Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aty Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6486
Who is Tanya?
Tanya is come from Red Alert...

Aty

Előzmény: hORK (6472)
Levike Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6485
Bezonyam....

Akkoriban nagyobbak voltak az autok, kevesbe volt high-tech az egesz, ott volt a kuplung, a kezivalto, valamint a szervokormany is a kilencvenes evek talalmanya...ja es volt meg turbo....figyelni kellett rendesen, ki mennyire nyomja, mert ripszropsz kifogyott a nafta... :))

Nem tudom ki emlekszik meg ra, Senna amikor a fekete lotust vezette, mindig korbekotozte a kezet....na hat az azert kellett, mert kulonben veresre torte a kormany....

A mostani pilotak gyerekek nagyon kis kenyesek.....en legalabbis igy latom...

Levi

Előzmény: lore (6482)
Aty Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6484
Az A osztályú Mercedes reklám:DC-t a sikám végén lemeszeli a rendőr és megbünteti mert nem szabályos az elsősegélycsomagja...

Aty

Előzmény: MacPhisto (6421)
Aty Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6483
Levike!
Csak most van időm a topicot bújni, de fogadd elismerésem a '6370-ben leírtak miatt!
Aty
Előzmény: Levike (6382)
lore Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6482
Remek végszó, téma lezárva!

Éjjeli szárnyalásomból kimaradt még egy királycsávó-effekt. Amikor Sumi Spában hátulról belenyalt COOLthardba (Aszongya a Mezey: kultHHHard, hangsúly a H-n vazze!) utána a boxban rendesen megrakta volna az tuti.
Főleg, hogy láttam fürdőrucis képeket makkiról és kúltárdról is (na nem valami celebsiteon :) és a helyükben még dolgoznék a fizikumomon... Nem véletlen, hogy Sumákot alig izzasztja meg egy verseny (illetve eccer volt, hogy a bélműködése miatt nyomta padlóig, asztán mérés után irány a retyi ahol fogyot vagy 2 kilót! :), mint már említettem: figyuzzátok meg az arcukat a meccsek után!

Az igazi még régen volt amikor Nigel Mansell (eccer leírom már helyesen látom sokaknak nem megy) meg Senna kiájult a kocsiból és egy nagyobb serleget alig tudtak megemelni. Ennek két oka lehetett: nem törődtek akkoriban annyira a kondival (ami nem igaz: nézzétek csak meg Prost nyakizmát ill. a Senna által űzött sportok listáját) vagy a verseny volt fárasztóbb, akkoriban rendesen seggen csapta a pálya a gépeket (pálya minőség + alacsonyabb autók).

lore

Előzmény: Ordas (6480)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6481
Azért esőben nem Hakkira fogadnék...
Előzmény: Ordas (6480)
Ordas Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6480
Se Hakkinen, se Schumacher vezetesi bakikat nem szokott elkovetni. Illetve ritkan. Tavaly Kanada /M. Sch./, Tavaly San Marino? /Hakki/, 2 eve Belgium /M.Sch./. Nagyon mas nem jut eszembe, azaz mind2 pilota igen teKnikas... Mind2 nagyon tud. Nem lehet elmondani egyikrol se jobb a masiknal.
lore Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6479
Nana, nem köll azért ölre menni! Se fikázni, mer szvsz kevesek vagyunk a pilóták tudásának megítéléséhez. Lehet, hogy Takagi lenne a vörldcsempion ha beengedik a Meklárenbe anno (Persze nem biztos, majd beszúrom a nyilatkozatát erről... japánul).

Én ha aszondom: MISU ismét bebizonyította, hogy nagy ász mind az életben, mind a pályán és Makk(ogó)i fasorban sincs hozzá képest akkor nem képzelem magamról azt, hogy én TUDOM mi a szitu! Just kidding! Heivitto teilatti!

Keep smilin'!

Ordas, féltél Schumi kocsija előtt?

:-)) lore

Előzmény: Ordas (6478)
Ordas Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6478
Valoban tok ertelmetlen harol vitazni.
Csak nem ertem miert kell ajnaroznui a cipeszt,s lefikazni hakkinent, hogy nem tud semmit, mert ez hulyeseg.
Előzmény: hORK (6445)
Kopasz Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6477

Ha még pár dolgot beépítünk MS sisakjába, akkor már csak a feje nem fog beleférni. Bár lehet, hogy akkorra már a sisak egymaga is hozza a futamgyőzelmeket.
A homokos boxutca viszont új kihívást jelent a Bridgestone-nak, olyan bütykös gumit kell kifejleszetni, amiből a bütykök gombnyomásra előbújnak, hogy a homokos terepen is jól tapadjon a kocsi. Igaz, akkor lehet, hogy megint veszélyben a 80-as korlátozás..... Nehéz ügy ez.

Kopasz

maul Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6476
Hú, de frissek vagyunk ma reggel! Ha ez így megy tovább az RTL guruk elő fogják írni Fábry Sanyának, hogy olvassa a topicot, mint kötelező olvasmányt. Ezzel is bővítve szókincsét, finn nyelvtudását és humorbonbonos dobozkáját.
lore Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6475
:-))))) /napom hangulata ezzel megalapozva vagyon, thx!/

lore

Előzmény: Inner Circle (6473)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6474
lore, le a kalappal!!

Ez a finn duma a topic legeslegkirályabb hozzászólása.

lore, the best ever!

Előzmény: lore (6463)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6473
Télleg ő Tánya, szerintem végül is Schumi hiába csapta le a kezéről Corinnát, mégis Frentzen csinálta a jobb boltot. Különben kicsit összekavarodott itt a két hír, mármint Frentzen és a Star Wars. A valóság természetesen az, hogy a kislány nem Lea hanem Leia, hercegnő lesz és majd felrobbantják a bolygóját a Halálcsilaggal, szóval uszkve tíz év múlva mindenki pucoljon innen.
Nagyon helyes, hogy a sáskák Star Wars-t néznek, bár ha még ebből is valami technikai kütyüt csinálnak, hát nem irigylem Schumachert, mert a kivetítő, a borotva és a Sokol rádió mellé most még egy csapat sáskát is betelepítenek majd a sisakjába, hogy ütközésveszélyes helyzeteknél tanácsokkal segítsék a kikerülő manőverben. Előbb-utóbb akkora sisakja lesz hogy az már az aerodinamika (R) rovására megy.

((R)-t ki kellett tenni, mert az "aerodinamika" szót egy szélrotormeghajtású dinamókat gyártó cég levédette magának, miután szponzori szerződést kötött Mika Hakkinennel. Lehetséges, hogy ennek követketében a pályákon felbukkan majd a "porszívós Barbham" utódja, egy légcsavaros McLaren.)

A Ferrarit először kiröhögték homokos tervével (a személyiségi jogok védelmével megbízott ombudsman is célzást tett arra, hogy a politikailag nem korrekt megnevezés megváltoztatását fogja követelni), merthogy az ő boxuk az első, és így a homokon nekik kell majd a legtöbbet új gumival menni. Aztán kiderült, hogy a maranellóiak az Arrowsal kötnek szövetséget, és kettős kerékcserét fognak alkalmazni: Schumi Ferrari-boxba be, terepkerék fel, 1/2 benzin be, 3 másodperc alatt. Schumi boxon át, Arrows-boxba be, versenygumi fel, másik 1/2 benzin be, 4 mp alatt, és így ropira verik a Mernyókat. Ron Dennis a haját tépné, de nincs. Állítólag Villneuve-vel titokban "Mr. és Miss Hair"-t vettek egyszer, de nem tudtak megegyezni, melyik kié legyen. Azért nem lesz Villneuve a McLarennél jövőre.

Hakkinen nyugodtan eladhatta volna a repülő finn repülő taknyát jó pénzért, ha már egyszer Schumi kipufogógázáért olyan sokat fizettek. (Na azért ez már szerintem is perverzió volt. És milyen nehéz lehetett elkapni a pillangókat, hát azt se irigylem a pénzéért aki ezt csinálta.) Sőt, a Ferrarijáért biztos egy halom pénzt kapott, vajon mennyit kapna Erjáért? Egy fan biztos nem tudná kifizteni, de megvehetné mondjuk egy fan club. Még néhány vesztett meccs, és Hakki ingyen adja majd.

Ha már a repülő finnél tartunk, jövőre lehet hogy repülő skót is lesz, csak az nem a csapatnál hanem a csapattól fog repülni. Coulthard, szedd össze magad. Érdekes, őt nem hallottam szájalni Schumi rajtmanővere miatt.

