Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csülök Creative Commons License 1999.03.05 0 0 175
Hát elkezdődött!
Az első szabadedzésen Coulthard volt a leggyorsabb!!
Fidusz Creative Commons License 1999.03.05 0 0 174
-Mi a véleményed az angolokról?
- Dilis!
- Ugye, mind dilis!
- Ja, úgy írnak le egy szót , hogy Shakesepeare és úgy ejtik ki, hogy Schopenhauer...."

(Kiss József László: Parancsolsz egy kézigránátot?)

Előzmény: alejandro_magno (173)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.04 0 0 173
Dilisek ezek a britek!
Előzmény: X polgártárs (172)
X polgártárs Creative Commons License 1999.03.04 0 0 172
Polgártársak!

Íme az odds-ok londonországból :
Ki nyeri a versenyt?:
Schumacher 13-8
Hakkinen 7-4
Coulthard 4-1
A többiek (Hill, Villeneuve 40-1 felett)

Ki nyeri a VB-t?

Schumacher 6-5
Hakkinen 15-8
Coulthard 7-2
Hill 25-1
....
Badoer 1000-1

x polgártárs - aki Luca-ra így se tenne pízt

Előzmény: alejandro_magno (162)
disp_ Creative Commons License 1999.03.04 0 0 171
Fiuk lányok asszem szerencsésnek mondhatom magam, Auguszusra lesz szolgáltatói zöld kártyám, amivel akár hova bemehetek :)
Nagyon várom már...
Az esélyekről pedig nem szívesen nyilatkoznék most mert egyenlöre minden csapat szídja a saját gépét...
Talán majd holnap az első edzés után...
Gorcsev Creative Commons License 1999.03.03 0 0 170
Az RTL-en 8.00-tól megismétlik (bár a fene tudja... imho semmilyen egyszámjegyű idő nem nevezhető emberinek, főleg hétvégén :-(( )
Előzmény: Planney (168)
Kopasz Creative Commons License 1999.03.03 0 0 169
Dear Planney!

M. Kir. TV. 1-es csatorna du. 14.00 körül (ha jól emlékszem), de addigra mindenki tudja az eredményt. -)))).

Udv. Kopasz

Előzmény: Planney (168)
Planney Creative Commons License 1999.03.03 0 0 168
Amugy mikor lathatom a vasarnapi versenyt emberi idoben? Nem akarok felkelni hajnalban...

Planney

Kopasz Creative Commons License 1999.03.03 0 0 167
Hálás kösssz alejandro magno!
Nagyon érdekes látni a tesztek eredményét, Barcelonában az első 10 versenyző 0,8 mp-n belül van, Silverstone-ban meg iszonyú a szórás. Persze a tényleges erővonalakat majd a szombati edzésen lehet megfigyelni! Nem tudom mit csinált ez a Trulli gyerek, de ha jól nézem, alig egy tized másodperccel volt csak lassabb mint a tavalyi edzésmásodik Coulthard. Ez mindenesetre figyelemre méltó.
Remélem a McLaren-Ferrari-Williams-Benetton-Jordan mellé még felnő egy-két csapat, akkor mindjárt izgalmasabb lesz a cirkusz.
Udv: Kopasz
Előzmény: alejandro_magno (162)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.03 0 0 166
Szia Gluegirl!

Erezd magad jol es irjal sok jo hozzaszolast!

alejandro_magno

Előzmény: Gluegirl (163)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.03 0 0 165
Ha mely nyomokat nem is, de feknyomokat azert hagyott:

