Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aty Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9942
Húúúúú!
Jól megmondtad a frankót! :)
"Ez alapján egy rakás ürülék amit nyújtanak." Mondhatnám úgy is: nem szarozol!
Aty
Előzmény: i82xc3 (9940)
Johny Bravo Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9941
Én sem vitatom el tőled, hogy bazira értesz hozzá, azt meg végképpen nem, hogy rühelled a Ferrarit. Váljék egészségedre.

Egy pici apróságot felejtesz csak el, meg mindenki, a Ferrari büdzséjével kapcsolatban.
Tavaly, amikor még mindig nem egyéni vb-t nyertek, akkor is a közvetitési idő mintegy 45 (negyvenöt) százalékában a Ferrarikat mutatták. A McLaren a második volt 25%-kal.

Érzed a különbséget? Főleg amikor 2-3 száz millióan néznek egy futamot?

Nézted a tegnapi futamot? Persze kib.szott szépen ment a két mclaren a mezőny elején. Csak rohadt unalmasan. A safety car bejöveteléig talán ha összesen 2 percig mutattak ezüstnyilat, de nem többet. Barrichellot viszont a maradék idő majd' felében. A futam végén kezdték gyakrabban mutatni a mclareneket, amikor csatáztak.

Lehet, hogy a Ferrari nem nyer évente, de azt legalább látványosan teszi. Üzlet az egész, ezért éri meg évek óta másodiknak lenni, hiszen cserébe igy is őket mutatják a legtöbbet a tévében. Az pedig a reklámokkal talán hozza a költségeket.

Ez persze nem magyarázza meg, hogy miért érnek el a költségvetésükhöz mérten "kevés" eredményt. De azt talán igen, hogy miért éri meg mégis.

i82xc3 Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9940
Az mtv honlapján is hozzászóltam sradként. Barichellotól nem vitatom el a győzelmet, főleg amit utána művelt igazán megható volt. Sajnos a közvetítést nem hagyhatom szó nélkül: Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy PALIK a legjobb? A felháborodásomnak kénytelen vagyok hangot adni hosszú, több éves hallgatás után. Az még nem is durva, hogy részrehajló és Schumi drukker. A technikai részletekhez egyáltalán nem ért, a hozzászólások gyerekesek és semmi közük a valósághoz. Nyelvtudása pocsék, mert a versenyt követõ interjúkat a saját szája íze szerint fordítja. A pech az, hogy az ORF1 is leközli a riportot, ahol pontosan lehet hallani az angol szöveget. A mostani, hockenheimi futam végén Coulthard nem csak azt nyilatkozta, hogy "mentem ahogy tudtam", meg hogy "nem kockáztattam az esõ miatt blablablabla" hanem a riportban az is elhangzott, hogy a rádióösszeköttetés hibájából a hangosbemondóból tudta meg hogy a Safety Car a pályán van és akkor már nem tudott kijönni a depóba. Ez az elmebeteg ebbõl semmit nem mondott, csak annyit, hogy mentem, mentem blabla-blabla. Szóval ennyi pénzért kiküld Magyarország valakit, aki vinnyog és üvölt, de a hozzáértésnek nyoma sincs. Az osztrák közvetítõ 5 percenként elmondja a frekventált versenyzõk köridejét, a mi közvetítõállásunkban ez nincs meg???!!! Öt prcig temetjük Heidfeldet, aztán kiderül, hogy Alesi? "Alesi végig kontrollálta a pörgést" közben Alesi elájult, jó mi? A köszönéshez csak annyit K1, hogy ezek ketten akkor is mondják az eseményeket, ha minden látható a képernyõn, tehát semmi extrát nem láttunk. Kb. 500 megszakított mondat, belevágnak minden témába, de ha valaki piszkálja az orrát a 54 sorban azt is elmondják. Szóval nem kell ez nekünk, NAGYON NEM!!!!!
A Ferrari imádóknak meg annyit: ez a csapat dupla annyi zsetont használ el egy idényben mint a rivális Mclaren. Ez alapján egy rakás ürülék amit nyújtanak. Ennyi pénzből úgy kellene állva hagyni a mezőnyt, mint egy csigát egy F16. De semmi. Egész évben trükközés, simlizés, mint a tavalyi szárnybuli malajziában.
Brocatello Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9939
Hali!

