Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

enomine Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6657
Érdekes rajt volt. Schumi jól kilőtt a rajtnál csak beszorult. Most azonban nemigazán megy az autója. Tetszik hogy ennyire együtt van az első 6 helyezet. Na nézzük tovább :)
PTZ Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6656
Késve kezdődött a warm up, mert a köd egész Silverstone-t betarkarta. Eredmény:

1 Coulthard Scotland Mclaren 1.26.800
2 De la Rosa Spain Arrows 1.26.844
3 R. Schumacher Germany Williams 1.26.905
4 Häkkinen Finland Mclaren 1.27.012
5 M. Schumacher Germany Ferrari 1.27.134
6 Barrichello Brazil Ferrari 1.27.404
7 Button England Williams 1.27.525
8 Mazzacane Argentina Minardi 1.27.598
9 Gené Spain Minardi 1.27.640
10 Verstappen The Netherlands Arrows 1.27.740
11 Herbert England Jaguar 1.27.769
12 Diniz Brazil Sauber 1.27.801
13 Alesi France Prost 1.27.997
14 Fisichella Italy Benetton 1.28.001
15 Zonta Brazil Bar 1.28.144
16 Irvine Ireland Jaguar 1.28.245
17 Frentzen Germany Jordan 1.28.397
18 Trulli Italy Jordan 1.28.514
19 Wurz Austria Benetton 1.28.590
20 Villeneuve Canada Bar 1.28.918
21 Heidfeld Germany Prost 1.28.994
22 Salo Finland Sauber -- -- --

MacPhisto Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6655
Az F3(000) ami a Eurosporton megy élő,ugye?
Akkor szép kis verseny lesz, mert helyenként még vízátfolyásos az ideális ív is.Ha én Frentzen lennék, felpakolnám a száraz gumikat, és elhúznék, amíg a többiek kénytelenek a vízben tülekedni.GO GO MINDENKI KIVÉVE A FERRARI! bocs, unalom ellen szurkolok...
Aty Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6654
A kommentálással kapcsolatban.
Nézem a jurosporton a superbike közvetítést. Dávid és Harmati a szpíker. Corser vezet jb. 2 másodpercel de elered az eső. Vörös zászló, a futamot leintik, Corser integet fogadja a gratulációkat.
Harnmati felkiált: Corser motorjával valami történt!!!
Szóval az Árpinak van némi fogalma a versenyzésről és mégis elnéz dolgokat. Lacikánktól ne várjunk el csodát, abszolút laikusként közvetít...
Aty
lore Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6653
Ejnye! Azért teccet.. :-))))) Push Fire Button!!! :-)))
Előzmény: Inner Circle (6651)
Aty Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6652
Ha a merciket nem is, de Sumit mindenképp! :O)
Aty
Előzmény: SanI{ó (6646)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6651
Az Intel Inside télleg ott van, én is néztem mint a bagoly. Vagy most tették fel vagy ketten vagyunk vakok! :)
További számítógépes ötleteim: a kocsi oldalán "www.celebritybabes.com", azonnal megnyerni szponzornak egy joystickgyártó céget, aztán ha Button olyan gyors lesz hogy csak Tüzesnek fogják becézni, akkor üvöltheti a lelátó kórusban hogy "Push, Fire Button!" Windows viszont aligha fog bejönni, mert a mostani szabályok szerint ha a pilóta kiszáll, azzal feladja a versenyt, így hibaelhárítás céljából nem lehet kiszállni és visszaszállni.

Hű, mit fogok kapni most Mogorvától! De már csak 12 óra van hátra... kezdek fáradni...

Előzmény: FFeri (6650)
FFeri Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6650
Csak most vettem eszre az Intel Inside feliratot a Williamsek orran. Mar csak a Designed for Microsoft Windows szlogen "hianyzik"... Talan majd jovore :) (De akkor nem lesz vilagbajnok a csapat, az biztos.)
Kopi Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6649
Köszi, hogy nem fordítottad le angolra! :)))

(Bocsi)

Előzmény: maul (6643)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6648
Alesi olyan titkos esélyes, hogy maga sem tud róla. Nekik az lenne a győzelem, ha végigmennének az autók... és még azt mondták, a Peugeot elégedetlen a teljesítménnyel, és ott akarja hagyni a Prost csapatot, de nem a Forma 1-et.
SZVSZ a Prost tenné jobban ha otthagyná a Peugeot-ot. Nem motor, vicc.
Előzmény: Gossard (6647)
Gossard Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6647
Azt mondja ma a Mezei, hogy Alesi a verseny titkos esélyese. Hmmmm.
SanI{ó Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6646
wow....mi is mondhatnék!?? Annak ellenére, hogy Sumi "csak" az 5. ez volt eddig talán a legizgalmasabb időmérő..... :-)) Gratula Barinak meg Frentzen-nek is!!! Button király....ha most is olyan jól rajtol akkor még a merciket is otthagyhatja :-)) (á ez csak vicc volt)

Szóval nagyon jó versenynek nézünk elébe....remélem nem fogják hamar kizúzni egymást/magukat a versenyzők és sokáig versenyben lesz legalább az első 10 autó....

