Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

F1Szervezőbizottság Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4755
Érdekes, hogy a Ferrari motor sosem "érik be". :o)
Előzmény: Szoszi (4754)
Szoszi Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4754
"Amikor 1995-ben a McLaren váltott a Mercire, semmi biztosíték nem volt, hogy jó lesz az erőforrás.
Küszködtek is 3 évig. Nem a legjobb motorokat vásárolták be, hanem ráéreztek."

Hát a Williams most pontossan ezt tette a BMW-vel.Erre próbálok más forumokon is rávilágítani MAUL ezt tudja is! Kisérteties a hasonlóság a Merci és a BMW beszállása között a forma 1-be.A Williams és a Mclaren az örök vetélytársak. Mindig az a Világbajnok amelyiknek éppen beérett a motorja. 2 év mulva a BMW nagy vetélytársa lesz a Mercinek. A BMW már bizonyított az F1-ben régebben. Az első turbós vb címet senki sem vitathatja el tőlük. És éppen ezt nem teheti meg a ferrari. Nem érezhet rá,hogy a másik nagy Német motorgyártó méltó ellenfele lehet a Merciknek,mert ő csak ferrarit rakhat a Ferrariba.Szó se róla a tavalyi motorjuk jól el lett találva!

Bye.

Előzmény: F1Szervezőbizottság (4749)
Szoszi Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4753
"Amikor 1995-ben a McLaren váltott a Mercire, semmi biztosíték nem volt, hogy jó lesz az erőforrás.
Küszködtek is 3 évig. Nem a legjobb motorokat vásárolták be, hanem ráéreztek."

Hát a Williams most pontossan ezt tette a BMW-vel.Erre próbálok más forumokon is rávilágítani MAUL ezt tudja is! Kisérteties a hasonlóság a Merci és a BMW beszállása között a forma 1-be.A Williams és a Mclaren az örök vetélytársak. Mindig az a Világbajnok amelyiknek éppen beérett a motorja. 2 év mulva a BMW nagy vetélytársa lesz a Mercinek. A BMW már bizonyított az F1-ben régebben. Az első turbós vb címet senki sem vitathatja el tőlük. És éppen ezt nem teheti meg a ferrari. Nem érezhet rá,hogy a másik nagy Német motorgyártó méltó ellenfele lehet a Merciknek,mert ő csak ferrarit rakhat a Ferrariba.Szó se róla a tavalyi motorjuk jól el lett találva!

Bye.

Előzmény: F1Szervezőbizottság (4749)
Szoszi Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4752
"Amikor 1995-ben a McLaren váltott a Mercire, semmi biztosíték nem volt, hogy jó lesz az erőforrás.
Küszködtek is 3 évig. Nem a legjobb motorokat vásárolták be, hanem ráéreztek."

Hát a Williams most pontossan ezt tette a BMW-vel.Erre próbálok más forumokon is rávilágítani MAUL ezt tudja is! Kisérteties a hasonlóság a Merci és a BMW beszállása között a forma 1-be.A Williams és a Mclaren az örök vetélytársak. Mindig az a Világbajnok amelyiknek éppen beérett a motorja. 2 év mulva a BMW nagy vetélytársa lesz a Mercinek. A BMW már bizonyított az F1-ben régebben. Az első turbós vb címet senki sem vitathatja el tőlük. És éppen ezt nem teheti meg a ferrari. Nem érezhet rá,hogy a másik nagy Német motorgyártó méltó ellenfele lehet a Merciknek,mert ő csak ferrarit rakhat a Ferrariba.Szó se róla a tavalyi motorjuk jól el lett találva!

Bye.

