Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mogorva Creative Commons License 1999.03.11 0 0 266
Apropó, mi is lett az Argentín GP-vel?
Nem lett kész a pálya, vagy mi van??
Wolverine Creative Commons License 1999.03.11 0 0 265
Üdv cyd! A fickót de la Rosanak hívják, kicsivel lejjebb alejandro_magno betett róla egy linket (egyébként egyetértünk). Knézy jobb mint paliklaci? Ez is megérne talán egy topicot... Szerintem jó közvetítés magyar nyelven jópár éve nem hangzott el. Csak a külföldi csatornákat tudom javasolni - az ORF-et nem, túl szájbarágós a közvetítés, ugyanazt elismétlik hatszázezerszer, de legalább észrevesznek mindent, amit a monitor mutat, ráadásul Wurz-drukkerek, ami talán túlzás ezen a szinten. Összegezve: le Knézyvel és Frankllal, alejandro_magnot a riporteri székbe! :-))) Bye
Előzmény: cyd (264)
cyd Creative Commons License 1999.03.11 0 0 264

Hali Mindenki!

quick!

Viszont van Isten mert palik "barátunkat" úgy láccik elmozdították onnan. Azt még lenyelem, hogy a Jenő nem érti a kiírt számokat, de a palik üvöltözésével és azzal, hogy én mezei tv néző 1, 2, 5 perce már láttam valamit ő meg csak az ezredik ismétlésben fedezte fel az kicsit felháborító volt.
Szerintem a McLaren még mindíg ugyanott tart ahol tavaly, amit Te is írtál: gyorsan mennek és néha ugyanilyen tempóben döglenek meg az autók. Annyi pénzből és szakemberből már kihozhattak volna valami megbízhatóbbat.
Más. Láttátok az új fiút, a spanyolt? nem emlékszem a nevére, de azért nem ügyetlen a fickó.

Előzmény: quick (262)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.11 0 0 263
marvin

1. A Ferrarinak korlatlan a koltsegvetese, a McLarennenk "csak" nagyon magas. Gyakorlatilag e ket csapat elott nincsenek penzugyi akadalyok az F1-ben.

2. Adrian Newey ugy '88 korul tunt fel a Leyton-House March tervezojekent. Annak idejen az o autoi voltak messze a leggyonyorubbek es egyedul Capelli volt az az egyikkel aki abban az evben tartosan a McLarenek elott tudott maradni. O is csak egyetlen versenyen egy ideig ... Newey kocsijai sokszor gyorsabbak voltak, mint a szinten Judd motorral szerelt Williamsek Nigel Mansellel ... Azutan Mauro Ilien (ma Mercedes-Benz) motorjai kore rajzolt szep kasznikat, de akkor meg az Ilmor motorok nem voltak vmi megbizhatoak. Nehany ev mulva Newey mar a Williamset erositette, azonban csalodott, mert Patrick Head - leven a csapat reszvenyei felenek a tulajdonosa - muszaki igazgatokent elnyomta ot. A siker azonban feledtette egy darabig a gondokat. De tavalyelott betelt a pohar - kozrejatszott persze a Williams leszallo aganak kezdete is - es Newey engedett az akkor mar Mercis motortervezo baratja hivasanak. Most ujra Ilien motor kore rajzol autot, csak nem Leyton House-Ilmornak hivjak a gepet, hanem McLaren-Mercedesnek. Mivel most joval tobb a zseton, igy a siker is nagyobb ...
Patrick Head viszont vmikor '77-ben csatlakozott az akkor koldusszegeny - egy evvel korabbi "levetett" March autoval es fizetopilotaval szerencsetlenkedo - Williams Grand Prix Engineeringhez. Williamsnek elege volt a nagy nevekbol es a fiatal mernok kezebe adta az araboktol frissen szerzett olajpenzt. (Valoszinuleg azert valasztott olajorszagot szponzornak, mivel volt olyan verseny, amikor uzemanyagot kellett kolcsonkernie, hogy a csapat hazautazzon ...) Patrick Head azutan szenzaciosan jo alvazakat produkalt '78-83-ig, majd '85-87-ben is. Aztan kivalo autok keszultek meg Renault motorral is a kilencvenes evek elejen es kozepen, de Patrick kozben egyre inkabb csak dirigalt ... Eloszor tavaly kapott eszbe, amikor tavasszal az auto egesz hatso traktusat at kellett tervezni, mert a csapat kinosan szereny erdemenyeket produkalt...
A Williams SZVSZ nagy + meglepeteseket '78-ban, '82-ben, '86-ban, '92-ben, '96-ban produkalt. 2000-ben, vagy 2002-ben jon a kovetkezo!
Neweyt nem hiszem, hogy meg tudtak volna tartani, hiszen szamara tobbet er az, hogy szabad kezet kap az auto tervezesenel, mint nehany szazezer dollar. Ugyanezert nem fog pl. a Ferrarihoz szerzodni, amig ott van Brown ...