A dobogón sincs a versenyzőknek akkora erekciója, mint az osztrák riporternek, ha Wurz megelőzi a pálya felett szállongó varjakat, mint azt az egy kedves Tasztatltárs néhány ezer beírással ezelőtt megjegyezte. Bár most egész jól bejött a sógor, lehet hogy a Benetton búcsúzóul beígérte neki hogy a legközelebbi ruhahirdetésen Latitia Castával pózolhat, ha jól szerepel. Szegénynek ennyi jut, persze egy Renault-tal nehéz is, bezzeg Eddie közben Jaguárral kergeti a nőket. Nahát úgy könnyű, különben úgy hallom, főleg ezért nevezték át a kocsit Fordról. Gondolom, érezni a különbséget, ha nem, a lányok szóljanak hozzá.

Takagiról nem hallottam, hogy elütötte volna a mentőautó, de ha valakiről, róla el tudom képzelni. Olyan mint Alesi meg Mansell, igazi pechfógel. Ahogy a volt ofőm mondta egy srácra, áldozattípus. Az is csak azzal a gyerekkel történhetett meg, hogy a buszajtó odacsukta a kezét, mint ahogy Alesivel hogy ráesik a hirdetés meg Takagival hogy elüti a Tatra. Hát nem jobb Frentzennek, hogy ő ütötte el a Tanjat?

hORK Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6472
"Ki a fene az a tánya?"

no ha már így belejöttem rakok ide még egy képet ami aktuális, és esztétikusabb is az előző Ordas-gyakósnál:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

a nőnemű egyed akit Frencen szorongat a felesége, "Tánya". Most hétfőn született meg Lea nevű kislányuk, állítólag az első női F1 bajnok lesz, és a babakocsival már most simán beelőzte Schumi kölykeit.

lore es IC - ugy lefáradtam a szövegeteken a röhögéstől hogy asszem elzúzok aludni :-)

SanI{ó Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6471
bocsánat egy picit off topic, bár kidudja....de nem bírtam ellenállni, mert beszartam a röhögéstől...

"...Angol és svájci kutatók a Star Wars egyes jeleneteit nézetik sáskákkal, hogy hatékonyabb ütközésmegelőző rendszert fejleszthessenek ki autók számára. Az elképzelés alapja az a megfigyelés, mely szerint bár a sáskák a modern ütközésmegelőző rendszerekkel ellentétben nincsenek sem nagy teljesítményű fedélzeti komputerrel, sem lézeres vagy infravörös távolságmérővel felszerelve, azért mindig pontosan tudják, hogy mikor kell ugraniuk, illetve repülés közben irányt változtatniuk. Ezt számukra részben az LMGD (lobula giant movement detector, kb. nagy mozgásérzékelő lebeny) nevű nagy neuron teszi teszi lehetővé, amely összetett szemük mögött helyezkedik el......."

Akit érdekel a folytatás az a http://stop.hu/ -n olvashatja el....mert onnan lett idézve...

SanI{ó Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6470
Elöször : A Ferrari remek tervet eszelt ki a box utcai 80-ra (kát, hogy most már nem valósulhat meg) A ter a következő lett volna: a boxutcát teljes hosszában sivatagi homokkal szórták volna fel, (ha jól tudom Góbi sivatag beli homok) úgy kb 30 centis vastagságban.....ha valaki ennek ellenére 80-nál többel tud menni.....

Másodszór: Ez a Ron Dennis nagyon eltőkélte magát, hogy idén lejáratja magát (és csapatát). Idézet TIVI-éktől:

"Ron Dennis kritizál - mint mindig
...
A verseny után Ron Dennis azt mondta, hogy Schumacher vezetése sok kívánnivalót hagyott maga után, különösen az, ahogy David Coulthard elé bevágott a rajtnál. "

no igen és ISMÉT egy NAGYKÉPŰ válasz (ahogy az szokott lenni, ugye)

"Michael Schumacher: Nincs értelme vitába szállnom Ronnal. Azt gondol amit akar, úgyis mindenki látta mi történt Imolában. Nagy csata volt Hakkinen és köztem, amely végül nekem lett eredményes. Ez nem volt egy megsemmisítő győzelem, de köszönhetően a csodálatos autónak és a kifogástalan stratégiának, én érkeztem elsőként a célba."

Igen ezeket úgy lehet nevezni, hogy: ezek a tények...

Különösen azért az tetszik, hogy Sumi mondta azt, hogy nagy csata volt közte és Hakkinen között és ez így igaz. Szerintem még lesz ebből a "nagy-ból" egy pár menet... :-)

Sumi Yeah!

lore Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6469
Corinna volt ugye bejáratós korában a mindennapos banya férjénél? Ki a fene az a tánya?
Egyetértek (többet nem :-)) drukkoljunk a nőcik alapján. Szegényeknek csak a hétköznapok maradtak, akkor nem hullafáradtak a speedyboyok. Azért nő kell nekik, ciki lenne a dobogón erős izgalmi győzelmi mámorban a furcsán dudorodó kezeslábas!
JV micsinál? Hiteget? Télleg a haja leNŐTt, csak így szerzett NŐT /poetlore rulz!/? Aki ennyire psziho, hogy befesti a haját csakazért, hogy figyu a hajamat, ugyis alig van már pár szál! Nahát!
Jordan box macasűrűsége lorénak is nagyon feltűnt! Kissumi nagyon király volt ahogy ölelgette a mucusokat anno. Bezzeg a bátyus zavartan ül fel a robogóra a kis piros bikinis marlborocsajok mellé (lehet, hogy corinna télleg rulez?).

Az egyik legkirályabb jelenet: Hakkinen kifújja a nóziját a tűzálló fejvédőbe úgy, hogy csak úgy lobog a vége! Na akkor majd' besz@rtam a röhögéstől. Kár, hogy nem dobta ki a fanoknak! Toccsant volna rendesen a skandináv szőke kobakokon!

Takagi? Őt trafálta el a Tatra mentőautó a ringen? Vagy az nem itt volt? (lore fáradt)

Alesi japcsi csajáról se feledkezzünk meg! Ja, és Eddie az igazi királycsávó: interjúvolja a jurósport (tehát nem az mtvnek kell nyeglén odab@sznia pár sort a szponzor kedvéért), elhalad mellettük két cicababa, erre Eddie mit csinál? Utánuk megy és megbeszél egy randit az esti partira. Utána vissza a meglepett/lealázott riporterhez és folytatja! Hát vazzz, arca az van. (az mtv riportere elkezdte sűrű nyelvcsapásokkal köszönni, hogy interview-t ad a repcsién erre Eddie: ne nekem köszönd vazzeg, a Marlboro szponzorálja a poros kis gokartpályátokon a versenyt, asztán leszóltak, hogy mingyá itt augusztus szal fogaggyam a magyarokat!

Lehet, hogy nem pontosan idéztem (nem úgy mint lejjebb :-))) de ilyesmi volt!

Tehát: JV rulez de Eddie is!!!!!!!

lore

Előzmény: Inner Circle (6467)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6468
Hát amugy is Villeneuve rulez...De ha feleség /barátnő alapján akkor pláne..Danni Minouge nagyon szép....Corrina nekem egy kicsitt malacc képü
Előzmény: Inner Circle (6467)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.14 0 0 6467
Na ne, tavaly Sepangban Corinna még királyul nézett ki! Árja nem rulez. Tanja nem rossz, drukkoljunk a pilótáknak a feleségük alapján! Úgyis mindenki azt mondja, hogy ezek a fiúk már mind egy szálig nagyon f@szán vezetnek, hát valahogy csak különbséget kell tenni köztük!
Villenuve RULEZ, már mióta eteti a barátnőjét, hogy elveszi! :) Eddie Jordannak meg egész háreme van hostessekből, hát azért állnak le azok az autók! Melyik szerelő dolgozik, ha spoiler helyett igazíthat mást is?

Apropó Jordan. Tavaly mintha a Jordan honlapján lett volna az a nagyon szimpatikus gesztus, hogy a vetélytársaikról is volt egy-egy kép, szöveg. Ráadásul mindenkihez, még a kamikaze Takagihoz is volt egy-egy jó szavuk. Takagi azóta hazament a gésákhoz, állítólag önerőből akar visszatérni az F1-be, azóta spórol egy autóra, állítólag fél év alatt már összejött egy visszapillantó tükörre való.

Előzmény: lore (6466)
lore Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6466
Nemnem!
Couthard bevillantya az esőlámpát amikor barika rááll a boxba. Barika iq-ja meg stresszben a palikét ostromolja, így asziszi, hogy féklámpa és satuzik.
Feleség rulez? Hát nem mindenkinek. Árja ugyan 'faj'tiszta de akkor is pláza. Frencen viszont elég mindennapos sárkánya lehet, ha még paliklaci is aszonta rá! Hová tűnt corinna? Hát azon kívül, hogy drága a jegy, lehet, hogy már 120 kiló a két kisklambó után. Schumacher imidzsrombolását williweber nem engedi -> corinna szobafogságra ítélve, Schumi kussol, kap plusz egykét milkát!

lore

Előzmény: Inner Circle (6465)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6465
Azért Corinna jobb mint Erja vagy hogy híják, nem szeretem Schumit de ezt el kell ismerjem, itt köröket vert Hakkinenre. Viszont Erja is jobb mint a semmi, legalábbis erre enged következtetni, hogy mikor tavaly év elején Hakki az edzésen alázta Schumit, Corinna sehol nem volt, de Erja igen. Nyilván Hakki doppingolt egy kicsit. Aztán Sepangba elment Corinna és kapott is a McLaren a feltűnően jó karban levő Schumitól. Most megint nincs Corinna és Schumi stílusán érezni, hogy kiegyensúlyozatlan!