Alessandro Zanardi '91 es '94 kozott 25 versenyen indult, 1 VB pontot szerzett.
'91-ben Michael Scumacher helyere kerult a Jordan-Fordhoz, miutan a teszteken masszivan jobb volt, mint a tapasztalt vetelytarsa (Moreno). Az elso futaman - Jerezben - meg csak a 20. helyrol indult, de mar itt megmutatta, milyen szivos: a 9-en ert celba (17-bol). A bitang nehez suzukai palyan a 13. edzesidot autozta, a versenyen azonban problemai tamadtak: egy sikan elejen nekiment a vele kakaskodo Minardinak, majd a sikan masik vegeig repulve kiutotte a masik Minardit... Nem rossz! Ausztraliaban ugyan az otodik leggyorsabb kort autozta a versenyen, de a kovetkezo evben nem talaljuk az allando versenyzok kozott. Az ok: Ken Tyrrell
becsapta a fiatal olaszt: eloszerzodest kinalt neki, azutan dobta egy penzesebb
pilota miatt. A japan incidenshez kepest Zanardi eppen a Minardi-Lamborghini csapatban helyettesitett 3 versenyen kesobb ebben az evben. Mivel a Lamborghini motorok akkoriban szegyenletesek voltak, a kiugras megint elmaradt.
'93-ra vegre szerzodtette a Lotus-Ford es elso teljesnek indulo idenyeben a
tapasztalt es korulrajongott csapattarsaval (Herbert) azonos idoket autozott a kozepmezony elen. Belgiumi balesete vagta el karrierjet ujra.
A '94-es spanyol futamig Pedro Lamy ment az autojaval, ekkor azonban o
szenvedett sulyos balesetet. Alesandro visszulve az akkor mar Lotus-Mugen-Hondaba egybol felvette a ritmust. A Mugen-Honda azonban akkoriban a mezony masodik leggyengebb motorja volt es az sem tett jot A. Z-nek, hogy a Lotus csapat akkoriban mar haldoklott.
'96-ban a CART-ban tunt fel, es ha az ideny tovabb tart meg nehany futammal, hat mar akkor bajnok.
'97-ben es '98-ban aztan mar nem volt kibuvo: kiutessel gyozott az oreg rokak es helyi hosok kozott.
Sikere elemzok szerint annak koszonheto, hogy valoszinutlenul keson fekez a kanyarokban. Az F1-ben viszont allitasa szerint nem mukodik a CART-os
kanyarveteli taktika, vagyis hogy a leheto legkesobb belelall a versenyzo a
fekbe, azutan gyorsit szepen kifele a "ronda" kanyarokbol. Itt a kanyarokban
sokkal inkabb gondolkozni es koncentralni kell.
A teli tesztek soran csapattarsaval kuzdott vegig, es a vegere sikerult is beernie Ralf Schumachert.
A kerdes persze az, hogy hogyan allja majd Zanardi a lelki nyomast es milyen
lesz az uj Williams-Supertec kombinacio? Az biztos, hogy kuzdeni fog kemenyen, mert szivos, mint a keselyu...

Előzmény: Kopasz (161)
Planney Creative Commons License 1999.03.03 0 0 164
Nagyon orulok, hogy ennyi hasonszoru JV szurkolo van. :-)
Kar erolkodni a tobbinek, ugyis o nyer. :))

Planney

Gluegirl Creative Commons License 1999.03.03 0 0 163
Üdv Srácok!

Nagyon szeretem a F1-et, és örülök, hogy ide találtam.
Kedvencem J. Villeneuve, akiről látom különböző vélemények születtek. A helyzet az, hogy korához képest magáénak mondhat 1-2 világbajnoki díjat, és igazán érdekes figura. A többieket is kedvelem, minden pilóta 1-1 külön egyéniség minden szempontból. Nehéz őket hasonlítani, itt csak az eredmények beszélhetnek, ami nemcsak a tehetségtől függ. De hát erről szól az egész.
Remélem a hétvégi futam yo meccs lesz.
Üdv mindenkinek: Glue

alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.03 0 0 162
Hat akkor nezzuk:

Barcelona:
==========

1999. teszt:
------------

J. Trulli Prost 1:21.09
R. Barrichello Stewart 1:21.14
M. Hakkinen McLaren 1:21.141
H.H. Frentzen Jordan 1:21.37
D. Coulthard McLaren 1:21.44
D. Hill Jordan 1:21.50
A. Wurz Benetton 1:21.560
M. Schumacher Ferrari 1:21.69
J. Alesi Sauber Petronas 1:21.72
G. Fisichella Benetton 1:21.899
O. Panis Prost 1:22.37
J. Verstappen Honda 1:22.427
R. Schumacher Williams 1:22.63
M. Gene Minardi 1:22.825
P. Diniz Sauber 1:22.925
J. Herbert Stewart 1:23.22
T. Takagi Arrows 1:23.326
P. De la Rosa Arrows 1.23.596
A. Zanardi Williams 1:23.6
J. Villeneuve BAR 1:23.8
E. Irvine (Ferrari F300) 1:23.9
M. Salo Arrows 1:23.919