A fene vinné el, hogy ti itt mindent megbeszéltek már vasárnap, én meg mindig későn tudok reagálni. :o( Csakazértis:

A hétvégi futam FANTASZTIKUS volt! Amikor Picurka az utolsó helyre szorult és Schumi az első kanyarban kiesett azt mondtam nem nézem tovább. Aztán láttam Barrichello előretörését és maradtam. Milyen jól tettem. Még egy ilyen izgalamas versenyt! Már Bari is nagyot alkotott és nem hagyta leülni a versenyt, de az igazi nagy húzása a sétáló nézőnek volt: a Merci gyáron akart "bosszút állni"és lám a McLaren Mercedes mekkorát veszített a safety car miatt (is)! Az eső pedig egyenesen hab volt a tortán! Az önmagában is képes felfordulást okozni, most viszont remekül szinezte - és átszabta - a futam vég(eredmény)ét! Barrichello nagyszerűen kihasználta a lehetőségeket, meg hogy ő a Ferrari szemefénye, és keményen küzdött a verseny folyamán végig! Nem győzöm csodálni a lendületét és kitartását! Küzdött mint egy oroszlán (vagy vágtázott mint egy vad paripa)! :o)) Úgy volt ahogy mondta: becsukta a szemét és ment! A makacssága pedig külön jól jött, hiszen a szerelők várták a boxban - ha jól emlékszem több körön keresztül is - de nem ment ki. Hát ennyit ér egy jó döntés, ugye! :o) A dobogón: nnna ez az a szitu, amikor egy férfi megengedheti magának, hogy nyilánosan bőgjön!! (Az anyukám (!) meg vele együtt sírt!) Ja, ha valaki talál egy képet, amin a McLaren két pilótája a vállára veszi Barit, kérem linkelje be, mert az a kép nagyon idevaló SZVSZ.
Apropó szemefénye: nem tudom más is figyelte-e: esküszöm J.Todtnak könnyes lett a szeme, amikor látta Schumit kiesni! A végén meg azért, mert mégiscsak övék lett az első hely, megmaradt Schumi első helye, meg a konstruktőri first place is! Na, azért a tegnapi Ferrari-bulin is részt vettem volna - már ha volt ilyen. :o))

És Button! Button a negyedik lett! Fantasztikus az a gyerek, imádom. Mint mindig!! :o))

Button Fun Club! Mikor megyünk sörözni?!! :o))))))))

Ezért megérte 4 hétig böjtölni.

és a Boszi nagyon elégedett a tegnapi nappal...

maul Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9938
A részleteket emilben megbeszélhetjük a jövő héten.
Előzmény: kabala (9937)
kabala Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9937
Maul!

A találkozóban én is benne vagyok!
Megbeszélhetnénk egy helyet (Pl a Senna emlékhelynél egy időpontot,akkor én ott lennék!!!

Előzmény: maul (9901)
konor_ Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9936
Teljesen egyet ertek veled!
Előzmény: Ernesto Serra (9935)
Ernesto Serra Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9935
killergeri:
"Én úgy emlékszem, hogy idén egyszer a Bari beállt az MS mögé a boxutcába. Inkább bukott ott 10 sec-et, mint egy kör alatt 25-öt. De lehet hogy tévedek?"

Nem tévedsz, de az teljesen más szituáció volt, ugyanis akkor az egész pálya olyan volt, mint egy uszoda, ott jobban járt, hogy megvárta, amíg S. végez, itt nem járt volna jobban Coulthard.

