Hello Mindenkinek!
Stephane Sarrazin fogja Badoer-t pótólni, aki mellesleg a Prost tesztpilótája. Ha már Prost, akkor még ide lóg az is, hogy kifejlesztettek egy új felfüggesztést, ami a betiltott aktív kerékfelfüggesztésre emlékeztet, csakhogy ezt nem tiltja a szabályzat. Hiába, most már ideje lesz a csapatnak a tulaj nevéhez méltóan szerepelni.
A tesztek folynak, sajna az eredményekre nem emlékszem, Badoer eltörte a lábát és híreim szerint Verstappen pótolja majd, én meg mérges vagyok, mert nem tudom élőben megnézni a futamot hétvégén, lévén akkor épp a vonaton fogok ülni és épp Pest felé zötykölődöm majd. Úúúúútálom videóról egy héttel később visszanézni a dolgokat :-((( Bye
Már majdbnem teljesen elsüllyedt a topic. Több mint 10 napja nem írt bele senki. Mi az nincs híretek? Senki nem tesztel? Vagy még messze van a jövő heti verseny?
Na most elmentem a friss termést, aztán majd otthon elolvasom....
Hat igen. Mondjuk nekem nagyon ellenszeves volt ahogy eltunt egy ev utan. Nem akart kuzdeni. Pedig azert szerintem o annal tobbet tudott. Csak kenyelmesebb volt visszamenni az IndyCar-ba.
Szerintem a Forma1 meg mindig sokkal erosebb mint a CART ezt lehet latni abbol hogy azok akik Forma1-ben a gyengebbek kozott vannak a CART-ban egesz jol erzik magukat. Lasd Gugelmin vagy Max Papis vagy eppen Zanardi. Persze az az igazi ha valaki mind a kettot megnyeri de a Forma1-nek egyertelmuen nagyobb az erteke. Ezt az utobbi evek atigazolasai cask egyertelmubbe tettek. Persze ez nem azt jelenti hogy a CART-ban nincsenek tehetseges versenyzok de hogy valaki valojaban milyen jo az csak a Forma1-ben derul ki.
Ez csak egy kicsit off, érdekességként :
Colin McRae idén a Stewart-nál kap egy "test drive"-ot, valószínűleg marhaketing az egész, de kiváncsi vagyok mit tud majd nyújtani.
xpt
AlUnser-ről nem tudok semmit, mint írtam csak az összefoglaló végét láttam. Remélem nincsen nagy baja, ő is a legjobbak között van régen. Franchittit már tavaly is nagy figyelem kísérte, úgy hallottam, hogy az idén akár a bajnoki címre is esélyesnek tartják. Egyik szemem sír, a másik nevet, ha esetleg a két kedvencem fog csatázni a bajnoki címért. Úgy legyen! Mindenesetre érdemes figyelni a CART-ot, mivel az utóbbi években egyre nagyobb a versenyzők oda-vissza vándorlása az F1 és a CART között.
most nézem a naptárt, már három hét sincsen a köv. futamig!
Kopasz: Kovetkezo verseny aprilis 11-en.
Szoljatok ha a CART offtopicnak szamit. Szerintem a kovetkezo versenyig mehet aztan ugy is lesz tema. Ugy latom nem sokminden valtozott tavaly ota. Az ev vege fele Franchittinek volt nehany jo versenye, Andrettivel egyutt neha megszorongattak Zanardit. Nekem Herta neve hianyzott ebbol a felsorolasbol remelem a vegen o is odaer. Altalaban megnezem a Cart versenyeket de a rajt utani baleset miatt volt egy 10 perces korozgetes ugyhogy vegulis nem neztem meg. (Az ovalpalyas versenyek ugysem olyan erdekesek) Az elejen a balesetnel megserult AlUnser jr. ha tudjatok mi van vele irjatok meg.
Üdv!
Igaz, hogy kissé offtopic a CART, de így a két F1 futam közötti hosszú szünetben legalább van valami érdekes verseny, ami hasonlít azF1-re. Tegnap este az Eurosporton láttam az évadnyitó verseny összefoglalójának a végét. Bár csak fél szemmel követem a CART-ot, ott is vannak kedvenceim. Tegnap a régi nagy kedvencem nyert, Greg Moore a mercedes motorral lazán bejött elsőnek. Másik kedvencem a jövő (jelen?) nagy reménysége, Dario Franchitti (skót fiú) úgy lett harmadik, hogy mindössze néhány körrel a vége előtt mesterien ment el az akkor harmadik mellett. A második helyet a nagy öreg Andretti szerezte meg.