1998. rajtsorrend:
------------------

David Coulthard Mika Häkkinen
McLaren MP4/13-Mercedes #7 McLaren MP4/13-Mercedes #8
1:20.996 1:20.262

Giancarlo Fisichella Michael Schumacher
Benetton B198-Playlife #5 Ferrari F300 #3
1:21.894 1:21.785

Eddie Irvine Alexander Wurz
Ferrari F300 #4 Benetton B198-Playlife #6
1:22.350 1:21.965

Damon Hill Johnny Herbert
Jordan 198-Mugen Honda #9 Sauber C17-Petronas #15
1:22.835 1:22.794

Jacques Villeneuve Rubens Barrichello
Williams FW20-Mecachrome #1 Stewart SF2-Ford #18
1:22.885 1:22.860

Olivier Panis Ralf Schumacher
Prost AP01-Peugeot #11 Jordan 198-Mugen Honda #10
1:22.963 1:22.927

Jean Alesi Heinz-Harald Frentzen
Sauber C17-Petronas #14 Williams FW20-Mecachrome #2
1:23.327 1:23.197

Jarno Trulli Pedro-Paulo Diniz
Prost AP01-Peugeot #12 Arrows A19 #16
1:23.748 1:23.704

Jan Magnussen Mika Salo
Stewart SF2-Ford #19 Arrows A19 #17
1:24.112 1:23.887

Shinji Nakano Esteban Tuero
Minardi M198-Ford #23 Minardi M198-Ford #22
1:24.538 1:24.538

Toranosuke Takagi
Tyrrell 026-Ford #20
1:24.722

Did Not Qualify:

Ricardo Rosset
Tyrrell 026-Ford #21
1:25.946

Silverstone:
============

1999. teszt:
------------

G. Fisichella Benetton 1.25.670
A. Wurz Benetton 1.26.838
J. Verstappen Honda 1.26.915
R. Schumacher Williams 1.27.832
T. Takagi Arrows 1:27.840
D. Hill Jordan 1:28.024
H.H. Frentzen Jordan 1:28.641
M. Salo Arrows 1:28.740
J. Villeneuve BAR 1.29.749
P. de la Rosa Arrows 1:39.857

1998. rajtsorrend:
------------------

Michael Schumacher Mika Häkkinen
Ferrari F300 #3 McLaren MP4/13-Mercedes #8
1:23.720 1:23.271

David Coulthard Jacques Villeneuve
McLaren MP4/13-Mercedes #7 Williams FW20-Mecachrome #1
1:24.310 1:24.102

Heinz-Harald Frentzen Eddie Irvine
Williams FW20-Mecachrome #2 Ferrari F300 #4
1:24.442 1:24.436

Jean Alesi Damon Hill
Sauber C17-Petronas #14 Jordan 198-Mugen Honda #9
1:25.081 1:24.542

Ralf Schumacher Johnny Herbert
Jordan 198-Mugen Honda #10 Sauber C17-Petronas #15
1:25.461 1:25.084

Alexander Wurz Giancarlo Fisichella
Benetton B198-Playlife #6 Benetton B198-Playlife #5
1:25.760 1:25.654

Mika Salo Pedro-Paulo Diniz
Arrows A19 #17 Arrows A19 #16
1:26.487 1:26.376

Olivier Panis Jarno Trulli
Prost AP01-Peugeot #11 Prost AP01-Peugeot #12
1:26.847 1:26.808

Rubens Barrichello Jos Verstappen
Stewart SF2-Ford #18 Stewart SF2-Ford #19
1:26.990 1:26.948

Esteban Tuero Toranosuke Takagi
Minardi M198-Ford #22 Tyrrell 026-Ford #20
1:28.051 1:27.061

Ricardo Rosset Shinji Nakano
Tyrrell 026-Ford #21 Minardi M198-Ford #23
1:28.608 1:28.123

Az eredmenyekbol az latszik, hogy gyorsabbak. Foleg a Minardik, Stewartok, Prostok,Sauberek es Jordanek. Persze nem minden csapat tesztelt "komolyan". A Ferrarikban es McLarenekben valoszinuleg tobb van, csak jatszak az eszuket.
Silverstone-ban csak a Benetton es az Arrows tesztelt jelentos ideig.
De az is biztos, hogy az osszes auto gyorsulni fog valamit az pl. idei angol futamig.