"Úgy, hogy előzgetett, hogy csökkentette a hátrányát, pedig a McLareneket nem zavarta senki."

szerintem nem nagyon csökkent Barrichello előnye a McLarenekhez képest, mikor már 3. volt akkor sem, sajnos pár kört nem láttam, de, ha jól emlékszem, amikor Barri feljött a 3. helyre volt olyan 14 mp hátránya, és amikor a balfasz befutott a pályára olyan 20 körül.

Johny Bravo:

Abbahagyhatnád, már az olyan szövegeidet, hogy a "McLaren csak versenyezgetett" meg ilyenek, kit előzzenek meg, ha nincs előttük senki? Meg, hogy gyávák, mert bementek vizesgumiért, inkább eltaktikázták magukat, és ha öt-tíz perccel előbb szakad le úgy az eső, mint a leintés után nem sokkal, akkor be is jön nekik. Egyébként meg Barrinak nem volt veszteni valója, ha kimegy, nem nyert volna, még soha nem volt ekkora esélye a győzelemre, más eredmény nem dobta volna fel gondolom, szóval majdnem mindegy volt, hogy 3. vagy kiesik. Bejött neki, és gratulálok, már kijárt neki egy győzelem, kár, hogy az az őrült tönkretette a Hockenheimring Forma-1 es esélyeit.

Alexfux Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9934
Bosszanto, hogy mar megint el kellett kapcsolnom duhomben a Forma-1-rol! Bar a westernfilmeket is szeretem.
MS szerintem kicsit eltolta a dolgot, talan kitalalhatott volna valami mas manovert a C-val valo parhuzamos autozas helyett. Mondjuk kicsit lelassulva negyedik-otodikkent vehette volna az elso kanyart es utana ver meg mindenkit, de nagyon. F. pedig figyelhetett volna, mert mar jo ideje azon a vonalon kozlekedett MS, igy latnia kellett hogy be fog jonni ele. H. ugyes volt, jo volt a rajtja. Sajnaltam segeny Frentzent. De Barrichello nagyot autozott. Es persze egy kis mazlija is volt, de ez kell a gyozelemhez. Jo verseny volt. Az esokabatos mokust remelem felnegyelik es kiszogezik a darabjait a palya negy sarkara. A paliklaci nyelvkivagos jatekban en is benne vagyok, en huznam a nyelvet ki a fejebol, amig valaki vagja.
konor_ Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9933
"Felhívnám még egy dologra a Nagyérdemű figyelmét. Ahhoz képest, hogy nincs sorrend a McLarennál a piloták tekintetében, ahhoz képest múltkor a
"T-car a Mikára volt beállítva. Most a startnál Coulthard szintén Mikát segítette a start alatt és amikor bent volt Safety Car, akkor is Mika mehetett ki
kereket cserélni elsőnek, nem a Kockaarc.
Ez mi, ha prioritás?"

Coulthard -alitolag- nem segitette Mikat.
Mika volt az elso helyen, ezert O ment ki.
Coulthard azt nyilatkozta, hogy vart az esore, ezert nem allt ki.
Egyebkent ha -a SC jelzes utan- lemarad 10-15 mp-re Mikatol, O is kaphatott volna uj gumikat.
Oreg, ha prioritas lenne, akkor Coulthard szepen elkezdett volna lassulni, de csak olyan Sumaheres modon, hogy Bari ne tudja megelozni.

A fekes fejtegetes szerintem elegge nagy hulyeseg killergeri reszerol.

Rajtbaleset:
Aki egyertelmuen Fisichellat hibaztatja az egy elvakult ember.
Nezzetek meg ismet!
Sumaher bevag ele, de ekkor meg van hely, majd meg egy hirtelen mozdulat a palya bal szele fele es ekkor tornek Fisco szarnyai!