De hova tűnt Corinna, HOVA TŰNT CORINNA???

Én úgy hallottam, a Ferrari kidobta a vetítős-beszélős sisakot, és helyette beszerelt Schuminak egy Sokol rádiót, amin hallgathatja a 95,3 Klubrádiót. Félóránként mondják a traffipax-infókat, így talán nem fut bele a boxutcában a sebességkorlátozásba. A McLaren más utat választott, állítólag a 3. autóra két nagy fényszórót szerelnek, ezzel fog Panis a boxutcában a forgalommal szembe fog autózni, és villogni Hakkira és Coulthardra. Ha így is gyorshajtás történik, Ron Dennis terve szerint majd azt mondják, hogy Coulthard ment erre százzal, de Panis meg arra ötvennel, szóval ez olyan mintha Panis áll és Coulthard ment volna erre ötvennel.

Előzmény: lore (6463)
lore Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6464
Elb@sztam! Vazz szóval helyesen: ...taphunut vasatus...

lore
ps: mindenkitől elnézést a hibáért!

Előzmény: lore (6463)
lore Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6463
Hali!

Ordas és hORK a pályán? lore beszállna bírónak, mégse okés, hogy Ordast lenyomja Schumi, miközben mint tuggyuk Vilnöf a rókára gerjed. Ettől persze olyan családos ember mint Hakki eldobja a rókát. Apropó család! Szépek ezek az ászok! Hakki elvesz egy plázamacát aki kihasználja férje kátránygyáros buxáját minden versenyre elnyomul a biznicsklásszon! Aztán mit kap: ha Hakki kikap akkor rá se bagózik (persze West-tel), ha meg nyer akkor akkor kap egy izzadt csókot mielőtt rondenisz már behappolta az első smárt. Bezzeg Schumi igazi német! Corinna ócsóbb az biztos. Valszeg a turistán utaztatta a kölyökgyártás előtti időben, nehommá ne legyen nafta a yachtba! Ezért aztán Corinna otthon marad, várja a postást a Gyes-sel és az egyéb postási kötelességekkel.. hoppá!

A boxuccai sebességmérésen félek trükközni fognak a pilóták: CD-lógatás a visszapillantón stb.. Vagy kőcsön lehetne venni az agárversenyek guminyulát amely nyócvannal repesztene a boxban, aki megelőzi annak annyi.

Sumáker aszonta az a legjobb gép? És arrózék mit mondtak amikor agyonpolírozott tuning mocijukkal a szponzorok előtt futották a ferárigyalázó időket? Elárulom: lám topppon vagyunk mi is.
Ez az egész enyém a leggyorsabb gép duma rohattul nem okés. Ez valami SI szabvány szerinti mérőszám vagy mi? Sumi aszongya, tehát úgy van? Sumi nem egy igazmondó juhász, hanem a világ legjobb pilótája. És miért? Mert lorét nem iratta be a papája gokartozni 6 évesen. Igaz ilyen méretű emberek nem általánosak arrafelé de a karrierért bevállaltam volna egy izmosabb hormonkezelést 17 évesen az tuti. Poénos lenne Palik üvöltözése a hungaroringen: Hová tűnt lore, hová tűnt lore? (megoldás: vége a versenynek vazze, azér integetek hatvannal!)

Végül lore is hiteles akar lenni:
"Michael Scumacher> Ich bin die.. ohh sorry, you know it's difficult for me changing the languages. So: I am the best that's evident. I've got the best car, that's also evident. Has anybody other questions?" Hakkinen reakciója>"Julkiaisim viiem Schumarenetto vuoden alussa joukon artikeleita teemalla. Nyt on McLaren mitode Coulthardelte aivan olivat hulletre taso 2000 ei ole Silverstonen Grand Prix. On liikenneturuvaliseti aina onnettomukisten leinoin edeisa. Mita sitten taphtunut vastaus ei mitten polttonest? Vaikka McLaren seruaava!"

lore

hORK Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6462
Button meg egy ex-galambot vitt be a bokszba magával ha jól emlékszem :-)
Előzmény: Inner Circle (6461)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6461
hORK: Ott a pont! :)))

Ihletért nem is kellett messzire menni, miután Silverstone-ban Villneuve legyakta a rókát. (Úgy csinált mint a perverz vadász: meghúzta a ravaszt...)

Előzmény: hORK (6459)
maul Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6460
Ez naggggggyon yóóóó lett :o))))
Előzmény: hORK (6459)
hORK Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6459
"Ordas, hORK, a pályára, aztán adjatok egymásnak! Vért, vért, VÉRT!!! :)))"

annak _súúúlyos_ következményei lennének :))

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

boccs a sávszélesség legyakásáért, nem bírtam kihagyni :)

Előzmény: Inner Circle (6456)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6458
:-DDD
Előzmény: Inner Circle (6456)
lenox Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6457
Azert formula, es nem forma, mert nem a formarol, hanem a formularol van szo, vagyis nem az alakja miatt elso ez az aga az autosportnak, hanem a szabalyai (formula-szabaly) miatt.

Előzmény: Gossard (6414)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6456
hORK: "Sch-Hakk parbaj reszemrol a forumon off, menjen inkabb a palyan"

Ez az! A pályán! Ordas, hORK, a pályára, aztán adjatok egymásnak! Vért, vért, VÉRT!!! :)))

Laudát amúgy nem sokra tartom. Lehet hogy tud vezetni, de hogy őt úgy húzták ki az égő autóból, ő meg másnak nem állna meg, az sokat elmond. Tavaly a sepangi Ferrari-balhénál úgy változtatta a véleményét, mint egy szélkakas. (Azzal semmi bajom aki szerint a Ferrarinak volt igaza, na de hogy valaki egyszer ezt, egyszer azt mondja...)

"A McLaren-t szintén új Merci motor fogja hajtani a Silverstone-i derbin. "

Ajaj. Nem baj, Mika, 36 pont hátrányból szép győzni! Még van 13 futam, ne add fel!!! :)))

"Lesz egy kapcsoló, ami kikapcsolja a villogást..."

Elég, ha a villogás mindig OFF fázissal indul, és a verenyző a villogás ütemében rángatja ki-be a kapcsolót.

Előzmény: hORK (6445)
maul Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6455
Szóval Zonta ugyanabban a kanyarban szállt el, mint tavaly MS ( Stowe-kanyar ). Sumi azonnal a biztonság növelését kérte a pályát üzemeltetőktől.

Egy érdeksség a Honda motorokról: "Mugen Honda have a 'B' specification engine of their own which will debut for Jordan at the next race. The engine has already been tested and hence is not being tried out this week. The specification is different to the BAR engine, but the BAR specification engine will be given to Jordan after the Montreal race."

Végül MS véleménye a szabálymódosításokról:
"I'm not very pleased with these rules," remarked Schumacher. "In the end we are participating in a high-tec sports series. Banning these technically advanced driving aids is not something any racing driver likes. In Brazil, you drive 280 km/h before entering the pitlane and as from next race, a driver must personally brake from 280 km/h to 80 km/h while driving to the pits. That's not something for a racing driver but more meant for a cabdriver! It will certainly not be introduced without the necessary "stop-and-go" penalties and will probably cause many drivers problems." However, according to a German magazine, although the Ferrari ace is against the idea, Ferrari is the only team that has agreed to the change in rules. All the others have declared that banning these driver aids will need more time and can't be banned from one race to another."