3. Hajra!

+1 A McLaren International csapatnal mindig egyenloek voltak a versenyzok (volt is belole probelma) csak '97-ben elejen Hakkinen volt "meg egyenlobb", tavaly ev elejen meg Coulthard, mindig az elozo evi eredmenyek alapjan. Persze ez maganvelemeny...

Kopasz

A Benetton akkor valasztotta a Fordot, amikor az a padlon volt: '86-ban olyan rosszul mentek, hogy a Haas-Lola-Ford csapat csodbe ment, Jones es Tambay, a ket pilota pedig tobbe nem kapott szerzodest. Utana egymas kolcsonos motivalasaval, John Barnard fotervezovel, Nelson Piquettel es Michael Schumacherrel jutottak a szupercsapatok koze. Azutan a csucson hagytak ott a Fordot a Renault kedveert. Ezt eddig nem bantak meg, meg a Supertec-ke vedlett Renault is van olyan eros, mint a legujabb Cosworth dizjanu Ford motor.

SzaKing

Rubens Rulez!

Emlekszel a '93-as donningtoni versenyre, amikor Senna es Barrichello leiskolazta a mezonyt a szakado esoben?

Wolverine

Akkor szeressuk a Minardit! :-)
Egy kis teszteles ebben az ot hetben is lesz azert ...
Herbertet egyebkent szeretem ezert voltam vele iyen szigoru. Amikor a '89-es husveti versenyen elete elso futaman negyedik lett, hat besoroltam a nagyok koze. Azutan szurkoltam neki, hogy gyogyuljon meg, kesobb, hogy kapjon normalis autot, azutan meg, hogy gyozze mar le a csapattarsat, MSch-t. Igazabol le kellett volna ot a Williamsnek, vagy a McLarennek szerzodtetnie. Nem hiszem, hogy lassubb lene, mint Hakkinen. Az idei ev eddig nem vmi jol alakult szamara, de meg megtaltosodhat, foleg, ha a motorja birja...

X polgártárs

Most akkor spanyolok, vagy katalanok ezek a torreadorok?
Azert en nem fogadok de la Rosa vilagbajnoksagara, legalabbis az iden nem ....

quick

A McLaren meg lehet tartosabb is, de folytatodhat a pecsorozatuk is ...
A Ferrarikat meg MSch a versenyre egesz jol belotte.
Az edzesen azert tobbet kockaztatnak a pilotak es a tankok uressege miatt konnyu autok nem fekszik rendesen az utat.

quick Creative Commons License 1999.03.11 0 0 262
Üdv mindenkinek!
Elég új vagyok még, de elszántam magam én is hozzászólásra. Szóval csak halkan csendben.
A M+M tavaly az év közepe-vége felé kezdte el a marha gyorsak vagyunk, de lerobbanunk játékot. Furcsa, hogy nem bírták az új autót sem megbízhatóbbra építeni.
A Ferrari meg nagyon szar. Azért, hogy a Schumi több mint 1 mp-et kapjon edzésen elég durva. Bár a szombati időmérő után azt hittem csak 10 körös lesz a versely. Ha valaki végigment a kicsuszás nélkülaz már furcsa volt.
A Jenő szerint poros volt a pálya. Amúgy az edzésen a Knézy a képernyőre írt számokon sem bírt eligazodni. Az vigasztalhat, hogy focit is ilyen ügyesen közvetíti.
Hajrá Schumi!!

