Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mogorva Creative Commons License 1999.03.08 0 0 240
Hát, Mika bizony nem beragadt, hanem egyszerűen csak kínos lett volna elgázolnia a saját szerelőjét aki előtte állt. :) Sumi Ferrarija viszont meg sem mozdult, két figura lökte be, látszott, ahogy csóválja a fejét. Az is jól hallható volt, csak Knézynek és a másik csodamanusnak nem tűnt fel, hogy többször kiugrott a váltó üresbe a kanyarokban egy pillanatra.

A lekörözés hiányában sem értek veled egyet, ugyanis nagyon hosszan és jól látható volt, amint Irvine lekörözi a szenvedő Hakkinent. Megaztán, ha megnézed az eredményt, akkor jól látszik, hogy bizony Sumi is kapott egy kört. Persze nem látványosat, de kapott.

Előzmény: Dilidodó (235)
izsike Creative Commons License 1999.03.08 0 0 239
Szerintem Knézynél még a Palik-örjöngés is jobb volt
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.08 0 0 238
Szívesen. Remélem, nem sok embert untattam a túlméretezett hozzászólásaimmal...
Egyébként az RTL közvetítés nem olyan rossz, csak meg kell szokni. A Heiko Wasser fölismeri a versenyzőket egy villanásból is és beszámol a boxutca eseményeiről is. Persze könnyű nekik, mert van boxriprterük és az aktuális hírekről külön illusztrált filmecskéik, nem kell mindent a verseny alatt elhadarni. Az persze engem is zavar, hogy majdnem mindig a német érdekeltségek vannak a képen, de "szerencsére" lassan minden csapatnak lesz német kapcsolata ...
A reklámok alatt történteket meg érdekes játék kikövetkeztetni! "Sajnos" a lényeget elmondják a reklám után, néha még illusztráltan is.
Amúgy a kengurukergetők elég szép képeket produkáltak.
Irvine nagyon erős volt már tavaly is és akadt már olyan eset az F1 történetében, hogy az addig második embernek tartott pilóta lett a sztár...
Schumachernek egyébként a verseny alatt olyanokat játszott a váltója, hogy időnként teljesen váratlanul üresbe kapcsolt. Ez felettébb érdekes élmény lehet pl. kanyarban ... Barrichello emiatt kapta azt a 10 mp-es büntetést: MSch-nek egyszercsak üresbe váltott a váltója, amitől hirtelen lelassult, Rubens meg inkább nem neki ment, hanem mellé húzódott... Persze fékezhetett volna egy hatalmasat, de akkor meg lepördül a pályáról. SZVSZ a brazil futamon a 3 brazil nem lesz rossz helyeken ...
Viszont Michael nagyszerűen kiküszöbölte az autó úttartási hibáit megfelelő beállításokkal. Ezt Irvine külön meg is köszönte neki a sajtótájékoztatón.
Az a szerződés nem hangzik rosszul! :-))) Csak kicsi az esélye, hogy MSch a következő 2 verseny egyikén se szerezzen pontokat.
Előzmény: Kopasz (234)
X polgártárs Creative Commons License 1999.03.08 0 0 237
Két kis hiba Krézy Jenőnk készülékében :
1977-ben (!), amikor Panis nyert Monaco-ban...
1976-ban nyert ír (Watson) utoljára....
Hát pofázni viszont tud, azt el kell ismerni, levegőt sem vett a futam alatt....

no ennyi

x polgártárs

ui. bár nem vagyok Ferrari drukker, Irvine-nak örültem és Arroes rulez!

Előzmény: Mogorva (231)
Trebitsch Creative Commons License 1999.03.08 0 0 236
Mogorva,

"Nem lesz elég abban reménykedni, hogy a Mekik minden versenyen szétesnek..."
Eshet is az eső... Néhanéha... És akkor a nyomasztó lóerőfölény ellenére győzhet a Sumi... Mer olyankor le szokta körözni a 100 lóerővel erősebb McLareneket...:)

Dilidodó Creative Commons License 1999.03.08 0 0 235
Hali,

Egy apró megjegyzésem lenne a második startról. Szerintem Hakkinen jogosulatlanul indult az első helyről. Ugyanúgy beragadt, mint Schumi, csak MH pofátlanul végigelőzött mindekit. Tudtommal a felvezető kör alatt NEM lehet előzni.(emlékeztek még 1994-re? Amikor a brit Nagydíjon Schumi egy PICIT megelőzte Hillt a felvezető körben? Már a verseny alatt ki akarták zárni!)
Szerintem, ha MH végig ért volna, a Ferrari biztos óvott volna.
Hát a versenyen meg sajnos egy aprócska előzést sem lehetett látni. Remélem a többi verseny azért izgibb lesz.