Kifekezesek:
Kifekezni nem csak sokkal jobb, autoval, fekkel, pilotaval lehet!
Egy tipikus kifekezeses elozesnel mindket auto idot veszit, lassabban veszi a kanyart, mint egyebkent, ha egyedul van.
A kifekezve elozo, leter az idealis ivrol, gyakran tul is 'csuszik' azon.
A kifekezett viszont akadalyoztatva lesz a kifekezo altal, nem tud ivre fordulni, ezert vagy o is leter az ivrol, vagy kenytelen nagyobbat fekezve a megszokott kanyarsebessege ala lassulni.
Bizonyos palyakon, tokosebb versenyzok nagyon jol tudnak vedekezni ellene.
A baj, hogy ezt a F-1-ben ritkan latni.
A kifekezett hamarabb fekez es bebujik a gyakran ivrol tulcsuszo kifekezoje moge, majd belso iven visszaeloz.
Nagyon gyakori ez motorversenyeken, es utcai Cart versenyeken.
Megvalami:
Sok kifekezesnel a kifekezo nem hogy kesobb, de lehet hogy egy idoben, vagy hamarabb(!) fekez a kifekezettnel!
Hulyesegnek hangzik ugye!
Tudja valaki a megoldast?

Barichello sikerenek en is nagyon orultem, meghato volt nagyon a fiu, de ehhez nagyon nagy SZERENCSE is kellett!
Az elso SC-vel nem csak a 30 mp-es hatranya szunt meg, de a masodik tankolasat, kerekcserejet is pont meg tudta ejteni, igaz, majdnem mindenki, viszont a ket kiallasos taktikanak ez nagyon jot tett. Aztan szerencseje volt, hogy nem esett a palya egeszen.

Miert kell szidni azokat, akik kialltak esogumira cserelni?
Nem jott be, de ha mindenhol esik akkor a slick-esekenek nem jon be.
Valoszinu egyebkent, hogy Bari pont az ellenkezojet tett volna, mint Hakkinen.
Ha Hakkinen nem all ki, akkor lehet, hogy pont Bari fog vizes gumit foltenni.
Es akkor lehet, hogy ismet neki jon be.

Ja, es elegem van az elvakult Ferrarisokbol.
Hajra Fradi szagu az egesz...

kabala Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9932
Zonta tegnapi áldozata csapattársa JV volt!
Villeneuve dühös Zontára:"A stratégiánk az volt,hogy befejezzük a versenyt M.Salo elött aki az 5. volt.Ricardo hibája az 5. és a 6. helybe és 3 pontunkba került."

Zonta tudatában volt hibájának és megmagyarázta:"Jacques elkövetett egy kis hibát az utolsó kanyarban.Én felvezettem őt a következő egyenesbe ,hogy lehetősége legyen megelőzni a következő kanyarban.Én a belső iven haladtam és nyugodtan fékeztem.Jacques hagyott nekem helyet,de nem eleget és emiatt elkeztem fékezni.Az autóm megcsúszott egy picit majd összeért az én első kerekem az ő hátsójával,ennek eredményeként Villeneuve megpördült.Sajnálom ami a csapattársammal történt..."

Zontának már tényleg csak Hakkinen van vissza a világbajnokok közül!=;-(

Trebitsch Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9931
Inner kartács,

" Bár hogy a fenében lehet benzinnel hűteni a hengerfejet, pláne többel? Esetleg nem égetik el teljesen? "

Nem egészen: a benzin-levegő keverék arányát szűk határok között ugyan, de azér lehet változtatni. Nagyjából 1:14-1:18 arányok között robbanóképes a keverék; minél szegényebb (azaz minél kevesebb a benzin) annál magasabb az égés (robbanás) hőfoka. Régen a porlasztós autóknál ezt szépen lehetett látni: ha szegényebbre vetted a keveréket, elkezdett jobban melegedni a motor, előbb "csörgött" (mint mikor túl nagy az előgyújtás), aztán felizzottak a gyertyák stbstb.
Azaz a hűtés kifejezés talán túlzás, de ha az optimális keverékarányhoz képest több a benzin, akkor a motor alacsonyabb hőfokon dolgozik - és közben többet fogyaszt meg rosszabbul megy. Az optimális keverékarányt nem lehet igazából megmondani, minden motornál más és más, durván 1:16 (benzin-levegő) tömegaránynál van.

