fog nyerni. Ki nem ért egyet? Bye
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.24 0 0 122
Hát, nem lehetetlen szerintem se, hogy a Janus-autót megint átfestetik Mosley-ék ...

SZVSZ a kocsi műszakilag sem kutya: a prototípus a tavalyi McLaren mása volt, a legjobb Ferrari alkatrészek másolataival dúsítva.
És az utóbbi két hónapban egyfolytában fínomítják...
Előzmény: Planney (120)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.24 0 0 121
Tovább folytatódnak a tesztek. Fisichella kiváló idejének érdekessége, hogy teljes versenytávot lefutva érte el. Tavalyi edzéseredménye uitt 1'25.654 volt, tehát az autók gyakorlatilag nem lassúbbak a tavalyiaknál. Legalábbis a Benettonok. És a brit futamig még lesz némi fejlesztés a kocsikon! Na persze Häkkinen tavaly 1'23.271-gyel került ezen a pályán az első rajthelyre ...

A módosult listák az eddigi legjobb időkkel:

Silverstone:

G. Fisichella Benetton 1.25.670
A. Wurz Benetton 1.26.838
J. Verstappen Honda 1.26.915
R. Schumacher Williams 1.27.832
T. Takagi Arrows 1:27.840
D. Hill Jordan 1:28.024
H.H. Frentzen Jordan 1:28.641
M. Salo Arrows 1:28.740
J. Villeneuve BAR 1.29.749
P. de la Rosa Arrows 1:39.857


Fiorano:

M. Schumacher Ferrari 1:02.299.
L. Badoer Ferrari F300 1:03.026.
E. Irvine Ferrari 1:03.641

Az idei Ferrari nem nagyon akar egyelőre gyorsabb lenni a tavalyinál.
Planney Creative Commons License 1999.02.24 0 0 120
A BAR kerdesben. Szerintem teljesen tisztaban voltak azzal, hogy a FIA le fogja tiltani a kettos szinkombinaciot. Gyanum szerint meg ez a jelenlegi felallas is ki lesz tiltva valami szabalyra hivatkozva.
De: annyi azert megallapithato, nagyon ugyes marketing-huzas volt. Melyik csapat vivott ki maganak ekkora sajtonyilvanossagot mostanaban, mint a BAR? Pontosan ez lehetett a celjuk, s ezt szerintem profi modon veghez is vittek. Remelem az auto is olyan profi lesz, mint a marketing-csapatuk.


Planney
Előzmény: alejandro_magno (119)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.02.24 0 0 119
Na a BAR jól kifogott a FISA-n. Amikor ui. tavaly év végén a Mindenható Hatóság megneszelte, hogy az angol-amerikai dohányosok kétféle festéssel akarják indítani az autóikat, hát gyorsan hoztak egy szabályt, miszerint minden F1-es csapat mindkét autójának egyforma festéssel kell futnia.
BAR-ék nem hagyták annyiban: tiltakoztak mindenféle fórumon. Nem segített. Most viszont kitalálták a zseniális megoldást: mindkét autó egyik oldala vörös-fehér (Lucky Strike színű) lesz, a másik oldala sötétkék (555 színű). Így azután előfordulhat majd az az érdekes eset, hogy nem hiszünk a szemünknek a képcsövet bámulva: Villeneuve befordul egy kanyarba egy szép kék autóval, aztán kijön belőle egy piros-fehérrel. Ha álmosan és messziről látjuk az esetet, esetleg olybá tűnhet, hogy az egyik Prost autó bement egy kanyarba, azután Wiliamsként jött ki ...
Planney Creative Commons License 1999.02.24 0 0 118
Tavaly 9,000 volt. Most meg 13,000.
Eleg szep aremelkedes szazalekban.

Planney
Előzmény: Gab (99)
Varga Úr Creative Commons License 1999.02.24 0 0 117
F@lame!
Remélem a Schumi ellenszenved nem valamilyen fajta fajgyülöletből ered ugye?!?
Előzmény: Flame (106)
THK Creative Commons License 1999.02.23 0 0 116
Hhhja, John Watson... ragyogoan meg lehetett tanulni az angol szakkifejezeseket az alkatreszekre, a manoverekre; nagyon jol ertheto angol beszelt - es nem is hulyesegeket.
Lauda meg mindig szuper ahhoz kepest amikor Keke Rosberg kommentalt - nemetul.
Előzmény: alejandro_magno (115)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!