Üdv,
Dodó

Kopasz Creative Commons License 1999.03.08 0 0 234

Üdv Mindenkinek!

Hát ez egy jó kis érdekes verseny volt! Én megnéztem hajnalban az RTL-en, utána az MTV-1-et is, hátha többet is megtudok, mivel németül nem gagyogok. Ehhez képest a legtöbb infot Alejandro Magno nyújtotta nekem. Kösssz érte! Mellesleg az RTL közvetítés szörnyű volt, csak az első hatot mutatták, ott is főleg a német pilótákat + rengeteg dologról lemaradtak a hosszú reklámok miatt. Az MTV-1 sokkal többet mutatott meg a versenyből, igaz ők mazsolázhattak a történések ismeretében.
Én nagyon örültem Irvine győzelmének, tavaly is jó párszor megmentette a Ferrari becsületét, amikor Schumi kiesett. Végre bejött Eddie-nek, megérdemelte. Jó volt látni a három mosoly-fiút a dobogón! Számomra a jövőben az a kérdés, hogy a McLarenek a gyorsaságuk mellett bírni fogják-e a jövőben? A tegnapi verseny ismét rámutatott, hogy nem elég kurva gyorsnak lenni, végig is kell menni! Schumacher meg gyakorolhatná a felvezető kör elindulását is. -((((. Ha ebből rendszert csinál, akkor nehéz lesz a VB címért harcolni. A Knézyék benyögtek vmi. olyasmit, hogy Schumacher menedzsere aláírt egy papírt, ami szerint ha az első három versenyen Schumacher nem szerez pontot és Irvine meg jól fut, akkor Eddie válik az első számú pilótává a Ferrarinál! Tud erről valaki valamit? Mindnesetre érdekes lenne Schumi mint hátvéd!
Most ennyit, Hajrá Ferrari!

Kopasz

drhv Creative Commons License 1999.03.07 0 0 233
dilletánsok = dilettánsok
Előzmény: drhv (232)
drhv Creative Commons License 1999.03.07 0 0 232
Ne légy igazságtalan!

A németeknél a teljes csapat egész évben CSAK ezzel foglalkozik, míg nálunk jó esetben is dilletánsok közvetitik a Forma-1-et, nem beszélve Dávid Sándorról, aki évtizedekkel ezelőtt jó volt (?) de ma inkább az unokáját / dédunokáját tologassa.

A Palik meg nem érdemli meg, hogy írjunk róla ("Hova tűnt Daemon Hill?")

Előzmény: Mogorva (231)
Mogorva Creative Commons License 1999.03.07 0 0 231
Jenő a tegnapihoz képest meglepően jól csinálta,jobban,mint az üvöltözős Palik.

Ne tégy tönkre! Nem akarlak megbántani, de ha EZ neked jó volt, akkor nem tudom milyen a rossz. Igazából nem is Knézyvel van bajom, ő remekül helyettesítené Dávid Sanyát, de ez a beszédhibás, össze vissza hadováló Frankl, hát ez valami kritikán aluli.
Az, hogy következetesen Tagakit mond, még elviselem, de a "Jordán"ozása már az idegeimre megy. És mindenkivel éppen egy hete beszélgetett, mindenkivel nagyon jóban van, mindenki egy nagyon aranyos fiú, akivel éppen (minő véletlen) a múlt héten találkozott éppen és milyen jót beszélgettek. Meg ez az izé..tudod má, mit akartok mondani... Brrrr...
A Knézy meg, ha egyszer elkezd valamit mondani, ami szerinte (de csak szerinte) roppant fontos információ, na akkor azt aztán végigmondja, ha a fene fenét eszik is, az sem zavarja ha közben Villeneuve éppen elszáll mint a győzelmi zászló..., nemhogy még azt észre vegye, hogy azér száll el, mert elhagyta a hátsó szárnyát. Meg ahogy anélkül, hogy bármi konkrétumot látna, közli, hogy "kérem szépen, ezek a McLarenek lassulnak, egyre lassulnak, már a számítógép is kiírja. Hogyne. A kis sasszemű. Mér akar hülyének nézni? Éegközelebb majd mondja azt, hogy hajnalban Ő már látta és ugyan nem akarja a poént lelőni, de ezek a Mekik bizony mingyár kiesnek. Na az lesz még a szép...

