Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sysygy Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4695
Ott a pont!

Az idén jól kitoltak velünk, már két páros van, akiknek nem elég a monogramját leírni.

Előzmény: kabala (4694)
kabala Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4694
Maul!
És ki az a J.V?
Jos Verstappen?=;-))
Előzmény: maul (4693)
maul Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4693
Legyen igazad! Akkor már látom a jövőt: 1.MS, 2. JV, 3. MH.. :oDDD
( MS= M.Schumacher, és nem Mika Salo )
Előzmény: Az Utolsó Európai (4692)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4692
Csak vicceltem. :-)
Nem végeztem forrásmunkát, vagy más efféle hívásos dolgot. Tavaly így vót', az mé' nem elég?! :-))
Előzmény: maul (4691)
maul Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4691
1996. Ausztrál nagydíj
1. Hill
2. Villeneuve
VB: Hill
1998. Ausztrál nagydíj
1. Mikkamakka
2. Coluthard
VB: Hakkinen

Vagy a kivétel erősíti a szabályt ?:o))

Előzmény: Az Utolsó Európai (4688)
Wolverine Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4690
Affenét... Hajrá Barrichello! (A bajnok meg legyen MH.)
Előzmény: Pilóta (4689)
Pilóta Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4689
Hajrá Hakkinen!!! :-)))))
Előzmény: Az Utolsó Európai (4688)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4688
Ugyan már..., mire ez a nagy izgalom!
Hiszen mindenki tudja, hoga aki Ausztráliában nyer, az a végén csakis VB-második lehet :-))
kabala Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4687
Én megyek és átalszom a mai meg a két következő napot!
Brrrrrr brrrrrr...=;-))
Előzmény: TOTIB (4685)
TOTIB Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4686
"Persze új kasztni,könnyebb és erősebb motor mind a Ferrarit dicséri."

Nemhiszem. Valószínűleg ez az összes csapatra érvényes.

Előzmény: kabala (4684)
TOTIB Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4685
Hölgyeim, uraim, ne csüggedjünk. A jövő héttől egész més hírekkel lesznek tele a lapok és a topicunk is. Hónapok óta az a téma, melyik legjobb csapat a legeslegjobb csapat, és mindenki milyen elégedett az új autóval, stb..
A jövő héttől úgyis az lesz napirenden, hogy ki tudja az első európai versenyre behozni a lemaradását pl. a McLarentől, vagy a Ferraritól, esetleg a Jordantől. És valószínűleg aki nagyon lemaradt, az nem is fog felzárkózni az év folyamán.
3 nap múlva ilyenkorra már látszani fog egy-két dolog, péntekre pedig kiderül ki az idei legfőbb esélyes.
kabala Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4684
Pilóta!
Ez az én véleményem.Lehet,hogy neked van igazad!
De azért ritka,hogy valamelyik csapat nem edz egyszer sem a többivel.
Persze új kasztni,könnyebb és erősebb motor mind a Ferrarit dicséri.
Előzmény: Pilóta (4683)
Pilóta Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4683
Már nem elôször éri kritika a Ferrari háza táját, amiért nem a többi csapattal együtt edzettek. Szerintem ez nem jogos, a többi csapat sem tud túl messzemenô következtetéseket levonni az egymáshoz képesti idôeredményeikbôl, csak azért, mert egy pályán gyakoroltak. Pl. EI egyik nyilatkozatában el is ismerte, hogy nem igazán tudja, a többiekhez képest hol állnak, pedig a Jaguar elég sokat edzett együtt más csapatokkal.
Előzmény: kabala (4682)
kabala Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4682
Érdekességek az NS-ból:
...még fel sem ocsúdtunk az utolsó futamig tartó Hakkinen-Irvine csatából,MÁRIS nyakunkon a száguldó cirkusz újabb idénye...
Nekem olyan mintha 10 éve nem lett volna F1-es futam!
...az időeredmények/Mercedes/mindenesetre kedvezőek voltak...
Szerintem egyáltalán nem dicsekedhetnek vele!
A Ferrari-ról pedig elhallgatnak olyan tényeket ,hogy nem mernek együtt edzeni más csapatokkal!
STB.
maul Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4681
Így újra olvasva a cikket sajnos igazad van. (Mármint nem az sajnos, hogy igazad van, hanem az, hogy DSF-em viszont nincs)
Előzmény: kabala (4680)
kabala Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4680
Maul!