Előzmény: Sysygy (6453)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6454
:-)))
Előzmény: Kopi (6452)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6453
Tulajdonképpen az utóbbi időben látványosabb dolgok történnek az edzéseken, mint a versenyeken. Pl. múltkor Villeneuve kocsija gyulladt ki picikét, ezt a TS kezdésekor vagták be, de nem kommentálták én meg csak néztem, hogy honnan van ez a kép. A mostaniról is megnéznék egy képet, persze örülök, hogy nem történt nagy baja Zontának.
Előzmény: maul (6449)
Kopi Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6452
Lesz egy kapcsoló, ami kikapcsolja a villogást...
Előzmény: Sysygy (6448)
hORK Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6451
de milyen rafkósok hogy az első keréknél lehet csak a szenzort alkalmazni. lehet hogy az új merci motor már elsőkerékhajtású? :)
Előzmény: Sysygy (6448)
Kopi Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6450
Ezért szerettem (szeretem) én Alesit! (is!)
Előzmény: Sysygy (6447)
maul Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6449
Mai teszteredmények Silverstone-ból:
1 M. Schumacher Ferrari 1.25.82
2 H. Frentzen Jordan 1.25.87
3 M. Hakkinen McLaren 1.26.33
4 R. Schumacher Williams 1.36.33
5 P. de la Rosa Arrows 1.26.53
6 J. Button Williams 1.26.55
7 G. Fisichella Benetton 1.26.57
8 A. Wurz Benetton 1.26.91
9 P. Diniz Sauber 1.27.18
10 J. Trulli Jordan 1.27.61
11 E. Irvine Jaguar 1.27.71
12 J. Herbert Jaguar 1.27.92
13 J. Verstappen Arrows 1.28.03
14 M. Salo Sauber 1.28.64
15 N. Heidfeld Prost 1.28.84
16 G. Mazzacane Minardi 1.29.18
17 M. Gene Minardi 1.37.04
18 R. Zonta BAR 1.37.31
19 J. Villeneuve BAR 1.38.82

A BAR eredményeihez hozzátartozik, hogy Zonta délelőtt még esős időben - a bal első felfüggesztés hibája miatt - iszonyatosat bukott. A BAR csapat azonnal visszavonult mindenféle teszteléstől a hiba feltárásáig és megszűntetéséig. Zonta csak az ujját vágta el, amikor kimászott a felborult autó alól.
A McLaren-t szintén új Merci motor fogja hajtani a Silverstone-i derbin.

Sysygy Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6448
Aztán ezentúl majd azt is ellenőrizhetik a stewardok, hogy nem kiégett izzót tettek-e a csapatok az ominózus lámpába. :-))
Előzmény: hORK (6446)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6447
Ahogy múltkor Schumi betépetett a boxba majd egy iszonyú nagyot fékezett, az nekem is tetszett.

Meg Mika mostani edzésen utolsó mért körén: +080, +080, majd -090 :-)))
(csak hozzávetőleges, nem pontos értékek)

De legjobban Jacques barátom mostani rajtja dobogtattta meg a szívem. Amit ott levágott!

Sőt, az is, bár azt csak videóról visszanézve lehetett jól látni, amikor Button gyerkőc azt a fenomenális nemistudomhányhelyetfeljöttarajtnál dolgot eljátszotta.

Előzmény: hORK (6445)
hORK Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6446
most egy ilyet olvastam:

"There has now been a partial about turn, or clarification and pitlane speed control is back in. This means that the teams have to re-write the ECU programme again. The teams are now allowed to use a front wheel sensor, instead of the rear wheel sensor. The minute the control is activated, the rear light starts flashing. That way should anyone use the system on the track it would be obvious."

tehat valtoztattak a szabalyon, es ujra engedelyezett a sebesseg-szabalyzo, csak a bekapcsolasakor egy hatso jelzolampa villogni kezd, igy elozve meg azt hogy pl. a rajtnal illegalisan kihasznalhassak az elonyeit.

hORK Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6445
"Szerintem semmivel se jobb, mint Prost, Senna, Piquet, Hakkinen."

Sennanal nem jobb, meg Prostnal sem (holtverseny :). Hakkinal szvsz jobb. Azert nem veletlen hogy a kis Button sot ugy tudom Coulthard peldakepe is Schumi :) Amugy nem csak a hivek mondjak hanem "fuggetlen" szakertok is, vagy pl. Niki Lauda - biztos ert hozza picit.

"Kivancsi vagyok, ha 94-ben nem loki ki Hillt"

Tudod ilyen "ha"-s mondatokat sokat lehetne mondani, olyat is aminek a vegen 4 vbcime is lehetne akar a nemetnek - en 0 cimmel is neki szurkolnek, egyszeruen magaval ragad ahogy a palyan (meg neha a boxban :) versenyez.

Eh tok folosleges ilyesmin vitazni, ugysem gyozzuk meg egymast, csak jol felhergeljuk a masikat ugyhogy Sch-Hakk parbaj reszemrol a forumon off, menjen inkabb a palyan :)

Előzmény: Ordas (6442)
maul Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6444
Azért én reménykedem, hogy fog még a Honda és Villeneuve ( csapattól függtelenül ) meglepetést okozni...
Azon senki sem akad fent, hogy a pilóták az új szoftver miatti lóerővesztésre panaszkodnak? SZVSZ ez a pit limiter dolog 20-ad rangú kérdés - ezt úgy is megoldják valahogy -, ahhoz képest, hogy az új szoftver - a nyilatkozatok szerint - a motor "szívéig" lenyúl...
bYd Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6443
Megnézném én is a Cipészt abban a BAR-ban. De Hakkinent is :)))
Előzmény: Ordas (6442)
Ordas Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6442
Ez f@szsag, picim! Mi az, hogy Hakkinen olebe hullot 2 VB cim! Elobb gondold meg, mit irsz! Erdekwes multkor arrol volt meg szo, hogy tavalyi Ferrari jobb volt, mint a tavalyi Merci.
S miert mondjatok, hogy Schumi annyira kiugrik a sztarpilotak kozul? Szerintem semmivel se jobb, mint Prost, Senna, Piquet, Hakkinen.
Kivancsi vagyok, ha 94-ben nem loki ki Hillt, s akkor Hill a vilagbajnok, azaz Sch-nek csak 1 lenne, akkor is ezeket mondanad? Akkor mondhatnank, hogy az orok masodik, mert mindig van egy paros, aki jobb nala. De ez nem igy van. Szoval szerintem tok nem jogos, hogy istenitik.
Mas. Erdekes, a Mercinek nem kell, mint pilota. S vegyuk hozza, tavaly a Ferrari nem a legtisztessegesebb modon lett vilagbajnok /lasd Malajzia/.
Meg mar ideje, hogy vilagbajnok legyen, mert mar 4 eve mondja, hogy most vagy soha. :)
De teny, jo autoval nehez megverni. de hat Villeneuve is ilyen volt. Megneznem a cipeszt a BARban :)
Előzmény: SanI{ó (6417)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6441
:((((((
Előzmény: Kopasz (6440)
Kopasz Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6440

Helló!

Rossz hír a Stewart családból. Jackie fia kilép a Jaguár csapatból, mivel rákbeteg. Jackie elmondta, hogy a betegség gyógyítható, de a kemoterápia több hónapig tart, így Paul a gyógyulásra kell koncentráljon, ez most az egész család részére a legfontosabb. Paul a lehető legjobb kezekben van egy klinikán. Felépülése után majd leül a Jaguár Racing tulajdonosával, a Forddal, megbeszélni a továbbiakat.
Szerencsés és teljes gyógyulást Paulnak!
Paul az F1-es Stewart csapat megalapítása előtt sikeres versenyző volt a Formula Ford 2000 és az F3 kategóriákban.

Kopasz

Joe 155 Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6439
Most gondolj bele! Megy a pilóta kb 300-al 20-25 kört, be a box-ba, le 80-ra! Nem tudom kinek milyen a sebességérzete, de szerintem elég lehetetlen dolog ilyen sebességről ráállni 80-ra úgy hogy nehogy egy kicsit is több legyen!
Sebességmérő nuku, jegyezd meg hogy melyik pályán
épp milyen áttételű váltód van és a 80-hoz épp milyen fordulatszám tartozik 1.-ben, mögötted meg ott liheg az ellenfél a box utcában.
SZVSZ. ha ezt bevezetik többet lesznek a fiuk a box-ban mint a pályán, mert ugye bünti jár majd a túllépésért.
Ha meg kipörgésgátlóként is használják akkor miért van a rajtnál akkora gumifüst amikor elindulnak? Füstbomba mi?

Előzmény: Ernesto Serra (6438)
Ernesto Serra Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6438
Úgy látom nagyon felkavart benneteket a boxutcai sebesség körüli herce-hurca, de nem értem, hogy miért.