Szerintem a nagyonhülye Frankl helyett ültessék be helyette Palikot, az majd jól elkiabál, míg Knézy sorolja az adatokat, mint egy teniszmeccsen...

drhv Creative Commons License 1999.03.07 0 0 230
Én utálom Knézyt. Azonban a mostani közvetítés meggyőzött, hogy a Dávid-Palik kettős még nála is gyengébb.

Ha továbbra is ő közvetít, akkor a magyar 1-en nézem a Forma-1-et élőben.

Egyébként jó volt a Fradi-meccs is.

Mi van, beindult a TV1?

disp Creative Commons License 1999.03.07 0 0 229
Mindenesetre jo verseny volt...
És az a Piros kocsi... :)
Hajrá Ferrari!
fczigony Creative Commons License 1999.03.07 0 0 228
Az a harmadik név heki fiú és a német isten után erősen hibádzik,oda nyugodtan bejöhetne a kleiner Schumi.
Előzmény: Mogorva (225)
fczigony Creative Commons License 1999.03.07 0 0 227
Ebben a futamban csak egy jó volt:a tésztaképű heki fiú kiesése.
Jenő a tegnapihoz képest meglepően jól csinálta,jobban,mint az üvöltözős Palik.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.07 0 0 226
Na jó, ne felejtsük el ...
De olyan szép volna a statisztika! Az elobb ugyanis tévedtem, mivel ´56-ban nem Hawthorn nyerte Musso "elkobzott" Ferrarijával az idénynyitót, hanem Fangio, így azután 49-bol 24-szer lett a korona a premiergyoztesé.
Ami ugye 50-bol 25 lehetne, ha Eddie és a Ferrari végre nyerne az idén... :-))))
Előzmény: Mogorva (225)
Mogorva Creative Commons License 1999.03.07 0 0 225
No igen... azonban ne feledjük el, hogy ez a futamgyőzelem nem a kimagasló tudás, hanem a baromi nagy szerencse és a kellő tudás eredménye. Ha teszem azt nem Frentzen lohol mögötte, hanem Coulthard vagy Hakkinen, ne adj isten MSchumi (aki ma nőtt két cm-t a szememben, minden ellenszenvem ellenére..), akkor ma nem örülhetne.

Én viszont örülök a győzelmének. Ha valaki, akkor Ő tényleg megérdemelte már.
Ha nem Hakkinen, akkor legalább ne Schumacher. Ejnye, de ronda vagyok... :)

Azért csodálkoznék nagyon erősen, ha nem Hakki-Schumi-Coulthard között dőlne el a VB. Ez a McLaren annyira jó még mindig, hogy csak Schumacher, vagy a technika tudja őket megverni.
Amit az elején a két McLaren művelt, hogy látótávolságon kívűl hagyta 5 kőr alatt a többieket, az azt sugalja, hogy a Ferrarinak nagyon bele kell húznia.
Nem lesz elég abban reménykedni, hogy a Mekik minden versenyen szétesnek...

alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.07 0 0 224
Irvine elott valószínuleg megnyílt az út a VB cím felé, hiszen az F1 eddigi 50 idénnyitó futamán mindössze öt olyan versenyzo nyert, aki abban az évben, vagy már elotte ill. utána ne lett volna világbajnok. Közülük Taruffi késon, idosen került az F1-be, Moss 5-ször egymás után volt második, majd kétszer 3. és még mindig ereje teljében vágta el a karrierjét egy baleset, McLaren fénykorában "ido elott" halt meg, csakúgy mint Rodriguez, Laffite pedig egy baleset miatt kellett, hogy korán elbúcsúzzon.
(Coulthardról még nem tudhatjuk, lesz-e bajnok, de nem rosszak az esélyei)
A következok voltak eddig az idénnyitók gyoztesei:
(x-szel jelöltem azokat, akik idénnyitó gyozelmük évében hazavitték a koronát is, i-vel azokat, akik elobb, vagy késobb)

