Hölgyeim, uraim, ne csüggedjünk. A jövő héttől egész més hírekkel lesznek tele a lapok és a topicunk is. Hónapok óta az a téma, melyik legjobb csapat a legeslegjobb csapat, és mindenki milyen elégedett az új autóval, stb..
A jövő héttől úgyis az lesz napirenden, hogy ki tudja az első európai versenyre behozni a lemaradását pl. a McLarentől, vagy a Ferraritól, esetleg a Jordantől. És valószínűleg aki nagyon lemaradt, az nem is fog felzárkózni az év folyamán.
3 nap múlva ilyenkorra már látszani fog egy-két dolog, péntekre pedig kiderül ki az idei legfőbb esélyes.
Pilóta!
Ez az én véleményem.Lehet,hogy neked van igazad!
De azért ritka,hogy valamelyik csapat nem edz egyszer sem a többivel.
Persze új kasztni,könnyebb és erősebb motor mind a Ferrarit dicséri.
Már nem elôször éri kritika a Ferrari háza táját, amiért nem a többi csapattal együtt edzettek. Szerintem ez nem jogos, a többi csapat sem tud túl messzemenô következtetéseket levonni az egymáshoz képesti idôeredményeikbôl, csak azért, mert egy pályán gyakoroltak. Pl. EI egyik nyilatkozatában el is ismerte, hogy nem igazán tudja, a többiekhez képest hol állnak, pedig a Jaguar elég sokat edzett együtt más csapatokkal.
Érdekességek az NS-ból:
...még fel sem ocsúdtunk az utolsó futamig tartó Hakkinen-Irvine csatából,MÁRIS nyakunkon a száguldó cirkusz újabb idénye...
Nekem olyan mintha 10 éve nem lett volna F1-es futam!
...az időeredmények/Mercedes/mindenesetre kedvezőek voltak...
Szerintem egyáltalán nem dicsekedhetnek vele!
A Ferrari-ról pedig elhallgatnak olyan tényeket ,hogy nem mernek együtt edzeni más csapatokkal!
STB.
Legtöbb győzelem 1 idény alatt:
--------------------------------
9 győzelem:
Mansell 1992
M Schumacher 1995
8 győzelem:
Senna 1988
M Schumacher 1994 D.Hill 1996
Hakkinen 1998
Legtöbb futamgyőzelem:
----------------------
1. Prost 51
2. Senna 41
3. M. Schumacher 35 .
.
8. Fangio 24 ( 5x VB! )
.
.
10. D. Hill 22
( A jelenlegi helyzetben SZVSZ MS.-nek esélye van feljönni a második helyre )
Csapatoknál:
1. Ferrari 125
2. McLaren 123
A közvetítésekről annyit, hogy egyelőre az MTV a futamokat követő péntek délutánonként fog adni fél órás összefogalót ( benne :hírek, interjúk a boxutcából stb. )
Jó hír az RTL-t fogó nézők számára, hogy idén az RTL megvette a pénteki edzések közvetítési jogát is. ( Ezek után lehet, hogy pénteken is hajnalban fogok kellni :o))
Ügyes gyerek ez a Johnny, így Irvine már csak 3. számú pilóta lehet:
"...ki az első és ki a második számú pilóta a csapatnál. Nem akarok teret adni a találgatásnak:én!"
Idézetek a SPORT AUTO-ból:
Feszült viszony a Jaguárnál, Johnny Herbert:
Először is tudatosítani szeretném, hogy ki az első és ki a második számú pilóta a csapatnál. Nem akarok teret adni a találgatásnak:én!...Továbbá az év végén lefújom a lóheréket az asztalnál...
Na ez már az idény előtt sikerült neki.
Eddie Irvine: Számomra egy-egy futamgyőzelem elcsípése a feladat .
Szerintem szép álom
Johnny: Bár én leszek a rangidős a mezőnyben nem gondolok a visszavonulásra, célom, hogy eggyel több futamgyőzelmet szerezzek, mint csapattársam.
Abszolut eggyetértek!!
Valaki a korábbiakban azt emlitette hogy azért lenne jobb a Knézy mert a Palik keverte a kocsikat, pilotákat..Ez igaz de a Knézy is sőt talán még jobban! Tavaly pld néhányszor Panist a Sauberban vélte felfedezni és még sok ilyen! Arról nem is beszélve hogy ugy kommentálta az egészet mintha egy sakk parti lett volna , szoval tiszta szivől remélem hogy nem ő lesz a riporter
Aki esetleg nem tud dönteni jenő és palik között, annak figyelmébe ajánlom a következő, 1999. május 16-i futam alatt általam rögzitetteket.