Sumi-kiesés: én már csak vigyorogni bírok. Ha a Sumi hátulról nekimegy DC-nek, akkor ő a hibás, mer hátul ment. Ha meg nekimennek hátulról, akkor is ő a hibás, mer minek fékezett akkorát... :)

Előzmény: Inner Circle (9912)
Aty Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9930
"...GF már íven, nem tudom, hogy lehet-e ennyi idő alatt reagálni..."
Megerősítem.
A germán RTL-en a verseny után GF csak ennyit tudott ismételgetni (eléggé megilletődötten): "I was in my line."
Aty
Előzmény: Alonso (9888)
Aty Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9929
"...GF már íven, nem tudom, hogy lehet-e ennyi idő alatt reagálni..."
Megerősítem.
A germán RTL-en a verseny után GF csak ennyit tudott ismételgetni (eléggé megilletődötten): I was in my line.
Aty
Előzmény: Alonso (9888)
Gorcsev Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9928
CYRUS:
Dehogy felejtettük el HHF-et! Valóban nagyon jók voltak, az új kocsi is ígéretes. (Vmi elektronikahiba miatt kellett kiállnia, de amúgy nagyon penge volt a gép :)))

Marcus Aurelius, Hermit, stb.
Már mondtam, hogy szerintem Sumi nem fékezett! Nézze má' meg vki, aki fölvette! DC annyira ráhúzott jobbról, hogy ki kellett menekülni a balszélre!

IC:
Állítsd le a motort, öntsd le 1 vödör vízzel, és közben figyeld a hőfokmérőt! Na, ugyanezt csinálja a több benzin, csak belülről.
(Nem ám megteszed :)) Egy ismerősöm ezt csinálta a Daciájával, mikor fölforrt a vize -> élből blokkcsere :)))

hORK:
"Fisichella ... azt mondta hogy szerinte nem kéne olyan intenzíven váltogatni oldalra a pozíciókat rajtnál."
Azt ő is beláthatja, hogy senki nem fogja megvárni, hogy oldalról nekimenjenek, csak azért, mert a szabályok szerint nem válthat már "sávot"... Egyébként Lauda és NHaug is ilyesmikről morfondírozott a futam után, de nem értettem teljesen... Vki más esetleg? Annyit hámoztam ki, hogy szerintük is tök fölösleges lenne 1 ilyen szabál, úgyse lehetne betartani.

killergeri Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9927
18. helyről indulva valószínüleg Bari nem hozta volna be a McLareneket, de 5. helyről talán. Kivételesen, elég jól ment a Ferrari. Úgy, hogy előzgetett, hogy csökkentette a hátrányát, pedig a McLareneket nem zavarta senki.
killergeri Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9926
Ha nem lennék Schumi-fan, akkor örülnék, ha Bari VB lenne. Csak sajnos a kedvencem már 3 VB-t elbukott úgy, hogy majdnem megnyerte, vagy legalább is igen esélyes volt. Nem tehetem, hogy ne 4x-es világbajnokként vonuljon vissza.
Nagyon-nagyon örültem Bari sikerének, mert én már leírtam. Idén élesben előzni 1x láttam csak. Amit tegnap produkált, azt tényleg Schumi 98-as Hungaroring-i győzelméhez hasonlított.
Előzmény: maul (9899)
killergeri Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9925
Én úgy emlékszem, hogy idén egyszer a Bari beállt az MS mögé a boxutcába. Inkább bukott ott 10 sec-et, mint egy kör alatt 25-öt. De lehet hogy tévedek?
Előzmény: Inner Circle (9898)
killergeri Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9924
"(Én se nyomom a négy tárcsafékemet, ha látom hogy mögöttem húsz centire Wartburg jön.)"
Nem hiszem, hogy ez most jó példa. F1 vs. Pesti dugó
"Ja, és ha a fickó odajutott a pályához, akkor nem lehet annyira legatyásodva! "
Sajnos, csak nálunk elérhetetlen a F1 jegy.Kinti jövedelmeket figyelembe véve, sokkal ólcsóbban kapják a jegyeket.
Előzmény: Inner Circle (9891)
killergeri Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9923
Szerintem durva rosszindulat azt feltételezni, hogy MS csak PR-kodott és nem örült valójában!!!
Előzmény: MacPhisto (9917)
MacPhisto Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9922
Vannak itt vidámabb pofák is:

