Helló Mindenkinek!
Néhány érdekesség:
- Villeneuve aláírt 2000 végéig a BAR-hoz, annak ellenére, hogy Pollock továbbra sincs megerősítve pozíciójában
- A Ferrari " új csodamotorrol " beszél. Állítólag minden idők "legmegbízhatóbb és legerősebb Ferrari motorját" sikerült összehozni ( mondta Ross Brown )
- Hakkinen szerint jövőre Colutharddal is számolni kell az esélyesek között. Mintha lobbizna a társa mellett...( források: Eurosport és RTL txt)
maul
1,5 milliard szerintem elkepzelhetetlen. Korulbelul ennyi lehet dollarban a Ferrari/Mclaren teljes evi koltsegvetese, es nem hiszem, hogy ennek a felet odaadnak Schuminak.
Korábban írta valaki, hogy új pontrendszert kéne bevezetni. Szvsz is jót tenne a F1-nek. Bár nem pontoznám az első 8-t, maradnék a 6-nál, nincsen olyan sok pilóta, hogy érdemes lenne ezt kibővíteni. Viszont nem lenne hülyeség átvenni a CART-ból a pole-ért és a legtöbb vezetett körért járó 1 pontot.
Ennyi!
Kissé találva érzem magam... SZVSZ csakugyan becsülendő, ha valamely gyár saját erőből csinál kasznit és motort - és eddig csak a Ferrari tesz így -, azért "ömlengésről" túlzás beszélni. Nagyon kíváncsi leszek a Toyota teljesítményére - nyilván nem az első szezont kell majd alapul venni, úgyhogy kissé messze van még ez a téma.
Az MS körüli hírek meg picit mintha el lennének szállva. Nem írta el valaki azt a másfél milliárdot? 150 milla az, nem? Még így sem nevezhető éppen kevésnek, s szvsz a McLarennek - egyelőre - semmi oka rá, hogy MS-t szerződtesse. Vagy lehet, hogy már ők tudnak valamit?...
Az MS-ről szóló hír elég érdekes, bár én is olvastam, nem hiszek benne. Főleg azután, hogy MH azt nyilatkozta, hogy Fangio rekordját szeretné megdönteni. Azért ez nem egy önbizalomhiányban szenvedő pilóta megnyilvánulásának tűnik.(forrás: RTL ( nem Klub!)txt)
Maul
Ezt a ziccert lehetne mégegyszer? Sajna nem értettem.
Ami meg a másik hírt illeti. Hmm, azé' kicsit nagy ugrás lenne az amúgy is sztárgázsi meghússzorozása.
Előbbi hozzászólásomról. Most majd nem csak a Ferrariról lehet ömlengeni, hogy saját csapatot mer indítani. Épp ezért szurkolok a Toyotának, de változatlanul Villeneuve a kedvenc jelenlegi F1-es pilótám, ezért a kis csapatok, előnyben nálam (pl. nagyon örültem Barichello sikerének, vagy Gene jó helyen való célbaérésének /ugye Nürnburgringen?/)
És itt a kicsi alatt nem feltétlenül a pénzt értem, hanem pl. az új, illetve eddig eredménytelent is.
Ha már egyszer francia nacionalizmuról beszélünk, nehogy má' kihagyjak egy ilyen ziccert! Ease up, pal. :)
A schumis sztorit meg nem hiszem, annyi pénz a világon nincs. Különben is, eddig nagyon jól megvannak nélküle.
Ha Hakkinen jövőre tényleg idegösszeomlást kap, és lemondja a 2001-es idényt, akkor esetleg. Azt nem hinném hogy Mikkamakka mellé ennyit fizetnének még egy nehézfiúért, hogy törhessék egymást a pályán (jó, jó, hogy ér valamit az a reklámszlogen hogy "mi csak legalább kétszeres világbajnokokkal dolgoztatunk", de ennyit talán mégsem), meg azt se hogy őt rúgnák ki és Dave boy maradna, hogy segítse Schumachert. Na az tényleg érdekes lenne! :)
Kedvenc internetes magazinunk híre szerint MS 2001-től a Mclarennél folytatja, potom 1,5 milliárd márkáért. Ezt egyébként a brit bulvársajtóra (Mclaren angol) és egy olasz autómagazinra támaszkodva közlik.
Vélemények?
(Norbert Haug határozottan cáfol.)
Én szerintem ha igen, akkor sem 1,5miliárd márkáért, az túl sok.
Most évente kap 70 millió márka körül,... persze, ha 10-15 éves szerződést köt, akkor miért ne
egyébként a hír szerint már voltak pletykák a Williams-MS-ről is... erről hallottatok
A Toyota 2001-ben, egy teljesen sajat tervezesu autoval, motor-kaszni fog megjelenni a Forma-1 -ben. Kb. 100 millio Font eves koltsegvetesben gondolkodnak.
Szoval nem a Ferrari lesz az egyetlen gyari csapat!
"annak a nacionalistanak
mindig az volt a maniaja hogy meg a visszapillanto tukorre is made in france legyen irva"
A fenét. "Fabrique e France".
(Vagy valami hasonló, bocs attól aki tud franciálul! :))) )
Ha már Prost, hogy lehet abból baj hogy túl kicsi a motor? Mintha év elején a Merci-motor egyik szenzációja a kis mérete lett volna, ami miatt áramvonalasabb kasznit lehetett csinálni. (Verte is a Ferrari a balhét a motorban feltételezett berillium miatt.)
De tényleg, hát maximum kitömik a plusz helyet újságpapírral...
Ugyan mintha lenne a motornak valami tartó szerepe is a hátsó futómű felé, de még mindig egyszerűbb hozzátenni a kicsihez, mint elvenni a nagyból.
Helló!
Ha minden jól megy 2001-től összejöhet egy tiszta francia autó ( ha Peugeot még akkor is maradni fog ). Mert hát ugye elméletileg akkor jönne vissza Michelin.