Úgy tudom az FIA azzal indokolta, hogy ezt a szerkezetet lehet másra, egyébként tiltott dolgokra (pl kipörgés gátló) is használni, gondolom valaki használta, valaki nem (lehet, hogy senki, lehet, hogy mindenki, nem ez a lényeg, a lényeg, hogy volt rá lehetőség), tehát az esélyegyenlőség torzult. Nem tudom, hogy igaz -e egyébként, nem ismerem ennek a biszbasznak a működését, de mivel ti sem cáfoltátok, fogadjuk el, hogy így van.
Szerintem ezzel a pilótára egy kicsit több feladat hárul, és nem az ellen vagyunk, hogy ne az legyen, hogy megcsinálják a kocsit, a boxból meg egy távírányítóval irányítják? Tehát mégegyszer azt mondom, hogy nem értem mi nem tetszik.

az a 2-3 mp mínuszt, meg a többi versenyző is elveszíti, a jobb sofőr kevesebbet, jobban érzi az autót, közelebb tud menni a 80-hoz, a gyengébb meg többet veszít. Mér baj ez?

helló

Előzmény: ezsolt (6436)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6437
Az a baj az F-1 es szabályokkal, hogy olyan emberek hozzák meg őket, akik soha nem vezettek még F-1-es torpedót! Persze ha a versenyzők írnák a szabálykönyvet az a másik véglet lenne, de könyörgöm arany középút nem létezik?
BE. azt mondja: a versenyző nem azért van ott hogy örüljön, vagy jól érezze magát, hanem hogy a nézőket kiszolgálja! Ha ez így van, akkor talán beláthatná hogy a FIA nagyon sok szabályával a nézők nem értenek egyet.
A pénz beszél kutya ugat ott is nagyon igaz!
ezsolt Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6436
Nagy szívás ez a boxutcai korlátozás.
Ez lett volna most a legfontosabb?
Mosleynek szüksége van arra, hogy lehetőleg évente 2-szer megőrjítse a konstruktőröket. Lehet, hogy a nyugtatópirula-iparban érdekelt.

Az a bibi, hogy aki mondjuk csak 70-nel megy a boxutcában simán eldob vagy 2-3 másodpercet, ami igen nagy luxusnak minősül ugyebár.
De ha közelíti a határértéket, könnyen átugorhat fölé, egy 900 lovas masinával nem lehet könnyű szerényre venni a figurát. Eszembe jutott Berger, aki szerint Monacoban versenyautót vezetni olyan, mint egy kacsaúsztatóban motorcsónakázni.
Sch elmondta, hogy nincs arra alkalom, idős stb. hogy a boxutcában haladva a kijelzőket nézze. Nézni kell előre is rendesen, 1-2 hülye mindig átmegy előttük, meg aztán nem is könnyű pontosan beállni ha nagy a forgatag.

Eddig mi volt?
Célbaért valaki, és másnap estig aggódtunk, hogy oké, de lehet hogy kizárják.

A brit nagydíj után ez így módosul.

1.aggódás: hogy elinduljon a kedvenc autója a rajtrácsról
2.aggódás: minden pit-stopnál, hogy nehogy túl gyorsan menjen a sávban
3.aggódás: hogy célbaér-e
4.aggódás: vajon meghagyják a pályán elért eredményt?

Éljen az új izgalom.
...éljen...élj...él...

Előzmény: Degeczi (6435)
Degeczi Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6435
De akkor miert nem menne tobbet 80-nal? Mert a fordulatszamhatarolo nem engedne. Es akkor mar miert ne lehetne egy masik ertekre atallitani a rev limitert - akkor nem kell uj fokozat. Szerintem a jelenlegi modszer tobb volt, mint egyszeru hatarolas, ezert is tilthattak ki.
Előzmény: Mogorva (6430)
hORK Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6434
igazad van abban hogy meggondolatlan dolog ilyet mondani, én nem is tenném. nincs is sok értelme külön az autót vizsgálni, a pilótával együtt kell egységes egészként jól működnie és a legtöbb pontot nyerni. azt még én is ki merném jelenteni hogy a 2000es Ferrari+Schumacher páros a legjobb a mezőnyben :) szóval amiatt nem érdemes sírni hogy azér nem lett vb mert szar volt a kocsija, vagy azért lett csak az mert övé a legjobb - más kérdés hogy a kissé elfogult fan (a fanatikusból ered biztos :) szívesen beleképzelné a kedvencét abba a kocsiba és biztos benne hogy azzal ő is nyerni tudott volna, a fan már csak ilyen állat

üdv, h.

Előzmény: Sysygy (6431)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6433
Inner Circle és lore továbbra is rulez. :-)

(maul 6399: köszi)

Sysygy Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6432
Szia SanI{ó!

Mivel én Villeneuve-drukker vagyok, különösebben nem zavar, hogy mentegetésnek fogod fel a dolgot. Ha neked így jobban esik. De ha már mentegetem, akkor a korábbi éveivel kapcsolatban teszem ezt, mert erre vonatkozó állításokkal nem értettem egyet.

Hali
Sysygy

Előzmény: SanI{ó (6417)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6431
Ahh, úgy látom elgépeltem:

"...pár méter híján egy kört vert rás Schumachert..."

helyesen: pár méter híján egy kört vert rá Schumacher

------------

"HA PEDIG, tényleg "Az F-1 2000 pedig valóban a legjobb gép az idei mezőnyben.", akkor mint azt gonosz on írásomban kifejtettem (és Kopi a 6356-ban), ez nem túl kedvező Schumacherre nézve (t.i. ő is csak a mezőny legjobb autójával tud VB lenni)." (6392)

Megkérem minden kedves Schumi fant, hogy _alaposan_ olvassa el, amiket írok róla.

Az idézeten belüli idézetet egy Ferrari rajongótól vettem. Illetve korábban az olasz lapok állításait idéztem. Tehát olyan forrásokat, amik Schumacherrel szemben elfogultak.
És dícsérik. Én csak a dícséretben rejlő rejtett logikai bukfencekre igyekeztem rávilágítani. És mindezt tettem feltételes módban, vagyis ha igaz, amiket a fanek mondanak.

Tehát nem Schumacher vezetői képességeiről szóltak írásaim, hanem arról, hogy amiket a rajongók mondanak, az mennyire kétélű. Jobban kéne vigyázniuk arra, mit is mondanak. Pláne azok után, hogy ugyanezeket az érveket, amiket itt Schumacher dicséretére használnak, korábban Hakkinen érdemeinek csökkentését célzó kijelentéseikhez is használták.

Ennyi.

Aki még ezek után sem ért egyet velem, az írjon emilt és megbeszéljük.

(Betartván ezzel egy pár hozzászólással lejjebbi kérést a topikbékére vonatkozóan.)

Baráti üdvözlettel:
Sysygy

Előzmény: Sysygy (6404)
Mogorva Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6430
Próbáltál már szigorúan, max. 80-al menni egy JOBB személyautóval. Mondjuk csak egy mezei honda CRX-el? Wartburtgos és Ladás tapasztalatok ezesetben nem jáccanak. :))

Van arra szabály, hogy max. hány fokozatú lehet a váltó? Mer ha nincs eccerűen betesznek egy 0.5-s fokozatozt, amin max 80-at megy a vas. Persze, hogy a hűtés ehhez mit szólna... nem tudom. Meglássuk. Szerintem, mivel az elektronikát tiltják, majd bejáccik valami mechanikus megoldás és el van kalapálva..

Előzmény: kabala (6388)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6429
Mármint nem azt hogy ő lesz a világbajnok hanem hogy övé a legjobb kocsi
Előzmény: CYRUS (6428)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.13 0 0 6428
Hidd el nekem ezt uton utfélén nyilatkozta..Persze sok igazság lehet abban amit Lore mondott hogy ennek egy része marketing...Én spec nagyképünek nem tartom msá dolgok miatt nem csipem...
Előzmény: hORK (6427)
hORK Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6427
namind1 szerintem tuti nem ezt nyilatkozta, max. azt hogy ez a legjobb amiben eddig ült - pl. azt se nyilatkozta hogy ő lesz idén a világbajnok. csak annyit hogy az szeretne lenni és jó esélyei vannak rá de bármi megeshet (lásd 99es szezon). ezeket az extrém dolgokat általában mások mondják róla, aztán később a szájába adják és ráfogják hogy nagyképű állat, sajnos.

JV tényleg rulez gondolkodok is hogy megveszem az f1managerben a Button helyére, ezt a picurka kis pontocskát is csak iszonyat mázlival szerezte meg nekem :)

Előzmény: CYRUS (6424)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6426
:)))))))
Előzmény: lore (6425)
lore Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6425
CYRUS haver,
hallottál már olyanról, hogy Marketing? És olyat hallottál már, hogy: Hú idén sajna elég sz@r gépet fejlesztett ki a fejlesztőúr! ?

MSlore
ps: ja JV rulez! Legalább félig teccen a hozzászólásom...