quick

X polgártárs Creative Commons License 1999.03.11 0 0 261
Rosa gyerek a nagyon sötét ló...
Pedro Martinez de la Rosa (spanyol - ki hitte volna - 28 éves)
Japán GT bajnok, a Jordan tesztpilótája volt.
A hüje angolok-angol hüjék 1000-1-hez adjék a Világbajnoki esélyét ( jó befektetés - főleg százalékban nézve).

x pt

Előzmény: alejandro_magno (256)
Wolverine Creative Commons License 1999.03.11 0 0 260
Üdv alejandro_magno! Persze hogy lemaradt... Minardi rulez! :-) A Benettonos dologban lehet valami, bár én nem bíznék a Supertecben hosszabb távon... Hosszú ez az 5 hét, hiányozni fog az argentin GP. Bye (Azért ne írjuk le Herbertet emiatt a 8 tized miatt és mások nagyobb hátrányt is összeszedtek már saját csapattársuk mögött, szóval tényleg erősnek érzem az elmarasztaló kritikát.)
Előzmény: alejandro_magno (253)
SzaKing Creative Commons License 1999.03.11 0 0 259
Barichelló RULEZ! :-))))
Kopasz Creative Commons License 1999.03.11 0 0 258
Megnéztem az Alejandro Magno által ajánlott linkeket, nagyon jó! Viszon tott is éppen az látszik, hogy a 80-as, 90-es években már nem volt az a hatalmas fölény, amit korábban a zseniális Cosworth motor biztosított, de azért ha kellett meg tudták rázni magukat Fordék. Épp ezért jó lenne, ha reklám és presztízsokokból beleadnának apait- anyait. Szerintem a Benetton is a Ford segítségével nőtte ki magát jelentős csapattá. Ez akár a Stewart csapatnak is sikerühet. Mindenesetre a mostani versenyen jól ment a tartalék kocsi is!
Más. A HIX autón az alábbi listát találtam, közre is bocsájtom:

McLaren-Mercedes: www.mclaren.co.uk
Ferrari: www.ferrari.it
Williams: www.williamsfl.co.uk
Jordan-Mugen-Honda: www.jordangp.com
Benetton-Supertec: www.jtnet.ad.jp
Sauber-petronas: www.sauber.ch
Arrows: www.arrows.com
Stewart: www.stewart-grand-prix.com
Prost.Peugeot: www.prostgp.com
Minardi-Ford: www.minardi.it
BAR: www.britishamericanracing.com

Lehet csemegézni!
Üdv: Kopasz

marvin Creative Commons License 1999.03.11 0 0 257
Hali mindenki!
1. Lehet, hogy az M+M gazdag csapat, de azért a Ferrarinak sem kell uzsoráshoz mennie.
2. A Williams remélem még jó pár idényt végigvegetál. Hogyan lehet spórolni egy ilyen tervezőn, pláne, hogy nem is az ő fizuja volt a legmagasabb a csapaton belül.
3. Hajrá Stewartok, Benettonok, bár asszem ez is az M+M éve lesz.

+1 alejandro_magno: Tavaly év elején ki volt az M+M elsőszámú pilótája (már ha egyáltalán volt ilyen)? Ugyanis év elején minden reklámon még Coulthard skót zászlós buksija szerepelt...

alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.10 0 0 256
De la Rosaról én sem tudok sokat, legfeljebb Ennyit.

A Ford eddigi F1-es karrierjéhez pedig egy kis adalék.


Előzmény: Kopasz (255)
Kopasz Creative Commons License 1999.03.10 0 0 255
Ahoj Mindenki!