Előzmény: F1Szervezőbizottság (4749)
F1Szervezőbizottság Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4751
A link helyesen: www.extra.hu/f1fogadas
Előzmény: F1Szervezőbizottság (4750)
F1Szervezőbizottság Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4750
Itt a Fogadási játék honlapja.
Kicsit csúnya még, egyelőre a funkcionalitáson van a hangsúly. (Na jó, nem értünk hozzá, de olyan ez olyan kínos). :o)
Ui: az előző hozzászólásról lemaradt az aláírás: Alonso
Előzmény: Pilóta (4744)
F1Szervezőbizottság Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4749
Wurz???? Vagy csak én nem veszem észre, hogy baromi tehetséges?
"minden évben bevásárolja az éppen aktuális legjobb motort, mint pl. a Mclaren és a Williams tette azt éveken keresztül" - Amikor a Williams 1990-ben (?) a Renault mellett döntött, még nem a legjobb motor volt, messze nem. Amikor 1995-ben a McLaren váltott a Mercire, semmi biztosíték nem volt, hogy jó lesz az erőforrás.
Küszködtek is 3 évig. Nem a legjobb motorokat vásárolták be, hanem ráéreztek. Ráérzett a McLaren arra is, hogy a Peugeot egy kudarc és el kell hajtani a pékbe őket. Ettől is nagyok ezek a csapatok, nem csak a lóvétól, de pesze az is van dögivel.
Előzmény: Szoszi (4745)
efdé Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4748
Bocs a dupláért, megtévesztően lassú volt az Index! efdé
Előzmény: efdé (4747)
efdé Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4747
Háj!

Bár én Sch és Ferrari drukker vagyok (valamint Jaguar, Jordan, és ... kivéve McLaren), de azt azért nem hiszem, hogy Sch ekkora "Ferrari Fan" lenne! Szerintem csak azért ilyen kitartó, mert tudja, hogy a Ferrari mindenáron(!) bajnok akar lenni és ezért már évek óta - és egész addig, amíg nem sikerül a "projekt" - rekordgázsit kap.
Ha a Mc-nek nem menne így Hakkinennel, már rég a Merciben ülne az Sch!
Dehát amíg ilyen jó a Mc, addig minek fizzessen a Mercedes akkora pénzt az Sch-nak, hogy átjöjjön hozzá azért, amit a finn is meg tud csinálni!

efdé

Előzmény: Szoszi (4745)
efdé Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4746
Háj!

Bár én Sch és Ferrari drukker vagyok (valamint Jaguar, Jordan, és ... kivéve McLaren), de azt azért nem hiszem, hogy Sch ekkora "Ferrari Fan" lenne! Szerintem csak azért ilyen kitartó, mert tudja, hogy a Ferrari mindenáron(!) bajnok akar lenni és ezért már évek óta - és egész addig, amíg nem sikerül a "projekt" - rekordgázsit kap.
Ha a Mc-nek nem menne így Hakkinennel, már rég a Merciben ülne az Sch!
Dehát amíg ilyen jó a Mc, addig minek fizzessen a Mercedes akkora pénzt az Sch-nak, hogy átjöjjön hozzá azért, amit a finn is meg tud csinálni!

efdé

Előzmény: Szoszi (4745)
Szoszi Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4745
OK OK BOCSIKA!

Tényleg nem esett 86-ban az eső. Valószínű azért rémlett úgy mert akkor még az ujjonc Sennát a riporter esőmemőként jellemzte a gokartos multjára hivatkozva.

u.i.: Szerintem idén a BAR Honda még az én kis kedvenc Williams BMW-mnek is csak a hátsó szárnyát csodálhatja majd a versenyek alatt.Van egy képem is róla egész sokkolo hátulról. Az van ráírva,hogy "BMW POWER".
Willeneuve-től nem értem miért vagytok ugy elájulva amikor ő világbajnok lett akkor még másik hat pilóta az lett volna azzal az autóval!
Hakkinenről ugyan ez a véleményem ,sőt Hillről is!
Ezek SZVSZ olyan pilóták akik jókor ültek jó csapat jó kocsijában.Ja és Irvine is ilyen! Amit pedig Coulthard művelt tavaly a Mercivel az egyszerűen vicces.Neki még ez a lehetőség is kevés volt. Akik nem ilyen pilóták: Bariccello,két Schumacher,Frentzen,Wurz, "Fizikella".
Bariccello idén megmutatja milyen jó pilóta!
Schumacher meg egyáltalán nem német gépezet aki csak a VB-re hajt. Ha így tenné akkor amióta Senna meghalt minden évben világbajnok lehetne,hiszen minden csapatfőnök tudja,hogy messze a legjobb képességekkel rendelkező versenyző az egész mezőnyben.Pont olyan mint Senna volt!És ne felejtsük el,hogy Sennát is sokan utálták. De őt egy valami érdekli ,hogy egy olyan csapattal nyerjen amelyik nem teheti meg,hogy minden évben bevásárolja az éppen aktuális legjobb motort, mint pl. a Mclaren és a Williams tette azt éveken keresztül.Schumit és a Ferrari szurkolókat már csak ezért is tisztelet illeti ,hiszen ők minden évben Ferrari motorral kell ,hogy versenyezzenek!
Egyébként volt egy év amikor nagy Villeneuve fan voltam ,mert azt hittem ő tölti majd be azt az űrt amit Senna hagyott maga mögött,de minden évben egyre jobban kiábrándultam belőle hiszen bebizonyította,hogy az autója volt különlegesen jó akkoriban és nem pedig Ő!