Előzmény: CYRUS (6424)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6424
Igen...Többszöris azt nyilatkozta hogy idén a Ferrári a legjobb.
Előzmény: hORK (6423)
hORK Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6423
Mármint azt állítja hogy az eddigi ferrarik közül a legjobb, nem? Nem azt hogy jobb a merciknél. Vagy tényleg ilyet mondott volna hogy a mezőny legjobb autója?
Előzmény: CYRUS (6420)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6422
A Benettonnál bizony volt némi ködösítés a rajt körül, de a topicbéke érdekében ezt ne feszegessük. A rajt különben a kedvenc részem, lehet hogy két tévén kéne néznem a közvetítést, és az általában unalmas 3-6 kör alatt videóról visszanézném a rajtot.
Aki nem szereti a magyar szinkront, tudom ajánlani a C'est l'vie (vagy hasonló) együttes klipjénél nálam bevált módszert: a klipen néhány elég jó nő fehérneműben fürdőzött, viszont a zene iszonyú volt, tehát lehalkítottam a TV-t, betettem valami jó zenét, és néztem a szoftpornót.
Forma-1 es közvetítéshez a legjobb aláfestő zene természetesen a Palik-összes a Danubiustól. :)))
(Azon már röhög az ember, nem a haját tépi.)
Előzmény: lore (6419)
MacPhisto Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6421
Ugyanez élesben így nézne ki:felborulnának az A-osztállyal. :P
LOL
Előzmény: Inner Circle (6401)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6420
És Hakkinen hányszor esett ki azt ne felejtsd ki!
Ennyi erővel majd én is azt irom jövőre hogy a VB cim csak ugy Schumi ölébe hullott mert Hakkinen kiesett párszor ......Azt pedig maga Schumi állitja hogy a Ferrari most a legjobb! Bár lehet nem ért hozzá
Előzmény: SanI{ó (6417)
lore Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6419
Amikor a Benetton a boxból távirányította sumi rajtját fullgáz + kipörgésgátló segítségével, akkor sumi volt a legjobb! :-))))))))))

lore
(ti is láttátok régebben azokat a helikopteres képeket amikor sumi az első kockából indulva az első kanyarnál már két autónyi előnnyel fordult? Wow!)

Előzmény: Inner Circle (6418)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6418
"2x meg amikor "véletlenül" (vagy nem, tök mind1) rosszúl rajtolt"

Suzukára célzol? Ott Hakkinen az egész évad legjobb rajtját produkálta, Schuminak meg a rajt sosem volt a legerősebb oldala. (Mintha Monacóban azért elképesztően lerajtolta volna Mikát.) Nem rajtolt rosszul, Mikamakka rajtolt marha jól.
Néhány esetben jó megjegyezni, hogy az egyik volt gyors, vagy a másik lassú. Pl. a futamok végén Brazíliában Schumacher volt lassú, de Imolában Hakki volt gyors.

Előzmény: SanI{ó (6417)
SanI{ó Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6417
Sysygis (bocs nemtom hogy kell) nagyon lovagol ezen a "Sumi is csak egy jó autóval" dolgon, Csak nehogy megbánd a végén. Tők átlátszó, hogy a gyengébb képességű, de jo(most is az) autóval menő Hakkinent próbálod mentegetni az év végi vereségtől....

Tavaly is 2x hullot az ölibe gyakorlatilag a VB díj Mikának 1x amikor Sumi kiesett (pedig mindenki elismeri, hogy igen csak jól gyüjtögette a pontjait) 2x meg amikor "véletlenül" (vagy nem, tök mind1) rosszúl rajtolt és nem Irvine nyerte a VB-t. A tavalyi Ferrari EGYÉRTELMÜEN gagyibb volt mint a Mercik..és még is...Tavaly elött meg Hakkinenek hullot úgy az ölibe a VB, hogy EGYÉRTELMŰEN a Mercik voltak a legjobbak....Tehát csak azt bizonygatod, hogy pont HAKKINEN az akinek ha nincs a mezőny legjobb autója gyakorlatilag labdába se rúghat a képességeivel (ami azért igen csak kimagaslik a F1-es pilóta átlagból). Most amikor a Ferrari MAJDNEM olyan jó mint a Merci akkor Sumi már a tehetségével igencsak konpenzálni tudja a technikai különbséget...

Szóval nem jó dolgon lovagolsz mert igen csak vissza fog ütni.....pont az ellenkezőjét elérva amit szeretnél...

Továbbra is mondom, hogy ne Sumit szapuld hanem Hakkinent buzdítsd.... Ne úgy végg Hakkinent hogy Sumit lekicsinyled...nem jó ez ne tedd...

Tisztelettel SanI{ó

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6416
Meglátjátok, mi lesz ebből: Silverstone-ban kialszanak a startlámpák, a 22 autó meg ottmarad egy helyben, őrülten kipörgő, elfüstölő hátsó kerekekkel. :)))
Aztán magyarázkodhatnak, hogy dehogy is használták eddig a sebességkorlátozást rajtsegítésre, ugyan már, miből is gondolhatja ezt valaki...
maul Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6415
Némi hír az új szoftverről:((c)Formula1.com)
"The new Engine Management System introduced by the FIA was tested for the first time at Silverstone yesterday (Tuesday). This is designed to allow the FIA to check that all the team's software programme's comply with the regulations as well as to limit developments in this area.
The regulatory body has developed four programmes that they have distributed among the outfits for use from the British Grand Prix onwards. These include the exclusion of pit lane speed limiters as it is believed that they can be adapted to aid starts. The constructors are testing the different systems to enable their engineers and drivers to become accustomed to changes before the next Grand Prix. After a full day working with the new programmes it has become apparent that the more complicated the new systems are, the longer it is taking the teams to adapt. It appears that both Supertec and McLaren have not completed the full revision yet. All the teams have reported some power loss as a consequence of the revised ECU but drivers have not experienced the full extent of the changes wrought by the adaptations because of the wet weather at the track yesterday. Most of them did begin work on acclimatising themselves to using the speedometer to regulate their speed in the pit lane. Eddie Irvine was quite outspoken about the new system, describing it as "pathetic", but rookie Jenson Button did not seem phased by the introductions, perhaps because until recently he had to use the same system in Formula 3. Benetton also felt that the new programmes would not present a problem. Technical Director Pat Symonds commented, "We fully support the initiative of the FIA as it will eliminate a lot of the innuendo that is present in Formula1 up till now. We have been testing with the engine controls that conform with the new regulations and find that, although there is a small degradation in performance, it has presented us with no significant problems."
The FIA has confirmed to the teams that a final decision on the programmes will be taken on Monday 17th April, after the Silverstone tests."

Szóval, mint olvashatjátok, a csapatok némi "lóerővesztésről " számolnak be. Végleges döntés pedig 04.17-én.
A fent leírtakkal kapcsolatos hír, hogy a Honda már az új evolúciós motorokat teszteli a BAR-okban. Az, hogy ez az erőforrás fog-e dobogni a BAR-Hondák szívében a tesztelés eredményétől függ. Villeneuve-vel kapcsolatos hír, hogy a tesztelésen összetalálkozott egy rókával a pálya hátsó részében. A kocsi kisebb károkat szenvedett, JV-nek semmi baja nem lett, a róka kimúlt.
Gossard: a formula a szabály szóra utal ( mint ahogy azt Dávid Paja annyiszor elmondta már a TV-ben, sőt a múltkor be is mutatta a boxutca című műsorban. ). Gyakorlatilag a FIA által alkotott 1-es számú szabálynak megfelelő autók versenyéről van szó.
Hork, azért olyan nagyon gyenge Ferrariról nem beszélhetünk az általad is emlegetett utóbbi években ( csak legfeljebb gyengébbről, mint az első helyezett gépek ).

Gossard Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6414
Valaki árulja már el, hogy a "forma 1" miért forma 1, egész pontosan a formula miért formula.
Kössz!

Gossard

hORK Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6413
én nem állítom hogy nem jó a srác - nem véletlenül gyakja le mindíg Coulthardot - csak azt hogy nem a legjobb :)

sőt nem is Hakk ellen próbáltam szót emelni hanem Schu mellett, gyenge-Ferrari-korabeli szereplésével kapcsolatban, ami korántsem volt olyan nagyon gyenge (96 3ik, 97 2ik kizárva, 98 3ik, 99 -> kitudjamilettvolnaHA :)

Előzmény: maul (6411)
maul Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6412
Mai teszteredmények:

1 R. Schumacher Williams 1.30.29 (26 lap)
2 R. Barrichello Ferrari 1.30.96 (48)
3 A. Wurz Benetton 1.30.98 40
4 J. Villeneuve BAR 1.31.00 41
6 G. Fisichella Benetton 1.31.03 42
6 R. Zonta BAR 1.31.01 61
7 H. Frentzen Jordan 1.31.05 47
8 D. Coulthard McLaren 1.31.21 46
9 P. Diniz Sauber 1.31.50 42
10 P. de la Rosa Arrows 1.31.66 21
11 M. Hakkinen McLaren 1.31.99 32
12 J. Verstappen Arrows 1.32.36 32
13 J. Herbert Jaguar 1.33.17 27
14 E. Irvine Jaguar 1.33.72 27
15 M Gene Minardi 1.34.54 18
16 J. Trulli Jordan 1.36.00 33
17 M. Salo Sauber 1.36.97 22
18 J. Button Williams 1.38.05 9
19 N. Heidfeld Prost 1.38.65 13

maul Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6411
Hork!
Emlékezz vissza, hogy amikor Andretti helyére beült MH egy McLaren-Ford-ba ( ami akkor köztudottan nem volt a legjobb autó ) az első időmérő edzésen sikerült Senna előtt(!) végeznie. Úgyhogy csak tud valamit a fiú...
Előzmény: Sysygy (6404)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6410
Végül is nem rossz a go-and-go boxkiállás (érts: boxutcán áthajtás). Sárga lapos indítványomat ezennel visszavonom, bár az különösebben nem hat meg, hogy egy csapatnak épp jó esélyei lennének, mikor pont betelik. Hát tessék vigyázni egy kicsit. Tudták, hogy állnak!
Csak ilyenkor kizárni azért bunkóság a delikvenst, ha pénzbüntetés van, akkor a Ferrari röhög, ha meg mondjuk a következő versenyen az utolsó helyről indítják a bűnöst, akkor a depóban száguldozó Minardikat látnánk. Valahogy ez tényleg csak úgy reális, ha azonnal megkapják a büntit. Főleg mert ha valamiféle türelmi limit van, akkor holtbiztos hogy mindenki arra játszana. Gondolkodtam rajta egy kicsit, de nem jutott eszembe semmi jobb. Amilyen bonyolult ez, ha belegondol az ember, lehet hogy mégis Mosleynek van igaza a 10mp stop-and-go-val?

