Haaat 5 kort menni, meg egy versenyt vegiggyurni halalpontos koridokkel (kozben meg ugye kopik az a Goodyear, ill. mostmar Bridgestone rendesen )nem ugyanaz. Ez utobbi az, amit a Schumi nagyon-nagyon tud, Badoer meg nem biztos.
Nem volt o meg amugy az F1-ben??? Nekem remlik valami.
Mai hír, hogy Luca barátunk ment öt kört a nagy Schúmi atójával és századmásodpercre beállította M. Sch legjobb idejét. Ki kéne próbálni Badoert is egy versenyen ...
Mármint Luca Badoer a Minardijából Ausztráliában! Ez a jóember ui. éppen most lövi be a hétvégi versenyre Schúmi és Eddie autóit. Civilben meg a Minardi versenyzoje ...
Na a Bridgestone meg nem sokat cicózik! A korábbi zavarbaejtoen nagy gumiválaszték helyett most van kétféle mintázatú (nedves meg száraz), mindegyik kétféle összetételu gumiból.
Szárazakból 8 garnitúrát, vizesekbol hetet kaphat egy versenyzo egy hétvégén. Nem sok ...
Hiába náluk van a slukker!
Emlekszem egy imolai versenyre, amit Knezy kozvetitett. Kicsit duzzogtam, hogy mi a fraszt ert o a F1-hez, aztan majd' padlot fogtam, olyan profi kozvetitest kaptam. Remelem hasonlo szinvonalat fog hozni a fiacskaja is.
Planney - tessek, ezt a Ferrari szurkolo topic-tagoknak.
Úgy látszik az Explorerem elérzékenyült a tehetséges hölgyek nézegetésétol, mert a "Back" gombra nyomva elküldte a délutáni szövegemet mégegyszer. Ezer bocs.
Mindenesetre meghallhatjuk majd, hogy a sportriporteri képességek hogy öröklodhetnek! :-)
Huh, ez aztan igen, ugy latszik akkor nem fogok elaludni. Remelem vegre valahara lesz mar egy szurkolo riporterunk is. Majd figyelek ra, kinek szurkol a kisjenci.
Az utobbira gondoltam speciel. :)
O mondta, hogy egyik legnagyobb elmenye az volt, amikor ellatogatott valami helyi EI Fan-Club-ba. Valami 240 no vart ra. :)
Akarhogy is elnyomja Eddie-t a csapaton belul Schumi, en azert megsem tudom sajnalni. :))))
Pont ezek miatt.
Haaat, nem lesz mar a legfiatalabb versenyzo akkor Eddie, az biztos. Azert remelem, iden sem hagyja magat. Az amit tavaly elott Suzukaban muvelt, az valami mesteri volt. (Mondom ezt annak ellenere, hogy a kedvenc versenyzomnek tett vele keresztbe). Nagyon sajnalhatja, hogy Schumi a csapattarsa. Bar o nagyon jol elvan igy is. Nem csak szakmailag. :)
Utolsó jelentkezésem óta Irvine is felzárkózott Schúmi mögé az új tuzoltóautóval:
Fiorano:
M. Schumacher Ferrari 1:02.299.
E. Irvine Ferrari 1:02.583
L. Badoer Ferrari F300 1:03.026.
_________________________________________________
Az ARROWS csapat viszont azt fontolgatja, hogy mégiscsak kirúgják a finn Mika Salot, mivel Mika évente két millió dollárjukba kerül, míg az új japán ígéret - Toranasuke Takagi - hatot hozna. A különbség nekik nyolc ...
__________________________________________________
Damon Hill "megkérte" a FISA-t, hogy nyomozzák ki a rejtélyes szárnytörések okait. Mint tudjuk, Johnny Herbert 300 km/h-val repült a betonfalnak a múlt héten és hasonlóan szárnyaszegett lett a BAR, a Benetton, a Prost, és a Ferrari egy-egy kocsija.
Utoljára 30 évvel ezelott, a szárnyak hoskorában volt ilyen sok baleset a gyenge rögzítések miatt. Egy alkalommal éppen Damon (azóta megboldogult) papája mentette meg (az azóta szintén megboldogult) Jochen Rindtet attól, hogy szárnyaszegetten ripityára tört Lotus-ában saját vérébe ne fulladjon.
Damon Hill szerint szabad szemmel lehet látni a hátrafelé hajladozó szárnyakat...
Úgy tunik a FISA nagyurai megint bakot lottek: a sebesség csökkentése érdekében csökkenteni akarták az átviheto nyomatékot, redukálták tehát a gumik futófelületét - hosszanti barázdák alkalmazásával. Annak érdekében, nehogy extra szárnyfelülettel pótolják a tervezok az elveszett tapadást, csökkentették a "hagyományos" szárnyak felületét, illetve betiltották az extra szárnyakat. (Emlékszünk még a tavalyi "áramszedokre".)