Ez az egész hozzászólás SZSZSZ van ahogy már MAUL is írta lentebb! SZSZSZ=Szöszi Szíve Szerint

Hajrá Williams BMW! :)

Pilóta Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4744
Tényleg, ha valaki érez magában elég lelkierôt, írhatna egy rövid összefoglalót a fogadásról, szabályokról azoknak, akiknek nincs idejük végigolvasni. Esetleg van már ilyen (honlap?), csak én nem tudom?
Előzmény: Gabci75 (4743)
Gabci75 Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4743
Sziasztok

Átvegetáltam a holtidényt, de közben folyamatosan olvastam a fórumot. Most már itt az idő, egy kicsit én is írogatok.
Mi a helyzet a fogadási topicban? Azt nem követtem figyelemmel. Ki a favorit?

Örülök, hogy Krézi eltűnt.

Idén is maradok ferrari/ms hívő

Pá Gabci

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4742
Jah, igen. Lehet, hogy már megérkeztek a banki átutalások a stponzoroktól... a mesék ideje lejárt, a Honda tehát lerántja a leplet a sokkoló igazságról...:-))
kabala Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4741
De azt is mondhatta volna,hogy minden rózsaszin!
Szerintem még 8 csapat mondhatna hasonlót!
kabala Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4740
De azt is mondhatta volna,hogy minden rózsaszin!
Szerintem még 8 csapat mondhatna hasonlót!
kabala Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4739
Már előre időt kér?Ajjjaj!
maul Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4738
Sajnos én is pont ezt szűrtem le ebből a nyilatkozatból. Mit jelent az, hogy "amint szükségesnek látjuk módosítjuk a motorjainkat"? Ha akarják 800, ha akarják 900 LE-t tudnak a motorok? Miért nem a legerősebb motorra törekednek már most? Biztos nem látunk a lapok mögé, de én ezt akkor sem értem.
( A teljes történethez hozzátartozik az is, hogy Takefumi Hosaka az interjú elején bocsánatot kért szegényes angol tudása miatt, de én nem hiszem, hogy a leírtak ennek lennének a következményei )
Előzmény: Az Utolsó Európai (4736)
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4737
Egyelőre ezeket találtam az Arrows-ről:



Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4736
Hát ez a Mr. Honda nem tűnik egy mindentudó fazonnak... skacok, valaki mondja már meg neki, hogy hány lóerő kell egy futam megnyeréséhez! :-)
Szegény Villeneuve-rajongók...most már láthatjátok, hogy a brazil futamig nem várható különösebb csoda! :-))
Sysygy Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4735
Ez most teljesen korrekt volt MS-től
Előzmény: maul (4734)
maul Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4734
Akkor némi érdekesség a ma megtartott sajtótájékoztatón elhangzottakból:
Résztvevők:Mika Hakkinen (McLaren-Mercedes), Eddie Irvine (Jaguar) and Michael Schumacher (Ferrari), Gerhard Berger (BMW) and Takefumi Hosaka (Honda)
Gerhard Berger: If we can be somewhere ahead of the midfield -- wherever that is! -- then I think we will have achieved our goals...
Takefumi Hosaka (Honda):Unfortunately, we do not expect to reach our target yet. I would say we are 80 per cent of the way, with more preparation still to do. We don't even know yet how many horsepower we are going to need to win races. It is only through racing that we will know exactly how many horsepower we are going to need to win. Just as soon as we know, we will immediately modify our engines. Maybe it will be too much to ask for those changes in time for the Brazilian GP. Please give us a little more time ...
Kérdés Mika Hakkinenhez:Your team mate David Coulthard says he has changed his approach. Will he be someone to fear?
MH: Yes. Over the winter David has worked very hard in many areas. And if you haven't won a championship you always tend to look at different areas inside yourself, to become a better driver, until one day you find a balance and get the confidence to win races. David still has to win the races and win the championship. It is going to be very interesting.
Kérdés Michael Schumaherhez: What do you think of your new team mate? Is his situation inside Ferrari different from Eddie's last year?
MS: I reckon him ... quite fast. When I talk of Ferrari and McLaren, I include all four of the drivers. I don't think his situation is different from Eddie's. But honestly, you can't make someone slower by contract. If he's faster, he's faster. And whoever is faster is going to be the number 1 driver. It's as simple as that.

