nekem ezüst fényezett a kilincs kicsit kopik de nem foglalkozom vele, ha lefényezném utána is kopna
nézd meg egy próbalámpával a 2 érintkezőn van-e 12v ha nincs biztosíték vagy szakadás akár test is első körben az ajtó átvezetőbe, ha megvana 12v akkor a fűtőszál szakadt esetleg bár akkor csíkokba azért leszedi a párát
Köszi a linkeket. Viszont azon gondolkodom lehet e valamit kezdeni a kilincsekkel szóval le lehet e őket fújni vagy ilyesmi. Vagy valami újjabbra kellene cserélni?
A 4 kilincsből 3 foltos. Olyan mintha vmi lemarta volna róla a lakkréteget ha van rajta olyan egyáltalán. Az is lehet a nap tette tönkre nem tudom. Múltkor voltam egy ismerősömmel bontóba és ott egy megannak ugyan olyan volt a kilincse.
Szóval amig nem tudok a kilincsekkel valamit kezdeni addig értelmetlen neki állni az érzékelőnek.
Ha nem olvaszt le a hátsó ablak akkor elsőkörbe biztositékra lehet gyanakodni?
Az mitől lehet hogy a kilincsen lévő gombbal nem tudom zárni az autót. Valószínű az érzékelő jó, mert ha odateszem a kezem az autót nyitja. Lehet hogy a gomb rossz a kilincsen.
Szia!Most láttam csak a kérdést, nem nagyon voltam netközelben mostanság.nekem úgy kezdődött, hogy kigyulladt a töltés visszajelző.kezdődött a méregetés még tisztogatás de akkor sem volt több a töltésem 11v- nál. Napokig így jártam vele de ez kinyirta teljesen a generátort. Generátoros ránézett azt mondta a diódahid ment el benne.tudott volna adni olcsó kínait egy tízes körűl de azt mondta az max két hét,ötven körül gyári hidat vagy hetven körűlkomplett felújított generátort.kicsit sokalltam így tovább használtam így de sajna így kipurcant az álló részem is. Utána néztem unix-os meg Bárdis honlapokon és sok olyat hozott a kereső ami sima léghűtéses és jó rá.meg ugye ezek jóval olcsóbbak mint a vizes meg bontóban is könnyebb beszerezni.így is lett beszereztünk egy simát felfogatások csatik stimmelnek.vízcső le egy közbetéttel összefordítottuk és kész. A vizes 155A- és volt a sima még 140A-es de tökéletes.nincs semmi elektronikai nehézség meg légtelenítő se kell semmi extra. Csak az volt a szívás hogy a kocsi egész elejét bontani kellett hogy hozzáférj. Az újjal ha felkapcsolok mindent akkor is 14V fölött van a töltés.
Van egy 2006-os évjáratú renault grand scenicem. Múlt hét óta a kártyával az autót csak egy pontban nagyon közelről, a vezető felőli oldalon lehet kinyitni/zárni. Távolról vagy más irányból egyáltalán nem működik. ( A pótkulccsal is fennáll ugyanez a probléma, elemet is cseréltem, az sem segített.) Nem tudom mi lehet a gond, ezt leszámítva az autó minden funkciója tökéletesen működik. Az adóval vagy a panellel lehet valami gond. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond illetve hogyan lehet orvosolni?
ha normális a lánc akkor örök, ha megnyúlik elég cserélni, de akkor hangja is van 300eKm környékén talán
vízpumpát odázhatod, a halálának jele van először elkezd fogyni lassan a víz és hangja lesz ahogy kimossa a zsírt a csapágyból, a vízfolyást viszont nem lehet észrevenni az elején
a vízpumpák +200eKm is kibírnak, szíjasnál azért cseréljük mert ha eldobja magát nagyon összekócolódnak a dolgok és drága mulatság
ha mostanába hoztad kintről kizárt hogy kint cseréljék, azért adják el álltalában mert már nem akarnak 3-4e jurós autóra költeni
Még eszembe jutott valami...Jó pár napja írtam, hogy nem műkszik az ESP-m. Illetve kikapcsoláskor csak ASR off jelenik meg..
Ilyet olvastam a szerelésiben:
Hiba: "
Az ESP visszajelzőlámpa kigyulladása és az "ASR* rendszer kikapcsolva" vagy a "Kipörgésgátló semlegesítve" üzenet megjelenése feszültség alá helyezéskor az ESP rendszert kikapcsoló gomb megnyomása nélkül"
"Az akkumulátor lekötését követően, az elektromos szervokormány (DAE) valószínűleg elveszíti a kormánykerék
szöghelyzet-érzékelőjének jelzését (az elektromos szervokormány nem továbbítja a kormánykerék szöghelyzetének információját az ESP rendszernek, ezért az kikapcsolódik). Az ESP rendszer nem hibás, nincs egyetlen hiba sem a hibamemóriában, az ESP visszajelzőlámpa kigyulladása és az "ASR rendszer kikapcsolva" vagy a "Kipörgésgátló semlegesítve" üzenet megjelenése jelzi ezt az átmeneti és visszafordítható állapotot."
Na most nekem az ESP lámpa nem világít..
Elképzelhető, hogy akku saru levétel miatt nem működik az ESP?
A fennt említett hiba megoldása egyébként a kormány ide-oda tekerésével megoldódik. Csak nem nálam :(
Kérdésem, hogy vízpumpát milyen időközönként kell cserélni? 190 ezer van az autóban, 2014-ig Ausztriában szolgált, vezetett szervízkönyvvel. Nem rémlik, hogy benne lenne a csere.. A hosszbordás szíjat nézve lassan az is cserés lesz, tavasszal megejtem.
Következő kérdés, ennél a típusnál mennyire kell foglalkozni az EGR és intercooler tisztításával? Az IC kilépő csövénél kívülről kicsit olajpárás..
És érdemes-e pl. turbót tisztítani? Bár erről fogalmam sincs, hogy van-e ilyen lehetőség...
Nagyon szépen köszönöm a sok infót!Közben le kellett nyomni 300 km-t és este mikor beálltunk a garázsba láss csodát minden müxik mint előtte.Azért kapott némi féktisztítót.
Üdv. fiúk! Ki tudna segíteni abban, hogy a műszerfalon a fűtésszabályzó gomb világítása kiégett, és hogyan lehet kicserélni az izzót? 2008-as évjáratú, 1,5 DCI, manuális klímás. Előre is köszönöm a választ.
2007-es Renault scenic elektromos kéziféket zalában vagy környékén hol javitanak? Most mindkét bowden ki van kötve a féktárcsánál. Behuzott és nem engedett ki. Már régóta adott nyikorgó hangokat ha lejtős helyen álltam meg. Köszönöm előre is az infókat! Sanyi