Farina x,
Fangio x,
Taruffi, (Ascari a bajnok más versenyen indult akkor)
Ascari x,
Fangio x,
Fangio x,
Hawthorne i/(Musso kocsijában)
Fangio x,
Moss,
J. Brabham x,
McLaren,
Moss,
G. Hill x,
G. Hill i,
G. Hill i,
Clark x,
J. Stewart i,
P. Rodriguez,
Clark i,
Stewart x,
J. Brabham i,
Ma. Andretti i,
J. Stewart i,
E. Fittipaldi i,
Hulme i,
E. Fittipaldi i,
Lauda i,
J. Schekter i,
Ma. Andretti x,
Laffite,
A. Jones x,
A. Jones i,
Prost i,
Piquet x,
Prost i,
Prost x,
Piquet i,
Prost i,
Prost i,
Mansell i,
Senna x,
Senna x,
Mansell x,
Prost x,
M. Schumacher x,
M. Schumacher x,
D. Hill x,
D. Coulthard ?,
M. Hakkinen x,
E. Irvine ?

23-szor tette zsebre a VB címet az elso futam gyoztese, ill. Irvine-ról még nem tudhatjuk ...

Előzmény: Herold (222)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.07 0 0 223
Hát .... IMHO a pontokat nem kaphatja meg, márcsak azért sem, mert azokat "helyette" célba érkezo versenyzok a szabályok betartásával megszerezték. Extra pontokat meg erre a versenyre sem lehet kiadni, mert az igazságtalan lenne a többi futam pontszerzoivel szemben.
Pénzt persze kaphatna, de nem hiszem, hogy Schúminak megérne néhány tízezer dollár egy elhúzódó pert. Okosabb o ennél ...
Egyébként nagyon szimpatikus volt, ahogy továbbment tesztelve az autót reménytelen körülmények között is. Biztosak lehetünk benne, hogy a következo öt hét alatt a Ferrari megfontoltan és mégis gyorsan fejleszteni fog.
Előzmény: Herold (222)
Herold Creative Commons License 1999.03.07 0 0 222
Mit gondoltok, ha valaki a takarítás hiányossága miatt esik el a dobogótól, van módja valamiféle kárpótlásra, jóvátételre? (M.Schumacherre gondolok, aki ráfutott egy roncsdarabra és defektet kapott.)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.07 0 0 221
AZ ELSO ÍR GYOZELEM 16 ÉV ÓTA! - EDDIE IRVINE BEÉRKEZETT! - HAT JORDAN VERSENYZO AZ ELSO HAT HELYEN!

Eddie Irvine 50. Ferraris futamát gyoztesként ünnepelhette. Hogy történt ez az eddig példátlan esemény? Valahogy így:
A verseny úgy kezdodött, hogy nem kezdodött. Mivelhogy a Stewart csapat égett. Herbert és Barrichello motorja is úgy túlhevült, hogy átégette a borítást és diszkréten füstölgött a bemelegíto kör után. Rubens így mondott búcsút eloször a 4. helynek: a boxból indulhatott a mezony után.
A második rajt elott már az új felvezeto kör sem sikerült mindenkinek: Schúmit is meg kellett tolni (a váltó krepált be, mint a legutóbbi futamon Japánban. (Már a legelso versenyén is tönkrement a kocsija váltója a rajtnál...) Így került o is a végére, de azért a szintén beragadt Takagi és Barrichello elé.
A rajtnál azután Hakkinen és Coulthard lott ki, mögöttük Irvine és Frentzen, majd Ralf és Fisichella sorolt Trulli, Villeneuve, Diniz és Zonta elott.