Közben nekem meg ez jutott eszembe, hogy az idénnyitó versenyen hat csapat hat autója szerzett pontot. Fizethet Ecclestone mester az utaztatásért.-))) Ez különösen a kisebb csapatoknak (Stewart, Arrows de lehet hogy a Jordan-nak is) nagy segítség, többet költhetnek a kocsikra. A Mclaren meg fizethet legalább Brazíliáig, bár ők ezt röhögve kibírják. Számomra meglepő volt a Stewart-Ford ötödik helye a rajtnál elfüstölt két kocsi után. Ha a Ford megrázza magát, akkor még lehet belőlük valami! Lehet emlékezni, hogy Schumacher is Ford motorral szerezte az első VB címét, ráadásul a Ford sem előtte, sem azóta nemigen tündökölt. Schumi zsenialitását az is mutatja, hogy két egymás utáni évben különböző motorokkal szerzett VB címet. Azért ez sem piskóta!
Tegnap beleolvastam egy Lauda riportba, ő azt mondta, hogy szerinte Michael jelenleg mindenkinél gyorsabb 3-5 _tized_ másodperccel azonos autót feltételezve. Szerintem azért ő ért hozzá. Bár azt is mondta, hogy Coulthard kb. olyan gyors mint Hakkinen, néha gyorsabb. Hááát nem tudom, majd meglátjuk. Ha ez a kettő nagyon kakaskodik, akkor az rossz a McLarennek. Ugyanis ha egymást fogják kergetni ezerrel, sok másodpercre a mezőny előtt, akkor sokszor fogunk olyan versenyt látni, mint most vasárnap. Mercik ki a boxba, jöhetnek a kicsik!
Ja még valami: ki a fene az a de la Rosa? Alejandro Magno, Te tudsz valami háttérinfot róla? (Hol, mennyit versenyzett, milyen eredménnyel, hogy került ide)
Mára ennyi. Üdv: Kopasz

alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.09 0 0 254
Azért kapott 10 mp-es büntetést, mert megelőzte MSch-t a Safety Car tündöklése alatt.
Persze felmerül a kérdés, hogy ment volna inkább neki?
Azurán rögtön visszaengedte Michaelt a helyére, úgyhogy jó hülye döntés volt ez is ...
Előzmény: Fidusz (246)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.09 0 0 253
Egy megjegyzés Wolverine megjegyzéséhez: Herbert az edzésen 8 tizeddel lassúbb volt. mint Barrichello. :-)

A Minardis mondathoz ugye egy ":-)" is gondoltál?

Én is visszasírtam Palikmadarat, főleg a végefelé, amikor nem sokminden történt a pályán...
Trullira most uaz vár, mint Ralf Schumacherre: Prost tatának meg kell őt nyugtatni, mint ahogy Eddie Jordan és Frank Williams csinálták RSch-sel, aki ma az egyik legígéretesebb pilóta.
A Saubereket se temessük még: Diniz meg-megvillant a hétvégén és Alesi is magához térhet ...
A Benettonok meg ....va gyorsak ahhoz képest, hogy teljesen új kocsit terveztek: Fisichella négyszer(!!!) járt a boxban és csak 33 másodperc volt a hátránya. Kicsit jobb volt a Benetton, mint a Ferrari. Csakhát közbejött Trulli az elefánt ...