OFF

Pályabíró, nem rossz! Erről a még iskolásként kiagyalt "brutális futball" jut az eszembe. A szabályok egyszerűek, minél több gólt kell rúgni, de minden bemutatott ellenséges csapattagfej még öt gólt ér. "Gólrúgáshoz" mindenkinél van ginshu kés és egy kilenc milliméteres pisztoly, a pályán elszórva homokzsákok. A bíró golyóálló mellényben, renitens szabálytalankodók ellen egy minigunnal (ld. Terminator 2) felszerelve. A szabályokból adódóan a legtöbb csapat egyszer használatos. A kiöregedett játékosokkal nincs nagy probléma.

Ja, és lore úr, nem tetszik ismerni a Palik összest? "Balra önöktől, már ha szembe ülnek a televízióval..." :)

Herold Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6409
Úgy hallottam, azt a szerkentyűt nemrég betiltották. Az indoklás szerint más, tiltott dologra is lehetne használni.
Előzmény: PTZ (6406)
fargo Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6408
Bocs, hogy közbepofázok tök zöld vagyok a témához, de ezt a boxutcai 80-as limitet nem lehetne valami jeladóval automata módon kapcsolni, a boxutcába való behajtáskor? Mondjuk a biztonság kedvéért a pilóta meg ki tudná kapcsolni. Szerintem elég egyszerű lenne megoldani...
hORK Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6407
"Sőt, eddig Mikát érte mindig az a vád, hogy csak azért lett VB, mert ővé volt a legjobb autó."

Szerintem az hogy a szar Ferrarival nem tudott vbt nyerni Schumacher, nem feltétlenül azt bizonyítja hogy nem jobbak a képességei, hanem inkább azt, hogy sajnos túlságosan nagy szerepe van a technikának a forma1ben. Hiába sokkal jobb pilóta, ha az autó minősége 85%ban számít mondjuk és az ember 15%ban, ekkor valami übermenschnek kéne lennie hogy abból a 15ből valami nagyot alkosson.
Azért meg lehet nézni hogy a kevésbé ütő autókkal se kellett igazán szégyenkeznie sosem. (tavaly már _jó_ esélye lett volna a VBre a rosszabb kocsival is) Hakkit eddig csak a vadállat Mercikben láttam villogni, gyengébb kocsiban nemigen alakított még... Szerintem amúgy - hiába pampognak bármit az újságok -, az időmérők alapján a Ferrarik gyengébbek még, és ha nem Schumi ült volna pl. most benne akkor a két merci indult volna az első sorból most is.

Előzmény: Sysygy (6404)
PTZ Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6406
Most jólértem? A rev.limitert nem engedélyezik többé? A 80-at ezentúl önmérséklettel kell majd betartani?

Eddig egy gomb bekapcsolására nem gyorsulhatott feljebb az autó, mint az előre (az áttétel ismeretében, a fordulatszám szerint) beállított érték. Ha jól tudom a gyujtást veszi el, és ettől van olyan hangja, mint egy sárkány halálhörgésének: erre mondta Ben Edwards annak idején (már akkor is ezt használták) "awful noise". Ez ideáig engedélyezve volt. Szóval ezentúl nem az?

Haja Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6405
Hajra Sysygy. Ugyes gondolatmenet.
Joe 155
Egyetertek Levikevel, hogy a Benetton 94-ben jobb auto volt, mint a Williams. Nem azt mondom, hogy gyorsabb, de konnyebben vezetheto, erettebb konstrukcio volt. Errol F. Williams is beszelt. Az, hogy a Williams nyerte a csapat VB-t, az reszben Verstappennek volt koszonheto (nem csinalt semmi ertelemeset)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6404
"Hol volt Verstapen 94-ben a Benettonnal? Nem egyszer lekörözte Őt Scumacher!"

"Az F-1 2000 pedig valóban a legjobb gép az idei mezőnyben."

Attól még lehet jó a kocsi, mert az egyik pilóta lekörözi a csapattársát. Lásd most Barrichello esetét, pár méter híján egy kört vert rás Schumachert. Ráadásul B-t senki nem tartja rossz pilótának...

Ha pedig, tényleg "Az F-1 2000 pedig valóban a legjobb gép az idei mezőnyben.", akkor mint azt gonosz on írásomban kifejtettem (és Kopi a 6356-ban), ez nem túl kedvező Schumacherre nézve (t.i. ő is csak a mezőny legjobb autójával tud VB lenni).

Sőt, eddig Mikát érte mindig az a vád, hogy csak azért lett VB, mert ővé volt a legjobb autó.

Úgyhogy vigyázzatok kedves Schumacher-rajongók a hasonló kijelentésekkel (tudom Joe 155, te csak Ferrari fan vagy), mert majd jól az orrotok alá dörgölöm az évad végén. :-))

Hali
Sysygy

Előzmény: Joe 155 (6396)
lore Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6403
Szerintem IC ötlete kiváló:
Lenne egy bíró a pályán mongyuk egy tuning meklárennel és bemutatná a lapokat.
Sumival meggyűlik egykétcer a bajuk mer a sárga lap láttán belerug a bíróba vagy leköpi és akkor piros lappal mehet öltözni. Vagy Zsantott bekiabál a bírónak és felküldik a goldtribünre.
De a formaegyből is olyan sportszerű játék vállna mint a fociból!

:-) lore

Előzmény: IMAGINE (6402)
IMAGINE Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6402
Inner Circle!

Én ezt a sárga lapos megoldást nem nagyon tartom jónak. Mi van akkor, ha egy olyan pályán telik be a pohár, ahol sokkal nagyon eséllyel indulna az adott csapat, csak azért, mert épp ott lett meg a megadott hibalimit.
A boxutcán való áthajtást szó szerint gondolom. Ha jól számolom a lassítás, vánszorgás, kigyorsítás kb olyan 10, vagy kicsivel több időt venne igénybe. Ez is bőven elég büntetésnek, főleg, hogy ezt többször is eljátszhatják a pilóták.

Szóval szerinem ekörül a téma körül futunk még egy pár kört, annyi szent.

Imagine

Előzmény: Inner Circle (6401)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6401
Azért Palikék Pedrópaulódinize mellett abban is van egy perverzió, hogy Heinz-Harald Frentzen a "mönchengladbachi". Pont a leghülyébb nevű várost kell ennyit idézni? :)
A "kerpeni" még hagyján, de mikor a DSF-en először láttam hogy "Der Mönchengladbacher", évekig filóztam azon hogy mi a fenét jelenthet. Azóta is következetesen alkalmazza minden valamirevaló újságíró, Palik mentségére legyen mondva hogy tőle még nem hallottam.

Lefogadtam volna, hogy DC problémázni fog a sebességkorlátozás miatt. Érdekes, Mika nem tesz rám olyan száguldozós benyomást, SZVSZ ő bír majd magával.
Különben meg Imolában a McLaren győzött, mert mindkét pilóta legyőzte azt a hajlandóságát hogy az első falnak nekimenjen csak úgy magától. Biztos nem volt könnyű. A McLarennek valószínűleg van egy dodzsempályája, ahol ki vannak festve a dodzsemek F1-es autóknak, és Coulthard ott döngeti a Ferrarikat meg a palánkot, hogy a versenyen ne legyen ingerenciája. De az ötletet Schumitól vették! :)

Imagine: milyen büntetés lenne az, hogy csak át kell hajtani a boxon? Coulthard áthajtana ezerrel, és még előzne is közben! :))) Viszont a 10 mp szerintem is sok, ennyi hátránnyal egy nagymenő talán vissza tud állni a többi nagymenő mögé, persze előzés esélye nélkül, de mondjuk egy negyedik helyről kiálló BAR talán ha tizediknek visszaszédeleg.
Támogatnék valami "sárga lapos" rendszert, mondjuk hogy 10% túllépésig hibapont legyen, ami versenyről-versenyre öröklődik, és néhánynál dádá van. 10% fölött viszont zárják ki, vagy álljon a sor végére, vagy ilyesmi.

boba6: Tavaly a Hockenheimringen Coulthard először lefejelte Salot (szárnycsere), utána tankolt, utána levágott egy sikánt (10 mp), utána még egyszer tankolt. Többet volt a boxban, minta pályán, valahogy mégis ötödik lett. Lehet hogy másodszorra nem is tankolt, hanem gyorshajtás miatt rántották be, valami ilyesmi dereng.