MSch azután az szépen dolgozta magát elore a 17. helyrol (Hill, Herbert és Alesi kihullott az elso körben), miközben Hakkinen és Coulthard - körönként majdnem két másodpercet ráverve a mezonyre - körözött méterekre egymástól, felváltva futva a leggyorsabb köröket. Kicsit a tavalyi Japán futamra emlékeztetett az egész, mígnem a 14. körben Zanardi behúzott tankolni. 6.2 - nem rossz. Coulthard is bejött, o azonban begurult a harmonikaajtó mögé: hidraulikai probléma. Közben Villeneuve elhagyta a hátsó szárnyát és bemutatott egy ketto és fél fordulatos pörgést. (Számomra meglepo módon ez az egyetlen szárnytörés történt a versenyen.) Sajnos a korlát is beleszólt, így azután Lilahaj kétszínu torpedója bágyadtan múlt ki a boxbejáratnál.
Ekkor a sorrend így nézett ki: Hakkinen-Irvine-Frentzen-R. Schumacher-Fisichella-Trulli-M. Scumacher-Barrichello-de la Rosa-Diniz-Takagi-Wurz...
És bejött a Safety Car, hivatalosan a Villeneuve utáni takarítást biztosítani, valójában az ausztrálok ezzel pörgették fel a versenyt, összehozva a mezonyt. Zonta buta módon elment tankolni, a többiek pedig vonatoztak a Pace Car mögött.
A 17-körben a Safety Car kiment. Hakkinen autója meglepo módon nem bírta a repülorajtot és egészen lelassult. Irvine persze rögtön kapcsolt és elhúzott. Frentzen és Ralf egy kicsit
vitatkozott, míg Fisichelláék Trullival tologatták egymást. Ennek nyomán az elobbinek lógó bajusszal kellett a boxba hajtania.
18. kör: Irvine-Frentzen-Trulli-R. Schumacher-M Schumacher-Diniz- ...
Hakkinen bement a boxba, meg is csinálták a kerékcserét + a tankolást, de az autó nem nagyon akart elindulni, majd visszajött ugyan, de ...
Hakkinent a 19. körben lekörözték...
Zanardi pedig miután szélesen fordult, kirepült és átszabta egy kicsit a Williamsét. Nosza a Safety Car újra beiramodott a pályára, Barrichello, majd Gené és Trulli pedig ki a boxba. Hakkinen ezt a lehetoséget már nem tudta kihasználni: a 22. körben beállt a másik M-M mellé.
Két körrel késobb Panis búcsúzott, majd a második repülorajt után Trulli lökte ki Genét, miközben saját "szárnyalására" is pontot tett a kavicságy (25. kör).
A biztonsági autóval megtámogatott takarítás nem sikerült vmi fényesen a pályamunkásoknak, mivel Michael Schumacher egy szárnydarabra futva összetörte a jobb elso szárnyát és defektet kapott a jobb hátsó gumija. Nem adta fel, de a negyedik hely persze oda volt ... Kezdhette a küszködést újra a 12-rol.
Wurz tankolt egy 12.3-ast.
A 28. körben az addig profi módon robogó, ámbár fityego elso szárnyú verdát navigáló Diniz is lehúzott szépen finoman a korlát mellé.
Egy körre rá Wurz állt meg egy a korláton kitcsorbult hátsó kerékfelfüggesztéssel.
Rubens Barichello ekkor már megint a negyedik helyen robogott! De nem sokáig, mert kimértek a fejére egy 10 másodperces veszteglést a boxban.
32. kör: Irvine-Frentzen-R. Schumacher-Takagi-Fisichella-Badoer-...
Takagi (11.0), majd Ralf(10.4) és Badoer is megitatták és megpatkoltatták a paripájukat, utánuk pedig Irvine (10.4) és Frentzen mutatott be egy félelmetesen gyönyöru szinkrontankolást. No igen ám, de mikor kiértek a boxutcából, Fisichella nem befurakodott közéjük!?! Sot, még Irvine-t is meg akarta elozni! Eddie azonban tudta, hogy most vagy soha (most nem kell Schúmit elengednie, mint máskor) és a csodával határos módon a hideg gumikon sem csúszott ki a paprikás hangulatban támadó Fisichellát blokkolva.
Giancarlonak néhány kör után abba kellett hagynia a hosködést: a boxba hajtott (39. kör - 10.6), majd MSch is, de o csak átrobogott rajta. Csak a következoben kapott a paripa zabot, új patkókat és meglepo módon új gyeplot is, de eközben is eltelt 15 drága másodperc és az egy körrel korábbinál is le kellett lassítani (a csapatfonök túl korán adta ki a behívó utasítást.)
A 39. kör után ez volt a helyzet: Irvine-Frentzen-R. Schumacher-de la Rosa-Fisichella-Takagi.
Azután a 40. körben de la Rosa is bement tankolni (8.5).
Barrichello újra megelozte Takagit, majd egy kis üldözosdi után a másik Arrows matadort, de la Rosát is, akin addigra Fisichella is régen túllépett.
A 43. karika után az élmezony: Irvine, Frentzen-R. Schumacher-Fisichella-Barrichello-de la Rosa-Takagi-...
Ebben a körben szállt ki Luca Badoer az addig meglepoen jól futó Minardi-Fordból.
Schúmi ezidotájt már rájött, hogy nem sok pontot visz ma haza, így lelkesen tesztelte a Ferrarit, meg is futotta közben a verseny leggyorsabb körét.
Ezután minden talpon maradt versenyzo igyekezett hazaérni, kivéve Zontát, aki hülye módon felgyorsított és néhány körön át vezette a mögé megérkezett Irvine-t, mígnem a 49. körben elfüstölt a Supertec aggregát a feneke alól.
Más már nemigen történt, persze Frentzen nem maradt le nagyon, ha Irvine esetleg megcsúszik, hát elévághatott volna, de a biztos 6 pontot nem kockáztatta az élete elso sikeréért tigrisként harcoló Irvine-nal szemben. Ralf Schumacher tole eddig ismeretlen Niki-Lauda-stílusban az autót kímélve, de hibátlanul autózott a dobogóra.