Előzmény: Wolverine (252)
Wolverine Creative Commons License 1999.03.09 0 0 252
Üdv! Én csak az edzést láttam a Knézy-Frankl duótól, de az elég is volt a hétvégére, a futamot az ORF-en néztem... Nem biztos, hogy helyes döntés volt... Esküszöm a végén visszasírom paliklacit! Pár szó a futamról is: kár érte, lehetett volna jobb is. Sch heroikus volt, Eddie megérdemelt már egy sikert, a McLarenek lesznek hibátlanok is még idén (pl. Brazíliában...), és azt hiszem, éremes lesz megkülönböztetett figyelemmel kísérni a Jordanek és a Stewartok versenyzését, Trulli sem indult olyan rosszul (kár azért a hülye balesetért) és meglepően jó volt a Minardi - lehet hogy idén megszerzik 3. F1-es pontjukat? Egy megjegyzés alejandro_magno osztályzataihoz: Herbert nehezen produkált volna jobbat, ha az egyetlen tartalékautóval Barrichello indult a futamon, nem őt hanem a Ford-motort kell hibáztatni a gyenge idénynyitóért. Bye
X polgártárs Creative Commons License 1999.03.09 0 0 251
Hümm...
Palik és a versenyzőfelismerés....
Talán akkor amikor a monitoron megjelent előtte a felirat. Különben sisakról elég nehezen ment. Akkor is gázban volt amikor a Williams-nél más színű rajtszámokkal indultak a kocsik.
Kérdés :Lehet, hogy nem jól emléxem, de nem a Dávid-Palik csodakettős örült valami kis megkülönböztető szigszalagnak pár éve ugyanennél a csapatnál?
Bocsi, ez lemaradt.

x polgártárs

Előzmény: Fidusz (245)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.09 0 0 250
Sz Tamas

Szívesen csinálom, a köszönet a Tasztaltársaknak jár, hogy elviselik a terjengosségemet. Viki is képes volt a mammut-leveleimre válasz-mammutokat gyártani...
Mindig rá gondoltam, amikor Diniz, vagy Irvine remekelt és ez nem egy-kétszer fordult elo a hétvégén. Továbbra is azt gondolom, hogy a rajt elotti egy perces néma csönddel emlékeznem kell CICUSra.

Gluegirl

Lilahajat én is sajnálom, de azért szerencséje volt, hogy éppen nem ment arra senki. Most ki kell nyomozniuk a hiba okát ...

Fidusz

SZVSZ Palik-Knézy, de lehet, hogy ismétlem magam?

X polgártárs Creative Commons License 1999.03.09 0 0 249
A pace car tényleg nem túl jó ötlet, bár egy ilyen szűk falú pályán azért nem árt néha. Majd nálunk pöröghetnek mindenfelé lesz hely bőven.

Zanardi : kissé be lehetett pöccenve az idegrendszere, INdy King, vissza az F1-be, új csapat, nagy elvárások, valami ilyesmi.

xpt

Előzmény: Fidusz (247)
Planney Creative Commons License 1999.03.08 0 0 248
IRVINE!!!!!!!!!!!!!!!! YEAAAAAAAAHEEEEY!!!
Isten vagy! :-)

Planney

Fidusz Creative Commons License 1999.03.08 0 0 247
Zanardi a delelotti bemelegitesen gyorsabb volt a masik Williams-nél, a versenyen élesben is mehetett volna. Nem értem, miért bénázott annyit.

A PaceCar behozasa szerintem az IndyCar-ból megirigyelt és ellopott ötlet volt. Teljesen ellentétes a F1 korábbi gyakorlatával. Én személy szerint nem örültem neki, még ha izgalmasabb lett is a verseny - ráadásul ezzel betettek szekény Hakkinennek... :((

Előzmény: Sz Tamas (243)
Fidusz Creative Commons License 1999.03.08 0 0 246
MIért zárták ki Barrichello-t? Nem értem. Azért mert nem ment neki M.Schumachernek?
Előzmény: alejandro_magno (238)
Fidusz Creative Commons License 1999.03.08 0 0 245
Én az első reklámnál átváltottam az ORF1-re. Ott nem volt egy kanyi reklám sem...

Aztán a verseny után meg vissza az RTL-re. Sajnos tíz évi kihagyás után nem teljesen értettem a német szöveget - lehet, hogy újra kéne kezdeni, egy kicsit gyakorolni.
A magyar közvetítést nem láttam, mert éppen úton voltam hazafelé... Nem tudom, Jenő mit művelt, de arra emlékszem, hogy Palik is elég jól felismerte a versenyzőket első pillantásra - nekem ez nem sikerült, én általában csak a csapatot találnám el az autó látványa alapján... - viszont sokszor nem figyelt, és még mindig a 3-4 körrel előbbi helyzet alapján járt a szája, közben megdőlt a körrekord, kiesett egy versenyző, stb...