A NS szerint a DSF vette meg a pénteki edzés közvetitési jogát!Az RTL sajnos "csak" szombaton és vasárnap közvetit.
De legyen neked igazad!=;-)

Előzmény: maul (4679)
maul Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4679
Akkor így pár nappal a szezon kezdete előtt némi statisztikával fárasztanálak Benneteket :

Legtöbb edzéselsőség:
--------------------------
1. Senna 65
.
.
8. M.Schumacher 23
9. Hakkinen 21

Legtöbb győzelem 1 idény alatt:
--------------------------------
9 győzelem:
Mansell 1992
M Schumacher 1995

8 győzelem:
Senna 1988
M Schumacher 1994
D.Hill 1996
Hakkinen 1998

Legtöbb futamgyőzelem:
----------------------
1. Prost 51
2. Senna 41
3. M. Schumacher 35
.
.
8. Fangio 24 ( 5x VB! )
.
.
10. D. Hill 22

( A jelenlegi helyzetben SZVSZ MS.-nek esélye van feljönni a második helyre )

Csapatoknál:

1. Ferrari 125
2. McLaren 123

A közvetítésekről annyit, hogy egyelőre az MTV a futamokat követő péntek délutánonként fog adni fél órás összefogalót ( benne :hírek, interjúk a boxutcából stb. )
Jó hír az RTL-t fogó nézők számára, hogy idén az RTL megvette a pénteki edzések közvetítési jogát is. ( Ezek után lehet, hogy pénteken is hajnalban fogok kellni :o))

Sysygy Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4678
Ügyes gyerek ez a Johnny, így Irvine már csak 3. számú pilóta lehet:
"...ki az első és ki a második számú pilóta a csapatnál. Nem akarok teret adni a találgatásnak:én!"

;-)))))

Előzmény: Hermit (4677)
Hermit Creative Commons License 2000.03.07 0 0 4677
Üdv mindenkinek!

Idézetek a SPORT AUTO-ból:
Feszült viszony a Jaguárnál, Johnny Herbert:
Először is tudatosítani szeretném, hogy ki az első és ki a második számú pilóta a csapatnál. Nem akarok teret adni a találgatásnak:én!...Továbbá az év végén lefújom a lóheréket az asztalnál...

Na ez már az idény előtt sikerült neki.

Eddie Irvine: Számomra egy-egy futamgyőzelem elcsípése a feladat .

Szerintem szép álom

Johnny: Bár én leszek a rangidős a mezőnyben nem gondolok a visszavonulásra, célom, hogy eggyel több futamgyőzelmet szerezzek, mint csapattársam.

Hajrá

Hermit

CYRUS Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4676
Abszolut eggyetértek!!
Valaki a korábbiakban azt emlitette hogy azért lenne jobb a Knézy mert a Palik keverte a kocsikat, pilotákat..Ez igaz de a Knézy is sőt talán még jobban! Tavaly pld néhányszor Panist a Sauberban vélte felfedezni és még sok ilyen! Arról nem is beszélve hogy ugy kommentálta az egészet mintha egy sakk parti lett volna , szoval tiszta szivől remélem hogy nem ő lesz a riporter
Előzmény: Johny Bravo (4675)
Johny Bravo Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4675
Aki esetleg nem tud dönteni jenő és palik között, annak figyelmébe ajánlom a következő, 1999. május 16-i futam alatt általam rögzitetteket.

- "Jacques Villeneuve közben szépen jön föl" - igen, a start óta kilencedik.
- "Hill Jordanje" - egy tűzpiros Ferrari a képen.
- A háttérben valaki tizedszerre köhög.
- "Hogy hétköznapi szóhasználatot használjunk."
- "Öhhö-öhhö."
- "És az első helyre jön vissza. Ez nem kétséges"
- "Öhhö-öhhö"
- jenő rájött valamire: "Viszont csökken a különbség" Mármint Schumi és Hakkinen között. - Naná, Hakkinen autója még nem volt a boxban, a verdája csont üres. Schumaker meg most lett fullra tankolva.
- "Öhhö-öhhö"
- Jenő a budapesti stúdióból furcsának találja a Frentzen Jordanjének a hangját. Jó füle van.

talán ennyi elég is a Knézy-stábról. Jenő F1-es kommentátorként hasonlit az abszolút nulla fokhoz - csak jobb lehet nála.