Előzmény: sansalvador (9919)
hORK Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9921
Én is örülnék Barri VB címének, bár azért ez nem valószínű hogy bekövetkezik. Hiszen ha Schumi versenyben van akkor Cselló őt hivatott segíteni, második számú pilóta. És hát remélem fejez még be versenyt Maestro Schumi, márpedig ha ő beérkezik akkor azt elég jó pozícióban szokta...

"Sch inkább PRezni jött a hülye bőrnyakláncával(biztos már a Szigetre készül)."

ez kissé erős volt szerintem, tisztára "Sankós" elvakult beszólás, már ha komolyan így gondoltad. láthatóan örült Barri győzelmének és nem PRozott (meg biztos a saját és a Ferrari megmaradt VB elsőségének is)

nem feltételezem Merciről hogy felbérelték Fisichellát, látszott rajta hogy kicsit meg van szeppenve mikor megrohanták a kritikákkal, és azt mondta hogy szerinte nem kéne olyan intenzíven váltogatni oldalra a pozíciókat rajtnál.
Schuminak meg köztudottan agresszív a vezetési stílusa, dehát ezért (is) szeretjük, és ezzel fog vbt nyerni :)

Előzmény: maul (9899)
MacPhisto Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9920
R U on crack?
Előzmény: sansalvador (9919)
sansalvador Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9919
Ez a Baricselló gyerek nagyon lealázta a két szupersztárt! Király volt látni a két Mercedes egyhangú és szürke versenyét. És király hogy a nagy Némethonban megint Ferrari győzött!!! Hát ha Schumi még ott is lett volna!

Igy hát szomorú marad a két "sztár":


Marcus Aurelius Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9918
Giancarlo! Ne hallgass ezekre a rossz arcokra! Nem te voltál a hibás!
Előzmény: MacPhisto (9917)
MacPhisto Creative Commons License 2000.07.31 0 0 9917
Sziasztok,

most értem haza egy hosszú hétvégéről, van termés rendesen...

Azzal kezdeném, hogy Sch rajongó barátaimnak már tegnap, edzés után emlegettem, hogy a McLaren tuti lefizeti Fisichellát...hát mit mondjak, kaptam az anyázó telefonokat...
asszem itt mindenki tudja, hogy Sch nem éppen a szívem csücske, de nem ő volt a hibás.DC megjátszott egy olyan manővert, amilyenért a nyilatkozatában basztatta Schumit, ez nem volt épületes dolog,a két McLarentől kisodródott a szélre, szerintem Fisichellának fékeznie kellett volna még akkor is, ha visszaesik annyira, mint két futammal ezelőtt Häkkinen...

Rajt után azon gondolkodtam Häkki mikor engedi vissza Davidet, ez szerintem megtervezett rajt volt.

Barichello extázisban vezetett.Ez előfordul, gondoljatok csak a kettős Ferrari-győzelemre a harmatgyenge autókkal mikor az Öreg Enzo meghalt, vagy Bergerre 97ben ezen a pályán,mondhatnám Schumachert a Hungaroringen stb. Általában ezeket nem lehet legyőzni aznap.