Előzmény: alejandro_magno (238)
Gluegirl Creative Commons License 1999.03.08 0 0 244
Üdv minden F1 rajongónak!

Villeneuve-t sajnálom, bár szépen tud pörögni.
Schumi viszont nagyon ügyes gyepnyíró (a sokoldalú emberek sohasem unalmasak). Kis Schumi pedig megérdemli a gratulációt, és Irvine-ra is ráfért egy futamgyőzelem. A Mercik pedig eláztak, vagy nagyon jók, vagy nagyon rosszak. Dehát mindent vagy semmit! Legalább a többiek villoghattak.

Üdv : Glue

Sz Tamas Creative Commons License 1999.03.08 0 0 243
Sziasztok!

Habár megkésve, de azért én is néha reagálok a versenyre.
Szerintem nagyon izgalmas volt. Nagyon örültem Eddi győzelmének, már régen megérdemelte volna, annyi mindent megtett már Sch-nak (Pedig igazából Suminak szurkolok). TEHÁT HAJRÁ FERRARI!
De nem vádolhattok egyoldalúnak, mert nagyon sajnáltam a Heki fiut, meg David-ot is. Ez a vasárnap nem az Ő napjuk volt. Pedig mentek, mint a őrült.
Talán a következő verseny már mindenkinek jobban sikerül.
Nagyot csalódtam Zanardiban, mag Zonta-ban. Ennyire rossz a kocsijuk, vagy itt csak ennyire képesek. Remélem egyik sem.
Viszont nagyon pozitív volt nekem Diniz, valamint Trulli ügyes versenyzése.

alejandro_magno: Most látom, jobb kezekbe nem is lehettet volna adni a topic-ot.
Biztosan Viki is így látná, és köszönöm azt, hogy még mindig elmondod, hogy eszedbe jut, hogy kit, miért szerettet, tehát egyszóval az emlékezést rá. Megérdemli.

Gab: Köszönöm a névnapi üdvözletet. Ez szintén jól esett, kellemes meglepetés volt ez is, és alejandro_magno írásai is.
Tehát mindent köszönök.

Sz Tamás

Mogorva Creative Commons License 1999.03.08 0 0 242
Nyilatkozatok:
Hakkinen: Már a tartalék autóval indult el a versenyen, az elektronikus gázpedál hibája miatt esett ki. "Nem tudtam teljes gázt adni, majd két körrel késöbb már csak fele gáz volt a maximum. A bokszban elvégzett gyorsjavítás sem hozott eredményt."

Michael Schumacher: "A felvezető körnél sebességbe raktam az autót, de állandóan kiugrott üresbe. Ezért kellett a fiuknak betolni. (A szabályok szerint, ha bármilyen külső segítséget kap a pilóta a rajtprocedúra során és a mezőny összes autója már áthaladt a célvonalon, akkor csak az utolsó helyről indulhat. Az állva maradt Arrows szintén nem számít a hivatalos mezőnybe, ezért Schumachernek tényleg hátulról kellett nekivágnia a versenynek.) A verseny folyamán ez többször megismétlődött, több kanyart szintén üresben vettem be. A kormánycsere megoldotta a problémát, de még jobban visszaestem. Még nem tudjuk, hogy mi történt a gumimmal, a Bridgestone szakemberei most fogják megvizsgálni.

Előzmény: Dilidodó (235)
Dilidodó Creative Commons License 1999.03.08 0 0 241
Mogorva,

Írod: 'A lekörözés hiányában sem értek veled egyet, ugyanis nagyon hosszan és jól látható volt, amint Irvine lekörözi a szenvedő Hakkinent. Megaztán, ha megnézed az eredményt, akkor jól látszik, hogy bizony Sumi is kapott egy kört. Persze nem látványosat, de kapott.'

Ez nekem szólt?

Mert én előzésről írtam, amolyan tényleges éles előzésről. Nem arról, hogy Schumi 8x kinnt van a boxban, közben lekörözik.