- "Jacques Villeneuve közben szépen jön föl" - igen, a start óta kilencedik.
- "Hill Jordanje" - egy tűzpiros Ferrari a képen.
- A háttérben valaki tizedszerre köhög.
- "Hogy hétköznapi szóhasználatot használjunk."
- "Öhhö-öhhö."
- "És az első helyre jön vissza. Ez nem kétséges"
- "Öhhö-öhhö"
- jenő rájött valamire: "Viszont csökken a különbség" Mármint Schumi és Hakkinen között. - Naná, Hakkinen autója még nem volt a boxban, a verdája csont üres. Schumaker meg most lett fullra tankolva.
- "Öhhö-öhhö"
- Jenő a budapesti stúdióból furcsának találja a Frentzen Jordanjének a hangját. Jó füle van.
talán ennyi elég is a Knézy-stábról. Jenő F1-es kommentátorként hasonlit az abszolút nulla fokhoz - csak jobb lehet nála.
Nem értem hol itt a probléma. Én nagyon jól meg tudom állni, hogy bekapcsoljam a TV-t vagy a rádiót a futam előtt. :-)
Meg szeretek aludni is. Igaz, volt már, hogy felkeltem a hajnali futamra, de akkor a magyar is élőben adta. Még mindig jobb aznap nézni felvételről, mint amikor egyéb elfoglaltság miatt videoról egy hét múltán tudom csak megnézni.
A hetvegen csinaltam egy csomo fenykepet a genfi autoszalonon. Ma vagy holnap felrakom a webre - gyertek vissza a topciba, majd megirom, hogy milyen cimre kerultek! Szoval, lekaptam az osszes kiallitott F1 autot is. Kar, hogy a Ferrari meg az F399-el nyomult...
A adatok kijelzésén is lehetne javitani.
Az amerikai versenyeken/NASCAR,CART/folyamatosan kiirják a sorrendet és a legutosó mért különbségeket.Szerintem nem rossz dolog!
Az sem jó ha valaki teljesen beleéli magát és teljesen hülye lesz.Lásd Palik.
Nekem a Knézivel nem volt annyi bajom.
Egy olyan ember kéne aki nem keveri össze az autókat és fel tudja olvasni a hireit,statisztikákat.
De most lehet,hogy találtak egyet a Mezeit.A Hullám TV-ben jó volt!
Most látom egy kicsit rosszul fogalmaztam. A lényeg, hogy én nem szívesen nézem az eredmény tudatában a versenyt. De ha tehetem, magyarul is megnézem. Hátha más lesz a befutó.
Hát Hillt még lehet, hogy keresi egy darabig Palik, de őt legalább érdekli a futam, szemben Knezivel, akinél szenvtelenebb F1 kommentátort még életemben nem láttam. Bár a ES kommentárok (Dávid, meg talán Szalai vagy hogy hívják) kapásból felveszik vele a versenyt. De sajnos ott már nem közvetítenek F1-et.
Én is az RTL-nél maradok. Kellett nekünk királyi tv, délben már ki nézi az időmérőt vagy a futamot. Addigra az összes rádió az eredményeket üvölti. A szabadedzésnek pedig marad a DSF, ha adják. Felvételről biztos.
Más. Most olvasom, hogy a Toyota bevásárolja magát a Yamahába. Ezzel szert tesznek egy csak kicsit elavult motorra, felkészült szerelőkre, F1-ben jártas emberekre,stb., szóval minden adott lesz, hogy gyorsan, egész jó eredményeket érjenek el az F1-ben. Mellesleg a Yamaha motor 3 éve, Hill segge alatt, az évad végére kezdett egész biztatóan muzsikálni. Akkor nagyon sajnáltam, hogy kiszálltak. Ha jól emlékszem az akkori idők legkönnyebb motorja volt, csak a megbízhatósággal voltak kisebb problémák.
Kiváncsi leszek az új motor nevére.
A Toyota egyébként rengeteget fektet új motorok fejlesztésébe. Aki jártas CART körökben, gondolom megrökönyödve értesült annak idején, hogy a 4 szeres bajnok Target/Chip Ganassi csapat idén a jól bevélt Reynard-Honda helyett Lola-Toyotával versenyez.