Ja most, hogy Palikot nem hallottam nem tudom pontosan, hogy hogy is vannak ezek a pontok ? Az első kap 6-ot a második 10-et és még az első 6 is kap 1 pontot ? Please help me!!!

Sumi Yeah!!! (a feladat most adott:-) )

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6645
Hoppá, korán beszéltem. Mika a sajtótájékoztató végén vet némi fényt az ügyre (ezek szerint a riporternek sem volt világos az ügy, rákérdezett még egyszer): forr az agya, mert a sárga zászlók feltartották.
Azt nem értem, hogy akarja ezt "legközelebb elkerülni", ahogy mondta. Vagy kicsúszik a másik autó, vagy nem...
Előzmény: Inner Circle (6644)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6644
"Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke 20 000 fontért mehet majd egy kört a McLaren kétszemélyes F1-es versenyautóján"

A ragozás miatt (versenyautóJÁN) ez egy kicsit félrevezető. Kivel mehet egy kört a versenyautón? :)))

*

Mikkamakka mintha nem tudná kristálytisztán kifejezni magát a sajtókonferencián:

"Question: Mika, without traffic do you feel that you would have been on pole?

Mika Hakkinen: (pause) The traffic did cause me any problems, to be honest. (...) It was a little bit difficult because I saw Rubens behind me. At that moment, to be honest, I didn't know whether it was Rubens or Michael. But I slowed. And obviously it was very difficult: you don't want to destroy somebody else's run to make yourself look fantastic. You sometimes have to think about the other drivers too. I was able to push. But the traffic didn't cause me any problems, really. "

(Kérdés: Mika, gondolod hogy ha a pályán nincs forgalom, az élen végezhettél volna?

Mika Hakkinen: (szünet) Őszintén szólva voltak gondjaim a forgalom miatt. Kicsit nehéz volt, mert megláttam magam mögött Rubenset. Igazság szerint abban a pillanatban nem is tudtam, Rubens-e az vagy Michael. De lassítottam. És persze nagyon nehéz: az ember nem akarja senki gyors körét elrontani hogy magát jobb helyzetbe hozza. Néha a többi pilótára is gondolni kell. Oda tudtam lépni neki. De a forgalom semmi gondod nem okozott, tényleg.)

Ebből csak egyféleképpen tudok értelmet kihámozni, vagyis hogy az első körben mikor még nem ment olyan komolyan, akkor lassított egy Ferrari miatt, aztán a második körben nem volt gondja, de kicsit zavaros ez a beszámoló, nem gondoljátok?

Előzmény: maul (6643)
maul Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6643
Kikapcsolódáskép egy kisebb érdekesség a mai NS-ből:
"Szintén szerdán este jótékonysági célú árveréssel egybekötött nagyszabású gálát rendeztek Londonban, amelyen a pilóták többségének távollététében inkább a csapatvezetõk és a -tulajdonosok jelekedtek. Flavio Briatore (Benetton) és Ron Dennis (McLaren) például hatalmas csatát vívott egy kétszemélyes monacói luxushétvégéért, míg Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke 20 000 fontért mehet majd egy kört a McLaren kétszemélyes F1-es versenyautóján. A legelégedettebb azonban Jacques Villeneuve volt, aki 35 000 fontért megszerezte Mark Knopfler, Chris Rea és Nick Mason egy-egy gitárját..."

Ez is egy módja az ipari kémkedésnek... :o)

maul Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6642
Még Eurosportos korában.
A mai időmérő alapján remélem izgalmas verseny elé nézünk. Csak érdekességként jegyezném meg, hogy az időmérőnek 3-kor volt vége ragyogó napsütésben, az F-3000 futam 4-kor kezdődött szakadó esőben ( a safety car kb. negyed órán át volt bent ).
Remélem emlékeztek még páran a 93-as Donington-parki eseményekre....
Előzmény: Aty (6628)
Kopi Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6641
Gondolom tudjátok!
Azért még is:
Pos Driver Nat Constructor Time Gap To 1st
-----------------------------------------------------------------------------
1. Rubens Barrichello BR Ferrari 1:25.703
2. Heinz-Harald Frentzen D Jordan-Honda 1:25.706 0.003 0.003
3. Mika Hakkinen FIN McLaren-Mercedes 1:25.741 0.035 0.038
4. David Coulthard GB McLaren-Mercedes 1:26.088 0.347 0.385
5. Michael Schumacher D Ferrari 1:26.161 0.073 0.458
6. Jenson Button GB Williams-BMW 1:26.733 0.572 1.030
7. Ralf Schumacher D Williams-BMW 1:26.786 0.053 1.083
8. Jos Verstappen NL Arrows-Supertec 1:26.793 0.007 1.090
9. Eddie Irvine GB Jaguar 1:26.818 0.025 1.115
10. Jacques Villeneuve CDN BAR-Honda 1:27.025 0.207 1.322
11. Jarno Trulli I Jordan-Honda 1:27.164 0.139 1.461
12. Giancarlo Fisichella I Benetton-Playlife 1:27.253 0.089 1.550
13. Pedro Diniz BR Sauber-Petronas 1:27.301 0.048 1.598
14. Johnny Herbert GB Jaguar 1:27.461 0.160 1.758
15. Jean Alesi F Prost-Peugeot 1:27.559 0.098 1.856
16. Ricardo Zonta BR BAR-Honda 1:27.772 0.213 2.069
17. Nick Heidfeld D Prost-Peugeot 1:27.806 0.034 2.103
18. Mika Salo FIN Sauber-Petronas 1:28.110 0.304 2.407
19. Pedro de la Rosa E Arrows-Supertec 1:28.135 0.025 2.432
20. Alexander Wurz A Benetton-Playlife 1:28.205 0.070 2.502
21. Marc Gene E Minardi-Ford 1:28.253 0.048 2.550
22. Gaston Mazzacane ARG Minardi-Ford 1:29.174 0.921 3.471
Itep Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6640
Most nem a megszokott Häkinnen-Coulthard-Schumacher az indulási sorrend,s így talán még a német pilóta-Ferrari gyozelem is elmarad.Bár remélem nem lesz igazam...Button forever!!!
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6639
Hát mi történik még itt!...