Több, mint figyelemre méltó, hogy mind a hat pontszerzo helyen aktív, vagy egykori Jordan pilóta ért célba: Irvine ´93-95-ben 32 versenyt futott náluk Hart és Peugeot motorokkal, Frentzennek ez volt az elso futama velük, Ralf Scumacher 33 versenyen indult Jordan-Peugeottal, ill. Jordan-Mugen-Hondával tavaly és tavalyelott, Giancarlo Fisichella ´97-ben 17 futamot abszolvált a Jordan-Peugeot kormánya mögött, Rubens Barrichello pedig nem kevesebb, mint 64 futamon indult Jordan színekben Hart és Peugeot motorral ´93 és ´96 között, Pedro de la Rosa pedig tavaly volt a Jordan-Mugen-Honda tesztpilótája.

Utoljára 1983 márciusában született ír F1-es gyozelem, akkor John Watson nyert Long Beach-ben egy McLaren-Forddal.
Érdekes, hogy bár Eddie sisakján Írország jelképe, zöld lóhere látható, mégis a brit zászló kúszott fel a God Save the Queen alatt ...

Szimpatikus verseny volt: nem akadt egyetken világbajnok sem a pontszerzok között és a hat "pontos" helyen hat csapat pilótája futott be.

Ha a McLarenek kiesnek, nagyon szépen együtt van ez a mezony ...

Jók: Hakkinen, Coulthard és Michael Schumacher, akik megnyerhették volna a versenyt csak a technika hibázott alattuk, Irvine, aki meg is nyerte, Frentzen és Ralf Schumacher, aki végig a mezony elején mentek halálos nyugalommal, de la Rosa, aki élete elso versenyén pontot szerzett és Barichello,akinek háromszor is sikerült visszaküzdenie magát az élmezonybe.
Rosszak: Herbert, Panis, Alesi, tolük ez a teljesítmény nulla, Takagi, aki csak a szerencséjének köszönheti, hogy beért annyi csúszkálás után, Zanardi, aki lassú volt, rosszkor cserélt és nem tudott a pályán maradni és Wurz, aki kedvetlen autózgatás után a falra mászott.
Közepesek: Villeneuve, Hill, Badoer, Gené, Diniz és Fisichella.
Hülye: Ricardo Zonta, aki széthajtotta a motorját csak azért, hogy Eddie Irvine le ne körözze.
Bunkó: Jarno Trulli: aki eloször kilökte Hillt, azután Letörte Fisichella elso szárnyát, majd roszkor cserélt kereket, ami után Badoert is kinyomta a pályáról.