Mivel azonban a motorok teljesítménye megint növekedett és a csapatok mérnökei ki is akarják a pluszt használni, így lényegesen nagyobb leszorítóerot termelo szárnyakat készítettek. Ezekhez azonban a jelenlegi anyagminoségek és rögzítési megoldások nem elég teherbíróak.
Márpedig a letörött szárnyú F1-es torpedó leginkább egy hatalmas és iszonyú gyors búgócsigára emlékeztet ...
Szeretnélek megkérni titeket(habár nem én vagyok a moderátor), hogy ne 1 ember szapulásával töltsétek az időt és a helyet. Inkább dicsérjetek másokat. Köszi!
Üdv! Jövő héten indulnak...... végre! de pofátlanság, hogy nem élőben adják magyarul, hanem a Tv3-as Star Trek alatt, úgyhogy asszem az ORF-en fogom nézni... Coulthard fog nyerni. Ki nem ért egyet? Bye
Hát, nem lehetetlen szerintem se, hogy a Janus-autót megint átfestetik Mosley-ék ...
SZVSZ a kocsi műszakilag sem kutya: a prototípus a tavalyi McLaren mása volt, a legjobb Ferrari alkatrészek másolataival dúsítva.
És az utóbbi két hónapban egyfolytában fínomítják...
Tovább folytatódnak a tesztek. Fisichella kiváló idejének érdekessége, hogy teljes versenytávot lefutva érte el. Tavalyi edzéseredménye uitt 1'25.654 volt, tehát az autók gyakorlatilag nem lassúbbak a tavalyiaknál. Legalábbis a Benettonok. És a brit futamig még lesz némi fejlesztés a kocsikon! Na persze Häkkinen tavaly 1'23.271-gyel került ezen a pályán az első rajthelyre ...
A módosult listák az eddigi legjobb időkkel:
Silverstone:
G. Fisichella Benetton 1.25.670
A. Wurz Benetton 1.26.838
J. Verstappen Honda 1.26.915
R. Schumacher Williams 1.27.832
T. Takagi Arrows 1:27.840
D. Hill Jordan 1:28.024
H.H. Frentzen Jordan 1:28.641
M. Salo Arrows 1:28.740
J. Villeneuve BAR 1.29.749
P. de la Rosa Arrows 1:39.857
Fiorano:
M. Schumacher Ferrari 1:02.299.
L. Badoer Ferrari F300 1:03.026.
E. Irvine Ferrari 1:03.641
Az idei Ferrari nem nagyon akar egyelőre gyorsabb lenni a tavalyinál.
A BAR kerdesben. Szerintem teljesen tisztaban voltak azzal, hogy a FIA le fogja tiltani a kettos szinkombinaciot. Gyanum szerint meg ez a jelenlegi felallas is ki lesz tiltva valami szabalyra hivatkozva.
De: annyi azert megallapithato, nagyon ugyes marketing-huzas volt. Melyik csapat vivott ki maganak ekkora sajtonyilvanossagot mostanaban, mint a BAR? Pontosan ez lehetett a celjuk, s ezt szerintem profi modon veghez is vittek. Remelem az auto is olyan profi lesz, mint a marketing-csapatuk.
Na a BAR jól kifogott a FISA-n. Amikor ui. tavaly év végén a Mindenható Hatóság megneszelte, hogy az angol-amerikai dohányosok kétféle festéssel akarják indítani az autóikat, hát gyorsan hoztak egy szabályt, miszerint minden F1-es csapat mindkét autójának egyforma festéssel kell futnia.
BAR-ék nem hagyták annyiban: tiltakoztak mindenféle fórumon. Nem segített. Most viszont kitalálták a zseniális megoldást: mindkét autó egyik oldala vörös-fehér (Lucky Strike színű) lesz, a másik oldala sötétkék (555 színű). Így azután előfordulhat majd az az érdekes eset, hogy nem hiszünk a szemünknek a képcsövet bámulva: Villeneuve befordul egy kanyarba egy szép kék autóval, aztán kijön belőle egy piros-fehérrel. Ha álmosan és messziről látjuk az esetet, esetleg olybá tűnhet, hogy az egyik Prost autó bement egy kanyarba, azután Wiliamsként jött ki ...
Hhhja, John Watson... ragyogoan meg lehetett tanulni az angol szakkifejezeseket az alkatreszekre, a manoverekre; nagyon jol ertheto angol beszelt - es nem is hulyesegeket.
Lauda meg mindig szuper ahhoz kepest amikor Keke Rosberg kommentalt - nemetul.