Alonso Mosley Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4733
Hát drukkoljatok, mert nagy szüksége lesz rá, amíg ezzel a betegággyal megy. :o)
gstyle Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4732
Csatlakozom hozzátok kabala és Sysygy.
Én már 1979-ben szurkoltam a Villeneuve család akkori tagjának Gilles Villeneuve-nek. Nekem máig Ő a legjobb!
Nagyon jó lenne ha Jacques is bele tudna egy picit szólni az idei VB címbe.

Drukkoljunk hát neki!!

maul Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4731
Igen :o)
Előzmény: kabala (4729)
Sysygy Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4730
Igen.
Előzmény: kabala (4729)
kabala Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4729
Totib!

Szerintem azért népszerübb Németországban Hakki ,mert a Mercedes-el megy/ami ott a legnépszerübb autó/.Ezen kivül az emberek szeretnek a győztesnek drukkolni.
Emlékszel mi volt 97-ben?Mindenki Villeneuve drukker volt!Most meg csak mi maradtunk nehányan.=;-((

Előzmény: TOTIB (4726)
Porter Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4728
Van nehany kepem a genfi szalonrol, ahol jo nehany Forma-1 autot kiallitottak - sajnos a legtobb 1999-es modell volt - de meg igy is erdekes volt kozelrol latni oket.
Kulonosen erdekes a fotok a BAR hatuljarol - hogy ott micsoda aerodinamikai-statikai trukkozes van....

A fotok: Genf 2000

gstyle Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4727
Szoszi!

Az első F1 futam 1986-ban volt a Hungaroringen.
De azt biztosan tudom, hogy nem esett az eső, mivel hogy a futamot, és az edzésaket élőben a Hungaroringen láttam.

MIKOR LESZ MÁR HÉTVÉGE!!!!
Hajrá Villeneuve, Barrichello, Alesi és Verstappen!

Előzmény: Szoszi (4720)
TOTIB Creative Commons License 2000.03.09 0 0 4726
Az NS hírek után saját gondolataim:
Tegnap az összes média azzal volt elfoglalva, hogy Sumi elé került a népszerűségi rangsorban Haki. Ezen Ő rettentően csodálkozott. Na hát nekem egyikük sem szimpatikus, de ha mégis kettőjük közül kellene választanom, biztos nem Sumit választanám. Nem akarom taglalni és vitát szítani, hogy melyek voltak azok a pillanatok, amikor egyre inkább unszimpatikus lett. Haki is csak attól szimpatikusabb, ahogy az ausztrál balesete után vissza tudott térni az F1-be. Semmivel nem jobb pilóta az átlagnál, én talán Hillhez hasonlítanám leginkább, csak egy kicsit agresszívabb. Na és ha már eljutottunk Hillhez. Hozzám hasonlóan, de főleg az angolok, rengeteg szurkolója volt, kiszállásával viszont felszabadult egy csomó rajongó kapacitás. Na kíváncsi lennék, belőlük hányan lettek Sumi drukkerek. Hát nem sokan, akkor már inkább ellendrukkerek, vagyis egyelőre jobb híján Haki szurkolók. De remélem idén már lesz Suminak méltó autóban méltó ellenfele. Nagyon hiányoznak a nagy csatái Hillel, aki egyszer 3-3.5 évig méltó versenytársa tudott lenni. De legalább a BAR elindulhatna J.Vili alatt.

----Már csak egy nap----

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!