A baromfejű állat, aki berohant:én a helyszínen agyonvertem volna :-( Ezzel azt érte el, hogy a McLarenek szívtak, mi meg egy jó pályát veszítettünk, ahol van előzési lehetőség, a Berlin melletti SZVSZ egy kalap szar Hockenheimhez képest.

Barichellonak nem volt vesztenivalója:meg kellett szereznie az első győzelmét, most vagy soha.Ezért is nem ment ki.Ha tovább zuhog az eső. és nem áll el, akkor Hakk megelőzte volna.

Johny Bravo szerint Sch óriásit alkotott volna száraz gumikkal, csak emlékeztetném, hogy idén-már nem is tudom hol, talán Kanadában-az isteni Schu is kitévedt a vizes pályáról, míg Hakki nem...

Arrows egyre jobb,Tom Walkinshaw király.BMWnek folyamatos mázlija van, de persze ehhez ők is hozzájárulnak, hogy meg tudják ragadni...
McLarenesek nagyon szimpik voltak a végén, ahogy örültek.Sch inkább PRezni jött a hülye bőrnyakláncával(biztos már a Szigetre készül).
Trullit nagyon sajnáltam, persze ő volt a hülye...Villeneuve is jól ügyeskedett.Prost suxxx.
Mazzacane megint jobb volt mint Gene(ritka alkalom).

Én megyek a Hungaroringre!Van paddock belépőm.Mindenesetre azt most garantálom, ha véletlenül Sch vezetne(ha meg tud tenni 200 métert egyáltalán), úgy berohanok a pályára mint a huzat. :-)

Fisichella Yeah!!!
na jó csak hergellek benneteket

Hermit Creative Commons License 2000.07.30 0 0 9916
Észrevettétek, hogy mennyi belső kép volt több autóból is. Bárcsak mindig ilyen lenne.
Szerintem a digitális Tv lenne a megoldás a gondjainkra, mi választanánk ki a képeket egyszerre akár többet is. Gondolom a riportert is ki lehetne iktatni. Az egyik ablakba menne a eredményjelző.
Hermit Creative Commons License 2000.07.30 0 0 9915
Szóval
4. BÁMULATOS. Hakkinen szerintem egy kicsit korán ment ki kereket cserelni, de ez benne van a pakliban, sőt mivel elveszett az előnye érthető, hogy inkább a biztosra akart menni.
Barrichello fenomenális volt. Nagyon megható volt úgy látni egy fiút a dobogó legfelső fokán.
Ennek ellenére, nem hiszem hogy be tudta volna fogni a két Mercit ha nincs a hűlye pasi.

Summa summárum izgalmas volt és jót tett a VB-nek, de azért jobban örülnék ha ilyen kétes esetek nélkül derülne ki ki a jobb épen akkor.

Hermit

Fidusz Creative Commons License 2000.07.30 0 0 9914
Az a süket Palik a sajttájat ferdítve azt adta Coukldthard szájába, hogy azért nem ment be a Sc bejövetele után sokáig kerékcserére, mert, hoy az esőre várt. Az AtlasF1-en végigolvastam a sajtáj szövegét, hát ilyesmiről még csak véletlenül sem ejtett egyetlen szót sem a kockafejű. Húzzon el a vérbe a Palik!
Előzmény: CYRUS (9902)
Johny Bravo Creative Commons License 2000.07.30 0 0 9913
Igazából azt kellene megoldani, hogy a kommentátoroknak biztositott monitorokról átkerüljön valahogy folyamatosan az összes fontos, hasznos és érdekes információ a tv-képernyőre.
Ezt kéne úgy megoldani (CART), hogy kiküszöbölhessük ezeket a "kommentátorokat" (a szakkomentátor szó fel sem merül).
Maradhatna a gyönyörű motorhang, és lenne sokkal több információ.

De ez már majdnem digitális tv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!