Hány hét van még az Argentin GP-ig?
bcsi: Hogy nehezebb lenne az F3? Lehet hogy nehezebb vezetni az F3-as autokat de biztos hogy az F1-ben a legnehezebb versenyt nyerni mert ott vannak a legjobb versenyzok. Most nem jut eszembe melyik de van egy olyan versenyosztaly ahol vezetoszarnyak nelkul mennek. Na azokat az autokat biztos nehezebb vezetni mint az F1-eseket (megha kicsit lassabbak is) de azthiszem abban egyeterthetunk hogy a F1-es versenyzok tobbsege meg tuda birkozni veluk.
Mas: Vasarnap volt az elso CART futam. Nezte valaki? Szerintetek ki lesz iden a bajnok?
Éppen útban voltam focizni ma a Margitszigetre, amikor a rádióból azt hallottam, hogy a kínai forma-1-es verseny ezekben a pillanatokban ért véget. Egy ideig gondolkoztam, de aztán rájöttem ennyire nem lehetek hüje. Szóval jó kis szivatás volt, csak majdnem agyvérzést kaptam tőle.
Mikor is lesz a következő verseny?
Kozvetitettek ok mar Senna idejeben is: emlekszem a baleset idejen Watson megrokonyodott szavaira (I've never ever seen such..) amikor vkit utjarangedtek a boxutcabol mikozben Senna a kocsija mellett haldoklott.
Rubens Barrichello meglepte a Barcelonaban tesztelo csapatokat és az F1 szurkolóit egy álomkörrel Katalóniában. A most megfutott idovel tavaly a második helyrol rajtolhatott volna a versenyen, a két McLaren közül. Úgy látszik, van már olyan autó, ami (edzésen legalábbis) lépést tart a McLarenekkel. Csak kitartson a verseny végéig ... Ráadásul a következo verseny Brazíliában lesz!
Rubens Rulez!
Az idei frissített barcelonai lista:
R. Barrichello Stewart 1:20.54
J. Trulli Prost 1:21.09
M. Hakkinen McLaren 1:21.141
H.H. Frentzen Jordan 1:21.37
D. Coulthard McLaren 1:21.44
D. Hill Jordan 1:21.50
A. Wurz Benetton 1:21.560
M. Schumacher Ferrari 1:21.69
J. Alesi Sauber Petronas 1:21.72
G. Fisichella Benetton 1:21.899
J. Herbert Stewart 1:22.02
O. Panis Prost 1:22.37
J. Verstappen Honda 1:22.427
R. Schumacher Williams 1:22.63
M. Gene Minardi 1:22.825
P. Diniz Sauber 1:22.925
T. Takagi Arrows 1:23.326
P. De la Rosa Arrows 1.23.596
A. Zanardi Williams 1:23.6
J. Villeneuve BAR 1:23.8
E. Irvine (Ferrari F300) 1:23.9
M. Salo Arrows 1:23.919
1998. rajtsorrend:
------------------
David Coulthard Mika Häkkinen
McLaren MP4/13-Mercedes #7 McLaren MP4/13-Mercedes #8
1:20.996 1:20.262
Giancarlo Fisichella Michael Schumacher
Benetton B198-Playlife #5 Ferrari F300 #3
1:21.894 1:21.785
Eddie Irvine Alexander Wurz
Ferrari F300 #4 Benetton B198-Playlife #6
1:22.350 1:21.965
Ayrton tenyleg a legnagyobb volt. Ha nem hal meg talan megusztuk volna azt a nehany evet amikor alulfinanszirozott csapatok kozepes kepessegu versenyzoi nyertek vilagbajnoksagot. Megneznem mikor lesz legkozelebb olyan futam amikor 3 3-szoros vilagbajnok van a palyan. Ja igen es akkoriban (na jo lehet hogy az nehany evvel kesobb volt) az Eurosport is kozvetitett. John Watson & Ben Edwards Rulez.
Már megint tesztelget a jónép. Most így néz ki az idei silverstone-i összesített dicsoségtábla:
G. Fisichella Benetton 1:25.670
D. Coulthard McLaren 1:25.783
M. Hakkinen McLaren 1:26.153
A. Wurz Benetton 1:26.838
J. Verstappen Honda 1:26.915
R. Zonta BAR 1:27.519
R. Schumacher Williams 1:27.832
T. Takagi Arrows 1:27.840
D. Hill Jordan 1:28.024
P. de la Rosa Arrows 1:28.208
H.H. Frentzen Jordan 1:28.641
M. Salo Arrows 1:28.740
J. Villeneuve BAR 1:29.749
A tavalyi pole position Hakkinené volt 1:23.271-gyel. Tehát itt még jóval lassabbak az idei gépek. De a teszt folytatódik ...
Ja, ez igaz, kedves Fidusz... de akkor is nagyon unalmas a riporteri szöveg, én meg majdnem elalszom hajnalok hajnalán :-(((( Sz Tamás! Tényleg Brazília jön, április 11-én (valaki javítson ki, ha tévedek). Bye