Sysygy Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4674
Nem értem hol itt a probléma. Én nagyon jól meg tudom állni, hogy bekapcsoljam a TV-t vagy a rádiót a futam előtt. :-)

Meg szeretek aludni is. Igaz, volt már, hogy felkeltem a hajnali futamra, de akkor a magyar is élőben adta. Még mindig jobb aznap nézni felvételről, mint amikor egyéb elfoglaltság miatt videoról egy hét múltán tudom csak megnézni.

Sysygy

Porter Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4673
A hetvegen csinaltam egy csomo fenykepet a genfi autoszalonon. Ma vagy holnap felrakom a webre - gyertek vissza a topciba, majd megirom, hogy milyen cimre kerultek! Szoval, lekaptam az osszes kiallitott F1 autot is. Kar, hogy a Ferrari meg az F399-el nyomult...
kabala Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4672
A adatok kijelzésén is lehetne javitani.
Az amerikai versenyeken/NASCAR,CART/folyamatosan kiirják a sorrendet és a legutosó mért különbségeket.Szerintem nem rossz dolog!
kabala Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4671
Délután megnézzük ami kimaradt a reklámok miatt!
Meg a TOTIBnak hátha igaza lesz/az MTV-én más lesz a befutó/!=;-))
Előzmény: maul (4670)
maul Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4670
Asszem pont ezért fogunk jópáran felkelni hajnalban( márminthogy az eredmény tudatában már nem az igazi ).
Előzmény: TOTIB (4668)
kabala Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4669
Az sem jó ha valaki teljesen beleéli magát és teljesen hülye lesz.Lásd Palik.
Nekem a Knézivel nem volt annyi bajom.
Egy olyan ember kéne aki nem keveri össze az autókat és fel tudja olvasni a hireit,statisztikákat.
De most lehet,hogy találtak egyet a Mezeit.A Hullám TV-ben jó volt!
TOTIB Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4668
Most látom egy kicsit rosszul fogalmaztam. A lényeg, hogy én nem szívesen nézem az eredmény tudatában a versenyt. De ha tehetem, magyarul is megnézem. Hátha más lesz a befutó.
Hát Hillt még lehet, hogy keresi egy darabig Palik, de őt legalább érdekli a futam, szemben Knezivel, akinél szenvtelenebb F1 kommentátort még életemben nem láttam. Bár a ES kommentárok (Dávid, meg talán Szalai vagy hogy hívják) kapásból felveszik vele a versenyt. De sajnos ott már nem közvetítenek F1-et.
maul Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4667
De hova tűnt Damon Hill?:o)))
Előzmény: TOTIB (4666)
TOTIB Creative Commons License 2000.03.06 0 0 4666
Én is az RTL-nél maradok. Kellett nekünk királyi tv, délben már ki nézi az időmérőt vagy a futamot. Addigra az összes rádió az eredményeket üvölti. A szabadedzésnek pedig marad a DSF, ha adják. Felvételről biztos.
Más. Most olvasom, hogy a Toyota bevásárolja magát a Yamahába. Ezzel szert tesznek egy csak kicsit elavult motorra, felkészült szerelőkre, F1-ben jártas emberekre,stb., szóval minden adott lesz, hogy gyorsan, egész jó eredményeket érjenek el az F1-ben. Mellesleg a Yamaha motor 3 éve, Hill segge alatt, az évad végére kezdett egész biztatóan muzsikálni. Akkor nagyon sajnáltam, hogy kiszálltak. Ha jól emlékszem az akkori idők legkönnyebb motorja volt, csak a megbízhatósággal voltak kisebb problémák.
Kiváncsi leszek az új motor nevére.
A Toyota egyébként rengeteget fektet új motorok fejlesztésébe. Aki jártas CART körökben, gondolom megrökönyödve értesült annak idején, hogy a 4 szeres bajnok Target/Chip Ganassi csapat idén a jól bevélt Reynard-Honda helyett Lola-Toyotával versenyez.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!