Emlékeztek még a Mercedes A-osztály reklámjára? Hakkinen és Coulthard nyomják neki mint süket a csengőt a próbapályán, szuperül mennek, aztán egy helyen a pálya beszűkül, és csak egy fér el! Nagyon teátrálisan kapkodják a fejüket egymásról az útra, aztán satufék és megáll mindkettő. Vigyorgás.
Ugyanez élesben így nézne ki: Mika fél másodperccel előbb ér oda, Coulthard meg kilöki a fűre. :)

Levike Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6400
Hali !

Joe155

Fenntartom, hogy 94 legjobb gepe a Benetton volt.
Ez egy idoleges allapot volt, es nyilvanvalo volt, hogy ha a Williams osszeszedi magat, mar nem tudnak igazi elonyt kovacsolni a kis motorbol.
Ezert csereltek Renault-ra 95ben, es nezd meg, 95 ben hiaba kapta meg a Benetton a Renault motort, kozel sem tudtak olyan jo kasznit osszedobni, mint a Williams, Schumi szarabb autoval ment egesz evben, jol lathatoan lassabb volt. Az, hogy nyerni tudott, az o erdeme.

Levi

Degeczi Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6399
Persze, eztet mondom en is, ez elvileg tiszta. Azert az, mert a jelenlegi pit-gomb egy dinamikus, sebesseget, kerekek fordulatszamat figyelo rendszer, amit valoban konnyu lehet kiterjeszteni az indulaskori kiporges csokkentesere. Egy fix fordulatszamra (na jo, kettore: egy normalra es egy box utcaira) allitott, csak a fotengely fordulatat figyelo limitert mar nem lehet erre hasznalni, attol meg tulporoghetnek a kerekek.
Előzmény: lenox (6397)
Ernesto Serra Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6398
Meg a tükörre akasztott CD :)))
Előzmény: Degeczi (6394)
lenox Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6397
En csak azt nem ertem, hogy akkor betiltjak a rev limitert is, ami nem engedte, hogy szethajtsak a motort? Mert ha azt nem tiltjak be, akkor meg semmit nem er az egesz, hiszen annak lehet allitani a limitjet, hogy ha nagyon akarsz menni, akkor 2-300-zal tovabb porgessen, de nyilvan ugyanigy lefele is lehet allitani, es akkor le kell vinni olyan picire, hogy 80 legyen a sebesseg pl. 1-esben, es csak full gazt kell nyomni...
Előzmény: Degeczi (6392)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6396
Levike.
Tisztázzuk! Olvasd el mit írtam! Aki Scumit lefikázza az nem ért az F-1 hez!!!!!!!
Ezt az állításomat tartom is. 94-ben a Benetton jobb volt mint a Williams? Ne is haragudj de ezt nem gondolhatod komolyan! Hol volt Verstapen 94-ben a Benettonnal? Nem egyszer lekörözte Őt Scumacher! 94-ben a csapat világbajnokit melyik csapat nyerte? A Williams ha nem tévedek.
Ha a ford motor olyan jó volt miért cserélték le 95-ben Renault-ra? Én egyébként nem vagyok Schmacher rajongó, én a Ferrarinak szurkolok, csak Schumi most épp ott vezet. Elötte Alesi-nek szurkoltam, és ha Schumi elmegy a Ferraritól akkor azért fogok szurkolni hogy megverjék, mint ahogy ezt 96-ig tettem!
A régi nagyágyúkat kár összehasonlítani, SZVSZ ugysem kapnánk reális eredményeket.
Az F-1 2000 pedig valóban a legjobb gép az idei mezőnyben. A legjobb nem feltétlenül a legerősebbet jelenti! Valószínüleg meg tudnák csinálni 900-950LE-re is csak 10 km után szétesne! Lehet hogy a McLaren Ilmor motorja
valamivel erősebb, SZVSZ sohasem tudjuk meg, de nem a tartósság szimbóluma. Lenne inkább pár lóerővel gyengébb, pörögne 500-al kevesebbet, lehet hogy 17 versenyból 14-15 ször beérne.
Ja hogy akkor is versenyképes lenne a Ferrarival?
Ki tudja!

Előzmény: Levike (6382)
l_lilu Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6395
Én azokkal értek egyet, akik attól tartanak, hogy ezután a megszorítás után pláne a boxban fog eldőlni minden.
Inkább óvatosabban fogják nyomni a pedált, minthogy megcsípjenek egy 10 mp-es büntetést, ezzel viszont fontos másodperceket fognak veszíteni. Szvsz emiatt arra fognak kényszerülni a csapatok, hogy átálljanak az egyszeri kerékcserére + tankolásra, vagyis a nagy taktikázás is megszűnik, legalábbis addig, amíg ki nem találnak valamit. Vagy rosszul spekulálok?!

Alonso!
Arra lehet tippelni, hogy ki fog 10mp büntit kapni? Már Imolában is lehetett volna ezzel pontokat szerezni:-)

Lilu

Degeczi Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6394
Valamit biztosan ki is talalnak majd. En fordulatszamkorlatozasra tippelnek, az aligha lehet tiltott, hiszen valoszinuleg egyebkent is van, csak alapesetben tizenakarhanyezres fordulatra allitva. Vagy a 80.0-ra allitott jammer :)
Előzmény: kabala (6393)
kabala Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6393
Degeczi!

Igazad van.De a nagy lóerő nem kifogás.Ezt/kis sebesség ,fordulat/ is meg lehet oldani.Csak lehet,hogy más rovására menne!Ezért aggódnak a csapatok.
Mint ahogy az sem természetes,hogy szinte csak egy-két rajtot birnak ki az autók.Pedig egy kezdő mérnök nevetve megoldaná!

Előzmény: Degeczi (6392)
Degeczi Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6392
Csakhogy itt tenyleg a 800 loero kordaban tartasarol van szo. Mar evekkel ezelott (mikor is kozvetitett utoljara a Eurosport?) azt mondta Watson doktor, hogy a F1 gazpedal sokkal inkabb hasonlit egy ki/be kapcsolohoz, semmint egy normal auto pedaljahoz (plane nem egy LED-soroshoz :).
Lehet lassan menni, persze, de hogy ne lepjek tul a 80-at es megis, amennyire csak lehet kozel jarjanak hozza - hat ez nagyon erdekes lesz, valoban.
Jo lenne tudni, vajon radar jammer engedelyezett-e? :-) Ha nincs benne a szabalyokban, akkor azzal meg lehetne probalkozni...
Előzmény: kabala (6390)
Sysygy Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6391
De.
Előzmény: kabala (6390)
kabala Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6390
Eddig a sebességet a boxegyenesben egy számitógép szabályozta.A sáfjor benyomott egy gombot ami elvégzett helyette mindent,a versenyző meg pihizett./Én nem a számitógépekre vagyok kiváncsi!/
Ezután a vonal elött fék,váltás,gáz,fék...
Nem ez az igazi autóvezetés?
l_lilu Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6389
Az utolsó infóm a Bécsi u-i (Kempinski melletti) bolttal kapcsolatban, hogy megszűnt.:-(
Az igaz, hogy főként Ferraris cuccok voltak, de nem volt valami nagy választék. Zászló nem is volt, "csak" sapec, póló, dzseki, bögre, kulcstartó, stb. Pedig gondoltuk, hogy kicsit olcsóbban megússzuk, ha holtszezonban veszünk ott pl. zászlót, s nem a futam hétvégéjén a pálya körül található árusoktól sok-sok pengőért, de nem jártunk sikkerel.
Ilyen boltot a Hungaroring Rt. a pálya főbejáratánál akart kialakítani, erről esetleg tudtok konkrétabbat?

Lilu

Előzmény: GeKKo_Junk (6384)
kabala Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6388
Én arról beszélek,hogy vezetéstechnikailag/ gáz,fék,stb összehangolásával/ezt meg lehet oldani.Vezetni kell tudni!!!
Előzmény: konor_ (6387)
konor_ Creative Commons License 2000.04.12 0 0 6387
Azert a ketto nem ugyan az, bar gondolom ezt Te is erzed!
80-as kanyarban a 81-ert nem kapsz 10 mp-et...
Előzmény: kabala (6386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!