Hakki fan létemre mondom, az eddigi legjobb időmérő volt! Button fan létemre meg pláne azt mondom!
Rulez lesz holnap! Cselló SZVSZ mai boldogsága ellenére nem sok vizet fog zavarni, hacsak megint nem indulnak a Ferrarik kevés benzinnel. Ami valószínű, ha Schumi le akarja hagyni a McLareneket.
Persze neki főleg a vérszomjas Button miatt kell aggódnia. Button Fan Club, ünnepelj! :)

ja, persze hogy volt II. világháborús reptér és Jason Button, de a legnagyobbakat a számolással alakították a fiúk. Pl. 0,49-nél "majdnem fél tizeddel".

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6638
Közben Cipész összesuszterkodott egy hétmérföldes csizmát amivel vezetett, de most már Hakki boy a nyerő. További sorrend az első négy helyen a megszokott.

A sajtótájékoztatón Coulthardhoz intézett fontos kérdés volt, hogy miért vette le a cipőjét mikor kitolta a lerobbant Mernyót. :)

Előzmény: lore (6637)
lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6637
Értem, köszi! CoolHard a kalácsképű megtáltosodott! Mégis lesz meglepi?
Előzmény: Inner Circle (6636)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6636
Nem, ők a boxban pofozkodnak a következő miatt:

"Jenson Buttons morning is over as he spins his Williams into the gravel trap. Unfortunately for Eddie Irvine, he spins in the same place and smashes into the stranded BMW "

Magyarán Ormány sikeresen belecsúszott a már kicsúszott BMW-be.

Coulthard azért próbálkozik: "Coulthard takes the first place now for 0.005 second !"

Előzmény: lore (6633)
lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6635
Bocs, így hitelesebb! :-)

Mit szóltok Verstappenhez? Nem egy Buttonkorabeli ficsúr, de megy!!

Előzmény: lore (6634)
lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6634
Vazz, mi van NyomóGombbal és EddieAvagánnyal?? Nem láttak még wet tracket???
lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6633
Vazzz, mi van NyomGombunkkal és Eddikirálycsávóval? Nem láttak még vizet?
lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6632
Mi lenne? Schumi máris átvette a vezetést...
Előzmény: Inner Circle (6631)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6631
Köszi, a szelepeknél valami hasonlóra gondoltam. Azért lehet hogy még egy-két ilyen fiaskó és visszateszik a nyolc szelepet - szeleprugót - bütyköstengelyt a Mercinél...

Coulthard vezet, Cselló a második. Mi lesz még ebből?...

Előzmény: Trebitsch (6630)
Trebitsch Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6630
Lehet hogy vicc vót a kérdés, de hátha nem... :)
Pneumatic valve: pneumatikus, azaz sűrített levegős szelep. Arról van szó, hogy a szelepeknél (szívó-kipufogó) nem hagyományos szeleprugót használnak, hanem egy kis levegős munkahenger húzza vissza a szelepeket. Ennek az az értelme, hogy sokkal kisebbek a mozgó tömegek, és nagy nyomással mégis nagy erőt lehet kifejteni, azaz gyorsan lehet mozgatni a szelepet -> növelhető a fordulatszám.
Ehhez persze kell egy kompresszor a motor mellé, amelyik sűrített levegőt ad. De ez nem azonos az indítómotorral, Palikunk egyik kedvenc ökörségével! :)
Előzmény: Inner Circle (6619)
lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6629
:-))))) teccett!!!
Előzmény: maul (6622)
Aty Creative Commons License 2000.04.22 0 0 6628
BAR Fanok figyelem!

A BAR hivatalos honlapján qrva jó minőségű képek találhatók.(Jóminőség=nagy méret=MODEM halál)
Nagy felbontásúak, némelyik még háttérnek is elmegy.
http://www.britishamericanracing.com/ a media link alatt találjátok őket egy hülye kopirájt elfogadás után.

Maul! Mikor közvetített ez a lökött Palik Surer/Lafitte párharcot?
Aty

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!