Kopasz Creative Commons License 1999.03.03 0 0 161
Ahoj Mindenki!

Én is imádom a Forma 1-et, már alig várom a kezdést. Valószínűleg képes leszek vasárnap hajnali 4-kor megnézni a futamot az RTL-en.
Szerintem jelenleg Schumacher a legjobb, ezt az is mutatja, hogy esőben a többiek béna kacsák hozzá képest. De vannak még jók a mostaniak közül, pl. Hakkinen, Hill, Villeneuve, Wurz. Én speciel kíváncsi vagyok Zontára és Zanardira is.
Bár Zanardi állítólag már egyszer volt az F1-ben, nem hagyott mély nyomokat.
Lenne egy kérdésem! Láttam, hogy itt néhányan komolyan követik a teszteléseket. Mennyivel gyorsabbak az egyes csapatok az új kocsikkal mint tavaly (persze inkább csak az nagyobb csapatok + a kisebbek közül akik nagyot ugrottak)? Előre is köszönet ha valaki felhomályosítana nagy vonalakban még a rajt előtt!

Kopasz

alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.03 0 0 160
Na ezen a helyen meg lehet tippelni a versenyek eredmenyeire!
izsike Creative Commons License 1999.03.03 0 0 159
A legjobb Villeneuve
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.03 0 0 158
Meg Japanban tobbet mutatjak majd oket, mint a VB. eselyeseket! :-)))

Hill bacsit aztan nem! En aztan nem! O az egyik eselyese az evnek...

Előzmény: X polgártárs (157)
X polgártárs Creative Commons License 1999.03.03 0 0 157
Ja így lesz két "ingyenfutama" az Arrowsnak.

Ne felejtsük el, hogy Hill bácsinak ez lesz a 100. futama!

xpt

Előzmény: alejandro_magno (155)
Csülök Creative Commons License 1999.03.03 0 0 156
MaCS,
bocs, de örök kevenced Mensell = Mansell.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.02 0 0 155
Miért szeretik ezek a lányok ennyire a gumit???

Ja, az igaz, hogy nem mindig a leggyorsabb köt futó ember nyeri a versenyeket. Sot ...

Badoer karrierje egyébként: ´93-ban a Marlboro-Lucchini-Brescia Motorsport-Scuderia Italia-Lola-Ferrari (röviden BMS-Lola) csapatban versenyzett. Az autó annyira lassú volt, hogy a Ferrari azóta senkinek nem ad motort saját név alatt ...
´95-ben a Minardi-Fordnál repesztett, a sereghajtók élén.
´96-ban azzal a Forti-Forddal indult, amelyet már ´95-ben is nagyképuség volt F1-es gépnek nevezni.
Szóval ez nulla. Az érdekes viszont az, hogy közben szinte folyamatosan a Ferrari és a Benetton csapat tesztpilótája volt és állítólag csak Schúmi kérésére került Irvine a Badoernek szánt autóba ...

Ja és sokak örömére megint van japán versenyzo! Takagi 8 millióval gyozött Salo ellen. Bár mintha ez a japcsi nem is lenne annyira kamikaze ...

Előzmény: Planney (144)
Herold Creative Commons License 1999.03.02 0 0 154
Nem vitatom Hakky nyugalmát, tényleg nem idegbajos, csak azt akarom hangsúlyozni, hogy a profizmushoz ez kevés.
Schumacher esetében azt sajnálum, hogy profizmusa ellenére minden évben elkövet egy-két hibát, amivel lehetetlenné teszi magának a VB győzelmet. Ennek ellenére még mindig neki szurkolok.
Hajrá Schumi!!!
Előzmény: tomco (150)
Planney Creative Commons License 1999.03.02 0 0 153
Pont ezt irtam. :)

Planney

Előzmény: MaCS (152)
MaCS Creative Commons License 1999.03.02 0 0 152
Halihó!

Bocs, de Mensell (örök kedvencem) szerintem nem röpítette a Ferrarit a világbajnoki dobogó tetejére.