Az eredmény:

AUSTRALIAN GP :

01. IRVINE Ferrari 0'00"000
02. FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 0'04"900 + 0'04"900
03. R.SCHUMACHER Williams Supertec 0'10"200 + 0'10"200
04. FISICHELLA Benetton Playlife 0'33"100 + 0'33"100
05. BARRICHELLO Stewart Ford 0'49"100 + 0'49"100
06. DE LA ROSA Arrows TWR 1'04"600 + 1'04"600

07. TAKAGI Arrows TWR 1'14"500 + 1'14"500
08. M.SCHUMACHER Ferrari 1 lap

Fastest lap : Michael Schumacher - 1:32,112

09. 23 ZONTA BAR Supertec 9 lap(s)
10. 20 BADOER Minardi Ford 15 lap(s)
11. 10 WURZ Benetton Playlife 29 lap(s)
12. 12 DINIZ Sauber Petronas 30 lap(s)
13. 21 GENE Minardi Ford 32 lap(s)
14. 19 TRULLI Prost Peugeot 32 lap(s)
15. 18 PANIS Prost Peugeot 34 lap(s)
16. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 36 lap(s)
17. 5 ZANARDI Williams Supertec 37 lap(s)
18. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 44 lap(s)
19. 22 VILLENEUVE BAR Supertec 44 lap(s)
20. 7 HILL Jordan Mugen-Honda 57 lap(s)
21. 11 ALESI Sauber Petronas 57 lap(s)
22. 17 HERBERT Stewart Ford 57 lap(s)
© 1998 Fédération Internationale de l'Automobile
8 place de la Concorde, Paris 75008 France

Eddie Irvine volt CICUS másik kedvence.

E. Tamás Creative Commons License 1999.03.07 0 0 220
Mégsem mentem még aludni.
Gab: kösz!
A merciket nem tartom lassabbaknak. Kár, hogy nem tudok németül, mert akkor még értettem volna is, hogy mit beszél a kommentár.

E. Tamás

Előzmény: Gab (218)
Gab Creative Commons License 1999.03.07 0 0 219
Valaki felvetette, hogy lassabbak a Mercik, mint tavaly.
Ez csak a gumin levő (tavaly még 3, de idén) 4 sávos barázda miatt van.
Gab Creative Commons License 1999.03.07 0 0 218
Az 1. hat helyezetet?
Azt a 2 is kiírhatnák! Össz-vissz 8-an maradtak!

Amúgy E. Tamásnak és Sz. Tamásnak BOLDOG NÉVNAPOT kívánok!

Előzmény: Herold (214)
E. Tamás Creative Commons License 1999.03.07 0 0 217
Sziasztok!
Csatlakozok a táborhoz, de csak este mondok véleményt, mert hulla fáradt vagyok.
E. Tamás
malenykij polgar Creative Commons License 1999.03.07 0 0 216
Hát ez bizony egy Ferrari-győzelem!
Herold Creative Commons License 1999.03.07 0 0 215
Ez az Eddie gyerek jól belehúzott. Ez a kocsi kellett volna Schumacher alá.
Herold Creative Commons License 1999.03.07 0 0 214
Köszi!
Ezek az tuskók RTL-en csak az első 6 helyezettet mutatják. A többi nem is érdekes?
malenykij polgar Creative Commons License 1999.03.07 0 0 213
Első felv.kör után Barichello autója kigyulladt.
Második felv. kör: Schumacheré nem indul, hátulról vághatott neki.
Előzmény: Herold (211)
malenykij polgar Creative Commons License 1999.03.07 0 0 212
Most meg Schumacher bringáján pukkadt ki a jobb hátsó, meg a bajusza is lóg, de csak eljutott a boxig, meg ki is jött onnan.
Azt hittem unalmasabb lett. Az RTL szerint Schumacher átment vmi akármin, ami nem a pályára való, azért tört a Ferrari.
Herold Creative Commons License 1999.03.07 0 0 211
Sajnos a rajtot elaludtam. Volt valami érdekes?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!