Más.
Az Arrowsok teljesítményével kapcsolatban az a véleményem, hogy azért mentek ilyen jól, mert a tavalyi autókkal jöttek el, ami nem gyors, viszont megbízható. Majdnem mindkét pilótájuk pontot szerzett. Kiváncsi vagyok mit produkálnak majd később.

Üdv,
Dodó

Mogorva Creative Commons License 1999.03.08 0 0 240
Hát, Mika bizony nem beragadt, hanem egyszerűen csak kínos lett volna elgázolnia a saját szerelőjét aki előtte állt. :) Sumi Ferrarija viszont meg sem mozdult, két figura lökte be, látszott, ahogy csóválja a fejét. Az is jól hallható volt, csak Knézynek és a másik csodamanusnak nem tűnt fel, hogy többször kiugrott a váltó üresbe a kanyarokban egy pillanatra.

A lekörözés hiányában sem értek veled egyet, ugyanis nagyon hosszan és jól látható volt, amint Irvine lekörözi a szenvedő Hakkinent. Megaztán, ha megnézed az eredményt, akkor jól látszik, hogy bizony Sumi is kapott egy kört. Persze nem látványosat, de kapott.

Előzmény: Dilidodó (235)
izsike Creative Commons License 1999.03.08 0 0 239
Szerintem Knézynél még a Palik-örjöngés is jobb volt
alejandro_magno Creative Commons License 1999.03.08 0 0 238
Szívesen. Remélem, nem sok embert untattam a túlméretezett hozzászólásaimmal...
Egyébként az RTL közvetítés nem olyan rossz, csak meg kell szokni. A Heiko Wasser fölismeri a versenyzőket egy villanásból is és beszámol a boxutca eseményeiről is. Persze könnyű nekik, mert van boxriprterük és az aktuális hírekről külön illusztrált filmecskéik, nem kell mindent a verseny alatt elhadarni. Az persze engem is zavar, hogy majdnem mindig a német érdekeltségek vannak a képen, de "szerencsére" lassan minden csapatnak lesz német kapcsolata ...
A reklámok alatt történteket meg érdekes játék kikövetkeztetni! "Sajnos" a lényeget elmondják a reklám után, néha még illusztráltan is.
Amúgy a kengurukergetők elég szép képeket produkáltak.
Irvine nagyon erős volt már tavaly is és akadt már olyan eset az F1 történetében, hogy az addig második embernek tartott pilóta lett a sztár...
Schumachernek egyébként a verseny alatt olyanokat játszott a váltója, hogy időnként teljesen váratlanul üresbe kapcsolt. Ez felettébb érdekes élmény lehet pl. kanyarban ... Barrichello emiatt kapta azt a 10 mp-es büntetést: MSch-nek egyszercsak üresbe váltott a váltója, amitől hirtelen lelassult, Rubens meg inkább nem neki ment, hanem mellé húzódott... Persze fékezhetett volna egy hatalmasat, de akkor meg lepördül a pályáról. SZVSZ a brazil futamon a 3 brazil nem lesz rossz helyeken ...
Viszont Michael nagyszerűen kiküszöbölte az autó úttartási hibáit megfelelő beállításokkal. Ezt Irvine külön meg is köszönte neki a sajtótájékoztatón.
Az a szerződés nem hangzik rosszul! :-))) Csak kicsi az esélye, hogy MSch a következő 2 verseny egyikén se szerezzen pontokat.
Előzmény: Kopasz (234)
X polgártárs Creative Commons License 1999.03.08 0 0 237
Két kis hiba Krézy Jenőnk készülékében :
1977-ben (!), amikor Panis nyert Monaco-ban...
1976-ban nyert ír (Watson) utoljára....
Hát pofázni viszont tud, azt el kell ismerni, levegőt sem vett a futam alatt....

no ennyi

x polgártárs

ui. bár nem vagyok Ferrari drukker, Irvine-nak örültem és Arroes rulez!

Előzmény: Mogorva (231)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!