Üdv: MaCS

Előzmény: Planney (151)
Planney Creative Commons License 1999.03.02 0 0 151
Hat itt most nem fogok atmenni Schumacher szurkoloba (mivel JV szurkolo vagyok :)), de ha nem szamitana a pilota, akkor nem lenne versenyzok vilagbajnoksaga, csak a konstruktoroke. A ketto kozul amugy melyiken van jobban rajta a vilag szeme? Ugye, hogy az elobbin?
Az pedig nem is kerdes, hogy Schumacher barkit kenterbe ver ebben a mezonyben hasonlo feltetelek mellett, ezen kar is vitatkozni. O ugyanis ebben eli ki magat, az az o vilaga, hogy a legjobb F1 pilota legyen. Csakugy mint anno Senna. Ezert mindig is birtam sajnalni oket... Nezd csak Irvine-t vagy JV-t. Na az mar valami. :)
Senna amugy nem az agressziv stilusa miatt maradt a Tamburelloban, hanem puszta technika hiba es balszerencse kovetkezteben.

Planney

PS: Amugy nem akarom bantani a Hakkinen szurkolokat, de fenntartom azt a velemenyemet, hogy csak azert nyert, mert a McLarenben ult. Schumacher meg azert nem ment a McLarenhez, mert ott nyerni szamara nem kihivas. A F1-ben ket tipusu ember neve lehet a halhatatlansage:
1.) Aki tobb VB cimet begyujt, mint Fangio
2.) Aki a Ferrarit vilagbajnoksagig tudja ropiteni. Ami olyan neveknek nem sikerult, mint Mansell, Prost, etc. Inkabb ez utobbi, ami az elerhetetlenul nagy csucs, ami az igazi kihivast jelentheti egy pilotanak. Schumacher erre torekszik. Nem tudom, sikerul-e neki.

Előzmény: tomco (150)
tomco Creative Commons License 1999.03.02 0 0 150
herold!
gondolom schumacher rajongo vagy, azert mondod mindezt. de gondolkozz el egy kicsit. emlexel meg a prost-senna harcra? ott senna szivatta mindig magat, hogy agresszivan versenyzett. es ez lett a veszte is! soha nem elegedett meg onnmagaval. schum. is ugyanez. mig hakkinen (prost) teljesen nyugodtan rotta a koroket. amugy meg nincs igazad abban, hogy csak azert nyert hakkinen, mert o ult a mc laren-ban. ez a sport TECHNIKAI SPORT! tehat a versenyzo az masodlagos. a loversenyben is a lo szamit. az hogy valaki jobban, vagy rosszabbul banik a loval mar mas lapra tartozik. mellesleg senki nem tiltotta meg schum.-nek, hogy a mc laren-nel versenyezzen. csak o annyira bizott a ferrari-ban, hogy leszerzodott hozzajuk tobb evre. igy jart!
Planney Creative Commons License 1999.03.02 0 0 149
Silverstone volt az a verseny.
De jol mondod, ember. :)

Planney

Előzmény: Herold (147)
Fidusz Creative Commons License 1999.03.01 0 0 148
Bocs, de ez a "néha" egy kicsit erős volt...
Előzmény: Herold (147)
Herold Creative Commons License 1999.03.01 0 0 147
Azért akárhogy utáljátok a Schumachert, emlékezzetek vissza az egyik tavalyi esős futamra (meg nem mondom, hol), az idétlen Hakkinen összevissza csúszkált, mint egy óvodás, a Schumi pedig vígan tépett az esőben. Itt jön elő a profizmus. Állítom, ha mondjuk Panis alá raknának egy McLaren nevű rakétát, ő is jó eredményeket érne el vele. Schumacher pedig egy nem túl jó konstrukcióval is második lett tavaly a VB-n.
Az, hogy néha elveszti a fejét, hát istenem, ő is ember, a tudását az nem kisebbíti.
Goyo Creative Commons License 1999.03.01 0 0 146
Luca Badoer a Ferrari istálló szépreményü tesztpilótája volt tavaly, idén viszont már a Minardinál is versenyzik. Eléggé érdekes lesz majd neki amikor az általa agyontesztelt Ferrari(k) lekörözik, bár remélem ez nem fog elöfordulni. Forza Mercedes :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!